-
εγω εχω το ημιαυτοματο C4 , 16 μηνες τώρα. Επεσα απο τα 11 λιτρα /100 χιλιομετρα με ενα BMW 319i E90 στα6 λιτρα πετρελαιο στις ιδιες συνθηκες. Το C4 στα 22 χιλιαδες χιλιομετρα εχει απαιτησει(1 συμφωνα με το βιβλιο συντηρησης αλλα εμεις οι Ελληνες ειμαστε προβληματικοί!!) 2 αλλαγες λαδιου με κοστος οχι πανω απο 140 ευρω. Η διαφορα για εμενα ειναι χαοτικη στα 11 λιτρα το BMW με 1.75 εκανε 19 λεπτα το χιλιόμετρο με 1.35 πετρελαιο το C4 ειναι στα 8 λεπτα. 11 λεπτα για 20000 χιλιομετρα τον χρονο σε εμενα ηταν 2,200 ευρω+150 ευρω απο τα τελη κυκλοφοριας+200 ευρω απο την ασφαλεια, περιπου 2,500 ευρω τον χρονο. Ειναι κριμα που η αντιπροσωπεια δεν εφερνε οταν εγω εψαχνα σε ανταγωνιστικη τουλαχιστον τιμη το μπραβο ενα απο τα πολυ αγαπημενα μου αυτοκίνητα, με το τελευταιο μοντελο να εχει κανει 140 χιλιαδες απροβληματιστα χιλιομετρα στην οικογενεια μου. Το ερωτημα που πρεπει να απαντησει καποιος λοιπον ειναι οχι αν θελει να πληρωσει το κοστος αλλα ποτε!
-
Πρεπει να της επινες το αιμα της BMW για να εβλεπες 11αρια...
ΥΓ: 318 φανταζομαι εννοεις.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
dasimo,
εμενα το Bravo με το υγραεριο στα 85 λεπτα μου καιει 7 λεπτα το χιλιομετρο. Δεν μπορω ομως να το συγκρινω με το προηγουμενο και με καυσιμο βενζινη, ειναι αυτονοητο οτι με βενζινη θα εκαιγε περισσοτερο, αλλα μπορω μονο να κανω συγκριση με το προηγουμενο αν εκαιγε υγραεριο και τι θα εκαιγε αν ηταν με πετρελαιο (ωστε να ξερω τι με συμφερει για να προχωρησω σε μετατροπη η σε αγορα πετρελαιοκινητου σε βαθος χρονου) αλλα αν κρινω απο την καταναλωση σου σε βενζινη η αναλογη σε υγραεριο θα σου εκανε 10 λεπτα το χιλιομετρο. Δεν ειναι και τραγικο οταν τωρα με το πετρελαιο καις 8 λεπτα. Για να καις ομως 11 λιτρα με βενζινη και 6 με πετρελαιο θα πρεπει να εχει αλλαξει και ο τροπος οδηγησης σου προς το χαλαροτερο, οποτε με υγραεριο και αναλογες συνθηκες θα ειχες ιδιο κοστος τουλαχιστον και το λεω εξ ιδιας πειρας. Οσο για τα σερβις τα εργοστασιακα νουμερα συμφωνα και με το service interval του αυτοκινητου στο κομπιουτερ του ειναι για λαδια (στο Bravo) καθε 30000 χλμ (πριν 16 χιλ χλμ οταν το πηρα του ειχαν κανει σερβις/αλλαγη στην Fiat και τωρα δειχνει το κομπιουτερ του οτι θελω αλλα 17 χιλ χλμ για την επομενη αλλαγη, ασχετα αν το κανω νωριτερα), και συμπληρωμα οταν χρειαζεται, οποτε το μισο κοστος σερβις απο το πετρελαιο στο C4 (τα Bravo πετρελαια εχουν τα ιδια διαστηματα με αυτα της βενζινης). -
Όπως λέει και ένας φίλος , όλα είναι δρόμος!
Να ΄χαμε και μερικά εκατοστά επιπλέον απόσταση από το οδόστρωμα ... -
-
ωραιο το bravo!
-
μετά από 5 χρόνια και το δικό μου τιμόνι άρχισε να εμφανίζει κάποιες φθορές
εκεί που το κρατάω συνήθως,έχει κάνει κάποιες ζάρες,δεν έχει φύγει το δέρμα αλλά οσονούπω το κόβω να την κάνει,απέκτησε κι άλλη μια μικρή στο επάνω μέρος από τον καλοκαιρινό ήλιο
τελείωσε η εγγύηση,τελείωσε και η επέκταση επομένως το αφήνω έτσιστα υπόλοιπα όλα μια χαρά,λίρα εκατό το αμαξάκι,φτού σκόρδα μέχρι στιγμής μόνο αλλαγές λαδιών(δεν καίει γραμμάριο) και τα προγραμματισμένα service
πάντως αναλογικά είναι λίγο θορυβώδης ο t-jet και ειδικά με το air condition(όχι clima) ανοιχτό βγάζει αρκετό θόρυβο,αναφέρομαι σε χαμηλές σχέσεις στο κιβώτιο γιατί πχ με 5η-6η σε ταξίδι είναι μια χαρά
-
Το δικό μου τιμόνι έτσι ξεκίνησε πέρυσι με ζάρες και μετά από λίγο καιρό ξέφτισε σχεδόν σε όλο του το μήκος. Του έβαλα κι εγώ ένα κάλλυμα και είναι εντάξει, δε φαίνεται τίποτα.
-
Γυρω στα 100 ευρω κανει να του περασεις νεο δερμα και μαλιστα καλυτερο απο αυτο γιατι αυτο που ειχε τουλαχιστον τον πρωτο καιρο δερμα δεν ηταν, κατι σαν φλυδα δερματος περισσοτερο..
-
Καλημέρα στο φόρουμ,
Θα ήθελα να κάνω ένα καλό έλεγχο στο μποστινό σύστημα αλλα επείδη ούτε πολυ χρόνος υπάρχει ούτε πολλα χρήματα για αναζήτηση , μήπως έχετε να μου προτείνετε (με πμ) καποιο καλό μάστορα εντός αττικής?
-
Είπα να κανω ενα δωράκι μέρες που ερχονται για το Bravo μου.Ενα σετακι αμορτισερ.
Μετα απο ερευνα αγοράς που έκανα για αντικατασταση των εργοστασιακων χωρις χαμηλωμα εχω τα εξής :
1.Osrav topline (αζώτου - λαδιού)
2.Monroe reflex
3.Boge
4. Kayaba excel gΦυσικά έχω ακούσει απο κάθε μάστορα και διαφορετική γνώμη.
Κάθε γνώμη/εμπειρία απο το forum ευπροσδεκτη!
Ευχαριστώ
-
Χθες βραδυ μπηκα σαν συνοδηγος σε ενα Bravo MY 10 με τα 120 αλογα. Πρεπει να ηταν η εκδοση Dynamic. Πολυ ωραιος o βραδυνος φωτισμος. Σκληρη αναρτηση αλλα με ομαλη αποσβεση των ανωμαλιων. Ωραιος, σπορτιφ ηχος απο τον κινητηρα. Καλοεξοπλισμενο με μονες ουσιαστικες ελλειψεις τον αυτοματο κλιματισμο και τη θυρα usb. Ο φιλος το αγορασε Νοεμβρη του 11 με... 14.000 ευρω!! Μικρομεσαιο τουρμπακι με 14 χιλιαρικα χωρις να λειπει τιποτα απο εξοπλισμο.
-
ηταν και ειναι πανεμορφο το bravo και πολυ καλο σαν αυτοκινητο, αλλα η fiat δεν το στηριξε και δεν το προωθησε σωστα...
ουτε ενα f/l, ουτε νεες εκδοσεις/μοτερ στην γκαμα και μαλλον δεν θα εχει και αντικαταστατη!κριμα!
-
Και φ/λ - μικρό μεν, αλλά υπαρκτό - είχε, και νέα μοτέρ.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Και φ/λ - μικρό μεν, αλλά υπαρκτό - είχε, και νέα μοτέρ.οταν λεω νεα μοτερ, μπορουσε να ειχε μπει το multiair με τα 135 αλογα! αλλα αυτοι το σταματησαν ακομα και απο το punto!
να ειχαν βαλει tct, το οποιο εχουν το κολλημα να το βαζουν μονο στην alfa!το f/l οντως ειχε γινει, αλλα οι διαφορες δεν φανηκαν σχεδον καθολου!
γενικα ακολουθησαν λαθος τακτικη με το συγκεκριμενο μοντελο!
και απο τα νεα μοντελα ολα θα ειναι παραλλαγες 500/panda, ενω θα μπορουσαν να βγαλουν πανω στο πατωμα της G ενα νεο bravo! -
Ο χρήστης Γιωργος lancia έγραψε:
ηταν και ειναι πανεμορφο το bravo και πολυ καλο σαν αυτοκινητο, αλλα η fiat δεν το στηριξε και δεν το προωθησε σωστα...
ουτε ενα f/l, ουτε νεες εκδοσεις/μοτερ στην γκαμα και μαλλον δεν θα εχει και αντικαταστατη!κριμα!
Πολύ αοσμο σαν αυτοκίνητο ...
-
Ο χρήστης Γιωργος lancia έγραψε:
Και φ/λ - μικρό μεν, αλλά υπαρκτό - είχε, και νέα μοτέρ.
οταν λεω νεα μοτερ, μπορουσε να ειχε μπει το multiair με τα 135 αλογα! αλλα αυτοι το σταματησαν ακομα και απο το punto!
να ειχαν βαλει tct, το οποιο εχουν το κολλημα να το βαζουν μονο στην alfa!το f/l οντως ειχε γινει, αλλα οι διαφορες δεν φανηκαν σχεδον καθολου!
γενικα ακολουθησαν λαθος τακτικη με το συγκεκριμενο μοντελο!
και απο τα νεα μοντελα ολα θα ειναι παραλλαγες 500/panda, ενω θα μπορουσαν να βγαλουν πανω στο πατωμα της G ενα νεο bravo!Μα είχε μπει multiair με 140.
Για το ημιαυτόματο (ημιασυτόματο δεν είναι;) σαζμάν ναι, δεκτό. Το 'μετρημένο' φ/λ γι' άλλους είναι μείον, γι' άλλους συν.
Άοσμο, Ρεντ, γιατί; Προσωπικά πέρα απ' το όχι πολύ καλό τιμόνι και την υπό προϋποθέσεις σχετικά ξερή πίσω ανάρτηση δεν έχω κάποιο άλλο χαρακτηριστικό που να με χαλά έντονα. Ok, ψηλή κάπως κατανάλωση, αλλά αυτό δεν το κάνει πιο 'άοσμο'.
-
Νομιζω ως αοσμο εννοει κατι βαρετο/αδιαφορο.Οχι απαραιτητα οτι ειναι κακο το αυτοκινητο,αλλα δε σε χαλαει ουτε σε φτιαχνει εντονα σε καποιο τομεα
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
-
εχεις δικιο για το multiair, ειχα κολλησει στο t-jet, καθως με αυτον πουλησε περισσοτερο!
τωρα πλεον το βγαζει μονο multijet μες τα 120 αλογα!αοσμο ουτε εγω το θεωρω! και στην εκδοση sport με τα 150 αλογα ειχε σπορ διαθεσεις!
οσο για την αναρτηση, πισω ηταν ξερη λογω ημιακαμπτου!
γενικα ομως αν και σκληρη, ειχε καλη αποσβεση των ανωμαλιων! -
Μιλώντας για το 150άρι sport, πάντως, από μοτέρ είναι πολύ καλό. Από ανάρτηση δε θα την έλεγα καλή. Είναι σκληρή και παρόλα αυτά πλέει λιγάκι. Όχι ότι είναι ασαφής σε ενοχλητικό επίπεδο. Σε στρίψιμο, δλδ, το αυτοκίνητο πέρα απ' το κάπως άνιωθο τιμόνι δεν είναι δυσάρεστο, παρά το βάρος του. Σε σχεδιασμό εξωτερικά ακόμα το θεωρώ πολύ καλό και ουδόλως άοσμο, και μέσα ένα τσικ κατώτερο (σε σχέση με έξω εννοώ).
Συγκρίνοντας εν τέλει με τον ανταγωνισμό του τότε (2007), με τπτ δε θα το έκρινα άοσμο. Ότι δεν ήταν το καλύτερο, σε διάφορους τομείς, ναι.
Fiat Bravο 2007