Sep 20, 2013, 10:05 PM

Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Εγώ πάντως ψιλοζορίζομαι να ακολουθήσω την κίνηση με αυτοκίνητο που κάνει 0-100 σε 20. Με αυτοκίνητο που κάνει 0-100 σε 10 περνάς τους πάντες. Με το GT86 απλά δεν σε βλέπει κανείς πλην κοντράκηδων...

Aλεξανδρε νομιζα οτι το θεμα της λεξης 'ακολουθω την κινηση' ειχε γινει κατανοητο με ποια εννοια το ανεφερα, και στην συνεχεια, με το οσο πιο αναλυτικη δημοσιευση γινοταν, απο το 'οδηγησα'.

Προφανως και οχι, απ' οτι φαινεται, οποτε να ξαναπω οτι δεν ειναι τελικα τοσο το ζητουμενο η μεγιστη ιπποδυναμη που αποδιδεται, αλλα ο ΤΡΟΠΟΣ, και ακομα πιο συγκεκριμενα το ευρος των στροφων οπου εμφανιζεται η γνωστη εντονη 'κοιλια' που τοσο ξεκαθαρα φανηκε σε διαγραμματα δυναμομετρησης, αλλα ελαχιστοι καταλαβαν...

Θα ξαναπω επισης, οτι πιθανοτατα αυτη η ενοχλητικη 'κοιλια' που εμφανιζεται στο μεσο περιπου του συνολικου ευρους των στροφων, (λογω ρυπων?, εναλλαγης εμμεσου με αμεσο ψεκασμο?) να μπορει να εξαλειφθει -κυριως σε αισθηση, και φυσικα και σε αριθμους επιδοσεων- σε ενα σημαντικο βαθμο, με την τοποθετηση του εξτρα εργοστασιακου δισκατου μπλοκε (οχι γιατι το στανταρ τορσεν δεν ειναι καλο, αντιθετως...) ακριβως επειδη συνοδευεται με κονυτερη τελικη σχεση απο 4.1:1 σε 4.3:1, (χωρις να χανεται η εργοστασιακη εγγυηση με ολο αυτο) αλλα και με ενδεχομενο remapping ή τοποθετηση παραλληλης ecu...(με απωλεια της μηχανικης εγγυησης στην τελευταια περιπτωση)

Ποσο πιο αψεγαδιαστο βεβαια θα ηταν το αυτοκινητο imo, εαν εβαζαν πχ τον 1600αρη boxer του απερχομενου impreza, βελτιωμενο οπου χρειαζεται για τους ρυπους, μαζι με μια σχετικα μικρη τουρμπινα με διπλους αυλους (twin-scroll) , και μια καλα ρυθμισμενη ecu ωστε η παροχη δυναμης να ειναι οσο πιο γραμμικη γινεται...Oπως το εχει καταφερει αλλωστε η συνεργασια της Psa με Bmw στον καταπληκτικο 1600αρη πουυ επισημως αποδιδει απο 156 εως και 200ιππους...