-
Eχει δικο ο alexastrag. Τουλαχιστον με την οπτικη καποιου που ξερει γιατι αγοραζει καποιο αυτοκινητο και που θα το αξιοποιησει αναλογα.
Βασιλη μην ανησυχεις, οι εκλαμψεις αυτες θα επανερχονται ολο και πιο συχνα οσο περναει ο καιρος! Αγνοησε τες οσο μπορεις!!!
Cayenne απο μενα παντως. Περα απο το τι εκπροσωπει και ποιοι την αγοραζουν, ειναι ενα αυτοκινητο που σου επετρεπει να τα κανεις ολα. Ναι υπαρχουν καποιοι που την αγοραζουν για να δειξουν οτι 'εφτασαν', αλλα γιαυτο δεν φταιει το αυτοκινητο, το ξερο τους το κεφαλι φταιει...
Καποιοι αλλοι αγοραζουν ferrari για τον ιδιο λογο, σημανει οτι αν ποτε ειχα την δυνατοτητα να εχω μια, θα σκεφτομουν οτι δεν πρεπει επειδη την αγοραζουν και μερικοι 'playboys'??
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
εαν λοιπον ειχατε την υπομονη να διαβασετε αυτο το flash back ενος ανθρωπου που περπαταει στην πεμπτη δεκαετια της ζωης του ισως να διαπιστωσετε οτι θα ηταν φρονιμοτερο να μην κρινετε τους αλλους για τις επιλογες τους αφου τα κριτηρια σας ειναι υποκειμενικα και πολυ πιθανα σε λιγοτερο ή περισσοτερο χρονο και αναλογα με τις οικογενειακο-οικονομικες συνθηκες που βρισκεστε ή στο μελλον θα βρεθειτε να αλλαξουν ετσι ωστε αν τοτε διαβασετε αυτα που τωρα γραφετε να αισθανθειτε λιγο αβολα.
Σωστά όσα λές, αλλά...
εγώ που θα ήθελα ένα SUV είμαι 'μπροστά' ?
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
ουφ!!!!!!!τελειωσε επιτελους
Τελικά είμαι πολύ 'μικρός' σε ηλικία
Θα φροντίσω να παραμείνω εργένης
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
ουφ!!!!!!!τελειωσε επιτελους
Τελικά είμαι πολύ 'μικρός' σε ηλικία
Θα φροντίσω να παραμείνω εργένης
Το καλό που σου θέλω
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Καποιοι αλλοι αγοραζουν ferrari για τον ιδιο λογο, σημανει οτι αν ποτε ειχα την δυνατοτητα να εχω μια, θα σκεφτομουν οτι δεν πρεπει επειδη την αγοραζουν και μερικοι 'playboys'??Στην περίπτωση των ferrari και των playboy έχω την άποψη ότι η ferrari κυκλοφορεί τον οδηγό και όχι αυτός την ferrari.. Τουλάχιστον έτσι ένιωσα τις περισσότερες φορές που είδα ferrari..
-
Ο χρήστης vitoribo έγραψε:
Έστω ότι είχατε τα χρήματα και ότι χρειαζόσασταν τέτοιο αυτοκίνητο, τι θα διαλέγατε;Ενδεικτικές τιμές: ΜL 61.000, X5 64.250, Touareg 60.400, Cayenne 73.900
(αφήστε τα Forester έξω, μεταξύ των τεσσάρων)
Τα XC90, RX300 Land Cruiser δεν παίζουν.Από όλα ψηφίζω Land.Από τα τέσσερα ψήφισα Χ5.Η πιο ασφάλτινη αλλά μήπως θα πατήσει ποτέ χώμα;
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Στην περίπτωση των ferrari και των playboy έχω την άποψη ότι η ferrari κυκλοφορεί τον οδηγό και όχι αυτός την ferrari.. Τουλάχιστον έτσι ένιωσα τις περισσότερες φορές που είδα ferrari..Kid, αν όλη τη φράση τη σκέφτηκες μόνος σου, παραδέχομαι!
Το ανέκδοτο 'μ'αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι', το ξέρετε;
-
Προτείνω να επιλέξεις μεταξύ Τούαρεγκ και X5 ....
Το τούαρεγκ δεν μου αρέσει, αλλά στα 3.0 μάλλον είναι η καλύτερη επιλογή στο σύνολο. Οι γερμανοι μάλιστα το ψήφισαν Νο1.
Το απλό Καγιέν δεν είναι Πόρσε και δεν αξίζει τα λεφτά του. Έχει τον κινητήρα του VW ελαφρώς πειραγμένο, με άλλο σύστημα εισαγωγής και εξαγωγής. Είναι πάναργο για την φίρμα του και το προτιμούν όλοι οι νεόπλουτοι. Παραπέμπω στον Άγιο Καγιέν του Λαζόπουλου. Μακριά....
Για το ML επίσης μακριά, αποτελεί ένα από τα χειρότερα αυτοκίνητα που έβγαλε η Μερσεντές τα τελευταία χρόνια για διάφορους λόγους.Αν θέλετε συζήτηση και ανάλυση για τα παραπάνω ευχαριστώς. Εξάλλου πριν καταλήξoυμε οικογενειακώς στα 4.400 κυβικά τα είδαμε και τα εξετάσαμε όλα αναλυτικά...
-
Παρε ενα Range Rover να εισαι και απ'τους λιγους να μη σε πεουνε και τσιπη!
-
Ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή.
Το αμάξι δεν είναι για εμένα...Ο αγοραστής κλείνει προς Cayenne, προσωπικά προτιμώ Touareg, και νομίζω πως καλό θα ταν να περιμένουμε τη νέα ML.
(Παρεπιπτόντως, το αμάξι θα πατήσει βουνό και χιόνι, αρκετά μάλιστα)
-
To Catenne 3.2 είναι καλύτερο απο το Tuareg, αλλα αν δικαιολογεί το έξτρα κόστος επαφίεται στον αγοραστή.
Πάμαργο δεν είναι κανένα και όσοι λένε πως ενα αυτοκίνητο 70.000+ ευρώ είναι τσίπικη επιλογή (!) φαντάζομαι αν το δικό τους αυτοκίνητο κοστίζει λιγότερο απο 100 χιλιάρικα θα πρέπει να το κάψουν!.
Αν σας ενοχλούνε τα κόμπλεξ όσων κρίνουν τα αυτοκίνητα απο τους οδηγούς και το ανάποδο μην συμπεριφέρεστε και εσείς έτσι.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
To Catenne 3.2 είναι καλύτερο απο το Tuareg, αλλα αν δικαιολογεί το έξτρα κόστος επαφίεται στον αγοραστή.Πάμαργο δεν είναι κανένα και όσοι λένε πως ενα αυτοκίνητο 70.000+ ευρώ είναι τσίπικη επιλογή (!) φαντάζομαι αν το δικό τους αυτοκίνητο κοστίζει λιγότερο απο 100 χιλιάρικα θα πρέπει να το κάψουν!.
Αν σας ενοχλούνε τα κόμπλεξ όσων κρίνουν τα αυτοκίνητα απο τους οδηγούς και το ανάποδο μην συμπεριφέρεστε και εσείς έτσι.
Το 'τσίπικη επιλογή' το είπα γιατί με μικρή οικονομική διαφορά (όταν μιλάμε για τόσα λεφτά) υπάρχει το S. Αν δεν υπήρχε το S, δεν θα με πείραζε καθόλου...
Φιλικά πάντα,
Δημήτρης -
Ο χρήστης vitoribo έγραψε:
Ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή.Το αμάξι δεν είναι για εμένα...Ο αγοραστής κλείνει προς Cayenne, προσωπικά προτιμώ Touareg, και νομίζω πως καλό θα ταν να περιμένουμε τη νέα ML.
(Παρεπιπτόντως, το αμάξι θα πατήσει βουνό και χιόνι, αρκετά μάλιστα)
Αερανάρτηση και ρεζέρβα κρεμαστή σίγουρα...... αν πάρει τα βουνά
Από ήδη user πάντως θεματάκι με τα ηλεκτρονικά σε κλειδαριές παράθυρα άλλοτε κλειδώνουν μόνες τους άλλοτε δεν ξεκλειδώνουν γίνονται κάτι τέτοια .... θέματάκι επίσης έχει με τις ενδείξεις για τις πιέσεις ελαστικών.....Ένα πάρα πολύ καλό τανκ πάντως το οποίο περνάει απαρατήρητο και παραξηγημένο και έχει αφήσει πάρα πολύ καλές εντυπώσεις σε εν Ελλάδι χρήση αλλά πολύ λεφτάδες το αγνοούν και δεν το κοιτάνε καν γιατί πάνε με την μια στα Luxuru BMW .. ML klp είναι το LAND CRUISER 100
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Αερανάρτηση και ρεζέρβα κρεμαστή σίγουρα...... αν πάρει τα βουνά
Από ήδη user πάντως θεματάκι με τα ηλεκτρονικά σε κλειδαριές παράθυρα άλλοτε κλειδώνουν μόνες τους άλλοτε δεν ξεκλειδώνουν γίνονται κάτι τέτοια .... θέματάκι επίσης έχει με τις ενδείξεις για τις πιέσεις ελαστικών.....Ένα πάρα πολύ καλό τανκ πάντως το οποίο περνάει απαρατήρητο και παραξηγημένο και έχει αφήσει πάρα πολύ καλές εντυπώσεις σε εν Ελλάδι χρήση αλλά πολύ λεφτάδες το αγνοούν και δεν το κοιτάνε καν γιατί πάνε με την μια στα Luxuru BMW .. ML klp είναι το LAND CRUISER 100
Thanks...
Άντε να αλλάξεις μυαλά σε μερικούς μερικούς ...γι αυτό είπα στην αρχή, μόνο μεταξύ των τεσσάρων, γιατί πλην αυτών, λες και δεν υπάρχουν άλλα -
Για Καγιέν και Τούαρεγκ τα χειρότερα έχω να πω.
Μπήκα μέσα και στα δύο στο σαλόνι της Γενεύης, και δεν ήταν καθόλου ευχάριστα!
ΚΑΙ στα δύο με το τιμόνι τέρμα πάνω και το κάθισμα τέρμα κάτω ούτε έβλεπα απρόσκοπτα το πάνω μέρος των οργάνων (τη στιγμή που εγώ τουλάχιστον με τις διαστάσεις μου και τη θέση οδήγησής μου τα βλέπω στην 156 που έχει χαρακτηριστεί προβληματική στον τομέα αυτόν!!)Επίσης μπαίνοντας - βγαίνοντας ο μηρός μου έπρεπε να ζουληχτεί ανάμεσα σε τιμόνι και κάθισμα. Δεν είμαι αδύνατος (1.77 83 κιλά), αλλά σαφώς ούτε ψηλός είμαι, ούτε πολύ χοντρός. Οπότε δεύτερο φάουλ...
Η Πόρσε δείχνει πιο ποιοτική σε υλικά, πιο καλοφτιαγμένη, αλλά στα σημεία!! Το δε Τούαρεγκ έδειχνε πιο πλούσιο. Όμως τα περιοδικά λένε πως η Πόρσε υπερέχει οδηγικά...
Περί αυτού δεν μπορώ να εκφέρω άποψη, αλλά την περασμένη βδομάδα όντας στον αυτοκινητόδρομο Γένοβα-Μονακό, όπου έχει πολλές και ποικίλλες στροφές, με πέρασε μια Καγιέν, και όταν άρχισε να σφίγγει η διαδρομή είδα πως χοροπήδαγε αρκετά (εγώ έχω το σπορτ κιτ, αυτός στάνταρ κοπανιόταν περισσότερο όμως...). Μετά τον είδα να πιάνει δύο λωρίδες και να στρίβει με γραμμές, με το αμάξι οφθαλμοφανώς να ζορίζεται, ενώ εγώ ήμουν (ζορισμένα κι εγώ βέβαια) σε μία λωρίδα... Τον πέρασα πάλι και πήγε να ακολουθήσει αρχικά, αλλά εγκατέλειψε...
Οπότε αν το Τούαρεγκ είναι χειρότερο κλάφτα...
Ναι, ξέρω, είναι τζήπ (και καλά...) και σαν ψηλό δεν είναι για να βάλει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά αφενός το κάθε του λάστιχο είναι σαν δύο δικά μου, αφετέρου είναι φαρδύτερο και τέλος είναι Πόρσε, και το είχαν πει τα περιοδικά πως είναι κορυφαίο ΚΑΙ στην άσφαλτο (δε θέλω να ξέρω ποιο είχαν βάλει σαν σημείο αναφοράς...)
Η Μερσεντές Μ είναι κατασκευασμένη στις ΗΠΑ, με όλα τα κακά και τα άσχημα που αυτο φέρνει...
Αν ΕΠΡΕΠΕ να διαλέξω κάποιο από όλα, θα έπαιρνα το Χ5. Τουλάχιστον εμφανισιακά είναι όμορφο!! Παρόλα αυτά δεν βλέπω για ποιο λόγο να πάρει κανείς κάποιο από αυτά... Αν θες εκτός δρόμου παίρνεις Λαντ Ρόβερ ή Λαντ Κρούζερ. Τα άλλα είναι μεσοβέζικα που σε αφήνουν με μισό χαμόγελο (και μισό... δακρυ) σε ΟΛΕΣ τις περιπτώσεις.
-
GeorgeTabs, μου κανες την καρδιά περιβόλι....αρκετά τα καλά σχόλια πάντως για το Χ5, και στα περιοδικά...για να δούμε
Όταν έρθει η ώρα του test drive θα ενημερώσω σχετικά
-
Ο χρήστης vitoribo έγραψε:
Ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή.Το αμάξι δεν είναι για εμένα...Ο αγοραστής κλείνει προς Cayenne, προσωπικά προτιμώ Touareg, και νομίζω πως καλό θα ταν να περιμένουμε τη νέα ML.
(Παρεπιπτόντως, το αμάξι θα πατήσει βουνό και χιόνι, αρκετά μάλιστα)
καλορίζικο αν το πάρει, αλλά όταν δεν θα μπορει να κάνει προσπέραση στην Εθνική να του πεις να μην βρίζει..... είναι μούρη λένε να οδηγείς Πορς ακόμη και αν δεν μπορεί να προσπεράσει
(αν το βουνό και λάσπη μιλάμε για διαδρομή πχ να πας Άγραφα μέσα από χωματόδρομους τότε όλα τα πολυτελή SUV τα καταφέρνουν μια χαρά...)
ΥΓ. για όσους είπαν ότι είναι τσίπηκο να πάρεις το απλό και όχι το S λόγω διαφοράς τιμής, να ενημερώσω ότι σε αυτήν την κατηγορία αυτοκινήτων το τσίπικο είναι να κοιτάς την βασική τιμή.... δεν κοιτάμε την τιμή που λέει πίσω ένα περιοδικό αυτοκινήτων αλλά μιλάμε για αρκετά παραπάνω ευρώ....
εξάλλου να ενημερώσω ότι το S έχει τεκμήριοΓια αυτό πολλά από τα S που κυκλοφορούν στους Ελληνικούς δρόμους είναι ελαφρώς μεταχειρισμένα γιατί αυτομάτως πέφτει εκτός τεκμηρίου!
-
Έ, όχι και δεν προσπερνάει!!
Σε κόντρα ίσως δυσκολευτεί (είναι και τόσα κιλά, και όρθια περίπτερα από αεροδυναμική), αλλά είναι γρήγορα αυτοκίνητα και πάλι!Στην οδική συμπεριφορά τα χαλάνε.
Ίσως **για τζήπ **είναι άριστα στην άσφαλτο, και για 'ΙΧ' είναι άριστα εκτός δρόμου, αλλά σε σχέση με ένα καλό τζήπ μάλλον πατώνουν εκτός δρόμου, ενώ σε σχέση με ένα καλό 'ΙΧ' σαφώς και πατώνουν στην άσφαλτο! -
Ο χρήστης vitoribo έγραψε:
GeorgeTabs, μου κανες την καρδιά περιβόλι....αρκετά τα καλά σχόλια πάντως για το Χ5, και στα περιοδικά...για να δούμεΌταν έρθει η ώρα του test drive θα ενημερώσω σχετικά
κοίτα να δεις.....το X5 είναι σταθερή αξία στον χώρο και πριν το Καγιέν το τοποθετούσαν στην κορυφή, για μένα εξακολουθεί να είναι εκεί.
Πανεύκολο στην οδήγηση, δεν σε ζαλίζει στα 180 ούτε χοροπηδάει (σε αντίθεση με κάτι Λαντ Κρούζερ που ο αντιπρόσωπος ήθελε να μας πείσει ότι είναι λόγω ύψους). Το 'αρκετά τα καλά σχόλια' είναι μάλλον υποβάθμιση του αυτοκινήτου. Α και το 4.4 βάζει κάτω κάτι καγιέν S σε επιτάχυνση... Όπως επίσης το σύστημα μεταβλητής εισαγωγής που ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΑ λένε πως έχει το Καγιέν, το X5 το γράφει πίσω πίσω στα τεχνικά όπως και τα υπόλοιπά του χαρακτηριστικά....
Βγαίνει χαλάρα εκτός δρόμου (καλά δεν πάει όπου πάει ένα Land Cruiser, αλλά όπου πάει το Καγιέν πάει και παραπάει...από την άλλη το Λαντ δεν πάει σε μέρη που πάει το X5, δηλαδή στον αυτοκινητόδρομο χωρίς χαρτοσακούλες).
Επαναλαμβάνω για το καλό του φίλου σου μακριά από το απλό Καγιέν....είναι κοροϊδία! -
Πήγα ν'απαντήσω στο ίδιο μοτίβο που απάντησαν πολλά παιδιά εδώ μέσα αναφερόμενοι στην χρησιμότητα των όποιων αυτοκινητιστικών επιλογών μας, αλλά είδα ότι η συζήτηση είχε τραβήξει 6 σελίδες και όχι μόνο μια που εγώ είχα αρχικά διαβάσει...
Στη παρούσα ψηφοφορία όφειλες να βάλεις και το νέο και πολύ εντυπωσιακό Discovery 3 και το Land Cruiser, μιας και στην ίδια κατηγορία παίζουν (όπως και στο χρηματικό) αλλά δίνουν και μια νότα ότι θέλεις βρε παιδί μου να λασπώσεις και λίγο τον προφυλακτήρα και όχι να φοβάσαι μην τον βρέξεις αν μπει η ρόδα του SUV σου σε μια λακούβα στην Γλυφάδα ή το Κολωνάκι!!!
Από αυτά που πρότεινες, διαλέγω το VW...
Αν κοίταζες και λίγο στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα, θα πρότεινα και κάποιο πολύ καλό Range Rover διετίας-τριετίας που θα μπορούσες να βρεις σε πολύ ελκυστική τιμή σε σχέση με την αρχική.Τέλος επειδή κάποιος αναφέρθηκε στο ότι 'ανάγκες' προκύπτουν και για χρηματοοικονομικούς λόγους (βλ. εταιρικά έξοδα), ενημερώνω ότι πό φέτος το 100% του εκπιπτόμενου μισθίου από τα έξοδα, σε περίπτωσεις leasing ή μακροχρόνιες μισθώσεις κλπ, πέφτει στο 25% μόνο!!!. (Το ΦΠΑ ούτως ή άλλως δεν εξέπιπτε.)
ML-X5-Touareg-Cayenne