Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί Σπουδών
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Περί Σπουδών
    • 1
    • 2
    • 142
    • 143
    • 144
    • 145
    • 146
    • 184
    • 185
    • 144 / 185
    Αντίλογος
    4
    3693
    19659
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tryphon last edited by

      Ο χρήστης nass έγραψε:

      Είσαι τόσο προβλέψιμος και όταν το γυρνάς στο προσωπικό Για πληροφόρησή σου σε Αγγλική εταιρεία δουλεύω και τους γαλλόφωνους τους έχουμε σε πολύ μικρή υπόληψη, μόνο ένα δικηγόρο τέτοιο έχουμε.

      (Χωρίς πλάκα προσέλαβα ένα γαμιστερό Φινλανδό μηχανικό χωρίς τυπικές σπουδές μηχανικού, ήταν στο Φινλανδικό στρατό, το παλικάρι είναι αστέρι )

      Να θυμίσω στον γκλομπαλ μοντ ότι αυτός πρώτος το γύρισε στο προσωπικό και απλώς του απάντησα σε ανάλογο τόνο.

      @tryphon
      Τη σύγκριση εσύ την έκανες, όχι εγώ. Ούτε την έγραψα ούτε την υποννόησα αλλά νταξ, όπως έχω εξηγήσει δεν έχω υπερβολικές απαιτήσεις από σένα

      Σίγουρα πάντως, μεταξύ ενός παπάρα Ελβετού μηχανικού με δίπλωμα από τη Λωζάνη και ενός γάτου Ινδού μηχανικού με δίπλωμα από τη Bangalore θα προτιμήσω (= έχω ήδη προτιμήσει σε παρόμοιες φάσεις) να προσλάβω τον Ινδό

      γκλομπαλ μοντ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης tryphon έγραψε:

        Είσαι τόσο προβλέψιμος και όταν το γυρνάς στο προσωπικό Για πληροφόρησή σου σε Αγγλική εταιρεία δουλεύω και τους γαλλόφωνους τους έχουμε σε πολύ μικρή υπόληψη, μόνο ένα δικηγόρο τέτοιο έχουμε.

        (Χωρίς πλάκα προσέλαβα ένα γαμιστερό Φινλανδό μηχανικό χωρίς τυπικές σπουδές μηχανικού, ήταν στο Φινλανδικό στρατό, το παλικάρι είναι αστέρι )

        Να θυμίσω στον γκλομπαλ μοντ ότι αυτός πρώτος το γύρισε στο προσωπικό και απλώς του απάντησα σε ανάλογο τόνο.

        @tryphon
        Τη σύγκριση εσύ την έκανες, όχι εγώ. Ούτε την έγραψα ούτε την υποννόησα αλλά νταξ, όπως έχω εξηγήσει δεν έχω υπερβολικές απαιτήσεις από σένα

        Σίγουρα πάντως, μεταξύ ενός παπάρα Ελβετού μηχανικού με δίπλωμα από τη Λωζάνη και ενός γάτου Ινδού μηχανικού με δίπλωμα από τη Bangalore θα προτιμήσω (= έχω ήδη προτιμήσει σε παρόμοιες φάσεις) να προσλάβω τον Ινδό

        γκλομπαλ μοντ

        Eίσαι παπάρας Ελβετός μηχανικός με δίπλωμα απο την Λωζάνη;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tryphon last edited by

          A moderation festival in the making

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            angel-rabbit last edited by

            Γυρίζω μετά από τόσο καιρό σε αυτό το φόρουμ να διαβάσω τίποτα καινούργιο και πέφτω πάνω στον αιώνιο. Λες και δεν πέρασε ούτε μιά μέρα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης tryphon έγραψε:
              A moderation festival in the making

              Ξέχασα το απορριφθείς;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                d-jet last edited by

                Ο χρήστης nass έγραψε:

                δημιουργός μιας ιδέας που μπορεί να οδηγήσει σε μια πετυχημένη επιχείρηση

                Δε βλέπω γιατί ο μηχανικός είναι απαραίτητα ο δημιουργός μιας ιδέας. Ο 'εφαρμοστής' ναι, δηλαδή αυτός που θα μετατρέψει την ιδέα σε προϊόν, αλλά δε χρειάζεται μηχανικός για να έχει την ιδέα, ούτε για να την πουλήσει στους πελάτες (βασικά συστατικά της επιχειρηματικότητας). Σίγουρα αυτά δε μαθαίνονται σε σχολές μηχανικών, ούτε καν σε ΜΒΑ (πιθανά, δεν έχω κάνει ΜΒΑ).

                Δεν πρόσεξες το δεύτερο μέρος της πρότασης, μάλλον.
                Πολλοί μπορούν να είναι δημιουργοί ιδεών αλλά αυτό δε σημαίνει ότι κάθε ιδέα είναι εφαρμόσιμη ή/και αποτελεσματική οικονομοτεχνικά. Ειδικά σε επιχειρήσεις όπου υπάρχει αντικείμενο που παράγεται (όχι ενεργειακά μπαλάκια, βιομαγνητικά μασαζοκαλσόν και καφέδες ) δεν αρκεί μια καλή ιδέα. Ασφαλώς κάτι τέτοιο δε διδάσκεται (όπως επίσης, πιστεύω και μηχανικός καλλιεργείται κανείς και δε γίνεται από το μηδέν όταν δεν το έχει μέσα του - για αυτό και υπάρχουν πάμπολλοι αριστούχοι 'διπλωματούχοι' αλλά όχι μηχανικοί ΙΜΗΟ)
                Κατ'ουσία δε διαφωνούμε, νομίζω...

                O τίτλος σπουδών μετράει αλλά δεν είναι ούτε ικανή ούτε αναγκαία συνθήκη επιτυχίας ή/και αλλαγής κοινωνικής τάξης (που ήταν πως το έθεσε ο greo). Και σίγουρα αν πας να προσλάβεις κάποιο senior στέλεχος με 15-20 χρόνια εμπειρία δεν θα ασχοληθείς και τόσο με το από που έχει πάρει πτυχίο και με τι βαθμό.

                [/quote]
                Οπωσδήποτε τίποτα δεν αντικαθιστά την εμπειρία.
                Από την άλλη, ειδικά στην αρχή και δεδομένου ότι προτού φτάσεις εσύ, ως senior μηχανικός να αποφασίσεις ποιον θα πάρεις (και να τον φας στη μάπα, με δυο λόγια) έχει φροντίσει ένα HR (που πρέπει κάπως να αποδείξει ότι έχει λόγο ύπαρξης) να 'ξεσκαρτάρει' από τα 500 βιογραφικά τα 5 που θα δεις εσύ. Ε, εκεί ίσως μετράει ένας καλός τίτλος (αφου σε πολύ εξειδικευμένες περιπτώσεις συνήθως είναι και το μόνο που καταλαβαίνουν).
                Υποθέτω ότι για στελέχη με 15-20 χρόνια υπηρεσίας δεν ακολουθείται η συγκεκριμένη οδός, ούτως ή άλλως.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tryphon last edited by

                  Διεγράφη προσωπική, ειρωνική παρατήρηση [Mod]

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dim8 last edited by

                    91%

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      manosk last edited by

                      σε αυτό:

                      viewtopic.php?p=2913152#p2913152

                      Για το θέμα του τι δεν έγινε, που ήταν στην ορθή κατεύθυνση για να σταματήσει το ΑΕΙ-Τσιφλίκι των καθηγητών, το ξεκοκκάλισμα των πόρων, η έλλειψη δημοκρατίας στην εσωτερική λειτουργία κλπ:

                      http://www.fa3.gr/nomothesia_2/nomoth_e ... Sxedio.htm

                      Αυτός ο νόμος πολεμήθηκε από όσους δεν ήθελαν 'λύσεις', αλλά στασιμότητα, διαπλοκή και 'λεφτά'.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        eddie_147 last edited by

                        @greo
                        Χολέρα:

                        • Κλείσιμο σχολών για ψύλλου πήδημα και χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα. Εξεταστικές χάνονται, προθεσμίες για μεταπτυχιακά χάνονται, προθεσμίες γενικότερα χάνονται (στρατό, δουλειά κλπ), ζωές και καριέρες διαταράσσονται επειδή κάποιοι θέλουν να μαλακιστούν. Το θέμα κλείσιμο σχολών είναι μια παπάρα και μισή καθώς δεν τις κλείνει η πλειοψηφία και ιστορικά δεν έχει προσφέρει ΤΙΠΟΤΑ.

                        • Καθηγητές που δεν ασχολούνται. Αναρίθμητα μαθήματα που γίνονται με βοηθούς και λοιπούς παρατρεχάμενους.
                          Φοιτητές που θέλουν να μάθουν και καθηγητές που μπαίνουν στο αμφιθέατρο για να πουλήσουν λίγο σταριλίκι ( ) και μετά εξαφανίζονται...

                        • ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΜΗΔΕΝ. Επαφή με την αγορά γενικότερα μηδέν.
                          Δεν διαφωνώ ότι κάποιοι φιλότιμοι μπορεί να κάνουν την καλή τους πράξη και να βοηθάνε παιδιά να έλθουν σε επαφή με την αγορά αλλά στο σύνολο και οργανωμένα η διασύνδεση των δημόσιων ΑΕΙ είναι ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ.
                          Και ακόμα χειρότερα τα μεταπτυχιακά που τους έχεις ακουμπήσει και δυο φράγκα.
                          Εγώ με ένα μικρό ψάξιμο στο kariera βρήκα 100 φορές καλύτερες αγγελίες από αυτές που μου προώθησε η γραμματεία του μεταπτυχιακού.
                          BONUS: Διαμαρτυρία Κνιτών σε σχολές με τμήματα διοίκησης επιχειρήσεων, marketing κλπ για να ΦΥΓΟΥΝ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΧΟΛΗ
                          (Το πόσο φασιστικό είναι να σου στερεί κάποιος κάτι που σε αφορά επειδή αυτός αποφασίζει ότι δεν είναι σωστό είναι μια άλλη κουβεντούλα)

                        • Σε επίπεδο διδακτορικού-ακαδημαϊκής καριέρας ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ. Μην ξαναλέμε τις γνωστές ιστορίες περί κομματικών παιχνιδιών, περί ανηψιών και περί γκόμενων.

                        Σχετικά με αυτό που είπες στον nass ότι 'το πτυχίο του έφερε τα αγαθά του Αβραάμ και του Ισαάκ να σου πω ότι προσωπικά το μεγαλύτερο 'σχολείο' στη ζωή μου και το μεγαλύτερο 'επαγγελματικό μου απόκτημα' ήταν η προϋπηρεσία σε 2 μεγάλα μαγαζιά.
                        Το πτυχίο ήταν απλά μια λέξη που γέμιζε το βιογραφικό μου.

                        @υπόλοιποι
                        Ο Τρύφωνας έχει ένα μεγάλο δίκιο άσχετα αν προτιμά να τρολάρει και να ποστάρει εμότικον .
                        Το γνωστό πανεπιστήμιο (πχ ΜΙΤ) θα προσφέρει στον απόφοιτο του μια υπερυψηλού επιπέδου διασύνδεση και μια φοβερή επαφή με την αγορά.
                        Αν αυτός είναι τρίστοκος και δεν θα την εκμεταλλευτεί είναι άλλο θέμα.

                        Ελπίζω να μην νομίζατε ότι πάει ο λαός και σκάει 100 καφετιά για το ΜΒΑ του Kellogg επειδή τα βιβλία του γράφουν κάτι διαφορετικό από τα αντίστοιχα της ΑΣΟΕΕ...

                        Κοινώς nass είτε δεν θα έρθει στα χέρια σου βιογραφικό κάποιου που τελείωσε το ΜΙΤ, είτε αν έρθει αυτό θα σημαίνει ότι ο ίδιος δεν αξιοποίησε τις δυνατότητες που του έδωσε το ΜΙΤ (και που δεν είναι πρόβλημα της σχολής προφανώς...).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          adriver last edited by

                          Ο χρήστης nass έγραψε:
                          O τίτλος σπουδών μετράει αλλά δεν είναι ούτε ικανή ούτε αναγκαία συνθήκη επιτυχίας ή/και αλλαγής κοινωνικής τάξης (που ήταν πως το έθεσε ο greo). Και σίγουρα αν πας να προσλάβεις κάποιο senior στέλεχος με 15-20 χρόνια εμπειρία δεν θα ασχοληθείς και τόσο με το από που έχει πάρει πτυχίο και με τι βαθμό.

                          Αυτός ο τίτλος σπουδών αντιστοιχεί σέ ένα πακέτο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που είναι αναγκαία συνθήκη για τη δουλειά που κάνεις και τις προοπτικές που ανοίγονται. Το ότι μετα το δίπλωμα χρειάζονται άλλες πρακτικές γνώσεις και ότι η επιτυχία και καταξίωση εξαρτάται από το ταλέντο, προσπάθεια κλπ είναι άλλο θέμα.

                          Όσον αφορά την ελεύθερη πρόσβαση στη τριτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα, άλλαξε εντελώς τη ζωή ενός μεγάλου ποσοστού Ελλήνων από τα λαϊκά στρωματα και την επαρχία. Άνθρωποι με φτωχούς χωριάτες γονείς που δεν είχαν ούτε απολυτήριο δημοτικού έχουν βρεθεί κορυφαίοι καθηγητές παν/μιου στην Αμερική, την Ελλάδα ....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            d-jet last edited by

                            Συμφωνώ απόλυτα με τον Έντυ...
                            Από Γραφεία διασύνδεσης που να κάνουν... διασύνδεση (πέρα από το να αναδημοσιεύουν αγγελίες που εντάξει βοηθούν αλλά όχι και τίποτα ιδιαίτερο) μέχρι μαθήματα που να στοχεύουν στην πραγματική αγορά και όχι στο να έχουν κάποιοι τύποι δουλειά.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              criuser last edited by

                              Συμφωνώ και εγώ με τον Εντυ . Η δημόσια ανώτατη παιδεία παραμένει ακίνητη μέσα στην μακαριότητα της , ενώ ο κόσμος γύρω της κινείται με μεγάλη ταχύτητα .

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nass last edited by

                                @EDDIE_147

                                Σωστή η παρατήρηση για τη δικτύωση. Βέβαια αφορά μόνο κάποια κορυφαία πανεπιστήμια ή μεταπτυχιακά. Μην παρεξηγηθώ, δεν απαξιώνω συνολικά τα πτυχία, πόσο δε μάλλον από επιπέδου ΜΙΤ (= Metsovian Institute of Technology ) απλά δε συμφωνώ ότι είναι όσο καθοριστικά έλεγε ο greo και εν γένει νομίζει ο κόσμος -ή άντε να πούμε ότι είναι τόσο καθοριστικά ΑΝ είναι επιπέδου ΜΙΤ σίγουρα όμως όχι αν είναι επιπέδου τυπικού ελληνικού ή και ευρωπαϊκού πανεπιστημίου, πόσο δε μάλλον ΤΕΙ Τραχανοπλαγιάς.

                                (Οντως βιογραφικό από ΜΙΤ δεν έχει έρθει στα χέρια μου)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  adriver last edited by

                                  Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                  σε αυτό:

                                  viewtopic.php?p=2913152#p2913152

                                  Για το θέμα του τι δεν έγινε, που ήταν στην ορθή κατεύθυνση για να σταματήσει το ΑΕΙ-Τσιφλίκι των καθηγητών, το ξεκοκκάλισμα των πόρων, η έλλειψη δημοκρατίας στην εσωτερική λειτουργία κλπ:

                                  http://www.fa3.gr/nomothesia_2/nomoth_e ... Sxedio.htm

                                  Αυτός ο νόμος πολεμήθηκε από όσους δεν ήθελαν 'λύσεις', αλλά στασιμότητα, διαπλοκή και 'λεφτά'.

                                  Μάνο, εγώ μαθαίνω ότι ο νόμος εφαρμόσθηκε, οι καθηγητές εκλέγονται από 7μελείς επιτροπές (όχι το τμήμα), για Προέδρους των Τμημάτων δεν ψηφίζουν οι φοιτητές κι εκλέχτηκαν τα περίφημα Συμβούλια, συνήθως με επικεφαλής σπουδαίους ανθρώπους από το εξωτερικό.
                                  Αν δεις ανακοινώσεις των Συμβουλίων να ταυτίζονται με τους Πρυτάνεις (αυτοί δεν άλλαξαν) εναντίον του ανορθολογικού μέτρου της διαθεσιμότητας και της εχθρικής στάσης της πολιτείας προς τα παν/μια, θα φταίει η εφαρμογή του νόμου?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    greo last edited by

                                    nass με το μπαρδόν, αλλά όλα αυτά που λες είναι ένα αστείο παραμυθάκι γιατί αν ήσουν 5 φορές πιο άξιος, αλλά δεν είχες πτυχίο πανεπιστημίου, αντι για δουλειά θα είχες πάρει ένα αράβικο αρχίδι. Οπότε καλή η παραμύθα, αλλά το πτυχίο είναι ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ για να πεις στο διεθνές κοινό τι καλός και γαμηστερός είσαι (όχι εσύ, ο Χ έλληνας πτυχιούχος που θέλει να την κάνει για όξω) αλλιώς θα γίνεις σαν τον τρύφωνα που δουλεύει σε θυρωρείο και νομίζει πως τον έκαναν διευθυντή.

                                    Κοινώς: Αν δεν είχες πρόσβαση στη γ/βαθμια εκπαίδευση όπως πάει να γίνει το πράμα στο προσεχές μέλλον, την αξία σου θα τη χαιρόταν οι δικοί σου και η γειτονιά σου γιατί το αμέρικαν ντρημ τελειώνει οσονούπω

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      trident1971 last edited by

                                      Ο χρήστης Adriver έγραψε:

                                      O τίτλος σπουδών μετράει αλλά δεν είναι ούτε ικανή ούτε αναγκαία συνθήκη επιτυχίας ή/και αλλαγής κοινωνικής τάξης (που ήταν πως το έθεσε ο greo). Και σίγουρα αν πας να προσλάβεις κάποιο senior στέλεχος με 15-20 χρόνια εμπειρία δεν θα ασχοληθείς και τόσο με το από που έχει πάρει πτυχίο και με τι βαθμό.

                                      Αυτός ο τίτλος σπουδών αντιστοιχεί σέ ένα πακέτο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που είναι αναγκαία συνθήκη για τη δουλειά που κάνεις και τις προοπτικές που ανοίγονται. Το ότι μετα το δίπλωμα χρειάζονται άλλες πρακτικές γνώσεις και ότι η επιτυχία και καταξίωση εξαρτάται από το ταλέντο, προσπάθεια κλπ είναι άλλο θέμα.

                                      Όσον αφορά την ελεύθερη πρόσβαση στη τριτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα, άλλαξε εντελώς τη ζωή ενός μεγάλου ποσοστού Ελλήνων από τα λαϊκά στρωματα και την επαρχία. Άνθρωποι με φτωχούς χωριάτες γονείς που δεν είχαν ούτε απολυτήριο δημοτικού έχουν βρεθεί κορυφαίοι καθηγητές παν/μιου στην Αμερική, την Ελλάδα ....

                                      Αυτο νομιζω οτι εννοει και ο greo λεγοντας για 'ευκαιρια για αλλαγή κοινωνικής τάξης'. Ισχυε πολυ περισσοτερο βεβαια** στη δεκαετια του 70 κι 80 που ο γιος του εργατη γινοταν καθηγητης, του χτιστη πολιτικος μηχανικος και της μοδιστρας γιατρος και απογειωνοντουσαν σε σχεση με τους γονεις/παππουδες κλπ. Ετσι δημιουργηθηκε λιγο λιγο η μεσαια ταξη στην Ελλαδα, κακα τα ψεματα.

                                      ΥΓ, ** Τωρα που το ξαναβλεπω, ισχυεικαι σημερα, απλα η διαφορα και το αλμα του τεκνου σε σχεση με τους γονεις ειναι λιγοτερο εντυπωσιακο απο τοτε.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tryphon last edited by

                                        Νταξει έχει και ένα Ελληνικό μέσα:

                                        http://www.shanghairanking.com/FieldENG2013.html

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          adriver last edited by

                                          Πρέπει να βλέπεις ποιά κριτήρια μετρούν σε μία κατάταξη.
                                          Κάποιες κατατάξεις ευννοούν τα ιδρύματα με χρήση αγγλικής γλώσσας, σε άλλες περιπτώσεις το μέγεθος, κλπ

                                          Αυτό που έβαλε ο τρυφων
                                          25% μετράει ο συνολικός αριθμός δημοσιεύσεων, που έχει σχέση με μέγεθος (δεν ειναι ανα καθηγητη)

                                          Στα πιο σοβαρα κριτήρια που έχω δει είναι ο αριθμός διδασκόντων/φοιτητές και προϋπολογισμού προς φοιτητές!
                                          Αυτά δεν τα κανονίζει το παν/μιο στην Ελλάδα αλλα η πολιτεία που αυξάνει τους εισακτέους και μειώνει καθηγητές και προϋπολογισμούς (κι έκτακτο διδακτικό προσωπικό), .....

                                          Υ.Γ. Όποιος θέλει στοιχεία για την ερευνητική απόδοση των παν/μιων της Ελλάδας στο παρακάτω λινκ. (δείτε σελ .18)
                                          http://www.ekt.gr/en/metrics/GreekScien ... EKT_en.pdf

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            red_monster last edited by

                                            Ο χρήστης nass έγραψε:
                                            @EDDIE_147

                                            (Οντως βιογραφικό από ΜΙΤ δεν έχει έρθει στα χέρια μου)

                                            εμένα έχει έρθει συνάδελφος αμερικανοτραφής ΜΙΤούσα (μόνο μπάτσελορ ε) κοκομπλόκο από την ειδίκευση και τον μηχανικισμό που διέθετε...

                                            υπάρχουν πανεπιστήμια και πανεπιστήμια, καλό είναι να τα διαχωρίζουμε από χαρβαρτ, ιμπίριαλ, μιτ, ετεχα κλπ κλπ...

                                            το εμπ παραμένει κορυφαίο σε επίπεδο (κυρίως λόγο του τρόπου εισαγωγής) φοιτητών και προγράμματος, πάσχει όμως αισχρά σε επίπεδο συνδεσιμότητα , οργάνωσης και ορθολογισμού.

                                            το πολυτεχνείο λοιπόν δίνει στους απόφοιτους την δυνατότητα, αν καταπιαστούν με κάτι σχετικό, να έχουν σημαντικές πιθανότητες να το κατανοήσουν/ μετουσιώσουν ... καμία σχέση με την αγορά εργασίας και τις απαιτήσεις αυτής, δυστυχώς...

                                            γενικά ισχύει ότι 'αν δεν σε κλάσει μάστορας, δεν γίνεσαι τεχνίτης...'

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 142
                                            • 143
                                            • 144
                                            • 145
                                            • 146
                                            • 184
                                            • 185
                                            • 144 / 185
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr