-
Όχι σε όλο το μήκος του.
-
Οι πιλότοι του μοιραίου Boeing 777 της νοτιοκορεάτικης εταιρείας Asiana Airlines, προσπάθησαν να διορθώσουν την πορεία του αεροσκάφους λίγο πριν την προσγείωση και έβαλαν σε λειτουργία το** αυτόματο γκάζι**, ώστε να κρατηθεί το απαιτούμενο επίπεδο ταχύτητας, ανάφερε η επικεφαλής ερευνητής του δυστυχήματος, Ντέμπορα Χέρσμαν του αμερικανικού Εθνικού Συμβουλίου Ασφάλειας των Μεταφορών (NTSB) την Τρίτη.
http://www.protothema.gr/world/article/ ... eing-777-/
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
Οι πιλότοι του μοιραίου Boeing 777 της νοτιοκορεάτικης εταιρείας Asiana Airlines, προσπάθησαν να διορθώσουν την πορεία του αεροσκάφους λίγο πριν την προσγείωση και έβαλαν σε λειτουργία το** αυτόματο γκάζι**, ώστε να κρατηθεί το απαιτούμενο επίπεδο ταχύτητας, ανάφερε η επικεφαλής ερευνητής του δυστυχήματος, Ντέμπορα Χέρσμαν του αμερικανικού Εθνικού Συμβουλίου Ασφάλειας των Μεταφορών (NTSB) την Τρίτη.http://www.protothema.gr/world/article/ ... eing-777-/
ενδιαφερον το τι καταλαβαν οι δημοσιογραφοι απο το press conf του NTSB....
-
Τα σχόλια από κάτω τα σπάνε, πού είναι ο mirage να τους βάλει στον πάγο;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Τα σχόλια από κάτω τα σπάνε, πού είναι ο mirage να τους βάλει στον πάγο;σφιγγει κατι βίδες τώρα... μην τον απασχολεις
-
Έπος
Περι visual approach γενικά οι long haul πιλότοι επιλέγουν την visual προσέγγιση όπου αυτό είναι δυνατό ακριβώς για εξάσκηση επειδή το hand flying ειδικά σε long haul πτήσεις είναι περιορισμένο. -
Μια ωραία και σοβαρή σύνοψη:
http://edition.cnn.com/interactive/2013/07/us/asiana-214/index.html?hpt=hp_c3
Φαίνεται ότι η μία από τις κοπελίτσες όντως χτυπήθηκε από αυτοκίνητο (τρελλή γκαντεμιά ρε γαμώτο )
-
Πάντως οι επιβάτες θα έχουν διηγούνται το πως ειναι να κανείς 360 μοίρες περιστροφικη κίνηση με αεροπλάνο και να βγαίνεις ζωντανός.
Σε ότι αφορά το low and slow, στην οικογένεια έχουμε τρεις χειριστές ΠΑ και είμαστε ένα Πάσχα στο τραπέζι και λέει η γιαγιά θέλω να πω στον γιο και στα εγγόνια να πηγαινουν σιγά και χαμηλά.
Βέβαια μετα έπεσαν κάτι ιστορίες στο τραπέζι με Α7 και phantom -
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... xLg2iRkOdQ
-
-
Δεν θα μπορούσε να συμβεί σε χειρότερη στιγμή για την Boeing αυτό, ακόμα και αν δεν έχει σχέση με το προηγούμενο πρόβλημα.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Φωτιά σε 787 των Ethiopian στο LHRWTF
Εμ, η Ethiopian ήταν από τις πρώτες που έσπευσαν να τα επαναφέρουν...
-
Δεν υποτίθεται ότι όλες είχαν βάλει το κουτί για την μπαταρία ?
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Φωτιά σε 787 των Ethiopian στο LHR
WTF
Εμ, η Ethiopian ήταν από τις πρώτες που έσπευσαν να τα επαναφέρουν...
Και;
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Δεν υποτίθεται ότι όλες είχαν βάλει το κουτί για την μπαταρία ?Ναι, δεν είναι γνωστό αν σχετίζεται η φωτιά με τις μπαταρίες όμως. Η θέση των μπαταριών (κύριες, APU) είναι διαφορετική από το μέρος που φαίνεται να έχει εκδηλωθεί η φωτιά.
(έχω και χθεσινή εμπειρία από φωτιά σε ηλεκτρονικά, ευτυχώς όχι σε αεροπλάνο )
-
Ναι τώρα το είδα, κανα βραχυκύκλωμα στην κουζίνα ? ή μήπως ξέχασαν αναμένη καμιά καφετιέρα ?
Τι στο καλό γίνεται με το Dreamliner και πετάω συχνά με το ρημάδι -
Tα ίδια που γινόταν με το 380. Γενικά υπάρχουν διάφορα θεματάκια που ανακύπτουν, μιλάμε για ένα καινούργιο αεροσκάφος ίσως να είναι περισσότερα απο το κανονικό αλλά δε νομίζω γιατί για παράδειγμα η ΑΝΑ πριν το πρόβλημα με την μπαταρία δήλωνε ενθουσιασμένη με την διαθεσιμότητα του αεροσκάφους. Πιθανώς από βραστήρα η φωτιά. Ίσως να ξέχασε να τους αλλάξει η Boeing γιατί η Ethiopian ήταν απο τις πρώτες που έσπευσε να τα επαναφέρει, not. Και για να συνεχίσω στο θέμα της επαναφοράς αυτή έγινε με βάση την σειρά παράδοσης και οι αλλαγές έγιναν απο την Boeing και όχι απο τις εταιρείες.
-
-
-
Δημοσιογραφία επιπέδου
ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ [#2]