-
Επειδή το συζητάμε αυτό το καιρό με ένα φίλο μου -με τον οποίο θα μοιραστούμε άδεια, έξοδα κλπ- σας έχω super θέμα. Ποιο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο προτείνετε για αγορά, με (αυτο)σκοπό την βελτίωση και την παροδική οδήγηση, το οποίο να είναι:
(α) φθηνό
(β) εξελίξιμο/βελτιώσιμο
(γ) σχετικά σύγχρονο
(δ) οδηγικά ενδιαφέρονΚαθορίζω τις παραμέτρους ως εξής: φθηνό σημαίνει κόστος αγοράς μέχρι και 7-8Κ (θα πάει δια δύο προφανώς), εξελίξιμο/βελτιώσιμο σημαίνει π.χ. turbo για δύναμη ή παρουσία καλής αγοράς aftermarket, σχετικά σύγχρονο σημαίνει '90s και δώθε, και οδηγικά ενδιαφέρον σημαίνει πισωκούνα ή/και καλές επιδόσεις για την κατηγορία του ή/και τετρακούνα ή/και 'ειδικό' μοντέλο. Σημειώνω ότι μπορείτε να προτείνετε ακόμα και κουφάρια/σασί σκέτα, αφού έτσι και αλλιώς ο σκοπός είναι να ασχολούμαστε με αυτό για την επιδιόρθωση και βελτίωσή του (π.χ αυτό πάει κουτί για το RX7 FD).
Προφανώς λαμβάνουμε υπόψη μας τα οικονομικά δεδομένα της εποχής (δεν μιλάμε για κινητήρες-τέρατα, ούτε για παλιά αμερικάνικα 'πλοία'), ενώ για τα πιο 'τυπικά' (ας πούμε VAG) θα πρέπει να έχει το 'κάτιτις' του (π.χ. παλιό S3).
Για να δώσω κάποια παραδείγματα, RX7 (FC και FD), CRX (EF και EG), Integra, Celica, S3 κλπ Μάλλον αποκλείονται τα πολύ 'μικρά' (π.χ. SaxoRalla) αν και δεν είναι και τόσο κακή ιδέα...
-
Επειδή το συζητάμε αυτό το καιρό με ένα φίλο μου -με τον οποίο θα μοιραστούμε άδεια, έξοδα κλπ- σας έχω super θέμα. Ποιο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο προτείνετε για αγορά, με (αυτο)σκοπό την βελτίωση και την παροδική οδήγηση, το οποίο να είναι:
(α) φθηνό
(β) εξελίξιμο/βελτιώσιμο
(γ) σχετικά σύγχρονο
(δ) οδηγικά ενδιαφέρονΚαθορίζω τις παραμέτρους ως εξής: φθηνό σημαίνει κόστος αγοράς μέχρι και 7-8Κ (θα πάει δια δύο προφανώς), εξελίξιμο/βελτιώσιμο σημαίνει π.χ. turbo για δύναμη ή παρουσία καλής αγοράς aftermarket, σχετικά σύγχρονο σημαίνει '90s και δώθε, και οδηγικά ενδιαφέρον σημαίνει πισωκούνα ή/και καλές επιδόσεις για την κατηγορία του ή/και τετρακούνα ή/και 'ειδικό' μοντέλο. Σημειώνω ότι μπορείτε να προτείνετε ακόμα και κουφάρια/σασί σκέτα, αφού έτσι και αλλιώς ο σκοπός είναι να ασχολούμαστε με αυτό για την επιδιόρθωση και βελτίωσή του (π.χ αυτό πάει κουτί για το RX7 FD).
Προφανώς λαμβάνουμε υπόψη μας τα οικονομικά δεδομένα της εποχής (δεν μιλάμε για κινητήρες-τέρατα, ούτε για παλιά αμερικάνικα 'πλοία'), ενώ για τα πιο 'τυπικά' (ας πούμε VAG) θα πρέπει να έχει το 'κάτιτις' του (π.χ. παλιό S3).
Για να δώσω κάποια παραδείγματα, RX7 (FC και FD), CRX (EF και EG), Integra, Celica, S3 κλπ Μάλλον αποκλείονται τα πολύ 'μικρά' (π.χ. SaxoRalla) αν και δεν είναι και τόσο κακή ιδέα...
-
Επειδή το συζητάμε αυτό το καιρό με ένα φίλο μου -με τον οποίο θα μοιραστούμε άδεια, έξοδα κλπ- σας έχω super θέμα. Ποιο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο προτείνετε για αγορά, με (αυτο)σκοπό την βελτίωση και την παροδική οδήγηση, το οποίο να είναι:
(α) φθηνό
(β) εξελίξιμο/βελτιώσιμο
(γ) σχετικά σύγχρονο
(δ) οδηγικά ενδιαφέρονΚαθορίζω τις παραμέτρους ως εξής: φθηνό σημαίνει κόστος αγοράς μέχρι και 7-8Κ (θα πάει δια δύο προφανώς), εξελίξιμο/βελτιώσιμο σημαίνει π.χ. turbo για δύναμη ή παρουσία καλής αγοράς aftermarket, σχετικά σύγχρονο σημαίνει '90s και δώθε, και οδηγικά ενδιαφέρον σημαίνει πισωκούνα ή/και καλές επιδόσεις για την κατηγορία του ή/και τετρακούνα ή/και 'ειδικό' μοντέλο. Σημειώνω ότι μπορείτε να προτείνετε ακόμα και κουφάρια/σασί σκέτα, αφού έτσι και αλλιώς ο σκοπός είναι να ασχολούμαστε με αυτό για την επιδιόρθωση και βελτίωσή του (π.χ αυτό πάει κουτί για το RX7 FD).
Προφανώς λαμβάνουμε υπόψη μας τα οικονομικά δεδομένα της εποχής (δεν μιλάμε για κινητήρες-τέρατα, ούτε για παλιά αμερικάνικα 'πλοία'), ενώ για τα πιο 'τυπικά' (ας πούμε VAG) θα πρέπει να έχει το 'κάτιτις' του (π.χ. παλιό S3).
Για να δώσω κάποια παραδείγματα, RX7 (FC και FD), CRX (EF και EG), Integra, Celica, S3 κλπ Μάλλον αποκλείονται τα πολύ 'μικρά' (π.χ. SaxoRalla) αν και δεν είναι και τόσο κακή ιδέα...
-
Miata/MR2
-
Από κοινού με φίλο; Ακούγεται καλή ιδέα, αλλά μπορεί να αποδειχθεί άκρως καταστροφικό αν κάτι πάει στραβά.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Από κοινού με φίλο; Ακούγεται καλή ιδέα, αλλά μπορεί να αποδειχθεί άκρως καταστροφικό αν κάτι πάει στραβά.Γνωριζόμαστε πολλά χρόνια, οπότε δεν υπάρχει περίπτωση 'στραβώματος'. Έτσι και αλλιώς θα βελτιώνουμε/επιδιορθώνουμε κάτι μόνο όταν έχουμε λεφτά, και αφού πρώτα γίνει η σχετική έρευνα αγοράς και ψάξιμο (που είναι η μισή χαρά). Για βελτιώσεις μπορεί να είναι από διαφορετικά silentblocks μέχρι αναβάθμιση κινητήρα, πάντα όμως σε λογικά πλαίσια. Για την περίπτωση ατυχήματος δεν νομίζω να υπάρξει πρόβλημα. Και δεν μιλάμε για μεγάλου κόστους αγορές ή βελτιώσεις, πιο πολύ για την ενασχόληση και την χαρά της οδήγησης θα γίνει (π.χ. track days) παρά για να φτιάξουμε το φοβερό και τρομερό αυτοκίνητο
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Σημειώνω ότι μπορείτε να προτείνετε ακόμα και κουφάρια/σασί σκέτα, αφού έτσι και αλλιώς ο σκοπός είναι να ασχολούμαστε με αυτό για την επιδιόρθωση και βελτίωσή του (π.χ αυτό πάει κουτί για το RX7 FD).Ένα κουφάρι μπορεί να πάρει πολύ καιρό ώστε να βγει στο δρόμο, ενώ ένα έτοιμο αμάξι οδηγείται άμεσα χωρίς να αποκλείει την ενασχόληση. Θα πρέπει να ξεκαθαρίσετε αν θέλετε το ένα ή το άλλο, διότι πρόκειται για δύο εντελώς διαφορετικές περιπτώσεις.
-
Ο χρήστης kavy έγραψε:
Σημειώνω ότι μπορείτε να προτείνετε ακόμα και κουφάρια/σασί σκέτα, αφού έτσι και αλλιώς ο σκοπός είναι να ασχολούμαστε με αυτό για την επιδιόρθωση και βελτίωσή του (π.χ αυτό πάει κουτί για το RX7 FD).
