Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ι.Χ.: Πάνε τα σαραβαλλάκια μας!!!!!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ι.Χ.: Πάνε τα σαραβαλλάκια μας!!!!!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    19
    53
    198
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antiriad last edited by

      Τι πιστευέται για αυτό το θέμα!
      Νομίζετε οτι το Ελληνικό κράτος θα σας να δόσετε
      το αυτοκινητό σας μετά απο 12-15 χρόνια!

      Αυτό δεν θα είναι αντισυνταγματικό!

      ===============================================
      Το ΥΠΕΧΩΔΕ προωθεί την έκδοση του Προεδρικού Διατάγματος σύμφωνα με το οποίο, οι ιδιοκτήτες παλαιών αυτοκινήτων θα πρέπει να τα οδηγούν σε δημόσιους ή ιδιωτικούς φορείς ανακύκλωσης όταν αυτά συμπληρώσουν τον 'κύκλο ζωής', που υπολογίζεται στα 12 - 15 χρόνια.

      Η ενέργεια αυτή έρχεται έπειτα από την προειδοποίηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής προς την Ελλάδα και άλλες εννέα χώρες, προκειμένου να συμμορφωθούν με την κοινοτική οδηγία 2000/53, που προσδιορίζει την κατάληξη των οχημάτων στο τέλος του 'κύκλου ζωής'.

      Εκτιμάται ότι περίπου 1,5 εκατομμύριο αυτοκίνητα θα αποσυρθούν από το Φεβρουάριο του 2003 καθώς έχουν συμπληρώσει τον 'κύκλο ζωής'. Σημειώνεται επίσης ότι, σε πρώτη φάση, το ρόλο του φορέα ανακύκλωσης ή συγκέντρωσης των παλαιών αυτοκινήτων θα αναλάβει ο ΟΔΔΥ. Η 'οικολογική απόσυρση' θα είναι απαραίτητη για την αποταξινόμηση των αυτοκινήτων.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        antiriad last edited by

        Τι πιστευέται για αυτό το θέμα!
        Νομίζετε οτι το Ελληνικό κράτος θα σας να δόσετε
        το αυτοκινητό σας μετά απο 12-15 χρόνια!

        Αυτό δεν θα είναι αντισυνταγματικό!

        ===============================================
        Το ΥΠΕΧΩΔΕ προωθεί την έκδοση του Προεδρικού Διατάγματος σύμφωνα με το οποίο, οι ιδιοκτήτες παλαιών αυτοκινήτων θα πρέπει να τα οδηγούν σε δημόσιους ή ιδιωτικούς φορείς ανακύκλωσης όταν αυτά συμπληρώσουν τον 'κύκλο ζωής', που υπολογίζεται στα 12 - 15 χρόνια.

        Η ενέργεια αυτή έρχεται έπειτα από την προειδοποίηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής προς την Ελλάδα και άλλες εννέα χώρες, προκειμένου να συμμορφωθούν με την κοινοτική οδηγία 2000/53, που προσδιορίζει την κατάληξη των οχημάτων στο τέλος του 'κύκλου ζωής'.

        Εκτιμάται ότι περίπου 1,5 εκατομμύριο αυτοκίνητα θα αποσυρθούν από το Φεβρουάριο του 2003 καθώς έχουν συμπληρώσει τον 'κύκλο ζωής'. Σημειώνεται επίσης ότι, σε πρώτη φάση, το ρόλο του φορέα ανακύκλωσης ή συγκέντρωσης των παλαιών αυτοκινήτων θα αναλάβει ο ΟΔΔΥ. Η 'οικολογική απόσυρση' θα είναι απαραίτητη για την αποταξινόμηση των αυτοκινήτων.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          antiriad last edited by

          Τι πιστευέται για αυτό το θέμα!
          Νομίζετε οτι το Ελληνικό κράτος θα σας να δόσετε
          το αυτοκινητό σας μετά απο 12-15 χρόνια!

          Αυτό δεν θα είναι αντισυνταγματικό!

          ===============================================
          Το ΥΠΕΧΩΔΕ προωθεί την έκδοση του Προεδρικού Διατάγματος σύμφωνα με το οποίο, οι ιδιοκτήτες παλαιών αυτοκινήτων θα πρέπει να τα οδηγούν σε δημόσιους ή ιδιωτικούς φορείς ανακύκλωσης όταν αυτά συμπληρώσουν τον 'κύκλο ζωής', που υπολογίζεται στα 12 - 15 χρόνια.

          Η ενέργεια αυτή έρχεται έπειτα από την προειδοποίηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής προς την Ελλάδα και άλλες εννέα χώρες, προκειμένου να συμμορφωθούν με την κοινοτική οδηγία 2000/53, που προσδιορίζει την κατάληξη των οχημάτων στο τέλος του 'κύκλου ζωής'.

          Εκτιμάται ότι περίπου 1,5 εκατομμύριο αυτοκίνητα θα αποσυρθούν από το Φεβρουάριο του 2003 καθώς έχουν συμπληρώσει τον 'κύκλο ζωής'. Σημειώνεται επίσης ότι, σε πρώτη φάση, το ρόλο του φορέα ανακύκλωσης ή συγκέντρωσης των παλαιών αυτοκινήτων θα αναλάβει ο ΟΔΔΥ. Η 'οικολογική απόσυρση' θα είναι απαραίτητη για την αποταξινόμηση των αυτοκινήτων.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            logikos last edited by

            Με ποιο δικαίωμα μας υποχρεώνουν να αποχωριστούμε ένα περιουσιακό μας στοιχείο; Μήπως θα μας δώσουν τα χρήματα να αγοράσουμε καινούριο αυτοκίνητο; Και ποιος καθορίζει το 'κύκλο ζωής' ενός αυτοκινήτου; Οι αυτοκινητοβιομηχανίες; Τι άλλο θα ακούσουμε!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dimitris_ last edited by

              Καταρχιν αυτο είναι σωστο. Ενα οχήμα οσο παλιωνη καίει περισοτερα καυσιμα και θελει τακτικη συντηριση για να λειτουργει αρα δεν μας συμφερει να το κρατησουμε παραδειγμα ο παππους μου εχει μια ΒΜW μοντελο '85 καπου εκει και καθε χρονο δινει περιπου 250.000 για συντηρηση και λοιπα και εφτασε στο σημειο να εχει δωσει λεφτα για συντηρισεις που αναλογουν με δυο αυτοκινητα. Με λιγα λογια η ευρωπαικη ενωση σκεφτεται και την τσεπη μας και το περιβαλον τωρα βεβαια υπαρχει μια μικρη σωτηρια για οσους εχουν στενες σχεσεις με τα αυτοκινητα τους αρκει να ειναι λιγο πολλη κλασσικα κοματια. Μπορει καποιος να βγαλει μια αδεια που παρεχετε σε οσους εχουν κλασσικα αυτοκινητα που λεει πως μπορεις να κουνησης το οχημα στο δρομο μονο σε εκδηλωσεις κλασσικου αυτοκινητου αγωνες κ.τ.λ.π λυπαμε παιδια και εγω ενιωσα καπως ασχημα αλλα δυστηχος τα μεγαλα κεφαλια κανουν κουμαντο..... βεβαια υπαρχει και η λυση του καταλυτη αλλα καπως ακριβουτσικη........

              Dimitris....

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                logikos last edited by

                Ο χρήστης Dimitris_ έγραψε:
                Καταρχιν αυτο είναι σωστο. Ενα οχήμα οσο παλιωνη καίει περισοτερα καυσιμα και θελει τακτικη συντηριση για να λειτουργει αρα δεν μας συμφερει να το κρατησουμε παραδειγμα ο παππους μου εχει μια ΒΜW μοντελο '85 καπου εκει και καθε χρονο δινει περιπου 250.000 για συντηρηση και λοιπα και εφτασε στο σημειο να εχει δωσει λεφτα για συντηρισεις που αναλογουν με δυο αυτοκινητα. Με λιγα λογια η ευρωπαικη ενωση σκεφτεται και την τσεπη μας και το περιβαλον τωρα βεβαια υπαρχει μια μικρη σωτηρια για οσους εχουν στενες σχεσεις με τα αυτοκινητα τους αρκει να ειναι λιγο πολλη κλασσικα κοματια. Μπορει καποιος να βγαλει μια αδεια που παρεχετε σε οσους εχουν κλασσικα αυτοκινητα που λεει πως μπορεις να κουνησης το οχημα στο δρομο μονο σε εκδηλωσεις κλασσικου αυτοκινητου αγωνες κ.τ.λ.π λυπαμε παιδια και εγω ενιωσα καπως ασχημα αλλα δυστηχος τα μεγαλα κεφαλια κανουν κουμαντο..... βεβαια υπαρχει και η λυση του καταλυτη αλλα καπως ακριβουτσικη........

                Dimitris....

                1. Τη τσέπη μας είναι προτιμότερο να τη σκεφτόμαστε εμείς οι ίδιοι και όχι κάποιος άλλος για εμάς.
                2. Κανένα αυτοκίνητο δεν έχει αγοραστεί με ημερομηνία λήξης, ώστε να μας υποχρεώνει το κράτος να το αποσύρουμε.
                3. Δεν ξέρω αν οι αποφάσεις που έχουν ληφθεί αφορούν μόνο τα καταλυτικά.
                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • N
                  nass last edited by

                  Ο χρήστης logikos έγραψε:
                  Με ποιο δικαίωμα μας υποχρεώνουν να αποχωριστούμε ένα περιουσιακό μας στοιχείο; Μήπως θα μας δώσουν τα χρήματα να αγοράσουμε καινούριο αυτοκίνητο; Και ποιος καθορίζει το 'κύκλο ζωής' ενός αυτοκινήτου; Οι αυτοκινητοβιομηχανίες; Τι άλλο θα ακούσουμε!!!

                  Κάνοντας το δικηγόρο του διαβόλου σου απαντώ: με το δικαίωμα της προστασίας του ευρύτερου κοινωνικού συμφέροντος (το οποίο από νομική άποψη υπερισχύει του ατομικού συμφέροντος της περιουσίας) στους τομείς της ασφάλειας και του περιβάλλοντος. Αυτό σημαίνει πως αν το οποιοδήποτε αυτοκίνητο (παλιό ή καινούργιο) περνάει ΚΤΕΟ και είναι σύμφωνο με τις προδιαγραφές καυσαερίων, να κυκλοφορεί. Αλλά φαντάζομαι πως και τα 2 αυτά θα είναι όλο και δυσκολότερο και ακριβότερο να τα πετύχει ένα παλαιότερο αυτοκίνητο και ουσιαστικά θα λειτουργούν ως αντικίνητρο για τη διατήρησή του στην κυκλοφορία.

                  Το πρόβλημα είναι πως στην Ελλάδα τα ΚΤΕΟ λειτουργούν όπως όλοι ξέρουμε και οι κάρτες καυσαερίων βγαίνουν και χρησιμοποιούνται όπως όλοι ξέρουμε , οπότε αυτά που λέω παραπάνω είναι θεωρητικά και φαντάζομαι κάποια διαστρεβλωτική κρατική πολιτική (δακτύλιοι, τεκμήρια, τέλη κυκλοφορίας κοκ.) θα εμφανιστεί για να ικανοποιήσει τις νόρμες της ΕΕ περί αριθμού αποσυρόμενων αυτοκινήτων χωρίς την ορθή και προαπαιτούμενη λειτουργία των απαραίτητων κρατικών υποδομών (ούτε καν των σχετικών με την 'οικολογική απόσυρση', σε μάντρες θα τα στοιβάζουν πάλι)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    cmarin last edited by

                    Σχόλια για το θέμα υπάρχουν και εδώ http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=1258. Προσπαθείτε να μην ανοίγετε ίδια θέματα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      antiriad last edited by

                      Ο χρήστης Dimitris_ έγραψε:
                      Καταρχιν αυτο είναι σωστο. Ενα οχήμα οσο παλιωνη καίει περισοτερα καυσιμα και θελει τακτικη συντηριση για να λειτουργει αρα δεν μας συμφερει να το κρατησουμε παραδειγμα ο παππους μου εχει μια ΒΜW μοντελο '85 καπου εκει και καθε χρονο δινει περιπου 250.000 για συντηρηση και λοιπα και εφτασε στο σημειο να εχει δωσει λεφτα για συντηρισεις που αναλογουν με δυο αυτοκινητα. Με λιγα λογια η ευρωπαικη ενωση σκεφτεται και την τσεπη μας και το περιβαλον τωρα βεβαια υπαρχει μια μικρη σωτηρια για οσους εχουν στενες σχεσεις με τα αυτοκινητα τους αρκει να ειναι λιγο πολλη κλασσικα κοματια. Μπορει καποιος να βγαλει μια αδεια που παρεχετε σε οσους εχουν κλασσικα αυτοκινητα που λεει πως μπορεις να κουνησης το οχημα στο δρομο μονο σε εκδηλωσεις κλασσικου αυτοκινητου αγωνες κ.τ.λ.π λυπαμε παιδια και εγω ενιωσα καπως ασχημα αλλα δυστηχος τα μεγαλα κεφαλια κανουν κουμαντο..... βεβαια υπαρχει και η λυση του καταλυτη αλλα καπως ακριβουτσικη........

                      Dimitris....

                      Το αν θα αποχωρηστεις το αμαχι σου ειναι επιλογη μονο δικια σου και κανεις δεν προκειτε να σε υποχρεωσει. Το αν θα ξωδευεις λεφτα για συντηρηση ειναι παλι δικια σου επιλογη. Υπαρχουν παλι καποιοι απο εμας
                      που το αυτοκινητο δεν ειναι ενα ευκαιριακο μεσο μεταφορας το οποιο αντιπροσωπευει την καθε οικονομικη και ψυχολογικη περιοδο της ζωης μας
                      αλλα ενας πιστος συντροφος που γερναει οπως γερναμε και εμεις. Εσεις θα θανατωνατε ποτε το γερικο σκυλι σας γιατι απλα και μονο γερασε και θα θελατε να παρετε καινουργιο σκυλο!

                      Βεβαιος και υπαρχουν λυσεις για να κρατησεις το αμαχι σου στην ζωη χωρις να μολυνεις το περιβαλλον. Ο πιο ευκολος τροπος ειναι να του βαλλεται Φυσικο αεριο η προπανιο το οποιο ειναι παμφτηνο. Για ενα παλιοτερο αμαχι με 500-600 Ευρω μπορειται να κανεται μια αριστη μετατροπη. Απο εκει και περα ακομα και ενα παλιο μη καταλλητικο αμαχι μπορει να ανταπεξερθει σε εκπομπες ρυπων ΕΥΡΟ 4. Με λιγα λογια οσο και πα προσπαθησουν δεν θα μπορουν να σας κοπσουν στα καυσαερια.

                      Αλλα αν μου ερθει κανεις και που πει... ξερεις πληρωσε 1.000 ευρο τον χρονο επειδη εχεις παλιο ρυπογονο αμαχι θα τους παρει και θα τους συκωσει. Συμφωνο οτι το κρατος πρεπει να δωσει σοβαρα κινητρα για την αγορα καινουργιο αυτοκινητου για οσου το επιθημουν αλλα με βαση το συνταγμα οποιαδηποτε 'αντικινητρα' που πολυ πιθανον μπορει να επιβληθουν πρεπει να κριθουν αντισυνταγματικα.

                      Οταν εννοω 'αντικινητρα' εννοω τα διαφορα τελη, φορους, προστηματα που μπορουν να ωστε να μας 'πιεσουν' να ξεφορτωθουμε ενα παλιο αμαχι κανοντας το ασυμφορο για μας.

                      Ναι στον Ελεγχο καυσαεριο και σωστης συντηρησης οχι στις καταλληκτικες ημερομηνιες αποσυρσης.

                      ΥΣ. Με εκπλαγειται αμα τα αμαχια μετα απο 2-3 χρονια βγενουν με ημερομηνια ληξεως.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • D
                        dimitris_ last edited by

                        Παιδια συμφωνω σε ολα μεγαλωσα μεσα σε ενα Mini Cooper εχω ζησει πολλες στιγμες μαζι του και μου τιν δινουν ολα αυτα.... για αποσυρσεις και μπουρδες παλι ακουσα Antiriad οτι για να βάλις μηχανη φυσικου αεριου παιρνη πολλα ετσι?

                        Dimitris.... 🙂

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • L
                          logikos last edited by

                          Ο χρήστης nass έγραψε:

                          Με ποιο δικαίωμα μας υποχρεώνουν να αποχωριστούμε ένα περιουσιακό μας στοιχείο; Μήπως θα μας δώσουν τα χρήματα να αγοράσουμε καινούριο αυτοκίνητο; Και ποιος καθορίζει το 'κύκλο ζωής' ενός αυτοκινήτου; Οι αυτοκινητοβιομηχανίες; Τι άλλο θα ακούσουμε!!!

                          Κάνοντας το δικηγόρο του διαβόλου σου απαντώ: με το δικαίωμα της προστασίας του ευρύτερου κοινωνικού συμφέροντος (το οποίο από νομική άποψη υπερισχύει του ατομικού συμφέροντος της περιουσίας) στους τομείς της ασφάλειας και του περιβάλλοντος. Αυτό σημαίνει πως αν το οποιοδήποτε αυτοκίνητο (παλιό ή καινούργιο) περνάει ΚΤΕΟ και είναι σύμφωνο με τις προδιαγραφές καυσαερίων, να κυκλοφορεί. Αλλά φαντάζομαι πως και τα 2 αυτά θα είναι όλο και δυσκολότερο και ακριβότερο να τα πετύχει ένα παλαιότερο αυτοκίνητο και ουσιαστικά θα λειτουργούν ως αντικίνητρο για τη διατήρησή του στην κυκλοφορία.

                          Αν το όριο εκπομπής ρύπων γίνει τέτοιο, ώστε να πρέπει να αποσυρθούν και καταλυτικά αυτοκίνητα ηλικίας 8-10 ετών, εμείς τι πρέπει να κάνουμε; Θα το δεχτούμε αδιαμαρτύρητα; Επιπλέον, την εποχή που αγοράστηκε ένα αμάξι πληρούσε τα προαναφερόμενα όρια. Αν τα όρια αυτά άλλαξαν δεν είναι πρόβλημα του ιδιοκτήτη του οχήματος.

                          Συμφωνώ με τον Antiriad στο ότι ο στόχος δεν πρέπει να είναι η επιβολή αντικινήτρων για τη διατήρηση παλιών αυτοκινήτων αλλά η προσφορά κινήτρων για την αγορά καινούριων αυτοκινήτων.

                          ΥΓ: Τους αυτοκινητιστές και τους μοτοσικλετιστές ξέρουν να τους κυνηγούν, όταν ρυπαίνουν την ατμόσφαιρα με τα καυσαέρια των οχημάτων τους. Με τους βιομηχάνους (ανά τον κόσμο) που τα εργοστάσιά τους μολύνουν τόσο την ατμόσφαιρα όσο και τους υδάτινους πόρους τι γίνεται (ρητορική ερώτηση); Αρκετά συγχύστηκα για σήμερα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            catalyst last edited by

                            Ο χρήστης logikos έγραψε:

                            Αυτό σημαίνει πως αν το οποιοδήποτε αυτοκίνητο (παλιό ή καινούργιο) περνάει ΚΤΕΟ και είναι σύμφωνο με τις προδιαγραφές καυσαερίων, να κυκλοφορεί. Αλλά φαντάζομαι πως και τα 2 αυτά θα είναι όλο και δυσκολότερο και ακριβότερο να τα πετύχει ένα παλαιότερο αυτοκίνητο και ουσιαστικά θα λειτουργούν ως αντικίνητρο για τη διατήρησή του στην κυκλοφορία.

                            Αν το όριο εκπομπής ρύπων γίνει τέτοιο, ώστε να πρέπει να αποσυρθούν και καταλυτικά αυτοκίνητα ηλικίας 8-10 ετών, εμείς τι πρέπει να κάνουμε; Θα το δεχτούμε αδιαμαρτύρητα; Επιπλέον, την εποχή που αγοράστηκε ένα αμάξι πληρούσε τα προαναφερόμενα όρια. Αν τα όρια αυτά άλλαξαν δεν είναι πρόβλημα του ιδιοκτήτη του οχήματος.

                            Τα όρια εκπομπής ρύπων δεν ισχύουν αναδρομικά, κάθε όχημα οφείλει να προσαρμόζεται στα όρια εκπομπής ρύπων που υπήρχαν όταν πήρε έγκριση τύπου (ασχέτως αν έχουν θεσπιστεί αυστηρότερα όρια στη συνέχεια). Η μόνη εξαίρεση είναι τα όρια εκπομπής ρύπων που έχει θέσει η Ελλάδα για μη καταλυτικά αυτοκίνητα, τα οποία τέθηκαν εκ των υστέρων γιατί δεν υπήρχαν όρια εκπομπών ρύπων όταν αυτά τα οχήματα πρωτοκυκλοφόρησαν (καθ'υπέρβαση της ευρωπαικής νομοθεσίας, που δεν προβλέπει κάτι τέτοιο).

                            Επί της ουσίας όμως, ένα μη καταλυτικό αυτοκίνητο ακόμα και αν συμμορφώνεται με τα όρια, εξακολουθεί να εκπέμπει (χοντρικά) όσο περίπου 10 αυτοκίνητα Euro2, ή 40 αυτοκίνητα Euro4 . Επειδή το μεγαλύτερο ποσοστό της ρύπανσης προκαλείται από ένα μικρό ποσοστό οχημάτων (τους λεγόμενους high emitters), είναι πολύ σημαντικό να αποκλειστούν αυτά τα οχήματα από την κυκλοφορία στα αστικά κέντρα (εκεί εντοπίζεται το πρόβλημα), είτε πρόκειται για μη καταλυτικά είτε για κακοσυντηρημένα καταλυτικά.

                            Από τη στιγμή που μιλάμε για ένα θέμα δημόσιας υγείας, νομίζω ότι σαφώς σημαντικότερο από το δικαίωμα της περιουσίας και τους ψυχολογικούς δεσμούς που έχει ο καθένας με το αμάξι του. Αμα πάθουμε καρκίνο από το νέφος, λίγο θα μας ικανοποιεί το γεγονός ότι μπορέσαμε να κρατήσουμε το χρέπι μας.

                            Τα περί βιομηχανιών που ρυπαίνουν είναι βέβαια σημαντικά, αλλά δεν ανήκουν σε αυτή τη συζήτηση. Η ρύπανση στα μεγάλα αστικά κέντρα προέρχεται από τα αυτοκίνητα, let's face it.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • V
                              voice-of-reason last edited by

                              Δηλαδή αν δεν οδηγείς σε αστικό κέντρο, και θέλεις ένα 'ρετρό' αυτοκίνητο για μια βόλτα του σαββατοκύριακου, απλά δεν έχει;
                              'Πολύ ωραία η Ferrari σας! Του '65 είναι; Αααα στην μάντρα γρήγορα.'

                              Αναρωτιέμαι πόσο παραπάνω θα ρυπαίνει το εργοστάσιο αυτοκινήτων που θα διπλασιάσει την γραμμή παραγωγής του.

                              Ας μας βάλουν μια ημερομηνία λήξης στα αυτοκίνητα αλλά να την ξέρουμε πριν το αγοράσουμε. Ας φτιάξουν και λίγο τις αστικές συγκοινωνίες, να το στείλουμε οικειοθελώς στην μάντρα το αυτοκίνητο.

                              Άσχετο:
                              Λίγο έξω από τα Καλάβρυτα είναι ένα παλίο 'παροπλισμένο' επιβατικό αεροπλάνο που έχει μετατραπεί σε disco νομίζω. Μήπως θα πρέπει να πληρώνει και φόρους αεροδρομίου; Μήπως οι μπάρμεν να περνάνε από την υγειονομική επιθεώρηση της Αεροπορίας; Μήπως οι πελάτες να πληρώνουν Σπατόσημο;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • P
                                pg220 last edited by

                                Πραγματικά αυτά τα μέτρα ειναι δικτατορικά και φασιστικά.
                                Ας οριστεί ένα όριο ρύπων και όποιο αυτοκίνητο δε μπορεί να προσαρμοστεί να αποσύρεται.Οι προκαθορισμένες ημερομηνίες λήξης είναι απαράδεκτες.Πιο πολύ μοιάζουν με εκπλήρωση υποχρέωσης των κυβερνήσεων στις αυτοκινητοβιομηχανίες παρά με μέτρο προστασίας του περιβάλλοντος.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  georgetabs last edited by

                                  Δεν είναι δυνατόν να ζητούν την επιστροφή των αυτοκινήτων...

                                  Αυτό που μπορούν να κάνουν είναι να δίνουν ΑΔΕΙΑ κυκλοφορίας του αυτοκινήτου για 10-15 χρόνια. α σε υποχρεώσουν να το επιστρέψεις είναι μέχρι και παράνομο, αφού το αυτοκίνητο το ΑΓΟΡΑΣΕΣ, δεν το ΕΚΜΙΣΘΩΣΕΣ!!!

                                  Προσωπικά τα πρώτα χρήματα για το αυτοκίνητό μου τα μάζεψα με κάλαντα. Φυσικά ήταν αστείο μέρος του συνόλου, αλλά από τότε μάζευα (είχε πρωτοβγει το Ούνο...) Αργότερα δεν έτρωγα σάντουιτς στο σχολείο και μου έμεναν 200 δρχ κάθε σχολική ημέρα (αργίες δυστυχώς νάδα...). Αργότερα το χαρτζηλίκι αντί για τις ντίσκο έμενε για το αυτοκίνητο. Και τελικά μαζεύτηκαν κάμποσα. Φυσικά το μεγάλο κομμάτι το πήρα δουλεύοντας. Αν με ρώταγες σε όλο το φάσμα των ηλικιών μου τι θέλω ήταν 'ένα αυτοκίνητο'. Και τι θέλω να κάνω 'ηταν 'να οδηγώ' (άσχετο που έγινα συνοδηγός και όχι οδηγός στα ράλι)

                                  Σας ρωτώ, μπορώ να το πουλήσω; Θα είναι σαν να πουλάω όλους αυτούς τους κόπους και τις θυσίες. Ακόμα και αν μου έδινες σήμερα περισσότερα από όσα έχω δώσει γενικώς για το αυτοκίνητο πως να το δώσω; Πάντως ΣΙΓΟΥΡΑ δεν θα το δώσω τσάμπα!!!

                                  Εδώ σκεφτόμουν πριν το πάρω καν, πως αν παλιώσει και μου κοστίζει περισσότερο από το να πάρω νέο, ή πως αν γίνει κάτι και το τρακάρω και βγει για πέταμα, πως θα το πάω στο εξοχικό και θα το φυλάξω ες αεί!

                                  Σιγά μην το επιστρέψω στο κράτος να το ανακυκλώσει, δηλαδή να το κάνει ΠΑΛΙΟΣΙΔΕΡΑ!!!

                                  Συμφωνώ στο να γίνουν κίνητρα ώστε το νέο αμάξι να είναι πιο συμφέρον από το παλιό, διαφωνώ στα ΑΝΤΙκίνητρα για τα παλιά, αλλά αν αυτά τα μέτρα έχουν την μορφή ΚΙΝΗΤΡΩΝ και σου απαγορεύουν την κυκλοφορία, ΟΚ. Αλλά ας με θάψουν σήμερα, γιατί αν απαγορεύσουν την ιδιοκτησία (έστω και χωρίς κυκλοφορία) των παλιών αυτοκινήτων, μόνο πάνω από το πτώμα μου θα πάρουν το δικό μου όταν αυτό παλιώσει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • V
                                    voice-of-reason last edited by

                                    Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                                    Αλλά ας με θάψουν σήμερα, γιατί αν απαγορεύσουν την ιδιοκτησία (έστω και χωρίς κυκλοφορία) των παλιών αυτοκινήτων, μόνο πάνω από το πτώμα μου θα πάρουν το δικό μου όταν αυτό παλιώσει.

                                    Μιλάμε για πολύ συναίσθημα, ε;
                                    Μάλιστα αν υποθέσουμε ότι το αυτοκίνητο σήμερα είναι το αντίστοιχο του αλόγου του παρελθόντος, τότε πρόκειται για κλεφταλογάδες.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • P
                                      pg220 last edited by

                                      Και ας δούμε και την άλλη όψη της υπόθεσης.
                                      Ας δεχτούμε οτι τα μέτρα είναι σωστά και πχ να πούμε οτι με κάθε απόσυρση θα μας δίνανε τα μισά λεφτά του καινούριου.
                                      Για ποιο καινούριο μιλάμε;Σε 10 χρόνια τα αυτοκίνητα θα είναι μόνο μέσα μεταφοράς.Οδηγική απόλαυση; Τι είναι αυτό;
                                      Ηλεκτρονικά συστήματα και αυτόματος πιλότος.
                                      Και ακόμη και αν βγάλουν κανα υποτίθεται σοβαρό αυτοκίνητο θα είναι πιο φλώρικο και απο το πιο φλώρικο σημερινό.Το αμπραγιάζ μπορεί να είναι ένα κουμπί,το τιμόνο να στίβει με το μικρό δαχτυλάκι,και το φρένο να αναλαμβάνει μόνο του αφού το αγγίξεις.
                                      ΕΛΕΟΣ.....
                                      Δεν είναι αυτοκίνητα αυτά.
                                      Που είναι τα παλιά βαριά τιμόνια και τα αμπραγιάζ που σου έφευγε το πόδι;
                                      Ακόμη και το Ραλλύ που έχω τώρα αν και είναι φοβερό αυτοκίνητο με τρομερά κρατήματα μπορεί να το οδηγήσει άνετα και η μαμά μου.
                                      Αυτά με προβληματίζουν και δυστυχώς τα πράγματα δείχνουν να μην έχουν επιστροφή.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        logikos last edited by

                                        Ο χρήστης catalyst έγραψε:
                                        Τα όρια εκπομπής ρύπων δεν ισχύουν αναδρομικά, κάθε όχημα οφείλει να προσαρμόζεται στα όρια εκπομπής ρύπων που υπήρχαν όταν πήρε έγκριση τύπου (ασχέτως αν έχουν θεσπιστεί αυστηρότερα όρια στη συνέχεια). Η μόνη εξαίρεση είναι τα όρια εκπομπής ρύπων που έχει θέσει η Ελλάδα για μη καταλυτικά αυτοκίνητα, τα οποία τέθηκαν εκ των υστέρων γιατί δεν υπήρχαν όρια εκπομπών ρύπων όταν αυτά τα οχήματα πρωτοκυκλοφόρησαν (καθ'υπέρβαση της ευρωπαικής νομοθεσίας, που δεν προβλέπει κάτι τέτοιο).

                                        Επί της ουσίας όμως, ένα μη καταλυτικό αυτοκίνητο ακόμα και αν συμμορφώνεται με τα όρια, εξακολουθεί να εκπέμπει (χοντρικά) όσο περίπου 10 αυτοκίνητα Euro2, ή 40 αυτοκίνητα Euro4 . Επειδή το μεγαλύτερο ποσοστό της ρύπανσης προκαλείται από ένα μικρό ποσοστό οχημάτων (τους λεγόμενους high emitters), είναι πολύ σημαντικό να αποκλειστούν αυτά τα οχήματα από την κυκλοφορία στα αστικά κέντρα (εκεί εντοπίζεται το πρόβλημα), είτε πρόκειται για μη καταλυτικά είτε για κακοσυντηρημένα καταλυτικά.

                                        Από τη στιγμή που μιλάμε για ένα θέμα δημόσιας υγείας, νομίζω ότι σαφώς σημαντικότερο από το δικαίωμα της περιουσίας και τους ψυχολογικούς δεσμούς που έχει ο καθένας με το αμάξι του. Αμα πάθουμε καρκίνο από το νέφος, λίγο θα μας ικανοποιεί το γεγονός ότι μπορέσαμε να κρατήσουμε το χρέπι μας.

                                        Τα περί βιομηχανιών που ρυπαίνουν είναι βέβαια σημαντικά, αλλά δεν ανήκουν σε αυτή τη συζήτηση. Η ρύπανση στα μεγάλα αστικά κέντρα προέρχεται από τα αυτοκίνητα, let's face it.

                                        Είναι γεγονός ότι το νέφος ενοχοποιείται για την πρόκληση διάφορων παθήσεων (π.χ. πνευμονοπάθειες) ή για την επιβάρυνση υπαρχόντων. Δε γνωρίζω όμως να υπάρχει μέχρι στιγμής σαφής συσχέτιση μεταξύ ατμοσφαιρικής ρύπανσης και οποιασδήποτε μορφής καρκίνου. Αντίθετα η συσχέτιση καρκίνου του πνεύμονα (και όχι μόνο) και καπνίσματος είναι τεκμηριωμένη. Οπότε για λόγους δημόσιας υγείας πρέπει να απαγορευτεί η παρασκευή τσιγάρων! Μάλλον οι κυβερνώντες ασχολούνται επιλεκτικά με το θέμα της δημόσιας υγείας.

                                        Να διευκρινίσω ότι δεν είμαι εναντίον της απόσυρσης οχημάτων συμβατικής τεχνολογίας. Ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν είναι σωστό να γίνει υποχρεωτικά ούτε με τη θέσπιση αντικινήτρων. Οι περισσότεροι από αυτούς που διαθέτουν μη καταλυτικά αυτοκίνητα (δεν είμαι ένας από αυτούς) θα ήθελαν να το αντικαταστήσουν με ένα καινούριο αν είχαν την οικονομική δυνατότητα ή αν η πολιτεία τους παρείχε κίνητρα για να προβούν στην ενέργεια αυτή. Λίγοι είναι αυτοί που θέλουν να κρατήσουν ένα παλιό αμάξι για συναισθηματικούς λόγους ή λόγω της ιστορικής αξίας του.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • N
                                          nass last edited by

                                          Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                                          Σιγά μην το επιστρέψω στο κράτος να το ανακυκλώσει, δηλαδή να το κάνει ΠΑΛΙΟΣΙΔΕΡΑ!!!

                                          Κάνεις μεγάλο λάθος. Ανακύκλωση σημαίνει πως σχεδόν ολόκληρο το αυτοκίνητο (πλαίσιο και λοιπά μεταλλικά μέρη, γυαλιά, λάστιχα, ακόμα και διάφορα πλαστικά) επαναχρησιμοποιείται για να φτιαχτούν άλλα αυτοκίνητα ή βιομηχανικά προϊόντα, με προφανές όφελος στους φυσικούς πόρους του πλανήτη (άλλο παράδειγμα: γνωρίζεις πως φτιάχνεται το χαρτί που τυπώνονται οι 4Τ ? )

                                          Βέβαια δεν φταίς εσύ, φταίνε οι εικόνες των άχρηστων 'αποσυρμένων' αυτοκινήτων του 90-92 σε στοίβες στον Ασπρόπυργο και αλλού. Απλά στην Ελλάδα, όπως τόσα άλλα πράγματα, η ανακύκλωση (ή είναι 'ανακύκλυση' ? ) δεν γίνεται σωστά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • N
                                            nass last edited by

                                            Ο χρήστης catalyst έγραψε:
                                            Τα περί βιομηχανιών που ρυπαίνουν είναι βέβαια σημαντικά, αλλά δεν ανήκουν σε αυτή τη συζήτηση. Η ρύπανση στα μεγάλα αστικά κέντρα προέρχεται από τα αυτοκίνητα, let's face it.

                                            Ασχετο: ένα από τα μεγαλύτερα παράπονά μου από τους 4Τ, σαν περιοδικό που εκτιμώ βαθύτατα, είναι πως, όταν εμφανίστηκε το νέφος της Αθήνας, στις αρχές της δεκαετίας του 80 (ήμουν μικρός τότε αλλά διάβαζα 4Τ και θυμάμαι την περίπτωση), οι 4Τ και κυρίως ο ΚΚ προσπαθούσαν να μας πείσουν πως δεν φταίνει τα αυτοκίνητα (ή, τουλάχιστον, υποβάθμιζαν το φταίξιμο των αυτοκινήτων) αλλά οι βιομηχανίες, οι κεντρικές θερμάνσεις κοκ. Μεγάλο φάουλ, κατά την άποψή μου, ιδίως επειδή υπήρχε το παράδειγμα του L.A. και άλλα αντίστοιχα, που έδειχναν πως το νέφος της Αθήνας δεν ήταν smog του Λονδίνου του 50 αλλά κλασσική φωτοχημική ρύπανση τύπου L.A.

                                            Αλήθεια, τι γίνεται το νέφος ?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr