-
Όσον αφορά την οδική συμπεριφορά του άσου πρέπει να σημειωθεί ότι η diesel έχει χαμηλωμένη ανάρτηση κατά 10 εκατοστά σε σχέση με τη standard ανάρτηση των βενζινοκίνητων. Στην πράξη δεν γέρνει σε καμία περίπτωση σαν βάρκα ούτε είναι υποστροφική. Υποστροφή έχω δει μόνο σε άσφαλτο γυαλί και turn in με χιλιόμετρα αρκετά περισσότερα από αυτά που πρέπει. Αλλά αυτό συμβαίνει ακόμα και με ένα καλοστημένο μπροστοκίνητο. Σε καλή άσφαλτο το αμάξι είναι ουδέτερο και πολύ καλά ζυγισμένο, σε γλιστερή και με τα ηλεκτρονικά off η ουρά είναι ευχάριστα ανεξάρτητη. Γενικά μπορείς να κινείσαι σε κάθε είδους δρόμο πολύ γρήγορα και άκοπα χωρίς να ζορίζεται μοτέρ και ανάρτηση. Και όλα αυτά με τα goodyear efficient grip run flat που δεν φημίζονται για το grip που έχουν (αν και για rft ίσως είναι από τα καλύτερα της αγοράς). Αν κάποιος επιθυμεί το απόλυτο σε οδική συμπεριφορά (που δεν έχει νόημα σε μια diesel eco friendly έκδοση) ας πάει να βάλει μια τετράδα ρυθμιζόμενα coilover να το κάνει καρτ
-
με δική σου αυθυποβολή αποδείχθηκε το point που ειναι για τα πανηγύρια... όταν το αμαξακι της εταιρίας που ειμαστε γκρουπις κ έχουμε κ ως nickname 'χανει' σε μια σύγκριση κ μας το λεει κάποιος να του λεμε το οδηγησες κ μιλάς?
Κ γαμώ τα point -
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Όσον αφορά την οδική συμπεριφορά του άσου πρέπει να σημειωθεί ότι η diesel έχει χαμηλωμένη ανάρτηση κατά 10 εκατοστά σε σχέση με τη standard ανάρτηση των βενζινοκίνητων.Μάλλον 10mm εννοείς. Αν ήταν 10 εκατοστά χαμηλότερη θα ακουμπούσε όλο το αυτοκίνητο στην άσφαλτο
-
Ο χρήστης GREY έγραψε:
Πότε βγαίνει το fl για την 1?Γενευή 2014 θα παρουσιαστεί, άρα υπολόγισε..
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Όσον αφορά την οδική συμπεριφορά του άσου πρέπει να σημειωθεί ότι η diesel έχει χαμηλωμένη ανάρτηση κατά 10 εκατοστά σε σχέση με τη standard ανάρτηση των βενζινοκίνητων.
Μάλλον 10mm εννοείς. Αν ήταν 10 εκατοστά χαμηλότερη θα ακουμπούσε όλο το αυτοκίνητο στην άσφαλτο
Μάλλον έχεις δίκιο
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Για αυτο γουστάρω το φόρουμ...Γουστάρεις άνεση=Bmw...γουστάρεις σπορ=Bmw...αντικρουόμενα; Δε μαμεις...Πάρε bmw για να μαμήσειςfixed
-
Ειναι προφανες οτι δεν εχουμε παιδεια ντιζελ ακομη στην Ελλαδα. Ειναι αδυνατον να οδηγεις ντιζελ , οποιοδηποτε και απο το βαρος του κινητηρα , να μην νιωθεςι οπως ελεγε και ο Τζερεμι κλαρκσον οτι κουβαλας ενα Μοσχαρι- εστω μοσχαρακι!- στην θεση του κινητηρα. Κατα συνεπεια τα αυτοκινητα ντιζελ λογω της ιδιομορφιας της πολυ ροπης-βαρυς και αργος σφονδυλος- και του βαρους τους νιωθου αρκετα πιο μαλακα. Η οδηγηση ντιζελ ειναι πολυ διαφορετικη απο οτι η βενζινη, ειναι πιο ραθυμη και πιο ξεκουραστη αλλα δεν ειναι ενθουσιωδης. Εγω μπηκα και σε νεο Α-class και μου αρεσε πολυ, επισης να δωσω ενα μπονουσακι για ενα αμαξι που μου αρεσε πολυ και νομιζω οτι μαλλον το φτανεις.......η νεα B-class με τον παλαιολιθικο 1.8 ντιζελ, με ωραιο εξοπλισμο, νομιζω χωρις δυσκολια στο 25αρι θα το παρεις , απο οτι ακουω πεφτει ξεβρακωμα στην MB-λογικο αφου με 39 δινουν face lift E-class- . Νομιζω οτι ειναι ενα αμαξι που 6 μηνες μετα δεν θα εχεις μετανιωσει που το πηρες, αμαξι που οδηγητε με ροπη να το ευχαριστηθεις για πολλα χρονια μπροστα γιατι δυσκολα να σταματησεις σε 1 μωρο. και μια τελευταια κουβεντα για τους χωρους......Οι χωροι δεν ειναι ποτε αρκετοι. Εγω με 2 παιδια με το C4 1.6 e-hdi κουβαλαω μαζι μου απιστευτες ποσοτητες, που με εντυπωσιαζει......μετανιωσα ομως που δεν πηρα το C5 1.6 hdi tourer....diesel=> παρε χωρους να γουσταρεις, ασε τα πισωκινητα και τα χαιμαλια , αυτα ειναι για δευτερο εταιρικο με χαμηλες φορολογιες στο εξωτερικο δεν ειναι για πρωτα αυτοκινητα!
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
με δική σου αυθυποβολή αποδείχθηκε το point που ειναι για τα πανηγύρια... όταν το αμαξακι της εταιρίας που ειμαστε γκρουπις κ έχουμε κ ως nickname 'χανει' σε μια σύγκριση κ μας το λεει κάποιος να του λεμε το οδηγησες κ μιλάς?
Κ γαμώ τα pointΈνα σωρό άσχετα πράγματα για να καλύψεις το γεγονός πως εκφερεις γνώμη για κάτι, και δίνεις συμβουλές, αναπαράγοντας πράγματα που έχεις διαβάσει κι οχι προσωπική εμπειρία. Γιατι δεν δίνεις κατευθείαν λινκ να τελειώνουμε; Και πετάς και το άσχετο περί σεληνης, που το μόνο που αποδεικνύει είναι ότι έχεις σχηματισμένη γνώμη για κάτι απλά απο τα ονόματα και δεν χρειάζεσαι κάτι παραπάνω.
Και πιάνεις μετα το νικ... Δηλαδή εσένα που δεν έχεις κάτι που να αναφέρεται στη bmw στο νικ σου, αλλα όπου προκύπτει ερώτηση/σύγκριση πάντα την υποστηρίζεις, τυφλά οπως φαίνεται, τι ακριβώς σε καθιστά ουδέτερο και οχι φανμποι; Τελικά τι έχει σημασία για τα πράγματα που υποστηρίζει ο καθένας εδώ, αυτά που γράφει ή το νικ του;
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Για αυτο γουστάρω το φόρουμ...Γουστάρεις άνεση=Bmw...γουστάρεις σπορ=Bmw...αντικρουόμενα; Δε μαμεις...bmw
Ξέχασες και την αξιοπιστία...
@chrisnikos:Επίσης η 1 ,δε βλέπετε .Περίμενε το F/L.
edit: Μεγάλο ταξίδι με μπαγκαζιέρα δεν είναι και ότι καλύτερο.Κανένα πρόβλημα αξιοπιστίας δεν έχει η diesel.
Μη γράφουμε ό,τι θέλουμε.
Τα βενζίνης στη προηγούμενη ατμοσφαιρική γενιά είχαν θεματάκια τα οποία διορθώθηκαν.
Ας τα οδηγήσει και τα δυο ο φίλος και να πάρει όποιο του αρέσει.
Αν στην 1 όμως κάνει το λάθος και σβήσει τα ηλεκτρονικά και κάνει το πρώτο του παντηλικάκι, θα σχηματιστεί ένα χαμόγελο τόσο πλατύ που θα τα ξεχάσει όλα τα υπόλοιπα και θα πάει να υπογράψει στη διακεκομμένη γραμμή.
