Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Porsche Forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Porsche Forum
    • 1
    • 2
    • 314
    • 315
    • 316
    • 317
    • 318
    • 355
    • 356
    • 316 / 356
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    8
    7111
    87730
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      art911 last edited by

      Ο χρήστης mikegr έγραψε:

      Δεν μπορω να φανταστω πιο ονειρεμενο μτχ σουπερκαρ με κατω απο 30Κ. Αν ειναι καθαρο μιλαμε για ''την'' ευκαιρια !!
      Και με τοσα αλογα ελαχιστα αυτοκινητα στην Ελλαδα μπορουν να σε ακολουθησουν
      Πρεπει να ναι και το μοναδικο ή εστω απ τα ελαχιστα 996ΤΤ με χειροκινητο κιολας που πουλιουνται αυτη την εποχη

      πραγματι στα λεφτα αυτα δε βρισκεις καλυτερο σπορ αυτοκινητο. Μαλιστα, η εργοστασιακη χ50 με τα 450 αλογα εχει ριξει ξυλο στα 997ΤΤ ΜΚ1 στις πιστες, ενω εχει γραψει και παγκοσμια ρεκορ στους χρονους ευθειας. Φαινεται να προτιμαται απο τους Πορσακιδες στις extreme μετατροπες των 1200+ ιππων για αντιπαλο του GTR

      Εχω την τύχη να έχω μια χειροκινητη 996 ΤΤ με περίπου 550 άλογα. Το αυτοκίνητο είναι μακράν πιο involving' από την 997 ΤΤ στην οδήγηση και πολύ πιο πισωκινητο από το νεότερο μοντέλο. Απίστευο drivers car, και τρομερή σχέση αξίας/τιμής

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        heras last edited by

        Φτιαξε με ρε φιλε !!!!!...Ετσι !!!
        Τα επιπλεον αλογα σου δημιουργησαν ''θεματα'' με την εννοια οτι μηπως ειναι πλεον υπερβολικα για το πλαισιο ή ''δυσχρηστα'' (λαγκ)??
        Θεωρεις οτι και ετσι ακομα το μοτερ θα παραμεινει αλεξισφαιρο?

        Γενικοτερες εντυπωσεις για το πως πηγαινει στο δρομο?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mikegr last edited by

          Γνωστο το οχημα. Αν δεν κανω λαθος εχει ηδη μπει καινουριο μοτερ, οποτε εχει ζωη ακομα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            heras last edited by

            Θα το προτιμουσα ομως με τις μαμα 18αρες

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • panos2171
              panos2171 last edited by

              tis RUF den einai autes?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kikizas-grigoris last edited by

                Ο χρήστης mikegr έγραψε:

                Tι να λεει αυτο εδω?
                Παρειναι φτηνο νομιζω...και τα +130hp να υπαρχουν ή ειναι στη φαντασια του μαντρα?

                http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3815439/

                μαλλον θα ειναι εισαγωγης, γι αυτο .Η τιμη παντως ειναι η σωστη για να πουληθει. Τα αλογα δεν ειναι πολλα αν εχει αλλες τουρμπινεσ

                ...νομιζω πρεπει να ειναι αυτη που ειχε ενας γνωστος μου (με προσφατη πινακιδα, 4 οκταρια...). Αν ενδιαφερεται κανεις σοβαρα, μπορω να μαθω λιγα πραγματα για αυτην. Παρεπιπτοντως, συμμετειχε και σε καποια γυρισματα μιας νεας Ελληνικης ταινιας, φιλου μου σκηνοθετη, στην οποια ειχα την χαρα να συμμετεχω σε επιπεδο παραγωγης...

                Ιδου και το soundtrack της ταινιας, στο οποιο φαινονται και τα περισσοτερα πλανα με την συγκεκριμενη...
                (απο το 2:00-2:31)

                Youtube Video

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kikizas-grigoris last edited by

                  Ο χρήστης art911 έγραψε:

                  Δεν μπορω να φανταστω πιο ονειρεμενο μτχ σουπερκαρ με κατω απο 30Κ. Αν ειναι καθαρο μιλαμε για ''την'' ευκαιρια !!
                  Και με τοσα αλογα ελαχιστα αυτοκινητα στην Ελλαδα μπορουν να σε ακολουθησουν
                  Πρεπει να ναι και το μοναδικο ή εστω απ τα ελαχιστα 996ΤΤ με χειροκινητο κιολας που πουλιουνται αυτη την εποχη

                  πραγματι στα λεφτα αυτα δε βρισκεις καλυτερο σπορ αυτοκινητο. Μαλιστα, η εργοστασιακη χ50 με τα 450 αλογα εχει ριξει ξυλο στα 997ΤΤ ΜΚ1 στις πιστες, ενω εχει γραψει και παγκοσμια ρεκορ στους χρονους ευθειας. Φαινεται να προτιμαται απο τους Πορσακιδες στις extreme μετατροπες των 1200+ ιππων για αντιπαλο του GTR

                  Εχω την τύχη να έχω μια χειροκινητη 996 ΤΤ με περίπου 550 άλογα. Το αυτοκίνητο είναι μακράν πιο involving' από την 997 ΤΤ στην οδήγηση και πολύ πιο πισωκινητο από το νεότερο μοντέλο. Απίστευο drivers car, και τρομερή σχέση αξίας/τιμής

                  ...πολυ ομορφη... Οι ζαντες ειναι της Ruf?
                  Αν θες κανε και μια αναφορα για το συνολο των βελτιωσεων-αναβαθμισεων που εχει η δικη σου σε σχεση με την stock...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kikizas-grigoris last edited by

                    ...και αυτη δειχνει αρκετα ποθητη, αν και με τσιμπημενη(?) τιμη...Ο εμπρος προφυλακτηρας παντως δεν ειχε τις τρυπες και τον γαντζο στην 'πολιτικη' εκδοση της 996 Gt3...Εκτος εαν ειναι ετσι αποκλειστικα στην club sport εκδοση, καθοτι απο το πισω cage, φαινεται να το επιβεβαιωνει...

                    http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3895793/

                    ...στα λεφτα αυτα παντως, (εαν μπορουσα να φτασω...) θα κοιταζα μαλλον κατι τετοιο...

                    http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2786666/

                    ...και τελος... , εαν εφτανα περιπου στα 30κ και ηθελα οπωσδηποτε μια 911, θα κοιταζα για αυτη την εκδοση...

                    http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3715735/

                    P.S ...και στα 20κ, βρισκεις καποιες ενδιαφερουσες περιπτωσεις...

                    http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3748351/

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mikegr last edited by

                      Γρηγορη, το αμαξι που εδειξε ο φιλος ειναι μπλε σκουρο οχι ασημι και φοραει Techart bodykit και ζαντες οπως αυτο
                      http://www.westcoastmotorsport.com/gallery/techart/TeachArt996Carrera4SCoupeFLAerokitII.html
                      Τωρα στις αγγελιες:
                      Για το πρωτο, εχει ειπωθει σε αλλο φορουμ οτι εχει κακο ιστορικο πιστας και στουκας
                      Σαν το δευτερο, υπηρχε παρομοιο μαυρο, ελληνικο με χ50 πακετο στα 34.
                      Το τριτο ειναι πανακριβο
                      Το τεταρτο φαινεται αρκετα ενδιαφερον, ακομα και αν ειναι εισαγωγης

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kikizas-grigoris last edited by

                        Ο χρήστης mikegr έγραψε:
                        Γρηγορη, το αμαξι που εδειξε ο φιλος ειναι μπλε σκουρο **οχι ασημι **και φοραει Techart bodykit και ζαντες οπως αυτο
                        http://www.westcoastmotorsport.com/gallery/techart/TeachArt996Carrera4SCoupeFLAerokitII.html

                        Μιχαλη, αρχικα αναφερθηκα σε αυτη την αγγελια που εβαλε ο heras:

                        Tι να λεει αυτο εδω?
                        Παρειναι φτηνο νομιζω...και τα +130hp να υπαρχουν ή ειναι στη φαντασια του μαντρα?

                        http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3815439/

                        μαλλον θα ειναι εισαγωγης, γι αυτο .Η τιμη παντως ειναι η σωστη για να πουληθει. Τα αλογα δεν ειναι πολλα αν εχει αλλες τουρμπινεσ

                        Τωρα στις αγγελιες:
                        Για το πρωτο, εχει ειπωθει σε αλλο φορουμ οτι εχει κακο ιστορικο πιστας και στουκας
                        Σαν το δευτερο, υπηρχε παρομοιο μαυρο, ελληνικο με χ50 πακετο στα 34.
                        Το τριτο ειναι πανακριβο
                        Το τεταρτο φαινεται αρκετα ενδιαφερον, ακομα και αν ειναι εισαγωγης

                        To ιστορικο πιστας δεν ειναι απαραιτητα κακο, εαν πχ κατοπιν εχουν αλλαχθει οι αναρτησεις (και ελαστικα, κατι που φαινεται ακομα πιο ευκολα)...
                        Για την στουκα οκ, εκει θα υπαρχε θεμα.
                        Οι 997S εκει γυρω παιζουν στα 34-38κ νομιζω τελικες τιμες...
                        Η 9964S θα συμφωνησω οτι γυρω στα 25-27κ θα πρεπει να ειναι η πραγματικη της αξια.
                        Με 20κ παντως μια 996fl στα 320ps νομιζω σε πρωτη φαση δειχνει αρκετα καλη περιπτωση...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mikegr last edited by

                          Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                          Γρηγορη, το αμαξι που εδειξε ο φιλος ειναι μπλε σκουρο **οχι ασημι **και φοραει Techart bodykit και ζαντες οπως αυτο
                          http://www.westcoastmotorsport.com/gallery/techart/TeachArt996Carrera4SCoupeFLAerokitII.html

                          Μιχαλη, αρχικα αναφερθηκα σε αυτη την αγγελια που εβαλε ο heras:

                          Tι να λεει αυτο εδω?
                          Παρειναι φτηνο νομιζω...και τα +130hp να υπαρχουν ή ειναι στη φαντασια του μαντρα?

                          http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3815439/

                          μαλλον θα ειναι εισαγωγης, γι αυτο .Η τιμη παντως ειναι η σωστη για να πουληθει. Τα αλογα δεν ειναι πολλα αν εχει αλλες τουρμπινεσ

                          ΟΚ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            heras last edited by

                            Γρηγορη υπαρχει και πιο φτηνη 997S
                            http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3698781/

                            Mε 1 μολις χιλιαρικο διαφορα απ την 996ΤΤ που ποσταρα πριν, ειναι ενα πραγματικο διλημμα. Αν θυμαμαι παλια ειχε συζητηθει απο σενα κυριως ποια θα προτιμουσες και γιατι
                            Εγω παντως θα πηγαινα στην τουρμπο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mikegr last edited by

                              Ο χρήστης heras έγραψε:
                              Γρηγορη υπαρχει και πιο φτηνη 997S
                              http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3698781/

                              Mε 1 μολις χιλιαρικο διαφορα απ την 996ΤΤ που ποσταρα πριν, ειναι ενα πραγματικο διλημμα. Αν θυμαμαι παλια ειχε συζητηθει απο σενα κυριως ποια θα προτιμουσες και γιατι
                              Εγω παντως θα πηγαινα στην τουρμπο

                              σ
                              φιλος ειναι ο εμπορος. Δουλευει με καλες τιμες και χαμηλο κερδος για να εδραιωθει στο χωρο. Εχει 997 Τουρμπο 1ο χερι ελληνικο αριστο με κεραμικα, χειροκινητο κατω απο 60κ.
                              Το συγκεκριμενο παντως 997 ειναι κουρασμενο και θελει μαζεματα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                heras last edited by

                                Το θυμαμαι πριν καιρο οτι πουλιοταν απο ιδιωτη...Προφανως το εδωσε στον εμπορο τελικα
                                Τι μαζεματα θελει Μαϊκ? Λαστιχα και τετοια?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mikegr last edited by

                                  Ο χρήστης heras έγραψε:
                                  Το θυμαμαι πριν καιρο οτι πουλιοταν απο ιδιωτη...Προφανως το εδωσε στον εμπορο τελικα
                                  Τι μαζεματα θελει Μαϊκ? Λαστιχα και τετοια?

                                  εχει πολλα χτυπηματα μπροστα απο πετραδακια, λειπουν και κομματακια μπογιας. Δειχνει ασχημο στο μαυρο χρωμα. Μηχανικα δε ξερω τι θελει αλλα μπορω να ρωτησω

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kikizas-grigoris last edited by

                                    Ο χρήστης heras έγραψε:
                                    Γρηγορη υπαρχει και πιο φτηνη 997S
                                    http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3698781/

                                    Mε 1 μολις χιλιαρικο διαφορα απ την 996ΤΤ που ποσταρα πριν, ειναι ενα πραγματικο διλημμα. Αν θυμαμαι παλια ειχε συζητηθει απο σενα κυριως ποια θα προτιμουσες και γιατι
                                    Εγω παντως θα πηγαινα στην τουρμπο

                                    ...εφοσον ειναι ελεγμενα και οκ για χρηση-συμβιωση, οποιο και να επελεγες, απο τα δυο, δεν υπαρχει 'λαθος επιλογη'...
                                    Ειδικα εφοσον εχεις αντιληφθει το ελαφρως(?) διαφορετικο τους στυλ-χαρακτηρα, και ξερεις τι σου ταιριαζει εσενα περισσοτερο.
                                    Προκειται για καταπληκτικες κατασκευες, ετσι κι αλλιως, και πλεον σε τιμη προκληση.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Γρηγόρη τι είναι η χρήση-συμβίωση? Το εννοείς από ερωτικής απόψεως?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kikizas-grigoris last edited by

                                        Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                        Γρηγόρη τι είναι η χρήση-συμβίωση? Το εννοείς από ερωτικής απόψεως?

                                        ...γατονι εισαι...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          heras last edited by

                                          Yπαρχει βεβαια και μια διαφορα μεταξυ τους 4 ετων...996 vs 997....για καποιους μετραει και αυτο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mikegr last edited by

                                            Oδηγικα παντως δεν εχει ιδιαιτερο ενδιαφερον. Ισως η πιο κρυοκωλη 911. Εσωτερικο και μερη απο boxter, ασχημη μεσα κι εξω, αδιαφορος ηχος. Γι αυτο και ολοι προβαινουν σε μετατροπες. Συνηθιζουν γρηγορα τη δυναμη. Αλλωστε ποσες φορες θα πας με 300 στην εθνικη? 1,2,5 10 φορες?Μετα δε σου κανει αισθηση.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 314
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 317
                                            • 318
                                            • 355
                                            • 356
                                            • 316 / 356
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr