-
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
Τέλη κυκλοφορίας ενσωματωμένα στην τιμη των καυσίμων...
Αυτό είναι το σωστότερο και δικαιότερο όλων.Οτι κι αν οδηγάς,πληρώνεις ανάλογα με το πόσο το κινείς και πως το κινείς.
Κινείσαι με κατανάλωση 7 λίτρα/100Km? Πληρώνεις ανάλογα...Κινείσαι με 25lt/100km?Πληρώνεις ανάλογα πάλι...
Το κρατάς κλειδωμένο?Δεν πληρώνεις τίποτα...
Επίσης,γιατί να μην πληρώνει τέλη ένας με αυτοκίνητο 99γραμμαρίων διοξειδίου και να το βαφτίζουμε οικολογικό όταν κάνει 80 χλμ τη μέρα εντός Αθήνας και να πληρώνει τέλη βαρβάτα ένας με ένα δίλιτρο ή τρίλιτρο που το κινεί μια φορά το μηνα για ένα ταξίδι?
Οσο για τα τεκμήρια/πολυτελής διαβίωση κλπ,είναι αστείο να υπολογίζονται με την εργοστασιακή αξία του αυτοκινήτου.Πρέπει να λαμβάνεται υπόψη το αν το αγόρασε κάποιος δεύτερο και τρίτο χέρι,η τιμή αγοράς βάση του υπάρχοντος τιμολογίου καθώς και η ηλικία του οχήματος.
Το πιό δίκαιο είναι να πάρουν τους καταλόγους των ασφαλιστικών ετερειών και να δουν τα ασφαλιζόμενα ποσά απο εκεί
Για παράδειγμα μια BMW 535d της προηγούμενης γενιάς,μπορεί να έχει το ίδιο τεκμήριο και την ίδια πολυτελή διαβίωση με μια 535d της νέας γενιάς?Δεν ασφαλίζονται για τα ίδια ποσά απο τις αφαλιστικές ετερείες...
Μια Καγιέν κοστίζει 25000 ευρώ πια,όσο ένα Φοκους 1,6 Εκομπουστ...Τι σχέση έχει λοιπόν η εργοστασιακή αξία του οχήματος στην περίπτωση αυτή?Αντίθετα,αν ένας έχει το βαλάντιο να αγοράσει καινούρια μια Cayenne Turbo s και να δώσει εξαψήφιο νούμερο σε ευρώ,τότε ναι!Να θεωρηθει όντως πολυτελής διαβίωση και να πληρώσει και τον ανάλογο φόρο αλλά όχι εσαεί γιατι το αυτοκίνητο παλιώνει μέσα σε 3-4 χρόνια και η αξία του πέφτει κατακόρυφα...
Μακάρι να ληφθούν υπόψη όλα αυτα και να γίνει κάτι δικαιότερο και σωστότερο για όλους...νομιζω η σωστοτερη τοποθετηση/προτασεις που εχουν γινει!. απλά,μεσα 15 γραμμες.
συμφωνω εντελως μαζι σου,φιλε GTZ !.το θεμα ειναι ποσο να παει η -ήδη στο 'θεο' για τα μισθολογικα & οχι μονο δεδομενα της Ελλαδιτσας,βενζινη...?
2ε...? 2.50....? -
ειναι λαθος να μπει στα καυσιμα αυξηση...για να πεσουν χαρατσια και τελη προς τα κατω.
διοτι θα αυξηθουν οι τιμες των προιοντων (μεταφορικα) και ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ θα πληρωνει μεσω των προιοντων και τελη οποιος ΔΕΝ ΕΧΕΙ αυτοκινητο...(εμεσως). Σουβλακι με τελη κυκλοφοριας στην τιμη μεσα...πλακα θα εχει. -
Δεν είναι λάθος, είναι το μόνο σωστό και έχει προταθεί πολλάκις εδωμέσα. Με τα σημερινά δεδομένα όμως θα ισοδυναμούσε με επιβάρυνση περίπου 25-30 λεπτών στο λίτρο, άρα η βενζίνα θα πήγαινε στο 1,95 και το πετρέλαιο στο 1,75, και θα ακύρωνε τις χιλιάδες στην κυριολεξία όλες τις αγορές αυτοκινήτων μηδενικών ή πολύ χαμηλών τελών κυκλοφορίας που έχουν γίνει τα τελευταία 3-4 χρόνια.
Επίσης θα τσίναγαν αυτοί που κάνουν πολλά χλμ., και θα υπήρχε και επιβάρυνση σε σειρά προιόντων.
Το ότι θα τα έπαιρνε και από τα χιλιάδες οχήματα με ξένες πινακίδες που κυκλοφορούν στη χώρα, θα εξάλειφε την γραφειοκρατία, θα εξουδετέρωνε την απειλή των αυτοκινήτων που δεν πληρώνουν τέλη και ας κάνουν ένα σκασμό χλμ. το χρόνο οδηγώντας το παρόν σύστημα πολύ σύντομα σε αδιέξοδο (ποιός θα πληρώνει τέλη π.χ. το 2018 όταν όλα σχεδόν τα ΙΧ θα είναι κάτω από 100 γρ.?) και θα ήταν τιμιότερο για όλους δεν δείχνουν να συγκινούν την κυβέρνηση. -
ρυπο και καταναλωση πανε μαζι...οποτε αυξηση των καυσιμων σημαινει στροφη στα 1000αρια....δεν νομιζω οτι τα καγιεν θα τα εχουν για καθημερινα...αντε κανα σ/κ καμμια εκδρομη θα πανε...καμμια εξοδο...και αυτο ειναο. Στα καθημερινα με το υγραεριο 1200αρι
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
άρα η βενζίνα θα πήγαινε στο 1,95 και το πετρέλαιο στο 1,75, και θα ακύρωνε τις χιλιάδες στην κυριολεξία όλες τις αγορές αυτοκινήτων μηδενικών ή πολύ χαμηλών τελών κυκλοφορίας που έχουν γίνει τα τελευταία 3-4 χρόνια.ε και?
εδω εχουν ακυρωθει πολυ περισσοτεροι αριθμοι αυτοκινητων που ειχαν αγοραστει οταν οι οικολογικες ευαισθησιες δεν ηταν -ακομα- στο προσκηνιο.Επίσης θα τσίναγαν αυτοί που κάνουν πολλά χλμ.,
σωστο αλλα τι να κανουμε, αυτο θα πρεπει να ειναι το σκεπτικο.
και θα υπήρχε και επιβάρυνση σε σειρά προιόντων.
μεγα σφαλμα στην εφαρμογη του νομου. δεν θα επρεπε να συσχετιστει καθολου.
Το ότι θα τα έπαιρνε και από τα χιλιάδες οχήματα με ξένες πινακίδες που κυκλοφορούν στη χώρα, θα εξάλειφε την γραφειοκρατία, θα εξουδετέρωνε την απειλή των αυτοκινήτων που δεν πληρώνουν τέλη και ας κάνουν ένα σκασμό χλμ. το χρόνο οδηγώντας το παρόν σύστημα πολύ σύντομα σε αδιέξοδο (ποιός θα πληρώνει τέλη π.χ. το 2018 όταν όλα σχεδόν τα ΙΧ θα είναι κάτω από 100 γρ.?) και θα ήταν τιμιότερο για όλους δεν δείχνουν να συγκινούν την κυβέρνηση.
+1000
-
καλο το παραμυθιασμα ολο το καλοκαιρι περι 'μειωσης(;) τελων' και 'πιο δικαιης κατανομης' και λοιπα ωραια, αλλα τωρα ας προσγειωθούμε στα δικα μας...
** Τέλη κυκλοφορίας και φόρος πολυτελείας τον Οκτώβριο**
Τέλη κυκλοφορίας και φόρο πολυτελούς διαβίωσης θα κληθούν να πληρώσουν μαζί οι φορολογούμενοι. Αυτό προβλέπει ο σχεδιασμός του υπουργείου Οικονομικών. Ειδικότερα, από τα μέσα Οκτωβρίου αναμένεται να εμφανιστούν στο διαδίκτυο τα ειδοποιητήρια για τα τέλη κυκλοφορίας, ενώ την ίδια περίοδο πρόκειται να εμφανιστούν και τα ειδοποιητήρια για την πληρωμή του φετινού φόρου πολυτελούς διαβίωσης. Ακόμη δεν έχει ξεκαθαριστεί αν θα αποσταλούν ειδοποιητήρια για το φόρο.
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
καλο το παραμυθιασμα ολο το καλοκαιρι περι 'μειωσης(;) τελων' και 'πιο δικαιης κατανομης' και λοιπα ωραια, αλλα τωρα ας προσγειωθούμε στα δικα μας...** Τέλη κυκλοφορίας και φόρος πολυτελείας τον Οκτώβριο**
Τέλη κυκλοφορίας και φόρο πολυτελούς διαβίωσης θα κληθούν να πληρώσουν μαζί οι φορολογούμενοι. Αυτό προβλέπει ο σχεδιασμός του υπουργείου Οικονομικών. Ειδικότερα, από τα μέσα Οκτωβρίου αναμένεται να εμφανιστούν στο διαδίκτυο τα ειδοποιητήρια για τα τέλη κυκλοφορίας, ενώ την ίδια περίοδο πρόκειται να εμφανιστούν και τα ειδοποιητήρια για την πληρωμή του φετινού φόρου πολυτελούς διαβίωσης. Ακόμη δεν έχει ξεκαθαριστεί αν θα αποσταλούν ειδοποιητήρια για το φόρο.
Σε κάθε περίπτωση τα 'παραμύθια' είναι/ήταν για του χρόνου, όχι για φέτος...φέτος το ξέραμε ήδη ότι θα το φάμε το αγγούρι, το θέμα είναι τι θα γίνει του χρόνου...
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Σε κάθε περίπτωση τα 'παραμύθια' είναι/ήταν για του χρόνου, όχι για φέτος...φέτος το ξέραμε ήδη ότι θα το φάμε το αγγούρι, το θέμα είναι τι θα γίνει του χρόνου...
δεν ξερω τι εννοεις 'του χρονου', του χρονου ειναι το 2014 και το μπιλιετακι που θα ερθει θα αφορα τα τελη για το 2014
-
εννοεί μάλλον αυτό που λέγαμε για πραγματική αξία ... γενικότερη αναμόρφωση
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
εννοεί μάλλον αυτό που λέγαμε για πραγματική αξία ... γενικότερη αναμόρφωσηΑυτό, τόσο για τα τέλη όσο και για την 'έκτακτη εισφορά'
Τα φετεινά το ξέραμε ότι θα τα πληρώναμε όπως έχουν, απλώς περιμένω να δω πότε θα συσταθεί η απαιτούμενη επιτροπή για την 'αναμόρφωση'
-
το θέμα είναι ότι μας κλέψανε 10.000 από τις αξίες των αυτοκινήρων σε μία νύχτα. Και λεφτά δε θα πάρουν τελικά
Καμία εξήγηση. Από τη μία ο βλάκας έβαλε μηδενικά τέλη σε αυτοκίνητα που μπορούσε να πάρει 100 ευρω για πλάκα.... που είναι λογικό... -
Είπε στο Σκάι πιο πριν ότι όσα αυτοκινητα έχουν περάσει 5ετια έχουν έκπτωση και στο φόρο πολυτελειας(όπως γινόταν δηλαδη) αλλα και στα τέλη κυκλοφορίας.Μαλιστα έδωσαν και παραδείγματα με νούμερα (δεν τα θυμάμαι ακριβως τώρα) αλλα αν ισχύουν τα ποσά που ανέφεραν με τις εκπτώσεις μου φάνηκε ότι ο φόρος πολυτελείας έχει αυξηθεί
-
Ο χρήστης GREY έγραψε:
Είπε στο Σκάι πιο πριν ότι όσα αυτοκινητα έχουν περάσει 5ετια έχουν έκπτωση και στο φόρο πολυτελειας(όπως γινόταν δηλαδη) αλλα **και στα τέλη κυκλοφορίας. ** -
Ο χρήστης GREY έγραψε:
Είπε στο Σκάι πιο πριν ότι όσα αυτοκινητα έχουν περάσει 5ετια έχουν έκπτωση και στο φόρο πολυτελειας(όπως γινόταν δηλαδη) αλλα και στα τέλη κυκλοφορίας.Μαλιστα έδωσαν και παραδείγματα με νούμερα (δεν τα θυμάμαι ακριβως τώρα) αλλα αν ισχύουν τα ποσά που ανέφεραν με τις εκπτώσεις μου φάνηκε ότι ο φόρος πολυτελείας έχει αυξηθείΚΑΤΙ ΣΩΣΤΟ ΛΕς αλλα μας το λες μισο.
Μαλλον εννοεις οτι παληα ο φορος πολυτελειας ηταν 5% **επι του τεκμηριου **για 1929 κυβικα+. Τωρα ειναι 5% απο 1929-2500 κυβικα ενω απο 2501+ ειναι 10 η 15%...**οποτε ναι **για αυτους (2501+) αυξηθηκε ο φορος πολυτελειας, συγκριτικα με περυσι.
**Εκεινο που δεν επιασα **ειναι αυτο με τα τελη που ειπες, οτι μειωθηκαν στα ανω 5-ετιας (ασχετως κυβικων)?....
-
Σας έγραψα ο,τι ειπαν.Το παράδειγμα πάντως ήταν για 2λιτρο και γι'αυτο μου έκανε και εμένα εντύπωση.Τωρα αν είπαν 2 πράγματα και ήταν σωστό το 1/10 δε φταιω
-
στον σκαι ειναι ασχετοί , μονο στο ημερισία μαθαίνω κάτι
-
Σχετικα με οσους υποστηριζουν την ενσωματωση στη τιμη της βενζινης..
Μηπως αν τελικα τα βαλουμε κατω αυτα που θα χασουμε απο καθημερινες αγορες θα ειναι αρκετα περισσοτερα απο αυτα που θα κερδισουμε απο τα τελη? εγω εκει κολλαω και δε συμφωνω γιατι τα θετικα παρατεθηκαν παραπανω αλλα νομιζω στη τελικη το μεσο νοικοκυριο 'μεσα θα μπει' τελικα... Ενα πραγμα του οποιου η τιμη δε θα αυξηθει δε μπορω να σκεφτω...χωρια την αισχροκερδια που εχει να πεσει με αφορμη την αυξηση της τιμης της βενζινης...Εντωμεταξυ μηπως τελικα δε θα κερδισουμε συγκριτικα μεταξυ των 2 σεναριων (υπαρχουσα κατασταση, κατασταση χωρις τελη με τη βενζινη στο 1.90 π.χ.) ?
Αν τα βαλουμε κατω για μια τυπικη χρηση της ταξης των 12.000km των χρονο (ισως λεω και λιγα) διαφορα δεν υπαρχει ουσιαστικα (ενδεικτικα για ενα 1400αρι 15ετιας βγαινει με μια μεση καταναλωση 8λιτρα /100 1824e εναντι 1584+250 τελη) και φυσικα οσο ανεβαινουν τα χιλιομετρα τοσο ειναι υπερ του υπαρχοντος συστηματος το ποσο που προκυπτει και επιπλεον ,εκτος του οτι το κοστος ζωης με τα τελη στη βενζινη ειναι μεγαλυτερο, τελικα το ποσο που πληρωνουμε για το αμαξι ειναι μεγαλυτερο κι αυτο.Εστω επισης οτι παμε σε αλλο παραδειγμα με 2λιτρο αρκετα πιο νεο με 1000ρικο τελη+εκτακτη εισφορα.. για ιδια χιλιομετρα με ελαφρα αυξηση της καταναλωσης εχει ενα κερδος της ταξης των 600e το συστημα με τα τελη μεσω βενζινης.. Αυτα ομως τα 6 κατοσταρικα δε φτανουν για να καλυψουν τη χασουρα απο την αυξηση ολων σχεδον των αγαθων και υπηρεσιων σε ετησια παντα βαση..
Δηλαδη καταληγουμε να επιβαρυνουμε κι αλλο το μεσο ελληνικο νοικοκυριο με το 1400αρι 1600αρι.. και απλα φορολογουμε λιγοτερα τα διλιτρα + ,το οποιο ειναι μεν λογικο γιατι εχει ξεφυγει η κατασταση, αλλα στη τελικη παλι μεσα μπαινουμε λογω κοστους ζωης..Και μαλιστα ξαναλεω στα παραδειγματα μου τα 12.000km ανα ετος ισως ειναι και λιγα οποτε ανεβαινει το ποσο με τα τελη στη βενζινη..
Φυσικα δεν υποστηριζω το υπαρχων συστημα αλλα δεν ειναι η λυση η ενσωματωση των τελων στη βενζινη.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
αλλα δεν ειναι η λυση η ενσωματωση των τελων στη βενζινη.Ειδικά αφού έχουν ενσωματωθεί ήδη 2-3 φορές στη βενζίνη και ακόμα υπάρχουν.
-
και γιατι να μην πληρωσουν εστω ενα κατοσταρικακι οι 'τυχεροι' με την αρκουδια των 'μηδενικων τελων';;
γιατι αυτοι τον ιδιο δρομο με εμενα δεν 'καταναλωνουν';;
και στο κατω κατω αυτοι που το οδηγαν καθε μερα μεσα στην κινηση πιο πολυ- απο εμενα των 5-10χλμ το ΣΚ μια στο τοσο (για σουβλιστο στα Βλαχικα )- δεν μολυνουν;;
-
μα δε κατάλαβες... και τα διλιτρα δε καίνε και πολύ παραπάνω στις μεγάλες μάρκες
146 εχει το δικό μου
Τέλη κυκλοφορίας