-
Ένας φίλος με προβλημάτισε για την οδηγική συμπεριφορά των τζιπ (για το vitara συγκεκριμένα) στην καθημερινή οδήγηση με γλίτσα.
Αληθεύει οτι γλυστράει υπερβολικά η ουρά ; Πιστεύετε ότι κάνει για οδήγηση από μέτριους η και newbie οδηγούς ; Ενδιαφέρεται μια φίλη και πιστεύω ότι αν ειναι δύσκολο αυτοκίνητο καλύτερα να μην το πάρει. Εννοείται οτι βγαίνει εκτός δρόμου αλλά προσωπικά φοβάμαι την καθημερινή της οδήγηση.
Εγώ πάντως θα χαρώ να το οδηγήσω αν κάνει μπατιλίκια -
Ένας φίλος με προβλημάτισε για την οδηγική συμπεριφορά των τζιπ (για το vitara συγκεκριμένα) στην καθημερινή οδήγηση με γλίτσα.
Αληθεύει οτι γλυστράει υπερβολικά η ουρά ; Πιστεύετε ότι κάνει για οδήγηση από μέτριους η και newbie οδηγούς ; Ενδιαφέρεται μια φίλη και πιστεύω ότι αν ειναι δύσκολο αυτοκίνητο καλύτερα να μην το πάρει. Εννοείται οτι βγαίνει εκτός δρόμου αλλά προσωπικά φοβάμαι την καθημερινή της οδήγηση.
Εγώ πάντως θα χαρώ να το οδηγήσω αν κάνει μπατιλίκια -
Ένας φίλος με προβλημάτισε για την οδηγική συμπεριφορά των τζιπ (για το vitara συγκεκριμένα) στην καθημερινή οδήγηση με γλίτσα.
Αληθεύει οτι γλυστράει υπερβολικά η ουρά ; Πιστεύετε ότι κάνει για οδήγηση από μέτριους η και newbie οδηγούς ; Ενδιαφέρεται μια φίλη και πιστεύω ότι αν ειναι δύσκολο αυτοκίνητο καλύτερα να μην το πάρει. Εννοείται οτι βγαίνει εκτός δρόμου αλλά προσωπικά φοβάμαι την καθημερινή της οδήγηση.
Εγώ πάντως θα χαρώ να το οδηγήσω αν κάνει μπατιλίκια -
Σε Jimny που είχα μπει, ήταν αρκετά δύστροπο στις στροφές.
Βέβαια το Jimny έχει και πολύ μικρό μεταξόνιο κτλ.Λογικά τα μεγαλύτερα τζιπ θα είναι πιο σωστά.
-
Τα 3πορτα Vitara & Grand Vitara έχουν λίγο μικρότερο μεταξόνιο απο Jimny.
Η συμπεριφορά είναι λίγο δύστροπη αλλα είναι πολύ πιο προβλέψιμη απο οποιοδήποτε μικρό προσθιοκίνητο που σε απότομο άφημα του γκαζιού σε στροφή είναι σκοτώστρα.
-
Το βιταρα είναι αρκετά προβλέψιμο και ασφαλές αυτοκίνητο κατάλληλο και για άπειρους , καθώς και διασκεδαστικό εντός - εκτός για κατεχάρηδες!!!!
Κατά την γνώμη μου κατάλληλο για την φίλη σου , όταν το είχα το οδηγούσε η γυναίκα μου και δεν ήθελε να με τίποτα να το πουλήσουμε!!!! -
-
Επισης με καλυτερα απο τα μαμισια λαστιχα δεν εχεις κανενα προβλημα ....
Στο δικο μου παντως (GV 2.5) ακομη κ με τα μαμισια λαστιχα επρεπε να ειναι ολισθηρος ο δρομος και να προσπαθησω επι τουτου για να κουνησει τα οπισθια του ..... -
Kαλημέρα, είχα 2 1992-1993, 1993-1995....και τα 2 τα τράκαρα....δεν νομίζω ότι αισθανόμουν ασφαλής...ίσα ίσα δεν συγχωρεί λάθη. Έχω αλλάξει πάνω από 15 αυτοκίνητα απο τότε και δεν έχω τρακάρει με κανένα άλλο .... Τώρα ή με ματιάζανε (αλλά δεν είχα Ibiza ) ή το αυτοκίνητο ήταν μόνο για εκτός Και είναι λογικό, κέντρο βάρους ψηλά και πισοκίνητο με μεταξώνιο όχι και το μεγαλύτερο δυνατό.
-
Ο χρήστης kning έγραψε:
Kαλημέρα, είχα 2 1992-1993, 1993-1995....και τα 2 τα τράκαρα....δεν νομίζω ότι αισθανόμουν ασφαλής...ίσα ίσα δεν συγχωρεί λάθη. Έχω αλλάξει πάνω από 15 αυτοκίνητα απο τότε και δεν έχω τρακάρει με κανένα άλλο .... Τώρα ή με ματιάζανε (αλλά δεν είχα Ibiza ) ή το αυτοκίνητο ήταν μόνο για εκτός Και είναι λογικό, κέντρο βάρους ψηλά και πισοκίνητο με μεταξώνιο όχι και το μεγαλύτερο δυνατό.Μήπως δεν έφταιγε το αυτοκίνητο αλλά η δική σου οδηγική συμπεριφορά?????
-
Ο χρήστης michailbm έγραψε:
Kαλημέρα, είχα 2 1992-1993, 1993-1995....και τα 2 τα τράκαρα....δεν νομίζω ότι αισθανόμουν ασφαλής...ίσα ίσα δεν συγχωρεί λάθη. Έχω αλλάξει πάνω από 15 αυτοκίνητα απο τότε και δεν έχω τρακάρει με κανένα άλλο .... Τώρα ή με ματιάζανε (αλλά δεν είχα Ibiza ) ή το αυτοκίνητο ήταν μόνο για εκτός Και είναι λογικό, κέντρο βάρους ψηλά και πισοκίνητο με μεταξώνιο όχι και το μεγαλύτερο δυνατό.
Μήπως δεν έφταιγε το αυτοκίνητο αλλά η δική σου οδηγική συμπεριφορά?????
Δεν είναι ο πρώτος πάντως που το ακούω.
Κοντό μεταξονιο+πίσω κίνηση+μεγάλο ύψος είναι κακός συνδιασμός.
Αυτός ήταν και ο λόγος που ρώτησα στην αρχή -
Δεν ξέρω michailbm, μπορεί.... αλλά οποία σύμπτωση? Να μην έχω τρακάρει με άλλο και όποιο γνωστό μου ξέρω με vitara να το έχει ...βολέψει κάπου!!!!! . Δεν ξέρω αν το G.V. είναι καλύτερο από το απλό, τότε μόνο το απλό υπήρχε στα 1600cc. Όταν το είχα μου άρεσε πολύ αλλά όταν οδηγησα το RAV mk1 αν και ασχημόπαπο κατάλαβα την διαφορά!
-
Δεν είναι ο πρώτος πάντως που το ακούω.
Κοντό μεταξονιο+πίσω κίνηση+μεγάλο ύψος είναι κακός συνδιασμός.
Αυτός ήταν και ο λόγος που ρώτησα στην αρχήΝαι μα υπαρχουν πολλοι περισσοτεροι που λενε το αντιθετο!
-
Ο χρήστης michailbm έγραψε:
Δεν είναι ο πρώτος πάντως που το ακούω.
Κοντό μεταξονιο+πίσω κίνηση+μεγάλο ύψος είναι κακός συνδιασμός.
Αυτός ήταν και ο λόγος που ρώτησα στην αρχήΝαι μα υπαρχουν πολλοι περισσοτεροι που λένε το αντιθετο!
Καλά μην το παίρνεις προσωπικά το θέμα. Και εγώ να το αγοράσω θέλω.
Απλά λέμε ότι - σαν τζιπ κιόλας - δεν είναι ότι πιο εύχρηστο στον δρόμο.
Τα παλιά μοντέλα τουλάχιστον.
Απόψεις για τα καινούργια θέλω και ειδικά για το grand το κοντό 1.6 -
Εξαρταται......
εχω ενα sportage ψηλωμενο 8 ποντους και ενα ibiza χαμηλωμενο τρεις...
αν οδηγησω το τζιπ πανω απο 60% των δυνατοτήτων του ibiza ειναι σιγουρο οτι ' καπου θα αγορασω οικόπεδο'. Λογικό δεν ειναι????Η ταπεινη μου γνωμη ειναι οτι αν η κοπελιά αποφευγει τις εξυπναδες και τα λαστιχα ειναι σε μια αξιοπρεπη κατασταση ουτε που θα καταλαβει που ειναι η κινηση
-
Έχω αλλάξει πάνω από 15 αυτοκίνητα απο τότε και δεν έχω τρακάρει με κανένα άλλο ....
!!!
-
Ο χρήστης DELINHO έγραψε:
Έχω αλλάξει πάνω από 15 αυτοκίνητα απο τότε και δεν έχω τρακάρει με κανένα άλλο ....!!!
ωραιος, αλλα δεν εχει σημασια ποσα αμαξια ειχες, αλλα ποσα κμ κανεις
να εισαι καλα
-
τα εκτος δρομου οχηματα θελουν συνετη οδηγηση. Δεν ειναι επικινδυνα, αλλα αν πας γυρευοντας θα την παθεις. Επισης θα την παθεις αν τα οδηγεις σαν επιβατικα, ακομα και αν δεν πας γυρευοντας. Οποτε, ναι μεν δεν κινδυνευεις, αλλα οταν το αγορασεις, το παιρνεις συνειδητα, γνωριζοντας (ή μαθαινοντας με συνετη οδηγηση) τα υπερ και τα κατα του. Επειδη τα περισσοτερα ειναι πισωκινητα, πρεπει να τους δωσεις τη δεουσα προσοχη που θελουν τετοιου ειδους αυτοκινητα. Πχ, σε στροφη που μολις εβρεξε, αν πατησεις αποτομα το γκαζακι... ε... οκ
Αλλα, κατηγορηματικα, δεν ειναι επικινδυνα. Δεν πας με 120, πας με 100, δεν στριβεις με 100 αλλα με 80 κοκ.
Σε τετοια αυτοκινητα δεν σε ενδιαφερει η ταχυτητα (εκτος αν ειναι ραβ
), αλλα η απολαυση της οδηγησης αυτων εντος και εκτος δρομου
Συμπεριφορά στον δρόμο