Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FIAT FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FIAT FORUM
    • 1
    • 2
    • 202
    • 203
    • 204
    • 205
    • 206
    • 270
    • 271
    • 204 / 271
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    59
    5412
    71503
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 2
      224-v last edited by

      εμενα μου τη δεινει ο χωρος που αφηνουν στα Γερμανικα συμφεροντα να αλωνιζουν την ευρωπη και τις αγορες της... ΕΓΩ π.χ. που δεν θελω να αγορασω Γερμανικο προιον με την καμια... και μου αρεσει το Ιταλικο στησιμο οχηματων τι να παρω?? Δεν λεω βεβαια στα μικρα εχω το 500ακι με 500 βερσιον, το Παντα, τις Αλφα, και το Υ με τις δελτα ομως νομιζω οτι χρειαζεται μεγαλυτερη γκαμα... αν ειχε βγει το 500L πιο νωρις ισως να ειχα γλυτωσει το JUKE.... (πρακτικο ειναι αλλα δεν ειναι Ιταλικο στησιμο...)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        anastasis_k13 last edited by

        Καλημέρα, Είπα να κανω ενα δωράκι μέρες που ερχονται για το Bravo t-jet 120.Ενα σετακι αμορτισερ.

        Μετα απο ερευνα αγοράς που έκανα για αντικατασταση των εργοστασιακων χωρις χαμηλωμα εχω τα εξής :

        1.Osrav topline (αζώτου - λαδιού)
        2.Monroe reflex
        3.Boge
        4. Kayaba excel g
        5.Sachs supertouring

        Φυσικά έχω ακούσει απο κάθε μάστορα και διαφορετική γνώμη.
        Επίσης κάποιος μου είπε οτι η Boge εκλεισε και αγοράστηκε απο τη sachs και κάποιος άλλος ακριβώς το αντίθετο!!!!!!

        Κάθε γνώμη/εμπειρία απο το forum ευπροσδεκτη!

        Ευχαριστώ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Ο χρήστης GGAB έγραψε:

          το γεγονος οτι ΚΑΙ η Ιταλια περνα βαθια υφεση-κριση-ανεργια σας περνα απο το μυαλο;;;;
          λογικο δεν ειναι να μην υπαρχουν χρηματα για επιπλεον ερευνα-εξελιξη και να ανακυκλωνουν τα υπαρχοντα σχηματα με διαφορες ανουσιες ουσιαστικα παραλαγες....

          Ναι αλλα δεν πουλάει μονο στην Ιταλία αλλα σχεδόν σε όλο τον κόσμο, σου περνά απο το μυαλό;;;;

          δεν αναφερομαι στις πωλησεις!!!αλλα στην απουσια νεων μοντελων και περιορισμενης γκαμας...

          Για να έχεις μεγαλύτερη γκάμα χρειάζεσαι επενδύσεις, άρα ρευστότητα και άρα πωλήσεις, ειδικά αν προσπαθείς να μειώσεις τον τραπεζικό σου δανεισμό!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            giorgos-lancia last edited by

            δεν μετονομαζουν την fiat σε 500 να ξεμπερδευουν?
            και τα μοντελα να ονομαζονται X, L, C, e κ panda?

            ειναι τελειως ηλιθιοι για εμενα αν σταματησουν το punto, ενα μοντελο το οποιο παντα πουλουσε!
            αλλα θα κανουν τις ιδιες βλακειες με αυτες που εκαναν παντα!
            θα το σταματησουν κ μια 20ετια μετα θα το θυμηθουν να το ξαναβγαλουν! οτι εκαναν κ με την delta... στην οποια αλλαξαν κ την φιλοσοφια της εντελως!

            τοσο δυσκολο ηταν ενα f/l στο bravo κ η τοποθετηση TCT?
            το να ανανεωσουν το punto κ αυτο ειναι τοσο δυσκολο? ενω ειναι ευκολο να βγαινουν τοσες παραλλαγες του 500!

            μονο να κρυβεται απο την εκθεση της Φρανκφουρτης ξερει ο Μαρκιονε!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              scandinavian last edited by

              Ο Marchione ασχολείται μόνο με το πως θα καταφέρει να εξαγοράσει πλήρως την Chrysler...Ξεχνάει όμως ότι η Chrysler είναι κερδοφόρα επειδή χρησιμοποιεί μεθόδους παραγωγής της Fiat στην Αμερική... Έχει εγκαταλείψει στο έλεος του θεού την Ιταλική παραγωγή με εξαίρεση την επένδυση 700εκ. ευρώ στο Pomigliano d' Arco για την πλήρη ανακατασκευή του εργοστασίου της Alfa Romeo που πλέον δεν παράγει Alfa αλλά το νέο Fiat Panda...Γι'αυτό βέβαια το εν λόγω εργοστάσιο της Fiat στο Pomigliano d’Arco διακρίθηκε με το διεθνoύς κύρους βραβείο 'Automotive Lean Production 2012- στην κατηγορία 'Κατασκευαστής Πρωτότυπου Εξοπλισμού' (Οriginal Εquipment Μanufacturer).

              Ας δούμε την ιστορική εξέλιξη της παραγωγής αυτοκινήτων στην Ιταλία:

              1913 2
              1924 35
              1928 55
              1935 44
              1950 129,000
              1960 645,000
              1961 759,000
              1970 1,854,252
              1971 1,817,000
              1980 1,610,287
              1981 1,433,000
              1989 2,220,774
              1990 2,120,850
              1991 1,878,000
              1994 1,534,000
              1995 1,667,000
              1996 1,545,000
              1997 1,827,592
              1998 1,692,737
              1999 1,704,326
              2000 1,741,478
              2001 1,581,908
              2002 1,429,678
              2003 1,324,481
              2004 1,145,181
              2005 1,038,352
              2006 1,211,594
              2007 1,284,312
              2008 1,023,774
              2009 843,239
              2010 838,400
              2011 790,348
              2012 671,768

              Πλέον η Ιταλία έχει υποχωρήσει στην 21η θέση στην παραγωγή αυτοκινήτων παγκοσμίως και στην 8η θέση στην Ευρώπη αν συμπεριλάβουμε τη Ρωσία και δεν συμπεριλάβουμε την Τουρκία (η παραγωγή αυτοκινήτων στην Τουρκία το 2012 έφτασε τα 1,072,339 αυτοκίνητα)
              Παραγωγή αυτοκινήτων στην Ευρώπη το 2012 (πρώτες 12 χώρες)

              1.Γερμανία 5,649,269
              2.Ρωσία 2,231,737
              3.Ισπανία 1,979,179
              4.Γαλλία 1,967,765
              5.Αγγλία 1,576,945
              6.Τσεχία 1,178,938
              7.Σλοβακία 900,000
              8.Ιταλία 671,768
              9.Πολωνία 647,803
              10.Βέλγιο 541,874
              11.Ρουμανία 337,765
              12.Ουγγαρία 217,840

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                ggab last edited by

                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                το γεγονος οτι ΚΑΙ η Ιταλια περνα βαθια υφεση-κριση-ανεργια σας περνα απο το μυαλο;;;;
                λογικο δεν ειναι να μην υπαρχουν χρηματα για επιπλεον ερευνα-εξελιξη και να ανακυκλωνουν τα υπαρχοντα σχηματα με διαφορες ανουσιες ουσιαστικα παραλαγες....

                Ναι αλλα δεν πουλάει μονο στην Ιταλία αλλα σχεδόν σε όλο τον κόσμο, σου περνά απο το μυαλό;;;;

                δεν αναφερομαι στις πωλησεις!!!αλλα στην απουσια νεων μοντελων και περιορισμενης γκαμας...

                Για να έχεις μεγαλύτερη γκάμα χρειάζεσαι επενδύσεις, άρα ρευστότητα και άρα πωλήσεις, ειδικά αν προσπαθείς να μειώσεις τον τραπεζικό σου δανεισμό!

                Ουσιαστικά είναι φαυλος κύκλος.. ....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  scandinavian last edited by

                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                  το γεγονος οτι ΚΑΙ η Ιταλια περνα βαθια υφεση-κριση-ανεργια σας περνα απο το μυαλο;;;;
                  λογικο δεν ειναι να μην υπαρχουν χρηματα για επιπλεον ερευνα-εξελιξη και να ανακυκλωνουν τα υπαρχοντα σχηματα με διαφορες ανουσιες ουσιαστικα παραλαγες....

                  Ναι αλλα δεν πουλάει μονο στην Ιταλία αλλα σχεδόν σε όλο τον κόσμο, σου περνά απο το μυαλό;;;;

                  δεν αναφερομαι στις πωλησεις!!!αλλα στην απουσια νεων μοντελων και περιορισμενης γκαμας...

                  Για να έχεις μεγαλύτερη γκάμα χρειάζεσαι επενδύσεις, άρα ρευστότητα και άρα πωλήσεις, ειδικά αν προσπαθείς να μειώσεις τον τραπεζικό σου δανεισμό!

                  Η FIAT έχει λεφτά, σε παγκόσμιο επίπεδο είναι κερδοφόρα...ο Marchione αποφάσισε να παγώσει τις επενδύσεις στην Ιταλία μετά την απόφαση Ιταλικού δικαστηρίου που έκρινε παράνομη τη συμφωνία με τα συνδικάτα που επετεύχθη πριν κάποια χρόνια εν μέσω απεργιών κτλ...Σύμφωνα με το automotivenews η Fiat σκοπεύει μέχρι το 2016 να λανσάρει 19 νέα μοντέλα που θα παράγονται στην Ιταλία και θα εξάγονται σε όλο τον κόσμο με βασικό στόχο την αγορά των Η.Π.Α. Από αυτά 9 Alfa Romeo και 6 Maserati. Στόχος, η παραγωγή στην Ευρώπη να αυξηθεί από 1,2εκ. το 2013 σε 2εκ. αυτοκίνητα το 2016. Τα κέρδη της FIAT για το 2013 αναμένεται να ανέλθουν στα 4 με 4,5 δις ευρώ αυξημένα σε σχέση με τα κέρδη 3,8 δις ευρώ που ανακοίνωσε για το 2012.

                  Πάντως το εργοστάσιο Mirafiori του Τορίνο όπου και η έδρα της Fiat, ενώ έχει παραγωγική δυναμικότητα 300.000 αυτοκινήτων ετησίως δουλεύει από τον Απρίλιο του 2012 μόνο 3 μέρες το μήνα παράγοντας το Alfa Romeo Mito. Έτσι το εργοστάσιο το 2012 δούλεψε σε λιγότερο από 10% της παραγωγικής του δυναμικότητας αφού περίπου 28.000 Mito πουλήθηκαν πέρυσι παγκοσμίως.

                  Το εργοστάσιο στο Cassino παράγει την Alfa Romeo Giulietta, το Fiat Bravo και τη Lancia Delta. Η παραγωγική δυναμικότητα του εργοστασίου ανέρχεται στα 250.000 αυτοκίνητα ετησίως. Το 2012 παρήχθησαν μόλις 100.000 αυτοκίνητα περίπου (κάτω από 50% της παραγωγικής δυναμικότητας του εργοστασίου).

                  To εργοστάσιο της Fiat στο Melfi παράγει το Fiat Punto που φέτος θα συμπληρώσει 8 χρόνια στην αγορά. Η παραγωγική δυναμικότητα του εργοστασίου στο Melfi ανέρχεται σε 450.000 αυτοκίνητα και η τωρινή παραγωγή του Punto χρησιμοποιεί περίπου το 50% της παραγωγικής του δυναμικότητας. Το Punto θα συνεχίσει να παράγεται ενώ από τον Ιούνιο του 2014 θα ξεκινήσει η παραγωγή του FIAT 500X και του αντίστοιχου Jeep. Πρόκειται για 4κίνητα οχήματα πόλης στα πρότυπα του Nissan Juke και του Peugeot 2008. Στόχος είναι οι πωλήσεις του μοντέλου της Jeep να ανέλθει στα 150.000 οχήματα/χρόνο και του Fiat 500X στα 130.000 οχήματα ετησίως (σύνολο 280.000 από 450.000) ενώ η επένδυση στον εργοστάσιο θα ανέλθει στο 1 δις ευρώ.

                  Τέλος στο Pomigliano d' Arco η επένδυση ανήλθε σε πάνω από 700 εκ. ευρώ και η νέα παραγωγική μονάδα μπορεί να παράξει οχήματα οποιουδήποτε μεγέθους. Το εργοστάσιο έχει παραγωγική δυναμικότητα 260.000 αυτοκινήτων και το 2012 παρήγε περίπου 200.000 αυτοκίνητα τοποθετώντας το έτσι στην κορυφή της παραγωγικότητας των εργοστασίων της Fiat στην Ιταλία.

                  Από το 2000 και εντεύθεν έχουν κλείσει τα εργοστάσια στο Termini Imerese της Σικελίας, στη Rivalta του Τορίνο, στο Arese του Μιλάνο και στο Chivasso του Τορίνο...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pasxos last edited by

                    Ο χρήστης anastasis_k13 έγραψε:
                    Καλημέρα, Είπα να κανω ενα δωράκι μέρες που ερχονται για το Bravo t-jet 120.Ενα σετακι αμορτισερ.

                    Μετα απο ερευνα αγοράς που έκανα για αντικατασταση των εργοστασιακων χωρις χαμηλωμα εχω τα εξής :

                    1.Osrav topline (αζώτου - λαδιού)
                    2.Monroe reflex
                    3.Boge
                    4. Kayaba excel g
                    5.Sachs supertouring

                    Φυσικά έχω ακούσει απο κάθε μάστορα και διαφορετική γνώμη.
                    Επίσης κάποιος μου είπε οτι η Boge εκλεισε και αγοράστηκε απο τη sachs και κάποιος άλλος ακριβώς το αντίθετο!!!!!!

                    Κάθε γνώμη/εμπειρία απο το forum ευπροσδεκτη!

                    Ευχαριστώ

                    Περι ορεξεως...καθε οδηγος εχει αλλα στανταρ στην οδηγηση του οποτε το τι θα πει καποιος ειναι λιγο πολυ χωρις ιδιαιτερη σημασια. Δε νομιζω να υπαρχει μια αντικειμενικη γραμμη οσον αφορα την αποδοση τους και δη με το συγκεκριμενο αμαξι,αλλα αν θες μια γνωμη την οποια μπορεις να πεταξεις στα σκουπιδια, λεει οτι 29 (οκ υπερβολικο) οδηγοι φιατ μπραβο (συμπεριλαμβανομενου του προηγουμενου) προτιμουν osrav για το ιταλικο τους.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alba-parietti last edited by

                      Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
                      .

                      Ας δούμε την ιστορική εξέλιξη της παραγωγής αυτοκινήτων στην Ιταλία:

                      1913 2
                      1924 35
                      1928 55
                      1935 44
                      1950 129,000
                      1960 645,000
                      1961 759,000
                      1970 1,854,252
                      1971 1,817,000
                      1980 1,610,287
                      1981 1,433,000
                      1989 2,220,774
                      1990 2,120,850
                      1991 1,878,000
                      1994 1,534,000
                      1995 1,667,000
                      1996 1,545,000
                      1997 1,827,592
                      1998 1,692,737
                      1999 1,704,326
                      2000 1,741,478
                      2001 1,581,908
                      2002 1,429,678
                      2003 1,324,481
                      2004 1,145,181
                      2005 1,038,352
                      2006 1,211,594
                      2007 1,284,312
                      2008 1,023,774
                      2009 843,239
                      2010 838,400
                      2011 790,348
                      2012 671,768

                      Δεν ξερω απο που τα αντεγραψες,αλλα τα στοιχεια αυτα ειναι αλλα αντι αλλων.Για παραδειγμα το 1904 η παραγωγη ηταν 3080 αυτοκινητα.....ενω ας πουμε ηδη τις παραμονες του α παγκοσμιου η Fiat μονη ειναι ο μεγαλυτερος κατασκευαστης της Ευρωπης,και ενα μονο απο τα μοντελα της (το 501) παραγεται σε 68Κ κομματια μεταξυ 1912-1915,ενω το '509' υπερβαινει τα 100Κ κομματια μεταξυ 1924-1929 ..........

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        anastasis_k13 last edited by

                        Ο χρήστης pasxos έγραψε:

                        Καλημέρα, Είπα να κανω ενα δωράκι μέρες που ερχονται για το Bravo t-jet 120.Ενα σετακι αμορτισερ.

                        Μετα απο ερευνα αγοράς που έκανα για αντικατασταση των εργοστασιακων χωρις χαμηλωμα εχω τα εξής :

                        1.Osrav topline (αζώτου - λαδιού)
                        2.Monroe reflex
                        3.Boge
                        4. Kayaba excel g
                        5.Sachs supertouring

                        Φυσικά έχω ακούσει απο κάθε μάστορα και διαφορετική γνώμη.
                        Επίσης κάποιος μου είπε οτι η Boge εκλεισε και αγοράστηκε απο τη sachs και κάποιος άλλος ακριβώς το αντίθετο!!!!!!

                        Κάθε γνώμη/εμπειρία απο το forum ευπροσδεκτη!

                        Ευχαριστώ

                        Περι ορεξεως...καθε οδηγος εχει αλλα στανταρ στην οδηγηsση του οποτε το τι θα πει καποιος ειναι λιγο πολυ χωρις ιδιαιτερη σημασια. Δε νομιζω να υπαρχει μια αντικειμενικη γραμμη οσον αφορα την αποδοση τους και δη με το συγκεκριμενο αμαξι,αλλα αν θες μια γνωμη την οποια μπορεις να πεταξεις στα σκουπιδια, λεει οτι 29 (οκ υπερβολικο) οδηγοι φιατ μπραβο (συμπεριλαμβανομενου του προηγουμενου) προτιμουν osrav για το ιταλικο τους.

                        Ευχαριστώ για την απάντηση σου. Και εγω προς τα εκει προσανατολιζομαι αλλα απο κάποια τηλέφωνα που πήρα δεν τα πρότεινε κανεις. Ολοι kyb δαγκωτο!!λεω να το ρισκαρω με τα osrav μιας και δεν ειναι πολυφορεμενο αμορτισερ. Kayaba εχω βάλει σε άλλο αυτοκίνητο της οικογένειας και στον χρόνο εχει αρχίσει τα νούμερα. Sachs δεν βρίσκεις εύκολα και Monroe προτιμώ να τα αποφύγω.
                        Πάντως καμία άποψη και γνώμη δεν ειναι για τα σκουπίδια κατ'εμε.ποσο μάλλον μια εμπειρία που μπορεί κάποιος να μοιραστεί. Ετσι και αλλιώς το φόρουμ ειναι ακριβώς αυτό. Ανταλλαγηη απόψεων. Βλέπεις συγκρίνεις και συνήθως οταν ακούς απο πολλούς την ίδια γνώμη μπορεί και τελικα να ειναι κατι αντικειμενικο!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          alba-parietti last edited by

                          Γκαμα Fiat ως το 2016

                          Famiglia 500:
                          500 (νεο)
                          500C (νεο)
                          500 5 porte (σε πλατφορμα small και οχι mini,ωστε να αγγιζει τα 4 μετρα μηκους)
                          500X (αντι juke)
                          500L
                          500L Living

                          Famiglia Panda:
                          Panda
                          Panda 4x4
                          Panda X η Pandone (αντι QQ)

                          H πρωτη οικογενεια ακολουθει τη στυλιστικη γραμμη του 500,απο το οποιο θα προερχεται και η ονοματοδοσια των μοντελων,η δευτερη τη στυλιστικη γραμμη Panda).
                          Απο τα καινουργια μοντελα το μονο που ουσιαστικα ειναι ετοιμο ειναι το 500Χ,το οποιο το εχουμε ηδη δει φευγαλεα (αν και θα γινει 'χτενισμα' στο τελικο του σχεδιο)και προς το παρον σκεφτονται να ειναι αποκλειστικα 4χ2 (με τετρακινηση να προσφερει αποκλειστικα το αδελφο μοντελο της Jeep).
                          http://www.motorionline.com/wp-content/ ... gini-3.jpg

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            antonisczt last edited by

                            Alba μεχρι τοτε θα εχουν σταματησει ολα τα υπολοιπα απο την παραγωγη?
                            Το 500Χ θα ειναι το Sedici σωστα?
                            Το Bravo τερματισμος χωρις αντικαταστατη?
                            Το Linea?
                            Το Punto-εαν γνωριζεις-ποτε θα μπει στο χρονοντουλαπο?
                            Και ποιο απο τα καινουρια θα μπορουσε να βγει και σαν Abarth?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              alba-parietti last edited by

                              Doblo,qubo,freemont κλπ συνεχίζουν κανονικά.
                              Αντικαταστάτης bravo το panda x ,ενώ
                              ου linea κάτι ετοιμάζει νομίζω η tofas.
                              Punto stop λογικά όταν ξεκινήσει η παραγωγή 500x & jeepino στο Μελφι....αν και πιστεύω ότι θα καταλήξει ζασταβα στο Κραγκουγεβατς.
                              Αμπαρτ τα 500.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                focusman91 last edited by

                                Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
                                Γκαμα Fiat ως το 2016

                                Famiglia 500:
                                500 (νεο)
                                500C (νεο)
                                500 5 porte (σε πλατφορμα small και οχι mini,ωστε να αγγιζει τα 4 μετρα μηκους)
                                500X (αντι juke)
                                500L
                                500L Living

                                Famiglia Panda:
                                Panda
                                Panda 4x4
                                Panda X η Pandone (αντι QQ)

                                H πρωτη οικογενεια ακολουθει τη στυλιστικη γραμμη του 500,απο το οποιο θα προερχεται και η ονοματοδοσια των μοντελων,η δευτερη τη στυλιστικη γραμμη Panda).
                                Απο τα καινουργια μοντελα το μονο που ουσιαστικα ειναι ετοιμο ειναι το 500Χ,το οποιο το εχουμε ηδη δει φευγαλεα (αν και θα γινει 'χτενισμα' στο τελικο του σχεδιο)και προς το παρον σκεφτονται να ειναι αποκλειστικα 4χ2 (με τετρακινηση να προσφερει αποκλειστικα το αδελφο μοντελο της Jeep).
                                http://www.motorionline.com/wp-content/ ... gini-3.jpg

                                Και μετα κατηγορειτε την Audi που τα μοντελα της ειναι S, M, XL, XXL

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Δηλαδή το panda X θα είναι πιο μεγάλο σε μέγεθος ( άντι-QQ ) από το 500Χ ( αντι-juke ) ;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    efthymis last edited by

                                    Ετσι φαινεται, παντως αν βγουν ετσι δε μενει χωρις Β seg. μετα το πουντο (ακομα και με το 500ρακι medium ) και θα εχει πληρη γκαμα μεχρι τα 4,5 μετρα, οχι κι ασχημα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      scandinavian last edited by

                                      Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:

                                      .

                                      Ας δούμε την ιστορική εξέλιξη της παραγωγής αυτοκινήτων στην Ιταλία:

                                      1913 2
                                      1924 35
                                      1928 55
                                      1935 44
                                      1950 129,000
                                      1960 645,000
                                      1961 759,000
                                      1970 1,854,252
                                      1971 1,817,000
                                      1980 1,610,287
                                      1981 1,433,000
                                      1989 2,220,774
                                      1990 2,120,850
                                      1991 1,878,000
                                      1994 1,534,000
                                      1995 1,667,000
                                      1996 1,545,000
                                      1997 1,827,592
                                      1998 1,692,737
                                      1999 1,704,326
                                      2000 1,741,478
                                      2001 1,581,908
                                      2002 1,429,678
                                      2003 1,324,481
                                      2004 1,145,181
                                      2005 1,038,352
                                      2006 1,211,594
                                      2007 1,284,312
                                      2008 1,023,774
                                      2009 843,239
                                      2010 838,400
                                      2011 790,348
                                      2012 671,768

                                      Δεν ξερω απο που τα αντεγραψες,αλλα τα στοιχεια αυτα ειναι αλλα αντι αλλων.Για παραδειγμα το 1904 η παραγωγη ηταν 3080 αυτοκινητα.....ενω ας πουμε ηδη τις παραμονες του α παγκοσμιου η Fiat μονη ειναι ο μεγαλυτερος κατασκευαστης της Ευρωπης,και ενα μονο απο τα μοντελα της (το 501) παραγεται σε 68Κ κομματια μεταξυ 1912-1915,ενω το '509' υπερβαινει τα 100Κ κομματια μεταξυ 1924-1929 ..........

                                      http://en.wikipedia.org/wiki/Automotive_industry_in_Italy Αναφέρει και πηγές...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        alba-parietti last edited by

                                        Ο χρήστης scandinavian έγραψε:

                                        Δεν ξερω απο που τα αντεγραψες,αλλα τα στοιχεια αυτα ειναι αλλα αντι αλλων.Για παραδειγμα το 1904 η παραγωγη ηταν 3080 αυτοκινητα.....ενω ας πουμε ηδη τις παραμονες του α παγκοσμιου η Fiat μονη ειναι ο μεγαλυτερος κατασκευαστης της Ευρωπης,και ενα μονο απο τα μοντελα της (το 501) παραγεται σε 68Κ κομματια μεταξυ 1912-1915,ενω το '509' υπερβαινει τα 100Κ κομματια μεταξυ 1924-1929 ..........

                                        http://en.wikipedia.org/wiki/Automotive_industry_in_Italy Αναφέρει και πηγές...

                                        Η wiki πολλες φορες γραφει τερατα.Το συγκεκριμενο αρθρο,οσον αφορα τα στοιχεια πριν το 1960,δεν ειναι μονο αποσπασματικο...... αλλα για τα σκουπιδια....
                                        Το 1913 η παραγωγη ηταν 6670 και οχι ......2 αυτοκινητα .....το 1935 η παραγωγη ηταν 50493 και οχι 44 κοκ.

                                        http://webmail.anfia.it/autoincifre/Pro ... Italia.htm

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          panosft last edited by

                                          Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
                                          Και γω εχω δει 2-3 στο δρομο. Δεν τρελενομαι οποιαδηποτε αλλη εκδοση πλην της Trekking.
                                          http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3938417/ Παλι καλα που του εβαλαν τον 1,6 με τα 105 αλογα μπας και παρει λιγο τα ποδια του.

                                          (βεβαια στην τιμη που το δινουν, δινεις αλλα 1.000 και παιρνεις Qashqai dci )

                                          Η τιμή και εμένα μου φαίνεται τσιμπημένη και μάλλον μη ανταγωνιστική.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            ggab last edited by

                                            θελει ενας φιλος να παρει ενα cinque 900cc sporting μοντελο97'...........τι να προσεξει ιδιαιτερα;;;;καποια στανταρ κουσουρια;;;
                                            το μεγαλο κακο ειναι οτι εχει να κινηθει 2 χρονια

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 202
                                            • 203
                                            • 204
                                            • 205
                                            • 206
                                            • 270
                                            • 271
                                            • 204 / 271
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr