Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Συμπεριφορά στον δρόμο
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Συμπεριφορά στον δρόμο
    • 1 / 1
    Εκτός Δρόμου
    10
    17
    104
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gto last edited by

      Ένας φίλος με προβλημάτισε για την οδηγική συμπεριφορά των τζιπ (για το vitara συγκεκριμένα) στην καθημερινή οδήγηση με γλίτσα.
      Αληθεύει οτι γλυστράει υπερβολικά η ουρά ; Πιστεύετε ότι κάνει για οδήγηση από μέτριους η και newbie οδηγούς ; Ενδιαφέρεται μια φίλη και πιστεύω ότι αν ειναι δύσκολο αυτοκίνητο καλύτερα να μην το πάρει. Εννοείται οτι βγαίνει εκτός δρόμου αλλά προσωπικά φοβάμαι την καθημερινή της οδήγηση.
      Εγώ πάντως θα χαρώ να το οδηγήσω αν κάνει μπατιλίκια

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gto last edited by

        Ένας φίλος με προβλημάτισε για την οδηγική συμπεριφορά των τζιπ (για το vitara συγκεκριμένα) στην καθημερινή οδήγηση με γλίτσα.
        Αληθεύει οτι γλυστράει υπερβολικά η ουρά ; Πιστεύετε ότι κάνει για οδήγηση από μέτριους η και newbie οδηγούς ; Ενδιαφέρεται μια φίλη και πιστεύω ότι αν ειναι δύσκολο αυτοκίνητο καλύτερα να μην το πάρει. Εννοείται οτι βγαίνει εκτός δρόμου αλλά προσωπικά φοβάμαι την καθημερινή της οδήγηση.
        Εγώ πάντως θα χαρώ να το οδηγήσω αν κάνει μπατιλίκια

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gto last edited by

          Ένας φίλος με προβλημάτισε για την οδηγική συμπεριφορά των τζιπ (για το vitara συγκεκριμένα) στην καθημερινή οδήγηση με γλίτσα.
          Αληθεύει οτι γλυστράει υπερβολικά η ουρά ; Πιστεύετε ότι κάνει για οδήγηση από μέτριους η και newbie οδηγούς ; Ενδιαφέρεται μια φίλη και πιστεύω ότι αν ειναι δύσκολο αυτοκίνητο καλύτερα να μην το πάρει. Εννοείται οτι βγαίνει εκτός δρόμου αλλά προσωπικά φοβάμαι την καθημερινή της οδήγηση.
          Εγώ πάντως θα χαρώ να το οδηγήσω αν κάνει μπατιλίκια

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sirbasil last edited by

            Σε Jimny που είχα μπει, ήταν αρκετά δύστροπο στις στροφές.
            Βέβαια το Jimny έχει και πολύ μικρό μεταξόνιο κτλ.

            Λογικά τα μεγαλύτερα τζιπ θα είναι πιο σωστά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              Τα 3πορτα Vitara & Grand Vitara έχουν λίγο μικρότερο μεταξόνιο απο Jimny.

              Η συμπεριφορά είναι λίγο δύστροπη αλλα είναι πολύ πιο προβλέψιμη απο οποιοδήποτε μικρό προσθιοκίνητο που σε απότομο άφημα του γκαζιού σε στροφή είναι σκοτώστρα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                michailbm last edited by

                Το βιταρα είναι αρκετά προβλέψιμο και ασφαλές αυτοκίνητο κατάλληλο και για άπειρους , καθώς και διασκεδαστικό εντός - εκτός για κατεχάρηδες!!!!
                Κατά την γνώμη μου κατάλληλο για την φίλη σου , όταν το είχα το οδηγούσε η γυναίκα μου και δεν ήθελε να με τίποτα να το πουλήσουμε!!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  delinho last edited by

                  http://auto.howstuffworks.com/four-wheel-drive.htm

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tlg last edited by

                    Επισης με καλυτερα απο τα μαμισια λαστιχα δεν εχεις κανενα προβλημα ....
                    Στο δικο μου παντως (GV 2.5) ακομη κ με τα μαμισια λαστιχα επρεπε να ειναι ολισθηρος ο δρομος και να προσπαθησω επι τουτου για να κουνησει τα οπισθια του .....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kning last edited by

                      Kαλημέρα, είχα 2 1992-1993, 1993-1995....και τα 2 τα τράκαρα....δεν νομίζω ότι αισθανόμουν ασφαλής...ίσα ίσα δεν συγχωρεί λάθη. Έχω αλλάξει πάνω από 15 αυτοκίνητα απο τότε και δεν έχω τρακάρει με κανένα άλλο .... Τώρα ή με ματιάζανε (αλλά δεν είχα Ibiza ) ή το αυτοκίνητο ήταν μόνο για εκτός Και είναι λογικό, κέντρο βάρους ψηλά και πισοκίνητο με μεταξώνιο όχι και το μεγαλύτερο δυνατό.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        michailbm last edited by

                        Ο χρήστης kning έγραψε:
                        Kαλημέρα, είχα 2 1992-1993, 1993-1995....και τα 2 τα τράκαρα....δεν νομίζω ότι αισθανόμουν ασφαλής...ίσα ίσα δεν συγχωρεί λάθη. Έχω αλλάξει πάνω από 15 αυτοκίνητα απο τότε και δεν έχω τρακάρει με κανένα άλλο .... Τώρα ή με ματιάζανε (αλλά δεν είχα Ibiza ) ή το αυτοκίνητο ήταν μόνο για εκτός Και είναι λογικό, κέντρο βάρους ψηλά και πισοκίνητο με μεταξώνιο όχι και το μεγαλύτερο δυνατό.

                        Μήπως δεν έφταιγε το αυτοκίνητο αλλά η δική σου οδηγική συμπεριφορά?????

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          gto last edited by

                          Ο χρήστης michailbm έγραψε:

                          Kαλημέρα, είχα 2 1992-1993, 1993-1995....και τα 2 τα τράκαρα....δεν νομίζω ότι αισθανόμουν ασφαλής...ίσα ίσα δεν συγχωρεί λάθη. Έχω αλλάξει πάνω από 15 αυτοκίνητα απο τότε και δεν έχω τρακάρει με κανένα άλλο .... Τώρα ή με ματιάζανε (αλλά δεν είχα Ibiza ) ή το αυτοκίνητο ήταν μόνο για εκτός Και είναι λογικό, κέντρο βάρους ψηλά και πισοκίνητο με μεταξώνιο όχι και το μεγαλύτερο δυνατό.

                          Μήπως δεν έφταιγε το αυτοκίνητο αλλά η δική σου οδηγική συμπεριφορά?????

                          Δεν είναι ο πρώτος πάντως που το ακούω.
                          Κοντό μεταξονιο+πίσω κίνηση+μεγάλο ύψος είναι κακός συνδιασμός.
                          Αυτός ήταν και ο λόγος που ρώτησα στην αρχή

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kning last edited by

                            Δεν ξέρω michailbm, μπορεί.... αλλά οποία σύμπτωση? Να μην έχω τρακάρει με άλλο και όποιο γνωστό μου ξέρω με vitara να το έχει ...βολέψει κάπου!!!!! . Δεν ξέρω αν το G.V. είναι καλύτερο από το απλό, τότε μόνο το απλό υπήρχε στα 1600cc. Όταν το είχα μου άρεσε πολύ αλλά όταν οδηγησα το RAV mk1 αν και ασχημόπαπο κατάλαβα την διαφορά!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              michailbm last edited by

                              Δεν είναι ο πρώτος πάντως που το ακούω.
                              Κοντό μεταξονιο+πίσω κίνηση+μεγάλο ύψος είναι κακός συνδιασμός.
                              Αυτός ήταν και ο λόγος που ρώτησα στην αρχή

                              Ναι μα υπαρχουν πολλοι περισσοτεροι που λενε το αντιθετο!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                gto last edited by

                                Ο χρήστης michailbm έγραψε:

                                Δεν είναι ο πρώτος πάντως που το ακούω.
                                Κοντό μεταξονιο+πίσω κίνηση+μεγάλο ύψος είναι κακός συνδιασμός.
                                Αυτός ήταν και ο λόγος που ρώτησα στην αρχή

                                Ναι μα υπαρχουν πολλοι περισσοτεροι που λένε το αντιθετο!

                                Καλά μην το παίρνεις προσωπικά το θέμα. Και εγώ να το αγοράσω θέλω.
                                Απλά λέμε ότι - σαν τζιπ κιόλας - δεν είναι ότι πιο εύχρηστο στον δρόμο.
                                Τα παλιά μοντέλα τουλάχιστον.
                                Απόψεις για τα καινούργια θέλω και ειδικά για το grand το κοντό 1.6

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • F
                                  fokion_sportage last edited by

                                  Εξαρταται......
                                  εχω ενα sportage ψηλωμενο 8 ποντους και ενα ibiza χαμηλωμενο τρεις...
                                  αν οδηγησω το τζιπ πανω απο 60% των δυνατοτήτων του ibiza ειναι σιγουρο οτι ' καπου θα αγορασω οικόπεδο'. Λογικό δεν ειναι????

                                  Η ταπεινη μου γνωμη ειναι οτι αν η κοπελιά αποφευγει τις εξυπναδες και τα λαστιχα ειναι σε μια αξιοπρεπη κατασταση ουτε που θα καταλαβει που ειναι η κινηση

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    delinho last edited by

                                    Έχω αλλάξει πάνω από 15 αυτοκίνητα απο τότε και δεν έχω τρακάρει με κανένα άλλο ....

                                    !!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      coyote last edited by

                                      Ο χρήστης DELINHO έγραψε:
                                      Έχω αλλάξει πάνω από 15 αυτοκίνητα απο τότε και δεν έχω τρακάρει με κανένα άλλο ....

                                      !!!

                                      ωραιος, αλλα δεν εχει σημασια ποσα αμαξια ειχες, αλλα ποσα κμ κανεις

                                      να εισαι καλα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        gc60 last edited by

                                        τα εκτος δρομου οχηματα θελουν συνετη οδηγηση. Δεν ειναι επικινδυνα, αλλα αν πας γυρευοντας θα την παθεις. Επισης θα την παθεις αν τα οδηγεις σαν επιβατικα, ακομα και αν δεν πας γυρευοντας. Οποτε, ναι μεν δεν κινδυνευεις, αλλα οταν το αγορασεις, το παιρνεις συνειδητα, γνωριζοντας (ή μαθαινοντας με συνετη οδηγηση) τα υπερ και τα κατα του. Επειδη τα περισσοτερα ειναι πισωκινητα, πρεπει να τους δωσεις τη δεουσα προσοχη που θελουν τετοιου ειδους αυτοκινητα. Πχ, σε στροφη που μολις εβρεξε, αν πατησεις αποτομα το γκαζακι... ε... οκ 😉

                                        Αλλα, κατηγορηματικα, δεν ειναι επικινδυνα. Δεν πας με 120, πας με 100, δεν στριβεις με 100 αλλα με 80 κοκ. 😉 Σε τετοια αυτοκινητα δεν σε ενδιαφερει η ταχυτητα (εκτος αν ειναι ραβ 😉 ), αλλα η απολαυση της οδηγησης αυτων εντος και εκτος δρομου 😉

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr