-
Καλησπέρα,
Πριν μερικές μέρες κάναμε ένα ταξιδι με το Vito 109 CDI Του πατέρα μου σε εθνική οδό..Με 120χλμ σταθερά και 6η το αμάξι πήγαινε με 2.500-3.000 στροφές (κόφτης στις 4.500)..Σκαστό και με το ζώρι σε ευθυάρα έβγαλε τα 150 τελική..Για προσπέραση..Αστο θες ολόκληρο σχέδιο..Το αμάξι έχει το βάρος του,και μόνο 88hp...Τα 2.000 για το μεγαλύτερο 113hp κακοπήγαιναν στο μάτι!
Με λίγη έρευνα είδα ότι ο κινητήρας που μοιράζονται τα μοντέλα τα 4ακύλινδρα και συγκεκριμενα ολα εκτός το 115 που φοράει μεγαλύτερη τουρμπίνα,είναι ίδιος απλα φοράνε άλλο πρόγραμμα απο την Mercedes για να αποδίδουν τους ίππους που θέλουν..
Τώρα γιατί να το κάνουν αυτό;;
Για να μπορεί να περάσει πιστοποίηση Euro 3,4,5 κ.λ.π;
Λόγους Marketing?(πιστευω για να υπαρχουν πολλες εκδόσεις!)Η απορρία μου είναι η εξής..Είδα μερικές εταιρίες που σου περνάνε ''πρόγραμμα'' στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου αξιόπιστα (απο ότι λένε)και με εγγύηση+ότι σου δίνουν απο 20-57hp αναλόγος το πρόγραμμα..
Στην ελλάδα το πρόγραμμα για τους 25hp έχει 450€,ενώ για τους 57hp (το βρήκα γαλλία) λέει για τιμή με συννενόηση.Πιστεύω όχι κάτω απο 500-550€..
Υπάρχει Κάποιο ''μείον''εκτος απο το να κλειδώσει την ωρα του φλασαρίσματος ο εγκέφαλος όταν φοράς πρόγραμμμα;
Σε όλα τα φόρουμ που λένε για πρόγραμμα στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο λένε τα καλύτερα.Ποια η γνώμη σας;;**Είναι καλύτερο το φλασάρισμα με παράλληλο εγκέφαλο που μπαινοβγαίνει όποτε θες;
**
Εδώ το σχετικό βίντεο με την δυναμομέτρηση + το σαιτ του προγράμματος
http://www.digiservices.fr/mercedes-vit ... -2010.html
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... HqaMW97gZk
EDIT: Βρήκα και αυτό http://www.br-performance.be/en-be/chip ... 5-109-cdi/
Ευχαριστώ! -
Καλησπέρα,
Πριν μερικές μέρες κάναμε ένα ταξιδι με το Vito 109 CDI Του πατέρα μου σε εθνική οδό..Με 120χλμ σταθερά και 6η το αμάξι πήγαινε με 2.500-3.000 στροφές (κόφτης στις 4.500)..Σκαστό και με το ζώρι σε ευθυάρα έβγαλε τα 150 τελική..Για προσπέραση..Αστο θες ολόκληρο σχέδιο..Το αμάξι έχει το βάρος του,και μόνο 88hp...Τα 2.000 για το μεγαλύτερο 113hp κακοπήγαιναν στο μάτι!
Με λίγη έρευνα είδα ότι ο κινητήρας που μοιράζονται τα μοντέλα τα 4ακύλινδρα και συγκεκριμενα ολα εκτός το 115 που φοράει μεγαλύτερη τουρμπίνα,είναι ίδιος απλα φοράνε άλλο πρόγραμμα απο την Mercedes για να αποδίδουν τους ίππους που θέλουν..
Τώρα γιατί να το κάνουν αυτό;;
Για να μπορεί να περάσει πιστοποίηση Euro 3,4,5 κ.λ.π;
Λόγους Marketing?(πιστευω για να υπαρχουν πολλες εκδόσεις!)Η απορρία μου είναι η εξής..Είδα μερικές εταιρίες που σου περνάνε ''πρόγραμμα'' στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου αξιόπιστα (απο ότι λένε)και με εγγύηση+ότι σου δίνουν απο 20-57hp αναλόγος το πρόγραμμα..
Στην ελλάδα το πρόγραμμα για τους 25hp έχει 450€,ενώ για τους 57hp (το βρήκα γαλλία) λέει για τιμή με συννενόηση.Πιστεύω όχι κάτω απο 500-550€..
Υπάρχει Κάποιο ''μείον''εκτος απο το να κλειδώσει την ωρα του φλασαρίσματος ο εγκέφαλος όταν φοράς πρόγραμμμα;
Σε όλα τα φόρουμ που λένε για πρόγραμμα στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο λένε τα καλύτερα.Ποια η γνώμη σας;;**Είναι καλύτερο το φλασάρισμα με παράλληλο εγκέφαλο που μπαινοβγαίνει όποτε θες;
**
Εδώ το σχετικό βίντεο με την δυναμομέτρηση + το σαιτ του προγράμματος
http://www.digiservices.fr/mercedes-vit ... -2010.html
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... HqaMW97gZk
EDIT: Βρήκα και αυτό http://www.br-performance.be/en-be/chip ... 5-109-cdi/
Ευχαριστώ! -
Καλησπέρα,
Πριν μερικές μέρες κάναμε ένα ταξιδι με το Vito 109 CDI Του πατέρα μου σε εθνική οδό..Με 120χλμ σταθερά και 6η το αμάξι πήγαινε με 2.500-3.000 στροφές (κόφτης στις 4.500)..Σκαστό και με το ζώρι σε ευθυάρα έβγαλε τα 150 τελική..Για προσπέραση..Αστο θες ολόκληρο σχέδιο..Το αμάξι έχει το βάρος του,και μόνο 88hp...Τα 2.000 για το μεγαλύτερο 113hp κακοπήγαιναν στο μάτι!
Με λίγη έρευνα είδα ότι ο κινητήρας που μοιράζονται τα μοντέλα τα 4ακύλινδρα και συγκεκριμενα ολα εκτός το 115 που φοράει μεγαλύτερη τουρμπίνα,είναι ίδιος απλα φοράνε άλλο πρόγραμμα απο την Mercedes για να αποδίδουν τους ίππους που θέλουν..
Τώρα γιατί να το κάνουν αυτό;;
Για να μπορεί να περάσει πιστοποίηση Euro 3,4,5 κ.λ.π;
Λόγους Marketing?(πιστευω για να υπαρχουν πολλες εκδόσεις!)Η απορρία μου είναι η εξής..Είδα μερικές εταιρίες που σου περνάνε ''πρόγραμμα'' στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου αξιόπιστα (απο ότι λένε)και με εγγύηση+ότι σου δίνουν απο 20-57hp αναλόγος το πρόγραμμα..
Στην ελλάδα το πρόγραμμα για τους 25hp έχει 450€,ενώ για τους 57hp (το βρήκα γαλλία) λέει για τιμή με συννενόηση.Πιστεύω όχι κάτω απο 500-550€..
Υπάρχει Κάποιο ''μείον''εκτος απο το να κλειδώσει την ωρα του φλασαρίσματος ο εγκέφαλος όταν φοράς πρόγραμμμα;
Σε όλα τα φόρουμ που λένε για πρόγραμμα στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο λένε τα καλύτερα.Ποια η γνώμη σας;;**Είναι καλύτερο το φλασάρισμα με παράλληλο εγκέφαλο που μπαινοβγαίνει όποτε θες;
**
Εδώ το σχετικό βίντεο με την δυναμομέτρηση + το σαιτ του προγράμματος
http://www.digiservices.fr/mercedes-vit ... -2010.html
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... HqaMW97gZk
EDIT: Βρήκα και αυτό http://www.br-performance.be/en-be/chip ... 5-109-cdi/
Ευχαριστώ! -
57 ιπποι μ ενα προγραμμα..
-
Δεν ειναι και τοσο περιεργο.Turbo ειναι.Σε αλλους κινητηρες ανεβαινει και παραπανω.
Τωρα για αξιοπιστια,καταναλωση κτλ υπαρχουν διαφορες αναμεσα σε διαφορους κινητηρες και κατασκευαστες.
edit: πχ η ABT το δικο μου το παει στα 275 PS απο 180.Τωρα για diesel δεν εχω ψαξει και πολυ τι παιζει. -
Αλογα τσιμπαει, αλλα δυστυχώς δεν δίνουν μαζί και φαιά ουσία
Κατα τα αλλα έχει τρομερό νόημα να αυξήσεις την ιπποδυναμη σε ενα αξιόπιστο επαγγελματικο
-
Ο χρήστης giannisma έγραψε:
Με λίγη έρευνα είδα ότι ο κινητήρας που μοιράζονται τα μοντέλα τα 4ακύλινδρα και συγκεκριμενα ολα εκτός το 115 που φοράει μεγαλύτερη τουρμπίνα,είναι ίδιος απλα φοράνε άλλο πρόγραμμα απο την Mercedes για να αποδίδουν τους ίππους που θέλουν..
Τώρα γιατί να το κάνουν αυτό;;
Για να μπορεί να περάσει πιστοποίηση Euro 3,4,5 κ.λ.π;
Λόγους Marketing?(πιστευω για να υπαρχουν πολλες εκδόσεις!)Δεν είναι ίδιος ο κινητήρας - είναι διαφορετικός εσωτερικά.
Ιδίως σε επαγγελματικά αμάξια, μακριά από προγράμματα.
Θα είσαι φορτωμένος στην ανηφόρα και θα φοβάσαι να το πατήσεις - γιατί θα πάθεις τα ίδια που έπαθε το σαραντατρία (πιστόνια στο χέρι)Πηγαίνετε με το Βίτο με 120 και με 150;
Το αμάξι έχει ανάρτηση που είναι φτιαγμένη για φόρτωμα και επαγγελματικά λάστιχα για μεγάλα φορτία.
Καλό είναι να κάνετε ασφάλεια ζωής, θα σας χρησιμεύσει. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Με λίγη έρευνα είδα ότι ο κινητήρας που μοιράζονται τα μοντέλα τα 4ακύλινδρα και συγκεκριμενα ολα εκτός το 115 που φοράει μεγαλύτερη τουρμπίνα,είναι ίδιος απλα φοράνε άλλο πρόγραμμα απο την Mercedes για να αποδίδουν τους ίππους που θέλουν..
Τώρα γιατί να το κάνουν αυτό;;
Για να μπορεί να περάσει πιστοποίηση Euro 3,4,5 κ.λ.π;
Λόγους Marketing?(πιστευω για να υπαρχουν πολλες εκδόσεις!)Δεν είναι ίδιος ο κινητήρας - είναι διαφορετικός εσωτερικά.
Ιδίως σε επαγγελματικά αμάξια, μακριά από προγράμματα.
Θα είσαι φορτωμένος στην ανηφόρα και θα φοβάσαι να το πατήσεις - γιατί θα πάθεις τα ίδια που έπαθε το σαραντατρία (πιστόνια στο χέρι)Πηγαίνετε με το Βίτο με 120 και με 150;
Το αμάξι έχει ανάρτηση που είναι φτιαγμένη για φόρτωμα και επαγγελματικά λάστιχα για μεγάλα φορτία.
Καλό είναι να κάνετε ασφάλεια ζωής, θα σας χρησιμεύσει.Τι να σ πω,μεχρι και τα ανταλλ/κα κινητήρα ίδια είναι..
Το αμάξι δεν φορτόνεται.Φοράει λάστιχα 205/65/16,έχει οδική συμπεριφορά επιβατηγού και η ανάρτηση(έχει ελατήρια όχι σουστόφυλλα πίσω)όταν το αμάξι είναι φορτομένο δουλεύει χειρότερα απο όταν είναι ξεφόρτοτο :p..όχι οτι φορτόνεται και πολύ..το max 400-500κιλά απο τον 1τόνο οφέλιμο !
Κανένα πρόβλημα στα 150 με 500 στροφές ακόμα..
Εδώ ταξί τα κάνουνε..Στο δικό μου θα κολλήσουμε;
-
Ο χρήστης giannisma έγραψε:
Με λίγη έρευνα είδα ότι ο κινητήρας που μοιράζονται τα μοντέλα τα 4ακύλινδρα και συγκεκριμενα ολα εκτός το 115 που φοράει μεγαλύτερη τουρμπίνα,είναι ίδιος απλα φοράνε άλλο πρόγραμμα απο την Mercedes για να αποδίδουν τους ίππους που θέλουν..
Τώρα γιατί να το κάνουν αυτό;;
Για να μπορεί να περάσει πιστοποίηση Euro 3,4,5 κ.λ.π;
Λόγους Marketing?(πιστευω για να υπαρχουν πολλες εκδόσεις!)Δεν είναι ίδιος ο κινητήρας - είναι διαφορετικός εσωτερικά.
Ιδίως σε επαγγελματικά αμάξια, μακριά από προγράμματα.
Θα είσαι φορτωμένος στην ανηφόρα και θα φοβάσαι να το πατήσεις - γιατί θα πάθεις τα ίδια που έπαθε το σαραντατρία (πιστόνια στο χέρι)Πηγαίνετε με το Βίτο με 120 και με 150;
Το αμάξι έχει ανάρτηση που είναι φτιαγμένη για φόρτωμα και επαγγελματικά λάστιχα για μεγάλα φορτία.
Καλό είναι να κάνετε ασφάλεια ζωής, θα σας χρησιμεύσει.Τι να σ πω,μεχρι και τα ανταλλ/κα κινητήρα ίδια είναι..
Το αμάξι δεν φορτόνεται.Φοράει λάστιχα 205/65/16,έχει οδική συμπεριφορά επιβατηγού και η ανάρτηση(έχει ελατήρια όχι σουστόφυλλα πίσω)όταν το αμάξι είναι φορτομένο δουλεύει χειρότερα απο όταν είναι ξεφόρτοτο :p..όχι οτι φορτόνεται και πολύ..το max 400-500κιλά απο τον 1τόνο οφέλιμο !
Κανένα πρόβλημα στα 150 με 500 στροφές ακόμα..
Εδώ ταξί τα κάνουνε..Στο δικό μου θα κολλήσουμε;
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Με λίγη έρευνα είδα ότι ο κινητήρας που μοιράζονται τα μοντέλα τα 4ακύλινδρα και συγκεκριμενα ολα εκτός το 115 που φοράει μεγαλύτερη τουρμπίνα,είναι ίδιος απλα φοράνε άλλο πρόγραμμα απο την Mercedes για να αποδίδουν τους ίππους που θέλουν..
Τώρα γιατί να το κάνουν αυτό;;
Για να μπορεί να περάσει πιστοποίηση Euro 3,4,5 κ.λ.π;
Λόγους Marketing?(πιστευω για να υπαρχουν πολλες εκδόσεις!)Δεν είναι ίδιος ο κινητήρας - είναι διαφορετικός εσωτερικά.
Ιδίως σε επαγγελματικά αμάξια, μακριά από προγράμματα.
Θα είσαι φορτωμένος στην ανηφόρα και θα φοβάσαι να το πατήσεις - γιατί θα πάθεις τα ίδια που έπαθε το σαραντατρία (πιστόνια στο χέρι)Πηγαίνετε με το Βίτο με 120 και με 150;
Το αμάξι έχει ανάρτηση που είναι φτιαγμένη για φόρτωμα και επαγγελματικά λάστιχα για μεγάλα φορτία.
Καλό είναι να κάνετε ασφάλεια ζωής, θα σας χρησιμεύσει.Τι να σ πω,μεχρι και τα ανταλλ/κα κινητήρα ίδια είναι..
Το αμάξι δεν φορτόνεται.Φοράει λάστιχα 205/65/16,έχει οδική συμπεριφορά επιβατηγού και η ανάρτηση(έχει ελατήρια όχι σουστόφυλλα πίσω)όταν το αμάξι είναι φορτομένο δουλεύει χειρότερα απο όταν είναι ξεφόρτοτο :p..όχι οτι φορτόνεται και πολύ..το max 400-500κιλά απο τον 1τόνο οφέλιμο !
Κανένα πρόβλημα στα 150 με 500 στροφές ακόμα..
Εδώ ταξί τα κάνουνε..Στο δικό μου θα κολλήσουμε;
Θες δεν θες αν δεν το οδηγησεις δεν καταλαβαίνεις την ομοιότητα..
-
Τί μαλάκας......πήγα και πήρα το 3άρι!!!!!!
-
Ο χρήστης giannisma έγραψε:
Με λίγη έρευνα είδα ότι ο κινητήρας που μοιράζονται τα μοντέλα τα 4ακύλινδρα και συγκεκριμενα ολα εκτός το 115 που φοράει μεγαλύτερη τουρμπίνα,είναι ίδιος απλα φοράνε άλλο πρόγραμμα απο την Mercedes για να αποδίδουν τους ίππους που θέλουν..
Τώρα γιατί να το κάνουν αυτό;;
Για να μπορεί να περάσει πιστοποίηση Euro 3,4,5 κ.λ.π;
Λόγους Marketing?(πιστευω για να υπαρχουν πολλες εκδόσεις!)Δεν είναι ίδιος ο κινητήρας - είναι διαφορετικός εσωτερικά.
Ιδίως σε επαγγελματικά αμάξια, μακριά από προγράμματα.
Θα είσαι φορτωμένος στην ανηφόρα και θα φοβάσαι να το πατήσεις - γιατί θα πάθεις τα ίδια που έπαθε το σαραντατρία (πιστόνια στο χέρι)Πηγαίνετε με το Βίτο με 120 και με 150;
Το αμάξι έχει ανάρτηση που είναι φτιαγμένη για φόρτωμα και επαγγελματικά λάστιχα για μεγάλα φορτία.
Καλό είναι να κάνετε ασφάλεια ζωής, θα σας χρησιμεύσει.Τι να σ πω,μεχρι και τα ανταλλ/κα κινητήρα ίδια είναι..
Το αμάξι δεν φορτόνεται.Φοράει λάστιχα 205/65/16,έχει οδική συμπεριφορά επιβατηγού και η ανάρτηση(έχει ελατήρια όχι σουστόφυλλα πίσω)όταν το αμάξι είναι φορτομένο δουλεύει χειρότερα απο όταν είναι ξεφόρτοτο :p..όχι οτι φορτόνεται και πολύ..το max 400-500κιλά απο τον 1τόνο οφέλιμο !
Κανένα πρόβλημα στα 150 με 500 στροφές ακόμα..
Εδώ ταξί τα κάνουνε..Στο δικό μου θα κολλήσουμε;
Θες δεν θες αν δεν το οδηγησεις δεν καταλαβαίνεις την ομοιότητα..
ναι γιατί είναι γνωστό οτι μόνο εσύ έχεις στην δουλεία βίτο
-
Έχει φίλος το 113, το πήρε καινούριο και έχει λίγα χιλιόμετρα.
Άνετο ταξίδι, ήσυχο, καλό a/c - είναι εξαιρετικό για επαγγελματικό.
Αλλά οδική συμπεριφορά επιβατικού δεν έχει.Δεν κάνει για στροφιλίκια ούτε για να το τελικιάζεις στην εθνική.
-
Επιβατηγού όμως;
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Έχει φίλος το 113, το πήρε καινούριο και έχει λίγα χιλιόμετρα.Άνετο ταξίδι, ήσυχο, καλό a/c - είναι εξαιρετικό για επαγγελματικό.
Αλλά οδική συμπεριφορά επιβατικού δεν έχει.Δεν κάνει για στροφιλίκια ούτε για να το τελικιάζεις στην εθνική.
Και εγω αυτο σκεφτομαι... Οκ ρολαρεις ανετα στα 120χλμ και με πολυ ζορι πιανεις τα 150χλμ... Τι να τα κανεις παραπανω χλμ σε ενα βανακι πραγματικα? Και απο οτι καταλαβαινω για να δουλευει 2.500-3.000 στα 120, το σασμαν που θα σπαει? Στα 170? Συγχαρητηρια θελω να δω πως θα σταματησει εκεινο το πραγμα αν βρεθει κινηση μπροστα σου.
-
Αν τα πιο ισχυρα εργοστασιακα τετρακυλινδρα μοντελα φορανε ιδια φρενα & αναρτησεις δε νομιζω να υπαρχει τοσο μεγαλο θέμα ασφαλειας οσο λετε.Αν τα πουλαει ετσι η ΜΒ δε θα ειναι και δημοσιοι κινδυνοι.
Αυτο θα πρεπει να το ελεγξεις φίλε giannisma.
Αν εισαι ενταξει απο φρένα & αναρτησεις για θεμα ασφαλειας.Επισης κατι αλλο που θα πρεπει να σκεφτεις ειναι μηπως επηρεαστει η καταναλωση. -
Τσεκαρισμένο ίδια ανάρτηση,φρένα κ.λ.π.
Και η σύγκριση με το 115 CDI που έκανα..μου φανηκε ανούσια..Μόνο που απλά κάνεις προσπέραση για πλάκα..Δεν χρειάζεσαι..Σχέδιο..Αναρτήσεις και φρένα ίδια..Και απο τον κωδικό ανταλλ/κού που λέει πάνω και απο τα spare,τακάκια των φρένων κ.λ.π είναι για όλα τα 4ακύλινδρα ίδια..Μέχρι και τα: μέγεθος κινητήρα,βάσεις μηχανής,καπάκι κινητήρα,ήχος είναι ίδια..
Τι να πώ,εμένα μου φένεται ότι σε σχέση με τα ''μεγαλύτερα'' το δικό μου έχει κλειδωμένο εγκέφαλο..
Επείσης παρατήρησα κάτι,το δικό μου βγάζει κάπνα ώρες ώρες (εκτος στις κατεβασιές που όλα τα diesel βγάζουν)ενώ το 115 δεν βγάζει..Στο δικό μου έχουν καθαριστεί τα μπέκ ενώ στο 115 όχι..
Κάπου στο merc benz club uk είχε ένα άρθρο για το ίδιο μοντέλο,λέγοντας ότι του μείωσε μέση κατανάλωση 2lt περίπου..Βασικά σε mpg έλεγε αλλά 2lt περίπου στα 100 εξικονομουσε..
Αλλά θα ρωτήσω σε κάνα φορουμ της MB στο εξωτερικό αν το χει κάνει και κανείς άλλος και τα +-
EDIT: http://www.benzworld.org/forums/v-class ... 115-a.html(ΑΡΘΡΟ 2)
Και εδώ λέει αυτό που φανταζόμουνα..όλα είναι ίδια στο 115 εκτός το turbo και την χαρτογράφηση της ecuEDIT 2: Το άρθρο που έψαχνα για το remap http://www.benzworld.org/forums/v-class ... emaps.html
-
Aμα εχεις τσεκαρει οτι ο κινητηρας ειναι ιδιος & σε εμβολα-μπιελες,και αφου οπως λες φρενα αναρτησεις ειναι ιδια τοτε εχεισ να ασχοληθεις με λιγοτερα πραγματα.Κοιτα για γνωμες στο internet για καθε προγραμμα που σε ενδιαφερει.Αν εχει επηρεαστει η αξιοπιστια ή η καταναλωση.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Aμα εχεις τσεκαρει οτι ο κινητηρας ειναι ιδιος & σε εμβολα-μπιελες,και αφου οπως λες φρενα αναρτησεις ειναι ιδια τοτε εχεισ να ασχοληθεις με λιγοτερα πραγματα.Κοιτα για γνωμες στο internet για καθε προγραμμα που σε ενδιαφερει.Αν εχει επηρεαστει η αξιοπιστια ή η καταναλωση.Το κακό είναι ότι στο εξωτερικό με 500€ έχει προγράμματα 57hp.Ελλάδα έχει μόνο με 25 και 450€..
Θα πάρω τηλέφωνο σε καμία άλλη εταιρία να ρωτήσω!
Σχετικά με πρόγραμμα