Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROËN FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROËN FORUM
    • 1
    • 2
    • 939
    • 940
    • 941
    • 942
    • 943
    • 1094
    • 1095
    • 941 / 1095
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    91
    21891
    271480
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      linker-loader last edited by

      Ο χρήστης Άρης έγραψε:

      Με τα παλιά λάστιχα αν ήθελες να πας λίίίγο πιο γρήγορα ----> υπερστροφές παντού. Ήταν πολύ ευχάριστο .
      Κακή ηχομόνωση.

      Αυτά είναι τα ωραία. Εμένα να δεις πώς γυρίζει τον τελευταίο καιρό. Εφτασε ο καιρός να αλλάξω τα Pirelli P1 μου, τα οποία τα θεωρώ μαλακά και έγραψαν τα χιλιόμετρα που έπρεπε. Θα δούμε ποια εταιρεία θα επιλέξουμε, αλλά σε 195-60-15 αυτή τη φορά. Οι Venise από την Activa κάνουν 'χειλάκι' με τα 185άρια και τις τρως εύκολα.

      Σε ότι αφορά την ηχομόνωση, δεν έχω κανένα θέμα, καθώς είναι σαφώς καλύτερη από αυτοκίνητα ίδιας ηλικίας. Αν κατέβεις, από πιο πρόσφατο όμως, σου κακοφαίνεται. Γενικώς, περισσότερα ακούς παρά νιώθεις. Πρόσφατα χρειάστηκε να μεταφέρω ένα ενυδρείο και να περάσω από πλακόστρωτο δρόμο μήκους 400-500 μέτρων. Εκτός από το ότι πέρασα όπως θα πήγαινα σε άσφαλτο, περισσότερα άκουγα, παρά ένιωθα. Για την ιστορία, δεν ξέφυγε ούτε μια σταγόνα.

      ..και μιας και είδα την ασημί της προηγούμενης σελίδας, ας βάλω και εγώ την αδελφή της

      Προχθές παρέλαβα μπροστινό αριστερό φτερό, καθώς το δικό μου είχε ξεφτίσει και είχε χτύπημα. Αέρας ανανέωσης και είναι η αρχή.

      Από μοντέλο '98, με λασπωτήρα, ασημί τριμ και πορτοκαλί φλασάκι. Εννοείται ότι φλας και τριμ θα πάρουν πόδι και θα μπουν τα δικά μου.

      ..και μετά από λίγο παίδεμα, με optimum, πηλό και SRP.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        fatal last edited by

        Πέννα το χεις το μοτέρι!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          linker-loader last edited by

          Mιας και είπες μοτέρι...έχει ακόμη λίγη βρωμιά, αλλά δε θα μου γλιτώσει ούτε αυτή. 446.000 πάτησε το σκ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            fatal last edited by

            Ο χρήστης linker-loader έγραψε:
            Mιας και είπες μοτέρι...έχει ακόμη λίγη βρωμιά, αλλά δε θα μου γλιτώσει ούτε αυτή. 446.000 πάτησε το σκ.

            Χρησιμοποιείς κανένα ειδικό υγρό ή απλα με νερό το καθαρίζεις, γιατι σκέφτομαι και εγώ να το γυαλίσω

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              linker-loader last edited by

              Τίποτα το ιδιαίτερο. Πέρασμα με vetex ή σφουγγαράκι κουζίνας για τα χοντρά, σκόνες κλπ και στο τέλος, όταν καθάρισαν, ένα ντρεσάρισμα με Carpro Perl σε αναλογία 1:3 (1 μέρος perl - 3 μέρη νερού , αναλογία εξωτερικών πλαστικών) για ενυδάτωση των πλαστικών και σωστή εικόνα (ποιοτική γυαλάδα και όχι αυτή που προσφέρουν τα διάφορα σπρει σιλικόνης).

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dinelos last edited by

                Καλησπέρα,

                Θα αλλάξω τα αμορτισέρ στο c1 μου θα ηθελα να μου πειτε τι προτείνεται να βάλω ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  focusman91 last edited by

                  http://www.autoblog.gr/2013/06/18/apo-1 ... c3-diesel/

                  Ο μαιντανος ξανακυκλοφορει!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    linker-loader last edited by

                    Ωραιότατο. Από τις πιο καλές, τίμιες και στυλάτες προτάσεις στην αγορά. Τυχεροί οι ιδιοκτήτες.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      aris last edited by

                      Ο χρήστης mirage έγραψε:
                      Τι έχει πάθει αυτό; Το έχεις φυσήξει; Αν όχι κάντο

                      Ώπα, σε αυτό δεν έχω απαντήσει. Ο ήχος του μου θυμίζει κακής ποιότητας ανεμιστηράκι που είναι στα τελευταία του. Να το φυσήξω προς τα μέσα; Χμ

                      update: Αλλάχτηκαν λάδια και μπήκαν συνθετικά από απλά. Νομίζω όμως ξαναμπήκε συνεργείο αυτές τις μέρες γιατί ξερνάνε γράσσο τα ημιαξόνια. Δεν ξέρω αν κόπηκαν οι φούσκες, αλλά έχουν κοπεί αν δεν κάνω λάθος 2 φορές από τότε που το πήραμε ( αν και την πρώτη φορά νομίζω είχε γίνει λάθος και μπήκαν μικρότερες από zx). Είναι σημείο που πονάει, ή έχουμε θέμα; Από βδομάδα θα το δω και εγώ, τώρα απ'το τηλέφωνο τα ακούω

                      Επίσης και ο συμπλέκτης σύμφωνα με το μάστορη είναι φθαρμένος. Λιγοστεύουν και άλλο τα πράγματα που δε θα αλλάξουμε, τέλεια

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nonos last edited by

                        Στα ημιαξονια δε πονανε! και εχει να κανει ειτε με λαθος τοποθετηση ειτε με λαθος ανταλλακτικο ισως.. Σε ενα μονο πραγμα πονανε τα xantia..τους κωλογρυλλους στα παραθυρα.. και οχι ολος ο μηχανισμος.. εκεινη η πλαστικη φωλια που συγκρατει το 'κεφαλακι' του συρματοσχοινου που επρεπε να ειναι ειτε μεταλλικη ειτε πολυ πιο ανθεκτικη.. απο ebay αγοραζεις φωλια και ξεμπερδεψες.. τα γατονια στην Ελλαδα χρεωνανε ολο το γρυλλο και μοτερ..
                        Ποσα χιλιομετρα εχει Αρη? συμπλεκτης ο μαμα? στη τιμη που την πηρες μια χαρα ειναι...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          ggeo last edited by

                          Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
                          http://www.autoblog.gr/2013/06/18/apo-11-290-eyrw-to-ananewmeno-citroen-c3-diesel/

                          Ο μαιντανος ξανακυκλοφορει!!

                          Καλησπέρα σε όλους.

                          Ο κινητήρας 1.4 Diesel του C3 έχει μόνον 70 άλογα και 16 κιλά ροπής. Και λέω μόνον γιατί πχ ο 1.1 του χιουντάι ι20 βγάζει 75 άλογα και 18.4 κιλά ροπής. Μήπως τεχνολογικά είναι ξεπερασμένος; Ενδιαφέρομαι για αγορά αλλά αυτά τα στοιχεία με παραξένεψαν. (Συγνώμη εάν έχε ήδη απαντηθεί αλλά 1370 σελίδες είναι πάρα πολλές για να τις διαβάσω)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • vespas
                            vespas last edited by

                            http://www.gocar.gr/go-classic/classic-car/10071,ODHGOYME_Citroen_Xantia.html

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nonos last edited by

                              Ορκιζομαι οτι δε το εχω γραψει εγω το αρθρο..

                              ΔΙΚΑΙΩΣΗ.-

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mirage last edited by

                                To KAYABA or not to KAYABA?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης mirage έγραψε:
                                  To KAYABA or not to KAYABA?

                                  Bilstein!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mirage last edited by

                                    Δεν έχω σκοπό να το κάνω κούτσουρο

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      linker-loader last edited by

                                      Ο χρήστης ggeo έγραψε:

                                      Καλησπέρα σε όλους.

                                      Ο κινητήρας 1.4 Diesel του C3 έχει μόνον 70 άλογα και 16 κιλά ροπής. Και λέω μόνον γιατί πχ ο 1.1 του χιουντάι ι20 βγάζει 75 άλογα και 18.4 κιλά ροπής. Μήπως τεχνολογικά είναι ξεπερασμένος; Ενδιαφέρομαι για αγορά αλλά αυτά τα στοιχεία με παραξένεψαν. (Συγνώμη εάν έχε ήδη απαντηθεί αλλά 1370 σελίδες είναι πάρα πολλές για να τις διαβάσω)

                                      Μη μασάς. Ο 1.4 Hdi και ο 1.6 Hdi είναι από τα πιο πολυφορεμένα μοτέρ, χρόνια τώρα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Επιπλέον, ο 1.1 θα παραμείνει πάντα ένα ράθυμο μοτέρ, καμία σχέση με την γραμμική λειτουργία των Hdi. Ας μη μιλήσουμε για το πουσάρισμα, ώστε να αποδόσει τόσα.
                                      Πληροφοριακά, τα 70 άλογα είναι αρκετά για κάθε είδους μετακινήσεις. Ας μη μιλήσουμε για τα ψηλά 3άρια-ξερά 4άρια που βλέπουν οι κάτοχοι. Στην τελική, υπάρχει και το 1.6, που δεν έχει καμία σχέση σαν αυτοκίνητο με το κάθε i20. Εχω πολλά παραδείγματα ακόμη. Κάνε την έρευνά σου, μάζεψε γνώμες, οδήγησέ τα και κατέληξε.

                                      Στα δικά μου, τώρα. Μπήκε σήμερα η νέα 'κουρτινάτη' εταζέρα στην ξανθιά. Γνήσιο αξεσουάρ, έκατσε κουτί.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dstou last edited by

                                        Ενδιαφέρομαι για αγορά αλλά αυτά τα στοιχεία με παραξένεψαν

                                        Οδήγησέ το και κρίνε, ο καθένας θα λέει το δικό του.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          ggeo last edited by

                                          @linker-loader, @dstou:
                                          Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Στη Θεσσαλονίκη ο Φέσσας θα έχει test drive σε 1 μήνα από σήμερα! Ετσι θα πρέπει να περιμένω για να κάνω test drive όλα τα μοντέλα που με ενδιαφέρουν την ίδια περίοδο. Πάντως συμφωνώ μαζί σας ότι μόνο το test drive σε βοηθά να πάρεις την τελική απόφαση.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            takisb last edited by

                                            Ο χρήστης mirage έγραψε:
                                            Δεν έχω σκοπό να το κάνω κούτσουρο

                                            Καλησπέρα!

                                            Η εμπειρία μου αφορά Bilstein B6 Sport χωρίς χαμήλωμα και με 'μαμά' ελατήρια στο 106 που είχα. ΔΕΝ ήταν κούτσουρο σε καμμία περίπτωση. Το αυτοκινητάκι ήταν απόλαυση και ενώ είχα πρόβλημα μέσης, δεν με ενόχλησε ποτέ.

                                            Β6 για Xsara 16V

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 939
                                            • 940
                                            • 941
                                            • 942
                                            • 943
                                            • 1094
                                            • 1095
                                            • 941 / 1095
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr