-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
εννοεί μάλλον αυτό που λέγαμε για πραγματική αξία ... γενικότερη αναμόρφωσηΑυτό, τόσο για τα τέλη όσο και για την 'έκτακτη εισφορά'
Τα φετεινά το ξέραμε ότι θα τα πληρώναμε όπως έχουν, απλώς περιμένω να δω πότε θα συσταθεί η απαιτούμενη επιτροπή για την 'αναμόρφωση'
-
το θέμα είναι ότι μας κλέψανε 10.000 από τις αξίες των αυτοκινήρων σε μία νύχτα. Και λεφτά δε θα πάρουν τελικά
Καμία εξήγηση. Από τη μία ο βλάκας έβαλε μηδενικά τέλη σε αυτοκίνητα που μπορούσε να πάρει 100 ευρω για πλάκα.... που είναι λογικό... -
Είπε στο Σκάι πιο πριν ότι όσα αυτοκινητα έχουν περάσει 5ετια έχουν έκπτωση και στο φόρο πολυτελειας(όπως γινόταν δηλαδη) αλλα και στα τέλη κυκλοφορίας.Μαλιστα έδωσαν και παραδείγματα με νούμερα (δεν τα θυμάμαι ακριβως τώρα) αλλα αν ισχύουν τα ποσά που ανέφεραν με τις εκπτώσεις μου φάνηκε ότι ο φόρος πολυτελείας έχει αυξηθεί
-
Ο χρήστης GREY έγραψε:
Είπε στο Σκάι πιο πριν ότι όσα αυτοκινητα έχουν περάσει 5ετια έχουν έκπτωση και στο φόρο πολυτελειας(όπως γινόταν δηλαδη) αλλα **και στα τέλη κυκλοφορίας. ** -
Ο χρήστης GREY έγραψε:
Είπε στο Σκάι πιο πριν ότι όσα αυτοκινητα έχουν περάσει 5ετια έχουν έκπτωση και στο φόρο πολυτελειας(όπως γινόταν δηλαδη) αλλα και στα τέλη κυκλοφορίας.Μαλιστα έδωσαν και παραδείγματα με νούμερα (δεν τα θυμάμαι ακριβως τώρα) αλλα αν ισχύουν τα ποσά που ανέφεραν με τις εκπτώσεις μου φάνηκε ότι ο φόρος πολυτελείας έχει αυξηθείΚΑΤΙ ΣΩΣΤΟ ΛΕς αλλα μας το λες μισο.
Μαλλον εννοεις οτι παληα ο φορος πολυτελειας ηταν 5% **επι του τεκμηριου **για 1929 κυβικα+. Τωρα ειναι 5% απο 1929-2500 κυβικα ενω απο 2501+ ειναι 10 η 15%...**οποτε ναι **για αυτους (2501+) αυξηθηκε ο φορος πολυτελειας, συγκριτικα με περυσι.
**Εκεινο που δεν επιασα **ειναι αυτο με τα τελη που ειπες, οτι μειωθηκαν στα ανω 5-ετιας (ασχετως κυβικων)?....
-
Σας έγραψα ο,τι ειπαν.Το παράδειγμα πάντως ήταν για 2λιτρο και γι'αυτο μου έκανε και εμένα εντύπωση.Τωρα αν είπαν 2 πράγματα και ήταν σωστό το 1/10 δε φταιω
-
στον σκαι ειναι ασχετοί , μονο στο ημερισία μαθαίνω κάτι
-
Σχετικα με οσους υποστηριζουν την ενσωματωση στη τιμη της βενζινης..
Μηπως αν τελικα τα βαλουμε κατω αυτα που θα χασουμε απο καθημερινες αγορες θα ειναι αρκετα περισσοτερα απο αυτα που θα κερδισουμε απο τα τελη? εγω εκει κολλαω και δε συμφωνω γιατι τα θετικα παρατεθηκαν παραπανω αλλα νομιζω στη τελικη το μεσο νοικοκυριο 'μεσα θα μπει' τελικα... Ενα πραγμα του οποιου η τιμη δε θα αυξηθει δε μπορω να σκεφτω...χωρια την αισχροκερδια που εχει να πεσει με αφορμη την αυξηση της τιμης της βενζινης...Εντωμεταξυ μηπως τελικα δε θα κερδισουμε συγκριτικα μεταξυ των 2 σεναριων (υπαρχουσα κατασταση, κατασταση χωρις τελη με τη βενζινη στο 1.90 π.χ.) ?
Αν τα βαλουμε κατω για μια τυπικη χρηση της ταξης των 12.000km των χρονο (ισως λεω και λιγα) διαφορα δεν υπαρχει ουσιαστικα (ενδεικτικα για ενα 1400αρι 15ετιας βγαινει με μια μεση καταναλωση 8λιτρα /100 1824e εναντι 1584+250 τελη) και φυσικα οσο ανεβαινουν τα χιλιομετρα τοσο ειναι υπερ του υπαρχοντος συστηματος το ποσο που προκυπτει και επιπλεον ,εκτος του οτι το κοστος ζωης με τα τελη στη βενζινη ειναι μεγαλυτερο, τελικα το ποσο που πληρωνουμε για το αμαξι ειναι μεγαλυτερο κι αυτο.Εστω επισης οτι παμε σε αλλο παραδειγμα με 2λιτρο αρκετα πιο νεο με 1000ρικο τελη+εκτακτη εισφορα.. για ιδια χιλιομετρα με ελαφρα αυξηση της καταναλωσης εχει ενα κερδος της ταξης των 600e το συστημα με τα τελη μεσω βενζινης.. Αυτα ομως τα 6 κατοσταρικα δε φτανουν για να καλυψουν τη χασουρα απο την αυξηση ολων σχεδον των αγαθων και υπηρεσιων σε ετησια παντα βαση..
Δηλαδη καταληγουμε να επιβαρυνουμε κι αλλο το μεσο ελληνικο νοικοκυριο με το 1400αρι 1600αρι.. και απλα φορολογουμε λιγοτερα τα διλιτρα + ,το οποιο ειναι μεν λογικο γιατι εχει ξεφυγει η κατασταση, αλλα στη τελικη παλι μεσα μπαινουμε λογω κοστους ζωης..Και μαλιστα ξαναλεω στα παραδειγματα μου τα 12.000km ανα ετος ισως ειναι και λιγα οποτε ανεβαινει το ποσο με τα τελη στη βενζινη..
Φυσικα δεν υποστηριζω το υπαρχων συστημα αλλα δεν ειναι η λυση η ενσωματωση των τελων στη βενζινη.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
αλλα δεν ειναι η λυση η ενσωματωση των τελων στη βενζινη.Ειδικά αφού έχουν ενσωματωθεί ήδη 2-3 φορές στη βενζίνη και ακόμα υπάρχουν.
-
και γιατι να μην πληρωσουν εστω ενα κατοσταρικακι οι 'τυχεροι' με την αρκουδια των 'μηδενικων τελων';;
γιατι αυτοι τον ιδιο δρομο με εμενα δεν 'καταναλωνουν';;
και στο κατω κατω αυτοι που το οδηγαν καθε μερα μεσα στην κινηση πιο πολυ- απο εμενα των 5-10χλμ το ΣΚ μια στο τοσο (για σουβλιστο στα Βλαχικα )- δεν μολυνουν;;
-
μα δε κατάλαβες... και τα διλιτρα δε καίνε και πολύ παραπάνω στις μεγάλες μάρκες
146 εχει το δικό μου -
ο καθε ελληνας θα αμυνθει οπως μπορει, και η φοροδιαφυγη θα παει συννεφο, ετσι για να πατσισουμε ...και ο στουρναρας θα αναρωτιεται γιατι με τοσα τελη εισφορες κλπ η 'τρυπα του' μεγαλωνει...
-
Τι να αμυνθεί... Αν σιγά σιγά τα δώσουμε όλοι τα αυτοκίνητα... όπως κάνανε οι εταιρίες... τι θα κάνει
Και μη μου πείτε ότι οι εταιρίες δε δώσανε πίσω τα 2000 και πήρανε 1800 και 1600 γιατί το βλέπω κάθε μέρα μπροστά μου..
Οι μόνοι που έχουνε 2000 είναι όσοι είναι ιδιώτες -
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
ο καθε ελληνας θα αμυνθει οπως μπορει, και η φοροδιαφυγη θα παει συννεφο, ετσι για να πατσισουμε ...και ο στουρναρας θα αναρωτιεται γιατι με τοσα τελη εισφορες κλπ η 'τρυπα του' μεγαλωνει...Ακριβώς ,φετος ( 2013) μπηκε μεσα απο τα τελη γυρω στα 130μμυρια( κυριως απο το διωγμο των μεγαλων κυβικών ...)
το 2014 πρεπει να φαει γερη σφαλιαρα μπας και ξυπνησει ...εδω πλεον επαρχια βλέπεις σε καθε αυλή-πυλωτη κτλ και απο ενα χωρις πινακιδες ,στο δρομο δεν κυκλοφορει πλεον πανω απο 1.6 ... -
Σιγά τη σφαλιάρα, ότι τους λείπουν θα το πάρουν από τα υπόλοιπα
Sent from mYphone
-
Ο χρήστης tpapo έγραψε:
...εδω πλεον επαρχια βλέπεις σε καθε αυλή-πυλωτη κτλ και απο ενα χωρις πινακιδες ,στο δρομο δεν κυκλοφορει πλεον πανω απο 1.6 ...Και στα στενά της Εκάλης να κυκλοφορήσες, το φαινόμενο με τα απινακίδωτα 'θηρία' δεν εκλείπει ...
-
Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
και γιατι να μην πληρωσουν εστω ενα κατοσταρικακι οι 'τυχεροι' με την αρκουδια των 'μηδενικων τελων';;γιατι αυτοι τον ιδιο δρομο με εμενα δεν 'καταναλωνουν';;
και στο κατω κατω αυτοι που το οδηγαν καθε μερα μεσα στην κινηση πιο πολυ- απο εμενα των 5-10χλμ το ΣΚ μια στο τοσο (για σουβλιστο στα Βλαχικα )- δεν μολυνουν;;
Μην αγχωνεσαι θα γινει κι αυτο...
Μεχρι τωρα τους ενδιεφερε απλα να τ αγορασουμε,δινοντας πνοη στα φιλαρακια τους, τους εισαγωγεις...τωρα που οτι πουλησαν πουλησαν ,θα παρουν κι απο εκει το κατοσταρικακι.. το οποιο βεβαια αντικειμενικα αν το δουμε, σαφως και πρεπει να πληρωνουν κατι λιγο και αυτα.. οτι ειναι παντως ανηθικο προς αυτους που τα αγορασαν ,αποσυροντας αυτο που ειχαν μεχρι τοτε με σκοπο να γλιτωσουν τα παραλογα τελη του, και βεβαια ειναι.. γι αυτο και κλασσικα δεν εχει νοημα ν αλλαζεις αμαξι προσαρμοζομενος στα τελη.. αντε 1-2 χρονια παραμενει ιδιο το συστημα καθε φορα.. και μετα αλλαγη και ολο πιο μεσα μπαινει το κρατος στο στοχο του, γιατι λειτουργει με τη λογικη της αρπαχτης... -
Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
και γιατι να μην πληρωσουν εστω ενα κατοσταρικακι οι 'τυχεροι' με την αρκουδια των 'μηδενικων τελων';;γιατι αυτοι τον ιδιο δρομο με εμενα δεν 'καταναλωνουν';;
και στο κατω κατω αυτοι που το οδηγαν καθε μερα μεσα στην κινηση πιο πολυ- απο εμενα των 5-10χλμ το ΣΚ μια στο τοσο (για σουβλιστο στα Βλαχικα )- δεν μολυνουν;;
Γιατι αυτοί το χρησιμοποιούν αναγκαστικά για δουλειά ενώ εσυ μόνο για αναψυχή
-
Ποιος το λεει αυτό? Επειδή δεν έχει λεφτά να πάει στη δουλειά του πλέον
Σκέφτηκε κάποιος ότι για να πάρεις αμάξι του κόλου θέλεις 5000 και το δικό σου δε το πουλάς. Αρα θέλεις 5000 μετρητά?
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Ποιος το λεει αυτό? Επειδή δεν έχει λεφτά να πάει στη δουλειά του πλέονΣκέφτηκε κάποιος ότι για να πάρεις αμάξι του κόλου θέλεις 5000 και το δικό σου δε το πουλάς. Αρα θέλεις 5000 μετρητά?
Καλμα, χιούμορ έκανα
Τέλη κυκλοφορίας