Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    RENAULT CLIO 1.2 16V - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΓΚΑΖΙΟΥ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. RENAULT CLIO 1.2 16V - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΓΚΑΖΙΟΥ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    15
    20
    3552
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sainis last edited by

      ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ RENAULT CLIO 1.2 16V ΜΟΝΤΕΛΟ 2006:

      ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΑΡΧΙΖΕΙ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΝΑ ΧΑΝΕΤΑΙ. ΣΑΝ ΝΑ ΧΑΝΕΙ ΤΗΝ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ. ΔΗΛΑΔΗ ΕΝΩ ΠΑΣ ΜΕ ΤΡΙΤΗ 70 ΧΛΜ, ΑΡΧΕΙΖΕΙ ΚΑΙ ΧΑΝΕΤΑΙ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΕΝΩ ΤΟ ΠΑΤΑΣ ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΑ. ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΧΑΝΕΤΑΙ. ΕΙΝΑΙ 'ΚΟΥΦΙΟ'. ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΣΒΗΝΕΙ. ΟΤΑΝ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑ Ή ΟΤΑΝ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΚΑΙ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟΤΟΜΑ ΤΟ ΓΚΑΖΙ 2-3 ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟΤΕ ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΠΑΛΙ ΣΩΣΤΑ.
      ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΧΤΕΙ Η ΤΡΟΜΠΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ 2 ΦΟΡΕΣ. ΕΧΟΥΝ ΡΥΘΜΙΣΤΕΙ ΟΙ ΒΑΛΒΙΔΕΣ (ΣΤΑ 40.000 ΧΛΜ ΠΕΡΙΠΟΥ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΡΥΘΜΙΣΤΕΙ ΣΤΙΣ 10.000 ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ). ΤΩΡΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΕΧΘΕΙ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΛΗΡΗΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΟΚ.

      ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΠΑΝΤΑ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΣΧΕΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΗΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΗ Ή ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΣΕ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΑΠΟ ΣΤΟΠ ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΝΑ ΧΑΝΕΤΕ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΚΑΙ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ. ΚΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΟ ΑΥΤΙΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙ Η ΣΥΖΥΓΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙ. ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΡΚΕΤΑ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ.

      ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΥΝΕΧΗ ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΣΜΑΤΑ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ.

      ΕΧΩ ΚΟΥΡΑΣΤΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

      ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΛΥΣΩ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΕΙ.

      ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΙΚΙΝΗΤΟ 3ΕΤΙΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ 'ΣΚΟΤΩΣΕΙ'.

      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!

      posting.php?mode=post&f=6#
      posting.php?mode=post&f=6#
      posting.php?mode=post&f=6#
      posting.php?mode=post&f=6#
      posting.php?mode=post&f=6#
      posting.php?mode=post&f=6#
      posting.php?mode=post&f=6#

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sainis last edited by

        ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ RENAULT CLIO 1.2 16V ΜΟΝΤΕΛΟ 2006:

        ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΑΡΧΙΖΕΙ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΝΑ ΧΑΝΕΤΑΙ. ΣΑΝ ΝΑ ΧΑΝΕΙ ΤΗΝ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ. ΔΗΛΑΔΗ ΕΝΩ ΠΑΣ ΜΕ ΤΡΙΤΗ 70 ΧΛΜ, ΑΡΧΕΙΖΕΙ ΚΑΙ ΧΑΝΕΤΑΙ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΕΝΩ ΤΟ ΠΑΤΑΣ ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΑ. ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΧΑΝΕΤΑΙ. ΕΙΝΑΙ 'ΚΟΥΦΙΟ'. ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΣΒΗΝΕΙ. ΟΤΑΝ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑ Ή ΟΤΑΝ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΚΑΙ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟΤΟΜΑ ΤΟ ΓΚΑΖΙ 2-3 ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟΤΕ ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΠΑΛΙ ΣΩΣΤΑ.
        ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΧΤΕΙ Η ΤΡΟΜΠΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ 2 ΦΟΡΕΣ. ΕΧΟΥΝ ΡΥΘΜΙΣΤΕΙ ΟΙ ΒΑΛΒΙΔΕΣ (ΣΤΑ 40.000 ΧΛΜ ΠΕΡΙΠΟΥ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΡΥΘΜΙΣΤΕΙ ΣΤΙΣ 10.000 ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ). ΤΩΡΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΕΧΘΕΙ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΛΗΡΗΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΟΚ.

        ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΠΑΝΤΑ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΣΧΕΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΗΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΗ Ή ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΣΕ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΑΠΟ ΣΤΟΠ ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΝΑ ΧΑΝΕΤΕ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΚΑΙ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ. ΚΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΟ ΑΥΤΙΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙ Η ΣΥΖΥΓΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙ. ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΡΚΕΤΑ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ.

        ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΥΝΕΧΗ ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΣΜΑΤΑ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ.

        ΕΧΩ ΚΟΥΡΑΣΤΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

        ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΛΥΣΩ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΕΙ.

        ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΙΚΙΝΗΤΟ 3ΕΤΙΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ 'ΣΚΟΤΩΣΕΙ'.

        ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!

        posting.php?mode=post&f=6#
        posting.php?mode=post&f=6#
        posting.php?mode=post&f=6#
        posting.php?mode=post&f=6#
        posting.php?mode=post&f=6#
        posting.php?mode=post&f=6#
        posting.php?mode=post&f=6#

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sainis last edited by

          ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ RENAULT CLIO 1.2 16V ΜΟΝΤΕΛΟ 2006:

          ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΑΡΧΙΖΕΙ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΝΑ ΧΑΝΕΤΑΙ. ΣΑΝ ΝΑ ΧΑΝΕΙ ΤΗΝ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ. ΔΗΛΑΔΗ ΕΝΩ ΠΑΣ ΜΕ ΤΡΙΤΗ 70 ΧΛΜ, ΑΡΧΕΙΖΕΙ ΚΑΙ ΧΑΝΕΤΑΙ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΕΝΩ ΤΟ ΠΑΤΑΣ ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΑ. ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΧΑΝΕΤΑΙ. ΕΙΝΑΙ 'ΚΟΥΦΙΟ'. ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΣΒΗΝΕΙ. ΟΤΑΝ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑ Ή ΟΤΑΝ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΚΑΙ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟΤΟΜΑ ΤΟ ΓΚΑΖΙ 2-3 ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟΤΕ ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΠΑΛΙ ΣΩΣΤΑ.
          ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΧΤΕΙ Η ΤΡΟΜΠΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ 2 ΦΟΡΕΣ. ΕΧΟΥΝ ΡΥΘΜΙΣΤΕΙ ΟΙ ΒΑΛΒΙΔΕΣ (ΣΤΑ 40.000 ΧΛΜ ΠΕΡΙΠΟΥ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΡΥΘΜΙΣΤΕΙ ΣΤΙΣ 10.000 ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ). ΤΩΡΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΕΧΘΕΙ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΛΗΡΗΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΟΚ.

          ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΠΑΝΤΑ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΣΧΕΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΗΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΗ Ή ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΣΕ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΑΠΟ ΣΤΟΠ ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΝΑ ΧΑΝΕΤΕ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΚΑΙ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ. ΚΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΟ ΑΥΤΙΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙ Η ΣΥΖΥΓΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙ. ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΡΚΕΤΑ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ.

          ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΥΝΕΧΗ ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΣΜΑΤΑ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ.

          ΕΧΩ ΚΟΥΡΑΣΤΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

          ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΛΥΣΩ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΕΙ.

          ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΙΚΙΝΗΤΟ 3ΕΤΙΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ 'ΣΚΟΤΩΣΕΙ'.

          ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!

          posting.php?mode=post&f=6#
          posting.php?mode=post&f=6#
          posting.php?mode=post&f=6#
          posting.php?mode=post&f=6#
          posting.php?mode=post&f=6#
          posting.php?mode=post&f=6#
          posting.php?mode=post&f=6#

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            adis4gr last edited by

            www.greekrenaultclub.gr μπες στο φορουμ και κοιταξε εκει που λεει προβληματα κλιο...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              stred last edited by

              Ο χρήστης SainiS έγραψε:
              ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ RENAULT CLIO 1.2 16V ΜΟΝΤΕΛΟ 2006:

              ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΑΡΧΙΖΕΙ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΝΑ ΧΑΝΕΤΑΙ. ΣΑΝ ΝΑ ΧΑΝΕΙ ΤΗΝ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ. ΔΗΛΑΔΗ ΕΝΩ ΠΑΣ ΜΕ ΤΡΙΤΗ 70 ΧΛΜ, ΑΡΧΕΙΖΕΙ ΚΑΙ ΧΑΝΕΤΑΙ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΕΝΩ ΤΟ ΠΑΤΑΣ ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΑ. ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΧΑΝΕΤΑΙ. ΕΙΝΑΙ 'ΚΟΥΦΙΟ'. ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΣΒΗΝΕΙ. ΟΤΑΝ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑ Ή ΟΤΑΝ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΚΑΙ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟΤΟΜΑ ΤΟ ΓΚΑΖΙ 2-3 ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟΤΕ ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΠΑΛΙ ΣΩΣΤΑ.
              ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΧΤΕΙ Η ΤΡΟΜΠΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ 2 ΦΟΡΕΣ. ΕΧΟΥΝ ΡΥΘΜΙΣΤΕΙ ΟΙ ΒΑΛΒΙΔΕΣ (ΣΤΑ 40.000 ΧΛΜ ΠΕΡΙΠΟΥ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΡΥΘΜΙΣΤΕΙ ΣΤΙΣ 10.000 ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ). ΤΩΡΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΕΧΘΕΙ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΛΗΡΗΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΟΚ.

              ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΠΑΝΤΑ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΣΧΕΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΗΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΗ Ή ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΣΕ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΑΠΟ ΣΤΟΠ ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΝΑ ΧΑΝΕΤΕ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΚΑΙ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ. ΚΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΟ ΑΥΤΙΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙ Η ΣΥΖΥΓΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙ. ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΡΚΕΤΑ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ.

              ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΥΝΕΧΗ ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΣΜΑΤΑ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ.

              ΕΧΩ ΚΟΥΡΑΣΤΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

              ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΛΥΣΩ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΕΙ.

              ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΙΚΙΝΗΤΟ 3ΕΤΙΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ 'ΣΚΟΤΩΣΕΙ'.

              ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!

              posting.php?mode=post&f=6#
              posting.php?mode=post&f=6#
              posting.php?mode=post&f=6#
              posting.php?mode=post&f=6#
              posting.php?mode=post&f=6#
              posting.php?mode=post&f=6#
              posting.php?mode=post&f=6#

              δε ξέρω για το κλιό αλλά μου το έχει κάνει άλλο αμάξι παρόμοιο πρόβλημα και ήταν ενα διακοπτάκι στα πεντάλ.. το φτιάξανε μεσα σε 1 ώρα στο σερβις

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • C
                cosneo last edited by

                Δεν είμαι σίγουρος αλλά τα συμπτώματα σου μου θύμισαν πέρσι στο Μegane μου που μου δημιουργησε παρόμοιο πρόβλημα, (το γκάζι δεν αποκρινόταν στο πάτημα μετά απο κάθε αλλαγή ταχύτητας και απλώς ... μουγκριζε και ήθελε άφημα και πάτημα καναδυο φορές το γκάζι για να λειτουργήσει.)
                http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=1154720#p1154720

                Το πρόβλημα ήταν στο συμπλέκτη που είχε γεμίσει λάδια απο μια φθαρμένη φλαντζα η οποία η Renault λόγω της διακοπής με την MAVA τότε μπορούσε σε 15 μέρες το λιγότερο να μου το φέρει απο Γαλλία και δεν υπήρχε σε στοκ.
                Η λύση: Καινούριος συμπλέκτης και μτχ φλάτζα απο τρακαρισμένο για να μπορέσω να βολευτώ. Μετα την αλλαγή δεν μου παρουσίασε αυτό το πρόβλημα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • D
                  drdino last edited by

                  Ποτενσιόμετρο πεταλούδας;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • X
                    xeno last edited by

                    Ο χρήστης stred έγραψε:

                    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ RENAULT CLIO 1.2 16V ΜΟΝΤΕΛΟ 2006:

                    ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΑΡΧΙΖΕΙ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΝΑ ΧΑΝΕΤΑΙ. ΣΑΝ ΝΑ ΧΑΝΕΙ ΤΗΝ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ. ΔΗΛΑΔΗ ΕΝΩ ΠΑΣ ΜΕ ΤΡΙΤΗ 70 ΧΛΜ, ΑΡΧΕΙΖΕΙ ΚΑΙ ΧΑΝΕΤΑΙ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΕΝΩ ΤΟ ΠΑΤΑΣ ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΑ. ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΧΑΝΕΤΑΙ. ΕΙΝΑΙ 'ΚΟΥΦΙΟ'. ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΣΒΗΝΕΙ. ΟΤΑΝ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑ Ή ΟΤΑΝ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΚΑΙ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟΤΟΜΑ ΤΟ ΓΚΑΖΙ 2-3 ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟΤΕ ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΠΑΛΙ ΣΩΣΤΑ.

                    δε ξέρω για το κλιό αλλά μου το έχει κάνει άλλο αμάξι παρόμοιο πρόβλημα και ήταν ενα διακοπτάκι στα πεντάλ.. το φτιάξανε μεσα σε 1 ώρα στο σερβις

                    Μπορεί να λέω ανοησίες, αλλά μήπως έχει πρόβλημα ο μετρητής όγκου αέρα, γιατί στην 190Ε μου έκανε παρόμοια σκέρτσα μέχρι που δεν ανέβαζε πια περισσοτερες από 2000 στροφές και τον άλλαξα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      accentwizard last edited by

                      Τα Renault δεν εχουνε μετρητη ογκου αερα...
                      Το πιθανοτερο ειναι να φταιει το ηλεκτρογκαζο,καθως κι'εμενα μου κανει διαφορα 'χαζα',με συνηθεστερο να παταω γκαζι,και αντι να ανεβαινουν οι στροφες απο το ρελαντι προς τα πανω,να πεφτουν προς τα κατω...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        tapas last edited by

                        Ποντεσιόμετρο γκαζιού. Έχω το ίδιο προβλημα εδώ και πολύ καιρό! Ακριβό ανταλλακτικό καινούργιο και δισεύρετο και αναξιόπιστο μεταχειρισμένο!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • X
                          xeno last edited by

                          Ο χρήστης Tapas έγραψε:
                          Ποντεσιόμετρο γκαζιού. Έχω το ίδιο προβλημα εδώ και πολύ καιρό! Ακριβό ανταλλακτικό καινούργιο και δισεύρετο και αναξιόπιστο μεταχειρισμένο!!

                          Μάλλον μέχρι τώρα θα το έχει πουλήσει το renault.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            sakisalfa last edited by

                            Πιστεύω ο φίλος να έχει λύσει το προβλημά του 3 χρόνια μετά.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • K
                              koubeast last edited by

                              Έτσι για την ιστορία πάντως το ίδιο πρόβλημα το είχε και το clio της ξαδερφής μου, πάνε χρόνια τώρα και δε ξέρω πως το έλυσε.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                aris last edited by

                                koubeast, clio ποιας χρονιάς;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • M
                                  mel23 last edited by

                                  Στο ίδιο μοντέλο αλλά του 2003, με 100.000 χλμ, μου παρουσιάζει το εξής:

                                  όταν είσαι σε χαμηλές στροφές μεταξύ 1200 - 1500, και πατήσεις γκάζι, δεν ανταποκρίνεται αμέσως και κάνει ένα τρεμόπαιγμα σαν να πηγαίνει καύσιμο διακεκομένα. Μετά από ενα δευτερόλεπτο πηγαίνει κανονικά. το ίδιο μπορεί να συμβεί και ενώ είσαι στο ρελαντί.
                                  Σε υψηλότερες στροφές δεν υπάρχει πρόβλημα. Το αυτοκίνητο πέρασε κτέο χωρίς πρόβλημα για καυσαέρια.

                                  Μπορεί να φταίει το καύσιμο? - βενζίνη με νερό πχ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    trident1971 last edited by

                                    Τα φτηνα και χαζα πραγματα ειναι αλλαγμενα? (μπουζι, παντος ειδους φιλτρα, λαδια),
                                    καθαρισμενη η πεταλουδα γκαζιου?
                                    καθαρισμενη η MAF (αν εχει)?
                                    ειναι ξεμπουκωμενο?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • P
                                      panos3 last edited by

                                      πολλαπλασσιαστη κοιταξε και τα μπουζοκαλωδια.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • T
                                        trident1971 last edited by

                                        Ο χρήστης panos3 έγραψε:
                                        πολλαπλασσιαστη κοιταξε και τα μπουζοκαλωδια.

                                        Το ξεχασα αυτο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mel23 last edited by

                                          ευχαριστώ για τις απαντήσεις. service είναι να κάνει σε λίγο, ρωτάω εδώ, για να πάω υποψιασμένος.

                                          μου κάνει εντύπωση ότι συμβαίνει μόνο στις χαμηλές στροφές..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            b777 last edited by

                                            Exω το ίδιο πρόβλημα με ηλεκτόγκαζο alfa gtv 3.0v6 εδω και 3 χρόνια και είναι το ποντεσιόμετρο του γκαζίου στο διαγνωστικό φαίνεται σαν acceleration pontesiometer failure το κόστος αντικατάστασης στο δικό μου είναι πολύ μεγαλο αφου αντικαθίσταται ολο το σώμα της πεταλούδας του γκαζιού με το ποντεσιόμετρο που βρίσκεται πάνω σε αυτό, δε ξέρω για το δικό σου μοντέλο (το ποντεσιόμετρο είναι γερμανικό της bosch)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • M
                                              mel23 last edited by

                                              Ευχαριστώ για τις απαντήσεις και πάλι. πολλαπλασιαστής ήταν τελικά. δεν έδινε πάντα τα απαιτούμενα βολτ σε εναν από τους τεσσερις κυλίνδρους.

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1 / 1
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr