-
Έχω ένα peugeot 206 μοντ.2003 1400 75hp. Θα ήθελα να ξέρω τί βελτιώσεις θα μπορούσα να κάνω για ν' αυξήσω την ιπποδύναμη χωρίς να ξοδέψω μια περιουσία και να έχω μια καλή αύξηση στα άλογα του κινητήρα. Έχω ήδη βάλει ένα φίλτρο K&N χωρίς να έχω δει κάτι το εντυπωσιακό. Σχέδιο για αλλαγή αυτοκινήτου προς το παρόν δεν υπάρχει.
ευχαριστώ εκ των προτέρων. -
Έχω ένα peugeot 206 μοντ.2003 1400 75hp. Θα ήθελα να ξέρω τί βελτιώσεις θα μπορούσα να κάνω για ν' αυξήσω την ιπποδύναμη χωρίς να ξοδέψω μια περιουσία και να έχω μια καλή αύξηση στα άλογα του κινητήρα. Έχω ήδη βάλει ένα φίλτρο K&N χωρίς να έχω δει κάτι το εντυπωσιακό. Σχέδιο για αλλαγή αυτοκινήτου προς το παρόν δεν υπάρχει.
ευχαριστώ εκ των προτέρων. -
Έχω ένα peugeot 206 μοντ.2003 1400 75hp. Θα ήθελα να ξέρω τί βελτιώσεις θα μπορούσα να κάνω για ν' αυξήσω την ιπποδύναμη χωρίς να ξοδέψω μια περιουσία και να έχω μια καλή αύξηση στα άλογα του κινητήρα. Έχω ήδη βάλει ένα φίλτρο K&N χωρίς να έχω δει κάτι το εντυπωσιακό. Σχέδιο για αλλαγή αυτοκινήτου προς το παρόν δεν υπάρχει.
ευχαριστώ εκ των προτέρων. -
Δεν θα παρεις τελικα την 147;
-
καμμια σκουπιτσα??
καμμια εξατμιση??
υστερα κανενα προγραμμα??
χωρις να δωσεις πολλα δε νομιζω να καταφερεις και πολλα ... -
Κορωνοπήνιο?
-
.... μπορει ενα κορωνοπηνιο να αυξησει την ιπποδυναμη???
-
Μην ασχολείσαι.
Βάλε μοτέρ 16V 1.6 και φρένα εμπρός με κανένα 1500αρικο (με καλό παζάρι όλα γίνονται.
Αλλιώς εκκεντροφόρο, πρόγραμμα και ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ κορωνοπήνιο (~1200).Οπότε τι συμφέρει τελικα;;;
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Μην ασχολείσαι.
Βάλε μοτέρ 16V 1.6 και φρένα εμπρός με κανένα 1500αρικο (με καλό παζάρι όλα γίνονται.
Αλλιώς εκκεντροφόρο, πρόγραμμα και ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ κορωνοπήνιο (~1200).Οπότε τι συμφέρει τελικα;;;
Να την πάρει την Alfa...
-
Φτιάξτο 206 cup... Αν δεν έχεις ακουστά είναι ένα πρόγραμμα της Πεζό για 206 σαν το δικό σου για το πανελλήνιο πρωτάθλημα. Το κατεβάζεις και σε κανένα αγώνα αν γουστάρεις...
-
Νομιζω το χοντρυναμε λιγακι!
Μαρια πες μας ποσα χρηματα διαθετεις περιπου και σου λεμε -
Όχι, δυστυχώς δεν θα την πάρω την 147, οπότε πορεύομαι με το 'πεζούλι'. Υποθέτω πως μπορώ να διαθέσω γύρω στα 1000-1500 ευρώ. Με την ευκαιρία, ξέρει κανείς κάποιο συνεργείο της προκοπής στη Θεσσαλονίκη που ν' ασχολείται με βελτιώσεις?
-
Μπες στο http://www.psclub.gr .Θα βρείς ότι θέλεις σχετικά με το 206 σου και θα χαρούμε να σε δούμε και σε καμιά συνάντηση.
-
Το psclub δεν δίνει πρόσβαση σε τεχνικά θέματα σε όσους δεν είναι μέλη. Απ΄ την άλλη μεριά θέλει ολόκληρη διαδικασία για να εγγραφεί καποιος συν ότι θέλουν και 40 ευρώ. Δεν μπαίνω τόσο συχνά ώστε να μπώ σ' αυτή τη διαδικασία. Μ' αυτό τον τρόπο το έχουν κάνει κλειστό club.
-
Ο χρήστης DRAKE (Κυριάκος) έγραψε:
Μπες στο http://www.psclub.gr .Θα βρείς ότι θέλεις σχετικά με το 206 σου και θα χαρούμε να σε δούμε και σε καμιά συνάντηση.Μια που είσαι Θεσσαλονικιός μήπως ξέρεις να μου πεις σχετικά με τις βελτιώσεις? Μηπως ξέρεις και κανένα αξιοπιστο συνεργείο που ν' ασχολείται με τέτοια?
ευχαριστώ εκ των προτέρων. -
Κοντά στα ΚΤΕΛ τον Θεοδωρίδη.
-
Συνφορουμίτισα Μαρία,
το συγκεκριμένο μοτέρ που έχεις, είναι σχετικά δύσκολο στην βελτίωση, ιδίως εάν έχεις τον εγκέφαλο της Sagem που δεν επιδέχεται επαναπρογραμματισμό. Όχι πως δεν βελτιώνεται αυτό το μοτέρ, αλλά τα χρήματα που θα δώσεις, θα είναι δυσανάλογα του κέρδους που θα δεις.
Εάν πάντως έχεις περιορισμένο budget, μία προετοιμασία του μοτέρ ανάλογη του 206 cup δεν είναι καθόλου άσχημη. Δηλαδή, μία καλή σκούπα και μία λίγο πιο ελεύθερη εξάτμιση και κέρδος περίπου 5 ίππων.
Αν έχεις τη δυνατότητα, μπορείς να του βάλεις και ένα λίγο πιο κοντό κορωνοπηνίο (όχι όμως το 13/64 του cup, είναι πολύ κοντό για το δρόμο) και να βελτιώσεις τις ρεπρίζ και την 'ζωντάνια' του συνόλου. Προσωπικά είναι πολύ υπέρ αυτής της μετατροπής αφού κάνει το αυτοκίνητο πολύ πιο ευχάριστο όταν δεν περισσεύει η δύναμη.
Τέλος, μην το 'φορτώσεις' με μεγάλους (βλέπε βαριούς) τροχούς και φαρδιά λάστιχα και θα πηγαίνει αξιοπρεπέστατα για 1400άρι.
ΥΓ. Μοτέρ από rally δεν μπορείς να το δηλώσεις. Μόνο κινητήρες της γκάμας των 206.
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Μην ασχολείσαι.
Βάλε μοτέρ 16V 1.6 και φρένα εμπρός με κανένα 1500αρικο (με καλό παζάρι όλα γίνονται.
Αλλιώς εκκεντροφόρο, πρόγραμμα και ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ κορωνοπήνιο (~1200).Οπότε τι συμφέρει τελικα;;;
Kώστα οι τρέχουσες τιμές για αυτήν την μετατροπή ξεπερνούν τα 2.000Ε...
Μετά την λήξη της παραγωγής του 106, τα ανταλλακτικά τους έχουν πάρει την ανιούσα λόγω της τρομερής ζήτησης. -
Ο χρήστης papadopoulou maria έγραψε:
Μπες στο http://www.psclub.gr .Θα βρείς ότι θέλεις σχετικά με το 206 σου και θα χαρούμε να σε δούμε και σε καμιά συνάντηση.
Μια που είσαι Θεσσαλονικιός μήπως ξέρεις να μου πεις σχετικά με τις βελτιώσεις? Μηπως ξέρεις και κανένα αξιοπιστο συνεργείο που ν' ασχολείται με τέτοια?
ευχαριστώ εκ των προτέρων.Tι θέλεις να κάνεις στο αυτοκίνητό σου και πόσα χρήματα θέλεις να δώσεις; Αυτό που ψάχνουμε εδώ και δεν το έχουμε βρεί είναι ένας καλός ηλεκτρολόγος για τα 206. Γενικότερα στον κινητήρα δεν μπορείς να κάνεις και πολλά πράγματα χωρίς να δώσεις λεφτά. Με ένα κόστος 1000€ με 1500€ ακολουθείς το γνώστό ΦΠΕ και άντε να δεις καμιά 10αριά αλογάκια παραπάνω. Μπορείς βέβαια να προχωρήσεις και σε αλλαγή εκκεντροφόρων αλλά το κόστος είναι μεγάλο. όπως επίσης και το τούρμπο. Συμφέρει καλύτερα να βρεις τον 1.6 και να τον φορέσεις. Θα έχεις 110 αξιόπιστα άλογα και με τον νόμο θα είσαι εντάξει. Τώρα αξιόπιστο συνεργείο για τέτοια μετατροπή ακόμα ψάχνουμε..... Είπαμε τα ηλεκτρικά...
-
Μην το πειράζεις το αμαξάκι. Πριν καιρό μου είχε μπει και μένα η ιδέα να πειράξω το 406 μου αλλά τώρα το ξεπέρασα.
Ο μόνος τρόπος για να δεις διαφορά και όχι θόρυβο είναι είτε να του αλλάξεις μηχανή είτε να το τουρμπίσεις. Αν όμως κάνεις κάτι από τα παραπάνω να ξέρεις ότι όχι μόνο θα δώσεις 2000 -
Πολύ καλή συμβουλή. Το αυτοκίνητο είναι αργό, δεν πρόκειται να γίνει γρήγορο - μόνο λεφτά και προβλήματα.
Κάνε ένα σέρβις να δουλεύει καλά το αμάξι και να ευχαριστηθείς τις διαδρομές σου.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ PEUGEOT 206 75 hp