-
Λοιπόν ήρθε η ώρα για τη 2η αλλαγή ελαστικών στο JEEP CHEROKEE KK CRD '08. Μετά από 50.000 km με τα MICHELIN LATITUDE TOUR HP από τα οποία ήμουν full ευχαριστημένος στην αρχή αλλά στη συνέχεια αποδείχτηκε ότι είναι πολύ μαλακά για τους Ελληνικούς καρόδρομους
Η χρήση του αυτοκινήτου είναι κυρίως άσφαλτο και χιόνι το χειμώνα(όχι πολύ).
Αποκλείονται εννοείται τα GOODYEAR WRANGLER και τα MICHELIN LATITUDE HP TOUR.
Ζητώ λοιπόν τη βοήθειά σας για την επιλογή μου. Thanks! -
Κρατώντας στο νου και την διαφορά βάρους που έχουμε αλλά και των διαστάσεων, από αυτά που έχω ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ θα σου πρότεινα να δεις και το BFG A/T, δεν 'θορυβεί' στην άσφαλτο και δε θα πει οχι σε οποιαδήποτε -λογική- δύσκολη απαίτηση.
Επισεις αποδεδειγμένα έχει γερά πλαϊνά που αντέχουν τα.... ορύγματα των - κατ' ευφημισμο - δρόμων μας. -
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Κρατώντας στο νου και την διαφορά βάρους που έχουμε αλλά και των διαστάσεων, από αυτά που έχω ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ θα σου πρότεινα να δεις και το BFG A/T, δεν 'θορυβεί' στην άσφαλτο και δε θα πει οχι σε οποιαδήποτε -λογική- δύσκολη απαίτηση.
Επισεις αποδεδειγμένα έχει γερά πλαϊνά που αντέχουν τα.... ορύγματα των - κατ' ευφημισμο - δρόμων μας.Σ'ευχαριστώ πολύ αλλά τα BFG A/T δεν βγαίνουν στις διαστάσεις μου...
Πάω για τα GOODYEAR!!! -
έχει κανείς δοκιμάσει τα Uniroyal Rallye 4x4 Street ;
-
Κριτική ελαστικών που είχα μέχρι τώρα στο όχημά μου Ford Maverick 2,3 μοντέλο 2005:
- Goodyear Wrangler εργοστασιακά, πολύ μέτρια. Ήταν κυρίως ασφάλτινα. Δε νομίζω να βγαίνουν πια. Στα 3 χρόνια τα άλλαξα. Επέλεξα να συνεχίσω με 50/50 λόγω χρήσης του οχήματος, και ένα νούμερο μεγαλύτερα.
- Pirelli Scorpion ATR 225/70/16. Πολύ καλό λάστιχο παντού, όχι ιδιαίτερα θορυβώδες. Άντεξαν 45000 χλμ και κάτι λιγότερο από 4 χρόνια. Στο τέλος με πρόδωσαν σε μαλακό ανοιξιάτικο χιόνι και σε επίπεδο σημείο... Περίμενα καλύτερη διάρκεια ζωής.
- Τώρα έχω τα Goodyear Wrangler AT/SA 225/70/16. Επίσης 50/50, με τρακτερωτό πέλμα. 22000 χλμ σε 11 μήνες και το πέλμα σε άριστη κατάσταση μέχρι στιγμής. Εξαιρετικό παντού. Και σε χιόνι σε κακοτράχαλο χωματόδρομο (Δεκ. 12). Πολύ ανθεκτικό σε πέτρες, και στο πλάι. Πιό θορυβώδες από το Pirelli. Και λίγο πιο φτηνό στην αγορά. Από τις μέχρι τώρα εντυπώσεις μου, όταν αλλάξω θα βάλω τα ίδια.
Όσο για την κατανάλωση, δεν είδα διαφορά με την αύξηση του μεγέθους των ελαστικών. Στις ΗΠΑ το μοντέλο αυτό διέθετε εργοστασιακά σε 235.
-
Ο χρήστης Δημήτρης Γεωργακόπουλος έγραψε:
Κριτική ελαστικών που είχα μέχρι τώρα στο όχημά μου Ford Maverick 2,3 μοντέλο 2005:- Goodyear Wrangler εργοστασιακά, πολύ μέτρια. Ήταν κυρίως ασφάλτινα. Δε νομίζω να βγαίνουν πια. Στα 3 χρόνια τα άλλαξα. Επέλεξα να συνεχίσω με 50/50 λόγω χρήσης του οχήματος, και ένα νούμερο μεγαλύτερα.
- Pirelli Scorpion ATR 225/70/16. Πολύ καλό λάστιχο παντού, όχι ιδιαίτερα θορυβώδες. Άντεξαν 45000 χλμ και κάτι λιγότερο από 4 χρόνια. Στο τέλος με πρόδωσαν σε μαλακό ανοιξιάτικο χιόνι και σε επίπεδο σημείο... Περίμενα καλύτερη διάρκεια ζωής.
- Τώρα έχω τα Goodyear Wrangler AT/SA 225/70/16. Επίσης 50/50, με τρακτερωτό πέλμα. 22000 χλμ σε 11 μήνες και το πέλμα σε άριστη κατάσταση μέχρι στιγμής. Εξαιρετικό παντού. Και σε χιόνι σε κακοτράχαλο χωματόδρομο (Δεκ. 12). Πολύ ανθεκτικό σε πέτρες, και στο πλάι. Πιό θορυβώδες από το Pirelli. Και λίγο πιο φτηνό στην αγορά. Από τις μέχρι τώρα εντυπώσεις μου, όταν αλλάξω θα βάλω τα ίδια.
Όσο για την κατανάλωση, δεν είδα διαφορά με την αύξηση του μεγέθους των ελαστικών. Στις ΗΠΑ το μοντέλο αυτό διέθετε εργοστασιακά σε 235.
-
Και πολύ σου κράτησαν τα μαμά ελαστικά. Στο RAV4 μου τα είχα αλλάξει στους 18 μήνες.
-
Και εγώ αυτά είχα βάλει μετά και μάλιστα σε 225/70/16 και εγώ από 215/70/16. Η κατανάλωση αυξάνεται από τη μία επειδή έχεις φαρδύτερο ελαστικό μειώνεται όμως από την άλλη γιατί μάκρυναν οι σχέσεις μετάδοσης. Αν το αυτοκίνητο δεν το πιέζεις και το οδηγείς χαλαρά (ομαλές επιταχύνσεις) το τελικό ισοζύγιο είναι θετικό. Αν όχι, οι μακριές σχέσεις καταλήγουν να έχουν αρνητικό αντίκτυπο στη κατανάλωση. Δεν τα λες και 50-50. 70-30 είναι στην ουσία άντε 60-40. Καλά λάστιχα τα Pirelli ATR κρατούσαν μέχρι το τέλος καλά σε όλες τις συνθήκες εντός και εκτός δρόμου, όμως επειδή εγώ δεν κινούσα πολύ το αυτοκίνητο δημιουργήθηκαν flat spots με αποτέλεσμα να έχω κραδασμούς στη καμπίνα μετά τα 90χλμ/ώρα.
Τώρα φοράω Yokohama G091Α 3 ετών τα οποία ήρθαν πακέτο με κάτι 18άρες ζάντες γνήσιες TOYOTA που αγόρασα μεταχειρισμένες. Καλά λάστιχα είναι αυτά τελικά και δεν τους το 'χα. Σταμάτησαν οι κραδασμοί και τα τρέμουλα ενώ τα κρατήματα είναι πλέον σε άλλο επίπεδο. Τα αγόρασα με το σκεπτικό ότι θα με κρατήσουν το πολύ ένα χρόνο αλλά όπως τα βλέπω θα φτάσουν άνετα τα δύο χρόνια.
Μην συγκρίνεις το δικό σου αυτοκίνητο με την αμερικάνικη έκδοση. Το αμερικάνικο maverick (escape) πιθανόν είχε εντελώς διαφορετικές προδιαγραφές στη μετάδοση και επιπλέον όταν αλλάζουμε ελαστικά δεν κοιτάμε μόνο το πέλμα αλλά και την ολική διάμετρο του ελαστικού. π.χ. το RAV4 MK2 f/l έβγαινε με 215/70/16 στις απλές εκδόσεις και 235/60/16 στις πλούσιες. Δεν θα γινόταν όμως να βγαίνει με 235/70/16.
-
Ο χρήστης AMG έγραψε:
Λοιπόν ήρθε η ώρα για τη 2η αλλαγή ελαστικών στο JEEP CHEROKEE KK CRD '08. Μετά από 50.000 km με τα MICHELIN LATITUDE TOUR HP από τα οποία ήμουν full ευχαριστημένος στην αρχή αλλά στη συνέχεια αποδείχτηκε ότι είναι πολύ μαλακά για τους Ελληνικούς καρόδρομους
Η χρήση του αυτοκινήτου είναι κυρίως άσφαλτο και χιόνι το χειμώνα(όχι πολύ).
Αποκλείονται εννοείται τα GOODYEAR WRANGLER και τα MICHELIN LATITUDE HP TOUR.
Ζητώ λοιπόν τη βοήθειά σας για την επιλογή μου. Thanks!Συγνώμη, μόλις τώρα είδα το ποστ. Αποκλείονται τα Wrangler για την άσφαλτο ή για το χιόνι? Εγώ τα έχω στο L200 και είναι πολύ καλά για χώμα, λάσπη, εκτός δρόμου γενικά αλλά και στο χιόνι. Τώρα για άσφαλτο εντάξει δεν θα έλεγα ότι είναι ότι καλύτερο.
-
εχω καταληξει σε δυο λαστιχα για το bmw x3..πρωτο το Pirelli Scorpion Verde All Season και δευτερο το Goodyear EfficientGrip SUV θα ηθελα εντυπωσεις τα θετικα κ αρνητικα απ οσους τα εχουν τοποθετησει στο αυτοκινητο τους.η διασταση ειναι 235/55/17 99v. Ευχαριστω δημητρης.
-
Σήμερα θα αλλάξω στο qasqhai μου τα bridgestone dueler H/P 215/65R16 98H με michelin latitude cross 102H XL στα 460 ευρώ.
Να μπορώ επιτέλους να πηγαίνω σε λάσπη, χιόνι και χωματόδρομους με κοφτερές ελληνικές πέτρες άνετα. -
καλή περίπτωση δείχνει και καλή τιμή.
-
το quaskai ειναι το 4Χ4;
αν οχι ποιος ο λογος να 'ταλαιπωρεισαι' με offroad λαστιχα;
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
το quaskai ειναι το 4Χ4;αν οχι ποιος ο λογος να 'ταλαιπωρεισαι' με offroad λαστιχα;
1.6 dCi 4X4
-
Ο χρήστης SIMDION έγραψε:
το quaskai ειναι το 4Χ4;
αν οχι ποιος ο λογος να 'ταλαιπωρεισαι' με offroad λαστιχα;
1.6 dCi 4X4
μια χαρα
εγω μαλλον θα κανω το 'αναποδο'
η διασταση μου ειναι πολυ δυσκολη (215-55-17) και μετα τη φυγη της Νokian απο την ελλαδα οι επιλογες μου ειναι μονο σε YOKOHAMA Geolader που βγαινουν γυρω στα 700€
οποτε ψαχνω ενα λαστιχο 'βροχης-χιονιου' με το οποιο θα χανω σε λασπη αλλα θα κερδισω σε ανεση ταξιδιου και φασαρια.
σε χωματοδρομο πανε ολα, για κατσαβραχα και σπασμενες πετρες δε βλεπω να πηγαινω πια...
το αυτοκινητο το πηρα με τα Geolander G51 (αν θυμαμαι καλα) και τωρα εχω τα Nokian WR2
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
αν οχι ποιος ο λογος να 'ταλαιπωρεισαι' με offroad λαστιχα;
αν θεωρειται το michelin offroad ελαστικο...... να αφησω τοτε αυτα
που εχω για λασπης και να βαλω τα μισελιν....
δανειζομαι απο απαντηση αλλου
( 'εκτος δρομου'... μια ΠΟΛΥ ασαφης εννοια του τι εννοει ο καθενας...)
-
Όλα τα ελαστικά που αφορούν σε SUV, CUV & 4χ4 γράφουν αναλογία on road - off road και ο καθένας επιλέγει ανάλογα τις ανάγκες του. Φαντάζομαι με τα λάστιχα που δείχνεις στην Ε.Ο. πας με 100 χλμ και ωτασπίδες και στην βροχή δεν φρενάρεις. Όμως τα επέλεξες γιατί καλύπτουν τις δικές σου ανάγκες, άρα respect
-
ναι ( ωτοασπιδες αλλα το χειμωνα ετσι κι αλλιως εχεις κλειστα παραθυρα )
οχι - κατ αναλογιαν βεβαια - φρεναρεις μια χαρα λογω μαλακης γομας..αλλα αν μιλαμε για λασπη αυτα που θα βαλεις ειναι μονο για την 'μυρωδια' της.... μη μπερδευουμε τα πραγματα...
θες ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ all terain? BG Goodritch A/T. και λασπη εχει και ασφαλτο χωρις βαβουρα εχει και κροκαλα αντεχει...
απλά δες την διαφορά στις χαραξεις....
δες κυριως τα κενα στα ακρα ωστε να καθαριζουν και να μη στουμπωνουν σαν ντονατ.... -
-
....ωραίες φώτο mr.Fokion !!!!!
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
ναι ( ωτοασπιδες αλλα το χειμωνα ετσι κι αλλιως εχεις κλειστα παραθυρα )
οχι - κατ αναλογιαν βεβαια - φρεναρεις μια χαρα λογω μαλακης γομας..αλλα αν μιλαμε για λασπη αυτα που θα βαλεις ειναι μονο για την 'μυρωδια' της.... μη μπερδευουμε τα πραγματα...
θες ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ all terain? BG Goodritch A/T. και λασπη εχει και ασφαλτο χωρις βαβουρα εχει και κροκαλα αντεχει...
απλά δες την διαφορά στις χαραξεις....
δες κυριως τα κενα στα ακρα ωστε να καθαριζουν και να μη στουμπωνουν σαν ντονατ....και τι κανει αυτο στη βροχη Φωκιωνα ? στο νερο παμε με τα 4 ?
-
καθολου... για φυσιολογικές ταχύτητες μιλαμε παντα....
μη ξεχναμε οτι ειναι ακριβώς αυτο
'τα κανω ολα αξιοπρεπως αλλα τιποτα τελεια'
απλά το οριο τους ξεπερνα το μεσο suv και μεσο οδηγο.
αν τα αντεχε η τσεπη μου θα τα εβαζα χωρις σκεψη.
ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ 4Χ4 Κ.Α.