-
Η επιστροφή του νερού από το καρμπυρατέρ πάει κάπου στο μπλοκ.
Το πλαστικό παξιμάδι είναι γνησιότατο!
Το δοχειάκι των φρένων μπορείς να δοκιμάσεις να το επισκευάσεις με εποξική κόλλα δύο συστατικών ή εποξική πλαστελίνη δύο συστατικών.
Η πλαστελίνη ξέρω σίγουρα ότι δεν παθαίνει τίποτα από τα υγρά αλλά θα φαίνεται η επισκευή ενώ η εποξική κόλλα είναι διαφανής και δεν φαίνεται. -
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
//i529.photobucket.com/albums/dd332/tsargyfirst/Fiat 128/xwroskinitira4_zps2057f61e.jpg[/img][/url]Απορίες:
Στην βάση του καρμπυρατέρ υπάρχει ένα δαχτυλίδι με είσοδο και έξοδο του νερού. Η μία παροχή συνδέεται με την τρόμπα, η άλλη (Νο 1 ) που πρέπει να πάει???
Στο Νο 2 υπάρχει ένα κομμένο σωληνάκι, αλλά δεν είναι της υποπίεσης γιατί αυτό είναι στην θέση του...Τι είναι???Φρεσκια φωτογραφια απο το yugo,που εχει την ιδια μηχανη
Το ενα σωληνακι ξεκινα απο το καρμπυρατερ και καταληγει στο 1,το αλλο ξεκινα απο το καρμπυρατερ και καταληγει στο 2,το 3 ειναι υποπιεση για το σερβοφρεν.
Εν προκειμενω εμεις εχουμε κανει bypass στο κυκλωμα,ετσι ωστε να μπορουμε να αλλαζουμε καρμπυρατερ χωρις να χυνονται καθε φορα τα νερα(το λεω για να απαντησω σε πιθανη ερωτηση)Επισης καλο ειναι να ελεγχθουν τα σωληνακια του νερου στο καρμπυρατερ,για την περιπτωση που ειναι βουλωμενα.Εμενα μου ειχε τυχει σε ενα να ειναι βουλωμενα απο μια ουσια που θυμιζε φυτινη.
-
Ο χρήστης fiat127 έγραψε:
Το ενα σωληνακι ξεκινα απο το καρμπυρατερ και καταληγει στο 1,το αλλο ξεκινα απο το καρμπυρατερ και καταληγει στο 2,το 3 ειναι υποπιεση για το σερβοφρεν.
Εν προκειμενω εμεις εχουμε κανει bypass στο κυκλωμα,ετσι ωστε να μπορουμε να αλλαζουμε καρμπυρατερ χωρις να χυνονται καθε φορα τα νερα(το λεω για να απαντησω σε πιθανη ερωτηση)Επισης καλο ειναι να ελεγχθουν τα σωληνακια του νερου στο καρμπυρατερ,για την περιπτωση που ειναι βουλωμενα.Εμενα μου ειχε τυχει σε ενα να ειναι βουλωμενα απο μια ουσια που θυμιζε φυτινη.
Επειδή μπερδεύτηκα με τα νούμερα, να το πω αλλιώς. Από την τρόμπα παίρνω ένα σωληνάκι και αντί να το πάω στην πολλαπλή (όπως έχετε κάνει εσείς) το πάω στην μια παροχή της βάσης του καρμπυρατέρ. Από την άλλη παροχή του λαιμού παίρνω την επιστροφή και την πάω στην ζητούμενη παροχή της πολλαπλής (εκεί που την έχετε βάλει εσείς.
Οπότε: Φεύγει από την τρόμπα ένα σωληνάκι, πάει στην βάση του καρμπυρατέρ και επιστρέφει στην πολλαπλή εισαγωγής... -
Ο χρήστης volvo164 έγραψε:
Η επιστροφή του νερού από το καρμπυρατέρ πάει κάπου στο μπλοκ.
Το πλαστικό παξιμάδι είναι γνησιότατο!
Το δοχειάκι των φρένων μπορείς να δοκιμάσεις να το επισκευάσεις με εποξική κόλλα δύο συστατικών ή εποξική πλαστελίνη δύο συστατικών.
Η πλαστελίνη ξέρω σίγουρα ότι δεν παθαίνει τίποτα από τα υγρά αλλά θα φαίνεται η επισκευή ενώ η εποξική κόλλα είναι διαφανής και δεν φαίνεται.Στέφανε δεν νομίζω ότι αξίζει τον κόπο η επισκευή. Το ebay είναι γεμάτο από δαύτα και είναι και φθηνά...Για να μην σου πω για τον Ασπρόπυργο...
Αυτό το παξιμαδάκι μου έκανε εντύπωση γιατί δεν το έχω δει σε τέτοιο αυτοκίνητο από πολύ παλιά που ήταν 5ετίας...
Μάλλον έκριναν ότι δεν έχει λόγο ύπαρξης και το καταργούσαν -
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Επειδή μπερδεύτηκα με τα νούμερα, να το πω αλλιώς. Από την τρόμπα παίρνω ένα σωληνάκι και αντί να το πάω στην πολλαπλή (όπως έχετε κάνει εσείς) το πάω στην μια παροχή της βάσης του καρμπυρατέρ. Από την άλλη παροχή του λαιμού παίρνω την επιστροφή και την πάω στην ζητούμενη παροχή της πολλαπλής (εκεί που την έχετε βάλει εσείς.
Οπότε: Φεύγει από την τρόμπα ένα σωληνάκι, πάει στην βάση του καρμπυρατέρ και επιστρέφει στην πολλαπλή εισαγωγής...Ακριβως.
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Η επιστροφή του νερού από το καρμπυρατέρ πάει κάπου στο μπλοκ.
Το πλαστικό παξιμάδι είναι γνησιότατο!
Το δοχειάκι των φρένων μπορείς να δοκιμάσεις να το επισκευάσεις με εποξική κόλλα δύο συστατικών ή εποξική πλαστελίνη δύο συστατικών.
Η πλαστελίνη ξέρω σίγουρα ότι δεν παθαίνει τίποτα από τα υγρά αλλά θα φαίνεται η επισκευή ενώ η εποξική κόλλα είναι διαφανής και δεν φαίνεται.Στέφανε δεν νομίζω ότι αξίζει τον κόπο η επισκευή. Το ebay είναι γεμάτο από δαύτα και είναι και φθηνά...Για να μην σου πω για τον Ασπρόπυργο...
Αυτό το παξιμαδάκι μου έκανε εντύπωση γιατί δεν το έχω δει σε τέτοιο αυτοκίνητο από πολύ παλιά που ήταν 5ετίας...
Μάλλον έκριναν ότι δεν έχει λόγο ύπαρξης και το καταργούσανΤο δοχείο το βρίσκεις σε όλα τα φιατάδικα και φτηνά , 5 ευρώ (στον Ασπρόπυργο σίγουρα θα το πάρεις πιο ακριβό , σάπιο και βαμμένο .)το πλήρωσα Χ 3 , γιατί σπάει πολύ εύκολα , πάνω στην προσπάθεια να φορεθούν και να σφίξουν τα σωληνάκια , η λύση είναι ζέσταμα με το μπιστολάκι στα σωληνάκια και πολύ προσεκτικό σφίξιμο .
Δεν θυμάσαι το παξιμάδι αυτό ,
γιατί προφανώς τα αυτοκίνητα σου είχαν αυτή τη βάση .
Στα 127 η βάση της πρώτης φωτογραφίας χρησιμοποιήθηκε μέχρι το 1973. -
Υποθέτω λοιπόν ότι δεν πρέπει να είναι τελείως σταθερό το δοχείο...
Πιθανόν για να υπάρχει μία ελαστικότητα από τον συντονισμό του θόλου?
Για τις διαστολές του δοχείου με την αύξηση της θερμοκρασίας?
Και τα δύο?
Κλείνω προς το δεύτερο...Πάντως μπορώ να φανταστώ συζήτηση επισκευαστών γύρω στο 1980 (+- 5):
-Μαστρομήτσο είδες τι έχει αυτό το δοχείο εδώ? Πλαστικό παξιμάδι...- Όσο πάνε και τα κάνουν ψεύτικα...Για να δω... Ααα τους τσίπιδες, βάλε ένα 10αράκι παξιμάδι με γκρόβερ και σφίξε το καλά. Δικός μας είναι, να τον προσέξουμε...
Και έτσι σε ότι είχα δει εκείνη την εποχή, δεν υπήρχε...Πρώτη φορά το προσέχω, γιαυτό μου έκανε εντύπωση
- Όσο πάνε και τα κάνουν ψεύτικα...Για να δω... Ααα τους τσίπιδες, βάλε ένα 10αράκι παξιμάδι με γκρόβερ και σφίξε το καλά. Δικός μας είναι, να τον προσέξουμε...
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Πάντως μπορώ να φανταστώ συζήτηση επισκευαστών γύρω στο 1980 (+- 5):
-Μαστρομήτσο είδες τι έχει αυτό το δοχείο εδώ? Πλαστικό παξιμάδι...- Όσο πάνε και τα κάνουν ψεύτικα...Για να δω... Ααα τους τσίπιδες, βάλε ένα 10αράκι παξιμάδι με γκρόβερ και σφίξε το καλά. Δικός μας είναι, να τον προσέξουμε...
Και έτσι σε ότι είχα δει εκείνη την εποχή, δεν υπήρχε...Πρώτη φορά το προσέχω, γιαυτό μου έκανε εντύπωση
- Όσο πάνε και τα κάνουν ψεύτικα...Για να δω... Ααα τους τσίπιδες, βάλε ένα 10αράκι παξιμάδι με γκρόβερ και σφίξε το καλά. Δικός μας είναι, να τον προσέξουμε...
-
Σήμερα δοκίμασα να το βάλω μπροστά, αφού έχω αλλάξει την τρόμπα...Τζίφος! δεν φέρνει βενζίνη... 9 λίτρα βενζίνη είχα βάλει και δεν δικαιολογείται.
Φαντάστηκα ότι το αξονάκι της τρόμπας δεν έκανε για αυτό το μοτέρ...το άλλαξα με το δικό του που βρήκα κάπου στον χώρο της μηχανής...τζίφος.
Επόμενη κίνηση η τρόμπα (παρόλο που είναι καινούργια) βγάζω το σωληνάκι από την παροχή του ρεζερβουάρ και το βάζω σε ένα μπιτονάκι...Η τρόμπα δουλεύει...
Πέφτω από κάτω και ακολουθώ την παροχή. Σε κάποιο σημείο ενώνεται με ένα λαστιχένιο σωληνάκι που έρχεται από το ρεζερβουάρ, το βγάζω και το φυσάω (παλιά μου τέχνη κόσκινο, αν και η αμόλυβδη δεν είναι τόσο νόστιμη) ...τίποτα! βουλωμένο μάλλον...προσπαθώ να βρω σε ποιο σημείο του ρεζερβουάρ ενώνεται...τίποτα!
Ψάχνω να βρω που έχει το φλοτέρ, μήπως και είναι κάπου κοντά το σωληνάκι...δεν βλέπω τίποτα. Υποθέτω ότι βρίσκεται στο πάνω μέρος του ρεζερβουάρ και ότι πρέπει να κατέβει για να γίνει οποιοσδήποτε έλεγχος.
Έχει κανείς κάποια ιδέα? Πρέπει να κατέβει το ρεζερβουάρ? Αν φυσήξω με πεπιεσμένο αέρα την παροχή θα γίνει τίποτα ή θα τα κάνω μαντάρα? -
φυσα με κομπρεσερ επιβαλλεται νομιζω
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Σήμερα δοκίμασα να το βάλω μπροστά, αφού έχω αλλάξει την τρόμπα...Τζίφος! δεν φέρνει βενζίνη... 9 λίτρα βενζίνη είχα βάλει και δεν δικαιολογείται.
Φαντάστηκα ότι το αξονάκι της τρόμπας δεν έκανε για αυτό το μοτέρ...το άλλαξα με το δικό του που βρήκα κάπου στον χώρο της μηχανής...τζίφος.
Επόμενη κίνηση η τρόμπα (παρόλο που είναι καινούργια) βγάζω το σωληνάκι από την παροχή του ρεζερβουάρ και το βάζω σε ένα μπιτονάκι...Η τρόμπα δουλεύει...
Πέφτω από κάτω και ακολουθώ την παροχή. Σε κάποιο σημείο ενώνεται με ένα λαστιχένιο σωληνάκι που έρχεται από το ρεζερβουάρ, το βγάζω και το φυσάω (παλιά μου τέχνη κόσκινο, αν και η αμόλυβδη δεν είναι τόσο νόστιμη) ...τίποτα! βουλωμένο μάλλον...προσπαθώ να βρω σε ποιο σημείο του ρεζερβουάρ ενώνεται...τίποτα!
Ψάχνω να βρω που έχει το φλοτέρ, μήπως και είναι κάπου κοντά το σωληνάκι...δεν βλέπω τίποτα. Υποθέτω ότι βρίσκεται στο πάνω μέρος του ρεζερβουάρ και ότι πρέπει να κατέβει για να γίνει οποιοσδήποτε έλεγχος.
Έχει κανείς κάποια ιδέα? Πρέπει να κατέβει το ρεζερβουάρ? Αν φυσήξω με πεπιεσμένο αέρα την παροχή θα γίνει τίποτα ή θα τα κάνω μαντάρα?Επειδή κάτι μου θυμίζει.... (που είσαι ωρέ ΚΠ ???)
Είχαμε το ίδιο πρόβλημα με την Mercedes και τελικά ανακαλύψαμε πως είχε πετρώσει η βενζίνη που είχε μέσα το ρεζερβουάρ και δεν πέρναγε τίποτα προς την τρόμπα. Η ζημιά ήταν τόσο μεγάλη που αναγκαστήκαμε να αλλάξουμε ρεζερβουάρ και φλοτέρ (είχε κολλήσει κι αυτό εντελώς). Αν έχεις αντίστοιχο πρόβλημα, δεν θα πετύχεις τίποτα με το φύσημα. Θα πρέπει να βγάλεις το ρεζερβουάρ και να δεις μήπως μπορείς να το πλύνεις εσωτερικά και να το φέρεις σε αξιοπρεπή κατάσταση. Αλλιώς.... άλλαγμα. -
Eυχαριστώ, κατάλαβα...
Το απόγευμα θα το φυσήξω και αν δεν συνέλθει, ξέρω με τι θα ασχοληθώ αύριο -
Δυστυχώς θα πρέπει να κατέβει το ρεζερβουάρ. Όλη η σωλήνωση από μπροστά μέχρι και το ρεζερβουάρ είναι ΟΚ ...μόλις φυσάω στο σωληνάκι του, δεν περνάει τίποτα. Βγήκαν 3 σταγονίτσες και αυτό ήταν...
Μάλλον θα πρέπει να ψάξω και για ρεζερβουάρ σιγά σιγά γιατί δεν ξέρω τι θα αντιμετωπίσω αύριο... -
Iδιο προβλημα(βουλωμενες σωληνωσεις βενζινης)ειχαμε και το 127,οταν το ειχαμε παρατησει για 1,5 χρονο..ο μηχανικος τοτε ειπε οτι ολη η σωληνωση απο μπροστα μεχρι πισω,ειχε βουλωσει με μια γαλαζια ουσια.Βεβαια δεν το ειδα με τα ματια μου,οποτε δεν το πολυπιστευω,γνωριζοντας και το ποιον του συγκεκριμενου..
Μπορει απλα να εχει βουλωσει το φιλτρακι που εχει το φλοτερ της βενζινης,και να θελει απλως καθαρισμα.
Οι σωληνωσεις της επιστροφης ειναι ανοιχτες;Η ειναι παλιο μοντελο και δεν εχει επιστροφη;
Kai για να εχουμε μια ιδεα:
Το 1 ειναι η επιστροφη
Απο το 2 τραβαει βενζινη απο το ντεποζιτο και το στελνει στο καρμπυρατερ..ισως απλα να εχει βουλωσει αυτη η σιτα που εχει στην ακρη και παιζει το ρολο του φιλτρου. -
Βίκτωρα οι σωληνώσεις είναι πολύ καλές. Κατέβασα το ρεζερβουάρ (παιχνίδι ήταν) και είδα ότι η μύτη (που είναι τυλιγμένη με ένα φιλτράκι είχε πατηκωθεί και είχε λοιώσει? στην άκρη...
Κοντινό πλάνο:
Η αιτία ήταν ότι το ρεζερβουάρ ήταν χτυπημένο ακριβώς στο σημείο του φλοτέρ:
Χτύπησα εκείνο το σημείο με την ξύλινη λαβή ενός σφυριού και επανήλθε, κατέβασα λίγο και το φιλτράκι-πλέγμα για να το ελευθερώσω. Το στέγνωσα, το έτριψα λίγο, το πέρασα με σταθεροποιητή σκουριάς (δεν είχε και πολλά πράγματα), το έβαψα και τοποθετήθηκε...ξέχασα να τραβήξω φωτογραφίες, αλλά έγινε πολύ καλό. Μπήκε στην θέση του και το αυτοκίνητο δούλεψε κανονικά...
Παρεμπιπτόντως, τοποθέτησα και το μπλε πορτμπαγκάζ και είχαμε και άλλα ευρήματα κάτω χαμηλά στην πίσω ποδιά:
-
Και εγω Αργυρη το εβαζα μπρος με ηλεκτρικη αντλια με δυο κροκοδειλακια απο την μπαταρια απευθειας και το μετακινουσα ετσι εκει μεσα .Παντως οταν το πηρα δουλευε κανονικα και δεν το ειχα χτυπησει πουθενα εκει κατω για να γινει ετσι το φλοτερ .Πιστευα και εγω οτι εχει βουλωσει το σωληνακι και για αυτο δεν εφερνε βενζινα .Την τρομπα την ειχα βγαλει για να βρω μια ιδια αλλα ποτε δεν μπηκα στον κοπο να ψαξω μια και ηξερα οτι και να την βαλω πανω θα ξαναχαλαγε .
Οποτε πηρε μπρος κανονικα , λαδια εχανε απο πουθενα ?με το σασμαν δισκο ασχοληθηκες?Κανει ζεστη ρε γμτ τωρα και ειναι δυσκολες αυτες οι δουλειες στην υπαιθρο
-
Ο χρήστης ritmo130tc έγραψε:
Και εγω Αργυρη το εβαζα μπρος με ηλεκτρικη αντλια με δυο κροκοδειλακια απο την μπαταρια απευθειας και το μετακινουσα ετσι εκει μεσα .Παντως οταν το πηρα δουλευε κανονικα και δεν το ειχα χτυπησει πουθενα εκει κατω για να γινει ετσι το φλοτερ .Πιστευα και εγω οτι εχει βουλωσει το σωληνακι και για αυτο δεν εφερνε βενζινα .Την τρομπα την ειχα βγαλει για να βρω μια ιδια αλλα ποτε δεν μπηκα στον κοπο να ψαξω μια και ηξερα οτι και να την βαλω πανω θα ξαναχαλαγε .
Οποτε πηρε μπρος κανονικα , λαδια εχανε απο πουθενα ?με το σασμαν δισκο ασχοληθηκες?Κανει ζεστη ρε γμτ τωρα και ειναι δυσκολες αυτες οι δουλειες στην υπαιθρο
Το μεταλλικό σωληνάκι μέχρι πίσω ήταν καθαρό και το είχα φυσήξει. Μπορεί να είχε τσακίσει το κομματάκι το λαστιχένιο που πάει στο ρεζερβουάρ. Αν και φαντάζομαι ότι η ηλεκτρική είχε περισσότερη δύναμη, γιαυτό και δούλευε. Το σωληνάκι του φλοτέρ ακούμπαγε πάνω στον πάτο του ρεζερβουάρ και σίγουρα δεν τραβούσε καλά...μάλλον γιαυτό τα έπαιξε η τρόμπα (δεν θέλουν και πολύ αυτές)...
Το μοτεράκι δουλεύει σαν ραπτομηχανή...τρομερό , ούτε ρύθμιση δεν θέλει. Λάδια δεν παρατήρησα γιατί όταν άνοιξε ο θερμοστάτης και κυκλοφόρησαν τα νερά, άρχισε να τρέχει παραφλού από την εισαγωγή και το έσβησα.
Τον δίσκο δεν πρόλαβα να τον δω. Όταν κατέβω Αθήνα, θα πάρω σωληνάκια για τα νερά (καλοριφέρ-καρμπυρατέρ) και μετά θα το δω. -
Το καπό πίσω αλλάχτηκε με αυτό το μπλε που μου έφερε ο Τάσος, αλλά θα ψάξω και για κανένα καινούργιο. Σκέφτομαι σοβαρά να αλλάξω και την πίσω μετώπη...δεν έχω αποφασίσει ακόμα, θα δω σε ποιο σημείο έχει προχωρήσει. Η αλήθεια είναι ότι λυπάμαι να ξεποντάρω τις εργοστασιακές πόντες...
Κοιτάζοντας το και όσο το βλέπω καλύτερα ψάχνοντας, μάλλον δεν θα ασχοληθώ με τον χώρο του κινητήρα σε ολοκληρωτικό επίπεδο. Θα βγαίνει κομμάτι κομμάτι και θα καθαρίζεται, θα βάφεται και θα επανατοποθετείται. Είναι πεντακάθαρο και κάποια μερεμετάκια, όπως το κομμάτι του ράμφους κάτω από το δοχειάκι των υγρών των φρένων μπορώ να τα κρύψω με σπρέι στο χρώμα του.
Επίσης αύριο θα κόψω την ίσια λαμαρίνα του πορτ μπαγκάζ που έβγαλα και θα χρησιμοποιήσω τα κομμάτια για τσόντες όπου χρειάζεται...θα είναι και στο χρώμα του αυτοκινήτου ...
Επίσης η ακινησία έχει σκουριάσει τα πίσω ψαλίδια, σούστα, ταμπούρα, κατανεμητή κλπ. Αυτά πρέπει να βγουν, να καθαριστούν και να γίνουν σαν καινούργια. Το πάτωμα είναι άψογο...
Στέλιο έχεις δίκιο για την ζέστη...Τόσο καιρό δεν το έπιανα γιατί δεν θα άντεχα και είχα ξεχαστεί. Προχθές που είχε δροσούλα και συννεφιά ξεκίνησα και τώρα κόλλησα...
Σήμερα πήρα ένα πλαστικό πανί 2Χ3 και το έδεσα σε κάτι δέντρα πάνω από το αυτοκίνητο. Έτσι δούλευα υπό σκιάν...και στις 4 πήγα και βούτηξα στην θάλασσα... -
Υπήρχε το κάτω μέρος της > σαν ευαίσθητο σημείο, οπότε ψάξε για κάτι τέτοιο , σου είχα στείλει ένα sms σε κάποιο από τα κινητά σου για το που να ψάξεις λαμαρίνες .
-
Ο χρήστης tasos127 έγραψε:
Υπήρχε το κάτω μέρος της > σαν ευαίσθητο σημείο, οπότε ψάξε για κάτι τέτοιο , σου είχα στείλει ένα sms σε κάποιο από τα κινητά σου για το που να ψάξεις λαμαρίνες .ΟΚ Τάσο τα έλαβα, ευχαριστώ. Πραγματικά αν υπάρχει τέτοιο ευαίσθητο θα είναι ότι πρέπει...
Fiat 128 4door 1100cc