-
Ο χρήστης aggelosf έγραψε:
Καλά, στις δοκιμές της Παρασκευής δεν υπήρξε το ίδιο πρόβλημα;Τότε έβρεχε. Τώρα ανέβηκαν οι θερμοκρασίες και γαμήθηκα (ο Δίας που λένε )...
-
-
Ο χρήστης mikeerfol έγραψε:
Αν είναι δυνατόν...ΕΔΙΤ: Και ο Vettel πρόβλημα;
Τον προλαβε το Safety Car
[/Vettel fanboy mode off]
-
Ξεκινά ξανά.... Η Pirelli να βάλει το χέρι της... Ο Θεός το έκανε ήδη...
-
Ο Kova στο twitter έγραψε κάτι καλό. Ότι ίσως το bottoming των μονοθεσίων ρίχνει στη πίστα κομμάτια από carbon και ίσως γιαυτό σκάνε τα λάστιχα.
Πάντως Χρήστο με μεγαλύτερη πίεση το ελαστικό θα υπερθερμανθεί πιο γρήγορα.
-
...τουλάχιστον, ευτυχώς να λέμε, που η Pirelli δεν παράγει... προφυλακτικά!..
-
Νικο, εχει μικροτερη επιφανεια επαφης!
-
Ο χρήστης liostemi έγραψε:
...τουλάχιστον, ευτυχώς να λέμε, που η Pirelli δεν παράγει... προφυλακτικά!..Μερικα παντως μυριζουν σα να βγηκαν απο το εργοστασιο της Pirelli
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Πάντως Χρήστο με μεγαλύτερη πίεση το ελαστικό θα υπερθερμανθεί πιο γρήγορα.Ίσως στα καρτ ισχύει αυτό που λες αλλά στα μονοθέσια και στα αυτοκίνητα δρόμου δεν ισχύει. Ο επιπλέον αέρα κάνει τον σκελετό πιο άκαμπτο και έτσι θερμαίνεται λιγότερο λόγω μικρότερης παραμόρφωσης. Επίσης ο επιπλέον αέρας (άζωτο σε αυτή την περίπτωση) απορροφάει περισσότερη θερμότητα και ψύχει περισσότερο το λάστιχο.
-
με πείρε μετά το πρώτο διαφημιστικό διάλειμα λίγο ο ύπνος...ξυπνάω στο 15ο γύρο...τρίβω τα μάτια μου...καλα πότε ξανα μπήκε η ιντιανάπολις στο καλενταρι???χορηγος Bigbabol και Piranha kerbs!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
ΥΓ: Πικουλίνο στο Σίλβερστον οδηγείς και δεν σου κάνουν τα Πιρέλλια;
αλλαξε ζαντες που εχεις την μοναδικη 3αρα εξακυλινδρη με σηματα 316 και ασε με εμενα...
-
Βλέπετε κανέναν να αποφεύγει τα κερμπς; Όλοι τάπα πάνε δεξιά αριστερα στην πίστα....
-
ποσοστο αποτυχιας αγωνα...ο αριθμος των uselesss σχολιων εδω μεσα...
O Vettel τα αποφευγει...
-
Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
Βλέπετε κανέναν να αποφεύγει τα κερμπς; Όλοι τάπα πάνε δεξιά αριστερα στην πίστα....Κανονικά την αγωνιστικη πανε
-
Η ΦορσΙντια φευγει
-
Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
Βλέπετε κανέναν να αποφεύγει τα κερμπς; Όλοι τάπα πάνε δεξιά αριστερα στην πίστα....Κολπο ειναι για να διωξουν την Pirelli
-
Ο χρήστης giannis tsaknis έγραψε:
Νικο, εχει μικροτερη επιφανεια επαφης!Εμείς πάντως (και για REALZEUS το σχόλιο) στα σλικ όταν το λάστιχο υπερθερμαίνεται γρήγορα, κατεβάζουμε πιέσεις δεν ανεβάζουμε.
Στα πολύ μαλακά δε, δουλεύουμε με πολύ χαμηλότερες πιέσεις.
Δε ξέρω αν έχουν ομοιότητες ή διαφορές βεβαίως, (ίσως η έλλειψη ανάρτησης κάνει τη διαφορά) απλά το αναφέρω σαν σημείο αναφοράς.
Ίσως ο hannibal μας διαφωτίσει.
-
Με την λίγη φυσική που ξέρω, αυτό που λες Νίκο δεν μπορώ να το κατανοήσω.
-
Καλά, εδώ μπορείς να κατανοήσεις την δυναμική συμπεριφόρά σε μεταβατική κατάσταση ενός MiG-29OVT και ενός F-22A και δε μπορείς να κατανοήσεις τη φυσική μίας λαστιχένιας φούσκας?!
'Άλλο και αυτό πάλι!
(βλέπω αρχίσαν να εξαφανίζονται τα ποστ μου πάλι )
-
2013 - Santander British Grand Prix