-
Αυτη τη περιοδο δεν ειναι λογω αυθαιρετης αυξησης απο τη μερια των βενζινοπωλων. Εχει ανεβει αρκετα η χονδρικη τιμη στη Μεσογειο και αυτοματα αυτο περνα στην αντλια. Πριν ενα μηνα ηταν 800-850 τον τονο fob και τωρα ειναι 950-1000.
-
Νταξ!!! Μη φάνε, θα σφάξουμε ελικόπτερο!!!!
-
Ο χρήστης nikbib έγραψε:
παιδια οσον αφορα τις τιμες υγραεριου ας οργανωθουμε κατα τοπους , αν μαζευτουμε 30-40 ατομα και παμε για γεμισμα ισως παρουμε αλλες τιμες.
εγω μενω ανατολικη θεσσαλονικη , οποιος θελει ας στειλε π.μ. ν αρχισουμε να μαζευομαστε για θεσσαλονικη
ευχαριστωΚαλύτερα αποτελέσματα θα είχαμε τα άτομα αυτά να δέρναμε τον υπουργό που βάνει τους φόρους στα καύσιμα.
-
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
Αυτη τη περιοδο δεν ειναι λογω αυθαιρετης αυξησης απο τη μερια των βενζινοπωλων. Εχει ανεβει αρκετα η χονδρικη τιμη στη Μεσογειο και αυτοματα αυτο περνα στην αντλια. Πριν ενα μηνα ηταν 800-850 τον τονο fob και τωρα ειναι 950-1000.παιδια οσον αφορα τις τιμες υγραεριου ας οργανωθουμε κατα τοπους , αν μαζευτουμε 30-40 ατομα και παμε για γεμισμα ισως παρουμε αλλες τιμες.
εγω μενω ανατολικη θεσσαλονικη , οποιος θελει ας στειλε π.μ. ν αρχισουμε να μαζευομαστε για θεσσαλονικη
ευχαριστωτα τελευταια 3 χρονια που ασχολουμε με τις εγκαταστασεις υγραεριου και παρακολουθω τις τιμες των καυσιμων, παντα αυτον τον καιρο η ψαλιδα βενζινης-υγραεριου μικραινει και αρχιζει να ανοιγει παλι απο τελη Γεναρη για να φτασει στην μεγιστη διαφορα της μεσα στο καλοκαιρι Ιουλιο-Αυγουστο, πιστευω οτι κατι τετοιο θα γινει και τωρα.
-
Για την λιπανση και τις λαδιερες εχω μια ερωτηση.
Ας πουμε για την JLM.
Γιατι οι οδηγιες χρησης της, του Ολλανδου κατασκευαστη, λενε για 15+ σταγονες το λεπτο ρυθμιση και οι εγκαταστατες εδω την ρυθμιζουν αποκλειστικα 6-8 σταγονες το λεπτο? (μιλαμε για ρυθμιση στο ρελαντι)
Παρολα αυτα η καταναλωση του λαδιου με τις 6-8 σταγονες βγαινει στο 1ml λαδι/λιτρο υγραεριου οπως ακριβως προβλεπει ο κατασκευαστης.
Δεν το καταλαβαινω αυτο. Εχει κανει λαθος ο κατασκευαστης? Δηλαδη αν την τοποθετουσα μονος μου και την ρυθμιζα με το βιβλιο να ριχνει 15 σταγονες θα επνιγα τον κινητηρα με λαδι? -
κωστα αυτο με τη λαδιερα δε το χω καταλαβει κι εγω , η δικη μου παντως δε ριχνει και πολυ την εχω 3 χρονια κι ειναι ακομη στη μεση!!!
και να επανελθω με την τιμη του υγραεριου. Δηλαδη μονο για τη θεσσαλονικη ανεβαινουν οι τιμες? βεροια γιατι εχει 0.82 το αεριο? εεεεεεεεεεεεεεεεεεε????
μαλλον αυτη θα εχουν γεωτρηση και θα το παιρνουν κατευθειαν απο τη γη..... -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Για την λιπανση και τις λαδιερες εχω μια ερωτηση.
Ας πουμε για την JLM.
Γιατι οι οδηγιες χρησης της, του Ολλανδου κατασκευαστη, λενε για 15+ σταγονες το λεπτο ρυθμιση και οι εγκαταστατες εδω την ρυθμιζουν αποκλειστικα 6-8 σταγονες το λεπτο? (μιλαμε για ρυθμιση στο ρελαντι)
Παρολα αυτα η καταναλωση του λαδιου με τις 6-8 σταγονες βγαινει στο 1ml λαδι/λιτρο υγραεριου οπως ακριβως προβλεπει ο κατασκευαστης.
Δεν το καταλαβαινω αυτο. Εχει κανει λαθος ο κατασκευαστης? Δηλαδη αν την τοποθετουσα μονος μου και την ρυθμιζα με το βιβλιο να ριχνει 15 σταγονες θα επνιγα τον κινητηρα με λαδι?αυτο ειναι το σωστο.
την ιδια καταναλωση υγραεριου στο ρελαντι εχουν ανα λεπτο ενα αυτοκινητο 1000cc με ενα 6κυλινδρο 3500cc? -
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Για την λιπανση και τις λαδιερες εχω μια ερωτηση.
Ας πουμε για την JLM.
Γιατι οι οδηγιες χρησης της, του Ολλανδου κατασκευαστη, λενε για 15+ σταγονες το λεπτο ρυθμιση και οι εγκαταστατες εδω την ρυθμιζουν αποκλειστικα 6-8 σταγονες το λεπτο? (μιλαμε για ρυθμιση στο ρελαντι)
Παρολα αυτα η καταναλωση του λαδιου με τις 6-8 σταγονες βγαινει στο 1ml λαδι/λιτρο υγραεριου οπως ακριβως προβλεπει ο κατασκευαστης.
Δεν το καταλαβαινω αυτο. Εχει κανει λαθος ο κατασκευαστης? Δηλαδη αν την τοποθετουσα μονος μου και την ρυθμιζα με το βιβλιο να ριχνει 15 σταγονες θα επνιγα τον κινητηρα με λαδι?αυτο ειναι το σωστο.
την ιδια καταναλωση υγραεριου στο ρελαντι εχουν ανα λεπτο ενα αυτοκινητο 1000cc με ενα 6κυλινδρο 3500cc?Οχι φυσικα, αλλα δεν ρωταω αυτο. Ξαναδιαβασε τι γραφω.
-
το γιατι λεει ο Ολλανδος 15+ σταγονες το λεπτο δεν το γνωριζω, ενας κινητηρας 1400-1600 cc χρειαζεται συνηθως 6-8 σταγονες στο ρελαντι για να εχουμε την αναλογια 1 λιτρο λαδιου ανα 1000 λιτρα υγραεριου.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
το γιατι λεει ο Ολλανδος 15+ σταγονες το λεπτο δεν το γνωριζω, ενας κινητηρας 1400-1600 cc χρειαζεται συνηθως 6-8 σταγονες στο ρελαντι για να εχουμε την αναλογια 1 λιτρο λαδιου ανα 1000 λιτρα υγραεριου.H πραξη εμενα δειχνει οτι και σε 2000cc 4κυλινδρο με 6-7 σταγονες δινει 1ml/λιτρο υγραεριου. Με ποια λογικη λεει 15 ο Ολλανδος? Που κρυβεται η παγιδα?
-
Η τιμη του υγραεριου παντα ανεβαινει την χειμερινη περιοδο λογω αυξημενης ζητησης (θερμανση κυριως). Απο εκει και περα υπαρχουν κα αλλοι παραγοντες που μπορουν να αυξησουν την τιμη του περιστασιακα οπως μειωμενη παραγωγη λογω πολεμου πχ, οπως συνεβη στη Λιβυη που ειναι παραγωγος και οπως παλι συμβαινει εκει τωρα οπου κανεις δεν το λεει αλλα ισχυει εμπολεμη κατασταση με τερματικους και παραγωγικους σταθμους εκτος λειτουργιας οπως και λιμανιων εξαγωγης που κλεινουν λογω ταραχων. Αυτη τη στιγμη η τιμη ειδικα του προπανιου αυξανεται στη Μεσογειο λογω της μη παραγωγης/εξαγωγης απο Λιβυη. Δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα στον καθορισμο της τιμης του υγραεριου. Υπαρχουν πολλοι ασταθμητοι παραγοντες που δεν ξερει ο κοσμος και βγαινουν ευκολα συμπερασματα προς την μια η την αλλη κατςευθυνση. Φυσικα ομως πανω σε ολα αυτα υπαρχει και η επιμερους κερδοσκοπια εδω απο πολλους. Το καλο ειναι οτι πλεον υπαρχουν πολλα πρατηρια, τα οικονομικα εχουν στενεψει και ετσι με τον ανταγωνισμο και οι τιμες δεν εκτοξευονται οπως πριν. Περυσι με αναλογες τιμες χονδρικης οι βενζινοπωλες χρεωναν σχεδον 5 λεπτα περισσοτερα ανα λιτρο.Οασο για τον φιλο που λεει οτι στη Βεροια η τιμη ειναι 82 λεπτα αυτο ειναι πιθανον αφου επιτρεπονται και μεμονωμενες εισαγωγες (απο Βουλγαρια/Αλβανια κλπ) και ετσι μπορουν να διαμορφωνουν καλυτερες τιμες λιανικης. Οταν ομως προμηθευεσαι απο Ελληνικα Πετρελαια, Λατση, Βαρδινογιαννη , οπως ολα τα επωνυμα πρατηρια αλλα και τα περισσοτερα ανεξαρτητα, αυτα υποκεινται στους εδω φορους και ειναι φυσιολογικα πιο ακριβα. Ειναι ομως και ελεγχομενης ποιοτητας ενω τα εισαγωγης οχι και τοσο αν και βεβαια πολυ σπανια συμβαινει να μην ειναι καταλληλων προδιαγραφων.
-
Εγώ πάντως το είπα! Μη φάνε, θα σφάξω ελικόπτερο να κάνουμε σούπα!!!
-
Δηλαδη? Συγγνωμη αλλα δεν καταλαβαινω που παει το σφαξιμο του ελικοπτερου και η σουπα του!
-
Το σφάξιμο ελικοπτέρου και η σούπα είναι φυσικά ειρωνία (όχι προς εσένα βέβαια).
-
Ναι, ενταξει δεν το θεωρησα κατι για μενα αλλα τι ακριβως εννοεις? Οτι υπαρχει και ενναλακτικη λυση στην ακριβη του τιμη τελευταια?
-
Συγνώμη, αλλά θα προτιμήσω να μη συνεχίσω.
-
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Η διαφορά στην τιμή είναι περί τα 600€ στο υγρό. Γλιτώνεις τη διαφορά στη κατανάλωση (στο δικό μου π.χ. καίει 18% παραπάνω σε σχέση με τη βενζίνη) ενώ στο υγρό από ότι ξέρω δεν υπάρχει. Υπολόγισε πόσα χλμ κάνεις το χρόνο να δεις πότε και εάν βγάλεις τη διαφορά.Η διαφορα ειναι πανω απο 1000-1200@ ευρω και με υγρο υπαρχει το 15% συν στην καταναλωση στους tsi FSI κτλ πχ icom 2700-2800 vialle 2700-3000 Prins 2700-3000
-
Το πηρα αποφαση, θα βαλω υγραεριο. ΑΜΑΞΙ:seat leon mk2, 1.6 mpi, 102hp, κωδικος κινητηρα BSE, μοντελο 2006. ΟΙ ΑΠΟΡΙΕΣ ΜΟΥ: Αμεσου η εμμεσου ψεκασμου?, BRC, VIALLE η κατι αλλο? Μου φαινεται καλο το brc plug and drive. Αν καποιος εχει το ιδιο μοτερ ας πει εμπειριες. Δεν με νοιαζει το κοστος τοσο οσο κυριως το αποτελεσμα.
-
Ο χρήστης raptispan έγραψε:
Το πηρα αποφαση, θα βαλω υγραεριο. ΑΜΑΞΙ:seat leon mk2, 1.6 mpi, 102hp, κωδικος κινητηρα BSE, μοντελο 2006. ΟΙ ΑΠΟΡΙΕΣ ΜΟΥ: Αμεσου η εμμεσου ψεκασμου?, BRC, VIALLE η κατι αλλο? Μου φαινεται καλο το brc plug and drive. Αν καποιος εχει το ιδιο μοτερ ας πει εμπειριες. Δεν με νοιαζει το κοστος τοσο οσο κυριως το αποτελεσμα.πολυ ευκολο αυτοκινητο, οτι και να βαλεις θα δουλεψει απο καλα εως τελεια, βαζοντας καλο συστημα κερδιζεις σε οικονομια και αξιοπιστια, τα αεριου ψεκασμου ειναι πολυ καλυτερα για την τεχνολογια του αυτοκινητου σου.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Το πηρα αποφαση, θα βαλω υγραεριο. ΑΜΑΞΙ:seat leon mk2, 1.6 mpi, 102hp, κωδικος κινητηρα BSE, μοντελο 2006. ΟΙ ΑΠΟΡΙΕΣ ΜΟΥ: Αμεσου η εμμεσου ψεκασμου?, BRC, VIALLE η κατι αλλο? Μου φαινεται καλο το brc plug and drive. Αν καποιος εχει το ιδιο μοτερ ας πει εμπειριες. Δεν με νοιαζει το κοστος τοσο οσο κυριως το αποτελεσμα.
πολυ ευκολο αυτοκινητο, οτι και να βαλεις θα δουλεψει απο καλα εως τελεια, βαζοντας καλο συστημα κερδιζεις σε οικονομια και αξιοπιστια, τα αεριου ψεκασμου ειναι πολυ καλυτερα για την τεχνολογια του αυτοκινητου σου.
Φίλος με skoda octavia με ίδιο μοτέρ, ρετάρισμα- κομπιάσματα φουλ και 13+ λ τ/100 χλμ κατανάλωση αέριο . Ούτε μου είπαν ,ούτε άκουσα το οδήγησα εγώ γιατί δεν ήξερε τους δρόμους στη Θεσσαλονίκη (ήταν από άλλη πόλη). Φόραγε πολωνικό .
Ακολούθα το δρόμο του καλού εγκαταστάτη γιατί είτε μέτριο-φθηνό ,είτε καλό -ακριβό ακόμα και γιαυτό το ...εύκολο μοτέρ από τον εγκαταστάτη εξαρτάται αν θα δουλεύει!
Υγραεριοκίνηση!