-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Όσο τα αυτοκίνητα γίνονται πιο πολύπλοκα, τόσο μεγαλύτερες πιθανότητες να χαλάσει κάτι. Το πιο αξιόπιστο τροχήλατο όχημα είναι το ξύλινο κάρο. Κανείς όμως δεν θέλει να κυκλοφορεί με κάρα σήμερα.Δία, εγώ πρώτος λέω ότι θα δυσκολευόταν ένα τέτοιο όχημα να κυκλοφορήσει στη σύγχρονη Αθήνα, ειδικά από έναν άπειρο οδηγό ή διαφορετικά θα ήταν οικονομικά ασύμφορο (σε άλλες πόλεις με λίγους συμβιβασμούς γίνεται).
Από την άλλη, αν κάτσεις να δεις τι εκπτώσεις σε ποιότητα περιφεριακών έχουν κάνει όλοι οι μεγάλοι, για να μπορούν να σου προσφέρουν την καινούργια Ε με 45χιλιάρικα (η οποία σε αντίθεση με την 115 έχει ΚΑΙ επιδόσεις ΚΑΙ οικονομία ΚΑΙ πολυτέλεια) δεν είναι καθόλου μα καθόλου περίεργο που έχουν χάσει την αξιοπιστία του παρελθόντος. Αυτό σε συνδυασμό με τη χρήση πλαστικού παντού, που ως βασικο χαρακτηριστικό έχει το είναι φτηνό και ευκολο στη διαμόρφωση αλλά γερνάει κάνει τα σύγχρονα ΜΒ αναλώσιμα, όπως και στον υπόλοιπο σωρό και κατα συνέπεια ΠΟΛΥ ακριβά (αν διαιρέσεις το συνολικό κόστος τους ως προς τη διάρκεια ζωής τους).
Δεν είναι η πολυπλοκότητα του θέματος. Υπάρχουν και πολύπλοκα αυτοκίνητα που είναι πιο αξιόπιστα... (για την ιστορία τα παλιά αυτοκίνητα, ειδικά στα μηχανικά είχαν πολύ πιο πολύπλοκες διατάξεις. Εσύ στο καινούργιο πατάς γκάζι σε ένα ποτενσιόμετρο που πάει σε ένα plcoειδές, το οποίο δίνει ψηφιακό σήμα σε ένα actuator, μετα από την εφαρμογή 50 παραμέτρων και αυτό ανοίγει την πεταλούδα. Είναι μια απλούστατη διάταξη που θα τη δεις καθημερινά στη βιομηχανία να δουλεύει αξιόπιστα 24/7/365 - αν δεις στη δική μου τι μοχλικό κουνάει η ντίζα του γκαζιού και πως παίρνει τις τιμές από τα αισθητήρια σχεδόν όλα ποτενσιομετρα εποχής για να υπολογίσει η cpu το μείγμα, θα ανατριχιάσεις).
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Σωστό ως ένα σημείο αυτό,αλλά όταν υπάρχει ας πούμε η Lexus το άλλοθι των υπολοίπων γίνετε λίγο σαθρό.
Παρόλα αυτά και τις τρείς φορές που ουσιαστικά μείναμε με τη 5αρα το πρόβλημα δεν ήταν σε κάτι εξεζητημένο .Τις 2 φορές ήταν οι πολλαπλασιαστές και την άλλη η αντλία βενζίνης.
Με την SLK 350 ουσιαστικά ποτέ δε βρήκαμε τι έπαιζε.Για το κιβώτιο βρέθηκε ότι έφταιγε μία βαλβίδα.
Οπότε το αμάξι πουλήθηκε σύντομα.Α γειά σου...
Πολλαπλασιαστές και αντλίες βενζίνης είχαν και το 60 τα αυτοκίνητα, γιατί δεν έμεναν κάθε δυο και λίγο από αυτά; Είναι η τυπική περίπτωση κακής ποιότητας υλικού.
Στο καθημερινό μου (φτουκακαvag) η τρόμπα βενζίνης (VDO) έχει χαλάσει ήδη 1 φορά στα 30Κ χιλιόμετρα. Όταν πήρα στα χέρια μου τη χαλασμένη (δε μου την έδωσαν και καλά λόγω εγγύησης) κατάλαβα το γιατί... ένα κολοκύθάκι επάνω πλαστικό (όλη είναι πλαστικά και εντελώς της πλάκας) είχε σκεβρώσει απο τις αναθυμιάσεις! -
W114-W115 Αρχόντισσες, τι θυμήθηκα τώρα!
-
μα και το engineering πολλες φορες ειναι απαραδεκτο. Π.Χ. σε Χ6 μπεμπα το δοχειο του ψηγειο υνερου ειναι χαμηλωτερα απο το κυκλωμα ψηξης ετσι αν πας να συμπληρωσεις δεν παει παντου!!! θελει να βαλεις νερο να το πιεσεις με ειδικη αντλια στο στομιο του δοχειου νερου... μα ειναι δυνατον... να το κανει αυτο καποιος τυχαιος οδηγος - γυναικα ?? η μηπως θα πρεπει μολις βγαλει σημα υπερθερμανσις να ψαξεις να βρεις οδικη να το φορτωσεις και να χασεις ολο τον προγραμματισμο σου?? (ετυχε σε φιλο απο Αμπου Νταμπι σε Καταρ 500 χλμ χωρις ουσιαστικη οδικη βοηθεια...) Να το στελνει λοιπον με φορτηγο για να μην κινδυνεψει να μεινει απο μια μακακια...?? ΕΛΕΟΣ..
-
Μα καλά πώς το σκέφτηκαν αυτό?
Μου φαίνεται τελείως τρελό.
Ποιος να είναι ο λόγος?
Σίγουρα ισχύει? -
μαλλον να χωρεσουν τα εξαρτηματα στο χωρο της μηχανης!!!! ισως ηταν μαλλον και το Χ6Μ Ο ανθρωπος το εφερε συμπληρωνοντας νερο καθε λιγο αλλα δεν ειχε αποτελεσμα στην υπερθερμανση γιατι δεν πηγαινε παντου!!!
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Μα καλά πώς το σκέφτηκαν αυτό?
Μου φαίνεται τελείως τρελό.
Ποιος να είναι ο λόγος?Είναι ζήτημα χωροταξίας, Κωστή. Κάτι που όσο βαρυφορτώνεις ένα αυτοκίνητο με 500 κολοκύθια (από ηλεκτρονικά , αντλίες, egr, βαλβίδες εδώ βαλβίδες εκεί, κλιματισμούς με ζώνες και λουριά κ.α.) γίνεται τρομερά δύσκολο ή δε δίνεται όση προσοχή χρειάζεται.
Παραδειγμα έχω την XJ12 που κάποια στιγμή προσπαθούσαμε να βρούμε που είναι το cold start relay (εκεί να δεις complexity), το οποίο τελικά το είχαν χώσει κάτω από την κεντρική κοσνόλα δίπλα στο λεβιέ (αν θυμάμαι καλά) - πολύ κακό engineering, άντε να το βρεις, αντε να λύσεις όλη την κονσόλα έτσι και δεν κάνει καλή επαφή αυτό το κολοκύθι.
Αντίθετα, στις ΜΒ της εποχής της, αν κλείσεις τα μάτια και υποθέσεις που μπορεί να είναι το κάθε εξάρτημα, ανοίγοντάς τα το έχεις μαντέψει σωστά - καλό engineering που μπορεί να μην είναι η σουπερ επαναστατική ιδέα αλλά σου προσφέρει εύκολη συντήρηση (η συντήρηση είναι πάντοτε αυτό που επιλέγουν όλοι οι κατασκευαστές μηχανημάτων να 'ξεχνουν' να αναφέρουν όταν στα πουλάνε - το ίδιο κάνουν και οι αγοραστές από άγνοια ή στρουθοκαμηλισμό, σε κάποιες περιπτώσεις).Είναι σαν τα φερραρι με το κιβώτιο από κάτω και το κάρτερ που χάνει, που λέγαμε στο θέμα το σχετικό, που και μόνο που το βλέπω ζαλίζομαι. Επαναστατικό (?) κόμπακτ, ωραίο αλλά να σε δώ να αλλάζεις, πχ ένα ρουλεμαν ή για κάποιες απλές περιπτώσεις συντήρησης που πρέπει είτε να κατεβάσεις το μοτέρ (πχ στο testarossa για να αλλάξεις λουριά, αν θυμάμαι καλά) ή να βγάλεις την εξαγωγή από την μια πλευρά τουλάχιστον (που για να το κάνεις στο 308GT4 πρέπει να λύσεις τις βάσεις της μηχανής και να σπρώξεις το μοτέρ μπροστά ή να βγάλεις το ρεζερβουάρ )! Φυσικά, στα περιοδικά κάνεις δε γράψει κάτι σχετικό, γιατί το αυτοκίνητο θα το έχει για 5 μέρες και θα κάνει και την πλάκα του...
Ευχαριστώ αλλά δε θα πάρω... -
Οποιος εχει τα γενια, εχει και τα χτενια...
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
διακοπτω λιγο τη συζητηση σας παιδες...
σκεφτομαι να αγορασω ενα clk 220 diesel η ακομα και ενα 270 απ εξω βεβαια αφου εδω δε βρισκω κατι..
το τελωνειο ποσο ειναι περιπου ξερει κανεις?
για τα συγκεκριμενα μοτερ ξερει καποιος ποσο αξιοπιστα ειναι? αν εχουνε καποιο θεμα κτλ..
ουσιατσικα θελω να δωσω το slk και να παρω ενα τετοιο..απλα δε ξερω ποσο θα πληρωσω στο τελωνειο..οι τιμες εξω ειναι πολυ δελεαστικες..
ζαχαρωνω και ενα E250 diesel κουπε αλλα ξεφευγουμε απο το μπατζετ...
η αλλη λυση ειναι η μπεμπα η 320 παλι πετρελαιο..
ευχαριστω προκαταβολικα!! -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Σίγουρα ισχύει?
Aπο μια γρήγορη ματιά που έριξα στα owners manual των Χ6&Χ6Μ δεν αναγραφεται κατι τετοιο.Λέει οτι το συμπληρωμα αντιψυκτικού γίνετε με τον παραδοσιακό τρόπο...
Παιζει να μην το γραφουν βεβαια..
Δε ξέρω.Την άλλη φορά που θα πάω , θα ρωτήσω και το μηχανικό μου. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Οποιος εχει τα γενια, εχει και τα χτενια...Ναι, καλά... ζμπορ αμάξι με transaxle είναι και το 911, το 930 αλλά και το 914-6 (που είναι mid-engined και dry sump και βγάζει και 500χιλιάδες χιλιόμετρα) ... (στα οποία το μοτέρ κατεβαίνει σε 15 λεπτά, αν ξέρεις, όχι ότι χρειάζεται συχνά)
-
Ο χρήστης mb190 έγραψε:
διακοπτω λιγο τη συζητηση σας παιδες...
σκεφτομαι να αγορασω ενα clk 220 diesel η ακομα και ενα 270 απ εξω βεβαια αφου εδω δε βρισκω κατι..
το τελωνειο ποσο ειναι περιπου ξερει κανεις?
για τα συγκεκριμενα μοτερ ξερει καποιος ποσο αξιοπιστα ειναι? αν εχουνε καποιο θεμα κτλ..
ουσιατσικα θελω να δωσω το slk και να παρω ενα τετοιο..απλα δε ξερω ποσο θα πληρωσω στο τελωνειο..οι τιμες εξω ειναι πολυ δελεαστικες..
ζαχαρωνω και ενα E250 diesel κουπε αλλα ξεφευγουμε απο το μπατζετ...
η αλλη λυση ειναι η μπεμπα η 320 παλι πετρελαιο..
ευχαριστω προκαταβολικα!!Εκτός από τους δασμούς, θα έχει και άδεια 2013 που σημαίνει ότι θα φας στη μάπα άλλα 5 χρόνια φορους πολυτελείας και μεγάλα τεκμήρια... το σκέφτηκες καλά;
-
φορο πολυτελειας για αλλα 5 χρονια..αλλο ενα μειον..μαζευω αρνητικα και θετικα και στο τελος θα καταληξω...απο 2000 κυβικα και πανω ειναι ο φορος πολυτλειας ετσι?
-
Ο χρήστης mb190 έγραψε:
φορο πολυτελειας για αλλα 5 χρονια..αλλο ενα μειον..μαζευω αρνητικα και θετικα και στο τελος θα καταληξω...απο 2000 κυβικα και πανω ειναι ο φορος πολυτλειας ετσι?1929.... μόνο 1.8 ΜΒ για να τον αποφύγεις
-
τι να πω ρε γαμωτο..ειναι πολυ δελεαστικες οι τιμες παντως
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Σίγουρα ισχύει?
Aπο μια γρήγορη ματιά που έριξα στα owners manual των Χ6&Χ6Μ δεν αναγραφεται κατι τετοιο.Λέει οτι το συμπληρωμα αντιψυκτικού γίνετε με τον παραδοσιακό τρόπο...
Παιζει να μην το γραφουν βεβαια..
Δε ξέρω.Την άλλη φορά που θα πάω , θα ρωτήσω και το μηχανικό μου.Να σου πω παντως οτι μπαινοντας στο συνεργειο του τον εβλεπα να παλευει με το Χ6 και με ενα κυλινδρικο εργαλειο.. που το εβαζε στη μηχανη και το εβγαζε ενω υπηρχαν ατμοι.. πλησιαζω και ρωταω για το τι εκανε... εκει μου εξηγησε γελοντας και μου εδειξε και το ειδικο εργαλειο.. (πιανει σαν το καπακι πανω στο δοχειο διαστολης του νερου, ωστε να μπορει να τρομπαρει το νερο που ηδη εχει βαλει μεσα.. απιστευτη λυση....και απαραδεκτη...
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Σίγουρα ισχύει?
Aπο μια γρήγορη ματιά που έριξα στα owners manual των Χ6&Χ6Μ δεν αναγραφεται κατι τετοιο.Λέει οτι το συμπληρωμα αντιψυκτικού γίνετε με τον παραδοσιακό τρόπο...
Παιζει να μην το γραφουν βεβαια..
Δε ξέρω.Την άλλη φορά που θα πάω , θα ρωτήσω και το μηχανικό μου.Να σου πω παντως οτι μπαινοντας στο συνεργειο του τον εβλεπα να παλευει με το Χ6 και με ενα κυλινδρικο εργαλειο.. που το εβαζε στη μηχανη και το εβγαζε ενω υπηρχαν ατμοι.. πλησιαζω και ρωταω για το τι εκανε... εκει μου εξηγησε γελοντας και μου εδειξε και το ειδικο εργαλειο.. (πιανει σαν το καπακι πανω στο δοχειο διαστολης του νερου, ωστε να μπορει να τρομπαρει το νερο που ηδη εχει βαλει μεσα.. απιστευτη λυση....και απαραδεκτη...
Μήπως πρέσαρε για να βρει απο που χάνει;
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Όσο τα αυτοκίνητα γίνονται πιο πολύπλοκα, τόσο μεγαλύτερες πιθανότητες να χαλάσει κάτι. Το πιο αξιόπιστο τροχήλατο όχημα είναι το ξύλινο κάρο. Κανείς όμως δεν θέλει να κυκλοφορεί με κάρα σήμερα.
Δία, εγώ πρώτος λέω ότι θα δυσκολευόταν ένα τέτοιο όχημα να κυκλοφορήσει στη σύγχρονη Αθήνα, ειδικά από έναν άπειρο οδηγό ή διαφορετικά θα ήταν οικονομικά ασύμφορο (σε άλλες πόλεις με λίγους συμβιβασμούς γίνεται).
Από την άλλη, αν κάτσεις να δεις τι εκπτώσεις σε ποιότητα περιφεριακών έχουν κάνει όλοι οι μεγάλοι, για να μπορούν να σου προσφέρουν την καινούργια Ε με 45χιλιάρικα (η οποία σε αντίθεση με την 115 έχει ΚΑΙ επιδόσεις ΚΑΙ οικονομία ΚΑΙ πολυτέλεια) δεν είναι καθόλου μα καθόλου περίεργο που έχουν χάσει την αξιοπιστία του παρελθόντος. Αυτό σε συνδυασμό με τη χρήση πλαστικού παντού, που ως βασικο χαρακτηριστικό έχει το είναι φτηνό και ευκολο στη διαμόρφωση αλλά γερνάει κάνει τα σύγχρονα ΜΒ αναλώσιμα, όπως και στον υπόλοιπο σωρό και κατα συνέπεια ΠΟΛΥ ακριβά (αν διαιρέσεις το συνολικό κόστος τους ως προς τη διάρκεια ζωής τους).
Δεν είναι η πολυπλοκότητα του θέματος. Υπάρχουν και πολύπλοκα αυτοκίνητα που είναι πιο αξιόπιστα... (για την ιστορία τα παλιά αυτοκίνητα, ειδικά στα μηχανικά είχαν πολύ πιο πολύπλοκες διατάξεις. Εσύ στο καινούργιο πατάς γκάζι σε ένα ποτενσιόμετρο που πάει σε ένα plcoειδές, το οποίο δίνει ψηφιακό σήμα σε ένα actuator, μετα από την εφαρμογή 50 παραμέτρων και αυτό ανοίγει την πεταλούδα. Είναι μια απλούστατη διάταξη που θα τη δεις καθημερινά στη βιομηχανία να δουλεύει αξιόπιστα 24/7/365 - αν δεις στη δική μου τι μοχλικό κουνάει η ντίζα του γκαζιού και πως παίρνει τις τιμές από τα αισθητήρια σχεδόν όλα ποτενσιομετρα εποχής για να υπολογίσει η cpu το μείγμα, θα ανατριχιάσεις).
Tα είπες όλα με αυτό το ποστ
Συν το άλλο λίγο παρακάτω, που αναφέρθηκες στους δημοσιογράφους, οι οποίοι ποτέ μα ποτέ δεν μπήκαν στον κόπο να σκεφτούν και να γράψουν για την ευκολία ή την δυσκολία συντήρησης σε ένα μοντέλο αυτοκινήτου που δοκίμαζαν.
Ή την ευκολία προσπέλασης ενός εξαρτήματος που αλλάζεται συχνά.Δεν ήξερα ότι είχες δώσει την 115. Κρίμα
Αλλά και η άλλη γιαγιά που σου έμεινε είναι case study μηχανολογίας και σωστής κατασκευής. (από σχεδιασμό έως συναρμολόγηση και βαφή)
Δώστε μου μάτια να τη βλέπω λέμε -
Ο χρήστης BEAMS έγραψε:
[
Αλλά και η άλλη γιαγιά που σου έμεινε είναι case study μηχανολογίας και σωστής κατασκευής. (από σχεδιασμό έως συναρμολόγηση και βαφή)
Δώστε μου μάτια να τη βλέπω λέμεΣε ευχαριστώ, αν και τη δική μου τη συγκεκριμένη καλύτερα να αποφύγεις να τη δείς από πολύ κοντά γιατί θέλει πολλή δουλειά για να φτάσει στο επίπεδο που της αξίζει.
Μπορείς να με βοηθήσεις σε ένα θέμα;
Ψαχνω σωληνάκι καυσίμου Φ13/8 ή 7.5 που να αντέχει σε 7bar και να μη διαλύεται σε 3 μήνες από τις καινούργιες βενζίνες...έχεις κάτι υπόψη σου; -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Μπορείς να με βοηθήσεις σε ένα θέμα;
Βεβαίως
Θα σου στείλω πμ κάποια στιγμή σήμερα.
MERCEDES-BENZ FORUM