-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Citroen DS4 1.6Μετριότης. Περίμενα περισσότερα βάσει κριτικών και τολμηρού σχεδιασμού. Σε καμία περίπτωση δεν απειλεί τα premium, ούτε καν το παλιόΓκολφ, δυστυχώς.
όμορφο, μέσα έξω
ποιοτικό, πλην των πλαστικών στο ηχοσύστημα
καλοεξοπλισμένο
εντυπωσιακά φρένα
φοβερά καθίσματατραγικό κιβώτιο από άλλες 10ετιες (τεράστιες διαδρομές, 5αρι, ασαφές)
μοτέρ και επιδόσεις τουλάχιστον ξεπερασμένα
μέτρια ποιότητα κύλισης (σκληρό χωρίς λόγο)Στο θέμα οδική συμπεριφορά πως το κρίνεις;
Σε ρωτάω γιατί θυμάμαι μια αναφορά σου πριν κάνα χρόνο στο C4 COUPE με τον ίδιο κινητήρα( και το οποίο κουπέ έμμεσα αντικαταστάθηκε απο το DS4) και φαινόσουν πολύ ικανοποιημένος.( viewtopic.php?f=15&t=31644&start=5655 )
-
τους τελευταιους μηνες κατα καιρους βαζω χερι σε ενα Polo1.2tdi...
[καποιοι το ειπαν ξεπεσμο]κλασικα, βασικη εκδοση του Φαουβε... τα ακριβως απαραιτητα, αφου ειχε και τασια, παλι καλα..
Τιμονι παντως αρκετα βαρυ στο δρομο, και αρκουντως ελαφρυ στο παρκαρισμα, μανουβρες κλπ....
Στα πολλα χλμ ομως 160+ ελαφραινει ολο το αμαξι, και δε σε εμπνεει και πολυ εμπιστοσυνη...
Καθισματα, ελαφρως σκληρα, και πολυ ψηλα για τα γουστα μου, αλλα νομιζω πως ολα τωρα πια τα αυτοκινητα εχουν ψηλοτερη θεση οδηγησης σε σχεση με τα παλια που οδηγω εγω.
Φρενα καλα, αν και δε με απασχολησαν ιδιαιτερα.
Γκαζι με υστερηση, να ξεπερασεις τις 2000+ στροφες, να φουσκωσει η τουρμπινα, και μετα να δωσει ροπη....
Ενα συστηματακι assist κατι που κραταει για μερικα δευτερα το φρενο πατημενο για εκκινηση σε ανηφορα κλπ, δεν ηξερα οτι υπαρχουν τετοια ηλεκτρονικα καλουδια ...
Αυτο που μου την εσπασε ήταν όταν πηγα να τσιμπησω λιγο φρενακι με αριστερο (ισα για να αναψουν τα στοπ) σε εναν γληγορο που ειχε κολλησει προφελακτηρα, χωρις να υπαρχει χωρος δεξια αριστερα, αλλα μου κοψε και το γκαζι κατευθειαν... Ηλεκτρογκαζα, εγκεφαλοι κλπ κλπ....
Δε μου αρεσε η ταση πλευσης, πολυ μαλακο για τα γουστα μου...
Κατα τ αλλα, μια χαρα commuter, οικονομικο, με χωρους ικανοποιητικους, διαφορα μπιμπλικια θεσεις στην καμπινα...
Εχει 22000 χλμ και ανετα θα μπορουσε να εχει παει στον βενζινα 22 φορες μονο
Αν μου το εδιναν για τη δουλεια, θα το επαιρνα,,,, ως εκει ομως.....
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Στεφανε αυτο το αμαξι το παιρνεις thp και 200αρι αντε 156αρι..γι αυτα εχεις διαβασει αλλωστε οχι γι αυτο που οδηγησες..δε νομιζω να το τεσταρε και κανεις..τι να κανεις με 120 αλογα ατμοσφαιρα..δε θα πρεπει καν να βγαινει.. το γκολφακι το κοντραρει στα ισα στο ποιοτικο κομματι... σχεδιαστικα μεσα-εξω ειναι σα κλεβεις εκκλησια η συγκριση...Οδηγησε ενα 156αρι, θα ανακαλεσεις πιστευω στα (-) οποτε και δε θα μεινει κανενα (-) πιθανα...
Oσα (-) και να φυγουν θα μεινει παντα οτι το DS4 και το DS5 δεν ξερουν ουτε τα ιδια σε ποια κατηγορια ανηκουν.
Εμενα μ αρεσει το DS4 αλλα οπου κι αν κοιταξω μου βγαζει ενα παραπονο οτι θα το ηθελα λιγο αλλιως απο δω, λιγο αλλιως απο κει... Αρα στην τελικη χανει.Καθισματα, ελαφρως σκληρα, και πολυ ψηλα για τα γουστα μου, αλλα νομιζω πως ολα τωρα πια τα αυτοκινητα εχουν ψηλοτερη θεση οδηγησης σε σχεση με τα παλια που οδηγω εγω.
Οχι το Polo εχει ισως την ψηλοτερη και πιο αχαρη θεση οδηγησης της κατηγοριας. Αλλα σε σχεση με τα παλια προφανως καμια σχεση ρε συ!!
Ενα συστηματακι assist κατι που κραταει για μερικα δευτερα το φρενο πατημενο για εκκινηση σε ανηφορα κλπ, δεν ηξερα οτι υπαρχουν τετοια ηλεκτρονικα καλουδια ...
Αυτο που μου την εσπασε ήταν όταν πηγα να τσιμπησω λιγο φρενακι με αριστερο (ισα για να αναψουν τα στοπ) σε εναν γληγορο που ειχε κολλησει προφελακτηρα, χωρις να υπαρχει χωρος δεξια αριστερα, αλλα μου κοψε και το γκαζι κατευθειαν... Ηλεκτρογκαζα, εγκεφαλοι κλπ κλπ....
Ειδες τι σου ειναι η τεχνολογια?
-
Ο χρήστης blackpug106 έγραψε:
τους τελευταιους μηνες κατα καιρους βαζω χερι σε ενα Polo1.2tdi...OXI δεν θα μιλήσω! ΟΧΙ δεν θα μιλήσω! ΟΧΙ δεν θα μιλήσω!
Ενδιαφέρουσα η οδηγική άποψη το bluckpug για το λευκό Polo 1,2 Tdi!
Μου ξέφυγε το χρώμα! Σορρυ! -
Αυτό για τη θεση οδήγησης του πόλο δεν ισχύει σε καμία μα καμία περίπτωση.Είναι ένα κλικ ψηλότερη από του φιέστα και του ιμπιζα αλλά αρκετά πιο χαμηλή από 208,c3,fabia,i20,Rio,punto,yaris
-
Ο χρήστης GREY έγραψε:
Αυτό για τη θεση οδήγησης του πόλο δεν ισχύει σε καμία μα καμία περίπτωση.Είναι ένα κλικ ψηλότερη από του φιέστα και του ιμπιζα αλλά αρκετά πιο χαμηλή από 208,c3,fabia,i20,Rio,punto,yarisΑυτα δεν ειναι αυτοκινητα...
Το 208 ειναι αυγο. Το c3 αυγο, το fabia φτωχος ξαδελφος, για το punto διαφωνω εχει μια χαρα θεση. Για τους σχιστοματιδες δεν εχω αποψη δε με ενδιαφερουν γιατι δεν ειναι οδηγικα προσανατολισμενα αυτοκινητα.
-
Δεν είναι οδηγικά προσανατολισμένα τα Mazda?
-
Για εμένα 2 είναι τα μικρά οδηγοκεντρικα που τα έχουν όλα.Fiesta st με μπόνους το ο,τι να'ναι εσωτερικό και το ds3 thp.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δεν είναι οδηγικά προσανατολισμένα τα Mazda?βλεπεις κανα mazda στην λιστα του φιλου?
Για εμένα 2 είναι τα μικρά οδηγοκεντρικα που τα έχουν όλα.Fiesta st με μπόνους το ο,τι να'ναι εσωτερικό και το ds3 thp.
ρε χαιρω πολυ αφηστε τις κορυφαιες εκδοσεις... δε λενε κατι. προφανως θα ειναι οδηγοκεντρικα, αυτη ειναι η δουλεια τους!
-
Κάτι σπόρ εκδόσεις όμως όπως έχουν τα φιέστα και ιμπιζα θεωρώ πως δεν κάνουν ένα μικρό,οδηγοκεντρικο (σε απλές εκδόσεις θεωρώ αστείο να χρησιμοποιήσω αυτό το χαρακτηρισμό).Αν και είναι παρα πολύ καλες εκδόσεις,είναι wanabe driver's car κι ετς
-
Κατα τ διάρκεια των διακοπών-ταξιδιών απο Ιούνιο μεχρι Ιούλιο είχα την τύχη-ατυχία να οδηγησω ενα Peugeot 107 και μια Alfa Romeo Gulietta...
Peugeot 107
Για το σούπερ μίνι τι να πω...Αθλιο σε κάθε περίπτωση. Με 7000 που κανει καινούργιο μπορείς να βρεις ενα αντίστοιχο μικρό μεταχειρισμένο με την ίδια κατανάλωση και αυτοκίνητο όχι ΚΟΥΒΑ.
Με 4 άτομα το αυτοκίνητο ψυχοραγουσε, ανύπαρκτες αναρτήσεις, το κιβώτιο ηταν σαν να οδηγούσες ΚΤΕΛ και ποιότητα κατασκευής playmobil.
Εχοντας εμπειρία και απο το παλαιότερο 106, ford Ka, smart, Lupo, και μερικά αλλα το θεωρο όχι ψεύτικο απλα, αλλα κρίμα να διαθέσει κάποιος χρήματα για να πάρει ενα πολυ φθηνό σε κάθε άποψη αυτοκίνητοAlfa Romeo
Για την Ιουλιετα ότι και να πω ειναι λιγο. Εκδοση full extra με ηλιοροφη, 1400 με 170hp...
Εξαιρετικό σε κάθε άποψη, κινητήρας, εσωτερικό με μόνο μείον ίσως τα άβολα bucket καθίσματα...
Ταξίδι Αθήνα- Γιάννενα και Αθήνα-Καλαμάτα με 5 ατομα παρακαλω ,ηταν απόλαυση...
Μακάρι να υπήρχαν τα χρήματα και ειναι ενα αυτοκίνητο το οποίο το θεωρώ πολυ ανώτερο απο διάφορα ιαπωνικά και Γερμανικά της ίδιας κατηγορίας αλλα χωρίς φιλοσοφία -
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Δεν είναι οδηγικά προσανατολισμένα τα Mazda?
βλεπεις κανα mazda στην λιστα του φιλου?
Στο δικό σου σχόλιο περί απορριψης των ιαπωνικών απευθύνεται.
Το Mazda 2 είναι από τα πλέον 'οδηγικά' αυτοκίνητα ακόμα και στην βασική του έκδοση. Βασικά ... το μόνο ιαπωνικό.
-
Ο χρήστης jimdenin έγραψε:
Στο θέμα οδική συμπεριφορά πως το κρίνεις;
Σε ρωτάω γιατί θυμάμαι μια αναφορά σου πριν κάνα χρόνο στο C4 COUPE με τον ίδιο κινητήρα( και το οποίο κουπέ έμμεσα αντικαταστάθηκε απο το DS4) και φαινόσουν πολύ ικανοποιημένος.( viewtopic.php?f=15&t=31644&start=5655 )
Τα χιλιόμετρα που του έκανα ήταν λίγα και σε εντελώς αστικό περιβάλλον γι' αυτό και δεν έκανα και εκτενή αναφορά σε οδηγικά χαρακτηριστικά. Παρόλα αυτά μου φάνηκε γενικά βαρύ και χωρίς την αμεσότητα της C4.
Στεφανε αυτο το αμαξι το παιρνεις thp και 200αρι αντε 156αρι..γι αυτα εχεις διαβασει αλλωστε οχι γι αυτο που οδηγησες..δε νομιζω να το τεσταρε και κανεις..τι να κανεις με 120 αλογα ατμοσφαιρα..δε θα πρεπει καν να βγαινει.. το γκολφακι το κοντραρει στα ισα στο ποιοτικο κομματι... σχεδιαστικα μεσα-εξω ειναι σα κλεβεις εκκλησια η συγκριση...
Οδηγησε ενα 156αρι, θα ανακαλεσεις πιστευω στα (-) οποτε και δε θα μεινει κανενα (-) πιθανα...
Εννοείται ότι με τον THP θα είναι άλλο αμάξι. Σαν βάση πάντως με τον 1.6 δεν αφήνει και πολλές υποσχέσεις. Δεν ξέρω βέβαια αν οι διαφορές σε κιβώτιο και ανάρτηση είναι τόσο σημαντικές στα THP.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Το Mazda 2 είναι από τα πλέον 'οδηγικά' αυτοκίνητα ακόμα και στην βασική του έκδοση. Βασικά ... το μόνο ιαπωνικό.
Πρώτο το Mazda με χαώδη διαφορά
Δεύτερο το Micra (το Κ12 όμως) που είναι μισό Renault
Τρίτο το Swift
Και όλα τα υπόλοιπα (Yaris, Colt κλπ) αρκετά πιο πίσω... -
τα χεις οδηγησει ολα αυτα και το ξες? γιατι αν εχεις γεννηθει το 96 δεν νομιζω ουτε διπλωμα οτι εχεις ακομη. δεν το λεω ειρωνικα μια παρατηρηση κανω
-
Το ότι η δουλειά του πατέρα μου με κάνει να συναναστρέφομαι με κατόχους που τους ρωτώ απόψεις, το ότι διαβάζω άρθρα/περιοδικά/forum, δεν με κάνει να έχω μια Α άποψη?
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
...Τα χιλιόμετρα που του έκανα ήταν λίγα και σε εντελώς αστικό περιβάλλον γι' αυτό και δεν έκανα και εκτενή αναφορά σε οδηγικά χαρακτηριστικά. Παρόλα αυτά μου φάνηκε γενικά βαρύ και χωρίς την αμεσότητα της C4.
Στεφανε αυτο το αμαξι το παιρνεις thp και 200αρι αντε 156αρι..γι αυτα εχεις διαβασει αλλωστε οχι γι αυτο που οδηγησες..δε νομιζω να το τεσταρε και κανεις..τι να κανεις με 120 αλογα ατμοσφαιρα..δε θα πρεπει καν να βγαινει.. το γκολφακι το κοντραρει στα ισα στο ποιοτικο κομματι... σχεδιαστικα μεσα-εξω ειναι σα κλεβεις εκκλησια η συγκριση...
Οδηγησε ενα 156αρι, θα ανακαλεσεις πιστευω στα (-) οποτε και δε θα μεινει κανενα (-) πιθανα...
Εννοείται ότι με τον THP θα είναι άλλο αμάξι. Σαν βάση πάντως με τον 1.6 δεν αφήνει και πολλές υποσχέσεις. Δεν ξέρω βέβαια αν οι διαφορές σε κιβώτιο και ανάρτηση είναι τόσο σημαντικές στα THP.
O THP 'κουμπωνει' με ενα καταπληκτικο 6αρι κιβωτιο, και γενικα προκειται για ενα πολυ αξιολογο συνολο. Ηρεμη δυναμη, χωρις ξεσπασματα, αλλα χωρις κενα, ροπη παντου, και καταναλωση αρκετα περιορισμενη για turbo 156 ιππων...
Θα συμφωνησω με Oρεστη παντως στο θεμα της κατηγοριας-φιλοσοφιας, ειδικα για το DS4. Σπορτιφ(?) λουσατο μικρομεσαιο, με προσεγμενη εως και φουτουριστικη σχεδιαση μεσα εξω, και ολιγον...σηκωμενο αμαξωμα, αλα crossover(?)...
Μαλλον παιζει σε μια κατηγορια μονο του.
Στα πλην για εμενα, τα σταθερα πισω τζαμια, παροτι οι πορτες ανοιγουν κανονικα...Κατα τα αλλα στο σχολιο περι 'κοντρας με το Golf στο ποιοτικο κομματι'...
-
Πρεπει ντε και καλα ολα να μπαινουν σε μια κατηγορια;
Αληθεια, η X1 ή το Countryman πχ σε ποια κατηγορια ανηκουν;Επισης η θεση οδηγησης ειναι καλη αν ειναι χαμηλη;
-
Ο χρήστης Tasos96 έγραψε:
Το Mazda 2 είναι από τα πλέον 'οδηγικά' αυτοκίνητα ακόμα και στην βασική του έκδοση. Βασικά ... το μόνο ιαπωνικό.
Πρώτο το Mazda με χαώδη διαφορά
Δεύτερο το Micra (το Κ12 όμως) που είναι μισό Renault
Τρίτο το Swift
Και όλα τα υπόλοιπα (Yaris, Colt κλπ) αρκετά πιο πίσω...Μazda 2 1,3 και Micra 1,2.
Καθόλου χαώδη διαφορά σε επιδόσεις. Ιδιο νεύρο και ιδια κατανάλωση. Διαφορα μεγαλη σε οδική συμπεριφορά όμως.Στάλθηκε από το Sony Fola κινητό μου
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Στα πλην για εμενα, τα σταθερα πισω τζαμια, παροτι οι πορτες ανοιγουν κανονικα...Γι' αυτό δεν έχει κουμπιά για τα πίσω τζάμια? Νόμιζα ήταν απλά γυφτιά της συγκεκριμένης έκδοσης.
Οδήγησα....