-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Την προσεχή εβδομάδα ελέγχω και αν είναι εντάξει παίρνω μια Ε200 W210 facelift με τα 163 άλογα και το αυτόματο-σειριακό πεντάρι κιβώτιο. Ξέρω έχει ένα κάρο αρνητικά (τέλη, xρόνια, κ.λ.π.), μην τα ξαναλέμε, είμαι αποφασισμένος να το πάρω, όχι για το αστέρι που μπορεί να σκέφτονται μερικοί, αλλά για τον απίστευτα ταξιδιάρικο χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Πείτε μου μόνο, που να εστιάσω στον έλεγχο, που ήτανε παθιάρικο και γενικά τι θέλει από συντήρηση.
Μόνος σου δεν μπορείς να δεις και πολλά πράγματα...Γενικά, πάντως, ό,τι κοιτάς σε όλα τα αμάξια αλλά το 210 πρόσεξέ το λίγο παραπάνω κυρίως για σκουριές (πατώματα μαρσπιέδες). Α και όσο γίνεται λιγότερα χιλιόμετρα...
Συμβουλή μου, από τη στιγμή που το αμάξι είναι πλήρως αυτοματοποιημένο πήγαινέ το για pre-purchase έλεγχο...Κοινό πρόβλημα στο Μ111 (λογικά και στα 210) είναι το positioner του μεταβλητού χρονισμού (βάρα όσο θέλεις Obelix ) που τρέχει λάδια και πασαλείβει την πλεξούδα σου (αν δεις λαμπάκια να αναβοσβύνουνε πιθανώς είναι από αυτό) και γενικά οι μικροδιαρροές που χαλάνε τη σούπα. Επίσης πολλή προσοχή στο κιβώτιο (το προηγούμενο αυτόματο έχει καλύτερη φήμη από το τιπτρονικοειδές). Φυσικά κοίταξε να μην έχει μετατροπές ηλεκτρικές γιατί το Can είναι για τις ριστοράντζες κβαντομηχανική. Σέρβις μόνο από ανθρώπους που ξέρουν τι τους γίνεται.
Στο δρόμο είναι πράγματι απίθανη (έχω αρκετή εμπειρία από το W210/230 -προς το παρόν έχει μείνει από κρεμαγιέρα ) αλλά ΙΜΗΟ είναι και λίγο ρίσκο σαν επολογή (έτσι και αρχίσει να σκάει την έβαψες) εκτός αν την ξέρεις από πριν. Τα χέρια σου πιάνουν καθόλου ή θα πας για να σου αλλάζουν μια λάμπα με 50 ευρώ;
Η λύση είναι μια, ελαιοπαγίδα. Κόστος 50€ αν δεν απατώμαι.
-
Kαλησπερα σας.Ενδιαφερομαι για την αγορα μεταχειρισμενης clk200 του `03 με λιγα χιλιομετρα.Εχει κανενας αποψη για το αμαξι αυτο;Αν αξιζει να δωσεις πανω απο 10.000ευρω για τετοιο αμαξι δεκαετιας;Ευχαριστω εκ των προτερων.
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Την προσεχή εβδομάδα ελέγχω και αν είναι εντάξει παίρνω μια Ε200 W210 facelift με τα 163 άλογα και το αυτόματο-σειριακό πεντάρι κιβώτιο. Ξέρω έχει ένα κάρο αρνητικά (τέλη, xρόνια, κ.λ.π.), μην τα ξαναλέμε, είμαι αποφασισμένος να το πάρω, όχι για το αστέρι που μπορεί να σκέφτονται μερικοί, αλλά για τον απίστευτα ταξιδιάρικο χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Πείτε μου μόνο, που να εστιάσω στον έλεγχο, που ήτανε παθιάρικο και γενικά τι θέλει από συντήρηση.
Μόνος σου δεν μπορείς να δεις και πολλά πράγματα...Γενικά, πάντως, ό,τι κοιτάς σε όλα τα αμάξια αλλά το 210 πρόσεξέ το λίγο παραπάνω κυρίως για σκουριές (πατώματα μαρσπιέδες). Α και όσο γίνεται λιγότερα χιλιόμετρα...
Συμβουλή μου, από τη στιγμή που το αμάξι είναι πλήρως αυτοματοποιημένο πήγαινέ το για pre-purchase έλεγχο...Κοινό πρόβλημα στο Μ111 (λογικά και στα 210) είναι το positioner του μεταβλητού χρονισμού (βάρα όσο θέλεις Obelix ) που τρέχει λάδια και πασαλείβει την πλεξούδα σου (αν δεις λαμπάκια να αναβοσβύνουνε πιθανώς είναι από αυτό) και γενικά οι μικροδιαρροές που χαλάνε τη σούπα. Επίσης πολλή προσοχή στο κιβώτιο (το προηγούμενο αυτόματο έχει καλύτερη φήμη από το τιπτρονικοειδές). Φυσικά κοίταξε να μην έχει μετατροπές ηλεκτρικές γιατί το Can είναι για τις ριστοράντζες κβαντομηχανική. Σέρβις μόνο από ανθρώπους που ξέρουν τι τους γίνεται.
Στο δρόμο είναι πράγματι απίθανη (έχω αρκετή εμπειρία από το W210/230 -προς το παρόν έχει μείνει από κρεμαγιέρα ) αλλά ΙΜΗΟ είναι και λίγο ρίσκο σαν επολογή (έτσι και αρχίσει να σκάει την έβαψες) εκτός αν την ξέρεις από πριν. Τα χέρια σου πιάνουν καθόλου ή θα πας για να σου αλλάζουν μια λάμπα με 50 ευρώ;
Τι εστί pre-purchase έλεγχος; Εγώ σκέφτομαι να το εξετάσω σε αντιπροσωπεία της Μερσεντές και να ζητήσω εγγράφως τα αποτελέσματα του ελέγχου. Ζητώ βοήθεια λοιπόν για να τους πω που ακριβώς να εστιάσουν. Ως προς το κιβώτιο, διαβάζω αντίθετες γνώμες ότι δηλαδή αυτό του pre-facelift που είχε και τα 1,2,3 κάτω από το D είναι χειρότερο. Το 722.6 όταν το έβγαλε η Μερσεντές έλεγε ότι ήταν για μια ζωή.... Επίσης από ότι ξέρω το συγκεκριμένο πεντάρι με μικρές παραλλαγές φοριούνταν μέχρι το 2008 ακόμη και στην W204 184 hp και σίγουρα σε όλες τις W211-W203. Τι να πω, όλοι οι 'ταρίφες' μιλούν με καλά λόγια για τα αυτόματα της εταιρείας, αν πέσω στην περίπτωση.......
Για τις σκουριές θα πω να το κοιτάξουν, το έχω διαβάσει και εγώ ότι είχε θέμα. Τα χιλιόμετρα είναι 120.000. Γύρω στις 90.000 άλλαξε εγκέφαλο και καλωδίωση από ότι μου είπε ο πωλητής (τι είναι αυτό πάλι;)Τhomas C200k τι είναι η ελαιοπαγίδα;
-
επειδη , ειχα μια ιδια, (και ακομα τελικα την εχω, την αγορασε ο πεθερος μου), του 2005 ή 6 δεν θυμαμαι, με 46.000χλμ σημερα, και αυτοματο 5αρι. το σασμάν ειναι αψογο για το ειδος του οχηματος. γενικά απροβλημάτιστο, σκουριες κλπ, δεν ειδα ποτέ. ελεγχεται πχ στο Λαινόπουλο, ειναι 70ευρω περιπου, κρατάει σχεδον 2ωρες πραγματικής εργασίας, και σου λένε τα πάντα. στη συγκεκριμενη περιπτωση, ειπανε απλα οτι ειναι ενα απο τα καθαροτερα αυτοκινητα που υπάρχουν σε καθε επιπεδο.
μην τη φοβηθεις, παρτη αν σου πουνε οτι ειναι οκ, απλα εχω μια ενσταση για το ταξιδιάρικο. δεν ξερω με τι ταχυτητες ταξιδέυεις και με τι εχεις συνηθισει να το κανεις, εμενα μου φάνηκε απαράδεκτη στο οτι επηρεάζεται απο πλευρικους ανέμους, σε ταχυτητες νορμαλ , 150-160 πχ.αν αυτο δε σε χαλάει, παρτη. καλοριζικη! -
2016 Mercedes-Benz E-Class to get a straight-six engine
http://www.worldcarfans.com/11311096583 ... six-engine -
Η SLK200 facelift είχε το πεντάρι αυτόματο ή το 7G-Tronic?
Επίσης πέρα από την αύξηση στα 184 άλογα ξέρουμε τι άλλες αλλαγές είχε? -
Υποψιάζομαι ότι αυτά τα δύο συνδέονται άρρηκτα και ότι η τρικύλινδρη θα είναι η μισή εξακύλινδρη
2016 Mercedes-Benz E-Class to get a straight-six engine
The facelifted C-Class due in 2017 will be offered with a three-cylinder engine part of the new family and will reportedly be refined enough to meet the high standards of Mercedes-Benz customers.
-
E λογικά...Που εισαι D-Jet?
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Η SLK200 facelift είχε το πεντάρι αυτόματο ή το 7G-Tronic?
Επίσης πέρα από την αύξηση στα 184 άλογα ξέρουμε τι άλλες αλλαγές είχε?Αν αναφέρεσαι στην R171 δλδ την προηγούμενη γενιά και στο φλ είχε το 5G Tronic. 7G Tronic τοποθετούσε η Μέρκ στα 3λιτρα και πάνω. Τώρα το έχει σε όλα.
-
Για την προηγούμενη λέω.
Ευχαριστώ. -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
E λογικά...Που εισαι D-Jet?Άντε και εις ανώτερα! Και με τρίροδο τύπου ρομπιν με δίχρονο δικυλινδρο!refined και έτσι, όμως...
Για τα ρέστα τι να πω και εγώ... Αφού κατάφερες και βρήκες μέχρι και ευτυχισμένους ταξιτζήδες, be my guest.
-
σχετικά με τη λαδοπαγίδα:
http://www.mbclub.gr/forum/topic/7049-% ... ntry131469
http://www.mbclub.gr/forum/topic/5444-% ... entry63355
-
Κυριοι, μου αναβει η ενδειξη βλαβης μηχανης στο ταμπλο και μου ειπαν οτι εχει προκληθει απο κακης ποιοοτητας βενζινη και να το σβησω απλα εχετε αποψη ?
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
2016 Mercedes-Benz E-Class to get a straight-six engine
http://www.worldcarfans.com/11311096583 ... six-engineΩραία μούρη και ζάντες
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
2016 Mercedes-Benz E-Class to get a straight-six engine
http://www.worldcarfans.com/11311096583 ... six-engineΩραία μούρη και ζάντες
θα διαφωνήσω για τη μούρη, σαν impreza μοιάζει. Όσο πάει το design της μεγάλης γκάμας εξομοιώνεται με τη μικρή και όλα μαζί αποκτούν χροιά ανατολίτικη.
-
Με εξαίρεση την W211 η Mercedes στις υπόλοιπες Ε class έχει δημιουργήσει 'σχολή' ασχήμιας και στο f/l έδωσε ρέστα ...
-
Ακούστε τον μπάρμπα τι λέει...ακόμα και αν δεν τη γουστάρετε την 123, είναι ακριβώς αυτό που λέμε τόσο καιρό για τους πελάτες της ΜΒ, τις σχεδιαστικές επιλογές τους, τις μοντέρνες σειρές, το τί ακριβώς εννοούσαμε όταν λέγαμε ότι δεν είναι 'πολυτελή' αυτά τα αμάξια, όπως αντιλαμβανόμαστε ΄σημερα την πολυτέλεια κλπ κλπ.
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
.....Λοιπόν φίλε για αυτές είχε γράψει κάποτε το 'Classic and sportscar' μεταξύ άλλων τα εξής,
'....last of the working class Mercedes Benz with an unbeatable build quality'.Και με έναν από τους πιο καθησυχαστικά βαρείς ήχους μοτέρ θα πρόσθετα εγώ.
Ξέρεις, από αυτούς που τους ακούς και λες, φύγαμε για το γύρο του κόσμου άφοβα -
Το 123/300τδ είναι δυστυχώς από τα πλέον καμμένα αυτοκίνητα της φίρμας στην Ούσα. Είχαν αλλάξει οι κανονισμοί για τις εκπομπές και εκ των υστέρων του φόρεσαν παγίδα αιθάλης. Οι ουμπεράλλες φυσικά υπερθεμάτιζαν κατά τα γνωστά ΄μόνο εμείς', 'κανείς άλλος', 'φόλοου δε λίντερ' και τα τοιαύτα. Τα έχωσαν αβαζελίνωτα και πριν λαλήσει τρις κατήργησαν την παγίδα, εν συνεχεία το μοντέλο και τελικά τα πετρέλαια στη χώρα για πολλά χρόνια.
-
MERCEDES-BENZ FORUM