-
μόλις τα μάθεις τα συστήματα μετά θα τα θεωρείς απαραίτητα.
όσο το βλέπω τόσο πιο πανέμορφο μου φαίνεται το ατιμο το νεο κλιο
για εμένα η καλύτερη πρόταση της κατηγορίαςαλήθεια, η έκδοση με τα 75 αλογα μόνο στη χαρτογραφιση διαφέρει από αυτήν με τα 90?
-
Αυτό που σου κανει φυσιολογικό είναι
Σχεδόν σε όλα τα Renault το κανει
Επίσης αν θες να ξέρεις ακριβώς πόσα καύσιμα έχει το αυτοκίνητο με απολυτη ακρίβεια να τσεκάρεις τον μετρητή λίτρων του Trip -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
μόλις τα μάθεις τα συστήματα μετά θα τα θεωρείς απαραίτητα.
όσο το βλέπω τόσο πιο πανέμορφο μου φαίνεται το ατιμο το νεο κλιο
για εμένα η καλύτερη πρόταση της κατηγορίαςαλήθεια, η έκδοση με τα 75 αλογα μόνο στη χαρτογραφιση διαφέρει από αυτήν με τα 90?
Δεν ξερω τι ειναι η χαρτογραφηση αλλα μο
υ ειχαν πει οτι απλα εχει μικροτερη τελικη.εγω το ηθελα για χρηση οικονομικη εντος πολης. -
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Επίσης να ξέρεις ότι στα Renault αν βάλεις καύσιμο με ανοιχτή μηχανή μπορεί να τύχει να μην ανέβει ο ηλεκτρονικός δείκτης. Αλλά με το που βάλεις ξανά με σβηστή κι ελάχιστο καύσιμο επανέρχεται στη φυσιολογική του θέση. Γι'αυτό να σβήνεις όταν είσαι σε βενζινάδικο.ορθον!
οταν πρωτοπηρα το μεγκαν ('04) ετυχε να ανοιξει ο υπαλληλος στο πρατηριο την ταπα πριν σβησω την μηχανη.
το γεμιζω γυρω στο μισο και φευγω. μετα απο 50 μετρα καθως κοιταω τον δεικτη τον βλεπω εκει που τον...αφησα!
γυριζω επι τοπου και αρχιζω την μανουρα με τον βενζινα (πειραγμενη αντλια κλπ κλπ). ο ανθρωπος μου εξηγουσε οτι παιζει τετοια περιπτωση αλλα εγω ανενδοτος! στην πορεια εμαθα...
εχει τυχει σε βενζιναδικο οπου υπαρχει πολλη κινηση και ο υπαλληλος να ειναι ετοιμος να ανοιξει την ταπα πριν ακινητοποιηθω τελειως, να σβηνω ! (μιλαω για ουτε μισο μετρο!)Επίσης αν θες να ξέρεις ακριβώς πόσα καύσιμα έχει το αυτοκίνητο με απολυτη ακρίβεια να τσεκάρεις τον μετρητή λίτρων του Trip
να υποθεσω μιλας για τον μετρητη που αναφερει ποσα λιτρα εχουν καταναλωθει? δεν το λες και απολυτη ακριβεια! ισως μια καλη προσεγγιση...
εκτος και αν στα πιο καινουργια μοντελα υπαρχει αυτη η πληροφορια στο trip και δεν το γνωριζω. -
Όχι το λέω απόλυτη ακρίβεια
Όταν κατεβαίνω και λέω στα βενζινάδικα θα παρει (πχ με 44.2 καταναλωμένα απο φουλαρισμά στο τριπ) και παίρνει 44,3 ή 44,4 και με κοιτανε σαν εξωγήινο ακριβέστατο το λέω εγω
Βεβαίως υπάρχει και αν θυμαμαι καλα πρέπει να υπαρχει και στο δικό σου.Είναι μια ένδειξη στο τριπ που αναφέρε σαν μοναδα μετρησης μόνο λίτρα -
Σ' εσένα δεν βάζουν τουλάχιστον 15% παραπάνω βενζίνη όλα ανεξαιρέτως τα πρατήρια; Εδώ όλο το 4ΤΦ το κλέβουν.
-
-
Καλησπέρα σε όλους!!
Από τις αρχές Σεπτέμβρη, έχω κι εγώ το CLIO IV 90hp dynamic, επιτέλους!!!
Λόγω προβλήματος στον Η/Υ μου δεν μπόρεσα να γράψω νωρίτερα δυστυχώς..Προς το παρόν έχω κάνει 1200 χμ, και η μέση κατανάλωση είναι στα 4.9 lt.
Μέχρι τώρα όλα μια χαρά, με μια μικρή εξαίρεση!!! Μπλοκάρισμα του συστήματος Start and Stop και πρώτη επίσκεψη στο συνεργείο στα 700 χμ! Το ελέγξανε στον υπολογιστή και όλα καλά!! Μετά από τις απίστευτες καταστάσεις και την αναμονή και υπομονή που έκανα μέχρι να παραλάβω το αυτοκίνητο, τίποτα δεν με πτοεί πλέον!!
Με την ευκαιρία, έκαναν και τον πρώτο έλεγχο (στα 700χμ, αντί στα 1000χμ που μου είχαν πει στην αρχή) και η επόμενη επίσκεψη θα είναι για λάδια, στα 10.000χμ ή σε ένα χρόνο.Η μπάρα που αλλάζει χρώμα με τον τρόπο οδήγησης δεν λειτουργεί ούτε στο δικό μου αυτοκίνητο, η ένδειξη όμως για τις αλλαγές ταχύτητας λειτουργεί μια χαρά! Το bluetooth λειτουργεί OK με το Xperia J. Δεν έχω κάνει ακόμη αναβάθμιση στους χάρτες, ίσως στις επόμενες μέρες.
athan77, μετά από φουλάρισμα, ο δείκτης καυσίμου άρχισε να κατεβαίνει μετά 300χμ περίπου, οπότε μην ανησυχείς!
αυτά προς το παρόν! καλό βράδυ!
-
Kasmar
οταν λες οτι ειχε μπλοκαρει το start&stop τι εννοεις? οτι δεν εσβηνε στα φαναρια πχ? και οταν το συνδεσανε στον υπολογιστη ηταν ολα καλα η φτιαξανε κατι?
πρωτη επισκεψη στα 1000χλμ γιατι? επιβαλεται? μηπως ειναι απλα κολπο να παιρνουν λεφτα?
Επισης για το service η ρενω δεν λεει στα 15000χλμ η χρονο? η μηπως ειναι οντως 10000 κ θυμαμαι λαθος δεν ξερω.Κ τελος αυτο με την πρασσινη μπαρα που λες οτι δε δουλευει μηπως ειναι χαρακτηριστικο του Rlink μονο?
Αλλιως να τους πεις να στο φτιαξουνε!Sorry απλως περιμενω κ γω το δικο μου σε λιγες βδομαδες κ ειναι μλκια αν σε καινουριο αμαξι δε δουλευουν πραγματα...
-
Λάδια στα 15.000 ή ένα χρόνο.
Service στα 30.000 ή 2 χρόνια.
Τώρα αν τη πρώτη αλλαγή λαδιών την κάνεις νωρίς είναι δική σου επιλογή. Επίσης μπορείς να του κάνεις αλλαγές στα 10, μετά ξανά στα 20 και στα 30 το service του. Πάλι με δική σου επιλογή. Το λάδι είναι υγεία για τον κινητήρα και χωρίς πολύ μεγάλο κόστος.Η πράσινη μπάρα όπως είπες δουλεύει μόνο σε συνδυασμό με το R-link.
Πόσο έμεινε giteart?
-
Ο χρήστης giteart έγραψε:
Kasmar
οταν λες οτι ειχε μπλοκαρει το start&stop τι εννοεις? οτι δεν εσβηνε στα φαναρια πχ? και οταν το συνδεσανε στον υπολογιστη ηταν ολα καλα η φτιαξανε κατι?
πρωτη επισκεψη στα 1000χλμ γιατι? επιβαλεται? μηπως ειναι απλα κολπο να παιρνουν λεφτα?
Επισης για το service η ρενω δεν λεει στα 15000χλμ η χρονο? η μηπως ειναι οντως 10000 κ θυμαμαι λαθος δεν ξερω.Κ τελος αυτο με την πρασσινη μπαρα που λες οτι δε δουλευει μηπως ειναι χαρακτηριστικο του Rlink μονο?
Αλλιως να τους πεις να στο φτιαξουνε!Sorry απλως περιμενω κ γω το δικο μου σε λιγες βδομαδες κ ειναι μλκια αν σε καινουριο αμαξι δε δουλευουν πραγματα...
Άναψε το κόκκινο λαμπάκι με το κατσαβίδι και εμφανίστηκαν τα μηνύματα 'Check Stop and Start', 'Check Hill start assistance' και 'Check vehicle'. Το κουμπί 'Stop & Start' δεν ανταποκρινόταν και δεν έσβηνε το αμάξι σε στάση, ενώ λίγο πριν που είχα σταματησει σε διόδια, λειτουργούσε κανονικά. Ήμουν κοντά στο συνεργείο και πήγα αμέσως.
Μου είπε να το πάω την αλλη μερα για να το δεί με κρύα τη μηχανή. Όταν έφυγα όμως απο το συνεργείο τα μηνύματα εξαφανίστηκαν και το 'Stop & Start' λειτουργούσε κανονικά.. Νόμος του Μέρφι!! χαχα
Το πήγα βέβαια την άλλη μέρα. Το συνδέσανε στον Η/Υ και το ελέγξανε. Δεν φτιάξανε κάτι από ότι μου είπαν.
Και εάν ξανασυμβεί βλέπουμε..
Ναι, τα λάδια κάθε 15.000 χμ ή κάθε χρόνο. Η πρώτη αλλαγή είναι δική μας επιλογή όπως αναφέρει κι ο samatistas.
Οπότε λέω να το πάω στα 10.000 χμ., αν τα έχω κάνει σε ένα χρόνο.
Την πρώτη επίσκεψη στα 1000χμ, μου είπαν απο το συνεργείο να την κάνω. Δεν μου τη χρεώσανε πάντως.
Μπορεί να ήταν και και περιττή, δεν ξέρω. Κακό δεν κάνει πάντως..
Ίσως στην τσέπη μας, αν υποθέσουμε ότι το πρώτο σερβις είναι δωρεάν και το κάνανε πολύ νωρίς.Ότι άλλο θελήσεις εδώ είμαστε
-
samatistas το αμαξι μου ειπε ο φιλος μας ειναι ετοιμο κ περιμενει να μπει σε καραβι για να ερθει. ελπιζω αυτη τη βδομαδα να ξεκινησει.
τωρα ποσες ακομα μερες θα παρει να φτασει κ να εκτελωνιστει κ να ερθει αθηνα να βγουν κ τα χαρτια του κτλπ για να το παρω... ενας θεος ξερει. παντως το προγραμμα στον υπολογιστη του θα πεσει εξω σιγουρα φαινεται που ελεγε γυρω στις 28σεπτεμβρη.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
όσο το βλέπω τόσο πιο πανέμορφο μου φαίνεται το ατιμο το νεο κλιο
έχεις άλλες 2 γενιές κλιο να αποκτήσεις και μετά βλέπεις...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
όσο το βλέπω τόσο πιο πανέμορφο μου φαίνεται το ατιμο το νεο κλιο
έχεις άλλες 2 γενιές κλιο να αποκτήσεις και μετά βλέπεις...
ξεκίνησα αργά την καριέρα μου ως γαλλόφιλος ρε γαμώτο
το κλιο είναι δεύτερο σε πωλήσεις για τον Αύγουστο ευρωπαικά (πέρισυ ήταν έκτο) ξεπερνώντας το φιεστα και πόλο. best seller που χρειαζόταν η ρενώ!
θα πήγαινε κ ακόμα καλύτερα, αλλά στην γερμανία δεν πουλάει τίποτα (παιζει κάτω από τη θεση 40! ) -
Πολυ ωραίο αμάξι!Χαλαρά ειναι το πιο όμορφο Clio που έχει βγει. Οκ μετά το williams.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Πολυ ωραίο αμάξι!Χαλαρά ειναι το πιο όμορφο Clio που έχει βγει. Οκ μετά το williams.+το προηγουμενο RS
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
όσο το βλέπω τόσο πιο πανέμορφο μου φαίνεται το ατιμο το νεο κλιο
έχεις άλλες 2 γενιές κλιο να αποκτήσεις και μετά βλέπεις...
ξεκίνησα αργά την καριέρα μου ως γαλλόφιλος ρε γαμώτο
το κλιο είναι δεύτερο σε πωλήσεις για τον Αύγουστο ευρωπαικά (πέρισυ ήταν έκτο) ξεπερνώντας το φιεστα και πόλο. best seller που χρειαζόταν η ρενώ!
θα πήγαινε κ ακόμα καλύτερα, αλλά στην γερμανία δεν πουλάει τίποτα (παιζει κάτω από τη θεση 40! )Τον Ιούλιο στην 67 θέση με 1200 κομματια και τον Αύγουστο στην 36 θέση με 1700 κομματια. Ανεβαίνει σταδιακά..
-
Θυμάμαι το πρώτο είχε αυτοκόλλητο στο πίσω τζάμι που έλεγε κάτι σαν best seller Deutschland και κάτι τέτοια
Sent under heavy fire
-
'Eγώ; Clio! ' Δεν έλεγε?
-
Και από αυτό είχανε
Sent under heavy fire
Renault Clio IV