Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 2
    • Best 0
    • Groups 0

    sainis

    @sainis

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    2
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    sainis Unfollow Follow

    Latest posts made by sainis

    • RE: RENAULT CLIO 1.2 16V - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΓΚΑΖΙΟΥ

      ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ RENAULT CLIO 1.2 16V ΜΟΝΤΕΛΟ 2006:

      ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΑΡΧΙΖΕΙ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΝΑ ΧΑΝΕΤΑΙ. ΣΑΝ ΝΑ ΧΑΝΕΙ ΤΗΝ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ. ΔΗΛΑΔΗ ΕΝΩ ΠΑΣ ΜΕ ΤΡΙΤΗ 70 ΧΛΜ, ΑΡΧΕΙΖΕΙ ΚΑΙ ΧΑΝΕΤΑΙ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΕΝΩ ΤΟ ΠΑΤΑΣ ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΑ. ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΧΑΝΕΤΑΙ. ΕΙΝΑΙ 'ΚΟΥΦΙΟ'. ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΣΒΗΝΕΙ. ΟΤΑΝ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑ Ή ΟΤΑΝ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΚΑΙ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟΤΟΜΑ ΤΟ ΓΚΑΖΙ 2-3 ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟΤΕ ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΠΑΛΙ ΣΩΣΤΑ.
      ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΧΤΕΙ Η ΤΡΟΜΠΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ 2 ΦΟΡΕΣ. ΕΧΟΥΝ ΡΥΘΜΙΣΤΕΙ ΟΙ ΒΑΛΒΙΔΕΣ (ΣΤΑ 40.000 ΧΛΜ ΠΕΡΙΠΟΥ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΡΥΘΜΙΣΤΕΙ ΣΤΙΣ 10.000 ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ). ΤΩΡΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΕΧΘΕΙ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΛΗΡΗΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΟΚ.

      ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΠΑΝΤΑ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΣΧΕΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΗΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΗ Ή ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΣΕ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΑΠΟ ΣΤΟΠ ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΝΑ ΧΑΝΕΤΕ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΚΑΙ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ. ΚΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΟ ΑΥΤΙΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙ Η ΣΥΖΥΓΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙ. ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΡΚΕΤΑ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ.

      ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΥΝΕΧΗ ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΣΜΑΤΑ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ.

      ΕΧΩ ΚΟΥΡΑΣΤΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

      ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΛΥΣΩ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΕΙ.

      ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΙΚΙΝΗΤΟ 3ΕΤΙΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ 'ΣΚΟΤΩΣΕΙ'.

      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!

      posting.php?mode=post&f=6#
      posting.php?mode=post&f=6#
      posting.php?mode=post&f=6#
      posting.php?mode=post&f=6#
      posting.php?mode=post&f=6#
      posting.php?mode=post&f=6#
      posting.php?mode=post&f=6#

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      sainis
    • RENAULT CLIO 1.2 16V - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΓΚΑΖΙΟΥ

      ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ RENAULT CLIO 1.2 16V ΜΟΝΤΕΛΟ 2006:

      ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΑΡΧΙΖΕΙ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΝΑ ΧΑΝΕΤΑΙ. ΣΑΝ ΝΑ ΧΑΝΕΙ ΤΗΝ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ. ΔΗΛΑΔΗ ΕΝΩ ΠΑΣ ΜΕ ΤΡΙΤΗ 70 ΧΛΜ, ΑΡΧΕΙΖΕΙ ΚΑΙ ΧΑΝΕΤΑΙ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΕΝΩ ΤΟ ΠΑΤΑΣ ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΑ. ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΧΑΝΕΤΑΙ. ΕΙΝΑΙ 'ΚΟΥΦΙΟ'. ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΣΒΗΝΕΙ. ΟΤΑΝ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑ Ή ΟΤΑΝ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΚΑΙ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟΤΟΜΑ ΤΟ ΓΚΑΖΙ 2-3 ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟΤΕ ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΠΑΛΙ ΣΩΣΤΑ.
      ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΧΤΕΙ Η ΤΡΟΜΠΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ 2 ΦΟΡΕΣ. ΕΧΟΥΝ ΡΥΘΜΙΣΤΕΙ ΟΙ ΒΑΛΒΙΔΕΣ (ΣΤΑ 40.000 ΧΛΜ ΠΕΡΙΠΟΥ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΡΥΘΜΙΣΤΕΙ ΣΤΙΣ 10.000 ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ). ΤΩΡΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΕΧΘΕΙ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΛΗΡΗΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΟΚ.

      ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΠΑΝΤΑ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΣΧΕΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΗΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΗ Ή ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΣΕ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΑΠΟ ΣΤΟΠ ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΝΑ ΧΑΝΕΤΕ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΚΑΙ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ. ΚΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΟ ΑΥΤΙΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙ Η ΣΥΖΥΓΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙ. ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΡΚΕΤΑ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ.

      ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΥΝΕΧΗ ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΣΜΑΤΑ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ.

      ΕΧΩ ΚΟΥΡΑΣΤΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

      ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΛΥΣΩ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΕΙ.

      ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΙΚΙΝΗΤΟ 3ΕΤΙΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ 'ΣΚΟΤΩΣΕΙ'.

      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!

      posting.php?mode=post&f=6#
      posting.php?mode=post&f=6#
      posting.php?mode=post&f=6#
      posting.php?mode=post&f=6#
      posting.php?mode=post&f=6#
      posting.php?mode=post&f=6#
      posting.php?mode=post&f=6#

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      sainis
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr