Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Γρηγορη,εγω απο το ωραιοτατο review σου καταλαβα οτι το αυτοκινητο σου αρεσει,γιατι αυτοπαγιδευεσαι υπερτονιζοντας. 2 κατ'εσε ισχυρα μειονεκτηματα,τα οποια με τον τροπο που τα παρουσιαζεις δειχνουν να επισκιαζουν την συνολικη σου εντυπωση?
Ο κινητηρας ειναι υπεραρκετος για τους πλειστους ημων,αν και αντιλαμβανομαι οτι η 'πλαισιαρα' σηκωνει και αλλο.
Ωστοσο, **η ατμοσφαιρικη του φιλοσοφια,αυτο που για εσενα ειναι μειονεκτημα **(δεκτο...),του δινει αυτο το 1-1 στο πατημα του γκαζιου (μεγα πλεονεκτημα στη ρυθμισιμοτητα και στις εξοδους των στροφων),αλλα ενδεχομενως και τη μακροπροθεσμη αξιοπιστια.
Δεν ειναι η ατμοσφαιρικη του φιλοσοφια που με χαλαει, αλλα ακριβως το κενο ισχυος, ακριβως στο μεσαιο ευρος στροφων περιπου στις 3,500-4,200σαλ. Συνολικα δεν μου λειπει η δυναμη των ατμοσφαιρικων 200ιππων, καθε αλλο, ειδικα απο την στιγμη που το ξεζουμισεις.
Κανοντας ομως την ιδια ακριβως διαδρομη με συνοδηγο, το κενο αυτο, εγινε ενοχλητικο. Πιο πριν (απο τις 3,500σαλ) και πιο μετα (απο τις 4,200σαλ περιπου) κανενα παραπονο απολυτως, ακομα και με συνοδηγο.
Ασημαντες λεπτομερειες μπορει να πουν καποιοι, οχι ομως για εμενα τουλαχιστον.
Ακομα και ετσι βεβαια, ανεφερα οτι με κοντυτερη τελικη σχεση (4.3:1 αντι της στανταρ 4.1:1) που συνδυαζεται αποκλειστικα με το εξτρα ημι-εργοστασιακο διασκατο μπλοκε της TRD, το θεμα πιθανοτατα λυνεται σε σημαντικο βαθμο.
Η ελλειψη εκρηκτικοτητος πιθανως να οφειλεται στις νορμες ρυπων,αργο δεν το λες με τιποτε παντως..
Η τιμη του ειναι αναλογικη. της αγορας και της εποχης για ενα αυτοκινητο που δεν χρησιμοποιει σχεδον τιποτε κοινο με αλλα των εταιρειων που το εξελιξαν
Δεν πουλαει Γρηγορη μου,οχι γιατι δεν αξιζει,αλλα γιατι ειναι διλιτρο μη πρακτικο αυτοκινητο σε μια εποχη που σκοτωνει τις ρομαντικες 'τρελες'
Σε προσωπικο επιπεδο, ειναι το αυτοκινητο που μολις το οδηγησα,μου θυμισε γιατι μου αρεσε καποτε η οδηγηση
Σιγουρα ειναι αναλογικη, αλλα οχι για τα Ελληνικα δεδομενα, ειδικα απο την στιγμη που με την -ανωμαλη- αγορα των μτχ, να βρισκεις μερικες καταπληκτικες Cayman στα 2/3 της τιμης του GT86, και παραλληλα το τελευταιο να εχει 6κ λιγοτερα στις περισσοτερες ευρωπαικες χωρες, και οταν πχ καμποσα 2λιτρα hot-hatch ειναι φθηνοτερα στην Ελλαδα απ' οτι στο εξωτερικο.
P.S εχεις οδηγησει καποια καλοσυντηρημενη Cayman/Boxster 987, και δεν ευχαριστηθηκες σε αντιστοιχο επιπεδο?
Anyway, ζητω συγνωμη απο το παθιασμενο κοινο του GT86, που το αναστατωσα για μια ακομα φορα, με τις ανησυχιες-διαπιστωσεις μου...