Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    • 1
    • 2
    • 101
    • 102
    • 103
    • 104
    • 105
    • 179
    • 180
    • 103 / 180
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    37
    3584
    97263
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      touring-the-m3-1-6 last edited by

      Μπρός-πίσω...μάρς!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kapami last edited by

        Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
        Μπρός-πίσω...μάρς!!

        Λίγο πιο λιανά;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cson last edited by

          Ο χρήστης kapami έγραψε:
          Στο Golf μου οι δίσκοι όπως μου είπε και ο μηχανικός έχουν αποκτήσει 'γυαλάδα' που φαίνεται να έγινε επειδή ζεστάθηκαν από δυνατά φρενάρισματα (δεν κάνω και κάτι σπουδαίο, φαντάζομαι από μερικές καταστάσεις που χρειάστηκε να φρενάρω από πολλά είτε γιατί με έκλεισε κάποιος είτε γιατί με έπιασε φανάρι με πολλά χλμ).
          Έτσι ακούγεται κάποιος ήχος σαν 'γρονκ' μερικές φορές κατά το τέλος του φρεναρίσματος.
          Οι δίσκοι έχουν λιγότερο από 40.000χλμ.

          Επιπλέον οι πίσω δίσκοι έχουν φαγωθεί λίγο ανισόρροπα και έχουν βουναλάκια. (ΔΕΝ τραβάω χειρόφρενα btw)

          Μου τελειώνουν τα τακάκια και μπήκα στη διαδικασία να το σκεφτώ το όλο σκηνικό.
          Να αρχίσω να σκέφτομαι αλλαγή δίσκων ή είναι υπερβολή;

          Εχουν πολυ δοντι? Ειναι πολυ λιγα 40.000κμ για δισκους.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kapami last edited by

            Ο χρήστης cson έγραψε:

            Στο Golf μου οι δίσκοι όπως μου είπε και ο μηχανικός έχουν αποκτήσει 'γυαλάδα' που φαίνεται να έγινε επειδή ζεστάθηκαν από δυνατά φρενάρισματα (δεν κάνω και κάτι σπουδαίο, φαντάζομαι από μερικές καταστάσεις που χρειάστηκε να φρενάρω από πολλά είτε γιατί με έκλεισε κάποιος είτε γιατί με έπιασε φανάρι με πολλά χλμ).
            Έτσι ακούγεται κάποιος ήχος σαν 'γρονκ' μερικές φορές κατά το τέλος του φρεναρίσματος.
            Οι δίσκοι έχουν λιγότερο από 40.000χλμ.

            Επιπλέον οι πίσω δίσκοι έχουν φαγωθεί λίγο ανισόρροπα και έχουν βουναλάκια. (ΔΕΝ τραβάω χειρόφρενα btw)

            Μου τελειώνουν τα τακάκια και μπήκα στη διαδικασία να το σκεφτώ το όλο σκηνικό.
            Να αρχίσω να σκέφτομαι αλλαγή δίσκων ή είναι υπερβολή;

            Εχουν πολυ δοντι? Ειναι πολυ λιγα 40.000κμ για δισκους.

            Γενικά δεν είναι φαγωμένοι, οι πίσω όμως έχουν κάνει έντονο δόντι σε κάποια σημεία.
            Αλλά το κυρίως πρόβλημα είναι η 'γυαλάδα' που έχουν κάνει οι δίσκοι (όπως την είχε ο μηχανικός), που είναι από ζεστάματα που έφαγαν σε κάποια δόση (wtf) και κατά το τέλος του φρεναρίσματος προκαλεί έναν ήχο (αυτό το γρονκ που έγραψα πριν). Τον ίδιο επίσης ήχο κάνει αν αφήσω λίγο το φρένο με το αμάξι ίσα που να κυλάει. Έντονος βαθύς ήχος σαν μεταλλικό τρίψιμο. Δεν ξέρω αν έχει μειωθεί και η δύναμη φρεναρίσματος - αν και δεν έχω καταλάβει διαφορά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cson last edited by

              Πολυ πιθανον να ειναι απο τα τακακια οι ηχοι, εφοσον τελιωνουν αλλαξε τα και βλεπεις πως θα παει.

              Πισω τωρα, δεν πιστευω να πειραζει που εχουν ελαφρια αυλακια οι δισκοι. Βασικα ποτε δεν εχω δει δισκο να ειναι απολυτα ομοιομορφος στην επιφανεια του. Ολο και κατι πιανει αναμεσα τακακι-δισκο και δημιουργει κυκλικες ραβδωσεις..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                trident1971 last edited by

                sort of

                Honda Transalp αλλαγη μπροστινα τακακια:
                πιεζεις τη δαγκανα με την παλαμη προς τη ροδα και τα 3 εμβολακια επιστρεφουν στη θεση τους. Ουτε ξεβιδωματα δαγκανες, ουτε βαλε ειδικο εργαλειο ή κατσαβιδι κοντρα, ουτε τιποτα. Μια βιδα ολη και ολη ασφαλιζει τα τακακια και τελος. Μαγικό.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  leonp last edited by

                  Ο χρήστης kapami έγραψε:

                  Στο Golf μου οι δίσκοι όπως μου είπε και ο μηχανικός έχουν αποκτήσει 'γυαλάδα' που φαίνεται να έγινε επειδή ζεστάθηκαν από δυνατά φρενάρισματα (δεν κάνω και κάτι σπουδαίο, φαντάζομαι από μερικές καταστάσεις που χρειάστηκε να φρενάρω από πολλά είτε γιατί με έκλεισε κάποιος είτε γιατί με έπιασε φανάρι με πολλά χλμ).
                  Έτσι ακούγεται κάποιος ήχος σαν 'γρονκ' μερικές φορές κατά το τέλος του φρεναρίσματος.
                  Οι δίσκοι έχουν λιγότερο από 40.000χλμ.

                  Επιπλέον οι πίσω δίσκοι έχουν φαγωθεί λίγο ανισόρροπα και έχουν βουναλάκια. (ΔΕΝ τραβάω χειρόφρενα btw)

                  Μου τελειώνουν τα τακάκια και μπήκα στη διαδικασία να το σκεφτώ το όλο σκηνικό.
                  Να αρχίσω να σκέφτομαι αλλαγή δίσκων ή είναι υπερβολή;

                  Εχουν πολυ δοντι? Ειναι πολυ λιγα 40.000κμ για δισκους.

                  Γενικά δεν είναι φαγωμένοι, οι πίσω όμως έχουν κάνει έντονο δόντι σε κάποια σημεία.
                  Αλλά το κυρίως πρόβλημα είναι η 'γυαλάδα' που έχουν κάνει οι δίσκοι (όπως την είχε ο μηχανικός), που είναι από ζεστάματα που έφαγαν σε κάποια δόση (wtf) και κατά το τέλος του φρεναρίσματος προκαλεί έναν ήχο (αυτό το γρονκ που έγραψα πριν). Τον ίδιο επίσης ήχο κάνει αν αφήσω λίγο το φρένο με το αμάξι ίσα που να κυλάει. Έντονος βαθύς ήχος σαν μεταλλικό τρίψιμο. Δεν ξέρω αν έχει μειωθεί και η δύναμη φρεναρίσματος - αν και δεν έχω καταλάβει διαφορά.

                  H γυαλάδα θα φύγει με 2-3 γερά φρεναρίσματα 100 -> 0.
                  Μόνο μη σταματήσεις αμέσως μετά γιατί οι δίσκοι θα είναι ζεστοί.

                  Οι δίσκοι γυαλίζουν από την οδήγηση στην πόλη.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    touring-the-m3-1-6 last edited by

                    Ο χρήστης kapami έγραψε:
                    Λίγο πιο λιανά;

                    Αλλαγή και των εμπρός και των πίσω δίσκων,a.s.a.p...!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kapami last edited by

                      Γμτ θα άλλαζα μόνο τα τακάκια πρώτα να δω πως θα πάει και αν θα φύγει ο ήχος αλλά θα πατήσουν πάνω στα βουναλάκια των δίσκων και μετά θα είναι άχρηστα για καινούριες δισκόπλακες ΑΝ τελικά αξίζει να αλλαχτούν.
                      Leon θα δοκιμάσω δυνατό φρενάρισμα για να δω.
                      Θα πάω να το δει και κανένας φρενάς να μου πει τη γνώμη του.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cson last edited by

                        Παρε καμποσες γνωμες απο φρεναδες που θα τα δουν. Μην αλλαξεις τσαμπα δισκους χωρις δοντι και χωρις να ειναι στραβοι. Κριμα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          ggab last edited by

                          Ο χρήστης kapami έγραψε:
                          Γμτ θα άλλαζα μόνο τα τακάκια πρώτα να δω πως θα πάει και αν θα φύγει ο ήχος αλλά θα πατήσουν πάνω στα βουναλάκια των δίσκων και μετά θα είναι άχρηστα για καινούριες δισκόπλακες ΑΝ τελικά αξίζει να αλλαχτούν.
                          Leon θα δοκιμάσω δυνατό φρενάρισμα για να δω.
                          Θα πάω να το δει και κανένας φρενάς να μου πει τη γνώμη του.

                          τι εννοεις βουναλακια;;;;
                          αν εχεις στην επιφανεια τριβης βουναλακια τα οποια φαινονται με το ματι......τοτε οταν πατας φρενο θα χορευει το πενταλ!!!και θες δισκους ........

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cson last edited by

                            Ο χρήστης GGAB έγραψε:

                            Γμτ θα άλλαζα μόνο τα τακάκια πρώτα να δω πως θα πάει και αν θα φύγει ο ήχος αλλά θα πατήσουν πάνω στα βουναλάκια των δίσκων και μετά θα είναι άχρηστα για καινούριες δισκόπλακες ΑΝ τελικά αξίζει να αλλαχτούν.
                            Leon θα δοκιμάσω δυνατό φρενάρισμα για να δω.
                            Θα πάω να το δει και κανένας φρενάς να μου πει τη γνώμη του.

                            τι εννοεις βουναλακια;;;;
                            αν εχεις στην επιφανεια τριβης βουναλακια τα οποια φαινονται με το ματι......τοτε οταν πατας φρενο θα χορευει το πενταλ!!!και θες δισκους ........

                            Ραβδωσεις κυκλικες εννοει φυσικα. Οπως εχουν ολοι οι δισκοι μετα απο καποια χρηση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kostis20 last edited by

                              Δε πας να το δεις σε ενα μαστορα της προκοπης,γιατι και εμενα τα ιδια μου ελεγαν και τελικα ουτε για τακακια δεν ειμαι ακομα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • 2
                                21-quadra last edited by

                                Ο χρήστης cson έγραψε:

                                Γμτ θα άλλαζα μόνο τα τακάκια πρώτα να δω πως θα πάει και αν θα φύγει ο ήχος αλλά θα πατήσουν πάνω στα βουναλάκια των δίσκων και μετά θα είναι άχρηστα για καινούριες δισκόπλακες ΑΝ τελικά αξίζει να αλλαχτούν.
                                Leon θα δοκιμάσω δυνατό φρενάρισμα για να δω.
                                Θα πάω να το δει και κανένας φρενάς να μου πει τη γνώμη του.

                                τι εννοεις βουναλακια;;;;
                                αν εχεις στην επιφανεια τριβης βουναλακια τα οποια φαινονται με το ματι......τοτε οταν πατας φρενο θα χορευει το πενταλ!!!και θες δισκους ........

                                Ραβδωσεις κυκλικες εννοει φυσικα. Οπως εχουν ολοι οι δισκοι μετα απο καποια χρηση.

                                Boυναλάκια μάλλον θα εννοεί τα βαθουλώματα που κάνουν οι δίσκοι στα κενά της βάνας, ανάμεσα σε 2 κόντρες, αν η βάνα είναι αραιή ( 24 ή 36 κενά ), με το ζέσταμα του δίσκου και την πίεση του τακακιού, υποχωρεί το κενό που υπάρχει ανάμεσα στις κόντρες της βάνας, οπότε το σημείο που δεν μπορεί να υποχωρήσει θεωρείται βουναλάκι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • K
                                  kapami last edited by

                                  Βουναλάκια εννοώ αυτό που περιγράφει ο Quadra.

                                  Έσκασα μύτη σήμερα σε φρενά.

                                  Σύμφωνα με τον φρενοmeister, ο ήχος είναι επειδή τα τακάκια όντας 6.5 χρόνια στο δρόμο, εκτός του ότι έχουν φαγωθεί είναι πολυκαιρισμένα και δεν κάνουν καλή τριβή με το δίσκο - εξ ου και η γυαλάδα.
                                  Με καινούρια τακάκια ο δίσκος θα γίνει σταδιακά πιο ομοιόμορφος και αναμένεται να φύγει και ο ήχος μόλις διώξουν τη γυαλάδα.
                                  Θα δείξει.

                                  Θα βάλω ATΕ λοιπόν, σύντομα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • bassstarlet
                                    bassstarlet last edited by

                                    Αυτό με τη γυαλάδα, μου το επισήμανε και ο «δικός μου» φρενάς σήμερα το πρωΐ.
                                    Θέλουν ξεμπούκωμα και τα φρένα, τελικά...

                                    «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • rocsta
                                      rocsta last edited by

                                      Ερώτηση μέχρι να πάω συνεργείο το 147, γιατί θα σκάσω.
                                      Σε πολύ ελαφρύ ακούμπημα του φρένου, ακούγεται μεταλλικός ήχος σαν να σέρνεται μέταλλο σε μέταλλο στον εμπρός αριστερό δίσκο. Όταν πατήσω παραπάνω το πεντάλ, σταματάει ο θόρυβος. Πρόβλημα στο φρενάρισμα δεν έχει, τα τακάκια έχουν 15.000 χλμ (με 2.000 μόνο να είναι ταρζανοοδήγηση) και έχουν ψωμί ακόμα, η δισκόπλακα δεν έχει χαρακιές πάνω της.
                                      Καμιά ιδέα; Ψάχνοντας στο ιντερνετ είδα για κολλημένο πιστονάκι στη δαγκάνα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kotetsi last edited by

                                        Ο χρήστης rocsta έγραψε:
                                        Ερώτηση μέχρι να πάω συνεργείο το 147, γιατί θα σκάσω.
                                        Σε πολύ ελαφρύ ακούμπημα του φρένου, ακούγεται μεταλλικός ήχος σαν να σέρνεται μέταλλο σε μέταλλο στον εμπρός αριστερό δίσκο. Όταν πατήσω παραπάνω το πεντάλ, σταματάει ο θόρυβος. Πρόβλημα στο φρενάρισμα δεν έχει, τα τακάκια έχουν 15.000 χλμ (με 2.000 μόνο να είναι ταρζανοοδήγηση) και έχουν ψωμί ακόμα, η δισκόπλακα δεν έχει χαρακιές πάνω της.
                                        Καμιά ιδέα; Ψάχνοντας στο ιντερνετ είδα για κολλημένο πιστονάκι στη δαγκάνα

                                        Με ενδιαφέρουν κι εμένα οι απόψεις, έχω ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο θέμα τις τελευταίες ημέρες.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          ilias-a last edited by

                                          το πιο πιθανο να εχουν φτασει στο τελος τα τακακια τα οποια εχουν ενα λαμακι η δουλεια του οποιου ειναι να βρισκει στην δισκοπλακα και να ακουμε αυτον τον μεταλλικο θορυβο λιγο πριν να μεινουμε τελειως απο τακακια, μην το αμελειτε αμεσως επισκεψη στον μηχανικο ή τον φρενα σας γιατι δεν εχετε πολλα πατηματα στο φρενο ακομα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            trident1971 last edited by

                                            Ηλια το λαμακι που λες τσιρίζει άσχημα σε υψηλες συχνοτητες, σε στυλ κιμωλια στον πινακα (ξερω απο τα δικα μου ).
                                            Δεν ξερω αν τα παιδια παραπάνω εχουν τον ιδιο ηχο, απο τα λεγομενα τους θα ελεγα για αλλο πραγμα, ειδικα εφοσον σταματα ο θορυβος οταν πατανε καλα το φρενο...

                                            Τελευταια φορα που ακουσα πιο χαμηλης συχνοτητας θορυβο, με πατημενο φρενο, ειχε φτασει σε σημειο να τρωγεται η δισκοπλακα, αμα τη βαζαμε στο πικαπ θα επαιζε τραγουδια.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 101
                                            • 102
                                            • 103
                                            • 104
                                            • 105
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 103 / 180
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr