-
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ RENAULT CLIO 1.2 16V ΜΟΝΤΕΛΟ 2006:
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΑΡΧΙΖΕΙ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΝΑ ΧΑΝΕΤΑΙ. ΣΑΝ ΝΑ ΧΑΝΕΙ ΤΗΝ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ. ΔΗΛΑΔΗ ΕΝΩ ΠΑΣ ΜΕ ΤΡΙΤΗ 70 ΧΛΜ, ΑΡΧΕΙΖΕΙ ΚΑΙ ΧΑΝΕΤΑΙ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΕΝΩ ΤΟ ΠΑΤΑΣ ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΑ. ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΧΑΝΕΤΑΙ. ΕΙΝΑΙ 'ΚΟΥΦΙΟ'. ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΣΒΗΝΕΙ. ΟΤΑΝ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑ Ή ΟΤΑΝ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΚΑΙ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟΤΟΜΑ ΤΟ ΓΚΑΖΙ 2-3 ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟΤΕ ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΠΑΛΙ ΣΩΣΤΑ.
ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΧΤΕΙ Η ΤΡΟΜΠΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ 2 ΦΟΡΕΣ. ΕΧΟΥΝ ΡΥΘΜΙΣΤΕΙ ΟΙ ΒΑΛΒΙΔΕΣ (ΣΤΑ 40.000 ΧΛΜ ΠΕΡΙΠΟΥ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΡΥΘΜΙΣΤΕΙ ΣΤΙΣ 10.000 ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ). ΤΩΡΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΕΧΘΕΙ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΛΗΡΗΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΟΚ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΠΑΝΤΑ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΣΧΕΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΗΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΗ Ή ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΣΕ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΑΠΟ ΣΤΟΠ ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΝΑ ΧΑΝΕΤΕ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΚΑΙ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ. ΚΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΟ ΑΥΤΙΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙ Η ΣΥΖΥΓΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙ. ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΡΚΕΤΑ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ.
ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΥΝΕΧΗ ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΣΜΑΤΑ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ.
ΕΧΩ ΚΟΥΡΑΣΤΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΛΥΣΩ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΕΙ.
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΙΚΙΝΗΤΟ 3ΕΤΙΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ 'ΣΚΟΤΩΣΕΙ'.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!
posting.php?mode=post&f=6#
posting.php?mode=post&f=6#
posting.php?mode=post&f=6#
posting.php?mode=post&f=6#
posting.php?mode=post&f=6#
posting.php?mode=post&f=6#
posting.php?mode=post&f=6# -
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ RENAULT CLIO 1.2 16V ΜΟΝΤΕΛΟ 2006:
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΑΡΧΙΖΕΙ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΝΑ ΧΑΝΕΤΑΙ. ΣΑΝ ΝΑ ΧΑΝΕΙ ΤΗΝ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ. ΔΗΛΑΔΗ ΕΝΩ ΠΑΣ ΜΕ ΤΡΙΤΗ 70 ΧΛΜ, ΑΡΧΕΙΖΕΙ ΚΑΙ ΧΑΝΕΤΑΙ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΕΝΩ ΤΟ ΠΑΤΑΣ ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΑ. ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΧΑΝΕΤΑΙ. ΕΙΝΑΙ 'ΚΟΥΦΙΟ'. ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΣΒΗΝΕΙ. ΟΤΑΝ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑ Ή ΟΤΑΝ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΚΑΙ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟΤΟΜΑ ΤΟ ΓΚΑΖΙ 2-3 ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟΤΕ ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΠΑΛΙ ΣΩΣΤΑ.
ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΧΤΕΙ Η ΤΡΟΜΠΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ 2 ΦΟΡΕΣ. ΕΧΟΥΝ ΡΥΘΜΙΣΤΕΙ ΟΙ ΒΑΛΒΙΔΕΣ (ΣΤΑ 40.000 ΧΛΜ ΠΕΡΙΠΟΥ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΡΥΘΜΙΣΤΕΙ ΣΤΙΣ 10.000 ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ). ΤΩΡΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΕΧΘΕΙ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΛΗΡΗΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΟΚ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΠΑΝΤΑ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΣΧΕΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΗΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΗ Ή ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΣΕ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΑΠΟ ΣΤΟΠ ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΝΑ ΧΑΝΕΤΕ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΚΑΙ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ. ΚΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΟ ΑΥΤΙΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙ Η ΣΥΖΥΓΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙ. ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΡΚΕΤΑ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ.
ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΥΝΕΧΗ ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΣΜΑΤΑ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ.
ΕΧΩ ΚΟΥΡΑΣΤΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΛΥΣΩ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΕΙ.
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΙΚΙΝΗΤΟ 3ΕΤΙΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ 'ΣΚΟΤΩΣΕΙ'.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!
posting.php?mode=post&f=6#
posting.php?mode=post&f=6#
posting.php?mode=post&f=6#
posting.php?mode=post&f=6#
posting.php?mode=post&f=6#
posting.php?mode=post&f=6#
posting.php?mode=post&f=6# -
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ RENAULT CLIO 1.2 16V ΜΟΝΤΕΛΟ 2006:
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΑΡΧΙΖΕΙ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΝΑ ΧΑΝΕΤΑΙ. ΣΑΝ ΝΑ ΧΑΝΕΙ ΤΗΝ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ. ΔΗΛΑΔΗ ΕΝΩ ΠΑΣ ΜΕ ΤΡΙΤΗ 70 ΧΛΜ, ΑΡΧΕΙΖΕΙ ΚΑΙ ΧΑΝΕΤΑΙ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΕΝΩ ΤΟ ΠΑΤΑΣ ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΑ. ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΧΑΝΕΤΑΙ. ΕΙΝΑΙ 'ΚΟΥΦΙΟ'. ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΣΒΗΝΕΙ. ΟΤΑΝ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑ Ή ΟΤΑΝ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΚΑΙ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟΤΟΜΑ ΤΟ ΓΚΑΖΙ 2-3 ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟΤΕ ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΠΑΛΙ ΣΩΣΤΑ.
ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΧΤΕΙ Η ΤΡΟΜΠΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ 2 ΦΟΡΕΣ. ΕΧΟΥΝ ΡΥΘΜΙΣΤΕΙ ΟΙ ΒΑΛΒΙΔΕΣ (ΣΤΑ 40.000 ΧΛΜ ΠΕΡΙΠΟΥ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΡΥΘΜΙΣΤΕΙ ΣΤΙΣ 10.000 ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ). ΤΩΡΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΕΧΘΕΙ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΛΗΡΗΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΟΚ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΠΑΝΤΑ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΣΧΕΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΗΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΗ Ή ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΣΕ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΑΠΟ ΣΤΟΠ ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΝΑ ΧΑΝΕΤΕ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΚΑΙ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ. ΚΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΟ ΑΥΤΙΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙ Η ΣΥΖΥΓΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙ. ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΡΚΕΤΑ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ.
ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΥΝΕΧΗ ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΣΜΑΤΑ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ.
ΕΧΩ ΚΟΥΡΑΣΤΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΛΥΣΩ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΕΙ.
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΙΚΙΝΗΤΟ 3ΕΤΙΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ 'ΣΚΟΤΩΣΕΙ'.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!
posting.php?mode=post&f=6#
posting.php?mode=post&f=6#
posting.php?mode=post&f=6#
posting.php?mode=post&f=6#
posting.php?mode=post&f=6#
posting.php?mode=post&f=6#
posting.php?mode=post&f=6# -
www.greekrenaultclub.gr μπες στο φορουμ και κοιταξε εκει που λεει προβληματα κλιο...
-
Ο χρήστης SainiS έγραψε:
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ RENAULT CLIO 1.2 16V ΜΟΝΤΕΛΟ 2006:ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΑΡΧΙΖΕΙ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΝΑ ΧΑΝΕΤΑΙ. ΣΑΝ ΝΑ ΧΑΝΕΙ ΤΗΝ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ. ΔΗΛΑΔΗ ΕΝΩ ΠΑΣ ΜΕ ΤΡΙΤΗ 70 ΧΛΜ, ΑΡΧΕΙΖΕΙ ΚΑΙ ΧΑΝΕΤΑΙ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΕΝΩ ΤΟ ΠΑΤΑΣ ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΑ. ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΧΑΝΕΤΑΙ. ΕΙΝΑΙ 'ΚΟΥΦΙΟ'. ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΣΒΗΝΕΙ. ΟΤΑΝ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑ Ή ΟΤΑΝ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΚΑΙ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟΤΟΜΑ ΤΟ ΓΚΑΖΙ 2-3 ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟΤΕ ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΠΑΛΙ ΣΩΣΤΑ.
ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΧΤΕΙ Η ΤΡΟΜΠΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ 2 ΦΟΡΕΣ. ΕΧΟΥΝ ΡΥΘΜΙΣΤΕΙ ΟΙ ΒΑΛΒΙΔΕΣ (ΣΤΑ 40.000 ΧΛΜ ΠΕΡΙΠΟΥ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΡΥΘΜΙΣΤΕΙ ΣΤΙΣ 10.000 ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ). ΤΩΡΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΕΧΘΕΙ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΛΗΡΗΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΟΚ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΠΑΝΤΑ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΣΧΕΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΗΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΗ Ή ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΣΕ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΑΠΟ ΣΤΟΠ ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΝΑ ΧΑΝΕΤΕ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΚΑΙ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ. ΚΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΟ ΑΥΤΙΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙ Η ΣΥΖΥΓΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙ. ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΡΚΕΤΑ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ.
ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΥΝΕΧΗ ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΣΜΑΤΑ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ.
ΕΧΩ ΚΟΥΡΑΣΤΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΛΥΣΩ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΕΙ.
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΙΚΙΝΗΤΟ 3ΕΤΙΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ 'ΣΚΟΤΩΣΕΙ'.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!
posting.php?mode=post&f=6#
posting.php?mode=post&f=6#
posting.php?mode=post&f=6#
posting.php?mode=post&f=6#
posting.php?mode=post&f=6#
posting.php?mode=post&f=6#
posting.php?mode=post&f=6#δε ξέρω για το κλιό αλλά μου το έχει κάνει άλλο αμάξι παρόμοιο πρόβλημα και ήταν ενα διακοπτάκι στα πεντάλ.. το φτιάξανε μεσα σε 1 ώρα στο σερβις
-
Δεν είμαι σίγουρος αλλά τα συμπτώματα σου μου θύμισαν πέρσι στο Μegane μου που μου δημιουργησε παρόμοιο πρόβλημα, (το γκάζι δεν αποκρινόταν στο πάτημα μετά απο κάθε αλλαγή ταχύτητας και απλώς ... μουγκριζε και ήθελε άφημα και πάτημα καναδυο φορές το γκάζι για να λειτουργήσει.)
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=1154720#p1154720Το πρόβλημα ήταν στο συμπλέκτη που είχε γεμίσει λάδια απο μια φθαρμένη φλαντζα η οποία η Renault λόγω της διακοπής με την MAVA τότε μπορούσε σε 15 μέρες το λιγότερο να μου το φέρει απο Γαλλία και δεν υπήρχε σε στοκ.
Η λύση: Καινούριος συμπλέκτης και μτχ φλάτζα απο τρακαρισμένο για να μπορέσω να βολευτώ. Μετα την αλλαγή δεν μου παρουσίασε αυτό το πρόβλημα. -
Ποτενσιόμετρο πεταλούδας;
-
Ο χρήστης stred έγραψε:
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ RENAULT CLIO 1.2 16V ΜΟΝΤΕΛΟ 2006:
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΑΡΧΙΖΕΙ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΝΑ ΧΑΝΕΤΑΙ. ΣΑΝ ΝΑ ΧΑΝΕΙ ΤΗΝ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ. ΔΗΛΑΔΗ ΕΝΩ ΠΑΣ ΜΕ ΤΡΙΤΗ 70 ΧΛΜ, ΑΡΧΕΙΖΕΙ ΚΑΙ ΧΑΝΕΤΑΙ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΕΝΩ ΤΟ ΠΑΤΑΣ ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΑ. ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΧΑΝΕΤΑΙ. ΕΙΝΑΙ 'ΚΟΥΦΙΟ'. ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΣΒΗΝΕΙ. ΟΤΑΝ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑ Ή ΟΤΑΝ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΚΑΙ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟΤΟΜΑ ΤΟ ΓΚΑΖΙ 2-3 ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟΤΕ ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΠΑΛΙ ΣΩΣΤΑ.
δε ξέρω για το κλιό αλλά μου το έχει κάνει άλλο αμάξι παρόμοιο πρόβλημα και ήταν ενα διακοπτάκι στα πεντάλ.. το φτιάξανε μεσα σε 1 ώρα στο σερβις
Μπορεί να λέω ανοησίες, αλλά μήπως έχει πρόβλημα ο μετρητής όγκου αέρα, γιατί στην 190Ε μου έκανε παρόμοια σκέρτσα μέχρι που δεν ανέβαζε πια περισσοτερες από 2000 στροφές και τον άλλαξα.
-
Τα Renault δεν εχουνε μετρητη ογκου αερα...
Το πιθανοτερο ειναι να φταιει το ηλεκτρογκαζο,καθως κι'εμενα μου κανει διαφορα 'χαζα',με συνηθεστερο να παταω γκαζι,και αντι να ανεβαινουν οι στροφες απο το ρελαντι προς τα πανω,να πεφτουν προς τα κατω... -
Ποντεσιόμετρο γκαζιού. Έχω το ίδιο προβλημα εδώ και πολύ καιρό! Ακριβό ανταλλακτικό καινούργιο και δισεύρετο και αναξιόπιστο μεταχειρισμένο!!
-
Ο χρήστης Tapas έγραψε:
Ποντεσιόμετρο γκαζιού. Έχω το ίδιο προβλημα εδώ και πολύ καιρό! Ακριβό ανταλλακτικό καινούργιο και δισεύρετο και αναξιόπιστο μεταχειρισμένο!!Μάλλον μέχρι τώρα θα το έχει πουλήσει το renault.
-
Πιστεύω ο φίλος να έχει λύσει το προβλημά του 3 χρόνια μετά.
-
Έτσι για την ιστορία πάντως το ίδιο πρόβλημα το είχε και το clio της ξαδερφής μου, πάνε χρόνια τώρα και δε ξέρω πως το έλυσε.
-
koubeast, clio ποιας χρονιάς;
-
Στο ίδιο μοντέλο αλλά του 2003, με 100.000 χλμ, μου παρουσιάζει το εξής:
όταν είσαι σε χαμηλές στροφές μεταξύ 1200 - 1500, και πατήσεις γκάζι, δεν ανταποκρίνεται αμέσως και κάνει ένα τρεμόπαιγμα σαν να πηγαίνει καύσιμο διακεκομένα. Μετά από ενα δευτερόλεπτο πηγαίνει κανονικά. το ίδιο μπορεί να συμβεί και ενώ είσαι στο ρελαντί.
Σε υψηλότερες στροφές δεν υπάρχει πρόβλημα. Το αυτοκίνητο πέρασε κτέο χωρίς πρόβλημα για καυσαέρια.Μπορεί να φταίει το καύσιμο? - βενζίνη με νερό πχ
-
Τα φτηνα και χαζα πραγματα ειναι αλλαγμενα? (μπουζι, παντος ειδους φιλτρα, λαδια),
καθαρισμενη η πεταλουδα γκαζιου?
καθαρισμενη η MAF (αν εχει)?
ειναι ξεμπουκωμενο? -
πολλαπλασσιαστη κοιταξε και τα μπουζοκαλωδια.
-
Ο χρήστης panos3 έγραψε:
πολλαπλασσιαστη κοιταξε και τα μπουζοκαλωδια.Το ξεχασα αυτο
-
ευχαριστώ για τις απαντήσεις. service είναι να κάνει σε λίγο, ρωτάω εδώ, για να πάω υποψιασμένος.
μου κάνει εντύπωση ότι συμβαίνει μόνο στις χαμηλές στροφές..
-
Exω το ίδιο πρόβλημα με ηλεκτόγκαζο alfa gtv 3.0v6 εδω και 3 χρόνια και είναι το ποντεσιόμετρο του γκαζίου στο διαγνωστικό φαίνεται σαν acceleration pontesiometer failure το κόστος αντικατάστασης στο δικό μου είναι πολύ μεγαλο αφου αντικαθίσταται ολο το σώμα της πεταλούδας του γκαζιού με το ποντεσιόμετρο που βρίσκεται πάνω σε αυτό, δε ξέρω για το δικό σου μοντέλο (το ποντεσιόμετρο είναι γερμανικό της bosch)
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις και πάλι. πολλαπλασιαστής ήταν τελικά. δεν έδινε πάντα τα απαιτούμενα βολτ σε εναν από τους τεσσερις κυλίνδρους.
RENAULT CLIO 1.2 16V - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΓΚΑΖΙΟΥ