-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
Δεν μπορω να φανταστω πιο ονειρεμενο μτχ σουπερκαρ με κατω απο 30Κ. Αν ειναι καθαρο μιλαμε για ''την'' ευκαιρια !!
Και με τοσα αλογα ελαχιστα αυτοκινητα στην Ελλαδα μπορουν να σε ακολουθησουν
Πρεπει να ναι και το μοναδικο ή εστω απ τα ελαχιστα 996ΤΤ με χειροκινητο κιολας που πουλιουνται αυτη την εποχηπραγματι στα λεφτα αυτα δε βρισκεις καλυτερο σπορ αυτοκινητο. Μαλιστα, η εργοστασιακη χ50 με τα 450 αλογα εχει ριξει ξυλο στα 997ΤΤ ΜΚ1 στις πιστες, ενω εχει γραψει και παγκοσμια ρεκορ στους χρονους ευθειας. Φαινεται να προτιμαται απο τους Πορσακιδες στις extreme μετατροπες των 1200+ ιππων για αντιπαλο του GTR
Εχω την τύχη να έχω μια χειροκινητη 996 ΤΤ με περίπου 550 άλογα. Το αυτοκίνητο είναι μακράν πιο involving' από την 997 ΤΤ στην οδήγηση και πολύ πιο πισωκινητο από το νεότερο μοντέλο. Απίστευο drivers car, και τρομερή σχέση αξίας/τιμής

-
Φτιαξε με ρε φιλε !!!!!...Ετσι !!!
Τα επιπλεον αλογα σου δημιουργησαν ''θεματα'' με την εννοια οτι μηπως ειναι πλεον υπερβολικα για το πλαισιο ή ''δυσχρηστα'' (λαγκ)??
Θεωρεις οτι και ετσι ακομα το μοτερ θα παραμεινει αλεξισφαιρο?Γενικοτερες εντυπωσεις για το πως πηγαινει στο δρομο?
-
Γνωστο το οχημα. Αν δεν κανω λαθος εχει ηδη μπει καινουριο μοτερ, οποτε εχει ζωη ακομα
-
Θα το προτιμουσα ομως με τις μαμα 18αρες
-
tis RUF den einai autes?
-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
Tι να λεει αυτο εδω?
Παρειναι φτηνο νομιζω...και τα +130hp να υπαρχουν ή ειναι στη φαντασια του μαντρα?μαλλον θα ειναι εισαγωγης, γι αυτο .Η τιμη παντως ειναι η σωστη για να πουληθει. Τα αλογα δεν ειναι πολλα αν εχει αλλες τουρμπινεσ
...νομιζω πρεπει να ειναι αυτη που ειχε ενας γνωστος μου (με προσφατη πινακιδα, 4 οκταρια...). Αν ενδιαφερεται κανεις σοβαρα, μπορω να μαθω λιγα πραγματα για αυτην. Παρεπιπτοντως, συμμετειχε και σε καποια γυρισματα μιας νεας Ελληνικης ταινιας, φιλου μου σκηνοθετη, στην οποια ειχα την χαρα να συμμετεχω σε επιπεδο παραγωγης...
Ιδου και το soundtrack της ταινιας, στο οποιο φαινονται και τα περισσοτερα πλανα με την συγκεκριμενη...
(απο το 2:00-2:31) -
Ο χρήστης art911 έγραψε:
Δεν μπορω να φανταστω πιο ονειρεμενο μτχ σουπερκαρ με κατω απο 30Κ. Αν ειναι καθαρο μιλαμε για ''την'' ευκαιρια !!
Και με τοσα αλογα ελαχιστα αυτοκινητα στην Ελλαδα μπορουν να σε ακολουθησουν
Πρεπει να ναι και το μοναδικο ή εστω απ τα ελαχιστα 996ΤΤ με χειροκινητο κιολας που πουλιουνται αυτη την εποχηπραγματι στα λεφτα αυτα δε βρισκεις καλυτερο σπορ αυτοκινητο. Μαλιστα, η εργοστασιακη χ50 με τα 450 αλογα εχει ριξει ξυλο στα 997ΤΤ ΜΚ1 στις πιστες, ενω εχει γραψει και παγκοσμια ρεκορ στους χρονους ευθειας. Φαινεται να προτιμαται απο τους Πορσακιδες στις extreme μετατροπες των 1200+ ιππων για αντιπαλο του GTR
Εχω την τύχη να έχω μια χειροκινητη 996 ΤΤ με περίπου 550 άλογα. Το αυτοκίνητο είναι μακράν πιο involving' από την 997 ΤΤ στην οδήγηση και πολύ πιο πισωκινητο από το νεότερο μοντέλο. Απίστευο drivers car, και τρομερή σχέση αξίας/τιμής

...πολυ ομορφη... Οι ζαντες ειναι της Ruf?
Αν θες κανε και μια αναφορα για το συνολο των βελτιωσεων-αναβαθμισεων που εχει η δικη σου σε σχεση με την stock... -
...και αυτη δειχνει αρκετα ποθητη, αν και με τσιμπημενη(?) τιμη...Ο εμπρος προφυλακτηρας παντως δεν ειχε τις τρυπες και τον γαντζο στην 'πολιτικη' εκδοση της 996 Gt3...Εκτος εαν ειναι ετσι αποκλειστικα στην club sport εκδοση, καθοτι απο το πισω cage, φαινεται να το επιβεβαιωνει...
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3895793/
...στα λεφτα αυτα παντως, (εαν μπορουσα να φτασω...) θα κοιταζα μαλλον κατι τετοιο...
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2786666/
...και τελος... , εαν εφτανα περιπου στα 30κ και ηθελα οπωσδηποτε μια 911, θα κοιταζα για αυτη την εκδοση...
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3715735/
P.S ...και στα 20κ, βρισκεις καποιες ενδιαφερουσες περιπτωσεις...
-
Γρηγορη, το αμαξι που εδειξε ο φιλος ειναι μπλε σκουρο οχι ασημι και φοραει Techart bodykit και ζαντες οπως αυτο
http://www.westcoastmotorsport.com/gallery/techart/TeachArt996Carrera4SCoupeFLAerokitII.html
Τωρα στις αγγελιες:
Για το πρωτο, εχει ειπωθει σε αλλο φορουμ οτι εχει κακο ιστορικο πιστας και στουκας
Σαν το δευτερο, υπηρχε παρομοιο μαυρο, ελληνικο με χ50 πακετο στα 34.
Το τριτο ειναι πανακριβο
Το τεταρτο φαινεται αρκετα ενδιαφερον, ακομα και αν ειναι εισαγωγης -
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
Γρηγορη, το αμαξι που εδειξε ο φιλος ειναι μπλε σκουρο **οχι ασημι **και φοραει Techart bodykit και ζαντες οπως αυτο
http://www.westcoastmotorsport.com/gallery/techart/TeachArt996Carrera4SCoupeFLAerokitII.htmlΜιχαλη, αρχικα αναφερθηκα σε αυτη την αγγελια που εβαλε ο heras:
Tι να λεει αυτο εδω?
Παρειναι φτηνο νομιζω...και τα +130hp να υπαρχουν ή ειναι στη φαντασια του μαντρα?μαλλον θα ειναι εισαγωγης, γι αυτο .Η τιμη παντως ειναι η σωστη για να πουληθει. Τα αλογα δεν ειναι πολλα αν εχει αλλες τουρμπινεσ
Τωρα στις αγγελιες:
Για το πρωτο, εχει ειπωθει σε αλλο φορουμ οτι εχει κακο ιστορικο πιστας και στουκας
Σαν το δευτερο, υπηρχε παρομοιο μαυρο, ελληνικο με χ50 πακετο στα 34.
Το τριτο ειναι πανακριβο
Το τεταρτο φαινεται αρκετα ενδιαφερον, ακομα και αν ειναι εισαγωγηςTo ιστορικο πιστας δεν ειναι απαραιτητα κακο, εαν πχ κατοπιν εχουν αλλαχθει οι αναρτησεις (και ελαστικα, κατι που φαινεται ακομα πιο ευκολα)...
Για την στουκα οκ, εκει θα υπαρχε θεμα.
Οι 997S εκει γυρω παιζουν στα 34-38κ νομιζω τελικες τιμες...
Η 9964S θα συμφωνησω οτι γυρω στα 25-27κ θα πρεπει να ειναι η πραγματικη της αξια.
Με 20κ παντως μια 996fl στα 320ps νομιζω σε πρωτη φαση δειχνει αρκετα καλη περιπτωση... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Γρηγορη, το αμαξι που εδειξε ο φιλος ειναι μπλε σκουρο **οχι ασημι **και φοραει Techart bodykit και ζαντες οπως αυτο
http://www.westcoastmotorsport.com/gallery/techart/TeachArt996Carrera4SCoupeFLAerokitII.htmlΜιχαλη, αρχικα αναφερθηκα σε αυτη την αγγελια που εβαλε ο heras:
Tι να λεει αυτο εδω?
Παρειναι φτηνο νομιζω...και τα +130hp να υπαρχουν ή ειναι στη φαντασια του μαντρα?μαλλον θα ειναι εισαγωγης, γι αυτο .Η τιμη παντως ειναι η σωστη για να πουληθει. Τα αλογα δεν ειναι πολλα αν εχει αλλες τουρμπινεσ
ΟΚ.
-
Γρηγορη υπαρχει και πιο φτηνη 997S
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3698781/Mε 1 μολις χιλιαρικο διαφορα απ την 996ΤΤ που ποσταρα πριν, ειναι ενα πραγματικο διλημμα. Αν θυμαμαι παλια ειχε συζητηθει απο σενα κυριως ποια θα προτιμουσες και γιατι
Εγω παντως θα πηγαινα στην τουρμπο -
Ο χρήστης heras έγραψε:
Γρηγορη υπαρχει και πιο φτηνη 997S
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3698781/Mε 1 μολις χιλιαρικο διαφορα απ την 996ΤΤ που ποσταρα πριν, ειναι ενα πραγματικο διλημμα. Αν θυμαμαι παλια ειχε συζητηθει απο σενα κυριως ποια θα προτιμουσες και γιατι
Εγω παντως θα πηγαινα στην τουρμποσ
φιλος ειναι ο εμπορος. Δουλευει με καλες τιμες και χαμηλο κερδος για να εδραιωθει στο χωρο. Εχει 997 Τουρμπο 1ο χερι ελληνικο αριστο με κεραμικα, χειροκινητο κατω απο 60κ.
Το συγκεκριμενο παντως 997 ειναι κουρασμενο και θελει μαζεματα. -
Το θυμαμαι πριν καιρο οτι πουλιοταν απο ιδιωτη...Προφανως το εδωσε στον εμπορο τελικα
Τι μαζεματα θελει Μαϊκ? Λαστιχα και τετοια? -
Ο χρήστης heras έγραψε:
Το θυμαμαι πριν καιρο οτι πουλιοταν απο ιδιωτη...Προφανως το εδωσε στον εμπορο τελικα
Τι μαζεματα θελει Μαϊκ? Λαστιχα και τετοια?εχει πολλα χτυπηματα μπροστα απο πετραδακια, λειπουν και κομματακια μπογιας. Δειχνει ασχημο στο μαυρο χρωμα. Μηχανικα δε ξερω τι θελει αλλα μπορω να ρωτησω
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Γρηγορη υπαρχει και πιο φτηνη 997S
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3698781/Mε 1 μολις χιλιαρικο διαφορα απ την 996ΤΤ που ποσταρα πριν, ειναι ενα πραγματικο διλημμα. Αν θυμαμαι παλια ειχε συζητηθει απο σενα κυριως ποια θα προτιμουσες και γιατι
Εγω παντως θα πηγαινα στην τουρμπο...εφοσον ειναι ελεγμενα και οκ για χρηση-συμβιωση, οποιο και να επελεγες, απο τα δυο, δεν υπαρχει 'λαθος επιλογη'...
Ειδικα εφοσον εχεις αντιληφθει το ελαφρως(?) διαφορετικο τους στυλ-χαρακτηρα, και ξερεις τι σου ταιριαζει εσενα περισσοτερο.
Προκειται για καταπληκτικες κατασκευες, ετσι κι αλλιως, και πλεον σε τιμη προκληση. -
Γρηγόρη τι είναι η χρήση-συμβίωση? Το εννοείς από ερωτικής απόψεως?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Γρηγόρη τι είναι η χρήση-συμβίωση? Το εννοείς από ερωτικής απόψεως?...γατονι εισαι...
-
Yπαρχει βεβαια και μια διαφορα μεταξυ τους 4 ετων...996 vs 997....για καποιους μετραει και αυτο
-
Oδηγικα παντως δεν εχει ιδιαιτερο ενδιαφερον. Ισως η πιο κρυοκωλη 911. Εσωτερικο και μερη απο boxter, ασχημη μεσα κι εξω, αδιαφορος ηχος. Γι αυτο και ολοι προβαινουν σε μετατροπες. Συνηθιζουν γρηγορα τη δυναμη. Αλλωστε ποσες φορες θα πας με 300 στην εθνικη? 1,2,5 10 φορες?Μετα δε σου κανει αισθηση.
Porsche Forum