-
Καταρχήν εγώ Νίκο μιλάω γενικότερα για τη BMW και την αξιοπιστία της γιατί είμαι παθών. Και μάλιστα εις διπλούν από το γκρουπ ΒMW.
Και ειδικότερα πάρα πολλά μοντέλα της BMW ,μέχρι και τα Μ παρουσιάζουν πάρα πολλά αδικαιολόγητα προβλήματα.
Ακόμα και ta diesel.
Επειδή εγώ δε συνηθίζω να γράφω ότι θέλω όλα τα παραπάνω για κάποιον που ασχολείται έστω και λίγο ,είναι γνωστά. Εκτός αν κάποιος δε θέλει να τα δει και κλείνει τα μάτια του.
Η προηγούμενη σειρά 1 δεν είχε 'θεματάκια' αλλά χοντρά προβλήματα ακόμα και με στραβωμένες βαλβίδες από προβλήματα χρονισμού .Αλλά και η νέα μια χαρά άρχισε με τα σκουριασμένα καθίσματα...
Αν αυτό το λένε ποιότητα στη BMW πάω πάσο. -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Καταρχήν εγώ Νίκο μιλάω γενικότερα για τη BMW και την αξιοπιστία της γιατί είμαι παθών. Και μάλιστα εις διπλούν από το γκρουπ ΒMW.
Και ειδικότερα πάρα πολλά μοντέλα της BMW ,μέχρι και τα Μ παρουσιάζουν πάρα πολλά αδικαιολόγητα προβλήματα.
Ακόμα και ta diesel.
Επειδή εγώ δε συνηθίζω να γράφω ότι θέλω όλα τα παραπάνω για κάποιον που ασχολείται έστω και λίγο ,είναι γνωστά. Εκτός αν κάποιος δε θέλει να τα δει και κλείνει τα μάτια του.
Η προηγούμενη σειρά 1 δεν είχε 'θεματάκια' αλλά χοντρά προβλήματα ακόμα και με στραβωμένες βαλβίδες από προβλήματα χρονισμού .Αλλά και η νέα μια χαρά άρχισε με τα σκουριασμένα καθίσματα...
Αν αυτό το λένε ποιότητα στη BMW πάω πάσο.Δίκιο έχεις να είσαι απογοητευμένος γιατί αντιμετωπίζεις κάποια προβλήματα με πολλαπλασιαστές αν θυμάμαι καλά.
Εμένα πάντως (να χτυπήσω ξύλο) δεν μου έχει σκάσει κάποιο πρόβλημα με δυο BMW και καμιά 80.000κμ στο σύνολο.
Ντίζελ όμως δεν έχω διαβάσει τέτοιου επιπέδου προβλήματα που αναφέρεις καθώς επίσης και στα νέα 1.6Τ βενζίνης, οπότε δεν υπάρχει κανένας λόγο να πανικοβάλουμε τον φίλο μας.
Άλλωστε όλα τα αυτοκίνητα που κοιτάει είναι στο ίδιο επίπεδο αξιοπιστίας.
Τώρα τα υπόλοιπα που λες, προφανώς είναι μεμονωμένα περιστατικά, όπως πχ το πρόβλημα χρονισμού που αναφέρεις (δεν έχω διαβάσει κάτι τέτοιο) που συμβαίνουν στο ίδιο ποσοστό, παντού και σε όλες τις εταιρίες. Δηλαδή είναι παράλογο να βγάλει κάποιος από το παραπάνω το συμπέρασμα 'μακριά από τα καινούρια BMW γιατί έσκαγαν πολλαπλασιαστές και κάρφωναν βαλβίδες στη προηγούμενη γενιά'.
Στα φόρουμ πάντως κάποιος θα μπει για να πει το πρόβλημά του και να περιγράψει την αρνητική του εμπειρία από αυτό, οπότε δεν είναι και τόσο αξιόπιστα για να βγάλεις συμπέρασμα περί αξιοπιστίας μιας φίρμας.
Τέλος, η σκουριά σε κάποια πρώτα μοντέλα (πλέον διορθώθηκε εδώ και καιρό) ήταν επιφανειακή και όχι σε βάθος.
-
Για να σου θυμισω αλλη μια φορα πχ...
viewtopic.php?f=6&t=33073&hilit=BMW+%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%AC+1+116
και απο ξενο forum: http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=280923 -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Για να σου θυμισω αλλη μια φορα πχ...
viewtopic.php?f=6&t=33073&hilit=BMW+%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%AC+1+116
και απο ξενο forum: http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=280923Τα έχω διαβάσει, ξέρω σε τι αναφέρεσαι.
Τι συζητάμε τώρα? Πάμε να βγάλουμε τα καινούρια diesel αναξιόπιστα επειδή έγραψαν δυο άτομα από ένα ποστ που λένε ότι το ατμοσφαιρικό 2008 116i το πήραν στο χέρι?
Αν αύριο το γκόλφ πηδήξει δόντι και τα κάνει όλα χάλι μαύρο και το γράψω στο φόρουμ, τι θα πρέπει να υποθέσει ο κόσμος? Μακριά από τα 1.4 tsi γιατί πηδάνε δόντια και καρφώνουν βαλβίδες?
Μιλάμε για μεμονωμένα περιστατικά, όπως ανέφερα, και δεν έχουμε ιδέα τι συντήρηση έχει κάνει και κυρίως τι χρήση.
Αν εγώ αλλάζω στο δικό μου λάδια κάθε 20.000κμ και το ζορίζω κρύο, ε μετά δε θα μου φταίξει η BMW αν το πάρω στο χέρι.
-
H F20 που έχω εγώ είναι από τα πιο άνετα αυτοκίνητα που έχω μπει/οδηγήσει. Έχω βέβαια την ηλεκτρονική ανάρτηση και εννοώ φυσικά όταν την έχω στο τέρμα μαλακό και στο φυσιολογικό. Στη σκληρή ρύθμιση είναι λίγο απότομη στην απόσβεση αλλά και πάλι δεν είναι ιδιαίτερα ενοχλητικό.
Ο αεροδυναμικός θόρυβος από τους καθρέφτες υπάρχει όντως μετά τα 140 αλλά οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι δεν ακούγεται τίποτα άλλο και έτσι σου κάνει εντύπωση.
Το αυτοκίνητο έχει πολύ καλούς χώρους καμία σχέση με την Ε87 που δεν μπορούσες να μπεις στο πίσω κάθισμα. Άνετα μεταφέρονται 5 άτομα με το αυτοκίνητο και ο χώρος αποσκευών είναι υπέρ ικανοποιητικός για την κατηγορία στην οποία ανήκει.
Δε μπορεί το αυτοκίνητο να συγκριθεί με το V40. Το volvo χάνει στην κατανάλωση, στην ποιότητα στις επιδόσεις και στην αίσθηση στην σπορ οδήγηση. Είναι φθηνότερο μόνο χωρίς να είναι κακό αυτοκίνητο οπότε αποτελεί μία αξιοπρεπή επιλογή.kostis20. Σπασμένους κινητήρες έχουν όλες οι εταιρίες, ακόμα και η honda και η toyota. Δεν είναι σοβαρό κριτήριο αξιοπιστίας αυτό. Επίσης αναφέρεσαι σε βενζινοκινητήρες της Ε87 και εδώ συζητάμε για πετρέλαιο F20.
-
Εγώ απλά έβαλα τα link γιατί ο Νίκος ποιο πάνω έγραψε ότι δεν έχει διαβάσει για πρόβλημα χρονισμού
και οτι η προηγούμενη '1' είχε απλά' θεματάκια'.
Δε διαφωνώ ότι όλες οι εταιρείες έχουν σπασμένους κινητήρες,απλά εδώ συζητάμε για BMW.Για volvo δεν έχει τύχει να ακούσω .Αν έχεις ακούσει εσύ γράψε το για να ενημερωθούμε όλοι.
Όπως ξαναέγραψα ποιο πάνω,αλλά δε θέλετε μάλλον να καταλάβετε,μιλάω γενικά για τη BMW σαν εταιρεία .Και μιλάω ως κάτοχος ΒMW που με έχει αφήσει 3 φορές στο δρόμο μέχρι τα 60000 χμ.
Αυτα. -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Εγώ απλά έβαλα τα link γιατί ο Νίκος ποιο πάνω έγραψε ότι δεν έχει διαβάσει για πρόβλημα χρονισμού
και οτι η προηγούμενη '1' είχε απλά' θεματάκια'.
Δε διαφωνώ ότι όλες οι εταιρείες έχουν σπασμένους κινητήρες,απλά εδώ συζητάμε για BMW.Για volvo δεν έχει τύχει να ακούσω .Αν έχεις ακούσει εσύ γράψε το για να ενημερωθούμε όλοι.
Όπως ξαναέγραψα ποιο πάνω,αλλά δε θέλετε μάλλον να καταλάβετε,μιλάω γενικά για τη BMW σαν εταιρεία .Και μιλάω ως κάτοχος ΒMW που με έχει αφήσει 3 φορές στο δρόμο μέχρι τα 60000 χμ.
Αυτα.Ε και μένα 80.000κμ στο σύνολο καμία από τις 2 δεν με έχει αφήσει στο δρόμο.
Τα προβλήματα που όντως είχε η προηγούμενη -επαναλαμβάνω- γενιά ήταν ηλεκτρονικής και όχι μηχανικής φύσεως με τους πολλαπλασιαστές τα οποία λύθηκαν.
Δεν υπάρχει λοιπόν κάποιο γενικότερο ή γενικευμένο πρόβλημα χρονισμού όπως το αναφέρεις, απλά δυο περιστατικά από κάποια φόρα που πήραν οι κάτοχοι το μοτέρ στο χέρι, όπως συμβαίνει ή μπορεί να συμβεί σε όλες τις εταιρίες, χωρίς να γνωρίζουμε όμως περισσότερες πληροφορίες για τη συντήρησή ή χρήση τους.
Γιαυτό έγραψα πριν ότι δεν χρειάζεται να το γενικεύουμε.
-
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Το volvo χάνει στην κατανάλωση, στην ποιότητα στις επιδόσεις και στην αίσθηση στην σπορ οδήγηση. Είναι φθηνότερο μόνο χωρίς να είναι κακό αυτοκίνητο οπότε αποτελεί μία αξιοπρεπή επιλογή.Ακυρα συμπερασματα....αν μη τι αλλο στα μετρησιμα στοιχεια τα νουμερα των κατασκευαστων σε διαψευδουν.. 116ED 116hp, 260Nm, 3.8 μικτη, 99 CO2 και drive-e 115hp, 270Nm, 3.4 μικτη, 88 CO2. Και οκ pipes λενε και οι δυο, αλλα καποιον που τον ενδιαφερει η οικονομικη μετακινηση, το 88 καλυπτει και τυχον μειωση του οριου μηδενικων τελων -στην ελλαδα ζουμε! Βλεποντας ομως στον πραγματικο κοσμο τις επιδοσεις τους στην καταναλωση, παλι δεν εχεις δικιο...5.43 μεση ο ασσος και 5.34 το v40....κοινως, μια απο τα ιδια..
Και κατι που εχει ξαναμπει...
Tested model BMW 116, LHD
Body type 5 door hatchback
Year of publication 2012
Kerb weight 1365kgTested model Volvo V40 1.6 diesel 'Kinetic', LHD
Body type 5 door Translation not found
Year of publication 2012
Kerb weight 1377kgΜε τo esp on και τα δυο στα 80km/h (They are carried out at 80 km/h with sudden steering wheel rotations up to 270 degrees.). Ποσο σπορτιβικα χοροπηδαει η πισω αναρτηση του ασσου...
-
τί να κλάσει η bmw σε οδική συμπεριφορά το volvo...
πάντως η ταλάντωση οφείλεται στο απότομο πάτα-ασε των φρένων από το esp κ δεν είναι 'χοροπηδητό'
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
τί να κλάσει η bmw σε οδική συμπεριφορά το volvo..Ελα, πες μας και για κανενα πλανητη τωρα...
πάντως η ταλάντωση οφείλεται στο απότομο πάτα-ασε των φρένων από το esp κ δεν είναι 'χοροπηδητό'
Το αλλο γιατι δεν χοροπηδαει στο αποτομο πατα-ασε των φρενων απο το esp?
Volvo v40 d2 και BMW 116d eff.dynamics