-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Alba ακούει;
Τι πρεπει να ακουσω;
Ο λαός θέλει σχόλιο στις αγγελίες που πόσταρε ο Κίκιζας.
Στη θεση σου μπορει να κοιταγα την ιταλικη (αν και ειναι ιδιωτης..... και θα μπλεξεις).Στη θεση μου δεν κοιταω τιποτα
-
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Ενδιαφέρεται φίλος για μια τέτοια :π.χ http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3972621/
Τι πρέπει να προσέξει?
Αξίζει πραγματικά την σημερινή εποχή μια τέτοια κίνηση?Υπενθύμιση
-
η gtv θέλει τσέπη βαθιά. Το έχω ξαναγράψει πριν 3 μήνες εδώ που ρώτησε κάποιος.
Αν δεν είναι καλή από κάτω, θέλει πολλά λεφτά για να γίνει αμάξι και αν δεν γίνει αμάξι σωστό δεν την ευχαριστιέσαι. Επίσης ο 2.0 tb δεν είναι αυτό που περιμένεις από 200 άλογα, είναι και βαρύ το αμάξι γενικά και δεν έχεις το γκάζι πχ ενός golf gti με 200 άλογα. Δες και της άλμπα τα γραπτά viewtopic.php?p=2844294#p2844294
Είναι το πιο όμορφο αμάξι του κόσμου με γήινα λεφτά μετά την 156, τρομερή θέση οδήγησης, πραγματικό κουπέ. -
Δεν τα πηγαίνει και άσχημα πάντως:
-
Στις ρεπρίζ είναι χάος (νταξ λιγότερο χάος αν σκεφτείς ότι το gti είναι εξατάχυτο) και εκεί είναι που βγαίνει το 'δινοσαυρέ' της αίσθησης. Μην κολλάς με το gti που είπα, γενικά δεν βγάζει 'σπιρτάδα' για τα 200 άλογα της. Δεν έχω οδηγήσει πολύ gtv, αλλά αυτή είναι η αίσθηση που μου έχει αφήσει.
Τα υπόλοιπα που είπα είναι υπεράνω αίσθησης του καθενός :Ρ -
Ε καλά η σύγκριση είναι και με DSG. Λογικές οι διαφορές. Τη χαντακώνει και το βάρος του V6.
-
Από τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα της εποχής της ήταν. Απλά σαν τούρμπο παλιάς κοπής, χαμηλά χάζευε και στις μεσαίες κλότσαγε. Δεν είναι δίκαιο να συγκρίνεται με ένα πολύ πιο σύγχρονο μοτέρ αν και δεν τα πάει καθόλου άσχημα αν δούμε τα νούμερα.
-
...σε αυτα τα αυτοκινητα, δεν νομιζω οτι εχει ιδιαιτερο νοημα να συγκρινεις επιδοσεις, με σημερινα παρομοια 'αλογα', ειδικα οταν ειναι με Turbo.
Αυτο που θα πρεπει να περιμενει κανεις, -και να αναζητα ουσιαστικα εφοσον κοιταει κατι τετοιο- imo ειναι το συνολικο 'feel good factor' που δινει η κατασκευη, και το μοτερ, ακομα και...ρολλαροντας που λεει ο λογος, οταν ακους πχ το βελουδινο γουργουρητο του V6 μαζι με ολιγον απο old school αισθηση Turbo...(παλι χρησιμοποιησα πολλες Αγγλικες λεξεις που δεν ξερω, για να κανω εντυπωση , βλεπω τα troll να ξαναχτυπουν... )
-
Τί σημαίνει 'βελούδινο γουργουρητό' ρε παίδες;
Είναι κάτι σαν το βελούδινο ρέψιμο (από τα πιτογυρα) που κάνω τώρα για να μην πέσει παντόφλα; -
Ο χρήστης g8777 έγραψε:
Τί σημαίνει 'βελούδινο γουργουρητό' ρε παίδες;
Είναι κάτι σαν το βελούδινο ρέψιμο (από τα πιτογυρα) που κάνω τώρα για να μην πέσει παντόφλα;https://www.youtube.com/watch?v=_kTRFf79Eqk
Ακου και προσκυνα...(αυτο το τιμονι να μην ειχε... )
-
Περίμενα να συμβεί ακριβώς το αντίθετο...
Δλδ να φύγει η Mito στην εκκίνηση και να μάζευε η GTV μετά. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Περίμενα να συμβεί ακριβώς το αντίθετο...
Δλδ να φύγει η Mito στην εκκίνηση και να μάζευε η GTV μετά.Αυτό θα γινόταν αν η Mito είχε πλήρως απενεργοποιούμενο ASR και όχι κάπως απελευθερωμένο στην επιλογή Dynamic του D.N.A..
-
Μιας και μιλήσατε για GTV 916 ορίστε ένα βίντεο από την πιο γρήγορη και θορυβώδη GTV που υπάρχει στην Ελλάδα..
300+ άλογα και ελεύθερη εξάτμιση..
Ο ήχος πολύ δυνατός.Δεν θέλω να φανταστώ σε τούνελ πως θα κάνει ..
Youtube Video -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Περίμενα να συμβεί ακριβώς το αντίθετο...
Δλδ να φύγει η Mito στην εκκίνηση και να μάζευε η GTV μετά.Αυτό θα γινόταν αν η Mito είχε πλήρως απενεργοποιούμενο ASR και όχι κάπως απελευθερωμένο στην επιλογή Dynamic του D.N.A..
@ΕDDIE_147
Ιmo, oυτε το ενα, ουτε το αλλο ειναι αναμενομενα, τουλαχιστον με βαση τις ενδεικτικες επιδοσεις απο σταση, που εχουν, οι οποιες συμφωνα με τους 4τροχους, ειναι για τα 0-100km/h, 8,3sec για την Mito 155, με την GTV 2.0 JTS να κανει 9,7sec, και αντιστοιχα τα 0-1000m να γινονται σε 29,8sec, αντι 31,2sec για την JTS...http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=9044
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12693
Δηλαδη, εαν υποθεσουμε οτι εχουμε δυο αντιστοιχα ικανους οδηγους σε εκκινηση, η Mito 155 θα πρεπει να φυγει απο την αρχη σχεδον (ακομα και εαν πχ η JTS εχει κοντη πρωτη και κανει 'πεταγμα', στην 2α και επειτα, λογικα η Mito θα πρεπει να εχει προβαδισμα μεχρι τελους...) και να μεινει μπροστα.
@GB
Χωρις να ειμαι και απολυτως σιγουρος, απο αυτα που θυμαμαι απο μια 155 και μια QV, στην θεση D, το ASR εβγαινε, εαν οχι εντελως off, σπιναρισμα παντως επετρεπε...
Ακομα και εαν πχ σε τεχνικο επιπεδο, επισημως αναφερεται οτι δεν απενεργοποιειται πληρως, θυμαμαι οτι, υπηρχε η δυνατοτητα για ενα ικανοποιητικο αρχικο σπιναρισμα σε εκκινηση, ακριβως οσο χρειαζεται για το απαιτουμενο αρχικο 'πεταγμα'...
Απ' οσο τουλαχιστον καταλαβα εγω απο το Video, -ως δικη μου εξηγηση για αυτο που ειδαμε, δηλαδη ενα μικρο αρχικο προβαδισμα της GTV- η Mito δεν αφησε συμπλεκτη με υψηλες στροφες, ωστε να κανει το καλυτερο δυνατο αρχικο πεταγμα μπροστα αλλα αποσυμπλεξε ελαχιστα πανω απο το ρελαντι, και μετα ανεβασε στροφες. Επισης το κουμπωμα της 2ας imo θα μπορουσε να ηταν γρηγοροτερο. -
Kαλημέρα άσχετα απο το αποτέλεσμα της κόντρας που είδαμε στο βίντεο αυτή η παρουσίαση που έκαναν οι 4 τροχοί κατα τη γνώμη μου είναι το λιγότερο για τα πανηγήρια το εργοστάσιο αναφέρει για τη gtv 0-100 8.5 h twin spark και 8.4 η jts και τελικές 216 και 220κμη αντίστοιχα, τώρα πως κατάφερααν να κάνουν χρόνο ίδιο για τη gtv σχεδόν όσο yaris 1.33 είναι απορίας άξιο ΕΛΕΟΣ που έχουμε αναγάγει το κάθε δημοσιογράφο οτι κατέχει το νεκρονομικον της γνωσης αμαν με τους φωτεινους παντογνώστες
-
Ο χρήστης rocsta έγραψε:
η gtv θέλει τσέπη βαθιά. Το έχω ξαναγράψει πριν 3 μήνες εδώ που ρώτησε κάποιος.
Αν δεν είναι καλή από κάτω, θέλει πολλά λεφτά για να γίνει αμάξι και αν δεν γίνει αμάξι σωστό δεν την ευχαριστιέσαι. Επίσης ο 2.0 tb δεν είναι αυτό που περιμένεις από 200 άλογα, είναι και βαρύ το αμάξι γενικά και δεν έχεις το γκάζι πχ ενός golf gti με 200 άλογα. Δες και της άλμπα τα γραπτά http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=2844294#p2844294
Είναι το πιο όμορφο αμάξι του κόσμου με γήινα λεφτά μετά την 156, τρομερή θέση οδήγησης, πραγματικό κουπέ.Οικονομική και πρακτική η gtv δεν είναι αλλά αν πάει κάποιος σε τετρακύλινδρη twin spark έχει ότι συντήρηση θέλει και μια 56 ή 47 Εκτός απο φανοποιία ΑΝ αναφέρεις την πίσω ανάρτηση να είναι καλά το νετ και γίνοντοι τα πάντα π.χ. (powerflex), και για δίλιτρη καταργείς και τον ιμάντα αντίβαρων όπότε είναι ακόμα πιο οικονομική στην αλλαγή του ιμάντα και κάνεις ότι στην 1,8, Τώρα αν θέλει κάποιος χώρους καθημερινή μετακίνηση με φίλους οικογένεια κτλ απλά κοιτάει λάθος αμάξι αυτά τα κάνει πολ΄ύ καλύτερα η gt, αντίθετα η gtv φωνάζει απο παντού οτι είναι (gran turismo veloce), προσωπικά το οτι είναι τόσο δύσκολη και ακατάλληλη για οτιδήποτε άλλο εκτός απο οδήγηση εμένα με γοητεύει και την απολαμβάνω εδω και 12 ετη
-
Ο χρήστης b777 έγραψε:
Kαλημέρα άσχετα απο το αποτέλεσμα της κόντρας που είδαμε στο βίντεο αυτή η παρουσίαση που έκαναν οι 4 τροχοί κατα τη γνώμη μου είναι το λιγότερο για τα πανηγήρια το εργοστάσιο αναφέρει για τη gtv 0-100 8.5 h twin spark και 8.4 η jts και τελικές 216 και 220κμη αντίστοιχα, τώρα πως κατάφερααν να κάνουν χρόνο ίδιο για τη gtv σχεδόν όσο yaris 1.33 είναι απορίας άξιο ΕΛΕΟΣ που έχουμε αναγάγει το κάθε δημοσιογράφο οτι κατέχει το νεκρονομικον της γνωσης αμαν με τους φωτεινους παντογνώστεςΤο αυτό και ως μελετητής των 4Τ και Drive Γρηγόρη θα πρεπε να έχεις υπόψη σου τις αναρίθμητες μαλακίες που έχουν δημοσιευτεί οι οποίες συνοδεύονται (όχι πάντα) με υποσημειώσεις τύπου: το 0-100 ήταν μισός αιώνας γιατί ήταν τελειωμένος ο συμπλέκτης, ο χρόνος στην πίστα ήταν 3 τέρμηνα γιατί δεν μπορέσαμε να απενεργοποιήσουμε το ESP (!!!!) και κόβαμε πιο νωρίς για να μην ενεργοποιηθεί (!!!!χ4).
Μια τέτοια περίπτωση ήταν και το 0-100 της GTV JTS που και το Drive το είχε μετρήσει γύρω στα 10' (δηλαδή όσο μια 1600άρα 147 ).
Άσχετα με αυτά το βίντεο αναφέρει TS και όχι JTS...
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Kαλημέρα άσχετα απο το αποτέλεσμα της κόντρας που είδαμε στο βίντεο αυτή η παρουσίαση που έκαναν οι 4 τροχοί κατα τη γνώμη μου είναι το λιγότερο για τα πανηγήρια το εργοστάσιο αναφέρει για τη gtv 0-100 8.5 h twin spark και 8.4 η jts και τελικές 216 και 220κμη αντίστοιχα, τώρα πως κατάφερααν να κάνουν χρόνο ίδιο για τη gtv σχεδόν όσο yaris 1.33 είναι απορίας άξιο ΕΛΕΟΣ που έχουμε αναγάγει το κάθε δημοσιογράφο οτι κατέχει το νεκρονομικον της γνωσης αμαν με τους φωτεινους παντογνώστες
Το αυτό και ως μελετητής των 4Τ και Drive Γρηγόρη θα πρεπε να έχεις υπόψη σου τις αναρίθμητες μαλακίες που έχουν δημοσιευτεί οι οποίες συνοδεύονται (όχι πάντα) με υποσημειώσεις τύπου: το 0-100 ήταν μισός αιώνας γιατί ήταν τελειωμένος ο συμπλέκτης, ο χρόνος στην πίστα ήταν 3 τέρμηνα γιατί δεν μπορέσαμε να απενεργοποιήσουμε το ESP (!!!!) και κόβαμε πιο νωρίς για να μην ενεργοποιηθεί (!!!!χ4).
Μια τέτοια περίπτωση ήταν και το 0-100 της GTV JTS που και το Drive το είχε μετρήσει γύρω στα 10' (δηλαδή όσο μια 1600άρα 147 ).
Άσχετα με αυτά το βίντεο αναφέρει TS και όχι JTS...
...εδω ειναι που βιαζεστε να βγαλετε συμπερασματα...και εξηγουμαι:
@b777
Οι μετρησεις επιδοσεων που πραγματοποιουν τα εργοστασια, στην πλειοψηφια των περιπτωσεων, γινονται ΜΟΝΟ με οδηγο, οργανα μετρησης, και περιπου 1/2 ή σχεδον γεματο ρεζερβουαρ.
Αντιθετως, οι μετρησεις επιδοσεων που προκυπτουν απο τα περιοδικα 4τροχοι/Drive, αλλα και τα περισσοτερα ειτε ξενα, ειτε Ελληνικα, γινονται ΚΑΙ με συνοδηγο, οργανα μετρησης και μισο η ολοκληρο ρεζερβουαρ.
Οποτε και για αυτο η σχετικες διαφοροποιησεις που σχεδον παντα, οι τιμες επιδοσεων που αναφερουν τα εργοστασια ειναι και εμφανως καλυτερες, απο αυτες που πραγματοποιουνται στα περιοδικα.
Ακομα και εαν ομως λαβουμε υποψιν αυτο που λες, δηλαδη οτι -συμφωνα με εργοστασιακες τιμες- η JTS κανει πχ 8,4sec, η αντιστοιχη τιμη που δινει το εργοστασιο για την Mito155 ειναι κατω απο 8sec, γυρω στα 7,5sec αν θυμαμαι καλα, οποτε και το αναμενομενο αποτελεσμα δεν θα επρεπε να απεχει απο αυτο που ειπα και πριν, οτι δηλαδη η Mito 155 γενικοτερα, θα ειναι μπροστα απο μια GTV JTS 165, με την αντιστοιχα καλυτερη δυνατη εκκινηση απο τους δυο οδηγους.@ΕDDIE_147
Φυσικα και εχουν παρουσιαστει πολλα σκηνικα σαν και αυτα που λες, και ειδικα στα Ελληνικα περιοδικα, αλλα τουλαχιστον στους 4τροχους και Drive, συμβαινουν σε μικροτερη συχνοτητα απο αυτη που επικρατει γενικοτερα στον χωρο του αυτοκινητου.
Ξαναλεω παντως οτι -κατα την δικη μου εκτιμηση- το video δεν ειναι καθολου ενδεικτικο των πραγματικων δυνατοτητων των δυο αυτοκινητων, συγκριτικα, -στην αρχη τουλαχιστον- απο τον τροπο που ξεκινησαν. Το τελικο αποτελεσμα βεβαια σαφως και ειναι αναμενομενο, μετα απο μια προσεκτικη ματια στις τιμες επιδοσεων, ειτε προερχονται απο τον κατασκευαστη, ειτε απο ενα περιοδικο.
Για αυτο και απλως ανεφερα ενδεικτικα τις επιδοσεις τους, απο τις μετρησεις του περιοδικο. Ακομα ομως και εαν λαβουμε υποψιν τις επισημες μετρησεις του κατασκευαστη, και παλι η Mito155 ειναι μπροστα απο την JTS, τουλαχιστον σε επιδοσεις απο σταση... -
Θες να πεις ότι το Drive και οι 4Τ είναι από τα ελάχιστα περιοδικά που όντως μετράνε. Οι άλλοι βάζουν τα νούμερα των κατασκευαστών.
Το Drive πάντως πάρα πολλές φορές έχει δημοσιεύσει νούμερα ότι να ναι με dedicated flame σχόλιο (το Χ μοντέλο έκανε αρχίδια χρόνο γιατί λίγο πριν το γύρο του κατούρησε ένα σκυλί στη στροφή...).
Καλά για χρόνους σε πίστα μιλάμε για ιστορίες απ' την κρύπτη.
Στο 0-100 αν γούσταραν να γράψουν κάποια αιτιολόγηση την έγραφαν (πχ Mercedes SL 350 το 2006 που ήταν εντελώς άστρωτη), αλλιώς πέταγαν το μαγικό αριθμό του τζόκερ έτσι και τρέχα γύρευε.Σιχαμάρες του παρελθόντος που έσταζαν κάποιες εταιρείες πακέτα.
ΑLFA ROMEO FORUM