-
Ο χρήστης danonito έγραψε:
Το να ξεκινησει καποιος με ποδηλατο των 450 ευρω ενω εχει να καβαλησει 20 χρονια πχ (το οποιο το βλεπουμε να προτεινεται στα διαφορα ελληνικα φορα) ειναι λιγο fail κατα την αποψη μου. Φυσικα ολοι εχουν τη δικη τους που ειναι σεβαστη... Δεν θα ετιθετω δειλημμα αν ειναι Μεγιστο με 120 η Σ/Μ με 120, τοτε η επιλογη ειναι προφανης. Απλα τα 150 ευρω παραπανω ειναι αρκετα λεφτα για ξεκινημα κατα την ταπεινη μου αποψη.
(Fail ειναι μονο αν ξεφευγεις απο τις οικονομικες σου δυνατοτητες.
Επειδη αυτο που γραφεις το εκανα 5 χρονια πριν, λιγο πριν ερθει ο γιος, γιατι νομιζα οτι θα εχω χρονο για ποδηλατο και τελικα αφου εκανα 150χλμ σε 1 μηνα, το ποδηλατο εμεινε στην αποθηκη 5 χρονιαΟμως το ποδηλατο ειναι εκει και με περιμενει, ενα λαδωματακι στην αλυσιδα, φουσκωμα στα λαστιχα και ετοιμο.
Τωρα που ο γιος ειναι 5+ σκεφτομαι να τα φορτωσω στο αυτοκινητο και να παμε στο ΟΑΚΑ η στο παρκο Τριτση για βολτες.
Μετα απο 5 χρονια ακινησιας εγω προσωπικα θα αλλαζα τα εξης.
Ολες τα συρματα φρενων, λαστιχα, σαμπρελες, τακακια, but that's me γιατι την εχω πατησει....
Aν βαλεις το κοστος αυτων και εργατικα με ιδια οριτζιναλ και οχι απο το ebay πας 50-100 ευρω, που ειναι η αξια του ποδηλατου απο το Σ/Μ που θα πεταγες σημερα...Βεβαια οπως ειπαμε περι ορεξεως, ο καθενας κανει τα δικα του, στο χομπυ δεν υπαρχει σωστο και λαθος.
Αυτα που λες ειναι για να κυκλοφορεις στον δρομο και ισως να ειναι απαραιτητα για να εισαι ασφαλης.
Εγω μιλαω για βολτα με τον πιτσιρικα σε ελενχομενο χωρο στην μεγαλη αλανα του ΟΑΚΑ η στο παρκο Τριτση.
Αλλα ακομα και αν βγω μονος στον δρομο θα κινουμαι με μαξιμουμ 15-18 χαω και αυτο γυρω απο το σπιτι μου.Παρότι κυκλοφορω με μοτο 25 χρονια, με φοβιζει παρα πολυ η κυκλοφορια με ποδηλατο στον δρομο, αφου δεν εχω καμμια ενεργητικη ασφαλεια. Γκαζι δεν εχεις, δεξια να πας δεν εχεις, αριστερα σε περνανε με +40-50χιλ, φρικη!
Οταν βλεπω ποδηλατες σε Κυμης, Κηφισιας κλπ, τους θεωρω ατρομητους ηρωες -
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
KOK
Άρθρo 41
Eιδικoί κανόνες για συνoδείες, πoμπές και κίνηση αμαξιδίων Ατόμων με Αναπηρίες (ΑμεΑ) ή βρεφών- Aπαγoρεύεται στoυς χρήστες της oδoύ να διακόπτoυν στρατιωτικές φάλαγγες, στoίχoυς μαθητών, oι oπoίoι συνoδεύoνται από επιφoρτισμένo ειδικά για τo σκoπό αυτόν πρόσωπo και άλλες πoμπές.
Από τη στιγμή που υπάρχει άδεια από τις αρχές και συνοδεία περιπολικού δε πα να κτυπιέσαι όσο θέλεις φίλε kacey.
Tους απαράδεκτους χαρακτηρισμούς που χρησιμοποίησες τους κρατάω καθώς θέλω να διατηρηθεί ένα επίπεδο στο παρόν νήμα.
Καλή σου μέρα.Αν νομιζεις οτι αυτο που κανετε ειναι αυτο που εχει στο νου του ο νομοθετης οταν μιλαει για πομπες (κ μαλιστα αναφερει ενδεικτικα, για να καταλαβουν μερικοι αστειοι, ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΦΑΛΑΓΓΕΣ, ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ), τοτε εχεις πολυ πλακα. Κ το περιπολικο κ τη γενικοτερη ανοχη σε αυτο που κανετε (ενω κανονικα επρεπε να σας κοψουν το κωλο) ειπαμε απο που τη βρηκατε...
-
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
Κ εγω ετσι αισθανομαι οτι 10-20 κλεινουν την Παν/μιου η την Σταδιου με ενα πανο του ΠΑΜΕ ή των εργαζομένων στα Ναυπηγεία...
Ekει liostemi κ dim8 δεν σας πειραζει;Μας πειραζει. Το ιδιο μαλακες ειναι. Αυτοι τουλαχιστον δεν το κανουν επι μονιμου βασεως.
εν τω μεταξύ , δεν υπάρχει περίπτωση να χρειαστεί να περάσει όχημα εκτάκτου ανάγκης κ να μην δοθεί προτεραιότητα.Εγώ 1 φορά πήγα στο freeday , ήμουν στους μπροστινούς κ όταν ακούσαμε ασθενοφόρο να έρχεται από μία κάθετο του δρόμου σταματήσαμε κ περιμέναμε 5 λεπτά να περάσει..
Δεν ειναι μονο τα ασθενοφορα παλικαρακι μου που μπορει να ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να περασουν. Αμα εσενα πεθαινει ο πατερας σου σε καποιο νοσοκομειο (ή ακομα χειροτερα στη θεση του συνοδηγου διπλα σου, οπως εγινε με το κολλητο μου κ εχω περιγραψει σε αλλο τοπικ πριν 2 χρονια...), ΘΑ χρειαστεις να περασεις απο οπου βρεις. Κ για να σταματησετε τις παπαριες, εχω γινει ο ιδιος μαρτυρας σε περιστατικο οπου ΙΧ σε ΕΜΦΑΝΕΣΤΑΤΗ εκτακτη αναγκη, εμποδιζοταν ΕΠΙΤΗΔΕΣ απο τα καραγκιοζακια δηθεν ποδηλατες.Το εχω γραψει στο αρχικο μου ποστ.
Χαλαρώστε λίγο , το freeday ξεκινάει περίπου στις 22:00 με 22:30 από το Θησείο , εκείνη την ώρα οπουδήποτε στην Αθήνα υπάρχει μειωμένη κίνηση , το παραδέχομαι ότι είναι ενοχλητικό να κλείνεις το δρόμο κάνοντας ποδήλατο , όμως έχει γίνει θεσμός , είναι υγεία να κάνεις ποδήλατο κ όχι κόντρες στην Βούτα ή στην παραλιακή..
1ον, το καραγκιοζιλικι δεν περιοριζεται στο κεντρο της Αθηνας. Σας εχω πετυχει ή εχω δει ΒΙΝΤΕΟ (εκτος αν λέει ψεμματα η καμερα) να κλεινετε το κεντρο, Βασ. Σοφιας, Βας. Κωνσταντινου, ΣΥΓΓΡΟΥ, ΚΗΦΙΣΟ (ΖΩΑ, Ε ΖΩΑ), ΚΗΦΙΣΣΙΑΣ, ΠΑΡΑΛΙΑΚΗ. 2ον 'Παρασκευη 10-10μιση βραδυ εχει περιορισμενη κινηση στην Αθηνα' Εισαι σοβαρος ρε? Που εχει περιορισμενη κινηση Παρασκευη βραδυ? Στην ΑΘΗΝΑ? Μπροστα στο να συνεχισετε να κανετε το πανηγυρι σας, θα αλλοιωσετε κ τη πραγματικοτητα...
Αλλα αφου εχει γινει θεσμος, ε τοτε ενταξει, ας το φαμε στα μουτρα.
