-
Έτσι για την ιστορία να πούμε ότι η συγγραφέας ήξερε από πριν ότι η κοπέλα δούλευε για την γκαλερί, στη λέξη της μπλούζας της επικεντρώθηκε και ξεκινώντας από αυτό το παράδειγμα συνέχισε στην ανάλυση άλλων λέξεων.
Συνεπώς τα σχόλια τύπου ' Μα ειναι δυνατον να υπαρχουν ανθρωποι που η δουλεια τους να ειναι να πουλάνε πράγματα για να ζησουν? ' είναι το λιγότερο άστοχα, όπως και τα πιπεράτα καρφάκια που τα συνοδεύουν.Καλό είναι να καταλαβαίνουμε αυτά που διαβάζουμε και να μην προτρέχουμε.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
...αντικαταστάτης...Μην εισαι σιγουρος
-
Ο χρήστης Red Garland έγραψε:
Έτσι για την ιστορία να πούμε ότι η συγγραφέας ήξερε από πριν ότι η κοπέλα δούλευε για την γκαλερί, στη λέξη της μπλούζας της επικεντρώθηκε και ξεκινώντας από αυτό το παράδειγμα συνέχισε στην ανάλυση άλλων λέξεων.
Συνεπώς τα σχόλια τύπου ' Μα ειναι δυνατον να υπαρχουν ανθρωποι που η δουλεια τους να ειναι να πουλάνε πράγματα για να ζησουν? ' είναι το λιγότερο άστοχα, όπως και τα πιπεράτα καρφάκια που τα συνοδεύουν.Καλό είναι να καταλαβαίνουμε αυτά που διαβάζουμε και να μην προτρέχουμε.
Ευχαριστω για την απαντηση, ισως χωρις τη νουθεσια (πιπερατο καρφακι ) της τελευταιας φρασης.
Η κυρια το λεει καθαρα οτι ηξερε απο πριν οτι η κοπελα ηταν υπαλληλος της γκαλερι. Το ήξερε... και η λεξη 'πελατης' τη χαλασε, και τη συνδεσε με νεο φιλελευθερισμο, για να μπορεσει να πει το ποιήμα της. Ο ορισμος του 'κανω την τριχα τριχια' αλλα δε μας πειραζει το συγγραφικο τεχνασμα...
...που ειναι αναλογο της απευθειας συνδεσης του Συριζα με τους καιοντες τη Μαρφιν. Σιγουρα υπαρχει μεγαλη συμπαθεια και οταν βολευει την κανουν μεγαλο έρωτα, γαμο με παιδια , το αρθρο εχει τιτλο, 'Ο Τσιπρας καιει την Αθηνα'...τσουπ, να το αρθρο για τους μπαχαλακηδες, βγηκε το μεροκαματο. Τα ιδια και η κυρια. Πουλαει τη δουλιτσα της και βαζει και plug για το βιβλιο της στη μεση του αρθρου. Ναι, προτεινω κι εγω να καταλαβαινουμε τι διαβαζουμε, απο οπου και να προερχεται. Δεν υπαρχει τιποτα καθαγιασμενο, ολα ειναι μια διαπραγματευση με σκοπο να περασει η αποψη μας με ανταμοιβες υλικες η έστω ηθικες. Το αν το ονομαζω εγω πώληση και εσυ συζητηση, σιγα τη διαφορα τελικα. Τη φραση 'στις λεξεις θα κολλησουμε' την εχεις ξανα ακουσει.
Να τολμησω να διακρινω και ενα υποβοσκοντα ελιτισμο, που συνανταται σε ορισμενους κυκλους, συνδεοντας την 'ενδιαφερουσα συζητηση', το χωρο (γκαλερι=τεχνη=μπολιτισμος) και την ποταπη λεξη 'πελατης'?. Για τη συγγραφεα αλλο τα σαμπουαν και τα βιολογικα ραδικια, αλλο τα εργα τεχνης. Δε θα χαλιοταν αν η μπλουζα της υπαλληλου του σουπερ μαρκετ εγραφε 'πωλησεις' (εδω κανω εγω την τριχα τριχια γιατι λεω οτι υποννοει οτι δε θα μπορουσες να εχεις μια 'ενδιαφερουσα συζητηση' με την κοπελα το σουπερ μαρκετ), αλλα χαλαστηκε στην γκαλερι... αει παρατα μας.
Δε μας ειπε αν ψωνισε τελικα τιποτα...
-
**Να λερώσουμε τους τοίχους της ΣΕΜΦΕ!! **
..οι αφίσες ξυλώθηκαν και οι τοίχοι βάφτηκαν λευκοί λες και είμαστε σε ψυχιατρείο..
..Είναι το Πολυτεχνείο για φοιτητές-ρομπότ που προετοιμάζονται να γίνουν όσο πιο παραγωγικοί γίνεται για τους αυριανούς εργοδότες...
..Φέρνουμε τα σπρέυ μας, τους μαρκαδορους μας, τις μπύρες,τα ποτά, τη μουσική μας κι ό,τι άλλο μας έρθει και ξαναλερώνουμε τη ΣΕΜΦΕ..
..Αυτοί οι χώροι ανήκουν σε εμάς...
ΦΟΙΤΗΤΕΣ/ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ ΜΕ ΓΟΥΣΤΟΤο πρωί καθαρίζουν τους τοίχους, το βράδυ τους ξαναγράφουν
Χροιά πολιτικής αντιπαράθεσης με τον κ. Γ. Καμίνη, στην προσπάθεια του δήμου να σβήσει συνθήματα από το κέντρο της Αθήνας, επιχειρούν να δώσουν άγνωστοι.
Της Τάνιας Γεωργιοπούλου
«Καμίνη κανένας τοίχος δεν θα μείνει». Με αυτό το σύνθημα σε φρεσκοβαμμένο τοίχο στη γωνία Ερμού και Αθηνάς, οι απανταχού υπογράφοντες επί των τοίχων της πόλης επιχειρούν να δώσουν χροιά πολιτικής αντιπαράθεσης στην προσπάθεια του δήμου να καθαρίσει τα κτίρια από υπογραφές και μουντζούρες. Ο δήμαρχος Αθηναίων μέσω Facebook απαντά στους ανώνυμους τοιχογράφους και εξηγεί τους λόγους για τους οποίους επιμένει στην εκστρατεία ευπρεπισμού της πόλης, απεκδύοντας από πολιτικές προεκτάσεις το μουντζούρωμα των τοίχων. Ο κ. Γιώργος Καμίνης εξηγεί ότι ήρθε η ώρα να δεχθούμε ότι ο δημόσιος χώρος ανήκει σε όλους και με αυτή την έννοια η δημοτική αρχή είναι υποχρεωμένη να τον προφυλάσσει.
Ξεκινά την απάντησή του με ένα «ευφυολόγημα». «Λένε πως στη ρωμαϊκή αρχαιότητα, η δημοφιλία ενός πολιτικού προσώπου μετριόταν και από το πόσο συχνά αναφερόταν το όνομά του σε γκράφιτι στους τοίχους της Ρώμης, ακόμα κι αν η αναφορά είχε αρνητικό πρόσημο. Με την έννοια αυτή δεν έχω παράπονο», σημειώνει και συμπληρώνει: «Μόνο που σήμερα δεν ζούμε στην αρχαία Ρώμη, αλλά σε μια σύγχρονη ευρωπαϊκή δημοκρατία, όπου η πολιτικοποίηση γίνεται με διαφορετικούς όρους, όπου ο δημόσιος χώρος αναγνωρίζεται ως αγαθό που κάθε αιρετή αρχή οφείλει να προστατεύει. Ο δημόσιος χώρος ανήκει σε όλους και κανείς δεν έχει το δικαίωμα να τον ρυπαίνει, να τον οικειοποιείται ή να τον καταστρέφει. Είμαι βέβαιος ότι αυτή την άποψη τη συμμερίζεται η πλειοψηφία των κατοίκων της πόλης γι αυτό και υποδέχθηκε με ενθουσιασμό την εκστρατεία για τον ευπρεπισμό των όψεων των κτιρίων στις ιστορικές οδούς του κέντρου».
Η εκστρατεία του δήμου για τον καθαρισμό των τοίχων σε κεντρικές οδούς του κέντρου πόλης ξεκίνησε στα τέλη Ιουλίου. Λίγο πριν από την αυγουστιάτικη ερήμωση της πόλης, συνεργεία του δήμου με τη συνδρομή ομάδων πολιτών ξεκίνησαν να τρίβουν μαρμάρινες κολόνες, να ξύνουν αυτοκόλλητα και να βάφουν τοίχους. Μια καταρχήν λογική και σημαντική για την εικόνα της πόλης πρωτοβουλία, στην πράξη τείνει να εξελιχθεί σε οξεία αντιπαράθεση ανάμεσα στη δημοτική αρχή και τις «ασυμβίβαστες» φωνές της πόλης.
Μόλις λίγα εικοσιτετράωρα μετά τον καθαρισμό της πόρτας της Βαρβακείου Αγοράς, ένα ιστορικό και πολύ όμορφο κτίριο, άγνωστοι με σπρέι άφησαν και πάλι τα γραπτά ίχνη τους στα ρολά της εισόδου. Τα συνεργεία του δήμου έσβησαν και πάλι την επιγραφή για να ανακαλύψουν λίγο αργότερα απέναντι από τον σταθμό στο Μοναστηράκι, που επίσης είχε καθαριστεί, ένα επιτοίχιο μήνυμα προς τον δήμαρχο Αθηναίων.
Οπως σημειώνει στο Facebook ο κ. Καμίνης, κάτω από τη φωτογραφία του μηνύματος, «μια μέρα μετά την αποκατάσταση του κτιρίου στη γωνία των οδών Αθηνάς και Ερμού κάποιος, έγραψε στον φρεσκοβαμμένο τοίχο το γκράφιτι που βλέπετε στη φωτογραφία. Μία ώρα μετά το είχαμε σβήσει. Και θα το σβήσουμε ξανά και ξανά και όσες φορές χρειαστεί μέχρι να γίνει αντιληπτό ότι κάποιες συμπεριφορές η πλειοψηφία πλέον δεν τις ανέχεται. Ξέρω ότι έχουμε ακόμα να κάνουμε πολλά, όμως το μέγεθος του εγχειρήματος δεν έγινε ποτέ μέχρι σήμερα η αιτία ν ακινητοποιηθούμε, αλλά οι μικρές νίκες που έχουμε πετύχει σε διάφορους τομείς είναι η κινητήριος δύναμη για να επιχειρούμε όλο και μεγαλύτερα, όλο και περισσότερα, όσα δηλαδή αξίζουν σ αυτή την πόλη. Σας ευχαριστώ που υποστηρίζετε την εκστρατεία και διαδίδετε το μήνυμά της».
Κάτω από το post του δημάρχου εννοείται ότι μαίνεται η αντιπαράθεση για... τους τοίχους και ό,τι άλλο. Κάποιοι κατηγορούν τον δήμαρχο ότι περιορίζεται σε εκστρατείες ευπρεπισμού την ίδια στιγμή που η πόλη αντιμετωπίζει μεγάλα προβλήματα. Κάποιοι δεν διστάζουν να προχωρήσουν σε απειλές για την «εισβολή» του δήμου στη «Βίλα Αμαλία».
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_arti ... 013_517998
Αυτός είναι ένας πόλεμος. Ένας πόλεμος φθοράς μεταξύ των πολιτών που θέλουν, που χρειάζονται μια πόλη όμορφη, που να σέβεται τα κτίρια και τα μνημεία της και αυτούς που θέλουν την επικράτηση του βανδαλισμού, της καταστροφής και της ασχήμιας ως ένδειξη πολιτικής έκφρασης. Έχουμε άραγε την πυγμή και την επιμονή για να τον κερδίσουμε;
-
Ο πόλεμος αυτός είναι χαμένος από χέρι. Είναι τεχνικώς αδύνατο να καθαρίζεις διαρκώς τους τοίχους, τα μνημεία, τα παγκάκια, τις στάσεις. Το αντίθετο είναι πανεύκολο, να τα γεμίζεις δηλαδή διαρκώς με επιγραφές. Άσε που οι πιο πολλοί επιγραφοποιοί είναι τελείως βλάκες,άρα ντε φάκτο αήττητοι.
Καμίνη, φιλικά,ασχολήσου με τίποτα άλλο, πιο αποδοτικό. -
Έχεις δει ποτέ να συλλαμβάνεται και να τιμωρείται οποιοσδήποτε για βανδαλισμό; Φυσικά και είναι χαμένη από χέρι η μάχη της Αθήνας όταν αυτοί που την καταστρέφουν δεν νιώθουν τον φόβο της τιμωρίας.
-
Kαλά σοβαρολογείς? Είμαι π.χ. μόνος μου ένα βράδυ σε μια θέση στο λεωφορείο/στη στάση/στο μετρό, και βγάζω από την τσέπη μου ένα μαρκαδόρο και γράφω Μαρία σ' αγαπώ, γκέιτ 13, γαύροι αιδοία και ότι μούρθει. Ποιός θα με δει,ποιός θα με συλλάβει? Αυτή είναι η συντριπτική πλειοψηφία των συνθημάτων, και θες και συλλήψεις?
Και νταξ' είπαμε ο μαρκαδοράκιας είναι μόγγολο, ο δήμαρχος που ασχολείται μαζί του σβήνοντας αυτά που έγραψε προσπαθώντας να του βάλει μυαλό, τι είναι? -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Καμίνη, φιλικά,ασχολήσου με τίποτα άλλο, πιο αποδοτικό.
Π.χ. με τις επόμενες εκλογές του Δήμου...
Με υποστήριξη πάλι από αριστερά και κεντροαριστερά κόμματα...
Άιντε να βγει και ο ΣΥΡΙΖΑ στις βουλευτικές να διορθωθούν όλα στο ελλάντα... -
Δηλαδή σε όλες τις Ευρωπαϊκές πρωτεύουσες που επισκεπτόμαστε και θαυμάζουμε είναι ηλίθιοι που καθαρίζουν τα μνημεία τους από βανδαλισμούς, ή που (υποθέτω) τιμωρούν αυτούς που τα καταστρέφουν.
Οπότε η λύση είναι να αφήνουμε όποιον θέλει να τα κάνει όλα σαν τα μούτρα του και να μην ξοδεύουμε τα χρήματα μας προσπαθώντας να ζήσουμε σε λίγο πιο όμορφες πόλεις. Σωστά;
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Δηλαδή σε όλες τις Ευρωπαϊκές πρωτεύουσες που επισκεπτόμαστε και θαυμάζουμε είναι ηλίθιοι που καθαρίζουν τα μνημεία τους από βανδαλισμούς, ή που (υποθέτω) τιμωρούν αυτούς που τα καταστρέφουν.Οπότε η λύση είναι να αφήνουμε όποιον θέλει να τα κάνει όλα σαν τα μούτρα του και να μην ξοδεύουμε τα χρήματα μας προσπαθώντας να ζήσουμε σε λίγο πιο όμορφες πόλεις. Σωστά;
Συμφωνώ,αλλά το πρόβλημα είναι ότι στις άλλες χώρες δεν έχουν τόσα ζώα.
-
Για το εξωτερικό ας απαντήσουν οι κατοικούντες σε αυτό, εγώ πάω σαν τουρίστας για λίγες μέρες, δεν μπαίνω σε τέτοιες λεπτομέρειες.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Δηλαδή σε όλες τις Ευρωπαϊκές πρωτεύουσες που επισκεπτόμαστε και θαυμάζουμε είναι ηλίθιοι που καθαρίζουν τα μνημεία τους από βανδαλισμούς, ή που (υποθέτω) τιμωρούν αυτούς που τα καταστρέφουν.
Οπότε η λύση είναι να αφήνουμε όποιον θέλει να τα κάνει όλα σαν τα μούτρα του και να μην ξοδεύουμε τα χρήματα μας προσπαθώντας να ζήσουμε σε λίγο πιο όμορφες πόλεις. Σωστά;
Συμφωνώ,αλλά το πρόβλημα είναι ότι στις άλλες χώρες δεν έχουν τόσα ζώα.
Και τώρα που είπες για ζώα, μου έκανε εντύπωση πριν από λίγο σε πάρκο στο Μαρούσι, με γρασίδι και ταμπέλες απαγορεύονται τα ζώα στο γρασίδι, και μέσα στο γρασίδι ήταν κάτι κοριτσάκια με τα σκυλάκια τους και περνάγανε όμορφα...
Κουλτούρα λαού και διαπαιδαγώγηση.
Αλλά αν πεις κάτι θα σε πουν ακραίο, φασίστα, συντηρητικό και οπισθοδρομικό...
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Για το εξωτερικό ας απαντήσουν οι κατοικούντες σε αυτό, εγώ πάω σαν τουρίστας για λίγες μέρες, δεν μπαίνω σε τέτοιες λεπτομέρειες.Εχω μεινει στο εξωτερικο αρκετα χρονια.
Αλλα δε νομιζω οτι χρειαζεται και πολυ ωρα για να καταλαβεις τη διαφορά στον αριθμο των ζωων...
Και λιγη βοήθεια: viewtopic.php?f=5&t=47983 -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Για το εξωτερικό ας απαντήσουν οι κατοικούντες σε αυτό, εγώ πάω σαν τουρίστας για λίγες μέρες, δεν μπαίνω σε τέτοιες λεπτομέρειες.


κατά καιρούς λεπτομέρειες^
-
Ομορφιές, Εθνική ανάταση κτλ....
Sent from mYphone
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Για το εξωτερικό ας απαντήσουν οι κατοικούντες σε αυτό, εγώ πάω σαν τουρίστας για λίγες μέρες, δεν μπαίνω σε τέτοιες λεπτομέρειες.Συμβαίνει και έξω, αλλά λιγότερο συχνά και τα σημαντικά μνημεία δεν αφήνονται στην τύχη τους. Πχ:
Vile graffiti vandals attack Bomber Command memorial AGAIN
The RAF Bomber Command War Memorial in Green Park, London has been painted with the words: 'LEE RIGBY KILLERS SHUD HANG'.
On May 27 the same memorial was defaced with the word 'Islam' scrawled on it.(The stuff of high comedy παρεμπιπτόντως... )
Βανδαλισμοί σε τοίχους, πινακίδες, γέφυρες κλπ σε λιγότερο εμφανή μέρη φυσικά και υπάρχουν.
http://shitlondon.co.uk/ -
Υπάρχει νόμος εαν πιάσουν κάποιον επ'αυτοφώρω; Φαντάζομαι εαν ναι, θα αναφέρεται σε βανδαλισμό της δημόσιας περιουσίας, της εναντιώσης στην εύρυθμη κοινωνική λειτουργία (!!??) του κοινωνικού αισθήματος κτλ κτλ...
Η αλήθεια είναι ότι και λόγω των καταστάσεων, ζούμε σε μια χώρα που όσο και να θέλουμε να ζήσουμε πολιτισμένα δυστυχώς δεν μπορούμε. Ο Έλληνας τη σημερινή εποχή (και όταν αναφέρω Έλληνας, εννοώ τη πλειοψηφία) ή δεν θέλει ή πολύ απλά, δε τον ενδιαφέρει να ζει πολιτισμένα. Γιατί αν τον ενδιέφερε, προσωπικά πιστεύω ότι θα πάλευε πολλά χρόνια τώρα για το καλύτερο.
Υπάρχει μια αδράνεια, μια φοβία, ένας εγωκεντρισμός σε πολλούς από εμάς. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ο 'αναρχικός'(χωρίς αναστολές) , ο απολίτιστος και ο αγράμματος να κυριαρχούν. Και κυριαρχούν καθώς αυτό παρατηρώ ότι συμβαίνει στην εποχή μας. Από τη πιο μικρή ηλικία, τη πιο αγνή. Τα ερεθίσματα των νέων, σε συνδυασμό με τη συμπεριφορά τους ή είναι πραγματικά ποολύ μπροστά εκφράζοντας το νέο πολιτιστικό ρεύμα ή πολύ πίσω εκφράζοντας τη παρακμή των σύγχρονων, ανεπτυγμένων χωρών. Τελικά μάλλον είχαν δίκιο οι Δανέζης - Θεοδοσίου('Έτσι βλέπω το κόσμο').
Είναι τρομερό ένας άνθρωπος να βάφει κάτι που ανήκει σε όλους, να πληρώνει φόρο γι'αυτό, αν όχι ο ίδιος, συγγενείς, φίλοι, να το καταστρέφει, να το βλέπει να το φτιάχνουν και να το ξανακαταστρέφει χωρίς να νιώθει τίποτα. Καμία ενοχή, κανένα συναίσθημα. Απλά, το κάνει. Δε θα ξεχάσω ποτέ πριν μερικά χρόνια στις μεγάλες καταλήψεις των Πανεπιστημίων μας όταν είχε τύχει να συναντήσουμε έναν από, ιδεολογία, αναρχικό σε ήρεμο τόνο να συζητά και να δικαιολογεί ότι σπάει τις περιουσίες των άλλων με τα εξής λόγια: 'Γιατί έτσι πρέπει. Δεν υπάρχει γιατί. Απλά πρέπει η επιχείρηση του άλλου να καταστραφεί προκειμένου να αλλάξουν τα πράγματα'.Το συγκράτησα και προχώρησα, προσπαθώντας να κατανοήσω το γιατί.
-
Ο χρήστης YAMA έγραψε:
...
Είναι τρομερό ένας άνθρωπος να βάφει κάτι που ανήκει σε όλους, να πληρώνει φόρο γι'αυτό, αν όχι ο ίδιος, συγγενείς, φίλοι, να το καταστρέφει, να το βλέπει να το φτιάχνουν και να το ξανακαταστρέφει χωρίς να νιώθει τίποτα. Καμία ενοχή, κανένα συναίσθημα. Απλά, το κάνει. Δε θα ξεχάσω ποτέ πριν μερικά χρόνια στις μεγάλες καταλήψεις των Πανεπιστημίων μας όταν είχε τύχει να συναντήσουμε έναν από, ιδεολογία, αναρχικό σε ήρεμο τόνο να συζητά και να δικαιολογεί ότι σπάει τις περιουσίες των άλλων με τα εξής λόγια: 'Γιατί έτσι πρέπει. Δεν υπάρχει γιατί. Απλά πρέπει η επιχείρηση του άλλου να καταστραφεί προκειμένου να αλλάξουν τα πράγματα'.Το συγκράτησα και προχώρησα, προσπαθώντας να κατανοήσω το γιατί.
Το αν νοιωθει ή οχι ενοχες ή συναισθηματα ο ηλιθιος, ελαχιστα θα πρεπει να μας ενδιαφερει, ειναι δικο του προβλημα. Οι ψυχολογοι κλεφτες θα γινουν?
Επρεπε να κρατησεις τα στοιχεια του απο ιδεολογια αναρχικου. Οι πιθανοτητες ειναι οτι αν τα εβαζες στο TAXIS να εβλεπες πολυ καλο ετησιο εισοδημα απο ενοίκια.
Ακομα καλυτερα επρεπε να του σπασεις το κεφαλι. 'Προκειμενου να αλλαξουν τα πραγματα'. -
Ακομα καλυτερα επρεπε να του σπασεις το κεφαλι. 'Προκειμενου να αλλαξουν τα πραγματα'
Περίμενε τώρα να σε πούνε ρατσιστή οι προοδευτικοί του καναπέ.
-
Τα πολιτικά συνθήματα και οι βανδαλισμοί (των αναρχικών συμπεριλαμβανομένων) είναι η μικρή μειοψηφία. Άσε που σε κάποιο βαθμό είναι και εποχιακά, περίοδος εκλογών, επέτειοι Πολυτεχνείου κ.α. και κυρίως παρεπιδημούν στις δυο-τρεις μεγάλες πόλεις και σε συγκεκριμένους δρόμους και πλατείες.
Η μεγάλη πλειοψηφία είναι του στυλ :
Γ + Μ = LOVE (Σε αναρίθμητους συνδυασμούς, και με καρδούλα δίπλα)
MΑΝΙΑ 13/10/2009 (η ημερομηνία που την έριξε στο κρεβάτι, μάλλον)
ΠΑΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΓΑΥΡΟΙ ΜΟΥΝΙΑ, ΘΡΥΛΟΣ-ΝΤΑΜΠΛ,ΠΑΟΚ (τα μπεστ σέλλερ συνθήματα)
ΜΕTALLIKA κ.τ.λ.
ΜΑΚΗΣ - ΑΜΦΙΛΟΧΙΑ
ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ
Διάφορα ξενόγλωσσα (από μετανάστες, έχω δει και σε αραβική γραφή )
Διάφορες μουτζούρες και γραμμές
κ.ο.κ.
Επίσης μικροβανδαλισμοί, ήτοι σπάσιμο τζαμιών, κλωτσήματα σε πόρτες, ξηλώματα κλειδαριών σε δημόσιες τουαλέτες, αδειάσματα σκουπιδοντενεκέδων, κάψιμο κομβίων ανελκυστήρων με αναπτήρες, σπάσιμο λαμπτήρων δημόσιου φωτισμού, κ.α.
Αυτά τα πράγματα είναι παντού, μέχρι και στο τελευταίο χωριό, μέχρι και σε τοίχους μοναστηριών τα έχω δει, και δεν παλεύεται.Η λύση σε αυτό το πρόβλημα, αν υπάρχει, δεν μπορεί να είναι η Καμίνια, δηηλαδή το ξαναφτιάχνω μήπως και φιλοτιμηθεί ο βλακάκος και δεν το ξανακάνει, έλεος δήμαρχε .
Και κάτι άλλο, ο ανεξίτηλος μαρκαδόρος του ενός ευρώ (έχει και με ένα ευρώ δέκα τεμάχια σε μαγαζί του στυλ 'ΟΛΑ 1 ΕΥΡΩ' ), είναι ένα όπλο μαζικής καταστροφής, με την έννοια ότι η ζημιά που κάνει μπορεί και να χρειαστεί μερικές χιλιάδες ευρώ για να μαζευτεί. Ας το σκεφτεί η δημαρχία καλύτερα.
ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#9]