Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 32
    • Best 0
    • Groups 0

    giannisma

    @giannisma

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    32
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    giannisma Unfollow Follow

    Latest posts made by giannisma

    • Ερώτηση για Φιλτροχοάνη-Σκούπα σε Peugeot 307

      Καλησπέρα Team!
      Είχα θέμα με την σκούπα Simota στο 307 μου (1.4 8v) και την ξήλωσα.Ναι μεν ο θόρυβος και η ροπή χαμηλά αλλα εκτός του ότι έκαιγε πολύ βενζίνη,στα μεσαία-ψηλά ήταν ψώφιο τελείος Μου έκανε φτωχό μίγμα με αποτέλεσμα να δουλεύω συνεχώς πάνω απο 89-90c.

      Έβαλα φιλτροκούτι με μαμά φίλτρο μέσα.Το θέμα είναι,μπορώ να κάνω κάτι για να αποτρέψω το παραπάνω αλλά να έχω τον μαμάτο θόρυβο της σκούπας;Ίσως είναι μεγάλη η χοάνη λόγο του ότι ειναι απο 1.6?

      Καμία ιδέα; καμία άλλη λύση για θόρυβο περισσότερο παρά επιδόσεις;

      Αν βγάλω τον πνίχτη του φιλτροκουτιου;

      Ευχαριστώ!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      giannisma
    • RE: Ερώτηση για Φιλτροχοάνη-Σκούπα σε Peugeot 307

      Καλησπέρα Team!
      Είχα θέμα με την σκούπα Simota στο 307 μου (1.4 8v) και την ξήλωσα.Ναι μεν ο θόρυβος και η ροπή χαμηλά αλλα εκτός του ότι έκαιγε πολύ βενζίνη,στα μεσαία-ψηλά ήταν ψώφιο τελείος Μου έκανε φτωχό μίγμα με αποτέλεσμα να δουλεύω συνεχώς πάνω απο 89-90c.

      Έβαλα φιλτροκούτι με μαμά φίλτρο μέσα.Το θέμα είναι,μπορώ να κάνω κάτι για να αποτρέψω το παραπάνω αλλά να έχω τον μαμάτο θόρυβο της σκούπας;Ίσως είναι μεγάλη η χοάνη λόγο του ότι ειναι απο 1.6?

      Καμία ιδέα; καμία άλλη λύση για θόρυβο περισσότερο παρά επιδόσεις;

      Αν βγάλω τον πνίχτη του φιλτροκουτιου;

      Ευχαριστώ!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      giannisma
    • RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]

      Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
      Ειχες γραψει και σε αδα στο φβ ετσι?

      nai sto petrolheads

      Είμαι ανάμεσα σε TOYO T1R και Dunlop SportMaxx Rt σε 91w AN θμαμαι καλά και τα 2!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      giannisma
    • RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]

      Καλησπέρα σας,
      Λόγο του ότι ήρθε η ώρα να αλλάξω τα ελαστικά στο 307 μου,βρήκα και μια 4άδα 16άρες ζάντες..Τις τσίμπησα λοιπόν και έτσι ψάχνω ένα ελαστικό Με ΣΚΛΗΡΟΥΤΣΙΚΑ πλαϊνά και ΟΧΙ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ ΓΟΜΑ (Τώρα χρησιμοποιώ Continental Premium Contact 5 195/65/15 91H και είναι υπερ-μαλακά σε όλα). ΣΕ Διάσταση 205/55/16.. Τι έχετε να προτείνετε;

      Έχω βρεί τα εξής Toyo DRB 205/55/16 91V (πολύ ψηλοί δείκτες EU σε υδρολίσθηση και Fuel Economy)
      Bridgestone Turanza 205/55/16 91H (πολυ συμβατικο)
      Dunlop Sport Blue Response 205/55/16 91H (στο όνομα καλά ακούγονται)

      Έχετε να προτείνετε κάτι άλλο; Σας Ευχαριστώ

      Υ.Σ φοράω coilover -4 πόντους τώρα και το 65άρι προφιλ στη 15άρα κάνει πολύ ασάφεια,γι αυτο ψαχνω κατι με σκληρά πλαϊνά!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      giannisma
    • RE: Σχετικά με πρόγραμμα

      Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
      Aμα εχεις τσεκαρει οτι ο κινητηρας ειναι ιδιος & σε εμβολα-μπιελες,και αφου οπως λες φρενα αναρτησεις ειναι ιδια τοτε εχεισ να ασχοληθεις με λιγοτερα πραγματα.Κοιτα για γνωμες στο internet για καθε προγραμμα που σε ενδιαφερει.Αν εχει επηρεαστει η αξιοπιστια ή η καταναλωση.

      Το κακό είναι ότι στο εξωτερικό με 500€ έχει προγράμματα 57hp.Ελλάδα έχει μόνο με 25 και 450€..

      Θα πάρω τηλέφωνο σε καμία άλλη εταιρία να ρωτήσω!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      giannisma
    • RE: Σχετικά με πρόγραμμα

      Τσεκαρισμένο ίδια ανάρτηση,φρένα κ.λ.π.

      Και η σύγκριση με το 115 CDI που έκανα..μου φανηκε ανούσια..Μόνο που απλά κάνεις προσπέραση για πλάκα..Δεν χρειάζεσαι..Σχέδιο..Αναρτήσεις και φρένα ίδια..Και απο τον κωδικό ανταλλ/κού που λέει πάνω και απο τα spare,τακάκια των φρένων κ.λ.π είναι για όλα τα 4ακύλινδρα ίδια..Μέχρι και τα: μέγεθος κινητήρα,βάσεις μηχανής,καπάκι κινητήρα,ήχος είναι ίδια..

      Τι να πώ,εμένα μου φένεται ότι σε σχέση με τα ''μεγαλύτερα'' το δικό μου έχει κλειδωμένο εγκέφαλο..

      Επείσης παρατήρησα κάτι,το δικό μου βγάζει κάπνα ώρες ώρες (εκτος στις κατεβασιές που όλα τα diesel βγάζουν)ενώ το 115 δεν βγάζει..Στο δικό μου έχουν καθαριστεί τα μπέκ ενώ στο 115 όχι..

      Κάπου στο merc benz club uk είχε ένα άρθρο για το ίδιο μοντέλο,λέγοντας ότι του μείωσε μέση κατανάλωση 2lt περίπου..Βασικά σε mpg έλεγε αλλά 2lt περίπου στα 100 εξικονομουσε..

      Αλλά θα ρωτήσω σε κάνα φορουμ της MB στο εξωτερικό αν το χει κάνει και κανείς άλλος και τα +-

      EDIT: http://www.benzworld.org/forums/v-class ... 115-a.html(ΑΡΘΡΟ 2)
      Και εδώ λέει αυτό που φανταζόμουνα..όλα είναι ίδια στο 115 εκτός το turbo και την χαρτογράφηση της ecu

      EDIT 2: Το άρθρο που έψαχνα για το remap http://www.benzworld.org/forums/v-class ... emaps.html

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      giannisma
    • RE: Σχετικά με πρόγραμμα

      Ο χρήστης red_monster έγραψε:

      Με λίγη έρευνα είδα ότι ο κινητήρας που μοιράζονται τα μοντέλα τα 4ακύλινδρα και συγκεκριμενα ολα εκτός το 115 που φοράει μεγαλύτερη τουρμπίνα,είναι ίδιος απλα φοράνε άλλο πρόγραμμα απο την Mercedes για να αποδίδουν τους ίππους που θέλουν..
      Τώρα γιατί να το κάνουν αυτό;;
      Για να μπορεί να περάσει πιστοποίηση Euro 3,4,5 κ.λ.π;
      Λόγους Marketing?(πιστευω για να υπαρχουν πολλες εκδόσεις!)

      Δεν είναι ίδιος ο κινητήρας - είναι διαφορετικός εσωτερικά.

      Ιδίως σε επαγγελματικά αμάξια, μακριά από προγράμματα.
      Θα είσαι φορτωμένος στην ανηφόρα και θα φοβάσαι να το πατήσεις - γιατί θα πάθεις τα ίδια που έπαθε το σαραντατρία (πιστόνια στο χέρι)

      Πηγαίνετε με το Βίτο με 120 και με 150;
      Το αμάξι έχει ανάρτηση που είναι φτιαγμένη για φόρτωμα και επαγγελματικά λάστιχα για μεγάλα φορτία.
      Καλό είναι να κάνετε ασφάλεια ζωής, θα σας χρησιμεύσει.

      Τι να σ πω,μεχρι και τα ανταλλ/κα κινητήρα ίδια είναι..

      Το αμάξι δεν φορτόνεται.Φοράει λάστιχα 205/65/16,έχει οδική συμπεριφορά επιβατηγού και η ανάρτηση(έχει ελατήρια όχι σουστόφυλλα πίσω)όταν το αμάξι είναι φορτομένο δουλεύει χειρότερα απο όταν είναι ξεφόρτοτο :p..όχι οτι φορτόνεται και πολύ..το max 400-500κιλά απο τον 1τόνο οφέλιμο !

      Κανένα πρόβλημα στα 150 με 500 στροφές ακόμα..

      Εδώ ταξί τα κάνουνε..Στο δικό μου θα κολλήσουμε;

      Θες δεν θες αν δεν το οδηγησεις δεν καταλαβαίνεις την ομοιότητα..

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      giannisma
    • RE: Σχετικά με πρόγραμμα

      Ο χρήστης leonp έγραψε:

      Με λίγη έρευνα είδα ότι ο κινητήρας που μοιράζονται τα μοντέλα τα 4ακύλινδρα και συγκεκριμενα ολα εκτός το 115 που φοράει μεγαλύτερη τουρμπίνα,είναι ίδιος απλα φοράνε άλλο πρόγραμμα απο την Mercedes για να αποδίδουν τους ίππους που θέλουν..
      Τώρα γιατί να το κάνουν αυτό;;
      Για να μπορεί να περάσει πιστοποίηση Euro 3,4,5 κ.λ.π;
      Λόγους Marketing?(πιστευω για να υπαρχουν πολλες εκδόσεις!)

      Δεν είναι ίδιος ο κινητήρας - είναι διαφορετικός εσωτερικά.

      Ιδίως σε επαγγελματικά αμάξια, μακριά από προγράμματα.
      Θα είσαι φορτωμένος στην ανηφόρα και θα φοβάσαι να το πατήσεις - γιατί θα πάθεις τα ίδια που έπαθε το σαραντατρία (πιστόνια στο χέρι)

      Πηγαίνετε με το Βίτο με 120 και με 150;
      Το αμάξι έχει ανάρτηση που είναι φτιαγμένη για φόρτωμα και επαγγελματικά λάστιχα για μεγάλα φορτία.
      Καλό είναι να κάνετε ασφάλεια ζωής, θα σας χρησιμεύσει.

      Τι να σ πω,μεχρι και τα ανταλλ/κα κινητήρα ίδια είναι..

      Το αμάξι δεν φορτόνεται.Φοράει λάστιχα 205/65/16,έχει οδική συμπεριφορά επιβατηγού και η ανάρτηση(έχει ελατήρια όχι σουστόφυλλα πίσω)όταν το αμάξι είναι φορτομένο δουλεύει χειρότερα απο όταν είναι ξεφόρτοτο :p..όχι οτι φορτόνεται και πολύ..το max 400-500κιλά απο τον 1τόνο οφέλιμο !

      Κανένα πρόβλημα στα 150 με 500 στροφές ακόμα..

      Εδώ ταξί τα κάνουνε..Στο δικό μου θα κολλήσουμε;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      giannisma
    • Σχετικά με πρόγραμμα

      Καλησπέρα,

      Πριν μερικές μέρες κάναμε ένα ταξιδι με το Vito 109 CDI Του πατέρα μου σε εθνική οδό..Με 120χλμ σταθερά και 6η το αμάξι πήγαινε με 2.500-3.000 στροφές (κόφτης στις 4.500)..Σκαστό και με το ζώρι σε ευθυάρα έβγαλε τα 150 τελική..Για προσπέραση..Αστο θες ολόκληρο σχέδιο..Το αμάξι έχει το βάρος του,και μόνο 88hp...Τα 2.000® για το μεγαλύτερο 113hp κακοπήγαιναν στο μάτι!

      Με λίγη έρευνα είδα ότι ο κινητήρας που μοιράζονται τα μοντέλα τα 4ακύλινδρα και συγκεκριμενα ολα εκτός το 115 που φοράει μεγαλύτερη τουρμπίνα,είναι ίδιος απλα φοράνε άλλο πρόγραμμα απο την Mercedes για να αποδίδουν τους ίππους που θέλουν..
      Τώρα γιατί να το κάνουν αυτό;;
      Για να μπορεί να περάσει πιστοποίηση Euro 3,4,5 κ.λ.π;
      Λόγους Marketing?(πιστευω για να υπαρχουν πολλες εκδόσεις!)

      Η απορρία μου είναι η εξής..Είδα μερικές εταιρίες που σου περνάνε ''πρόγραμμα'' στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου αξιόπιστα (απο ότι λένε)και με εγγύηση+ότι σου δίνουν απο 20-57hp αναλόγος το πρόγραμμα..

      Στην ελλάδα το πρόγραμμα για τους 25hp έχει 450€,ενώ για τους 57hp (το βρήκα γαλλία) λέει για τιμή με συννενόηση.Πιστεύω όχι κάτω απο 500-550€..

      Υπάρχει Κάποιο ''μείον''εκτος απο το να κλειδώσει την ωρα του φλασαρίσματος ο εγκέφαλος όταν φοράς πρόγραμμμα;
      Σε όλα τα φόρουμ που λένε για πρόγραμμα στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο λένε τα καλύτερα.Ποια η γνώμη σας;;

      **Είναι καλύτερο το φλασάρισμα με παράλληλο εγκέφαλο που μπαινοβγαίνει όποτε θες;
      **
      Εδώ το σχετικό βίντεο με την δυναμομέτρηση + το σαιτ του προγράμματος
      http://www.digiservices.fr/mercedes-vit ... -2010.html
      http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... HqaMW97gZk
      EDIT: Βρήκα και αυτό http://www.br-performance.be/en-be/chip ... 5-109-cdi/
      Ευχαριστώ!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      giannisma
    • RE: Σχετικά με πρόγραμμα

      Καλησπέρα,

      Πριν μερικές μέρες κάναμε ένα ταξιδι με το Vito 109 CDI Του πατέρα μου σε εθνική οδό..Με 120χλμ σταθερά και 6η το αμάξι πήγαινε με 2.500-3.000 στροφές (κόφτης στις 4.500)..Σκαστό και με το ζώρι σε ευθυάρα έβγαλε τα 150 τελική..Για προσπέραση..Αστο θες ολόκληρο σχέδιο..Το αμάξι έχει το βάρος του,και μόνο 88hp...Τα 2.000® για το μεγαλύτερο 113hp κακοπήγαιναν στο μάτι!

      Με λίγη έρευνα είδα ότι ο κινητήρας που μοιράζονται τα μοντέλα τα 4ακύλινδρα και συγκεκριμενα ολα εκτός το 115 που φοράει μεγαλύτερη τουρμπίνα,είναι ίδιος απλα φοράνε άλλο πρόγραμμα απο την Mercedes για να αποδίδουν τους ίππους που θέλουν..
      Τώρα γιατί να το κάνουν αυτό;;
      Για να μπορεί να περάσει πιστοποίηση Euro 3,4,5 κ.λ.π;
      Λόγους Marketing?(πιστευω για να υπαρχουν πολλες εκδόσεις!)

      Η απορρία μου είναι η εξής..Είδα μερικές εταιρίες που σου περνάνε ''πρόγραμμα'' στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου αξιόπιστα (απο ότι λένε)και με εγγύηση+ότι σου δίνουν απο 20-57hp αναλόγος το πρόγραμμα..

      Στην ελλάδα το πρόγραμμα για τους 25hp έχει 450€,ενώ για τους 57hp (το βρήκα γαλλία) λέει για τιμή με συννενόηση.Πιστεύω όχι κάτω απο 500-550€..

      Υπάρχει Κάποιο ''μείον''εκτος απο το να κλειδώσει την ωρα του φλασαρίσματος ο εγκέφαλος όταν φοράς πρόγραμμμα;
      Σε όλα τα φόρουμ που λένε για πρόγραμμα στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο λένε τα καλύτερα.Ποια η γνώμη σας;;

      **Είναι καλύτερο το φλασάρισμα με παράλληλο εγκέφαλο που μπαινοβγαίνει όποτε θες;
      **
      Εδώ το σχετικό βίντεο με την δυναμομέτρηση + το σαιτ του προγράμματος
      http://www.digiservices.fr/mercedes-vit ... -2010.html
      http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... HqaMW97gZk
      EDIT: Βρήκα και αυτό http://www.br-performance.be/en-be/chip ... 5-109-cdi/
      Ευχαριστώ!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      giannisma
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr