-
Σ' αυτό το θέμα θα πρότεινα να αναφέρουμε όλα τα αυτοκίνητα του παρόντος και του παρελθόντος που χωρίς να είναι γρήγορες εκδόσεις να έχουν επιδόσεις που έχουν κάτι να μας πουν. Προτείνω λοιπόν να αναφέρουμε αυτοκίνητα από τη δεκαετία του '90 και μετά που έχουν κυβισμό κάτω από 2 λίτρα και επιτάχυνση 0-100 κάτω από 10 δλ και δεν είναι GT. GTI, XSI, GSI κλπ. Επίσης μπορούμε να συμβουλευτούμε το 4t library (όποτε δουλέψει ξανά) ή το προσωπικό μας αρχείο των 4Τ για να αναφέρουμε αυτοκίνητα που έχουν κάτω από 10 δλ 0-100 και δεν είναι γρήγορες εκδόσεις. Αρχίζω με κάποιες αναφορές μοντέλων από τα 90's
Honda Civic 1,5 115 ps του '96 9,7 δλ 0-100 από τους 4Τ
Hyundai Lantra J2 1.8 128 PS του '97 9,9 δλ 0-100 από τους 4Τ
Opel Corsa II 1,4 16V του '96 10 δλ 0-100 από τους 4Τ
Toyota Carina 1,6 115 PS του '96 10 δλ 0-100 από τους 4Τ
-
Σ' αυτό το θέμα θα πρότεινα να αναφέρουμε όλα τα αυτοκίνητα του παρόντος και του παρελθόντος που χωρίς να είναι γρήγορες εκδόσεις να έχουν επιδόσεις που έχουν κάτι να μας πουν. Προτείνω λοιπόν να αναφέρουμε αυτοκίνητα από τη δεκαετία του '90 και μετά που έχουν κυβισμό κάτω από 2 λίτρα και επιτάχυνση 0-100 κάτω από 10 δλ και δεν είναι GT. GTI, XSI, GSI κλπ. Επίσης μπορούμε να συμβουλευτούμε το 4t library (όποτε δουλέψει ξανά) ή το προσωπικό μας αρχείο των 4Τ για να αναφέρουμε αυτοκίνητα που έχουν κάτω από 10 δλ 0-100 και δεν είναι γρήγορες εκδόσεις. Αρχίζω με κάποιες αναφορές μοντέλων από τα 90's
Honda Civic 1,5 115 ps του '96 9,7 δλ 0-100 από τους 4Τ
Hyundai Lantra J2 1.8 128 PS του '97 9,9 δλ 0-100 από τους 4Τ
Opel Corsa II 1,4 16V του '96 10 δλ 0-100 από τους 4Τ
Toyota Carina 1,6 115 PS του '96 10 δλ 0-100 από τους 4Τ
-
Σ' αυτό το θέμα θα πρότεινα να αναφέρουμε όλα τα αυτοκίνητα του παρόντος και του παρελθόντος που χωρίς να είναι γρήγορες εκδόσεις να έχουν επιδόσεις που έχουν κάτι να μας πουν. Προτείνω λοιπόν να αναφέρουμε αυτοκίνητα από τη δεκαετία του '90 και μετά που έχουν κυβισμό κάτω από 2 λίτρα και επιτάχυνση 0-100 κάτω από 10 δλ και δεν είναι GT. GTI, XSI, GSI κλπ. Επίσης μπορούμε να συμβουλευτούμε το 4t library (όποτε δουλέψει ξανά) ή το προσωπικό μας αρχείο των 4Τ για να αναφέρουμε αυτοκίνητα που έχουν κάτω από 10 δλ 0-100 και δεν είναι γρήγορες εκδόσεις. Αρχίζω με κάποιες αναφορές μοντέλων από τα 90's
Honda Civic 1,5 115 ps του '96 9,7 δλ 0-100 από τους 4Τ
Hyundai Lantra J2 1.8 128 PS του '97 9,9 δλ 0-100 από τους 4Τ
Opel Corsa II 1,4 16V του '96 10 δλ 0-100 από τους 4Τ
Toyota Carina 1,6 115 PS του '96 10 δλ 0-100 από τους 4Τ
-
εγω την ξενέρα την είχα φαει από πόλο tsi 1.2 105 άλογα. 0-100 σε 9,5 . Ήμουνα με το ραλλύ κ μια κοπελίτσα 'άνοιξε' από φανάρι με το λευκό με τάσια πόλο κ δεν την εφτανα. Ξενέρα
-
Του 87' Lancia Prisma 1,6 ie 107 αλογα, επιταχυνση 9,5 αν θυμαμαι καλα...
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
εγω την ξενέρα την είχα φαει από πόλο tsi 1.2 105 άλογα. 0-100 σε 9,5 . Ήμουνα με το ραλλύ κ μια κοπελίτσα 'άνοιξε' από φανάρι με το λευκό με τάσια πόλο κ δεν την εφτανα. ΞενέραΜαλλον 13 αρι Ραλλυ θα ειχες.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Γρήγορα με 10αράκια στο 0-100;
-
Ο χρήστης dsaraf έγραψε:
Σ' αυτό το θέμα θα πρότεινα να αναφέρουμε όλα τα αυτοκίνητα του παρόντος και του παρελθόντος που χωρίς να είναι γρήγορες εκδόσεις να έχουν επιδόσεις που έχουν κάτι να μας πουν. Προτείνω λοιπόν να αναφέρουμε αυτοκίνητα από τη δεκαετία του '90 και μετά που έχουν κυβισμό κάτω από 2 λίτρα και επιτάχυνση 0-100 κάτω από 10 δλ και δεν είναι GT. GTI, XSI, GSI κλπ. Επίσης μπορούμε να συμβουλευτούμε το 4t library (όποτε δουλέψει ξανά) ή το προσωπικό μας αρχείο των 4Τ για να αναφέρουμε αυτοκίνητα που έχουν κάτω από 10 δλ 0-100 και δεν είναι γρήγορες εκδόσεις. Αρχίζω με κάποιες αναφορές μοντέλων από τα 90'sHonda Civic 1,5 115 ps του '96 9,7 δλ 0-100 από τους 4Τ
Hyundai Lantra J2 1.8 128 PS του '97 9,9 δλ 0-100 από τους 4Τ
Opel Corsa II 1,4 16V του '96 10 δλ 0-100 από τους 4Τ
Toyota Carina 1,6 115 PS του '96 10 δλ 0-100 από τους 4Τ
Αν δεν κανω λαθος η carina e εβγαινε με 115ps απο το 92 εως το 95...απο κει και περα εβγαζε 106ps
-
Σε Q car του φτωχού άρχισε το νήμα. Για τα κανονικά Qcar υπάρχει άλλο.
Σουζούκι Σουίφτ 1.600 σεντάν, αρχές '90. Πανάλαφρο, με τον 1.600άρι μοτέρ των 96 ίππων όπως του Βιτάρα, 10'' για τα 0-100, πολύ φτηνό, ιδιαίτερα με απόσυρση, και γλήγορο παρά το θεόμακρο σαζμάν. Το απόλυτο sleeper του φτωχού, όλα τα άλλα είναι απλώς κακέκτυπα. -
Μα γιατι δεν ειπατε ακομα για την Αλφα 75 1,6 110 αλογα και για το Φορντ εσκορτ XR3i με τα 110 αλογα... του 87 ...
-
Eίπαμε να λέμε από δεκαετία '90 και εντεύθεν.
-
μα τοτε μπηκαν καταλυτες και κοπηκαν οι αποδωσεις... ακομα και τωρα 1,6 ατμοσφαιρικα με πανω απο 110 σπανιζουν ασε τις επιταχυνσεις...
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
μα τοτε μπηκαν καταλυτες και κοπηκαν οι αποδωσεις... ακομα και τωρα 1,6 ατμοσφαιρικα με πανω απο 110 σπανιζουν ασε τις επιταχυνσεις...+1
φιεστα xr2 1,6-95αλογα-9,7 στο 0-100
αλλιως αλφα 33 η 146 1,7 boxer 130 αλογα με 0-100 κατω απο 9
-
Renault 5, με τον C1J 1397cc turbo
ή με τον F2N 1721ccC1J (784-788) 1.4 L (1,397 cc or 85.3 cu in) turbo 8-valve I4; 115 to 120 PS (85 to 88 kW; 113 to 118 hp); top speed: 204 km/h (127 mph); 0–100 km/h (62 mph): **7.9-7.5 **seconds'
'F2N 1.7 L (1,721 cc or 105.0 cu in) 8-valve I4; 82 PS (60 kW; 81 hp); top speed: 170 km/h (106 mph); 0–100 km/h (62 mph): 8.9 seconds'
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
εγω την ξενέρα την είχα φαει από πόλο tsi 1.2 105 άλογα. 0-100 σε 9,5 . Ήμουνα με το ραλλύ κ μια κοπελίτσα 'άνοιξε' από φανάρι με το λευκό με τάσια πόλο κ δεν την εφτανα. Ξενέρα
Μαλλον 13 αρι Ραλλυ θα ειχες.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
1.6 8v
-
Όταν λέμε γρήγορα εννοούμε ευθεία έτσι? Γιατί τα μισά και πάνω που αναφέρθηκαν δεν έστριβαν και τα έτρωγαν τα πεζοδρόμια....
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Όταν λέμε γρήγορα εννοούμε ευθεία έτσι? Γιατί τα μισά και πάνω που αναφέρθηκαν δεν έστριβαν και τα έτρωγαν τα πεζοδρόμια....E! καλά τώρα, θέλεις και να στρίβουνε οι Ιάπωνες και οι Κορεάτες του '90
-
Xantia activa.. 0-100 γυρω στο 8.5 αν και κανεις δε τη χρησιμοποιουσε σε ευθεια.... απ εξω οι υπολοιποι εβλεπαν μια τετραδα αλουμινενιες και activa σ ενα μικρο αυτοκολλητακι στις πορτες..
-
Renault Clio Mk1 1.8 16V , 137 ps , 0-100 σε 8.0 sec
-
το ιδιο και το αντιστοιχο 19αρι, με το οποιο ειχα παει μια χορταστικη βολτα καποτε..και τι ηχος.. ειναι και διπεταλουδο το μοτερ αυτο..
Το παρουσιαστικο τους ομως σε προϊδεαζε λιγο....
Γρήγορα αυτοκίνητα που..δεν τους φαίνεται