-
Eπειδη θα κανω καποιες εργασιες στο αυτοκινητο και θα χρειαστει να βγαλω τη μοκετα,σκεφτομαι επ ευκαιρια να την πλυνω.
Απ οτι παρατηρω ομως,η μοκετα δεν ειναι απλα ενα κομματι υφασμα,αλλα εχει διαμορφωμενες πτυχωσεις απ το εργοστασιο(η τουλαχιστον αυτη την εντυπωση μου δινει,δεν την εχω ξηλωσει ακομα ).
Μπορω να την πλυνω αφοβα στην αυλη με το λαστιχο και με tide,η αυτο θα εχει ανεπιθυμητες επιπτωσεις;Και αν ναι,ποια αλλη λυση μπορω να εφαρμοσω;
Ευχαριστω. -
κανενα προβλημα φιλε μου εχω πληνει σε 128 σε 127 κ σε αρκετα ακομα! βαλε αρκετο tide σκουπα κ τρηβε! τηα γηνει καινουρια κ αρκετα καλο ξεβγαλμα
-
Ευχαριστω πολυ!
Οντως σαν καινουριο εγινε,βεβαια ετσι κι αλλιως ηταν σε καλη κατασταση.. -
Παιδιά υπάρχει περίπτωση να πάρω ένα Citroen Axel (για όποιον το θυμάται) το οποίο είναι σε πολύ καλή κατάσταση και σε πολύ καλή τιμή. Αυτό που με ξενερώνει λίγο είναι μια ρωγμή στο ταμπλό που έχει προκληθεί από τον ήλιο. Να βρω νέο ταμπλό δεν παίζει. Επισκευάζεται κάπως?
-
Axel...αυτα πρεπει να εχουν εξαφανιστει ακομα και στη Ρουμανια..
Παρεμπιπτοντως πωλειται ενα για ανταλλακτικα εδω:
http://ikosilan.car.gr/parts/photos/3834158/
Απ οτι βλεπω το ταμπλω ειναι πλαστικο,οποτε ισως με πολυεστερικο στοκο γινεται κατι.. -
Αληθεύει ότι ήταν χτισμένο πάνω σ' ένα καταπληκτικό πάτωμα ;
-
Ειχε παρα πολυ καλο κρατημα με υστερουντες βραχιονες πισω και τα μποξερ μοτερ απο τα gs-a !
-
Ο χρήστης Pierre Boulanger έγραψε:
Παιδιά υπάρχει περίπτωση να πάρω ένα Citroen Axel (για όποιον το θυμάται) το οποίο είναι σε πολύ καλή κατάσταση και σε πολύ καλή τιμή. Αυτό που με ξενερώνει λίγο είναι μια ρωγμή στο ταμπλό που έχει προκληθεί από τον ήλιο. Να βρω νέο ταμπλό δεν παίζει. Επισκευάζεται κάπως?http://www.2cvforum.gr/viewtopic.php?f= ... e&start=70
Δες εδω ,έχουν φτιάξει ένα ταμπλω και έχω πληροφορίες ότι σύντομα θα πει και τον τροπο -
Με αφορμή την τρύπα που ανακαλύφθηκε στο πάτωμα του Φίατ μου, είναι ευκαιρία να κάνω κάποιες ερωτήσεις.
Προφανώς αφού βγουν πατάκια και λυθεί η 'κόντρα' του γκαζιού θα αποκαλυφθεί ένα κομμάτι πατώματος που θα πρέπει να κοπεί έχοντας στα όριά του 'υγιή' λαμαρίνα. Για την αντικατάστασή του φαντάζομαι ότι θα πρέπει να βρεθεί λαμαρίνα ίδιου πάχους και να διαμορφωθούν τυχόν 'νεύρα' πριν την κόλληση (βρήκα άνθρωπο με στράντζα).
Ερωτήσεις:
- για να εξασφαλίσω ότι δεν θα ξαναεμφανιστεί σκουριά εκεί, θα πρέπει να διαλέξω κάποιου είδους ανοξείδωτη λαμαρίνα; Υπάρχουν πολλών ειδών λαμαρίνες στο εμπόριο;
- η 'κόντρα' θα μπορούσε να φτιαχτεί από αλουμίνιο;
- οι βίδες από τι υλικό πρέπει να είναι ώστε να μην οξειδώνονται;
Η 4η και καλύτερη που θα αποκαλύψει το μέγεθος της ασχετοσύνης μου είναι η εξής: στα αυτοκίνητα αυτής της εποχής (late '60s) το πάτωμα είναι μονή λαμαρίνα; Στα σύγχρονα είναι το ίδιο ή υπάρχει κάποιας μορφής 'σάντουιτς';
-
Ο χρήστης kavy έγραψε:
Με αφορμή την τρύπα που ανακαλύφθηκε στο πάτωμα του Φίατ μου, είναι ευκαιρία να κάνω κάποιες ερωτήσεις.Προφανώς αφού βγουν πατάκια και λυθεί η 'κόντρα' του γκαζιού θα αποκαλυφθεί ένα κομμάτι πατώματος που θα πρέπει να κοπεί έχοντας στα όριά του 'υγιή' λαμαρίνα. Για την αντικατάστασή του φαντάζομαι ότι θα πρέπει να βρεθεί λαμαρίνα ίδιου πάχους και να διαμορφωθούν τυχόν 'νεύρα' πριν την κόλληση (βρήκα άνθρωπο με στράντζα).
Ερωτήσεις:
- για να εξασφαλίσω ότι δεν θα ξαναεμφανιστεί σκουριά εκεί, θα πρέπει να διαλέξω κάποιου είδους ανοξείδωτη λαμαρίνα; Υπάρχουν πολλών ειδών λαμαρίνες στο εμπόριο;
- η 'κόντρα' θα μπορούσε να φτιαχτεί από αλουμίνιο;
- οι βίδες από τι υλικό πρέπει να είναι ώστε να μην οξειδώνονται;
Η 4η και καλύτερη που θα αποκαλύψει το μέγεθος της ασχετοσύνης μου είναι η εξής: στα αυτοκίνητα αυτής της εποχής (late '60s) το πάτωμα είναι μονή λαμαρίνα; Στα σύγχρονα είναι το ίδιο ή υπάρχει κάποιας μορφής 'σάντουιτς';
-
Η λαμαρίνα η ανοξείδωτη υπάρχει στο εμπόρι και το υλικό είναι το 304, δεν χρειάζεται άλλο ακριβότερο, μπορείς να βάλεις γαλβανιζέ που είναι φτηνότερη, τα σημεία όμως που θα γίνει η κόλληση θα σκουριάσουν αν δεν προστατευθούν, αυτό πρέπει να το κάνεις ούτως ή άλλως. Το κομμάτι το ανοξείδωτο δεν θα ξανασκουριάσει, θα σκουριάσει αργότερα σε άλλο σημείο η παλιά λαμαρίνα. Αν δεν υπάρχει μηχανή TIG ή MIG με ανοξείδωτο βεργάκι ή σύρμα, το κόλλημα μπορεί να γίνει με οξυγόνο και μπρουτζοκόλληση.
-
Η κόντρα αν φτιαχτεί από αλουμίνιο, αυτό θε πρέπει να είναι αεροπορικού κράματος 7075, να φτιαχτεί στη φρέζα και να τοποθετηθεί βιδωτά, είναι απείρως προτειμότερο να φτιαχτεί από ανοξείδωτο λαμάκι, αν το μπάλωμα της λαμαρίνας μπεί
ανοξείδωτο, αλλά και λαμαρίνα DKP να είναι το μπάλωμα, πάλι μπορεί να φτιαχτεί η κόντρα ανοξείδωτη. -
Οι βίδες που δεν σκουριάζουν είναι μόνο οι ανοξείδωτες, αλλά δεν έχουν τη ίδια αντοχή με τις ατσάλινες, για αυτή τη δουλειά όμως κάνουν γιατί και οι βίδες του εργοστασίου σε αυτά τα σημεία δεν είναι ατσάλινες, οι βίδες που θα σκουριάσουν σε 4-5 χρόνια είναι οι γαλβανισμένες ή ψευδαργυρωμένες, υπάρχουν στο εμπόριο, είναι κοινές, οι βίδες που θα σκουριάσουν σε μια εβδομάδα είναι οι μαύρες που αγοράζουμε.
-
Καμμία λαμαρίνα δεν είναι σάντουϊτς στο πάτωμα, απλά είναι άλλης ποιότητας και είναι γαλβανισμένες, εκείνα τα χρόνια δεν γαλβάνιζαν τα αμαξώματα.
-
Δική μου αυτή, δεν θα βρείς εύκολα σε συνεργείο να δουλεύουν την ανοξείδωτη λαμαρίνα, ίσως σε πάρουν και στο ψητό οι μαστοράτζες που δεν την ακούμπησαν ποτέ τους.
-
Ο χρήστης fiat127 έγραψε:
Axel...αυτα πρεπει να εχουν εξαφανιστει ακομα και στη Ρουμανια..
Παρεμπιπτοντως πωλειται ενα για ανταλλακτικα εδω:
http://ikosilan.car.gr/parts/photos/3834158/
Απ οτι βλεπω το ταμπλω ειναι πλαστικο,οποτε ισως με πολυεστερικο στοκο γινεται κατι..Αυτή ακριβώς η ρωγμή υπάρχει
-
Ευχαριστώ πολύ κ. Παναγιώτη για την αναλυτικότατη απάντηση! Θα κοιτάξω να αντιπαρέλθω το νο. 5 αν προκύψει...
-
Ο χρήστης Pierre Boulanger έγραψε:
Axel...αυτα πρεπει να εχουν εξαφανιστει ακομα και στη Ρουμανια..
Παρεμπιπτοντως πωλειται ενα για ανταλλακτικα εδω:
http://ikosilan.car.gr/parts/photos/3834158/
Απ οτι βλεπω το ταμπλω ειναι πλαστικο,οποτε ισως με πολυεστερικο στοκο γινεται κατι..Αυτή ακριβώς η ρωγμή υπάρχει
Υπηρχε και αλλο ενα παρατημενο Axel(κλασσικα με καμμενο καπω εμπρος )στο παρκιγκ του Βασιλοπουλου στου Παπαγου.Αν ξαναπερασω θα ριξω μια ματια.Αν και νομιζω οτι τελευταια που περασα το ειχαν παρει..
-
Ο χρήστης fiat127 έγραψε:
Axel...αυτα πρεπει να εχουν εξαφανιστει ακομα και στη Ρουμανια..
Παρεμπιπτοντως πωλειται ενα για ανταλλακτικα εδω:
http://ikosilan.car.gr/parts/photos/3834158/
Απ οτι βλεπω το ταμπλω ειναι πλαστικο,οποτε ισως με πολυεστερικο στοκο γινεται κατι..Αυτή ακριβώς η ρωγμή υπάρχει
Υπηρχε και αλλο ενα παρατημενο Axel(κλασσικα με καμμενο καπω εμπρος )στο παρκιγκ του Βασιλοπουλου στου Παπαγου.Αν ξαναπερασω θα ριξω μια ματια.Αν και νομιζω οτι τελευταια που περασα το ειχαν παρει..
Σε ευχαριστώ μαν, αν και θα με ενδιέφερε κάποιος τρόπος να επισκευάσω το υπάρχον
-
Αποστολη αυτο το συγκεκριμενο το χρυσαφι θα παρεις?
Πως και θα παρεις axel? γω ξερω οτι τα αγαπας τοσο πολυ τα axel...Ο χρήστης fiat127 έγραψε:
(κλασσικα με καμμενο καπω εμπρος ) -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
(κλασσικα με καμμενο καπω εμπρος )
Απλα μου εχει μεινει εντονα χαραγμενη στο μυαλο η εικονα ενος Axel που αρπαξε φωτια μπροστα στα ματια μου,οταν ημουν 4 χρονων.. .Και στα μετεπειτα χρονια ειχα δει και μερικα αλλα καμμενα.Σε συζητηση με καποιον μεγαλυτερο,μου ειχε πει οτι αυτα γενικως αρπαζαν ευκολα φωτια,οπως επισης και τα ΖΑΖ.Τωρα αληθεια,ψεμματα,δεν ξερω..ισως να ευθυνοταν ο συνδυασμος του αεροψυκτου κινητηρα με τα ανατολικης κατασκευης σωληνακια βενζινης..
-
Tα ΖΑΖ δεν καιγόντουσαν.
-
Ο χρήστης fiat127 έγραψε:
(κλασσικα με καμμενο καπω εμπρος )
Απλα μου εχει μεινει εντονα χαραγμενη στο μυαλο η εικονα ενος Axel που αρπαξε φωτια μπροστα στα ματια μου,οταν ημουν 4 χρονων.. .Και στα μετεπειτα χρονια ειχα δει και μερικα αλλα καμμενα.Σε συζητηση με καποιον μεγαλυτερο,μου ειχε πει οτι αυτα γενικως αρπαζαν ευκολα φωτια,οπως επισης και τα ΖΑΖ.Τωρα αληθεια,ψεμματα,δεν ξερω..ισως να ευθυνοταν ο συνδυασμος του αεροψυκτου κινητηρα με τα ανατολικης κατασκευης σωληνακια βενζινης..
Πρωτη φορα το ακουω.
Τα gs-a δεν ειχαν κανενα τετοιο θεμα. -
Γι αυτο και λεω οτι μαλλον εφταιγαν τα σωληνακια βενζινης..γενικα ολα τα ανατολικα ειχαν θεματα με τα ελαστικα τους μερη.
Αν σκεφτεις δε,οτι εκεινη την εποχη το μονο σερβις που εκαναν συνηθως οι περισσοτεροι στα αυτοκινητα τους(και ποσο μαλλον σε τετοια ταπεινα μοντελα) ηταν η αλλαγη λαδιων στο βενζιναδικο,δεν θελει και πολυ να γινει το κακο.Ειδικα δε σε αεροψυκτες μηχανες,ειναι πολυ πιο ευκολη η εξαπλωση της φωτιας,εξαιτιας του αερα που κυκλοφορει.
Βεβαια ολα αυτα μπορει να ειναι απλα ενας μυθος,γιατι και για τα yugo ακουγονταν διαφορα,αλλα εμας δεν μας εβγαλε περισσοτερες ζημιες απο οσες θα εβγαζε ενα αντιστοιχο fiat.Maλλον τελικα ολα ειναι απορροια της αντιμετωπισης που εχει ενα αυτοκινητο απο τον ιδιοκτητη του. -
Την βοήθειά σας παιδιά για μερικά θέματα που με απασχολούν.
Εχουμε λοιπόν ένα Opel Corsa μον. 90 ιστορικό wannabe(σε 7 χρόνια απο τώρα πρώτα ο θεός).
Ετσι για την ιστορία, λόγω της ακινησίας την πρώτη χρονιά που είχα παραδώσει πινακίδες το ένα έμβολο
απο την μία δαγκάνα το είπε το ποίημα, και έμεινε κολλημένη, πατώντας ουσιαστικά συνέχεια 'φρένο', κάτι
ανθυγιεινό για το υπόλοιπο αμάξι το οποίο έπρεπε να τακτοποιηθεί άμεσα.
Το κίτ επισκευής για δαγκάνα κρίθηκε ασύμφορο μιας και τα λεφτά που απαιτούνταν αγόραζα ανακατσκευασμένη.
Σε αναζήτηση που έκανα το μόνο που βρήκα απο μετάχειρες ήταν σε άθλια κατάσταση. Μάλιστα
στον τελευταίο τύπο που πήγα μου έδωσε μία η οποία(δεν το πρόσεξα εκείνη την στιγμή) είχε 'λιωμένες' βίδες απο βαριά.
Στην απόπειρα δε να την επιστρέψω πίσω ισχυρίστηκε ότι το έκανα εγώ. 57 κιλά άνθρωπος να έχει τόση δύναμη τι να πω.
Το 20αρι πήγε υπερ πίστεως. Εν τέλει βρήκα απο Αγγλία ανακατασκευασμένη που μαζί με τα μεταφορικά βγήκε στο 50αρικο.
Αυτή πήρα και τοποθέτησα και τα φρένα επανήλθαν στην κανονική τους κατάσταση.
Επίσης η αντλία νερού είχε τα μαύρα της τα χάλια. Εσκουσε σαν γουρουνάκι. Αλλαξα αυτήν τον θερμοστάτη και το ιμάντα του δυναμό και επιτέλους η θερμοκρασία δούλευε όπως έπρεπε. Κάθε φορά που είχε κρύο ο δείκτης μετα βίας έφευγε απο την μπλέ ζώνη.
Ιδού η καινούργια αντλία νερού επι το έργω.http://imageshack.us/photo/my-images/268/qmzz.jpg/
Τώρα έχουμε τα εξής θέματα. Στις δύο πόρτες(συνοδηγού και πίσω) έχει πιάσει σκουριά. Ειδικά σε αυτήν του συνοδηγού έχει διαπεράσει την λαμαρίνα στην εσωτερική μεριά. Πριν αρκετά χρόνια προσπάθησα να σταματήσω την σκουριά, τρίβωντας το και του έβαλα μετά σιδηρόστοκο(όντας παντελώς άπειρος). Υπάρχει περίπτωση να φτιαχτεί αυτό το πράγμα η θα χρειαστώ
άλλη πόρτα. Το ίδιο ερώτημα ισχύει και για αυτή του συνοδηγού στην πίσω πλευρά.http://imageshack.us/photo/my-images/90/h8b8.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/856/dh30.jpg/
Επίσης υπάρχει και ένα γδάρισμο το οποίο εντοπίζεται στην κάτω απο την πίσω πόρτα-πάνω στο πλαίσιο. Το έχω βάψει για να μην πιάσει σκουριά.
http://imageshack.us/photo/my-images/835/0lwx.jpg/
Εχει επίσης πιάσει σκουριά κάτω απο την βάση που μπαίνει η μπαταρία, καθώς και αριστερά μέσα στο χώρο το κινητήρα τα οποία τα έχω τρίψει και βάψει για την αποφυγή της περαιτέρω επέκτασης της σκουριάς.
http://imageshack.us/photo/my-images/821/jzgn.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/706/4i0q.jpg/
Τέλος προσπαθώ να βρώ πως θα φτιάξω το πλαστικό στήριγμα που κρατάει την εταζιέρα, μιας και κάγκουρας στα νιάτα μου, λόγω υπερβολικού βάρους έχουν σπάσει διάφορα στηρίγματα με αποτέλεσμα να μην μπορεί πλέον να κάθεται πάνω.
Υπάρχει τρόπος επισκευής πέρα απο αντικατάσταση;http://imageshack.us/photo/my-images/109/jy8x.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/153/9zyf.jpg/
Να και μια άποψη εσωτερικά στο χώρο του κινητήρα.
http://imageshack.us/photo/my-images/13/5wgq.jpg/
Τέλος η μπογιά λόγω της ηλικίας της όταν την πιάνεις νιώθεις λες και έχει 'γρέζια' πάνω.
Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω για αυτό(δοκίμασα κερί γυαλίσματος-δεν είχε και πολύ επιτυχία) η να περιμένω
απλά όταν θα φτάσει η ηλικία του ιστορικού να το βάψω.Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Αναπαλαίωση - Συντήρηση - Επισκευή παλαιών αυτοκινήτων