Ένα κουφάρι μπορεί να πάρει πολύ καιρό ώστε να βγει στο δρόμο, ενώ ένα έτοιμο αμάξι οδηγείται άμεσα χωρίς να αποκλείει την ενασχόληση. Θα πρέπει να ξεκαθαρίσετε αν θέλετε το ένα ή το άλλο, διότι πρόκειται για δύο εντελώς διαφορετικές περιπτώσεις.
Προφανώς είναι προτιμητέο το έτοιμο και λειτουργικό αυτοκίνητο. Από την άλλη, δεν έχουμε κάποια κάψα να βγει το αυτοκίνητο στο δρόμο, ενώ έχοντας ο καθένας τους γνωστούς του, μπορεί π.χ. ένα σκασμένο FD ή ένα παρατημένο CRX (αναφέρω τα πιο εύκολα για μας) να βγει στο δρόμο σε λιγότερο από βδομάδα. Χώρια που θα το βρούμε σε καλύτερη τιμή, αφού έτσι και αλλιώς θα ρίξουμε κάποια χρήματα για να το φτιάξουμε.
Αυτό για τα κουφάρια το αναφέρω κυρίως σε αυτοκίνητα με σκασμένα/σπασμένα μοτέρ, αλλά και πιθανόν παρατημένα με άγνωστη λειτουργική κατάσταση...
-
Δεν ξέρω για τι είδους τρακ ντέις το θέλετε αλλά όταν είπες για σασί σκέτο μου ήρθε στο μυαλό αμέσως η Delta Integrale. Αυτές οι τελευταίες με τα περισσότερα άλογα είναι
-
+1 για Delta Integrale
Παίρνεις ένα Yugo 45, ένα moteur από RX8, στρογγυλοφάναρα φώτα από saxo, μετάδοση από evo VI, σηματα από alfa-romeo BRERA
8=====================> έχεις την χαρά της δημιουργίας, το σασπενς της αποτυχίας, την ΓΛΥΚΑ της επιτυχίας, πουλάς μούρη στο φόρουμς για το πόσο γαμάτος είσαι, έχεις τα καλύτερα κομμάτια της αυτοκινητοβιομηχανίας, μικρό μέγεθος, δύναμη, εμφάνιση και βέρα ιταλιάνικη φινέτσα, εκσκλουσιβιτι και είναι παν'απ'όλα ΤΙΜΙΟ. -
Αφού το θέλεις μόνο για trackdays (οι οποίες παρεμπιπτόντως έχουν μειωθεί στο ελάχιστον πλέον) και στην ουσία ψάχνεις την αδρεναλίνη στη πίστα αν έχω καταλάβει καλά καθώς και την όρεξη της επιδιόρθωσης, ρύθμισης κλπ...θα σου πω την άποψή μου κι ας με χαρακτηρίσουν κάποιοι γραφικό...δε πας να πάρεις ένα καρτάκι?
Με τα χρήματα που διαθέτεις παίρνετε όχι ένα, αλλά δυο καρτ και πηγαίνετε όποτε θέλετε καρτόδρομο να λιώσετε στη πίστα. Ούτε να ψάχνετε πότε θα κάνουν trackday τα Μέγαρα (hellenic trackdays τέλος ο Laser), ούτε ακριβά έξοδα συντήρησης, λάστιχα και πιθανών ζημιών όπως σε ένα αυτοκίνητο για παράδειγμα. Άσε που για τα αυτοκίνητα που κοιτάς, το καρτ θα σου χαρίσει περισσότερες συγκινήσεις, αδρεναλίνη, g κλπ...
Αν αναρωτηθείς για τον εξοπλισμό και στις δυο περιπτώσεις τον χρειάζεσαι.
Αν τώρα θέλεις ντε και καλά αυτοκίνητο, φοβάμαι ότι θα ξοδέψεις πολλά χρήματα γιατί όσο να'ναι τα παλιά αυτοκίνητα που κοιτάς θα χρειάζονται και την αντίστοιχη συντήρηση σε μοτέρ, περιφερειακά κ.α. Επίσης σκέψου τα αναλώσιμα (λάστιχα) και τα της πίστας συν πιθανές ζημιές σε εξόδους. Δε ξέρω, εγώ πάντως δεν θα το έκανα γιατί είναι ακριβούτσικο.
-
εχετε χώρο, τον εξοπλισμό και τις γνώσεις για να συντηρείτε-επισκευάζετε-βελτιώνετε το αμαξι?
Σε συνέχεια της πρότασης του Νίκου θα σου έλεγα να πάτε στην αγια μαρίνα να κάνετε μια βόλτα με αγωνιστικό 125αρι καρτ που νοικιάζει, να δείτε.
Τρομερές συγκινήσεις το καρτ ενώ έχει το μηχανολογικό κομμάτι σε πολύ πιο light κατάσταση για να το συντηρείτε μόνοι σας πίνοντας καφεδάκι παρεούλα, με κόστος ελάχιστο.
Και όπως επισης είπε ο νίκος πας στη πίστα όποτε γουστάρεις κ όχι όποτε έχει track day (μια φορά το τρίμηνο ή κ πιο αραιά πια? ).
Και επίσκεψη στη πίστα με το καρτ σημαίνει ότι πληρώνεις 20 ευρώ κ μπορείς να κάνεις ωρες ολόκληρες (αν αντέχεις σωματικά) και όχι 15 κ 30 λεπτά. -
Αυτό για το kart δεν το είχαμε σκεφτεί να πω την αλήθεια...έχω λίγη εμπειρία (και οι δύο άντε να έχουμε συμμετάσχει σε 4-5 kart events με άλλα clubs, χρονομετρημένα και με έπαθλα όμως, όχι να κάνουμε γύρους ταυτόχρονα με τις κοπέλες ), οπότε ίσως αξίζει να του ρίξουμε μια ματιά....
Από την άλλη όμως το αυτοκίνητο έχει και άλλες δυνατότητες (π.χ. βόλτα για ΣΚ, μια Πάρνηθα, ακόμα και για τίποτα 'περίεργα' βράδυα προς Ανατολική Αττική ), και φυσικά αυτό θα πρέπει να το πληρώσουμε...Δεν ξέρω, ακόμα στο ψάξιμο είμαστε, γι'αυτό άνοιξα και το παρόν, μήπως και πάρουμε ιδέες (όπως το kart καλή ώρα...)
Από πλευράς γνώσεων, και οι δύο είμαστε μέχρι και του επιπέδου 'αλλάζω τακάκια/εισαγωγή/σκάστρα/εξάτμιση', για παραπάνω πράγματα θα πρέπει να απευθυνθούμε σε τρίτους (μάστορες), τους οποίους ευτυχώς ξέρουμε και έχουμε κοντά
-
Κατα τη γνωμη μου 106-saxo-ax-mx5. Γνωστος μου αγορασε 106 ακομα και με roll cage μεσα στα 2500 ευρω!
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Miata/MR2Μονοδρομος...για βολτα,για πιστα,για κοτινη εκδρομουλα,χωρις να σου παρει το κεφαλι...και οι τιμες ειναι σκοτωμενες πλεον σε αυτα...ωστοσο συνεταιρικο αυτοκινητο δεν ειναι καλη ιδεα...
-
Tα Μέγαρα έκλεισαν μέχρι νεωτέρας λόγω του θανάσιμου ατυχήματος με μηχανή πρίν λίγο καιρό, άργησε η αστυνομία να επέμβει αλλά επενέβει, με ταχύτητα CSI Megara.
-
rx8 του κολάει turbo, και απολαυση
-
Ο χρήστης nam έγραψε:
rx8 του κολάει turbo, και απολαυσηΕίναι ισχυρή προοπτική, και οι δύο είχαμε παλιότερα RX8...
-
Σε ενδιαφέρει 320Ci ; (δεν κάνω πλάκα)
Πισωκινητο, φθηνό (το δικό μου) 2λιτρο, 6κυλινδρο και με κομπρεσορα απο 150 πας 210. -
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Σε ενδιαφέρει 320Ci ; (δεν κάνω πλάκα)
Πισωκινητο, φθηνό (το δικό μου) 2λιτρο, 6κυλινδρο και με κομπρεσορα απο 150 πας 210.Προφανώς θέλουμε να αποφύγουμε υψηλά ασφάλιστρα, τέλη, έκτακτες εισφορές και άλλα 'εφευρήματα' του Στουρνάρα
Χώρια που ο φίλος μου είχε 330 πριν το Χ3 που έχει τώρα, δύσκολο το βλέπω να γυρνάει εκεί, αφού ακόμα και με το 330 δεν ήταν ικανοποιημένος (από πλευράς sport αίσθησης, γιατί ως αυτοκίνητο φυσάει...)
Αγορά "ειδικού" αυτοκινήτου για την χαρά της οδήγησης