-
-
Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
Πιο επικίνδυνο θεωρώ ότι είναι να μένεις δεξιά. Σε μια πιο κλειστή καμπή για παράδειγμα δεν ξέρεις τι υπάρχει στη ΛΕΑ ή πως μετακινείται κάποιος από τη λωρίδα επιτάχυνσης για να μπει στις λωρίδες κυκλοφορίας. Καλύτερα να υπάρχει μεγαλύτερη απόσταση από το άκρο του δρόμου και επομένως περιθώριο αντίδρασης.
Άλλο η δεξιά και άλλο η ΛΕΑ εκτός και αν ακολουθεις 'αγωνιστικές' γραμμες. Τα σημεία στα οποία υπάρχουν είσοδοι/έξοδοι σε έναν αυτοκινητόδρομο είναι λίγα σχετικά, και οταν με το καλό συναντήσεις ένα τέτοιο σημείο μπορείς άνετα να πας στην αριστερή αν τόσο σε αγχώνει μήπως μπει απότομα κάποιος στην λωρίδα σου.
Δυστυχώς μιας και η Τροχαία δεν κυνήγησε ποτέ αυτούς που καταλαμβάνουν την αριστερή, αυτό που συναντάει κάποιος καθημερινά είναι την μεσαία και αριστερή να έχουν κίνηση και την δεξιά να έχει ένα φορτηγό μια στο τόσο. Σήμερα ήταν τόσο άδεια η δεξιά στην Ε.Ο. που πήγαινες άνετα με 160-170 αν ήθελες.
Εσύ απλά κινείσαι στην άδεια δεξιά λωρίδα και οι υπόλοιποι σε κάνουν να νιώθεις πιλότος F1
-
Tι βλακείες διαβάζω θεέ μου...
-
νταξ, δεν είναι κι ο μόνος εδω μέσα, έχουμε ακούσει και καλύτερες δικαιολογίες------>διαστημόπλοια που σκάνε μύτη απ τα πρανή
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Πιο επικίνδυνο θεωρώ ότι είναι να μένεις δεξιά. Σε μια πιο κλειστή καμπή για παράδειγμα δεν ξέρεις τι υπάρχει στη ΛΕΑ ή πως μετακινείται κάποιος από τη λωρίδα επιτάχυνσης για να μπει στις λωρίδες κυκλοφορίας. Καλύτερα να υπάρχει μεγαλύτερη απόσταση από το άκρο του δρόμου και επομένως περιθώριο αντίδρασης.
Άλλο η δεξιά και άλλο η ΛΕΑ εκτός και αν ακολουθεις 'αγωνιστικές' γραμμες. Τα σημεία στα οποία υπάρχουν είσοδοι/έξοδοι σε έναν αυτοκινητόδρομο είναι λίγα σχετικά, και οταν με το καλό συναντήσεις ένα τέτοιο σημείο μπορείς άνετα να πας στην αριστερή αν τόσο σε αγχώνει μήπως μπει απότομα κάποιος στην λωρίδα σου.
Δυστυχώς μιας και η Τροχαία δεν κυνήγησε ποτέ αυτούς που καταλαμβάνουν την αριστερή, αυτό που συναντάει κάποιος καθημερινά είναι την μεσαία και αριστερή να έχουν κίνηση και την δεξιά να έχει ένα φορτηγό μια στο τόσο. Σήμερα ήταν τόσο άδεια η δεξιά στην Ε.Ο. που πήγαινες άνετα με 160-170 αν ήθελες.
Εσύ απλά κινείσαι στην άδεια δεξιά λωρίδα και οι υπόλοιποι σε κάνουν να νιώθεις πιλότος F1
Στην Περιμετρική της Πάτρας οι έξοδοι είναι σχετικά πολλές. Ένα μικρό κομμάτι που εξυπηρετεί την πόλη είναι. Δεν έχει καμία σχέση με Εγνατία π.χ.
Για τη ΛΕΑ άλλο λέω. Λέω είναι πιο επικίνδυνο να είσαι κοντά της σε μία κλειστή καμπή σε περίπτωση που κάποιος είναι παρανόμως σταθμευμένος και επιχειρήσει να βγει στην κυκλοφορία ή έχει πάθει βλάβη και κόβει βόλτες στην άκρη του δρόμου. Προφανώς εάν κινείσαι στη ΛΕΑ λες και είσαι στην κυκλοφορία του δρόμου είναι πολύ επικίνδυνο. Δεν υπάρχει αμφιβολία.
Εν τω μεταξύ για όσους θέλουν και το τυπικό κομμάτι του νόμου από το άρθρο 17 παράγραφος 6 του Κ.Ο.Κ:
- O oδηγός, υπoχρεoύται μετά τo πρoσπέρασμα, να επαναφέρει τo όχημά τoυ πλησίoν τoυ δεξιoύ άκρoυ τoυ oδoστρώματoς, χωρίς κίνδυνo γι’ αυτoύς πoυ πρoσπερνά.
**Αν όμως κινείται σε οδόστρωμα με δύo τουλάχιστον λωρίδες κυκλοφορίας κατά κατεύθυνση και προτίθεται να προσπεράσει περισσότερα από ένα οχήματα, μπορεί να παραμείνει στη λωρίδα που χρησιμοποιεί για το προσπέρασμα, αν η ενέργειά του αυτή δεν προκαλεί δυσχέρεια στους οδηγούς ταχύτερων οχημάτων που τον πλησιάζουν από πίσω.
-
Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
Εν τω μεταξύ για όσους θέλουν και το τυπικό κομμάτι του νόμου από το άρθρο 17 παράγραφος 6 του Κ.Ο.Κ:
- O oδηγός, υπoχρεoύται μετά τo πρoσπέρασμα, να επαναφέρει τo όχημά τoυ πλησίoν τoυ δεξιoύ άκρoυ τoυ oδoστρώματoς, χωρίς κίνδυνo γι’ αυτoύς πoυ πρoσπερνά.
**Αν όμως κινείται σε οδόστρωμα με δύo τουλάχιστον λωρίδες κυκλοφορίας κατά κατεύθυνση και προτίθεται να προσπεράσει περισσότερα από ένα οχήματα, μπορεί να παραμείνει στη λωρίδα που χρησιμοποιεί για το προσπέρασμα, αν η ενέργειά του αυτή δεν προκαλεί δυσχέρεια στους οδηγούς ταχύτερων οχημάτων που τον πλησιάζουν από πίσω.
Πιο πριν όμως αναφέρει:
- Στo oδικό δίκτυo της Χώρας ισχύει η δεξιά κατεύθυνση κυκλoφoρίας.
O oδηγός κάθε oχήματoς υπoχρεoύται, τηρoυμένων των διατάξεων των άρθρων 12 παράγραφος 1 και 17 παράγραφος 6 τoυ παρόντoς Kώδικα, να oδηγεί τo όχημά τoυ πλησίoν τoυ δεξιoύ άκρoυ τoυ oδoστρώματoς** και αν ακόμη oλόκληρo τo oδόστρωμα είναι ελεύθερo.**
Το άρθρο 17 παράγραφος 6 το οποίο επικαλείσαι για να δικαιολογήσεις την οδική σου συμπεριφορά, είναι τουλάχιστον ατυχές, μιας και αναφέρεται σε οδηγό ο οποίος 'προτίθεται να προσπεράσει περισσότερα από ένα οχήματα'. Στη δική σου περίπτωση, στο μεγαλύτερο διάστημα, απλά δεν υπάρχουν άλλα οχήματα για να προσπεράσεις.
Και εγώ αν μπω στην Εγνατία από την Ηγουμενίτσα για να πάω Αλεξανδρούπολη, προτίθεμαι να προσπεράσω περισσότερα από ένα οχήματα προφανώς. Τι σημαίνει αυτό, ότι μπορώ να κινούμαι όλη την ώρα στην αριστερή όσο δεν ενοχλώ κάποιον ταχύτερο οδηγό;
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Εν τω μεταξύ για όσους θέλουν και το τυπικό κομμάτι του νόμου από το άρθρο 17 παράγραφος 6 του Κ.Ο.Κ:
- O oδηγός, υπoχρεoύται μετά τo πρoσπέρασμα, να επαναφέρει τo όχημά τoυ πλησίoν τoυ δεξιoύ άκρoυ τoυ oδoστρώματoς, χωρίς κίνδυνo γι’ αυτoύς πoυ πρoσπερνά.
**Αν όμως κινείται σε οδόστρωμα με δύo τουλάχιστον λωρίδες κυκλοφορίας κατά κατεύθυνση και προτίθεται να προσπεράσει περισσότερα από ένα οχήματα, μπορεί να παραμείνει στη λωρίδα που χρησιμοποιεί για το προσπέρασμα, αν η ενέργειά του αυτή δεν προκαλεί δυσχέρεια στους οδηγούς ταχύτερων οχημάτων που τον πλησιάζουν από πίσω.
Πιο πριν όμως αναφέρει:
- Στo oδικό δίκτυo της Χώρας ισχύει η δεξιά κατεύθυνση κυκλoφoρίας.
O oδηγός κάθε oχήματoς υπoχρεoύται, τηρoυμένων των διατάξεων των άρθρων 12 παράγραφος 1 και 17 παράγραφος 6 τoυ παρόντoς Kώδικα, να oδηγεί τo όχημά τoυ πλησίoν τoυ δεξιoύ άκρoυ τoυ oδoστρώματoς** και αν ακόμη oλόκληρo τo oδόστρωμα είναι ελεύθερo.**
Το άρθρο 17 παράγραφος 6 το οποίο επικαλείσαι για να δικαιολογήσεις την οδική σου συμπεριφορά, είναι τουλάχιστον ατυχές, μιας και αναφέρεται σε οδηγό ο οποίος 'προτίθεται να προσπεράσει περισσότερα από ένα οχήματα'. Στη δική σου περίπτωση, στο μεγαλύτερο διάστημα, απλά δεν υπάρχουν άλλα οχήματα για να προσπεράσεις.
Και εγώ αν μπω στην Εγνατία από την Ηγουμενίτσα για να πάω Αλεξανδρούπολη, προτίθεμαι να προσπεράσω περισσότερα από ένα οχήματα προφανώς. Τι σημαίνει αυτό, ότι μπορώ να κινούμαι όλη την ώρα στην αριστερή όσο δεν ενοχλώ κάποιον ταχύτερο οδηγό;
Προφανώς όταν υπάρχει πιο ειδική παράγραφος ή άρθρο (η 6 αναφέρεται συγκεκριμένα σε δρόμους με 2 λωρίδες κυκλοφορίας) υπερισχύει του γενικότερου. Στην παράγραφο 6 δε βλέπω να ορίζει διάρκεια παραμονής στην αριστερή λωρίδα. Η μόνη προϋπόθεση που θέτει είναι να μην παρακωλύεται η κυκλοφορία, επομένως ναι.
-
Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
Καλύτερα να υπάρχει μεγαλύτερη απόσταση από το άκρο του δρόμου και επομένως περιθώριο αντίδρασης.Αν ηταν αυτος ο λογος για ολα τα υπολοιπα που γραφεις... τοτε θα περιμενα να κινεισαι τουλαχιστον στη μεσαια......ουτε δεξια ουτε αριστερα...
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
νταξ, δεν είναι κι ο μόνος εδω μέσα, έχουμε ακούσει και καλύτερες δικαιολογίες------>διαστημόπλοια που σκάνε μύτη απ τα πρανήUFO δεν μου έχει τύχει, αλλά μια και μοναδική φορά μου έχει τύχει στο συγκεκριμένο αυτοκινητόδρομο να πεταχτεί ή σκύλος ή γάτα από το πρανές, ευτυχώς σε μεγάλη απόσταση οπότε απλά άφησα το γκάζι και άλλαξα λωρίδα κυκλοφορίας χωρίς να χρειαστεί να φρενάρω. Και απ' όσο θυμάμαι ούτε κάποιο άλλο όχημα αναγκάστηκε να κόψει απότομα. (Αν υπήρχε άλλο όχημα εκείνη τη στιγμή στο δρόμο, γιατί έχουν περάσει μερικά χρόνια α' το γεγονός και πλέον μου διαφεύγουν οι λεπτομέρειες).
Καλύτερα να υπάρχει μεγαλύτερη απόσταση από το άκρο του δρόμου και επομένως περιθώριο αντίδρασης.
Αν ηταν αυτος ο λογος για ολα τα υπολοιπα που γραφεις... τοτε θα περιμενα να κινεισαι τουλαχιστον στη μεσαια......ουτε δεξια ουτε αριστερα...
Η Περιμετρική Πάτρας έχει δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση, άρα όσο και να θέλει να πάει κανείς στη μεσαία λωρίδα είναι εκ των πραγμάτων αδύνατον.
Αλλά γιατί να είναι η μεσαία λωρίδα η πιο ασφαλής; Το πιο επικίνδυνο άκρο του οδοστρώματος σε έναν αυτοκινητόδρομο στο 99% των περιπτώσεων είναι το δεξί, ειδικά στην Περιμετρική Πάτρας που για αυτοκινητόδρομος έχει ορισμένες αρκετά κλειστές καμπές η δεξιά λωρίδα είναι σε ένα ποσοστό πιο επικίνδυνη απ' ότι σε αυτοκινητόδρομους όπως ο Κορίνθου - Αθήνας ή ο Κορίνθου - Καλαμάτας που έχουν πολύ μεγάλες ευθείες και καμπές με σαφώς μεγαλύτερη ορατότητα.
Στην Περιμετρική μου έχει τύχει αρκετές φορές να συναντήσω παπάκια ή scooter να κινούνται στη δεξιά λωρίδα με πολύ μικρή ταχύτητα για τα δεδομένα του δρόμου (και ενίοτε χωρίς καν αναμμένα φώτα στα τούνελ). Επίσης τυχαίνει κατά διαστήματα να έχει παρκάρει κάποιος στη ΛΕΑ χωρίς λόγω και χωρίς προειδοποιητική σήμανση (αρκετές φορές έχω προσέξει ότι ο οδηγός έχει σταματήσει επειδή μιλάει στο κινητό), γεγονός που τον καθιστά εν δυνάμει επικίνδυνο όταν επιστρέψει στην κυκλοφορία. Και όπως ήδη έγραψα μία φορά μου έχει πεταχτεί από το πρανές χωρίς ευτυχώς να μου δημιουργήσει πρόβλημα κάποια γάτα ή σκύλος.
Όλα αυτά σαφώς είναι πιο επικίνδυνα όταν είσαι πιο δεξιά, άρα πιο κοντά τους. Τουλάχιστον εγώ δεν έχω δει πότε παπάκι να πηγαίνει με 60 στην αριστερή λωρίδα ή αυτοκίνητο να πετάγεται από στάση από τη ΛΕΑ ή από τη λωρίδα επιτάχυνσης απευθείας τέρμα αριστερά. Γιατί είναι πιο επικίνδυνα όταν είσαι αριστερά λοιπόν; Όταν είσαι αριστερά έχεις 1,5 - 2 δεύτερα παραπάνω χρόνο αντίδρασης σε όλες αυτές τις περιπτώσεις και όταν μιλάμε για φυσιολογικές ταχύτητες (γύρω στα 120 km/h) αυτό κάνει κάποια διαφορά, εκτός κι αναφέρεσαι σε όσους κατεβαίνουν στην Περιμετρική για κόντρες οπότε σε τέτοιες ταχύτητες σε όποια λωρίδα και να είσαι τα περιθώρια αντίδρασης στενεύουν ασφυκτικά σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης...Τώρα για το θέμα της οδήγησης στην αριστερή λωρίδα αφήνοντας στην άκρη το τυπικό του νόμου, τη διάταξη του οποίου ήδη ανέφερα, δεν καταλαβαίνω την άποψη που αναφέρθηκε πως είναι απαράδεκτο να κινείσαι συνέχεια αριστερά όταν είναι άδειος ο δρόμος. Εγώ θεωρώ ακριβώς το αντίθετο απαράδεκτο. Να μένεις μόνιμα αριστερά όταν υπάρχει αυξημένη κυκλοφορία γιατί προφανώς γίνεσαι εμπόδιο στην κυκλοφορία και αναγκάζεις όσους σκοπεύουν να κάνουν πολλαπλές προσπεράσεις να αλλάξουν λωρίδες πάνω από μία φορά.
Εγώ όταν βρίσκομαι πίσω από κάποιον που κινείται μόνιμα αριστερά κάθομαι πίσω του και αφού περάσει λίγος χρόνος, π.χ. 1 λεπτό, αν δεν έχει ήδη κάνει άκρη πατάω την κόρνα και πάντα μαζεύεται. Αποφεύγω να περάσω από δεξιά κυρίως για λόγους ασφαλείας, γιατί φοβάμαι πως αν μέσα σε ένα λεπτό δεν έχει ρίξει μια ματιά στον καθρέπτη, υπάρχει πιθανότητα να μην τον κάνει ούτε αν αλλάξει λωρίδα. Οπότε όπως είπα καταφεύγω στη λύση της κόρνας. (Όσες φορές έχω δοκιμάσει σινιάλα σε τέτοιες περιπτώσεις δεν είχαν αποτέλεσμα, γιατί προφανώς ο οδηγός απλά δε χρησιμοποιεί τους καθρέπτες του).
Όταν βρίσκομαι στην αριστερή λωρίδα και δω κάποιον να με πλησιάζει και αυτός από τα αριστερά πάντα κάνω άκρη εγκαίρως, εκτός κι αν τύχει να κινείται με μεγάλη ταχύτητα στα δεξιά και δεν βγει καν στην αριστερή λωρίδα, επομένως αφού δεν έχει καμία πρόθεση να βγει αριστερά δε βλέπω λόγω να ανακόψω την πορεία του, την οποία έχει ήδη προαποφασίσει.
Εν τω μεταξύ βλέπω πολύ μεγάλο ζήλο για την οδήγηση στην αριστερή λωρίδα (η οποία παρεμπιπτόντως αυτή καθ' αυτή δεν είναι επικίνδυνη, επικίνδυνη στον αυτοκινητόδρομο είναι η τυφλή αλλαγή λωρίδας είτε γίνεται προς τα αριστερά, είτε προς τα δεξιά και η κίνηση με ταχύτητα κάτω του επιτρεπόμενου ορίου), ενώ όταν πόσταρα αυτό το βίντεο
μόνο σε έναν έκανε αρκετή εντύπωση για να σχολιάσει.
-
Νοτ αγκεν...
-
Μετά από αυτά, μην περιμένουμε από αυτούς που δεν ασχολούνται ιδιαίτερα με το θέμα 'οδήγηση' να οδηγούν πάντα δεξιά. Είναι hopeless.
Απορία: γιατί σε όλες τις πολιτισμένες χώρες οδηγούν πάντα δεξιά (ή αριστερά στο uk); Μήπως μεταφράσουμε τα προαναφερθέντα και τους ανοίξουμε τα μάτια; -
Αυτο που αναφερει ο Κωστας ισως ειναι το μικροτερο προβλημα της περιμετρικης...Θυμαμαι το καλοκαιρι πριν παθω το ατυχημα που ανεβηκα Πατρα απο τη περμετρικη, κινουμενος με 100 χλμ ανα ωρα σε δεξια τυφλη στροφη ξαφνικα βγηκαν κατι κονοι μπροστα μου...Παλι καλα που δεν ηταν κανεις στην αριστερη.
Επισης το να πατησεις κορνα ισως ειναι το χειροτερο πραγμα... Καλυτερα κανε σινιαλο με τα φωτα σου.
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Αυτο που αναφερει ο Κωστας ισως ειναι το μικροτερο προβλημα της περιμετρικης...Θυμαμαι το καλοκαιρι πριν παθω το ατυχημα που ανεβηκα Πατρα απο τη περμετρικη, κινουμενος με 100 χλμ ανα ωρα σε δεξια τυφλη στροφη ξαφνικα βγηκαν κατι κονοι μπροστα μου...Παλι καλα που δεν ηταν κανεις στην αριστερη.Επισης το να πατησεις κορνα ισως ειναι το χειροτερο πραγμα... Καλυτερα κανε σινιαλο με τα φωτα σου.
Όσες φορές δοκίμασα σινιάλα, δεν έπιασαν ποτέ. Προφανώς ο οδηγός δεν ελέγχει καθρέφτη, αλλιώς θα είχε μετακινηθεί ήδη μόνος του.
-
Αγαπητέ CostasAthan, μιας και κινούμαι συχνά στον συγκεκριμένο δρόμο, δεν υπάρχει τίποτα επικίνδυνο στην δεξιά λωρίδα, αν κινείσαι με ταχύτητες κάτω από την ταχύτητα του ήχου. Αν, τώρα, το τελικιάζεις, επικίνδυνος είσαι εσύ και όχι η δεξιά λωρίδα
Το άλλο επιχείρημα, περί ζώων, αν θέλεις πραγματικά να τα αποφύγεις, κόψε ταχύτητα, ειδάλλως απλά θα βαφτίζεις προνοητικότητα την τύχη. -
Ο χρήστης kouliscd έγραψε:
Αγαπητέ CostasAthan, μιας και κινούμαι συχνά στον συγκεκριμένο δρόμο, δεν υπάρχει τίποτα επικίνδυνο στην δεξιά λωρίδα, αν κινείσαι με ταχύτητες κάτω από την ταχύτητα του ήχου. Αν, τώρα, το τελικιάζεις, επικίνδυνος είσαι εσύ και όχι η δεξιά λωρίδα
Το άλλο επιχείρημα, περί ζώων, αν θέλεις πραγματικά να τα αποφύγεις, κόψε ταχύτητα, ειδάλλως απλά θα βαφτίζεις προνοητικότητα την τύχη.Δεν το τελικάζω ποτέ, υπάρχουν αρκετοί που πηγαίνουν πιο γρήγορα από μένα.
Αλλά πέρα από τα αν όντως υπάρχει μεγαλύτερος κίνδυνος στη δεξιά λωρίδα ή όχι, δεν είναι υπερβολή να δίνεται τόση βαρύτητα στο θέμα της αριστερής λωρίδας. Εγώ από τις απαντήσεις που έχω λάβει έως τώρα έχω την αίσθηση πως υπάρχει το πνεύμα πως το να μένεις παρατεταμένα στην αριστερή λωρίδα είναι το έσχατο αδίκημα που μπορεί να κάνει κανείς.
Σίγουρα γίνονται πολλές παραβάσεις οι οποίες είναι εν δυνάμει θανατηφόρες πράγμα το οποίο τις κάνει 1.000.000 φορές πιο επικίνδυνες από το να μένεις μόνιμα αριστερά (που μόνιμα δεν μένω ποτέ, όταν κάποιος προσπαθεί να με προσπεράσει ποτέ δεν τον κλείνω).
Όπως είπα στο βίντεο που ανέβασα με οδηγό Golf να κινείται στο αντίθετο ρεύμα στα τυφλά έχοντας πιάσει το apex μόνο 1 post έγινε.
-
Το 'πες για το Γκολφ, φτάνει. Άλλωστε ο οδηγός του Γκολφ δε γράφει εδώ μέσα επίμονα ότι καλά έκανε. Εσύ επιμένεις ότι καλά κάνεις και μπαστακώνεσαι αριστερά.
Edit: Να στοιχηματίσω ότι σε αυτοκινητόδρομο με 3 λωρίδες πας στη μεσαία, έτσι;
-
Δεν ενοχλεί τόσο το ότι μένεις στην αριστερή, αλλά η δικαιολόγηση
Παρεμπιπτόντως, υπάρχουν πολλοί τύποι με θέματα στυτικής δυσλειτουργίας οι οποίοι τα αντιμετωμίζουν πηγαίνοντας στην Περιμετρική λες και είναι autobahn, χωρίς να συνειδητοποιούν πως είναι περιαστικός δρόμος αυξημένης κίνησης. Κορυφαίες στιγμές, οι προσπεράσεις με 140/150 στα τούνελ, κάποια στιγμή θα γίνει κάποιο πολύνεκρο
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Το 'πες για το Γκολφ, φτάνει. Άλλωστε ο οδηγός του Γκολφ δε γράφει εδώ μέσα επίμονα ότι καλά έκανε. Εσύ επιμένεις ότι καλά κάνεις και μπαστακώνεσαι αριστερά.Edit: Να στοιχηματίσω ότι σε αυτοκινητόδρομο με 3 λωρίδες πας στη μεσαία, έτσι;
Τι κακο εχει η μεσαια? Και εγω αυτη χρησιμοποιω αν βαριεμαι...
-
Το μόνο κακό που έχει είναι ότι μαζεύει άσχετους σαν εσάς.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Το μόνο κακό που έχει είναι ότι μαζεύει άσχετους σαν εσάς.
ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#