-
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
Nα πω και γω τα δικά μου.. Δεν έχω συμμετάσχει ποτέ σε freeday της Αθήνας, δε μπορώ να ξέρω πως είναι να ποδηλατείς με άλλα 1000+ ποδήλατα. μου ακούγεται κάπως όλο αυτό. Στη δική μου πόλη (Ελευσίνα), μαζευόμαστε Παρασκευές βράδυ από 15 (με τα κρύα) έως 60-70 ποδήλατα (με καλό καιρό) και ποδηλατούμε για 1,5 ώρα περίπου. 22:30 με 00:00,** κλείνουμε για ελάχιστα τους δρόμους που περνάμε, σε 2 κεντρικούς δρόμους καθυστερούμε τα αυτοκίνητα για 5 λεπτά maximum**. Κατα 99% πεζοί και οδηγοί μας χαιρετάνε, ακούμε μπράβο, κτλ.Κατ'αρχας, το 'ελαχιστο' του 5λεπτου: δεν νομιζω να ρωτησατε κανεναν για το αν ειναι πολυ ή λιγο το 5λεπτο που του πηρατε με το ετσι θελω. Απο κει κ περα, τους κλεινετε τοσο γιατι ειστε λιγοι. Οταν θα γινετε περισσοτεροι, τι θα κανετε?
-
Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
Το να ξεκινησει καποιος με ποδηλατο των 450 ευρω ενω εχει να καβαλησει 20 χρονια πχ (το οποιο το βλεπουμε να προτεινεται στα διαφορα ελληνικα φορα) ειναι λιγο fail κατα την αποψη μου. Φυσικα ολοι εχουν τη δικη τους που ειναι σεβαστη... Δεν θα ετιθετω δειλημμα αν ειναι Μεγιστο με 120 η Σ/Μ με 120, τοτε η επιλογη ειναι προφανης. Απλα τα 150 ευρω παραπανω ειναι αρκετα λεφτα για ξεκινημα κατα την ταπεινη μου αποψη.
(Fail ειναι μονο αν ξεφευγεις απο τις οικονομικες σου δυνατοτητες.
Επειδη αυτο που γραφεις το εκανα 5 χρονια πριν, λιγο πριν ερθει ο γιος, γιατι νομιζα οτι θα εχω χρονο για ποδηλατο και τελικα αφου εκανα 150χλμ σε 1 μηνα, το ποδηλατο εμεινε στην αποθηκη 5 χρονιαΟμως το ποδηλατο ειναι εκει και με περιμενει, ενα λαδωματακι στην αλυσιδα, φουσκωμα στα λαστιχα και ετοιμο.
Τωρα που ο γιος ειναι 5+ σκεφτομαι να τα φορτωσω στο αυτοκινητο και να παμε στο ΟΑΚΑ η στο παρκο Τριτση για βολτες.
Μετα απο 5 χρονια ακινησιας εγω προσωπικα θα αλλαζα τα εξης.
Ολες τα συρματα φρενων, λαστιχα, σαμπρελες, τακακια, but that's me γιατι την εχω πατησει....
Aν βαλεις το κοστος αυτων και εργατικα με ιδια οριτζιναλ και οχι απο το ebay πας 50-100 ευρω, που ειναι η αξια του ποδηλατου απο το Σ/Μ που θα πεταγες σημερα...Βεβαια οπως ειπαμε περι ορεξεως, ο καθενας κανει τα δικα του, στο χομπυ δεν υπαρχει σωστο και λαθος.
Αυτα που λες ειναι για να κυκλοφορεις στον δρομο και ισως να ειναι απαραιτητα για να εισαι ασφαλης.
Εγω μιλαω για βολτα με τον πιτσιρικα σε ελενχομενο χωρο στην μεγαλη αλανα του ΟΑΚΑ η στο παρκο Τριτση.
Αλλα ακομα και αν βγω μονος στον δρομο θα κινουμαι με μαξιμουμ 15-18 χαω και αυτο γυρω απο το σπιτι μου.Παρότι κυκλοφορω με μοτο 25 χρονια, με φοβιζει παρα πολυ η κυκλοφορια με ποδηλατο στον δρομο, αφου δεν εχω καμμια ενεργητικη ασφαλεια. Γκαζι δεν εχεις, δεξια να πας δεν εχεις, αριστερα σε περνανε με +40-50χιλ, φρικη!
Οταν βλεπω ποδηλατες σε Κυμης, Κηφισιας κλπ, τους θεωρω ατρομητους ηρωεςΥπερβάλλεις, απλά αν δεν το δοκιμάσεις το βλέπεις πολύ δύσκολο.
Κι εμένα έτσι μου φαινόταν, αλλά από το 2007 κυκλοφορώ με ποδήλατο (όχι όλο το χρόνο, από Φεβρουάριο ως Νοέμβριο) στην Αθήνα σε οποιοδήποτε σημείο και δεν είχα πρόβλημα ούτε κινδύνεψα. -
Ο χρήστης p_george έγραψε:
αυτα απο καποιον που κανει ποδηλατο στους δρομους εδω κ τουλαχιστον 20 χρονια. Γιατι εχω βαρεθει να ακουω για 'τον αυτοκινητακια-αντιπαλο'.
kacey
Αν και την απαντηση στην εδωσε ο dpolal παραπανω,
στις βολτες του freeday δεν υπαρχουν ουτε αυτοκινητακηδες ουτε ποδηλατακηδες αντιπαλοι,
οι καθετοι δρομοι κλεινουν μονο και μονο για την ασφαλεια οσων ποδηλατουν και η κινηση στους κεντρικους
γινεται πολυ-πολυ σπανια και οπου υπαρχει δυνατοτητα μενει μια λωριδα ανοιχτη.ΕΙΣΑΙ ΨΕΥΤΗΣ Κ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Κ ΒΙΝΤΕΟ...ΛΕΩΦ. ΠΕΙΡΑΙΩΣ, ΣΥΓΓΡΟΥ, ΒΑΣ. ΣΟΦΙΑΣ, ΒΑΣ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, ΚΗΦΙΣΣΙΑΣ, ΚΗΦΙΣΣΟΣ, ΠΑΡΑΛΙΑΚΗ. Εχετε ΓΑΜΗΣΕΙ το συμπαν ουκ ολιγες φορες.
Απο κει κ περα τι σημαινει ρε μεγαλε 'οι καθετοι δρομοι κλεινουν μονο και μονο για την ασφαλεια οσων ποδηλατουν'? Ποιος σου ειπε οτι εχεις αυτο το δικαιωμα? Επειδη ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΣ να κανεις ποδηλατο σε μπουλουκι σε κεντρικους δρομους, το γαρνιρατε κ με ολιγη απο 'ασφαλεια' κ κανετε οτι γουσταρετε? Ουστ ρε.
Σε ολα τα freeday υπαρχει υπευθυνος ουραγος στο τελος της πομπης και οταν υπαρχει πραγματικη αναγκη ανοιγει αυτος δρομο για να περασει το αυτοκινητο η το μηχανακι, οποτε τα σεναρια που περιγραφεις δεν ισχυουν, σαν αυτοκινητακιας και εσυ και εγω εχουμε ολους τους δρομους διαθεσιμους ολη την εβδομαδα ολο το χρονο, αλλα σε πειραξε οτι 1000-2500 συμπολιτες σου καβαλανε τα ποδηλατα τους 10,30- 3,00 καθε Παρασκευη και αυτο για να μην ενοχλησουν τους υπολοιπους αποκλειστικους δικαιουχους των δρομων σαν και εσενα.
Τι γελας βρε αστειε? Απο που κ ως που ειναι φυσιολογικο να κλεινουν κεντρικες οδικες αρτηριες για να κανουν μερικοι καραγκιοζηδες ποδηλατο?
Το οτι κανεις ποδηλατο 20 χρονια δεν κολλαει καθολου με το σκεπτικο σου,
εκτως και αν εννοεις στατικο στο σπιτι.Ε ναι βεβαια, οι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ γνησιοι ποδηλατες κανουν αυτη τη παπαρια που φτιαξατε...
Υπεραγαπω το ποδηλατο, πηγα σε ενα freeday και εφριξα πραγματικα. Εκτος του οτι ειναι πολυ αργος ο ρυθμος οποτε για εμενα ειναι αχρηστο ως προπονηση, ειναι και μεγαλη αλητεια το κλεισιμο των δρομων, και η αλλητεια και η συμπεριφορα αγελης δινει και παιρνει. ...
To freeday δεν ειναι αγωνιστικη προπονηση οποτε το λαθος ειναι δικο σου, συμμετεχουν απο παιδια 7 μεχρι και ηλικιωμενοι 70+ ετων, αρα το κλεισιμο καθετων δρομων ειναι επιβεβλημενο, με μεσο ορο 1000 ατομα παντα θα υπαρχουν καποιοι που κουβαλανε την κουλτουρα τους μαζι οπου και αν βρισκονται αλλα αυτο δεν χαρακτηριζει το συνολο και ειδικα με τη λεξη αλητεια που εντελως αστοχα χρησιμοποιησες, οσο για την νοοτροπια αγελης κανεις μεγαλο λαθος.
Δεν ειναι ο μονος, εγω εχω μετρησει τουλαχιστον 4 εδω μεσα που εχουν ερθει στο πανηγυρι σας κ τελικα σας εχουν κραξει. Αλητεια ειναι κ μεγαλη μαλιστα. Καλα, για την αγελη ας μη το συζητησουμε, ειστε ο ορισμος της αγελης.
-
Εγω παντως να σας ευχηθω ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ:
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
θελω να δω τι θα λες οταν εσυ θα θες να πας εσπευσμενα στο νοσοκομειο την γυναικα σου η το παιδι σου και δεν θα μπορεις...γιατι μερικοι ΒΛΑΚΕΣ αποφασισαν οτι για τα ποδηλατα δεν ισχυει ο ΚΟΚ ή ισχυει κατα το δοκουν που τους συμφερει....Μην ακουσω κανενα παραπονο για αυτο που λεω, το εχετε κανει, εχει συμβει μπροστα μου, οποτε μονο δικαιο ειναι να θελω κ εγω να σας συμβει το ιδιο.
-
-
Aντί να τσακώνεστε δείτε αυτό: http://www.lifo.gr/now/life/37433
-
αν βαλω καποιο σπρέυ στις ντιζες και στην αλυσιδα θα βοηθησει;
εχετε να προτεινεται καποιο, ή να βαλω απλα ενα αντισκωριακο;
Tο πρόβλημα με τα λιπαντικά σε σπρέι, και ειδικά τα αντισκωριακού τύπου, είναι η πολύ μικρή διάρκεια ωφέλιμης ζωής που έχουν και η οποία οφείλεται κυρίως στην πτητικότητά τους. Μετά από λίγα 24ωρα έχουν γίνει κυριολεκτικά καπνός στον αέρα, εγώ τα χρησιμοποιώ μόνο για αντισκωριακή δράση, γρήγορη διείσδυση και ξεμπλοκάρισμα μηχανισμών που έχουν γίνει ένα, τίποτα άλλο.
Ειδικά για τις ντίζες η καλύτερη προστασία είναι το γράσσο, παρεμπιμπτόντως είναι το καλύτερο και για ένα σωρό άλλα πράματα στο ποδήλατο. Αν βάλεις ένα λεπτό στρώμα γράσσου στην ντίζα όταν την περνάς μέσα στο 'καλώδιό' της, και ανανεώνεις την επάλειψη με αυτό στα κύρια σημεία επαφής (μανέτες, σιαγώνες) κάθε τόσο, η ντίζα θα κινείται πιο ελεύθερα και ζήσει για 'αιώνες' . Κάνει και για γαλβανιζέ και για ανοξείδωτες.Με ένα τέτοιο κουτί του κιλού ένα ποδηλατάδικο περνάει μια τριετία. Κάνει και για ποτήρια, μπίλιες, κέντρα.
Στην αλυσίδα θες δυό πράγματα, να την καθαρίσεις και μετά να την λιπάνεις. Το πρώτο σκέλος, και μόνο, επιτυγχάνεται με ένα λιπαντικό σε σπρέι. Υπάρχουν ειδικά λιπαντικά αλυσίδων για το δεύτερο.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
αν βαλω καποιο σπρέυ στις ντιζες και στην αλυσιδα θα βοηθησει;
Στην αλυσίδα θες δυό πράγματα, να την καθαρίσεις και μετά να την λιπάνεις. Το πρώτο σκέλος, και μόνο, επιτυγχάνεται με ένα λιπαντικό σε σπρέι. Υπάρχουν ειδικά λιπαντικά αλυσίδων για το δεύτερο.Με το WD40 καθαριζει πολυ καλα!!!
Δοκιμασμενο... ΠΑΝΤΟΥ!!!!
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Aντί να τσακώνεστε δείτε αυτό: http://www.lifo.gr/now/life/37433Παρότι καλή πατέντα θα γίνω πεζός και θα ρωτήσω, από τιμούλα τι λέει;
-
Ο χρήστης Jorge_greek έγραψε:
Aντί να τσακώνεστε δείτε αυτό: http://www.lifo.gr/now/life/37433
Παρότι καλή πατέντα θα γίνω πεζός και θα ρωτήσω, από τιμούλα τι λέει;
ΚΑι εγω θα γινω κακος...
Και πως ξερουμε οτι οταν θα πεσουμε σε μια ΚΑΛΗ λακουβα αυτο δεν ανοιξει?
-
Ένα ενδιαφέρον άρθρο για τα ατυχήματα με τα ποδήλατα στην Ολλανδία
Cyclist & Pedestrian deaths in the Netherlands not falling
13 November 2013, by Alexandra Gowling(0)
Although the total number of road fatalities in the Netherlands has been steadily decreasing for years, the numbers of cyclists and pedestrians killed on the road remains the same.News website Nu.nl examined over 45.000 traffic accidents involving cyclists and pedestrians between 2007 and 2012 with data from the Ministry of Infrastructure and Environment.
It found that while road deaths in general have dropped from 800 per year to 650, a drop of nearly 20 per cent, the numbers of cyclist and pedestrian deaths has stayed around 260 per year. 40 per cent of total fatalities.
On average, two people die in traffic accidents on Dutch roads every day.
Cyclist accidents
The data show that about 60 per cent of fatal bicycle accidents occur at a crossroads. Common causes for accidents include no priority being given, failure to grant passage and control errors.Almost half of all cyclists who died in traffic accidents did so by colliding with a car. In pedestrian fatalities, that number is 58 per cent.
Only one of the 25 cases involving an accident between two cyclists leads to a fatal outcome.
The most fatal accidents involving cyclists happen in the afternoon between 3 and 4 pm on weekdays. The number of accidents and deaths falls over the weekend.
The largest number of cyclist and pedestrian deaths are 70-90 year-olds, accounting for nearly 40 per cent of the total, with students between 10 and 19 years old coming next.
Cyclist deaths in the Netherlands
Photo by Flickr user TuppusSeparate cyclists from motorists
While cycling in the Netherlands is generally safe, De Fietsersbond, the Dutch cyclists’ union, thinks that cyclists should be even more separated from motorists on the road.The Netherlands has been rated equal best cycling country in Europe due in great part to its many separate bike paths, but the union judges the sucess of such infrastructure by the number of deaths. As this has not dropped, they feel more needs to be done to keep the two types of traffic apart.
It is also concerned about actions to tackle the number of elderly deaths. The Dutch government is encouraging older people to cycle for longer and for more electric bikes.
'But that can backfire,' said a Fietsersbond spokesperson. 'Electric bikes go faster than ordinary bicycles. They are also slightly heavier, and so are more difficult to control.'
- See more at: http://www.iamexpat.nl/read-and-discuss ... GAPnr.dpuf
οι πουστηδοι την έχουν βρει την λύση στην κρίση. Εμ βάζουν τα γερόντια να αγοράζουν ηλεκτρικά ποδήλατα, εμ σκοτώνονται
-
This all-in-one Smart Wheel locks, tracks, and powers your bike
http://www.independent.co.uk/life-style ... 35308.html
-
Δεν ξερω πως να το πω, αλλα εχω την εντυπωση οτι καποιοι ποδηλατες εχουν 'αντικαταστησει' τους ντιλιβεραδες και τους κουριερ.
Ειναι θαυμα πως δεν διαβαζουμε καθε μερα για ποδηλατη που τον 'πατησαν'
Καθε μερα βλεπω:
'Σφαξιμο' του κόκκινου (οχι προσεκτικα, αλλα με μεγαλη ταχυτητα)
Ποδηλατα να ερχονται αναποδα σε μονοδρομο που μετα βιας χωραει το αυτοκινητοκαι αλλα πολλα...
-
Μη σε εκπλησσει, ο κανονας οτους Ελληνικούς δρομους ειναι 'οσο λιγοτερες ροδες και κιλα οχηματος, τοσο μεγαλυτερη η ασεβεια προς τον ΚΟΚ'
Πιο πολλες μαλακιες οι ΙΧ απο τα φορτηγα, τα 125ρια απο τις 1000αρες, τα ποδηλατα απο τα παπακια κλπ -
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
This all-in-one Smart Wheel locks, tracks, and powers your bikehttp://www.independent.co.uk/life-style ... 35308.html
Αυτό απορρίφθηκε από τους ειδικούς λίγες σελίδες πιο πίσω
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
ΕΙΣΑΙ ΨΕΥΤΗΣ Κ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Κ ΒΙΝΤΕΟ...ΛΕΩΦ. ΠΕΙΡΑΙΩΣ, ΣΥΓΓΡΟΥ, ΒΑΣ. ΣΟΦΙΑΣ, ΒΑΣ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, ΚΗΦΙΣΣΙΑΣ, ΚΗΦΙΣΣΟΣ, ΠΑΡΑΛΙΑΚΗ. Εχετε ΓΑΜΗΣΕΙ το συμπαν ουκ ολιγες φορες.[/color]Απο κει κ περα τι σημαινει ρε μεγαλε 'οι καθετοι δρομοι κλεινουν μονο και μονο για την ασφαλεια οσων ποδηλατουν'? Ποιος σου ειπε οτι εχεις αυτο το δικαιωμα? Επειδη ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΣ να κανεις ποδηλατο σε μπουλουκι σε κεντρικους δρομους, το γαρνιρατε κ με ολιγη απο 'ασφαλεια' κ κανετε οτι γουσταρετε? Ουστ ρε.
Kαλο θα ηταν να προσεχεις λιγο την συμπεριφορα σου και την γλωσσα σου και να απαντας αναλογα με τον τροπο που σου απευθυνουν τον λογο,
εχω παει σε δεκα περιπου βολτες και αυτο δεν με εκανε αυτοματα ουτε ποδηλατη ουτε δικηγορο τους,
εχω κραξει αρκετους για την ασχημη συμπεριφορα που εχουν καλυπτομενοι μεσα στο συνολο και βλεπω με χαρα οτι καποια στιγμη εξαφανιζονται, χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν βρισκονται καινουργιοι.Εγω παντως να σας ευχηθω ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ:
θελω να δω τι θα λες οταν εσυ θα θες να πας εσπευσμενα στο νοσοκομειο την γυναικα σου η το παιδι σου και δεν θα μπορεις...γιατι μερικοι ΒΛΑΚΕΣ αποφασισαν οτι για τα ποδηλατα δεν ισχυει ο ΚΟΚ ή ισχυει κατα το δοκουν που τους συμφερει....
Μην ακουσω κανενα παραπονο για αυτο που λεω, το εχετε κανει, εχει συμβει μπροστα μου, οποτε μονο δικαιο ειναι να θελω κ εγω να σας συμβει το ιδιο.
Δυστυχως εχω τετοια εμπειρια απο μεσημεριανο μποτιλιαρισμα με αυτοκινητα
και το σιγουρο ειναι οτι θα ημουν πολυ πιο τυχερος αν μου ειχε συμβει βραδυ με ποδηλατα. -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Δεν ξερω πως να το πω, αλλα εχω την εντυπωση οτι καποιοι ποδηλατες εχουν 'αντικαταστησει' τους ντιλιβεραδες και τους κουριερ...............................
Αν και άλλο εννοούσες, ήθελα να πω πως υπάρχει εταιρία courier με ποδήλατα, στην Αθήνα. Όπως επίσης, σουβλακερί στη Νέα Φιλαδέλφεια, έχει delivery boys με ποδήλατα. Τα fixάκια παίρνουν φωτιά λέμε
Η ζωή...ποδήλατο!