-
Καλησπέρα.
Είμαι στην αναζήτηση για καινούργια λάστιχα και ήδη έχω ψιλο-καταλήξει σε μερικές επιλογές. Λόγω οικονομικής στενότητας αυτή τη φορά είπα να κοιτάξω και για μεταχειρισμένα. Κάποιο γνωστό που να θέλει να ξεφορτωθεί τα δικά του δε βρήκα οπότε ρώτησα το γούγλη για μεταχειρισμένα ελαστικα. Έκπληκτος είδα αρκετές μάντρες ελαστικών που δεν έγραφαν τιμές ή έδιναν λάστιχα από 1Ε ( ).Κατά τη γνώμη σας αξίζει να αρχίσω τα τηλέφωνα ;
Υπάρχουν tips που θα με γλυτώσουν από πιθανούς μπελάδες και γουρούνια στο σακί;
Που είναι η παγίδα;
Πολλοί απο τους λαστιχο-μαντράδες είναι σε άλλες πόλεις, οπότε αδύνατος ο οπτικός έλεγχος. Εκεί παίρνω το ρίσκο ή υπάρχουν τρόποι να βγάλω άκρη;
Κανενας άλλος τρόπος να βρω μεταχειρισμένα λάστιχα;Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Καλησπέρα.
Είμαι στην αναζήτηση για καινούργια λάστιχα και ήδη έχω ψιλο-καταλήξει σε μερικές επιλογές. Λόγω οικονομικής στενότητας αυτή τη φορά είπα να κοιτάξω και για μεταχειρισμένα. Κάποιο γνωστό που να θέλει να ξεφορτωθεί τα δικά του δε βρήκα οπότε ρώτησα το γούγλη για μεταχειρισμένα ελαστικα. Έκπληκτος είδα αρκετές μάντρες ελαστικών που δεν έγραφαν τιμές ή έδιναν λάστιχα από 1Ε ( ).Κατά τη γνώμη σας αξίζει να αρχίσω τα τηλέφωνα ;
Υπάρχουν tips που θα με γλυτώσουν από πιθανούς μπελάδες και γουρούνια στο σακί;
Που είναι η παγίδα;
Πολλοί απο τους λαστιχο-μαντράδες είναι σε άλλες πόλεις, οπότε αδύνατος ο οπτικός έλεγχος. Εκεί παίρνω το ρίσκο ή υπάρχουν τρόποι να βγάλω άκρη;
Κανενας άλλος τρόπος να βρω μεταχειρισμένα λάστιχα;Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Καλησπέρα.
Είμαι στην αναζήτηση για καινούργια λάστιχα και ήδη έχω ψιλο-καταλήξει σε μερικές επιλογές. Λόγω οικονομικής στενότητας αυτή τη φορά είπα να κοιτάξω και για μεταχειρισμένα. Κάποιο γνωστό που να θέλει να ξεφορτωθεί τα δικά του δε βρήκα οπότε ρώτησα το γούγλη για μεταχειρισμένα ελαστικα. Έκπληκτος είδα αρκετές μάντρες ελαστικών που δεν έγραφαν τιμές ή έδιναν λάστιχα από 1Ε ( ).Κατά τη γνώμη σας αξίζει να αρχίσω τα τηλέφωνα ;
Υπάρχουν tips που θα με γλυτώσουν από πιθανούς μπελάδες και γουρούνια στο σακί;
Που είναι η παγίδα;
Πολλοί απο τους λαστιχο-μαντράδες είναι σε άλλες πόλεις, οπότε αδύνατος ο οπτικός έλεγχος. Εκεί παίρνω το ρίσκο ή υπάρχουν τρόποι να βγάλω άκρη;
Κανενας άλλος τρόπος να βρω μεταχειρισμένα λάστιχα;Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Βάλε μεταφορικά και ζυγοστάθμιση - εργασία τι νομίζεις ότι θα γλιτώσεις; Ο άλλος γιατί τα πέταξε; Που ήτανε αποθηκευμένα και πόσο καιρό; Γενικά αναρτήσεις , ελαστικά και φρένα είναι τελείως άκυρο να κοιτάς για μεταχειρισμένα. Άποψη μου για να γλιτώσεις χρήματα:
- Κοιτάζεις σε μάρκες γνωστές αλλά όχι πρωτοκλασάτες (ΠΡΟΣΟΧΗ όχι Κινέζικα)
- Κοιτάς τις διαστάσεις και αν μπορείς να αλλάξεις σε κάποια που είναι πιο εμπορική = πιο φθηνή
- Κάνεις πολύ καλή έρευνα αγοράς
-
Ευχαριστώ για την απάντηση.
Για αναρτήσεις και φρένα και φρένα (όπως και για άλλα ανταλλακτικα) συμφωνούμε απόλυτα. Στο λάστιχο είμαι διατεθειμένος να κάνω μια παρασπονδία αν είναι καλή τιμή ίσα για να μου βγάλουν 2 χρόνια.
-
Ο χρήστης johnchs έγραψε:
Ευχαριστώ για την απάντηση.Για αναρτήσεις και φρένα και φρένα (όπως και για άλλα ανταλλακτικα) συμφωνούμε απόλυτα. Στο λάστιχο είμαι διατεθειμένος να κάνω μια παρασπονδία αν είναι καλή τιμή ίσα για να μου βγάλουν 2 χρόνια.
σκεψου οτι το μοναδικο εξαρτημα του αυτοκινητου που ερχετε σε επαφη με τον δρομο ειναι τα λαστιχα, ας εχεις τα κορυφαια φρενα, τις καλυτερες αναρτησεις, το τελειοτερο τιμονι, χωρις καλα λαστιχα ολα πανε στραφι. ειναι το μοναδικο που δεν θα επρεπε να κανεις εκπτωσεις, στα καινουρια λαστιχα ο χρονος ζωης ειναι τα 3 χρονια, εσυ θελεις να βαλεις μεταχειρισμενα και να τα κρατησεις 2 χρονια καλυτερα παρε μια δευτερη μαρκα αλλα καινουρια.
-
Ευχαριστώ για την απάντηση.
Got your point. Οι εταιρείες βέβαια δίνουν χρόνο ζωής μέχρι και 5 χρόνια για ικανοποιητική απόδοση (εντάξει εξαρτάται απο τη χρήση, τον οδηγό, κλπ). Το κόστος για καινούργια ειναι 480 (για εμπορική - οχι premium- μάρκα) οπότε αν με μεταφορικά και εγκατάσταση έπεφτα κάπου στα 300, η διαφορά θα πάει στο επομενο service (που ειναι και μεγάλο το άτιμο).
-
Ο χρήστης johnchs έγραψε:
Καλησπέρα.
Είμαι στην αναζήτηση για καινούργια λάστιχα και ήδη έχω ψιλο-καταλήξει σε μερικές επιλογές. Λόγω οικονομικής στενότητας αυτή τη φορά είπα να κοιτάξω και για μεταχειρισμένα. Κάποιο γνωστό που να θέλει να ξεφορτωθεί τα δικά του δε βρήκα οπότε ρώτησα το γούγλη για μεταχειρισμένα ελαστικα. **Έκπληκτος είδα αρκετές μάντρες ελαστικών που δεν έγραφαν τιμές ή έδιναν λάστιχα από 1Ε ( ).
**
Κατά τη γνώμη σας αξίζει να αρχίσω τα τηλέφωνα ;
Υπάρχουν tips που θα με γλυτώσουν από πιθανούς μπελάδες και γουρούνια στο σακί;
Που είναι η παγίδα;
Πολλοί απο τους λαστιχο-μαντράδες είναι σε άλλες πόλεις, οπότε αδύνατος ο οπτικός έλεγχος. Εκεί παίρνω το ρίσκο ή υπάρχουν τρόποι να βγάλω άκρη;
Κανενας άλλος τρόπος να βρω μεταχειρισμένα λάστιχα;Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Εννοείται πως δεν κοστίζουν 1 ευρώ. Προφανώς τα είδες σε site που αν δεν κάνω λάθος η τιμή μπαίνει αυτόματα από το σύστημα ή την βάζουν αυτοί έτσι... Αν δεν έχεις τη δυνατότητα οπτικού ελέγχου, εννοείται πως μακριά...
-
Μεταχειρισμένα = κάποιος τα χρησιμοποίησε και τα θεωρεί άχρηστα: Τα ανταλλαξε με καινούργια. Κάποιος άλλος θεωρεί ότι «έχουν ψωμί» ακόμα. Αλλά: Τώρα με την κρίση, αυτοί που τα χρησιμοποιούσαν για 20.000 km και τα άλλαζαν, ίσως έχουν αρχίσει να τα αλλάζουν στις 30.000 km. (τα νούμερα σαν παράδειγμα, μην αρχίσετε τα σχόλια περί των km). Κάποιος που αγόρασε καινούργιο αυτοκίνητο και αλλάζει στο καπάκι τα «μανίσια» με αυτά που εμπιστεύεται, ίσως τα κρατήσει και δεν κάνει την αλλαγή (πχ εγώ). Κάποιος άλλος που θα έβαζε φαρδύτερα λάστιχα ή ζάντες στο σχεδόν καινούργιο οχημά του, δεν θα το κάνει. Μα, θα μου πεις, τα λάστιχα που ήδη έχει το όχημα είναι τελείως φαγωμένα/ξερά. Γιατί να μη τα αλλάξω με κάποια σε καλύτερη κατάσταση; Ομως με αυτή την αλλαγή, που όντως είναι προς το καλύτερο, στην πραγματικότητα ίσως δεν κερδίζεις σε χρήμα, παρά μόνο αγοράζεις λίγο χρόνο παραπάνω, δίνοντας μια αναβολή κι όχι μια λύση στο πρόβλημα.
-
Βάλε τπτ δεύτερης ποιότητας να είσαι ήσυχος, τόσες μάρκες υπάρχουν.
Μερικές που μου έρχονται: Sava, Kleber, BF goodrich, michelin , κ.α. -
Ποσο χρονων ειναι αυτα που φορας και ποσο αυτα που θα παρεις?
Τα φρεσκα λαστιχα εχουν ζωη 3 το πολυ 4 χρονια.
Εχω φιλο που κυκλοφορει με λαστιχα του 2004. Οσο δεν σκανε ειναι καλα λεει και οταν κλαταρουν παει και βαζει μτχ 5 ετιας και χαιρεται. Οποτε προσπαθω να αποφευγω τετοιες συζητησεις γιατι οδηγουν σε αδιεξοδο.
Η λογικη λοιπον λεει παρε καινουριο/ φρεσκο ελαστικο δευτερης ποιοτητας. -
Τα λάστιχα που έχει τώρα είναι τα μαμίσια, είναι 4+ ετών και εχουν διανύσει 56000 χλμ. Θέλουν άμεσα αλλαγή. Ουσιαστικά επιβεβαιώσατε τις σκέψεις μου. Αν δεν βρω κάποια ευκαιρία (π.χ. κάποιος γνωστός που τα σκοτώνει σχετικά καινουργια - πχ αλλαγή ζάντας) είναι σχεδόν απίθανο να βρω ικανοποιητικά λάστιχα σε καλή κατάσταση που να αντέξουν μια διετία. Πάω για καινούργια και σίγουρα όχι premium μάρκας.
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Βάλε τπτ δεύτερης ποιότητας να είσαι ήσυχος, τόσες μάρκες υπάρχουν.
Μερικές που μου έρχονται: Sava, Kleber, BF goodrich, michelin , κ.α.Δεύτερης ποιότητας τα κόκκινα;
Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.
-
Kαλυτερα δευτεροκλασατα-τριτοκλασατα και καινουρια παρα μτχ και ''καλη μαρκα''. Νόμος
-
Οχι πάντα.... Εγώ βρίσκω εξαιρετικής ποιότητας μεταχείρισμένα αλλα΄θέλει ψάξιμο. Υπάρχουν αρκετοι που πάνε πχ απο 15άρες σε 17άρες ή αλλάζουν τα λάστιχα 1ης τοπόθετησης για να βάλουν άλλα με μεγαλύτερους δείκτες.
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Kαλυτερα δευτεροκλασατα-τριτοκλασατα και καινουρια παρα μτχ και ''καλη μαρκα''. ΝόμοςEδω θα διαφωνησω μιας και δεν νομιζω οτι τα dunlop η τα michelin που εχουμε στα αυτοκινητα στα 10,000 η και 15,000 ειναι χειροτερα απο ενα καινουριο κακο ελαστικο.
-
Τα μεταχειρισμένα λάστιχα είναι γουρούνι στο σακί, εκτός και αν ξέρεις το αυτοκίνητο που βγήκανε. Εγώ πχ τα προηγούμενα Pirelli τα πέταξα στα (αν θυμάμαι καλά είχανε 30κ) από τακούνι ούτε χιλιοστό δεν είχανε χάσει. Από πλαϊνά σούπερ! Ούτε ραγάδες ούτε τίποτα. Dot 30 μηνών αν θυμάμαι καλά. Από κράτημα όμως πατινάζ..... Γιάυτό και τα πέταξα και είδα την υγειά μου. Εσύ πιστεύεις ότι ο λαστιχάς τέτοια λάστιχα τα έδωσε στην ανακύκλωση; Εγώ πιστεύω ότι εκεί που μπορεί να πλήρωνε για να τα πάρουνε τα έδωσε σε κανέναν άλλο 'να κάνει την δουλειά του'.
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Υπάρχουν αρκετοι που πάνε πχ απο 15άρες σε 17άρες ή αλλάζουν τα λάστιχα 1ης τοπόθετησης για να βάλουν άλλα με μεγαλύτερους δείκτες.Αυτά δυστυχώς κάποτε.
-
Ουασιαστικά επαφιεσαι στον λαστιχά.
τα τελευταια..... 7 χρονια τα λαστιχα μου ειναι παντα μεταχειρισμενα. Οτι και να βαλω στο βουνο οι πετρες ναναι καλα δεν θα φτουρισει....
ετσι λοιπον ο συγκεκριμενος λαστιχάς που εχει και την αναλλογη πελατεια, φροντιζει και 'κραταει' για τους καλους πελατες του οτι καλο περασει απο τα χερια του.γιατι μη ξεχναμε οτι ειναι ΚΑΘΑΡΟ ΜΑΥΡΟ ΚΕΡΔΟΣ στην τσεπη του.....
-
Εγω θα προτεινα(αν εχεις χρονο στη διαθεση σου βεβαια)να ριξεις μια ματια και σε καποιο ανακυκλωτηριο.Δεν ειναι λιγοι αυτοι που πετανε αυτοκινητα με καινουρια λαστιχα,απλα επειδη δεν εχουν να τα συντηρησουν.Πχ γειτονας χτες εστειλε για ανακυκλωση αυτοκινητο 15ετιας με καινουρια ουσιαστικα λαστιχα,επειδη δεν ειχε λεφτα να αλλαξει τη μηχανη που του καηκε Οποτε ολο και κατι θα βρεις,ειδικα αν τα λαστιχα σου ειναι ''ευκολο'' σχετικα νουμερο.
Συν οτι σε αυτην την περιπτωση το οικονομικο οφελος λογικα θα ειναι και μεγαλυτερο..μπορει να ειναι και στη μιση τιμη απο αυτα που θα ζηταει ο λαστιχας. -
Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
Kαλυτερα δευτεροκλασατα-τριτοκλασατα και καινουρια παρα μτχ και ''καλη μαρκα''. Νόμος
Eδω θα διαφωνησω μιας και δεν νομιζω οτι τα dunlop η τα michelin που εχουμε στα αυτοκινητα στα 10,000 η και 15,000 ειναι χειροτερα απο ενα καινουριο κακο ελαστικο.
Εγω αλλαξα τα ξεραμενα michelin στο slk μου περυσι με ολοκαινουρια barum και οχι μονο η διαφορα ηταν χαοτικη αλλα αν του χρονου που θα τα ξαναλλαξω δεν εχω οικονομικη ανεση για μια ''τοπ'' μαρκα, παλι αυτα θα βαλω !!!
Μεταχειρισμένα λάστιχα;