-
Ο χρήστης djalma έγραψε:
Μ'αυτά και μ'αυτά το κράτος θα χάσει του χρόνου έναν αιμοδότη Τον κερδίζει η Βουλγαρίατου χρονου θα βαλει αναδρομικο χαρατσι για 2009-2013
-
Για το 2013 θα το γλιτώσουμε το μισό τουλάχιστον Τι βλάκες άνθρωποι μας κυβερνάνε!
-
Ρεαλιστικά θα πω ειναι άδικο.
Γιατι ρε φίλε κρατος γιατι μας μειώσεις το τεκμήριο μετα την 5ετια?
Η cls amg που έχουμε έχει τεκμήριο euro 49,000 (καλώς τα τα παιδιά καλώς τα 9-0)
Και ευτυχώς τώρα που περάσαμε πενταετία πέσαμε στα 35,000 χιλιαρικα
Θεωρητικά θα πεις όντως ξοδευεις λιγότερα πλέον για το αμάξι οπότε πλήρωσε 3,000 λιγότερα.
Ελα όμως που μετα την πενταετία έχουμε μείνει απο κιβώτιο, airmatic κλπ κλπ.
Κανονικα το τεκμήριο μετα την πενταετία πρέπει να αυξάνεται!Να δείτε κάτι φωτιτσες και κάτι ολικες απο μεικτή το προσεχές διάστημα.
Θα ειναι 2012 και 2013 μαζί? άρα επι 2?
-
Ο χρήστης djalma έγραψε:
Για το 2013 θα το γλιτώσουμε το μισό τουλάχιστον Τι βλάκες άνθρωποι ψηφίζουν!FIFY
-
Σόρρυ, αυτό εννοούσα!
-
Απο 1/1/2012 που πρωτοκατέθεσα πινακίδες της Merc, δεν τις έχω παραλάβει.
Όμως, παρά τις εξελίξεις και το αβέβαιο μέλλον σε τέλη-φορολόγηση, το 2014 θα τις παραλάβω και θα κυκλοφορήσω. Δεν έχει πλέον νόημα, στο κάτω-κάτω, τη διαφορά του κόστους απο τέλη-φόρο πολ και ασφάλειες που 'ωφελήθηκα' στη 2ετία, αν την επιμερίσω στα επόμενα 3-4 χρόνια, την έχω βγάλει. Άλλωστε μπήκα και στη 10ετία παλαιότητας.
Το κράτος δεν παλεύεται, θα βρεί τα έσοδα παντοιοτρόπως.
'Χρόνια κρατάει αυτή η κολόνια' και αλλαγή πολιτικής στα ΙΧ δεν είδαμε
Οτι καταλαβαίνει και κατά το πώς δύναται ο καθένας λοιπόν, ας κάνει .... -
Προτεινόμενο ανάγνωσμα για όποιον θέλει να καταλάβει καλύτερα μεταξύ άλλων και πώς δουλεύει το μυαλό αυτών που αποφασίζουν εδώ και χρόνια πώς θα μας ληστέψουν με βάση κάποιο χαρακτηριστικό του ΙΧ που αγοράσαμε κάποτε:
-
Το κράτος βάζει φόρους σε ότι έχει data
data εχει για τα κυβικά και πότε το αγόρασες
Ειναι προφανές αυτό.
Αν είχε data καταχωρημένα για την τιμή που το πήρες μπορείς να έβαζε και σε αυτό
Απλά πράγματα. Μπορώ να γράψω query? ΝΑΙ, έ τότε βάλε χαράτσι -
Ο χρήστης dimgr έγραψε:
Επειδή τελικά υπάρχουν πάρα πολλοί ηλίθιοι εδώ μέσα και στο παρελθόν είχα σταματήσει να ασχολούμαι, αλλά είπα τώρα τελευταία να δηλώσω ξανά συμμετοχή, δυστυχώς εσφαλμένα όπως αποδεικνύεται.......Πρέπει τώρα να απολογηθούμε γιατί πήραμε ένα γρήγορο πολυμορφικό, όχι για επίδειξη πλούτου, αλλά γιατί θέλαμε πολυμορφικό, και αφού μπορούσαμε να το πάρουμε και γρήγορο, γιατί όχι; Ούτε τεκμήρια υπήρχαν, ούτε φόροι, τα τέλη κυκλοφορίας μπορούσαμε να τα πληρώνουμε άνετα, με τους κανόνες λοιπόν του τότε μια χαρα οικονομική αγορά ήταν.
Αν τώρα ο καθένας θέλει να κυκλοφορεί τα παιδιά του με 2cv ή ότι άλλο δικαίωμά του. Εγώ διατηρώ το δικαίωμα για μένα να θέλω ένα μεγάλο αυτοκίνητο για τα παιδιά μου, και εφόσον μπορούσα να το πάρω και κάλυπτα τις ΤΟΤΕ δαπάνες του με άνεση, γιατί όχι;
ΑΥΤΟ που θέλουμε να πούμε όλοι εμείς, είναι ότι τα αυτοκίνητα αυτά ΔΕΝ είναι πολυτελή, ούτε αποτελούν απόδειξη ή επίδειξη πλούτου. Επίδειξη πλούτου αποτελούν τα Merc & Audi των 1800 κυβικών κλπ. και των 50.000 €, που δεν πληρώνουν μία. ΑΥΤΟ που θέλουμε να πούμε είναι ότι φορολογούν αγρίως τους ΤΡΙΤΕΚΝΟΥΣ και άλλους της μεσαίας τάξης, αντί να φορολογούν τους πραγματικούς πλούσιους! ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ από αυτό;...
Σε κάνω quote φίλε μου γιατί δεν θέλω να απαντήσω στις ηλιθιότητες που γράφουν μερικοί, και η δική σου τοποθέτηση με καλύπτει. Δεν θα φανταζόμουν ποτέ ότι θα έφτανε στο σημείο κάποιος να μου πει 'όχι δεν φταίει αυτός που σε πυροβόλησε, εσύ φταις που μπήκες μπροστά στη σφαίρα'
Και μερικά πρακτικά ζητήματα, γιατί προφανώς όσοι γράφουν εδώ μέσα δεν ξέρουν τι λένε. Όχι δεν μπορείς να βάλεις 3 isofix καθίσματα σε 5θέσιο sedan/hatchback, παρά μόνο σε ειδικά διαμορφωμένα 5/7θέσια πολυμορφικά ή SUV. Όχι δεν χωράει μωρουδιακή μπανιέρα σε κανενός sedan το πορτμπαγκάζ (μεσαίου και μεγάλου) λόγω εταζέρας (εξαίρεση το σύστημα του Octavia που σηκώνει το πίσω τζάμι). Ναι κάλλιστα μπορείς να προσπεράσεις και με 200 άλογα, τα 300 είναι δικό μου καπέλο και γούστο, το οποίο όμως δεν κοστίζει τίποτα και σε κανέναν να τα έχω. Όχι δεν χωράνε τα πράγματα μιας πενταμελούς οικογένειας (ειδικά αν έχουν ακόμα μωρά) σε ένα κανονικό sedan όταν πας διακοπές (διακοπές ? τι είναι αυτό ?) και αναγκάζεσαι να καταφύγεις σε λύσεις μπαγκαζιέρας, trailer κλπ. Όχι δεν το πήρα -μόνο- για να κρατάω ασφαλή την οικογένειά μου, το πήρα για να χωράμε άνετα, να μπορώ να κάνω ταξίδι σαν άνθρωπος, να έχω την 4κίνηση γιατί την χρειάζομαι, και να κάνω ΚΑΙ το γούστο μου.
Όλα τα παραπάνω σημαίνουν ότι καλά μας κάνουν και μας γ@#$@#ε με ένα ηλίθιο φορολογικό σύστημα ?
Σε λίγο θα απολογηθούμε γιατί μας αρέσει το παγωτό σοκολάτα...
-
εγω παντως οταν εψαχνα αυτοκινητο το 2008, ήθελα να ειναι 4κινητο (οχι απαραιτητα SUV) και πετρελαιοκινητο.
το μονο που δεν ηταν διλιτρο και πανω ηταν το GrandVitara με 1900 κυβικα, αλλα παρωχημενο κινητηρα κια πολυ υψηλους ρυπους.
Τοτε ηταν και εντονη η φημολογια οτι θα φορολογουνται τα αυτοκινητα βάσει ρύπων... -
Και για να μην νομίσει κανένας ότι είμαι κανένας παρανοϊκός με την ασφάλεια ή τα μεγάλα αυτοκίνητα, ανήκω σε αυτή τη γενιά
http://www.jenny.gr/my-generation/
Απλώς θέλω το καλύτερο για τα δικά μου παιδιά, το οποίο αναγκαστικά σημαίνει συγκεκριμένες επιλογές στο αυτοκίνητό μου, τι να κάνουμε δηλαδή...
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
εγω παντως οταν εψαχνα αυτοκινητο το 2008, ήθελα να ειναι 4κινητο (οχι απαραιτητα SUV) και πετρελαιοκινητο.το μονο που δεν ηταν διλιτρο και πανω ηταν το GrandVitara με 1900 κυβικα, αλλα παρωχημενο κινητηρα κια πολυ υψηλους ρυπους.
Τοτε ηταν και εντονη η φημολογια οτι θα φορολογουνται τα αυτοκινητα βάσει ρύπων...Εγώ όταν είχα αποφασίσει ότι θα πάρω το Α4 και κοίταζα τα του κινητήρα έκανα υπολογισμούς πόσο οικονομικότερος ήταν ο καινούριος τότε 2λιτρος TFSI από τον παλιότερο 1.8 που είχε λιγότερα άλογα και μεγαλύτερη κατανάλωση!
-
Ρε παιδια τι καθεστε και κανετε ,απολογειστε για τις επιλογές σας ? , για όνομα του Θεου ,αυτοί οι Τυχαρπαστοι που μας κυβερνουσαν και κυβερνουν θελουν πολυ ξυλο ,ασε που δεν πετυχαινουν και τους στοχους και μ'αυτα και με τ'αλλα θα καταθεσουν και αλλοι 50-60Κ απο τους 100Κ εναπομειναντες τις πινακιδες και εκει να δεις κλαμαααα οι ηλίθιοι...
-
the greek story
ολοι οι αλλοι ειναι ηλιθιοι
μονο εμεις ειμαστε σωστοι και εξυπνοι -
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Όχι δεν το πήρα -μόνο- για να κρατάω ασφαλή την οικογένειά μου, το πήρα για να χωράμε άνετα, να μπορώ να κάνω ταξίδι σαν άνθρωπος, να έχω την 4κίνηση γιατί την χρειάζομαι, και να κάνω ΚΑΙ το γούστο μου.Όλα τα παραπάνω σημαίνουν ότι καλά μας κάνουν και μας γ@#$@#ε με ένα ηλίθιο φορολογικό σύστημα ?
Εγώ το παραπάνω το δέχομαι και όχι δε θα έπρεπε να σε γαμάει (τόσο) το φορολογικό.
Αυτό που δεν δεχόμουν πριν είναι ότι κάποιος παίρνει πολλά κυβικά μόνο για ασφάλεια και όποιος δεν έχει τη δυνατότητα να πάρει SUV υψηλού κυβισμού δε φροντίζει για την ασφάλεια των παιδιών του. -
Ο χρήστης tpapo έγραψε:
Ρε παιδια τι καθεστε και κανετε ,απολογειστε για τις επιλογές σας ? , για όνομα του Θεου ,αυτοί οι Τυχαρπαστοι που μας κυβερνουσαν και κυβερνουν θελουν πολυ ξυλο ,ασε που δεν πετυχαινουν και τους στοχους και μ'αυτα και με τ'αλλα θα καταθεσουν και αλλοι 50-60Κ απο τους 100Κ εναπομειναντες τις πινακιδες και εκει να δεις κλαμαααα οι ηλίθιοι...Κοίτα προσωπικά δεν απολογούμαι απλά το παραπάνω ποστ μου θύμισε εκείνη την εποχή.
Τώρα σχετικά με τους ηλίθιους κράτα μερικά ποστ από εδώ και τα λέμε σε μερικούς μήνες που δεν θα (ξανα)βγαίνουν τα κουκιά.
Μην χαλάς την ημέρα σου κοίτα πως μπορείς να αποφύγεις τους φόρους από εδώ και πέρα, τρόποι υπάρχουν. -
Είναι φοβερό το πως κάποιος έξω από το χορό μπορεί να παίζει τον μΧ προφήτη.
Πέρα από κόμπλεξ που βγαίνουν στην επιφάνεια, αυτή η νοικοκυροσύνη του μετρημένου πραγματικά δεν παίζεται!
Και πίστεψέ με φίλε infinity, καταλαβαίνω το σκεπτικό σου. Απλά όταν ο άλλος είναι από σκασμένος μέχρι απελπισμένος, χτυπάει 'κάπως'.Είμαι ένας ανεύθυνος τύπος , κάτοχος 2λιτρης C5 που αγοράστηκε 9/2009 προς 22700ε. Ενδιάμεσα έχω γράψει 171 χιλιάδες χιλιόμετρα, οπότε η εμπορική του αξία είναι κάτω από 6000ε (και πάλι πολλά λέω).
Για το συγκεκριμένο (υπέροχο!) αυτοκίνητο πληρώνω ενοίκιο στο Ελ δημόσιο 1100ε/έτος. Αν βάλουμε και τη μεικτή ασφάλεια -που πιστεύω πως τη χρειάζομαι με 50000km/έτος- φτάνουμε κοντά στο 2χίλιαρο. Ή αλλιώς, το 1/3 της αξίας του αυτοκινήτου!
Το παράδειγμα γίνεται ακόμα πιό ενδιαφέρον, αν πιάσουμε το αυτοκίνητο του πατέρα μου. Είναι μία Ε280 W124 που αγοράστηκε το 95 προς 36 εκατομ. δραχμές, τιμή νεόδμητου διαμερίσματος στην Καλαμαριά.
Με την αρνητική εμπορική αξία που έχει σήμερα (πρέπει να πληρώσεις κάποιον για να το αγοράσει), το 2.8 απλά είναι καταδικασμένο να κάθεται χωρίς πινακίδες.
Αλλά η πλάκα είναι πως όσον αφορά τη C5, αισθάνομαι και τυχερός!
Πρώτον γιατί γράφω χιλιόμετρα οπότε γίνεται μιά κάποια απόσβεση φόρων και τεμηρίων. Όχι τίποτα φοβερό, αλλά αισθάνομαι λιγότερο μαλάκας.
Δεύτερο και κυρίώτερο γιατί δεν αγόρασα το 3λιτρο.Όταν είχα βρεθεί στην αντιπροσωπεία να παραγγείλω τη C5, δεν υπήρχε η ΤΗΡ των 1600 κυβικών και τα υδροπνευματικά έβγαιναν από 2000 και πάνω, οπότε ρώτησα πόσο έβγαινε η 3λιτρη.
Το σκεπτικό ήταν πως γράφω πολλά χιλιόμετρα ανά έτος και δεν υπήρχε σημαντική διαφορά σε κατανάλωση μεταξύ 2λιτρου κ 3λιτρου στην Εγνατία οδό, καθώς το τελευταίο ερχόταν 6τάχυτο. Η όποια διαφορά στην τιμή αγοράς (σχεδόν) αντισταθμιζόταν από τα επιπλέον καλούδια που είχε το μεγάλο.
Φυσικά και υπήρχε και ένα ποσοστό “βγάζω γούστα” στην εξίσωση, αφού είναι διαφορετικό να έχεις 143 άλογα κάτω από το καπό και διαφορετικό να έχεις 200κάτι. Αλλά το κοστολόγιο του δίλιτρου ήταν σε επίπεδα Golf 1.4TSI με τον ίδιο εξοπλισμό, ενώ του 3λιτρου αρκετά κάτω από Passat 2.0T με τα ίδια πράγματα επάνω.
Τη γλίτωσα γιατί δεν υπήρχε ετοιμοπαράδωτο, και για κανέναν άλλο λόγο....
Θα το έβλεπα τώρα χωρίς πινακίδες, και θα έριχνα ΧριστοΠαναγιές καθώς κυκλοφορούσα με το C4 1,4 που έχω για 2ο.
-
50Κ χλμ ετησίως; Τι πληρώνεις σε βενζίνες ρε σειρά; Άλλο ένα νεόδμητο στην Καλαμαριά;
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
50Κ χλμ ετησίως; Τι πληρώνεις σε βενζίνες ρε σειρά; Άλλο ένα νεόδμητο στην Καλαμαριά;Καλά δεν είναι και τρομερό νούμερο, εγώ με το 206 πέρσι έγραψα πάνω από 26Κ χλμ με κίνηση αυστηρά εντός Αθηνών και μόνο, λόγω απόστασης σπιτιού-πεθεράς-δουλειάς...και έδινα 380-450 ευρώ το μήνα βενζίνες (τα είδα τώρα που έκανα τη δήλωση)
-
Περιπου 250-280ε/μηνα.
Υγραεριο, 5η, 110 και steady as she goes...
Στάλθηκε από το LG-P700 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
Τέλη κυκλοφορίας