Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW FORUM
    • 1
    • 2
    • 258
    • 259
    • 260
    • 261
    • 262
    • 377
    • 378
    • 260 / 378
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    87
    7542
    70928
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kapami last edited by

      Ο χρήστης red_monster έγραψε:

      Από το δικό μου 140 πάντως δεν ακούγεται κάποιος ήχος από την καδένα. Αν άρχιζα να ακούω κάτι σίγουρα θα πήγαινα να το κοιτάξω.

      Το δικό σου είναι σαφέστατα προβληματικό
      Να πας αντιπροσωπεία να στο δουν ασαπ...

      Άστρωτο είναι ακόμα
      Το έχω δηλώσει επανειλημμένως εδώ μέσα ότι σε κάθε αλλαγή λαδιών αλλάζω και μοτέρ για να χω το κεφάλι μου ήσυχο

      Προχθές μου έκανε το εξής:
      Όταν είναι κρύο κρατάει 1000 στροφές ρελαντί και όταν ζεσταθεί τις ρίχνει στις 750 περίπου. Ήμουν σταματημένος σε φανάρι με κρύο ακόμα το αμάξι και 1000 στροφές ρελαντί. Οπότε εκείνη τη στιγμή έπιασε φαίνεται την επιθυμητή του θερμοκρασία και πάει να ρίξει τις στροφές. Με το που φτάνουν στις 800 νιώθω τρέμουλο από τον κινητήρα , ανάβει το λαμπάκι της μηχανής, σηκώνει μόνο του ρελαντί στις 1200 και το κατεβάζει πάλι στις 1000, σταματάει το τρέμουλο και σβήνει το λαμπάκι κινητήρα.
      Από κει και πέρα όλα κανονικά, αλλά οι στροφές έμεναν στις 1000 και δεν έπεφτε το ρελαντί χαμηλότερα όπως συνηθίζει.

      Ήμουν κοντά σε αντιπροσωπεία οπότε το πήγα σερί εκεί. Διάγνωση: κακή βενζίνη.

      Η βενζίνη που βάζω είναι BP 100άρα από το ίδιο πρατήριο εδώ και μήνες...
      Ε όχι και στην πανάκριβη 100άρα μαλαγανιές ρε φούστηδες
      Θα περάσω να τους τα χώσω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        aggelooos2000 last edited by

        Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

        Και το δικό μου κάνει τον ίδιο θόρυβο περιστασιακά (caxa). Σε ερώτηση μου στην αντιπροσωπεία μου είπαν να αντικαταστήσω άμεσα όλο το σετ γιατί θα πηδήξει δόντι με μια μικρή όμως λεπτομέρεια...δεν εξέτασαν ούτε άκουσαν καν το αυτοκίνητο παρά έβγαλαν διάγνωση από την περιγραφή μου . Φυσικά έφυγα και ζω με αυτό, δεν είναι και τίποτε τραγικό.

        Εμας το κανει καθε πρωι για 2-3 δευτ. Ενδιαμεσα στην ημερα οχι τοσο.

        Sent from a mobile device

        Κάνει έντονο ήχο σαν κάτι να τρίβεται ή απλά ακούγεται λίγο παραπάνω? Πάντως στο μάνουαλ λέει ξεκάθαρα ότι είναι πιθανό κατά την εκκίνηση να παρατηρηθούν διάφοροι ήχοι μέχρι να κυκλοφορήσει το λάδι και δε θα πρέπει να αποτελούν λόγο ανησυχίας. Ο ήχος που ακούς είναι σαν αυτόν? http://www.youtube.com/watch?v=S6L3fF49OT8

        Πάντως σχεδόν όλοι έχουν αυτό το θέμα. Να έχουν όλα πρόβλημα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikos last edited by

          Οχι, οχι...οχι τοσο έντονος οσο αυτός.

          Για 2-3 δευτερόλεπτα κανει σαν να γυρίζεις στεγνή αλυσίδα ποδηλάτου και μετα καθαρίζει ο ήχος σιγά σιγά.

          Οπότε είμαστε οκ.

          Sent from a mobile device

          Nikos @ YouTube

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            chemic last edited by

            εντυπώσεις θα μας πεις από το γκολφ ρε συ?
            ποιο γκολφ παίζει να παρεις εταιρικό?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cliodriver last edited by

              Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
              Πάντως σχεδόν όλοι έχουν αυτό το θέμα. Να έχουν όλα πρόβλημα?

              Θα έλεγα ότι μάλλον είναι χαρακτηριστικό αυτού του κινητήρα: στραγγίζει από λάδι ο μεταβλητός.

              Υπάρχουν και κάποιες περιπτώσεις που δεν δουλεύει σωστά (μπουκώνει; ) το εμβολάκι που τεντώνει την καδένα. Αυτό είναι πράγματι ικανό να προκαλέσει μεγάλη ζημιά, αν χαλαρώσει η αλυσίδα τόσο που να φτάσει να πηδήξει δόντι. Αλλά εγώ τουλάχιστον έχω δει ελάχιστες τέτοιες περιπτώσεις και το έχω ψάξει αρκετά το θέμα. Υπάρχει ένα τέτοιο βίντεο στο ΥΤ, με κάποιον τύπο που έλυσε το μοτέρ, τα άλλαξε όλα, και δείχνει την καδένα τόσο χαλαρή που να βγαίνει από το γρανάζι του στροφάλου!

              Εγώ επιμένω: italian tuning!
              Τουλάχιστον κάποιες φορές τη βδομάδα ή άντε το μήνα! Καλό του κάνει, κακό δεν του κάνει!
              Και καθαρίζει και από τις επικαθίσεις στις βαλβίδες!
              Και το 'φχαριστιέσαι!

              Σήμερα ας πούμε, βγαίνοντας Κηφισίας στην άνοδο από Καποδιστρίου, άνοιξα μια τρίτη από ~50 στα ~150. Μια μικρή δόση απόλαυσης, μια μικρή, εγωϊστική επιβεβαίωση της κίνησης να βάλω το Ρέβο, μια αύξηση της μέσης κατανάλωσης της διαδρομής από το 9.1 μέχρι τότε, στο 9.8 !

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nikos last edited by

                Ο χρήστης chemic έγραψε:
                εντυπώσεις θα μας πεις από το γκολφ ρε συ?
                ποιο γκολφ παίζει να παρεις εταιρικό?

                Για αυτο που είναι, εχω πολυ θετικές εντυπώσεις. Με αυτο που είναι εννοώ ότι έχουμε να κάνουμε με ενα VW, μικρομεσσαιο, αυτοκίνητο πόλης (και οχι μόνο).

                Είναι φοβερά άνετο, λες και πλέω επάνω σε ενα στρώμα νερού είναι, ευκολο στην οδήγηση, ωραίο μαλακό σασμάν, δυνατά φρένα, πανάλαφρο αλλα αναίσθητο τιμόνι (γιαυτο λέω για αυτο που είναι) και σούπερ μοτέρ!

                Στο μοτέρ βασικα αξίζει ιδιαίτερη μνεία. Ροπάτο, ελαστικό και οικονομικό αν οδηγηθεί σωστά. Τραβάει απο χαμηλά, δε κομπιαζει πουθενά και κάνεις ενα φοβερά άνετο ταξίδι.

                Ποιοτικά παρά πολυ καλο, μαλακά πλαστικά παντού, στιβαρό κλείσιμο πόρτας και απο χώροι ο,τι πρεπει!

                Γενικώς είμαι πολυ ικανοποιημένος. Είναι ενα all rounder πολυ καλο αυτοκινητακι που κανει αυτα που χρειάζεται να κανει ενα αυτοκίνητο πόλης. Πολυ ικανοποιημένος με την αγορά.

                Εταιρικό τωρα, μου είπαν golf 1.2 tsi που θα το παραγγείλουν καινούριο, διάλεξα και χρώμα (μολύβι). Υποθέτω το 7 θα πάρω.

                Θα δούμε σε λιγότερο απο μήνα.

                Sent from a mobile device

                Nikos @ YouTube

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  koralli last edited by

                  Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
                  Και το δικό μου κάνει τον ίδιο θόρυβο περιστασιακά (caxa). Σε ερώτηση μου στην αντιπροσωπεία μου είπαν να αντικαταστήσω άμεσα όλο το σετ γιατί θα πηδήξει δόντι με μια μικρή όμως λεπτομέρεια...δεν εξέτασαν ούτε άκουσαν καν το αυτοκίνητο παρά έβγαλαν διάγνωση από την περιγραφή μου . Φυσικά έφυγα και ζω με αυτό, δεν είναι και τίποτε τραγικό.

                  Το κοστος επισκευης αν συμβει αυτο (πηδηξει δοντι) ποιο ειναι;

                  Σου το κανει και ζεστο ή μονο στο cold start;

                  Δεν υπαρχει καποιος τροπος να μην στραγγιζει απο λαδι ο μεταβλητος; Γιατι σου ειπαν οτι πρεπει να αλλαξεις ολο το set;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    aggelooos2000 last edited by

                    Αυτοί που μου είπαν να το αλλάξω άμεσα χωρίς να μπουν στον κόπο καν να το κοιτάξουν ζητούσαν 400 ευρώ, τιμή η οποία ήταν με 30% έκπτωση σε ανταλλακτικά και με δωρεάν εργασία. Υποστήριζαν μάλιστα πως οι καδένες πρέπει να αλλάζονται ανά 70000 χλμ περίπου και πως φυσικά θα πρέπει να τα ξανααλλάξω και εγώ. Ξέχασα βέβαια να σας πω πως ρώτησα και σε άλλο αντιπρόσωπο ο οποίος δεν είχε ιδέα για το θέμα, και πως αν χρειαστεί τότε αλλάζει μόνο ο μεταβλητός... Τώρα αν όντως πηδήξει δόντι η ζημιά λογικά θα είναι πολύ μεγαλύτερη από τα 400 ευρώ αλλά δεν έχω βρει μια σαφή απάντηση μέχρι τώρα. Πάντως όλα τα vag με καδένα fsi και tsi κάνουν αυτόν τον ήχο...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      grey last edited by

                      Νομίζω πως έχει περιθώριο να πηδήξει πάνω από ένα δοντι (όριο είναι τα 4?) Και από το 1ο θα ανάψει κατευθείαν λαμπάκι κινητήρα.Οποτε θα πρέπει να είναι κάποιος τελείως κανίβαλος για να καταστρέψει τον κινητήρα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nikos last edited by

                        Τι κόλπο είναι αυτό με τον κόφτη στις 4.000 στροφές όταν είσαι ακίνητος?

                        Nikos @ YouTube

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          VW και Merc (οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα δηλαδή ) το έχουν αυτό...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nikos last edited by

                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                            VW και Merc (οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα δηλαδή ) το έχουν αυτό...

                            Και το S3 (sportback) του γείτονα το έχει.

                            Nikos @ YouTube

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dim8 last edited by

                              Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
                              Τι κόλπο είναι αυτό με τον κόφτη στις 4.000 στροφές όταν είσαι ακίνητος?

                              προστασια μεταδοσης για κανιβαλισμους με εκκινησεις απο σταση.Και τα εβο εχουν απο το 8 και μετα με κοφτη στις 5 εν στασει.
                              Μεσα απο το προγραμμα του εγγεφαλου αλλαζει αυτο βεβαια.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                orestis-d last edited by

                                Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
                                Τι κόλπο είναι αυτό με τον κόφτη στις 4.000 στροφές όταν είσαι ακίνητος?

                                Wannabe launch control λεγεται...
                                Πλακα εχει!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
                                  Τι κόλπο είναι αυτό με τον κόφτη στις 4.000 στροφές όταν είσαι ακίνητος?

                                  Πρώτη η Μερκ το έβγαλε νομίζω και μετά ακολούθησαν. Ωραίο είναι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:

                                    Τι κόλπο είναι αυτό με τον κόφτη στις 4.000 στροφές όταν είσαι ακίνητος?

                                    Wannabe launch control λεγεται...
                                    Πλακα εχει!

                                    Παπάρια λέγεται. Σε ατμοσφαιρικά όπου χρειάζεσαι περισσότερες στροφές απλά σε κόβει...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                      Τι κόλπο είναι αυτό με τον κόφτη στις 4.000 στροφές όταν είσαι ακίνητος?

                                      Wannabe launch control λεγεται...
                                      Πλακα εχει!

                                      Παπάρια λέγεται. Σε ατμοσφαιρικά όπου χρειάζεσαι περισσότερες στροφές απλά σε κόβει...

                                      Μόνο όταν είσαι ακίνητος

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Για γρήγορες εκκινήσεις μιλάω με στροφές στο μοτέρ και απελευθέρωση χειροφρένου. Άσε, μη σε ζαλίζω με τέτοια εσένα ταριφάκο μου...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          billopoulos last edited by

                                          Αν εισαι σταματημενος με πρωτη και πατημενο συμπλεκτη το κανει;

                                          EDIT: Το ρωταω γιατι νομιζω οτι αν σταματησεις, βαλεις νεκρα (ωστε να συμβαινει αυτο που λετε) και υστερα ξαναπατησεις συμπλεκτη (και προφανως βαλεις 1η), καταργειται κι ο κοφτης των 4Κ rpm αρα δεν ειναι για launch control ή κατι τετοιο, αλλα πιθανα καποια προστασια.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kostis20 last edited by

                                            Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
                                            Τι κόλπο είναι αυτό με τον κόφτη στις 4.000 στροφές όταν είσαι ακίνητος?

                                            Για προστασία του κινητήρα ειναι. Κανονικά δε πρέπει να ανεβάζει και πίεση.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 258
                                            • 259
                                            • 260
                                            • 261
                                            • 262
                                            • 377
                                            • 378
                                            • 260 / 378
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr