Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑLFA ROMEO FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΑLFA ROMEO FORUM
    • 1
    • 2
    • 657
    • 658
    • 659
    • 660
    • 661
    • 753
    • 754
    • 659 / 754
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    46
    15070
    116409
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alba-parietti last edited by

      Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:

      Alba ακούει;

      Τι πρεπει να ακουσω;

      Ο λαός θέλει σχόλιο στις αγγελίες που πόσταρε ο Κίκιζας.

      Στη θεση σου μπορει να κοιταγα την ιταλικη (αν και ειναι ιδιωτης..... και θα μπλεξεις).Στη θεση μου δεν κοιταω τιποτα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pasxos last edited by

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          georgetz last edited by

          Ο χρήστης georgetz έγραψε:
          Ενδιαφέρεται φίλος για μια τέτοια :

          π.χ http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3972621/

          Τι πρέπει να προσέξει?
          Αξίζει πραγματικά την σημερινή εποχή μια τέτοια κίνηση?

          Υπενθύμιση

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • rocsta
            rocsta last edited by

            η gtv θέλει τσέπη βαθιά. Το έχω ξαναγράψει πριν 3 μήνες εδώ που ρώτησε κάποιος.
            Αν δεν είναι καλή από κάτω, θέλει πολλά λεφτά για να γίνει αμάξι και αν δεν γίνει αμάξι σωστό δεν την ευχαριστιέσαι. Επίσης ο 2.0 tb δεν είναι αυτό που περιμένεις από 200 άλογα, είναι και βαρύ το αμάξι γενικά και δεν έχεις το γκάζι πχ ενός golf gti με 200 άλογα. Δες και της άλμπα τα γραπτά viewtopic.php?p=2844294#p2844294
            Είναι το πιο όμορφο αμάξι του κόσμου με γήινα λεφτά μετά την 156, τρομερή θέση οδήγησης, πραγματικό κουπέ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Δεν τα πηγαίνει και άσχημα πάντως:

              http://www.zeperfs.com/en/duel24-1256.htm

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • rocsta
                rocsta last edited by

                Στις ρεπρίζ είναι χάος (νταξ λιγότερο χάος αν σκεφτείς ότι το gti είναι εξατάχυτο) και εκεί είναι που βγαίνει το 'δινοσαυρέ' της αίσθησης. Μην κολλάς με το gti που είπα, γενικά δεν βγάζει 'σπιρτάδα' για τα 200 άλογα της. Δεν έχω οδηγήσει πολύ gtv, αλλά αυτή είναι η αίσθηση που μου έχει αφήσει.
                Τα υπόλοιπα που είπα είναι υπεράνω αίσθησης του καθενός :Ρ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  stefan147 last edited by

                  Ε καλά η σύγκριση είναι και με DSG. Λογικές οι διαφορές. Τη χαντακώνει και το βάρος του V6.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Από τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα της εποχής της ήταν. Απλά σαν τούρμπο παλιάς κοπής, χαμηλά χάζευε και στις μεσαίες κλότσαγε. Δεν είναι δίκαιο να συγκρίνεται με ένα πολύ πιο σύγχρονο μοτέρ αν και δεν τα πάει καθόλου άσχημα αν δούμε τα νούμερα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kikizas-grigoris last edited by

                      ...σε αυτα τα αυτοκινητα, δεν νομιζω οτι εχει ιδιαιτερο νοημα να συγκρινεις επιδοσεις, με σημερινα παρομοια 'αλογα', ειδικα οταν ειναι με Turbo.
                      Αυτο που θα πρεπει να περιμενει κανεις, -και να αναζητα ουσιαστικα εφοσον κοιταει κατι τετοιο- imo ειναι το συνολικο 'feel good factor' που δινει η κατασκευη, και το μοτερ, ακομα και...ρολλαροντας που λεει ο λογος, οταν ακους πχ το βελουδινο γουργουρητο του V6 μαζι με ολιγον απο old school αισθηση Turbo...

                      (παλι χρησιμοποιησα πολλες Αγγλικες λεξεις που δεν ξερω, για να κανω εντυπωση , βλεπω τα troll να ξαναχτυπουν... )

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        g8777 last edited by

                        Τί σημαίνει 'βελούδινο γουργουρητό' ρε παίδες;
                        Είναι κάτι σαν το βελούδινο ρέψιμο (από τα πιτογυρα) που κάνω τώρα για να μην πέσει παντόφλα;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kikizas-grigoris last edited by

                          Ο χρήστης g8777 έγραψε:
                          Τί σημαίνει 'βελούδινο γουργουρητό' ρε παίδες;
                          Είναι κάτι σαν το βελούδινο ρέψιμο (από τα πιτογυρα) που κάνω τώρα για να μην πέσει παντόφλα;

                          https://www.youtube.com/watch?v=_kTRFf79Eqk
                          Ακου και προσκυνα...

                          (αυτο το τιμονι να μην ειχε... )

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            eddie_147 last edited by

                            Youtube Video

                            Περίμενα να συμβεί ακριβώς το αντίθετο...
                            Δλδ να φύγει η Mito στην εκκίνηση και να μάζευε η GTV μετά.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • giuseppe-busso
                              giuseppe-busso last edited by

                              Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:

                              Περίμενα να συμβεί ακριβώς το αντίθετο...
                              Δλδ να φύγει η Mito στην εκκίνηση και να μάζευε η GTV μετά.

                              Αυτό θα γινόταν αν η Mito είχε πλήρως απενεργοποιούμενο ASR και όχι κάπως απελευθερωμένο στην επιλογή Dynamic του D.N.A..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                georgemitsos last edited by

                                Μιας και μιλήσατε για GTV 916 ορίστε ένα βίντεο από την πιο γρήγορη και θορυβώδη GTV που υπάρχει στην Ελλάδα..
                                300+ άλογα και ελεύθερη εξάτμιση..
                                Ο ήχος πολύ δυνατός.Δεν θέλω να φανταστώ σε τούνελ πως θα κάνει ..
                                Youtube Video

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kikizas-grigoris last edited by

                                  Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                                  Περίμενα να συμβεί ακριβώς το αντίθετο...
                                  Δλδ να φύγει η Mito στην εκκίνηση και να μάζευε η GTV μετά.

                                  Αυτό θα γινόταν αν η Mito είχε πλήρως απενεργοποιούμενο ASR και όχι κάπως απελευθερωμένο στην επιλογή Dynamic του D.N.A..

                                  @ΕDDIE_147
                                  Ιmo, oυτε το ενα, ουτε το αλλο ειναι αναμενομενα, τουλαχιστον με βαση τις ενδεικτικες επιδοσεις απο σταση, που εχουν, οι οποιες συμφωνα με τους 4τροχους, ειναι για τα 0-100km/h, 8,3sec για την Mito 155, με την GTV 2.0 JTS να κανει 9,7sec, και αντιστοιχα τα 0-1000m να γινονται σε 29,8sec, αντι 31,2sec για την JTS...

                                  http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=9044

                                  http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12693

                                  Δηλαδη, εαν υποθεσουμε οτι εχουμε δυο αντιστοιχα ικανους οδηγους σε εκκινηση, η Mito 155 θα πρεπει να φυγει απο την αρχη σχεδον (ακομα και εαν πχ η JTS εχει κοντη πρωτη και κανει 'πεταγμα', στην 2α και επειτα, λογικα η Mito θα πρεπει να εχει προβαδισμα μεχρι τελους...) και να μεινει μπροστα.

                                  @GB
                                  Χωρις να ειμαι και απολυτως σιγουρος, απο αυτα που θυμαμαι απο μια 155 και μια QV, στην θεση D, το ASR εβγαινε, εαν οχι εντελως off, σπιναρισμα παντως επετρεπε...
                                  Ακομα και εαν πχ σε τεχνικο επιπεδο, επισημως αναφερεται οτι δεν απενεργοποιειται πληρως, θυμαμαι οτι, υπηρχε η δυνατοτητα για ενα ικανοποιητικο αρχικο σπιναρισμα σε εκκινηση, ακριβως οσο χρειαζεται για το απαιτουμενο αρχικο 'πεταγμα'...
                                  Απ' οσο τουλαχιστον καταλαβα εγω απο το Video, -ως δικη μου εξηγηση για αυτο που ειδαμε, δηλαδη ενα μικρο αρχικο προβαδισμα της GTV- η Mito δεν αφησε συμπλεκτη με υψηλες στροφες, ωστε να κανει το καλυτερο δυνατο αρχικο πεταγμα μπροστα αλλα αποσυμπλεξε ελαχιστα πανω απο το ρελαντι, και μετα ανεβασε στροφες. Επισης το κουμπωμα της 2ας imo θα μπορουσε να ηταν γρηγοροτερο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    b777 last edited by

                                    Kαλημέρα άσχετα απο το αποτέλεσμα της κόντρας που είδαμε στο βίντεο αυτή η παρουσίαση που έκαναν οι 4 τροχοί κατα τη γνώμη μου είναι το λιγότερο για τα πανηγήρια το εργοστάσιο αναφέρει για τη gtv 0-100 8.5 h twin spark και 8.4 η jts και τελικές 216 και 220κμη αντίστοιχα, τώρα πως κατάφερααν να κάνουν χρόνο ίδιο για τη gtv σχεδόν όσο yaris 1.33 είναι απορίας άξιο ΕΛΕΟΣ που έχουμε αναγάγει το κάθε δημοσιογράφο οτι κατέχει το νεκρονομικον της γνωσης αμαν με τους φωτεινους παντογνώστες

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      b777 last edited by

                                      Ο χρήστης rocsta έγραψε:
                                      η gtv θέλει τσέπη βαθιά. Το έχω ξαναγράψει πριν 3 μήνες εδώ που ρώτησε κάποιος.
                                      Αν δεν είναι καλή από κάτω, θέλει πολλά λεφτά για να γίνει αμάξι και αν δεν γίνει αμάξι σωστό δεν την ευχαριστιέσαι. Επίσης ο 2.0 tb δεν είναι αυτό που περιμένεις από 200 άλογα, είναι και βαρύ το αμάξι γενικά και δεν έχεις το γκάζι πχ ενός golf gti με 200 άλογα. Δες και της άλμπα τα γραπτά http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=2844294#p2844294
                                      Είναι το πιο όμορφο αμάξι του κόσμου με γήινα λεφτά μετά την 156, τρομερή θέση οδήγησης, πραγματικό κουπέ.

                                      Οικονομική και πρακτική η gtv δεν είναι αλλά αν πάει κάποιος σε τετρακύλινδρη twin spark έχει ότι συντήρηση θέλει και μια 56 ή 47 Εκτός απο φανοποιία ΑΝ αναφέρεις την πίσω ανάρτηση να είναι καλά το νετ και γίνοντοι τα πάντα π.χ. (powerflex), και για δίλιτρη καταργείς και τον ιμάντα αντίβαρων όπότε είναι ακόμα πιο οικονομική στην αλλαγή του ιμάντα και κάνεις ότι στην 1,8, Τώρα αν θέλει κάποιος χώρους καθημερινή μετακίνηση με φίλους οικογένεια κτλ απλά κοιτάει λάθος αμάξι αυτά τα κάνει πολ΄ύ καλύτερα η gt, αντίθετα η gtv φωνάζει απο παντού οτι είναι (gran turismo veloce), προσωπικά το οτι είναι τόσο δύσκολη και ακατάλληλη για οτιδήποτε άλλο εκτός απο οδήγηση εμένα με γοητεύει και την απολαμβάνω εδω και 12 ετη

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        eddie_147 last edited by

                                        Ο χρήστης b777 έγραψε:
                                        Kαλημέρα άσχετα απο το αποτέλεσμα της κόντρας που είδαμε στο βίντεο αυτή η παρουσίαση που έκαναν οι 4 τροχοί κατα τη γνώμη μου είναι το λιγότερο για τα πανηγήρια το εργοστάσιο αναφέρει για τη gtv 0-100 8.5 h twin spark και 8.4 η jts και τελικές 216 και 220κμη αντίστοιχα, τώρα πως κατάφερααν να κάνουν χρόνο ίδιο για τη gtv σχεδόν όσο yaris 1.33 είναι απορίας άξιο ΕΛΕΟΣ που έχουμε αναγάγει το κάθε δημοσιογράφο οτι κατέχει το νεκρονομικον της γνωσης αμαν με τους φωτεινους παντογνώστες

                                        Το αυτό και ως μελετητής των 4Τ και Drive Γρηγόρη θα πρεπε να έχεις υπόψη σου τις αναρίθμητες μαλακίες που έχουν δημοσιευτεί οι οποίες συνοδεύονται (όχι πάντα) με υποσημειώσεις τύπου: το 0-100 ήταν μισός αιώνας γιατί ήταν τελειωμένος ο συμπλέκτης, ο χρόνος στην πίστα ήταν 3 τέρμηνα γιατί δεν μπορέσαμε να απενεργοποιήσουμε το ESP (!!!!) και κόβαμε πιο νωρίς για να μην ενεργοποιηθεί (!!!!χ4).

                                        Μια τέτοια περίπτωση ήταν και το 0-100 της GTV JTS που και το Drive το είχε μετρήσει γύρω στα 10' (δηλαδή όσο μια 1600άρα 147 ).

                                        Άσχετα με αυτά το βίντεο αναφέρει TS και όχι JTS...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kikizas-grigoris last edited by

                                          Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:

                                          Kαλημέρα άσχετα απο το αποτέλεσμα της κόντρας που είδαμε στο βίντεο αυτή η παρουσίαση που έκαναν οι 4 τροχοί κατα τη γνώμη μου είναι το λιγότερο για τα πανηγήρια το εργοστάσιο αναφέρει για τη gtv 0-100 8.5 h twin spark και 8.4 η jts και τελικές 216 και 220κμη αντίστοιχα, τώρα πως κατάφερααν να κάνουν χρόνο ίδιο για τη gtv σχεδόν όσο yaris 1.33 είναι απορίας άξιο ΕΛΕΟΣ που έχουμε αναγάγει το κάθε δημοσιογράφο οτι κατέχει το νεκρονομικον της γνωσης αμαν με τους φωτεινους παντογνώστες

                                          Το αυτό και ως μελετητής των 4Τ και Drive Γρηγόρη θα πρεπε να έχεις υπόψη σου τις αναρίθμητες μαλακίες που έχουν δημοσιευτεί οι οποίες συνοδεύονται (όχι πάντα) με υποσημειώσεις τύπου: το 0-100 ήταν μισός αιώνας γιατί ήταν τελειωμένος ο συμπλέκτης, ο χρόνος στην πίστα ήταν 3 τέρμηνα γιατί δεν μπορέσαμε να απενεργοποιήσουμε το ESP (!!!!) και κόβαμε πιο νωρίς για να μην ενεργοποιηθεί (!!!!χ4).

                                          Μια τέτοια περίπτωση ήταν και το 0-100 της GTV JTS που και το Drive το είχε μετρήσει γύρω στα 10' (δηλαδή όσο μια 1600άρα 147 ).

                                          Άσχετα με αυτά το βίντεο αναφέρει TS και όχι JTS...

                                          ...εδω ειναι που βιαζεστε να βγαλετε συμπερασματα...και εξηγουμαι:

                                          @b777
                                          Οι μετρησεις επιδοσεων που πραγματοποιουν τα εργοστασια, στην πλειοψηφια των περιπτωσεων, γινονται ΜΟΝΟ με οδηγο, οργανα μετρησης, και περιπου 1/2 ή σχεδον γεματο ρεζερβουαρ.
                                          Αντιθετως, οι μετρησεις επιδοσεων που προκυπτουν απο τα περιοδικα 4τροχοι/Drive, αλλα και τα περισσοτερα ειτε ξενα, ειτε Ελληνικα, γινονται ΚΑΙ με συνοδηγο, οργανα μετρησης και μισο η ολοκληρο ρεζερβουαρ.
                                          Οποτε και για αυτο η σχετικες διαφοροποιησεις που σχεδον παντα, οι τιμες επιδοσεων που αναφερουν τα εργοστασια ειναι και εμφανως καλυτερες, απο αυτες που πραγματοποιουνται στα περιοδικα.
                                          Ακομα και εαν ομως λαβουμε υποψιν αυτο που λες, δηλαδη οτι -συμφωνα με εργοστασιακες τιμες- η JTS κανει πχ 8,4sec, η αντιστοιχη τιμη που δινει το εργοστασιο για την Mito155 ειναι κατω απο 8sec, γυρω στα 7,5sec αν θυμαμαι καλα, οποτε και το αναμενομενο αποτελεσμα δεν θα επρεπε να απεχει απο αυτο που ειπα και πριν, οτι δηλαδη η Mito 155 γενικοτερα, θα ειναι μπροστα απο μια GTV JTS 165, με την αντιστοιχα καλυτερη δυνατη εκκινηση απο τους δυο οδηγους.

                                          @ΕDDIE_147
                                          Φυσικα και εχουν παρουσιαστει πολλα σκηνικα σαν και αυτα που λες, και ειδικα στα Ελληνικα περιοδικα, αλλα τουλαχιστον στους 4τροχους και Drive, συμβαινουν σε μικροτερη συχνοτητα απο αυτη που επικρατει γενικοτερα στον χωρο του αυτοκινητου.
                                          Ξαναλεω παντως οτι -κατα την δικη μου εκτιμηση- το video δεν ειναι καθολου ενδεικτικο των πραγματικων δυνατοτητων των δυο αυτοκινητων, συγκριτικα, -στην αρχη τουλαχιστον- απο τον τροπο που ξεκινησαν. Το τελικο αποτελεσμα βεβαια σαφως και ειναι αναμενομενο, μετα απο μια προσεκτικη ματια στις τιμες επιδοσεων, ειτε προερχονται απο τον κατασκευαστη, ειτε απο ενα περιοδικο.
                                          Για αυτο και απλως ανεφερα ενδεικτικα τις επιδοσεις τους, απο τις μετρησεις του περιοδικο. Ακομα ομως και εαν λαβουμε υποψιν τις επισημες μετρησεις του κατασκευαστη, και παλι η Mito155 ειναι μπροστα απο την JTS, τουλαχιστον σε επιδοσεις απο σταση...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            eddie_147 last edited by

                                            Θες να πεις ότι το Drive και οι 4Τ είναι από τα ελάχιστα περιοδικά που όντως μετράνε. Οι άλλοι βάζουν τα νούμερα των κατασκευαστών.

                                            Το Drive πάντως πάρα πολλές φορές έχει δημοσιεύσει νούμερα ότι να ναι με dedicated flame σχόλιο (το Χ μοντέλο έκανε αρχίδια χρόνο γιατί λίγο πριν το γύρο του κατούρησε ένα σκυλί στη στροφή...).

                                            Καλά για χρόνους σε πίστα μιλάμε για ιστορίες απ' την κρύπτη.
                                            Στο 0-100 αν γούσταραν να γράψουν κάποια αιτιολόγηση την έγραφαν (πχ Mercedes SL 350 το 2006 που ήταν εντελώς άστρωτη), αλλιώς πέταγαν το μαγικό αριθμό του τζόκερ έτσι και τρέχα γύρευε.

                                            Σιχαμάρες του παρελθόντος που έσταζαν κάποιες εταιρείες πακέτα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 657
                                            • 658
                                            • 659
                                            • 660
                                            • 661
                                            • 753
                                            • 754
                                            • 659 / 754
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr