-
εμενα μου τη δεινει ο χωρος που αφηνουν στα Γερμανικα συμφεροντα να αλωνιζουν την ευρωπη και τις αγορες της... ΕΓΩ π.χ. που δεν θελω να αγορασω Γερμανικο προιον με την καμια... και μου αρεσει το Ιταλικο στησιμο οχηματων τι να παρω?? Δεν λεω βεβαια στα μικρα εχω το 500ακι με 500 βερσιον, το Παντα, τις Αλφα, και το Υ με τις δελτα ομως νομιζω οτι χρειαζεται μεγαλυτερη γκαμα... αν ειχε βγει το 500L πιο νωρις ισως να ειχα γλυτωσει το JUKE.... (πρακτικο ειναι αλλα δεν ειναι Ιταλικο στησιμο...)
-
Καλημέρα, Είπα να κανω ενα δωράκι μέρες που ερχονται για το Bravo t-jet 120.Ενα σετακι αμορτισερ.
Μετα απο ερευνα αγοράς που έκανα για αντικατασταση των εργοστασιακων χωρις χαμηλωμα εχω τα εξής :
1.Osrav topline (αζώτου - λαδιού)
2.Monroe reflex
3.Boge
4. Kayaba excel g
5.Sachs supertouringΦυσικά έχω ακούσει απο κάθε μάστορα και διαφορετική γνώμη.
Επίσης κάποιος μου είπε οτι η Boge εκλεισε και αγοράστηκε απο τη sachs και κάποιος άλλος ακριβώς το αντίθετο!!!!!!Κάθε γνώμη/εμπειρία απο το forum ευπροσδεκτη!
Ευχαριστώ
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
το γεγονος οτι ΚΑΙ η Ιταλια περνα βαθια υφεση-κριση-ανεργια σας περνα απο το μυαλο;;;;
λογικο δεν ειναι να μην υπαρχουν χρηματα για επιπλεον ερευνα-εξελιξη και να ανακυκλωνουν τα υπαρχοντα σχηματα με διαφορες ανουσιες ουσιαστικα παραλαγες....Ναι αλλα δεν πουλάει μονο στην Ιταλία αλλα σχεδόν σε όλο τον κόσμο, σου περνά απο το μυαλό;;;;
δεν αναφερομαι στις πωλησεις!!!αλλα στην απουσια νεων μοντελων και περιορισμενης γκαμας...
Για να έχεις μεγαλύτερη γκάμα χρειάζεσαι επενδύσεις, άρα ρευστότητα και άρα πωλήσεις, ειδικά αν προσπαθείς να μειώσεις τον τραπεζικό σου δανεισμό!
-
δεν μετονομαζουν την fiat σε 500 να ξεμπερδευουν?
και τα μοντελα να ονομαζονται X, L, C, e κ panda?ειναι τελειως ηλιθιοι για εμενα αν σταματησουν το punto, ενα μοντελο το οποιο παντα πουλουσε!
αλλα θα κανουν τις ιδιες βλακειες με αυτες που εκαναν παντα!
θα το σταματησουν κ μια 20ετια μετα θα το θυμηθουν να το ξαναβγαλουν! οτι εκαναν κ με την delta... στην οποια αλλαξαν κ την φιλοσοφια της εντελως!τοσο δυσκολο ηταν ενα f/l στο bravo κ η τοποθετηση TCT?
το να ανανεωσουν το punto κ αυτο ειναι τοσο δυσκολο? ενω ειναι ευκολο να βγαινουν τοσες παραλλαγες του 500!μονο να κρυβεται απο την εκθεση της Φρανκφουρτης ξερει ο Μαρκιονε!
-
Ο Marchione ασχολείται μόνο με το πως θα καταφέρει να εξαγοράσει πλήρως την Chrysler...Ξεχνάει όμως ότι η Chrysler είναι κερδοφόρα επειδή χρησιμοποιεί μεθόδους παραγωγής της Fiat στην Αμερική... Έχει εγκαταλείψει στο έλεος του θεού την Ιταλική παραγωγή με εξαίρεση την επένδυση 700εκ. ευρώ στο Pomigliano d' Arco για την πλήρη ανακατασκευή του εργοστασίου της Alfa Romeo που πλέον δεν παράγει Alfa αλλά το νέο Fiat Panda...Γι'αυτό βέβαια το εν λόγω εργοστάσιο της Fiat στο Pomigliano d’Arco διακρίθηκε με το διεθνoύς κύρους βραβείο 'Automotive Lean Production 2012- στην κατηγορία 'Κατασκευαστής Πρωτότυπου Εξοπλισμού' (Οriginal Εquipment Μanufacturer).
Ας δούμε την ιστορική εξέλιξη της παραγωγής αυτοκινήτων στην Ιταλία:
1913 2
1924 35
1928 55
1935 44
1950 129,000
1960 645,000
1961 759,000
1970 1,854,252
1971 1,817,000
1980 1,610,287
1981 1,433,000
1989 2,220,774
1990 2,120,850
1991 1,878,000
1994 1,534,000
1995 1,667,000
1996 1,545,000
1997 1,827,592
1998 1,692,737
1999 1,704,326
2000 1,741,478
2001 1,581,908
2002 1,429,678
2003 1,324,481
2004 1,145,181
2005 1,038,352
2006 1,211,594
2007 1,284,312
2008 1,023,774
2009 843,239
2010 838,400
2011 790,348
2012 671,768Πλέον η Ιταλία έχει υποχωρήσει στην 21η θέση στην παραγωγή αυτοκινήτων παγκοσμίως και στην 8η θέση στην Ευρώπη αν συμπεριλάβουμε τη Ρωσία και δεν συμπεριλάβουμε την Τουρκία (η παραγωγή αυτοκινήτων στην Τουρκία το 2012 έφτασε τα 1,072,339 αυτοκίνητα)
Παραγωγή αυτοκινήτων στην Ευρώπη το 2012 (πρώτες 12 χώρες)1.Γερμανία 5,649,269
2.Ρωσία 2,231,737
3.Ισπανία 1,979,179
4.Γαλλία 1,967,765
5.Αγγλία 1,576,945
6.Τσεχία 1,178,938
7.Σλοβακία 900,000
8.Ιταλία 671,768
9.Πολωνία 647,803
10.Βέλγιο 541,874
11.Ρουμανία 337,765
12.Ουγγαρία 217,840 -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
το γεγονος οτι ΚΑΙ η Ιταλια περνα βαθια υφεση-κριση-ανεργια σας περνα απο το μυαλο;;;;
λογικο δεν ειναι να μην υπαρχουν χρηματα για επιπλεον ερευνα-εξελιξη και να ανακυκλωνουν τα υπαρχοντα σχηματα με διαφορες ανουσιες ουσιαστικα παραλαγες....Ναι αλλα δεν πουλάει μονο στην Ιταλία αλλα σχεδόν σε όλο τον κόσμο, σου περνά απο το μυαλό;;;;
δεν αναφερομαι στις πωλησεις!!!αλλα στην απουσια νεων μοντελων και περιορισμενης γκαμας...
Για να έχεις μεγαλύτερη γκάμα χρειάζεσαι επενδύσεις, άρα ρευστότητα και άρα πωλήσεις, ειδικά αν προσπαθείς να μειώσεις τον τραπεζικό σου δανεισμό!
Ουσιαστικά είναι φαυλος κύκλος.. ....
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
το γεγονος οτι ΚΑΙ η Ιταλια περνα βαθια υφεση-κριση-ανεργια σας περνα απο το μυαλο;;;;
λογικο δεν ειναι να μην υπαρχουν χρηματα για επιπλεον ερευνα-εξελιξη και να ανακυκλωνουν τα υπαρχοντα σχηματα με διαφορες ανουσιες ουσιαστικα παραλαγες....Ναι αλλα δεν πουλάει μονο στην Ιταλία αλλα σχεδόν σε όλο τον κόσμο, σου περνά απο το μυαλό;;;;
δεν αναφερομαι στις πωλησεις!!!αλλα στην απουσια νεων μοντελων και περιορισμενης γκαμας...
Για να έχεις μεγαλύτερη γκάμα χρειάζεσαι επενδύσεις, άρα ρευστότητα και άρα πωλήσεις, ειδικά αν προσπαθείς να μειώσεις τον τραπεζικό σου δανεισμό!
Η FIAT έχει λεφτά, σε παγκόσμιο επίπεδο είναι κερδοφόρα...ο Marchione αποφάσισε να παγώσει τις επενδύσεις στην Ιταλία μετά την απόφαση Ιταλικού δικαστηρίου που έκρινε παράνομη τη συμφωνία με τα συνδικάτα που επετεύχθη πριν κάποια χρόνια εν μέσω απεργιών κτλ...Σύμφωνα με το automotivenews η Fiat σκοπεύει μέχρι το 2016 να λανσάρει 19 νέα μοντέλα που θα παράγονται στην Ιταλία και θα εξάγονται σε όλο τον κόσμο με βασικό στόχο την αγορά των Η.Π.Α. Από αυτά 9 Alfa Romeo και 6 Maserati. Στόχος, η παραγωγή στην Ευρώπη να αυξηθεί από 1,2εκ. το 2013 σε 2εκ. αυτοκίνητα το 2016. Τα κέρδη της FIAT για το 2013 αναμένεται να ανέλθουν στα 4 με 4,5 δις ευρώ αυξημένα σε σχέση με τα κέρδη 3,8 δις ευρώ που ανακοίνωσε για το 2012.
Πάντως το εργοστάσιο Mirafiori του Τορίνο όπου και η έδρα της Fiat, ενώ έχει παραγωγική δυναμικότητα 300.000 αυτοκινήτων ετησίως δουλεύει από τον Απρίλιο του 2012 μόνο 3 μέρες το μήνα παράγοντας το Alfa Romeo Mito. Έτσι το εργοστάσιο το 2012 δούλεψε σε λιγότερο από 10% της παραγωγικής του δυναμικότητας αφού περίπου 28.000 Mito πουλήθηκαν πέρυσι παγκοσμίως.
Το εργοστάσιο στο Cassino παράγει την Alfa Romeo Giulietta, το Fiat Bravo και τη Lancia Delta. Η παραγωγική δυναμικότητα του εργοστασίου ανέρχεται στα 250.000 αυτοκίνητα ετησίως. Το 2012 παρήχθησαν μόλις 100.000 αυτοκίνητα περίπου (κάτω από 50% της παραγωγικής δυναμικότητας του εργοστασίου).
To εργοστάσιο της Fiat στο Melfi παράγει το Fiat Punto που φέτος θα συμπληρώσει 8 χρόνια στην αγορά. Η παραγωγική δυναμικότητα του εργοστασίου στο Melfi ανέρχεται σε 450.000 αυτοκίνητα και η τωρινή παραγωγή του Punto χρησιμοποιεί περίπου το 50% της παραγωγικής του δυναμικότητας. Το Punto θα συνεχίσει να παράγεται ενώ από τον Ιούνιο του 2014 θα ξεκινήσει η παραγωγή του FIAT 500X και του αντίστοιχου Jeep. Πρόκειται για 4κίνητα οχήματα πόλης στα πρότυπα του Nissan Juke και του Peugeot 2008. Στόχος είναι οι πωλήσεις του μοντέλου της Jeep να ανέλθει στα 150.000 οχήματα/χρόνο και του Fiat 500X στα 130.000 οχήματα ετησίως (σύνολο 280.000 από 450.000) ενώ η επένδυση στον εργοστάσιο θα ανέλθει στο 1 δις ευρώ.
Τέλος στο Pomigliano d' Arco η επένδυση ανήλθε σε πάνω από 700 εκ. ευρώ και η νέα παραγωγική μονάδα μπορεί να παράξει οχήματα οποιουδήποτε μεγέθους. Το εργοστάσιο έχει παραγωγική δυναμικότητα 260.000 αυτοκινήτων και το 2012 παρήγε περίπου 200.000 αυτοκίνητα τοποθετώντας το έτσι στην κορυφή της παραγωγικότητας των εργοστασίων της Fiat στην Ιταλία.
Από το 2000 και εντεύθεν έχουν κλείσει τα εργοστάσια στο Termini Imerese της Σικελίας, στη Rivalta του Τορίνο, στο Arese του Μιλάνο και στο Chivasso του Τορίνο...
-
Ο χρήστης anastasis_k13 έγραψε:
Καλημέρα, Είπα να κανω ενα δωράκι μέρες που ερχονται για το Bravo t-jet 120.Ενα σετακι αμορτισερ.Μετα απο ερευνα αγοράς που έκανα για αντικατασταση των εργοστασιακων χωρις χαμηλωμα εχω τα εξής :
1.Osrav topline (αζώτου - λαδιού)
2.Monroe reflex
3.Boge
4. Kayaba excel g
5.Sachs supertouringΦυσικά έχω ακούσει απο κάθε μάστορα και διαφορετική γνώμη.
Επίσης κάποιος μου είπε οτι η Boge εκλεισε και αγοράστηκε απο τη sachs και κάποιος άλλος ακριβώς το αντίθετο!!!!!!Κάθε γνώμη/εμπειρία απο το forum ευπροσδεκτη!
Ευχαριστώ
Περι ορεξεως...καθε οδηγος εχει αλλα στανταρ στην οδηγηση του οποτε το τι θα πει καποιος ειναι λιγο πολυ χωρις ιδιαιτερη σημασια. Δε νομιζω να υπαρχει μια αντικειμενικη γραμμη οσον αφορα την αποδοση τους και δη με το συγκεκριμενο αμαξι,αλλα αν θες μια γνωμη την οποια μπορεις να πεταξεις στα σκουπιδια, λεει οτι 29 (οκ υπερβολικο) οδηγοι φιατ μπραβο (συμπεριλαμβανομενου του προηγουμενου) προτιμουν osrav για το ιταλικο τους.
-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
.Ας δούμε την ιστορική εξέλιξη της παραγωγής αυτοκινήτων στην Ιταλία:
1913 2
1924 35
1928 55
1935 44
1950 129,000
1960 645,000
1961 759,000
1970 1,854,252
1971 1,817,000
1980 1,610,287
1981 1,433,000
1989 2,220,774
1990 2,120,850
1991 1,878,000
1994 1,534,000
1995 1,667,000
1996 1,545,000
1997 1,827,592
1998 1,692,737
1999 1,704,326
2000 1,741,478
2001 1,581,908
2002 1,429,678
2003 1,324,481
2004 1,145,181
2005 1,038,352
2006 1,211,594
2007 1,284,312
2008 1,023,774
2009 843,239
2010 838,400
2011 790,348
2012 671,768Δεν ξερω απο που τα αντεγραψες,αλλα τα στοιχεια αυτα ειναι αλλα αντι αλλων.Για παραδειγμα το 1904 η παραγωγη ηταν 3080 αυτοκινητα.....ενω ας πουμε ηδη τις παραμονες του α παγκοσμιου η Fiat μονη ειναι ο μεγαλυτερος κατασκευαστης της Ευρωπης,και ενα μονο απο τα μοντελα της (το 501) παραγεται σε 68Κ κομματια μεταξυ 1912-1915,ενω το '509' υπερβαινει τα 100Κ κομματια μεταξυ 1924-1929 ..........
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Καλημέρα, Είπα να κανω ενα δωράκι μέρες που ερχονται για το Bravo t-jet 120.Ενα σετακι αμορτισερ.
Μετα απο ερευνα αγοράς που έκανα για αντικατασταση των εργοστασιακων χωρις χαμηλωμα εχω τα εξής :
1.Osrav topline (αζώτου - λαδιού)
2.Monroe reflex
3.Boge
4. Kayaba excel g
5.Sachs supertouringΦυσικά έχω ακούσει απο κάθε μάστορα και διαφορετική γνώμη.
Επίσης κάποιος μου είπε οτι η Boge εκλεισε και αγοράστηκε απο τη sachs και κάποιος άλλος ακριβώς το αντίθετο!!!!!!Κάθε γνώμη/εμπειρία απο το forum ευπροσδεκτη!
Ευχαριστώ
Περι ορεξεως...καθε οδηγος εχει αλλα στανταρ στην οδηγηsση του οποτε το τι θα πει καποιος ειναι λιγο πολυ χωρις ιδιαιτερη σημασια. Δε νομιζω να υπαρχει μια αντικειμενικη γραμμη οσον αφορα την αποδοση τους και δη με το συγκεκριμενο αμαξι,αλλα αν θες μια γνωμη την οποια μπορεις να πεταξεις στα σκουπιδια, λεει οτι 29 (οκ υπερβολικο) οδηγοι φιατ μπραβο (συμπεριλαμβανομενου του προηγουμενου) προτιμουν osrav για το ιταλικο τους.
Ευχαριστώ για την απάντηση σου. Και εγω προς τα εκει προσανατολιζομαι αλλα απο κάποια τηλέφωνα που πήρα δεν τα πρότεινε κανεις. Ολοι kyb δαγκωτο!!λεω να το ρισκαρω με τα osrav μιας και δεν ειναι πολυφορεμενο αμορτισερ. Kayaba εχω βάλει σε άλλο αυτοκίνητο της οικογένειας και στον χρόνο εχει αρχίσει τα νούμερα. Sachs δεν βρίσκεις εύκολα και Monroe προτιμώ να τα αποφύγω.
Πάντως καμία άποψη και γνώμη δεν ειναι για τα σκουπίδια κατ'εμε.ποσο μάλλον μια εμπειρία που μπορεί κάποιος να μοιραστεί. Ετσι και αλλιώς το φόρουμ ειναι ακριβώς αυτό. Ανταλλαγηη απόψεων. Βλέπεις συγκρίνεις και συνήθως οταν ακούς απο πολλούς την ίδια γνώμη μπορεί και τελικα να ειναι κατι αντικειμενικο! -
Γκαμα Fiat ως το 2016
Famiglia 500:
500 (νεο)
500C (νεο)
500 5 porte (σε πλατφορμα small και οχι mini,ωστε να αγγιζει τα 4 μετρα μηκους)
500X (αντι juke)
500L
500L LivingFamiglia Panda:
Panda
Panda 4x4
Panda X η Pandone (αντι QQ)H πρωτη οικογενεια ακολουθει τη στυλιστικη γραμμη του 500,απο το οποιο θα προερχεται και η ονοματοδοσια των μοντελων,η δευτερη τη στυλιστικη γραμμη Panda).
Απο τα καινουργια μοντελα το μονο που ουσιαστικα ειναι ετοιμο ειναι το 500Χ,το οποιο το εχουμε ηδη δει φευγαλεα (αν και θα γινει 'χτενισμα' στο τελικο του σχεδιο)και προς το παρον σκεφτονται να ειναι αποκλειστικα 4χ2 (με τετρακινηση να προσφερει αποκλειστικα το αδελφο μοντελο της Jeep).
http://www.motorionline.com/wp-content/ ... gini-3.jpg -
Alba μεχρι τοτε θα εχουν σταματησει ολα τα υπολοιπα απο την παραγωγη?
Το 500Χ θα ειναι το Sedici σωστα?
Το Bravo τερματισμος χωρις αντικαταστατη?
Το Linea?
Το Punto-εαν γνωριζεις-ποτε θα μπει στο χρονοντουλαπο?
Και ποιο απο τα καινουρια θα μπορουσε να βγει και σαν Abarth? -
Doblo,qubo,freemont κλπ συνεχίζουν κανονικά.
Αντικαταστάτης bravo το panda x ,ενώ
ου linea κάτι ετοιμάζει νομίζω η tofas.
Punto stop λογικά όταν ξεκινήσει η παραγωγή 500x & jeepino στο Μελφι....αν και πιστεύω ότι θα καταλήξει ζασταβα στο Κραγκουγεβατς.
Αμπαρτ τα 500. -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Γκαμα Fiat ως το 2016Famiglia 500:
500 (νεο)
500C (νεο)
500 5 porte (σε πλατφορμα small και οχι mini,ωστε να αγγιζει τα 4 μετρα μηκους)
500X (αντι juke)
500L
500L LivingFamiglia Panda:
Panda
Panda 4x4
Panda X η Pandone (αντι QQ)H πρωτη οικογενεια ακολουθει τη στυλιστικη γραμμη του 500,απο το οποιο θα προερχεται και η ονοματοδοσια των μοντελων,η δευτερη τη στυλιστικη γραμμη Panda).
Απο τα καινουργια μοντελα το μονο που ουσιαστικα ειναι ετοιμο ειναι το 500Χ,το οποιο το εχουμε ηδη δει φευγαλεα (αν και θα γινει 'χτενισμα' στο τελικο του σχεδιο)και προς το παρον σκεφτονται να ειναι αποκλειστικα 4χ2 (με τετρακινηση να προσφερει αποκλειστικα το αδελφο μοντελο της Jeep).
http://www.motorionline.com/wp-content/ ... gini-3.jpgΚαι μετα κατηγορειτε την Audi που τα μοντελα της ειναι S, M, XL, XXL
-
Δηλαδή το panda X θα είναι πιο μεγάλο σε μέγεθος ( άντι-QQ ) από το 500Χ ( αντι-juke ) ;
-
Ετσι φαινεται, παντως αν βγουν ετσι δε μενει χωρις Β seg. μετα το πουντο (ακομα και με το 500ρακι medium ) και θα εχει πληρη γκαμα μεχρι τα 4,5 μετρα, οχι κι ασχημα...
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
.
Ας δούμε την ιστορική εξέλιξη της παραγωγής αυτοκινήτων στην Ιταλία:
1913 2
1924 35
1928 55
1935 44
1950 129,000
1960 645,000
1961 759,000
1970 1,854,252
1971 1,817,000
1980 1,610,287
1981 1,433,000
1989 2,220,774
1990 2,120,850
1991 1,878,000
1994 1,534,000
1995 1,667,000
1996 1,545,000
1997 1,827,592
1998 1,692,737
1999 1,704,326
2000 1,741,478
2001 1,581,908
2002 1,429,678
2003 1,324,481
2004 1,145,181
2005 1,038,352
2006 1,211,594
2007 1,284,312
2008 1,023,774
2009 843,239
2010 838,400
2011 790,348
2012 671,768Δεν ξερω απο που τα αντεγραψες,αλλα τα στοιχεια αυτα ειναι αλλα αντι αλλων.Για παραδειγμα το 1904 η παραγωγη ηταν 3080 αυτοκινητα.....ενω ας πουμε ηδη τις παραμονες του α παγκοσμιου η Fiat μονη ειναι ο μεγαλυτερος κατασκευαστης της Ευρωπης,και ενα μονο απο τα μοντελα της (το 501) παραγεται σε 68Κ κομματια μεταξυ 1912-1915,ενω το '509' υπερβαινει τα 100Κ κομματια μεταξυ 1924-1929 ..........
http://en.wikipedia.org/wiki/Automotive_industry_in_Italy Αναφέρει και πηγές...
-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Δεν ξερω απο που τα αντεγραψες,αλλα τα στοιχεια αυτα ειναι αλλα αντι αλλων.Για παραδειγμα το 1904 η παραγωγη ηταν 3080 αυτοκινητα.....ενω ας πουμε ηδη τις παραμονες του α παγκοσμιου η Fiat μονη ειναι ο μεγαλυτερος κατασκευαστης της Ευρωπης,και ενα μονο απο τα μοντελα της (το 501) παραγεται σε 68Κ κομματια μεταξυ 1912-1915,ενω το '509' υπερβαινει τα 100Κ κομματια μεταξυ 1924-1929 ..........
http://en.wikipedia.org/wiki/Automotive_industry_in_Italy Αναφέρει και πηγές...
Η wiki πολλες φορες γραφει τερατα.Το συγκεκριμενο αρθρο,οσον αφορα τα στοιχεια πριν το 1960,δεν ειναι μονο αποσπασματικο...... αλλα για τα σκουπιδια....
Το 1913 η παραγωγη ηταν 6670 και οχι ......2 αυτοκινητα .....το 1935 η παραγωγη ηταν 50493 και οχι 44 κοκ.http://webmail.anfia.it/autoincifre/Pro ... Italia.htm
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Και γω εχω δει 2-3 στο δρομο. Δεν τρελενομαι οποιαδηποτε αλλη εκδοση πλην της Trekking.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3938417/ Παλι καλα που του εβαλαν τον 1,6 με τα 105 αλογα μπας και παρει λιγο τα ποδια του.(βεβαια στην τιμη που το δινουν, δινεις αλλα 1.000 και παιρνεις Qashqai dci )
Η τιμή και εμένα μου φαίνεται τσιμπημένη και μάλλον μη ανταγωνιστική.
-
θελει ενας φιλος να παρει ενα cinque 900cc sporting μοντελο97'...........τι να προσεξει ιδιαιτερα;;;;καποια στανταρ κουσουρια;;;
το μεγαλο κακο ειναι οτι εχει να κινηθει 2 χρονια
FIAT FORUM