-
Δεν υπαρχει ''σωστο'' και ''λαθος'' ...αλλα οχι και να λεμε οτι δεν το δοκιμασα καν επειδη ηταν δεξια αριστερα αντι για πανω κατω
-
Με αυτή τη λογική δεν υπάρχει σωστό λάθος και στα πεντάλ και στη θέση των διακοπτών πίσω απ το τιμόνι και ου το καθεξής...
-
Και α και ου και δαπ νουδουφουκού.
-
σχωράτε για την καθυστέρηση αλλά δουλεύω ωσάν το σκλάβο... θα δω τους Τζέρεμι και σία κι επανέρχομαι σε 1 ωρίτσα για τα περαιτέρω
-
όπως ειπα και (προ)χθες ο Καψούρης ήταν με τον 1,2 κινητήρα, 480 τουρμπίσια αλογοποδαράκια και αυτόματο 6αρι.
το αμάξι βασικά είναι ενα αυτοκίνητο πόλης που παλευει να χωρέσει και να κάνει οσο μπορεί περισσότερα. το εσωτερικό μου φάνηκε αξιόλογο και καθολου φλύαρο. περισσότερο προς το φτωχο τείνει βασικά. προσωπικά δε με ξένισε καθολου. απεναντίας.
οι έξυπνες λυσεις δε λείπουν (οπως με τα ντουλαπάκια) κλπ. το καντράν ειδικά το βράδυ υπεροχο, η οθόνη αφής κι αυτη πανεύκολη στη χρηση, χωρίς φυσικά να της λείπει τπτ. το παπαράκι πισω απο το τιμόνι δε μου άρεσε και βασικά ειναι καιρός να αλλαχθεί (τόσα χρόνια ιδιο παραμένει).
το πόσο θα 'εκτιμήσει' κανείς το εσωτερικό οσο και το εξωτερικό κομμάτι του αμαξιού ειναι φυσικά στην προσωπική ευχέρεια του καθενός. σε πολλούς δε θα αρέσει, πολλοί άλλοι θα το λατρέψουν. σ'αυτό που δε 'χωράει' συζήτηση απο τη σύντομη διαδρομή που το έκανα σε εθνικό, επαρχιακό και πόλη ειναι τα κλασικα χαρακτηριστικά της γαλλικής σχολής και βεβαια της Ρενο.
Για το υψος του και τον όγκο του μου φάνηκε καλοζυγισμένο, απόλυτα ευχάριστο κι όσο πιο πολύ το πιεζες τόσο περισσότερο χαιρόταν ο κινητήρας άψογος, το κιβώτιο απλά καλο. είχα πολύ καιρο να οδηγήσω αυτόματο και πραγματικά καταζήλεψα. τι να λέμε τωρα... ταιριάζει γαντι στο χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
και τέλος φτανουμε στην τιμούλα... ωσάν κλασική Ρενο η τιμή του ισως φανεί λιγο υπερβολική (που ειναι δλδ), αλλά το πακέτο δεν πιστευω να απογοητεύσει κάποιον που θα αποφασίσει να αποχωριστεί γύρω στα 20λίγοπανωλιγοκατω χιλιαρικάκια για ένα πλούσιο εξοπλισμό. για άλλες εκδόσεις δεν το συζητάω καν (με τα 90 άλογα και χειροκίνητο κλπ, τζάμπα το αμαξάκι).
αν θα το αγόραζα; με χαμηλότερη τιμή ανετότατα οποτε θα περιμένω λιγο καιρό ακομα, εξάλλου για μετά το καλοκαιρι θα κινηθώ (εάν τελικα κινηθώ ).
ωραίο αμαξάκι παντως αξιζει μια δοκιμή
-
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Δεν υπαρχει ''σωστο'' και ''λαθος'' ...αλλα οχι και να λεμε οτι δεν το δοκιμασα καν επειδη ηταν δεξια αριστερα αντι για πανω κατωΑς αρχισουμε να βαζουμε και το φρενο στο δεξι ποδι και το γκαζι στο αριστερο... θεμα συνηθειας ειναι...
-
θεωρεις οτι ειναι το ιδιο με το μοχλο?
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
θεωρεις οτι ειναι το ιδιο με το μοχλο?δεν εχω οδηγησει ουτε με πανω-κατω ουτε με δεξια-αριστερα............αλλα εχω την αισθηση οτι στην πρωτη περιπτωση θα ειχα εξοικιωθει σε 1-2 μερες και στην δευτερη ..........................ποτε!
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
θεωρεις οτι ειναι το ιδιο με το μοχλο?Γιατί όχι?? Αντί στα αριστερά ο συμπλέκτης στα δεξιά. Είναι υπερβολή? Τότε πάμε στα χειριστήρια του τιμονιού. Γιατί στα αριστερά ο διακόπτης για τα φλάς και όχι στα δεξιά?
-
Καλα δεν ειναι ιδιο ακριβως με τα υπολοιπα που αναφερετε και ειναι ιδια σε ολα τα αυτοκινητα σχεδον σε ολο το κοσμο εδω και δεκαετιες.Παντως η αληθεια ειναι οτι θα επρεπε να τα ειχαν συμφωνησει και να ακολουθουν και εκει κοινο τροπο.
Η Mercedes βεβαια εχει και διαφορετικα και τους υαλοκαθαριστηρες τοσα χρονια... -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Η Mercedes βεβαια εχει και διαφορετικα και τους υαλοκαθαριστηρες τοσα χρονια...O oποιος χωρις καμια υπερβολη ειναι απιστευτα βολικος...φλας, μεγαλη σκαλα και υαλοκαθαριστηρες σε ενα μοχλακι
-
Εμενα δε με βολεψε.Δε νομιζω οτι υπαρχει λογος να τα συγκεντρωσεις ολα αυτα σε ενα μοχλο.
-
Όντως είναι παρανοϊκό! Έχει τύχει πολλές φορές να χρησιμοποιώ φλας για αλλαγή λωρίδας και ταυτόχρονα να πρέπει να ρυθμίσω τους υαλοκαθαριστήρες. Με έναν μοχλό δεν νομίζω πως γίνεται αυτό.
-
Κι ομως Αλεξανδρε γινεται...και μενα στην αρχη μου φανηκε καπως (και συμφωνα μ αυτα που χα διαβασει στον Τυπο) αλλα δεν χρειαστηκαν παρα ελαχιστες ωρες εξοικειωσης....και τωρα πια με βολευει αφανταστα
Ασε που στο αναποδο αν χρειαστει ν αλλαξεις χερια, δεν προκειται ποτε να δεις και τους υαλοκαθαριστηρες να μπαινουν σε λειτουργια -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Όντως είναι παρανοϊκό! Έχει τύχει πολλές φορές να χρησιμοποιώ φλας για αλλαγή λωρίδας και ταυτόχρονα να πρέπει να ρυθμίσω τους υαλοκαθαριστήρες. Με έναν μοχλό δεν νομίζω πως γίνεται αυτό.κι εγω αυτο ελεγα με τη Μερκ του ταρίφα.Βεβαια μου πηρε χρονο να βρω τους υαλοκαθαριστηρες που δουλεύουν σαν κορνα παλιου γαλλικου
Κατα τα λοιπα μια χαρά μου φανηκε σα συστηματακι ειδικα τη στιγμη που δεν έχει τα φώτα πανω εκεί.Αν ειχε και τα φώτα θα μιλαγαμε για χαμό στο ίσιωμα -
Τι σχέση εχουν οι διαφοροποιήσεις σε μικρολειτουργιες χρήσης απο βασικές λειτουργίες οδήγησης...
'Βουμ βουμ' σε στατικα εκθεσιακα μοντέλα κανουν καποιοι εδω μεσα...
Στάλθηκε από το Sony Fola κινητό μου
-
Κάποια πράματα έχουν στανταριστεί για ευκολία και ασφάλεια, άλλα πάλι όχι. Θεωρώ ότι οι νόμοι της αγοράς θα οδηγήσουν στην καλύτερη λύση. Το κακό είναι ότι αρκετοί θεωρούν το δικό τους σωστό....κόρνες γαλλικών, κλειδαρότρυπες Porsche, Saab, υαλοκαθαριστήρες και μοχλός Mercedes και πάει λέγοντας. Το ότι σε κάποιες μηχανές ο μοχλός είναι από την αντίθετη πλευρά είναι πιο εντυπωσιακό...
Οδήγησα νοικιάρικο Peugeot 107 για μια μέρα. Τα καθίκια μου το πέρασαν για μια κατηγορία πάνω επειδή λέει είχε 5 πόρτες.... παπαριές αλλά δεν με πείραξε, η διαφορά σε λεφτά ήταν 1-2 ευρώ, το μικρό έχει χάρη που ήθελα να νιώσω. Βασικά είχα να οδηγήσω μικρό αυτοκίνητο από ένα 106 μεθυσμένου φίλου (ήμουν ο πιο ξεμέθυστος της παρέας). Το μόνο που θυμάμαι ήταν ότι ήταν λαδί και χάρχαλο...
107 λοιπόν με μόνο περί τα 1800χλμ και μυρωδιά καινουργίλας. Ασημί και από μέσα δεν έδειχνε πολύ φτηνό. Σε άλλο χρώμα θα έδειχνε χειρότερο λόγω του μπόλικου γυμνού μετάλλου. Τα πλαστικά... πλαστικένια. Καθίσματα αδιάφορα ως μέτρια χωρίς καμία υποψία πλευρικής στήριξης, ορατότητα καλή. Περίεργος εξοπλισμός (ομίχλης και αρκουδίσιον αλλά χειροκίνητοι καθρέφτες και χωρίς στροφόμετρο) και μονό χειριστήριο παραθύρου οδηγού. Αίσθηση και αποτελεσματικότητα χειριστηρίων καλή πλην μοχλού ταχυτήτων που δεν με ικανοποίησε, μου θύμισε παλιές εποχές. Όμως όχι άχρηστο τιμόνι και σωστό πεντάλ φρένου που δεν με τρόμαξε όπως άλλα. Το γκάζι με μεγάλη διαδρομή άνευ λόγου, ή απλά κινείσαι ή προσπαθείς να επιταχύνεις.... Ο κινητήρας θορυβώδης στις μικρές ταχύτητες στρώνει μετά αλλά ήσυχος δεν είναι. Από δύναμη μέτρια ψηλά αλλά στην πόλη με χαμηλές στροφές εύχρηστος. Μικρή ακτίνα στροφής, μικρό μέγεθος και καλή ορατότητα το κάνουν παιχνιδάκι για την πόλη, εκεί είναι στο στοιχείο του. Εκτός πόλης τόσο το μέγεθος όσο και η έλλειψη δύναμης είναι αισθητά, φτερό στον άνεμο, σημαντική αστάθεια, πρέπει να προσέχεις και να διορθώνεις.
Χώροι.... εμπρός καλά (αρκεί ο συνεπιβάτης να μην ξεχνιέται και απλώνεται), πίσω μέτρια, χώρος αποσκευών ανέκδοτο... για σουπερμάρκετ εβδομάδας εργένη άντε μικρής μαζεμένης οικογένειας!
Κατανάλωση περί τα 7 λίτρα που για μένα είναι εξαιρετική. Περιλαμβάνει κάμποση πόλη με κίνηση και κάμποσο εκτός πόλης με 120 και στιγμιαία 130 χλμ. Η πιο πάνω μέτρηση θεωρεί ότι το παρέλαβα με όντως γεμάτο ντεπόζιτο (όπως το επέστρεψα). Αν όχι τότε πέφτει κι άλλο η κατανάλωση.
Θα το έπαιρνα: όχι γιατί μου φαίνεται κάπως ψεύτικο και θεωρώ ότι ένα σούπερμίνι προσφέρει πολλά περισσότερα. Αλλά είναι μικρό, ελαφρύ, οικονομικό οπότε για πόλη βολικότερο... οπότε για κάποιον που περνάει πολλά χλμ στην πόλη και δεν βγαίνει σε αυτοκινητόδρομους είναι μια χαρά (αλλά δεν έχω ιδίαν άποψη για τον ανταγωνισμό). -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Τι σχέση εχουν οι διαφοροποιήσεις σε μικρολειτουργιες χρήσης απο βασικές λειτουργίες οδήγησης...'Βουμ βουμ' σε στατικα εκθεσιακα μοντέλα κανουν καποιοι εδω μεσα...
Στάλθηκε από το Sony Fola κινητό μου
Στο λεβιέ Κώστα είμαι κάθετος, ένα σύστημα για όλους. Στα άλλα ας τα βάλουν όπου θέλουν, που εκεί έχω μια διαφωνία. Κάποιος μπορεί να έχει 2-3 αυτοκίνητα. Ένα για τη δουλειά, ένα για βόλτες, ένα οικογενειακό κλπ, αν το κάθε ένα αλλάζει με διαφορετικό τρόπο ταχύτητες, το άλλο έχει αλλού τους διακόπτες για φλας, υαλοκαθαριστήρες είναι λίγο κάπως.
Στο ένα λες είναι θέμα συνήθειας, αλλά στα 3??@onyx
H ποιότητα του εσωτερικού καλή αλλά οι διακόπτες γενικά δεν....ο διακόπτης των αλαρμ ήταν ΟΚ ή ράγισε γιατί το χει αυτό το θέμα.
Σου φάνηκε να πετάει εύκολα κώλο γιατί και το 3-πορτο( δε νομίζω να χει κάποια σημασία) μου φάνηκε κάπως κουνιστό. -
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Τι σχέση εχουν οι διαφοροποιήσεις σε μικρολειτουργιες χρήσης απο βασικές λειτουργίες οδήγησης...
'Βουμ βουμ' σε στατικα εκθεσιακα μοντέλα κανουν καποιοι εδω μεσα...
Στάλθηκε από το Sony Fola κινητό μου
Στο λεβιέ Κώστα είμαι κάθετος, ένα σύστημα για όλους.
Ακριβώς αυτό λέω Πάνο. Οι ταχύτητες είναι στις βασικές λειτουργίες οδήγησης. Και πρέπει να είναι ίδιες σε ολα τα αμάξια. Φαντάσου να υπήρχε διαφορετική διαταξη σε κάθε αυτοκίνητο σε χειροκίνητο κιβώτιο ... που το κάνουν και σ΄αυτό στην όπισθεν. Πατητή ή με δαχτυλίδι, δίπλα στην 5η ή από κάτω κλπ ...
Αντίθετα το που και πως λειτουργουν φώτα, υαλοκαθαριστήρες, φλας κλπ είναι θέμα συνήθειας.
Οδήγησα....