-
Ο χρήστης nickpaip έγραψε:
Η Ferrari ανήκει στο gruppo FIAT(=αναξιοπιστία) και αυτός είναι ο κυριότερος λόγος που δεν θα την προτιμούσα έναντι της Gallardo... -
Ο χρήστης sado έγραψε:
ε ναι. Τρίζει κιόλας, μένει από ηλεκτρικά, σαπίζει κλπ...
(τρις)
-
Και λόγω ονόματος υπήρχε περίπτωση να μην επιλεξω Άλογο;Σοβαρά επειδή δεν μετρούν μόνο οι επιδόσεις (στις οποίες νομίζω η 430 υπερτερεί) ψηφίζω (και αγοράζω!!!) 430.Είναι πραγματικά σπορ, ενω η Callardo από περιοδικά διαβάζω οτι δεν είναι τόσο άμεση όσο θα έπρεπε
-
Περιέργως ψήφισα Gallardo. Την βρίσκεις δυσκολότερα στην Ελλάδα
(γυρίζοντας από Θεσσαλονίκη είδα μια κόκκινη 360, άρα σε κανά 2 χρόνια μέσα θα δω και καμια 430. Λαμποργκίνι δεν έχω δει στη ζωή μου.
...εκτός...
ρε παιδιά, στο βίντεο κλίπ της Παπαρίζου, γιούρ μάι λάβα, άντερκάβα, είδα μια Lamborghini Espada ή κάνω λάθος?)
-
Ο χρήστης JimClark έγραψε:
Περιέργως ψήφισα Gallardo. Την βρίσκεις δυσκολότερα στην Ελλάδα(γυρίζοντας από Θεσσαλονίκη είδα μια κόκκινη 360, άρα σε κανά 2 χρόνια μέσα θα δω και καμια 430. Λαμποργκίνι δεν έχω δει στη ζωή μου.
...εκτός...
ρε παιδιά, στο βίντεο κλίπ της Παπαρίζου, γιούρ μάι λάβα, άντερκάβα, είδα μια Lamborghini Espada ή κάνω λάθος?)
Callardo είδα μόνο στην έκθεση το 2003.Κούκλα είναι η άτιμη.Μου ερχόταν να πηδήξω το κάγκελο και να την αρπάξω (λέμε τώρα...) Αλλά με την 430 πάγωσα!Ανατριχίλα!!
-
Απ' οτι κατάλαβα όσοι ψήφισαν το Γερμανικό το ψήφισαν επειδή δεν το βλέπει κανείς τόσο συχνά στο δρόμο.....
JimClark: Espada είναι σε αηδία χρώμα!
-
-
Εγώ είχα δει μια Murcielago στον Πόρτο Καρρά Δε λέω...κάτι κάνει!
Αλλά είχα δει και μια Modena στην Αθήνα. Ferrari πιο κομψή
Αυτό βέβαια είναι υποκειμενικό γιατί σ'άλλους αρέσουν οι καμπύλες, σ'άλλους οι επιφάνειες της Lamborghini. -
Ο χρήστης sirbasil έγραψε:
Εγώ είχα δει μια Murcielago στον Πόρτο Καρρά Δε λέω...κάτι κάνει!Αλλά είχα δει και μια Modena στην Αθήνα. Ferrari πιο κομψή
Αυτό βέβαια είναι υποκειμενικό γιατί σ'άλλους αρέσουν οι καμπύλες, σ'άλλους οι επιφάνειες της Lamborghini.Εγώ προτιμώ τις καμπύλες γενικότερα...
Ακόμη καλύτερα καμπύλες μέσα στις καμπύλες μιας Φερράρι -
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
[Ακόμη καλύτερα καμπύλες μέσα στις καμπύλες μιας ΦερράριΣωστοοός!
-
F430 γιατί είδα και άκουσα τον προκάτοχό της (F360) στα Μέγαρα χθες και ανατρίχιασα από τον ήχο της που θυμίζει ανθρώπινη ιαχή. Ήταν και μια Gallardo αλλά πάρκαρε έξω από την πίστα.
Εγώ θα περίμενα να βγει η έκδοση Challenge Stradale πάντως πριν δώσω την παραγγελία μου.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
F430 γιατί είδα και άκουσα τον προκάτοχό της (F360) στα Μέγαρα χθες και ανατρίχιασα από τον ήχο της που θυμίζει ανθρώπινη ιαχή. Ήταν και μια Gallardo αλλά πάρκαρε έξω από την πίστα.Εγώ θα περίμενα να βγει η έκδοση **Challenge Stradale **πάντως πριν δώσω την παραγγελία μου.
Θα χει μεγάλο χρόνο αναμονής και η ανάρτηση θα κοπανάει σε καθημερινή χρήση
-
Εγώ πάντως έχω δει Gallardo,Diablo και αρκετές Ferrari στο δρόμο.Δυστυχώς όμως κανείς τους δεν είχε πάρει το αυτοκίνητο για το σωστό λόγο αφού όλοι πήγαιναν με 30...
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Η Lambo έχει ένα σοβαρό πρόβλημα το οποίο την κατατρέχει από την πρώτη μέρα: Δεν είναι Ferrari.Εδώ βάζω τελεία.
-
Ένα ερώτημα που πάντα με στοιχειώνει είναι: τι αυτονομία έχουν αυτά τα αυτοκίνητα?
Γιατί δε θέλω να πηγαίνω με 200 στον Autobahn και να σταματάω κάθε 2 ώρες για φουλάρισμα
-
Gallardo.H 430 μπορει να ειναι γρηγορη αλλα δεν μ αρεσει εμφανισιακα h 360 ηταν πιο ομορφη (αλλα και πιο αργη).Αλλωστε προκειται να βγει Gallardo S 600 bhp oποτε bye bye 430!Και ειναι και V10!
-
Ο χρήστης mecano έγραψε:
Gallardo.H 430 μπορει να ειναι γρηγορη αλλα δεν μ αρεσει εμφανισιακα h 360 ηταν πιο ομορφη (αλλα και πιο αργη).Αλλωστε προκειται να βγει Gallardo S 600 bhp oποτε bye bye 430!Και ειναι και V10!Και επειδή θα είναι 10κύλινδρη;Σε τι επηρεάζει;Αλλά με 600 άλογα για ποιά σύγκριση μιλάμε;Αν και νομίζω οτι στην πίστα τα πράγματα παύουν να είναι προσθαφαιρέσεις ίππων και κιλών.Περιμένω F430 Challenge Stradale!!!
-
Απο την αποψη οτι υπαρχουν πλιθωρα V8 αυτοκινιτων αλλα ποσα V10 ξερεις?
-
Ο χρήστης mecano έγραψε:
Απο την αποψη οτι υπαρχουν πλιθωρα V8 αυτοκινιτων αλλα ποσα V10 ξερεις?Το διαφορετικό είναι πάντα γοητευτικό, αλλά στη μηχανολογία οι πιο συνηθισμένες λύσεις είναι συνήθως και οι αποδοτικότερες.Βέβαια οι επιστήμονες σε κάθε φίρμα ξέρουν κάτι παραπάνω...Απλά σε τέτοια αυτοκίνητα-όνειρα δε μπορείς να χρησιμοποιείς ψυχρούς αριθμούς, πιστεύω...Τα αξιολογείς με την καρδιά και το συναίσθημα
-
Άσχετο, αλλά όχι τόσο πολύ...
Ferrari F430 vs Lamborghini Gallardo