-
Ρε παιδια τι καθεστε και κανετε ,απολογειστε για τις επιλογές σας ? , για όνομα του Θεου ,αυτοί οι Τυχαρπαστοι που μας κυβερνουσαν και κυβερνουν θελουν πολυ ξυλο ,ασε που δεν πετυχαινουν και τους στοχους και μ'αυτα και με τ'αλλα θα καταθεσουν και αλλοι 50-60Κ απο τους 100Κ εναπομειναντες τις πινακιδες και εκει να δεις κλαμαααα οι ηλίθιοι...
-
the greek story
ολοι οι αλλοι ειναι ηλιθιοι
μονο εμεις ειμαστε σωστοι και εξυπνοι -
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Όχι δεν το πήρα -μόνο- για να κρατάω ασφαλή την οικογένειά μου, το πήρα για να χωράμε άνετα, να μπορώ να κάνω ταξίδι σαν άνθρωπος, να έχω την 4κίνηση γιατί την χρειάζομαι, και να κάνω ΚΑΙ το γούστο μου.Όλα τα παραπάνω σημαίνουν ότι καλά μας κάνουν και μας γ@#$@#ε με ένα ηλίθιο φορολογικό σύστημα ?
Εγώ το παραπάνω το δέχομαι και όχι δε θα έπρεπε να σε γαμάει (τόσο) το φορολογικό.
Αυτό που δεν δεχόμουν πριν είναι ότι κάποιος παίρνει πολλά κυβικά μόνο για ασφάλεια και όποιος δεν έχει τη δυνατότητα να πάρει SUV υψηλού κυβισμού δε φροντίζει για την ασφάλεια των παιδιών του. -
Ο χρήστης tpapo έγραψε:
Ρε παιδια τι καθεστε και κανετε ,απολογειστε για τις επιλογές σας ? , για όνομα του Θεου ,αυτοί οι Τυχαρπαστοι που μας κυβερνουσαν και κυβερνουν θελουν πολυ ξυλο ,ασε που δεν πετυχαινουν και τους στοχους και μ'αυτα και με τ'αλλα θα καταθεσουν και αλλοι 50-60Κ απο τους 100Κ εναπομειναντες τις πινακιδες και εκει να δεις κλαμαααα οι ηλίθιοι...Κοίτα προσωπικά δεν απολογούμαι απλά το παραπάνω ποστ μου θύμισε εκείνη την εποχή.
Τώρα σχετικά με τους ηλίθιους κράτα μερικά ποστ από εδώ και τα λέμε σε μερικούς μήνες που δεν θα (ξανα)βγαίνουν τα κουκιά.
Μην χαλάς την ημέρα σου κοίτα πως μπορείς να αποφύγεις τους φόρους από εδώ και πέρα, τρόποι υπάρχουν. -
Είναι φοβερό το πως κάποιος έξω από το χορό μπορεί να παίζει τον μΧ προφήτη.
Πέρα από κόμπλεξ που βγαίνουν στην επιφάνεια, αυτή η νοικοκυροσύνη του μετρημένου πραγματικά δεν παίζεται!
Και πίστεψέ με φίλε infinity, καταλαβαίνω το σκεπτικό σου. Απλά όταν ο άλλος είναι από σκασμένος μέχρι απελπισμένος, χτυπάει 'κάπως'.Είμαι ένας ανεύθυνος τύπος , κάτοχος 2λιτρης C5 που αγοράστηκε 9/2009 προς 22700ε. Ενδιάμεσα έχω γράψει 171 χιλιάδες χιλιόμετρα, οπότε η εμπορική του αξία είναι κάτω από 6000ε (και πάλι πολλά λέω).
Για το συγκεκριμένο (υπέροχο!) αυτοκίνητο πληρώνω ενοίκιο στο Ελ δημόσιο 1100ε/έτος. Αν βάλουμε και τη μεικτή ασφάλεια -που πιστεύω πως τη χρειάζομαι με 50000km/έτος- φτάνουμε κοντά στο 2χίλιαρο. Ή αλλιώς, το 1/3 της αξίας του αυτοκινήτου!
Το παράδειγμα γίνεται ακόμα πιό ενδιαφέρον, αν πιάσουμε το αυτοκίνητο του πατέρα μου. Είναι μία Ε280 W124 που αγοράστηκε το 95 προς 36 εκατομ. δραχμές, τιμή νεόδμητου διαμερίσματος στην Καλαμαριά.
Με την αρνητική εμπορική αξία που έχει σήμερα (πρέπει να πληρώσεις κάποιον για να το αγοράσει), το 2.8 απλά είναι καταδικασμένο να κάθεται χωρίς πινακίδες.
Αλλά η πλάκα είναι πως όσον αφορά τη C5, αισθάνομαι και τυχερός!
Πρώτον γιατί γράφω χιλιόμετρα οπότε γίνεται μιά κάποια απόσβεση φόρων και τεμηρίων. Όχι τίποτα φοβερό, αλλά αισθάνομαι λιγότερο μαλάκας.
Δεύτερο και κυρίώτερο γιατί δεν αγόρασα το 3λιτρο.Όταν είχα βρεθεί στην αντιπροσωπεία να παραγγείλω τη C5, δεν υπήρχε η ΤΗΡ των 1600 κυβικών και τα υδροπνευματικά έβγαιναν από 2000 και πάνω, οπότε ρώτησα πόσο έβγαινε η 3λιτρη.
Το σκεπτικό ήταν πως γράφω πολλά χιλιόμετρα ανά έτος και δεν υπήρχε σημαντική διαφορά σε κατανάλωση μεταξύ 2λιτρου κ 3λιτρου στην Εγνατία οδό, καθώς το τελευταίο ερχόταν 6τάχυτο. Η όποια διαφορά στην τιμή αγοράς (σχεδόν) αντισταθμιζόταν από τα επιπλέον καλούδια που είχε το μεγάλο.
Φυσικά και υπήρχε και ένα ποσοστό “βγάζω γούστα” στην εξίσωση, αφού είναι διαφορετικό να έχεις 143 άλογα κάτω από το καπό και διαφορετικό να έχεις 200κάτι. Αλλά το κοστολόγιο του δίλιτρου ήταν σε επίπεδα Golf 1.4TSI με τον ίδιο εξοπλισμό, ενώ του 3λιτρου αρκετά κάτω από Passat 2.0T με τα ίδια πράγματα επάνω.
Τη γλίτωσα γιατί δεν υπήρχε ετοιμοπαράδωτο, και για κανέναν άλλο λόγο....
Θα το έβλεπα τώρα χωρίς πινακίδες, και θα έριχνα ΧριστοΠαναγιές καθώς κυκλοφορούσα με το C4 1,4 που έχω για 2ο.
-
50Κ χλμ ετησίως; Τι πληρώνεις σε βενζίνες ρε σειρά; Άλλο ένα νεόδμητο στην Καλαμαριά;
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
50Κ χλμ ετησίως; Τι πληρώνεις σε βενζίνες ρε σειρά; Άλλο ένα νεόδμητο στην Καλαμαριά;Καλά δεν είναι και τρομερό νούμερο, εγώ με το 206 πέρσι έγραψα πάνω από 26Κ χλμ με κίνηση αυστηρά εντός Αθηνών και μόνο, λόγω απόστασης σπιτιού-πεθεράς-δουλειάς...και έδινα 380-450 ευρώ το μήνα βενζίνες (τα είδα τώρα που έκανα τη δήλωση)
-
Περιπου 250-280ε/μηνα.
Υγραεριο, 5η, 110 και steady as she goes...
Στάλθηκε από το LG-P700 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
-
Το θέμα με τους φόρους που μπαίνουν πάνω στο αυτοκίνητο (τέλη κυκλοφορίας-φόρος πολυτελείας αν πρέπει να υπάρχει) καθώς και τα τεκμήρια επι αυτών θα έπρεπε και θα μπορούσε να λυθεί με ΔΥΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ του ΥΠ.ΟΙΚ σε ένα μήνα.
Αν δημιουργούσαν μια βάση δεδομένων με τα στοιχεία που υπάρχουν και αφορούν λιανική αξία αγοράς είτε σαν καινούργιο ή εισαγωγής και με τα πραγματικά δεδομένα για τα ντόπια μεταχειρισμένα που υπάρχουν στο car.gr, autotriti και αλλού, η δε βάση δεδομένων να επικαιροποιήται κάθε εξάμηνο και οι φόροι θα ήταν δικαιότεροι και η αγορά θα ομαλοποιόταν, τα κυβικά, η ιπποδύναμη, οι ρύποι, η κατανάλωση, το είδος του καυσίμου, το αν είναι καμπριο ή SUV και όλα τα υπόλοιπα είναι παράμετροι της πραγματικής εμπορικής αξίας ενός αυτοκινήτου (που σήμερα είναι στρεβλή αν εφαρμοσθεί κάτι παρόμοιο η αγορά θα στρώσει σε τρεις μήνες) και εκεί πάνω πρέπει να μπαίνουν οι φόροι. ΤΕΛΟΣ, ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΒΟΛΕΥΕΙ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΜΑΣ.
Αν δε θέλουν να λάβου υπόψην και το πόσα ΚΜ κυκλοφορεί αν έτος το κάθε αυτοκίνητο (σωστό κατά εμέ) ένα ποσοστό (20-50%) των όλων επιβαρύνσεων πρέπει να περάσει στα καυσιμα 5-10 λεπτά του Ευρό. -
Ο χρήστης 106S16 έγραψε:
Το θέμα με τους φόρους που μπαίνουν πάνω στο αυτοκίνητο (τέλη κυκλοφορίας-φόρος πολυτελείας αν πρέπει να υπάρχει) καθώς και τα τεκμήρια επι αυτών θα έπρεπε και θα μπορούσε να λυθεί με ΔΥΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ του ΥΠ.ΟΙΚ σε ένα μήνα.
Αν δημιουργούσαν μια βάση δεδομένων με τα στοιχεία που υπάρχουν και αφορούν λιανική αξία αγοράς είτε σαν καινούργιο ή εισαγωγής και με τα πραγματικά δεδομένα για τα ντόπια μεταχειρισμένα που υπάρχουν στο car.gr, autotriti και αλλού, η δε βάση δεδομένων να επικαιροποιήται κάθε εξάμηνο και οι φόροι θα ήταν δικαιότεροι και η αγορά θα ομαλοποιόταν, τα κυβικά, η ιπποδύναμη, οι ρύποι, η κατανάλωση, το είδος του καυσίμου, το αν είναι καμπριο ή SUV και όλα τα υπόλοιπα είναι παράμετροι της πραγματικής εμπορικής αξίας ενός αυτοκινήτου (που σήμερα είναι στρεβλή αν εφαρμοσθεί κάτι παρόμοιο η αγορά θα στρώσει σε τρεις μήνες) και εκεί πάνω πρέπει να μπαίνουν οι φόροι. ΤΕΛΟΣ, ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΒΟΛΕΥΕΙ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΜΑΣ.Μονο δυο υπαλληλοι?
Και οι υπολοιποι?
Αναγκαστικη εφεδρεια?
Δες τα λες καλα...
Δεν δουλευει ετσι το ελληνικο κρατος...
Μην σε ακουσει ο Τσιπρδας... -
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
εγω παντως στα γκαμπριο θα εβαζα 1500 ευρω τελη και 500 εκτακτη εισφορα ανεξαρτητων κυβικων και χρωματος.Ειδος πολυτελειας ειναι.Το γαμπρηλικι πρεπει να πληρωθει.Μονο αυτοι με τα 400 αλογα και τα 50 κιλα ροπης θα πληρωνουν?
τα γκαμπριο πρεπει να πληρωνουν τα μισα τελη & καθολου εισφορα διοτι εχουν το μισο χωρο....σαν 'μοτοσακο' ενα πραγμα.
και το γαμπρηλικι τζαμπα?
δηλαδη τι εννοεις?...οτι οι ομορφαντρες και οι γλυκοτσουτσουνοι θα πληρωνουν παραπανω?
συμβιβαζομαστε με ενα hardtop? -
η υπαρξη και μονο ενος ανθρωπου ειναι τεκμηριο για 3000 ευρω...τα 2λιτρα αξιολογουνται 8800.
Βγαλτε συμπερασμα μονοι σας τι μετραει παραπανω για τον Θεοχαρη-Στουρναρα. -
Ο χρήστης kobulis έγραψε:
Το παράδειγμα γίνεται ακόμα πιό ενδιαφέρον, αν πιάσουμε το αυτοκίνητο του πατέρα μου. Είναι μία Ε280 W124 που αγοράστηκε το 95 προς 36 εκατομ. δραχμές, τιμή νεόδμητου διαμερίσματος στην Καλαμαριά.
.μια χαρα σε βρισκω...εισαι στα λεφτα σου και δεν εχεισ χασει μια...πολυ σωστη κινηση εκανε ο πατερας σου.
Και τωρα μια Ε280 124 εχει οσο ενα διαμερισμα στην Καλαμαργια...το προβλημα δεν ειναι με το αυτοκινητο αλλα με την αξια των ακινητων....σκεψου το και ετσι και μη σκας και πολυ....
-
Ποιος είναι ο Θεοχάρης ρε παιδιά
Αν είναι καλός στο query γιατί δε γράφει κανένα άλλο εκτός από τα κυβικά? -
http://www.news.gr/oikonomia/h-tseph-mo ... po-to.html
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
http://www.news.gr/oikonomia/h-tseph-moy/article/80347/foroi-sta-aftokinhta-me-vash-thn-axia-apo-to.htmlΝαι το είδα, άντε να δούμε, ρε συ λες, γιατί το έχουμε ξανακούσει...
-
Κοιτα να δεις που τελικά ειμαι 'τυχερός' που δεν ειχα/εχω λεφτα να αλλαξω το 2λιτρο του '96 με τα 252.300χλμ....
Και βεβαιως ειμαι και'πλουσιος' ως κατοχος 2λιτρου... -
Σίγουρα ποιο δίκαιο θα είναι αν γίνει... από την άλλη η φορολόγηση με βάση την αξία σε ένα 'μεγάλου' κυβισμού αυτοκίνητο πως ακριβώς θα γίνει?
Θα υπολογίσουν φυσικά ότι ένα μεσαίο δίλιτρο πλέον έχει τρέχουσα αξία αντίστοιχη ενός μικρού 1.2-1.4 πόλης -και πολύ λέω-?
Yeah right. -
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Σίγουρα ποιο δίκαιο θα είναι αν γίνει... από την άλλη η φορολόγηση με βάση την αξία σε ένα 'μεγάλου' κυβισμού αυτοκίνητο πως ακριβώς θα γίνει?
Θα υπολογίσουν φυσικά ότι ένα μεσαίο δίλιτρο πλέον έχει τρέχουσα αξία αντίστοιχη ενός μικρού 1.2-1.4 πόλης -και πολύ λέω-?
Yeah right.Καθώς ούτε καν η επιτροπή δεν έχει συσταθεί είναι προφανώς άγνωστο τι θα πουν και τι θα κάνουν...
Πάντως υπάρχει η λογική του Blue-Book (εργοστασιακή/αγοραστική/CIF και μετά τυπικοί συντελεστές απομείωσης αξίας) και υπάρχει η λογική της 'τρέχουσας αξίας', αυτό που κάνουν δηλαδή οι ασφαλιστικές (μέσοι όροι από τα πιο γνωστά/μεγάλα sites και εφημερίδες/περιοδικά μεταχειρισμένων).
-
Το έχουμε ξανασυζητήσει και είναι αδύνατο (εκτός από άδικο) να εφαρμοστεί στα ταξινομημένα πριν το 2014.
Τέλη κυκλοφορίας (merged)