-
Το ελαστικό μπορεί να χρησιμοποιηθεί και αμέσως μετά την έξοδό του από την παραγωγή, χωρίς κανένα πρόβλημα! Γι' αυτό και βγαίνουν άλλωστε στην αγορά.
ΩΣΤΟΣΟ, η γόμα θέλει χρόνο για να ωριμάσει και να αποδώσει τα μέγιστα. Γι' αυτό θα ήταν καλύτερο να μην επιλέγετε λάστιχο πιο φρέσκο από 6μηνο.**Αλίμονο **αν οι κατασκευαστές αποθήκευαν τα ελαστικά για 6 μήνες για να τα βγάλουν μετά στην αγορά προκειμένου να πιάσει το κάθε ελαστικό την μέγιστη δυνατή απόδοση... Θα έπρεπε να στοιβάζουν εκατομμύρια λάστιχα επί 6 μηνο και από πίσω να έρχονται νέα ελαστικά από παραγωγή που θα γίνεται καθ' όλη τη διάρκεια αυτού του εξαμήνου για να μπουν κι αυτά στην αποθήκη! Αυτό θα απαιτούσε ανυπολόγιστα τεράστιους χώρους και απίστευτη δαπάνη απλά για να πετύχουν μια συγκριτικά δυσανάλογα μικρή βελτίωση στην απόδοση του προϊόντος τους! Και την ίδια ώρα που οι ανταγωνιστές θα έβγαζαν τα δικά τους λάστιχα στην αγορά!!!
Συνεπώς, ξεχάστε τα περί εγγράφου και ας μείνουμε στην κοινή λογική.
Προβληματίζεστε για κάτι που έτσι κι αλλιώς είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να γίνει, κι αν ήθελε υποτεθεί ότι γινόταν με κάποιον τρόπο θα εκτόξευε το κόστος του ελαστικού σε δυσθεώρητα ύψη. Ήτοι οι κατασκευάστριες εταιρείες σε κάθε περίπτωση θα πτώχευαν για το τίποτα!
-
Το οποίο είναι άκρως εμπιστευτικό να φανταστω
-
Ο χρήστης SoKoFLiKo έγραψε:
αυτο περι ωριμανσης ειναι τεκμηριωμενο η' το ειπαν κανα δυο λαστιχαδες σαν δικαιολογια επειδη δεν ειχαν φρεσκο πραμα και μετα εγινε και τυφλοσουρτης
Από έγγραφο της Michelen.
Ποιά είναι αυτή;
-
Μετά από δυοτρείς χιλιάδες χιλιόμετρα, ένα μικρό review των Michelin Pilot Sport 3. Η άμεση σύγκριση είναι Bridgestone S001 που φορούσα πριν, το αυτοκίνητο Impreza WRX. Τα γραφόμενα με μια επιφύλαξη ως προς λίγο πειραματισμό με τις πιέσεις που θέλω να κάνω ακόμα.
Αρνητικά:
i) Κράτημα στο στεγνό για τα πανηγύρια. Φτάνω σε σημείο να πω ότι δεν προσφέρουν σημαντική βελτίωση σε σχέση με τα καμμένα Bridgestone.
ii) Αίσθηση πατημένου λουκουμιού στο στρίψιμο. Καμμία σχέση με την αμεσότητα των Bridgestone.
iii) Παρομοίως και στο φρενάρισμα στο στεγνό, τίποτα ιδιαίτερο.Θετικά:
i) Ζεσταίνονται και δουλεύουν γρήγορα, στη μισή απόσταση από τα Bridgestone.
ii) Πολύ πιό άνετα σε λακούβες και λοιπές ατέλειες του δρόμου.
iii) Προοδευτικότητα, δίνουν μεγάλο περιθώριο αφού αρχίσουν να προειδοποιούν οτι φτάνουν στα όρια.
iv) Στο βρεγμένο απλά ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ, δεν μου έχει δώσει άλλο λάστιχο τέτοια σιγουριά.Συμπέρασμα: Πολύ καλό λάστιχο που διευκολύνει τον οδηγό σε δύσκολες συνθήκες. Εγώ δεν θα τα ξαναέβαζα
Κάθε λάστιχο έχει τα υπέρ και τα κατά, ο καθένας βάζει ότι του ταιριάζει -
Καλησπέρα σε όλους/ες. Έχω ένα Audi Α3, 1.4 125hp και θέλω να του αλλάξω ελαστικά γιατί έχουν φθαρεί. Οι διαστάσεις τους είναι 225 45 r17. Είναι πρώτη φορά που αλλάζω λάστιχα στο συγκεκριμένο, το οποίο 'φοράει' Michelin Primacy HP. Κατ' αρχήν να πω ότι θέλω ελαστικά ίδιων διαστάσεων. Θέλω να με βοηθήσετε στην επιλογή. Θέλω ελαστικά γνωστής μάρκας που να κρατήσουν γενικά. Αν έχετε να μου προτίνετε και κάποιο συγκεκριμένο μαγαζί που να κάνει και ευθυγράμμιση / ζυγοστάθμιση θα ήταν καλό, γιατί λόγω περιορισμένου χρόνου θα ήθελα να αποφύγω να τρέχω αλλού. Μένω στην Αθήνα στο Παλαιό Φάληρο οπότε όσο πιο κοντά τόσο το καλύτερο, αλλά δεν παίζει τόσο ρόλο αυτό. Ευχαριστώ πολύ.
-
Ο χρήστης Lemon3 έγραψε:
Μετά από δυοτρείς χιλιάδες χιλιόμετρα, ένα μικρό review των Michelin Pilot Sport 3. Η άμεση σύγκριση είναι Bridgestone S001 που φορούσα πριν, το αυτοκίνητο Impreza WRX. Τα γραφόμενα με μια επιφύλαξη ως προς λίγο πειραματισμό με τις πιέσεις που θέλω να κάνω ακόμα.Τι διασταση αν επιτρεπεται...? Με τι δεικτες φορτιου και ταχυτητας κλπ...
Σε ζεστο οδοστρωμα τα δοκιμασες καθολου?
-
Ο χρήστης Lemon3 έγραψε:
Μετά από δυοτρείς χιλιάδες χιλιόμετρα, ένα μικρό review των Michelin Pilot Sport 3. Η άμεση σύγκριση είναι Bridgestone S001 που φορούσα πριν, το αυτοκίνητο Impreza WRX. Τα γραφόμενα με μια επιφύλαξη ως προς λίγο πειραματισμό με τις πιέσεις που θέλω να κάνω ακόμα.Αρνητικά:
i) Κράτημα στο στεγνό για τα πανηγύρια. Φτάνω σε σημείο να πω ότι δεν προσφέρουν σημαντική βελτίωση σε σχέση με τα καμμένα Bridgestone.
ii) Αίσθηση πατημένου λουκουμιού στο στρίψιμο. Καμμία σχέση με την αμεσότητα των Bridgestone.
iii) Παρομοίως και στο φρενάρισμα στο στεγνό, τίποτα ιδιαίτερο.Θετικά:
i) Ζεσταίνονται και δουλεύουν γρήγορα, στη μισή απόσταση από τα Bridgestone.
ii) Πολύ πιό άνετα σε λακούβες και λοιπές ατέλειες του δρόμου.
iii) Προοδευτικότητα, δίνουν μεγάλο περιθώριο αφού αρχίσουν να προειδοποιούν οτι φτάνουν στα όρια.
iv) Στο βρεγμένο απλά ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ, δεν μου έχει δώσει άλλο λάστιχο τέτοια σιγουριά.Συμπέρασμα: Πολύ καλό λάστιχο που διευκολύνει τον οδηγό σε δύσκολες συνθήκες. Εγώ δεν θα τα ξαναέβαζα
Κάθε λάστιχο έχει τα υπέρ και τα κατά, ο καθένας βάζει ότι του ταιριάζειθεωρω τα αρνητικα του σημαντικοτερα απο τα θετικα του και οπως λες ........αυτη η αμεσοτητα των μπριτζ ειναι ανεκτιμητη και καταλαβαινεις τι εχασες οταν πλεον δεν το εχεις!
εκ των πραγματων στο βρεγμενο πας πιο επιφυλακτικα και προσωπικα δεν με απασχολει ποσο καλα τα πανε εκει.........αλλωστε δεν οδηγουμε στην Βρετανια! -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Μετά από δυοτρείς χιλιάδες χιλιόμετρα, ένα μικρό review των Michelin Pilot Sport 3. Η άμεση σύγκριση είναι Bridgestone S001 που φορούσα πριν, το αυτοκίνητο Impreza WRX. Τα γραφόμενα με μια επιφύλαξη ως προς λίγο πειραματισμό με τις πιέσεις που θέλω να κάνω ακόμα.
Αρνητικά:
i) Κράτημα στο στεγνό για τα πανηγύρια. Φτάνω σε σημείο να πω ότι δεν προσφέρουν σημαντική βελτίωση σε σχέση με τα καμμένα Bridgestone.
ii) Αίσθηση πατημένου λουκουμιού στο στρίψιμο. Καμμία σχέση με την αμεσότητα των Bridgestone.
iii) Παρομοίως και στο φρενάρισμα στο στεγνό, τίποτα ιδιαίτερο.Θετικά:
i) Ζεσταίνονται και δουλεύουν γρήγορα, στη μισή απόσταση από τα Bridgestone.
ii) Πολύ πιό άνετα σε λακούβες και λοιπές ατέλειες του δρόμου.
iii) Προοδευτικότητα, δίνουν μεγάλο περιθώριο αφού αρχίσουν να προειδοποιούν οτι φτάνουν στα όρια.
iv) Στο βρεγμένο απλά ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ, δεν μου έχει δώσει άλλο λάστιχο τέτοια σιγουριά.Συμπέρασμα: Πολύ καλό λάστιχο που διευκολύνει τον οδηγό σε δύσκολες συνθήκες. Εγώ δεν θα τα ξαναέβαζα
Κάθε λάστιχο έχει τα υπέρ και τα κατά, ο καθένας βάζει ότι του ταιριάζειθεωρω τα αρνητικα του σημαντικοτερα απο τα θετικα του και οπως λες ........αυτη η αμεσοτητα των μπριτζ ειναι ανεκτιμητη και καταλαβαινεις τι εχασες οταν πλεον δεν το εχεις!
εκ των πραγματων στο βρεγμενο πας πιο επιφυλακτικα και προσωπικα δεν με απασχολει ποσο καλα τα πανε εκει.........αλλωστε δεν οδηγουμε στην Βρετανια!Σωστος
-
Για 2 Michelin Pilot Sport 3 225/45 R17 Y 260€ πως σας φαίνεται σαν τιμή?
-
normal στα 240-280 παιζει το σετ
-
Οκ, ευχαριστώ...
-
Για 'ζευγάρι' μια χαρά είναι.....
-
Ο χρήστης Lemon3 έγραψε:
Μετά από δυοτρείς χιλιάδες χιλιόμετρα, ένα μικρό review των Michelin Pilot Sport 3. Η άμεση σύγκριση είναι Bridgestone S001 που φορούσα πριν, το αυτοκίνητο Impreza WRX. Τα γραφόμενα με μια επιφύλαξη ως προς λίγο πειραματισμό με τις πιέσεις που θέλω να κάνω ακόμα.Αρνητικά:
i) Κράτημα στο στεγνό για τα πανηγύρια. Φτάνω σε σημείο να πω ότι δεν προσφέρουν σημαντική βελτίωση σε σχέση με τα καμμένα Bridgestone.
ii) Αίσθηση πατημένου λουκουμιού στο στρίψιμο. Καμμία σχέση με την αμεσότητα των Bridgestone.
iii) Παρομοίως και στο φρενάρισμα στο στεγνό, τίποτα ιδιαίτερο.Θετικά:
i) Ζεσταίνονται και δουλεύουν γρήγορα, στη μισή απόσταση από τα Bridgestone.
ii) Πολύ πιό άνετα σε λακούβες και λοιπές ατέλειες του δρόμου.
iii) Προοδευτικότητα, δίνουν μεγάλο περιθώριο αφού αρχίσουν να προειδοποιούν οτι φτάνουν στα όρια.
iv) Στο βρεγμένο απλά ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ, δεν μου έχει δώσει άλλο λάστιχο τέτοια σιγουριά.Συμπέρασμα: Πολύ καλό λάστιχο που διευκολύνει τον οδηγό σε δύσκολες συνθήκες. Εγώ δεν θα τα ξαναέβαζα
Κάθε λάστιχο έχει τα υπέρ και τα κατά, ο καθένας βάζει ότι του ταιριάζειΠαίζει να τα έχω γράψει καμιά 30αριά φορές στο συγκεκριμένο thread.
Πλέον διαλύεται και η τελευταία υποψία μου : μήπως σε βαρύτερο
αμάξι θα δούλευαν καλύτερα?ΥΓ Με πιέσεις θα βελτιώσεις λίγο την κατάσταση, αλλά θα επιταχύνεις την ήδη
μικρή σχετικά διάρκεια ζωής.
Είπαμε win-win το συγκεκριμένο για sport καταστάσεις. -
@ Lemon3
Αν δοκιμαζες τα Adrenalin θα τα λατρευες!!!
-
Ο χρήστης Alexandros R έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους/ες. Έχω ένα Audi Α3, 1.4 125hp και θέλω να του αλλάξω ελαστικά γιατί έχουν φθαρεί. Οι διαστάσεις τους είναι 225 45 r17. Είναι πρώτη φορά που αλλάζω λάστιχα στο συγκεκριμένο, το οποίο 'φοράει' Michelin Primacy HP. Κατ' αρχήν να πω ότι θέλω ελαστικά ίδιων διαστάσεων. Θέλω να με βοηθήσετε στην επιλογή. Θέλω ελαστικά γνωστής μάρκας που να κρατήσουν γενικά. Αν έχετε να μου προτίνετε και κάποιο συγκεκριμένο μαγαζί που να κάνει και ευθυγράμμιση / ζυγοστάθμιση θα ήταν καλό, γιατί λόγω περιορισμένου χρόνου θα ήθελα να αποφύγω να τρέχω αλλού. Μένω στην Αθήνα στο Παλαιό Φάληρο οπότε όσο πιο κοντά τόσο το καλύτερο, αλλά δεν παίζει τόσο ρόλο αυτό. Ευχαριστώ πολύ.Σαφώς και θα βάλεις ίδια διάσταση γιατί δεν χρειάζεται να αλλάξεις και επειδή είναι πολύ συνηθισμένη οπότε έχεις πολλές επιλογές και λογικές τιμές.
Προτείνω να βάλεις το ίδιο στην πιο καινούργια του έκδοση. Αφού δεν εξέφρασες παράπονα μάλλον είναι τα πιο κατάλληλα για σένα και πάνω από όλα δεν σε περιμένουν εκπλήξεις. Εννοώ ότι αν πχ σου πούμε πάρε Bridgestone ER300 μπορεί να κρατήσουν περισσότερο αλλά να σε ξενίσει ο θόρυβος, η μείωση της άνεσης και το λιγότερο φιλικό ύφος τους (έτσι ίσως να εκλάβει την έλλειψη πλαδαρότητας/αυξημένων slip angles). -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους/ες. Έχω ένα Audi Α3, 1.4 125hp και θέλω να του αλλάξω ελαστικά γιατί έχουν φθαρεί. Οι διαστάσεις τους είναι 225 45 r17. Είναι πρώτη φορά που αλλάζω λάστιχα στο συγκεκριμένο, το οποίο 'φοράει' Michelin Primacy HP. Κατ' αρχήν να πω ότι θέλω ελαστικά ίδιων διαστάσεων. Θέλω να με βοηθήσετε στην επιλογή. Θέλω ελαστικά γνωστής μάρκας που να κρατήσουν γενικά. Αν έχετε να μου προτίνετε και κάποιο συγκεκριμένο μαγαζί που να κάνει και ευθυγράμμιση / ζυγοστάθμιση θα ήταν καλό, γιατί λόγω περιορισμένου χρόνου θα ήθελα να αποφύγω να τρέχω αλλού. Μένω στην Αθήνα στο Παλαιό Φάληρο οπότε όσο πιο κοντά τόσο το καλύτερο, αλλά δεν παίζει τόσο ρόλο αυτό. Ευχαριστώ πολύ.
Σαφώς και θα βάλεις ίδια διάσταση γιατί δεν χρειάζεται να αλλάξεις και επειδή είναι πολύ συνηθισμένη οπότε έχεις πολλές επιλογές και λογικές τιμές.
Προτείνω να βάλεις το ίδιο στην πιο καινούργια του έκδοση. Αφού δεν εξέφρασες παράπονα μάλλον είναι τα πιο κατάλληλα για σένα και πάνω από όλα δεν σε περιμένουν εκπλήξεις. Εννοώ ότι αν πχ σου πούμε πάρε Bridgestone ER300 μπορεί να κρατήσουν περισσότερο αλλά να σε ξενίσει ο θόρυβος, η μείωση της άνεσης και το λιγότερο φιλικό ύφος τους (έτσι ίσως να εκλάβει την έλλειψη πλαδαρότητας/αυξημένων slip angles).Συμφωνω, αν εμεινες ευχαριστημενος απο αυτα που φορας ηδη τοτε το πιο καινουργιο μοντελο τα Primacy 3 θα σου αρεσουν εξισου!
Αλλιως υπαρχουν καποιες 'παρομοιες' επιλογες. Τα ER300 δεν ειναι μεσα σε αυτες! -
Χθες εβαλα στο passat cc τα sava intensa uhp σε 235/45/17 πριν ειχε τα continental sport contact 3 οι πρωτες εντυπωσεις, το λαστιχο ειναι αθορυβο με πολυ καλη συμπεριφορα στις λακουβες σιγουρα πολυ καλυτερο απο τα conti.
Στα μειον τα κρατηματα ειναι σιγουρα χειροτερα στο βρεγμενο και εχει αυξημενη υποστροφη το αυτοκινητο πλεον.....,θα κοιταξω την πιεση στα λαστιχα .
Αυτα τα λιγα για αρχη τα υπολοιπα σε 2-3000 χλμ. -
οι μαλακίες πληρώνονται
-
Ο χρήστης dimilaz έγραψε:
Χθες εβαλα στο passat cc τα sava intensa uhp σε 235/45/17 πριν ειχε τα continental sport contact 3 οι πρωτες εντυπωσεις, το λαστιχο ειναι αθορυβο με πολυ καλη συμπεριφορα στις λακουβες σιγουρα πολυ καλυτερο απο τα conti.
Στα μειον τα κρατηματα ειναι σιγουρα χειροτερα στο βρεγμενο και εχει αυξημενη υποστροφη το αυτοκινητο πλεον.....,θα κοιταξω την πιεση στα λαστιχα .
Αυτα τα λιγα για αρχη τα υπολοιπα σε 2-3000 χλμ.κατ'εμε απο τα φτηνιαρικα επελεξες τα χειροτερα........χιλιες φορες να εβαζες τα αντιστοιχα BFGoodrich
συνηθως βαζουν 2-3psi παραπανω τα βουλκανιζατερ,δες το.... -
Για τι διαφορά τιμής μιλάμε σε σχέση με κάποιο καλό επώνυμο;
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]