-
Κατα την γνωμη μου το καλυτερο ΕΝΑ αυτοκινητο που θα διαλεγα για την σωρα αυτη ειναι το Nissan Qasqai 1.6 diesel 4X4 +2. Νομιζω οτι ειναι ενα αμαξι για τα παντα.....
-
Από αυτά που λες, μάλλον για το 4motion Golf σε βλέπω που είναι πολύ καλό!
Μην περιορίζεσαι , πάντως σε Diesel. Υπάρχουν και καλά τετρακίνητα βενζίνης που με την ανάλογη οδήγηση είναι αρκετά οικονομικά.Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
-
Παίζει και το Kuga 1.6 AWD Ecoboost 180ps, αν και πλησιάζει επικίνδυνα τα 30 χιλιάρικα ειδικά αν πας για το Titanium...
-
Το kuga 1.6 AWD στην titanium έκδοση πιάνει τα 31480...ενώ στην φτωχότερη trend τα 30.100.Βάλε 400 ευρώ τέλη κυκλοφορίας εγώ νομίζω πως δεν αξίζει.Το fwd kuga στην ίδια έκδοση(αλλά με κίνηση στο εμπρόσθιους τροχούς) κοντεύει τα 27.000.Σα να μην φτάνει αυτό έχει λιγότερα τέλη στα 262 ευρώ.Νομίζω πως συμφέρει το fwd αν δεν πας για οφφ χρήση παρά μόνο λίγο σε πατημένους χωματόδρομους αρκεί νομίζω συν την μικρότερη κατανάλωση.Γενικά τα σημερινά suv είναι περισσότερο ασφάλτινα.
-
Αν δεν πρόκειται για άμεση αγορά θα έλεγα να περιμένεις και την εμφάνιση του Yeti f/l ή της Octavia 4x4 (όχι το υπερυψωμένο όμως Scout) στην Ελλάδα.
Σε κάποια σελίδα του εξωτερικού έβλεπα ότι έχουν τον 1,8Tsi 4χ4 με DSG που στην έκδοση Greenline έχει 156CO2.Από τα τωρινά πάντως το QQ δείχνει να ειναι η καλύτερη επιλογή. Αισθητικά δεν είναι ξεπερασμένο, αρκετά καλά εξπλισμένο και με λογική τιμή αγοράς.
Η κατάσταση της αγοράς στην Ελλάδα πάντως είναι πλέον τέτοια που δεν είναι σίγουρο ότι με το που εμφανίζεται ένα νέο μοντέλο στο εξωτερικό η εισαγωγή του εδώ είναι άμεση. Για το νέο QQ πχ αν παρουσιαστεί την άνοιξη του 2014 προβλέπω να το δούμε εδώ του χρόνου το φθινόπωρο...
-
Πολύ καλή επιλογή το yeti και το QQ.
-
Υπάρχει και το Duster.
Για ντίζελ ή όχι έχει σημασία και πόσο θα πληρώσεις, η απαξίωση του καινούργιου μάλλον αποτελεί το μεγαλύτερο έξοδο οπότε μέτρα χλμ καταναλώσεις και αξίες να βρεις αν συμφέρει.
Πάντως αν οι απαιτήσεις δεν θέλουν εκτός δρόμου το QQ θα ήταν η πιο ασφαλής επιλογή (γνωστή ποσότητα και σε ποσότητα άρα ανταλλακτικά μάστορες κλπ). Σίγουρα όμως θα κοίταζα και το Subaru που τα εκτιμώ. -
http://trcoff.blogspot.gr/2013/10/cotw- ... otion.html
-
Σας ευχαριστώ όλους πολύ για τις απαντήσεις!
Το Golf μου φαίνεται ως η καλύτερη επιλογή γι αυτό που ψάχνω, ειδικά για την τιμή του, αλλά εφόσον δεν υπάρχει πίεση χρόνου λέω να περιμένω μέχρι του χρόνου για τα νέα Qashqai και Tiguan (αν και από ότι βλέπω το νέο Tiguan θα είναι διαθέσιμο το 2015!).
-
Καλησπέρα,
Γνωρίζω ότι δεν είναι τετρακίνητο αλλά το KIA SPORTAGE 1,7D το σκέφτηκες καθόλου?
Ακούω και γνώμες, κριτικές και από τους υπόλοιπους.
Μου φαινόταν αρκετά καλό αλλά μετά από το τρίξιμο που άρχισε να κάνει το νέο i30 diesel της δουλειάς(15.000km) έχω δεύτερες σκέψεις.
Καλό το ASX αλλά νομίζω ότι είναι overpriced, QQ δεν ψήνομαι, μου φαίνεται έμεινα χωρίς επιλογές.
Βοήθεια!!! -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Αν δεν πρόκειται για άμεση αγορά θα έλεγα να περιμένεις και την εμφάνιση του Yeti f/l ή της Octavia 4x4 (όχι το υπερυψωμένο όμως Scout) στην Ελλάδα. Σε κάποια σελίδα του εξωτερικού έβλεπα ότι έχουν τον 1,8Tsi 4χ4 με DSG που στην έκδοση Greenline έχει 156CO2.Γιατί όχι το Scout? Είναι χειρότερο στην άσφαλτο λόγω αυξημένου ύψους ή δεν έχουν νόημα τα παραπάνω χρήματα διότι ουσιαστικά πάει όπου και το απλό 4Χ4;
-
Ο χρήστης kasioumis έγραψε:
Σας ευχαριστώ όλους πολύ για τις απαντήσεις!Το Golf μου φαίνεται ως η καλύτερη επιλογή γι αυτό που ψάχνω, ειδικά για την τιμή του, αλλά εφόσον δεν υπάρχει πίεση χρόνου λέω να περιμένω μέχρι του χρόνου για τα νέα Qashqai και Tiguan (αν και από ότι βλέπω το νέο Tiguan θα είναι διαθέσιμο το 2015!).
Σε μια εβδομάδα θα ξέρουμε το νέο QQ:
http://www.newslog.gr/art/1174541/i-nis ... parousiasiΣτη Φρακφούρτη το 14 (Σεπτέμβριος) παρουσιάζεται το νέο Tiguan
Τέλη Νοεμβρίου του 13 αρχίζουν οι παραγγελίες, ανακοινώνονται τιμές και ανοίγει το Configurator της νέας GLA
-
Ο χρήστης kavy έγραψε:
Αν δεν πρόκειται για άμεση αγορά θα έλεγα να περιμένεις και την εμφάνιση του Yeti f/l ή της Octavia 4x4 (όχι το υπερυψωμένο όμως Scout) στην Ελλάδα. Σε κάποια σελίδα του εξωτερικού έβλεπα ότι έχουν τον 1,8Tsi 4χ4 με DSG που στην έκδοση Greenline έχει 156CO2.
Γιατί όχι το Scout? Είναι χειρότερο στην άσφαλτο λόγω αυξημένου ύψους ή δεν έχουν νόημα τα παραπάνω χρήματα διότι ουσιαστικά πάει όπου και το απλό 4Χ4;
Οχι το Scout διότι δεν έχει εμφανιστεί ακόμα και δεν υπάρχει καμιά πληροφορία στο νετ αν θα υπάρξει. Αν υπάρξει όμως σίγουρα λόγω ride height θα είναι καλύτερο.
-
Χιονολάστιχα έχεις χρησιμοποιήσει? Ένα προσθιοκίνητο με χιονολάστιχα στον πάγο πάει όπου και το 4κίνητο προσφέροντας πολύ μεγαλύτερη ασφάλεια (κατευθυντικότητα και φρενάρισμα).
Εκτός και αν θες το αυξημένο ύψος ή δε μένεις μόνιμα Ήπειρο...
Προσωπικά με πάγο κάτω πήγα παντού με τα χιονολάστιχα εκτός από κάποιες μεγάλες ανηφόρες όπου και τα 4κίνητα για να τις ανέβουν θα ήθελαν χιονολάστιχα. -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Χιονολάστιχα έχεις χρησιμοποιήσει? Ένα προσθιοκίνητο με χιονολάστιχα στον πάγο πάει όπου και το 4κίνητο προσφέροντας πολύ μεγαλύτερη ασφάλεια (κατευθυντικότητα και φρενάρισμα).
Εκτός και αν θες το αυξημένο ύψος ή δε μένεις μόνιμα Ήπειρο...
Προσωπικά με πάγο κάτω πήγα παντού με τα χιονολάστιχα εκτός από κάποιες μεγάλες ανηφόρες όπου και τα 4κίνητα για να τις ανέβουν θα ήθελαν χιονολάστιχα.Όχι, δε βάζω χιονολάστιχα. Αλλά η 4κίνηση, εκτός από το χιόνι/πάγο, προσφέρει σταθερότητα και στις στροφές, και στη βροχή κλπ κλπ
Προτάσεις για προσιτά 4κίνητα χαμηλής κατανάλωσης