Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πανάθλια αυτοκίνητα
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Πανάθλια αυτοκίνητα
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 7 / 10
    Περί αυτοκίνησης
    53
    185
    270
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      trelos last edited by

      ÊáëÜ ìçí ôá ðáñáëÝìå êéüëáò! Ôá áõôïêßíçôá åßíáé Üèëéá áëëÜ ìçí ôïõò âÜæïõìå êáé üëïõò óôï ßäéï ôóïõâÜëé, äåí óõãêñßíåôáé ç 5Üñá ìå ôá Üëëá ôá åêôñþìáôá.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sirbasil last edited by

        Ο χρήστης Monster έγραψε:
        Αυτο το τρελό που είπε ο sirbasil στην πρωτη σελιδα. Καλα είμαστε σοβαρει θάβει ένα αυτοκίνητο που παραγώταν επι 20 χρόνια και ήταν πολυ μπροστά απο την επόχη του.

        Για ποιο λες?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jimmcom last edited by

          Ο χρήστης sirbasil έγραψε:

          Αυτο το τρελό που είπε ο sirbasil στην πρωτη σελιδα. Καλα είμαστε σοβαρει θάβει ένα αυτοκίνητο που παραγώταν επι 20 χρόνια και ήταν πολυ μπροστά απο την επόχη του.

          Για ποιο λες?

          Η για τα Lada η για το Υugo.Δε πιστευω να εννοει τα Dacia(τωρα ποιο ηταν μπροστα απο την εποχη του ουδεν σχολιο) .Συμφωνω μαζι σου για την αθλιοτητα των παραπανω,ειδικα τα Dacia,προσωπικα δεν θα αγοραζα τετοιου ειδος αμαξι με τιποτα,χιλιες φορες μηχανακι.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alfasud last edited by

            Μια και αναφερατε την παθητικη ασφαλεια, το Σααμπ 900 94-97 ειχε μονο 1,5 αστερι στο NCAP!!
            http://www.euroncap.com/content/safety_ ... .php?id1=3
            Ταυτοχρονα η ασφαλιστικη εταιρια της Σουηδιας Folksam, που αναλυει μονη της τα ατυχηματα που συμβαινουν στους δρομους ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΑ ΤΕΣΤ δινει το μεγαλυτερο βαθμο στο ιδιο αυτοκινητο!
            http://www.folksam.se/engelsk/index.htm
            Το οτι σπαει το στηριγμα του καθισματος σε τρακαρισμα απο πισω ειναι μονο πλεονεκτημα γιατι ετσι αποφευγονται και οι τραυματισμοι whiplash!
            Σπυρος

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sirbasil last edited by

              Ο χρήστης jimmcom έγραψε:

              Αυτο το τρελό που είπε ο sirbasil στην πρωτη σελιδα. Καλα είμαστε σοβαρει θάβει ένα αυτοκίνητο που παραγώταν επι 20 χρόνια και ήταν πολυ μπροστά απο την επόχη του.

              Για ποιο λες?

              Η για τα Lada η για το Υugo.Δε πιστευω να εννοει τα Dacia(τωρα ποιο ηταν μπροστα απο την εποχη του ουδεν σχολιο) .Συμφωνω μαζι σου για την αθλιοτητα των παραπανω,ειδικα τα Dacia,προσωπικα δεν θα αγοραζα τετοιου ειδος αμαξι με τιποτα,χιλιες φορες μηχανακι.

              Τι να πεις? Αν εννοεί αυτά και τα εκτιμάει τόσο, τότε τον παραπέμπω στις Yugo Stories στο θέμα των Ανεκδότων...

              Και σε κάθε περίπτωση, πρέπει να καταλάβουν το εξής: το ότι ένα αυτοκίνητο είναι πάνφθηνο και αγοράζεται από ανθρώπους που δεν έχουν παραπάνω λεφτά, δεν αναιρεί την αθλιότητά του. Απλώς, ο αγοραστής δεν έχει παραπάνω λεφτά για καλύτερο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                skullone last edited by

                Τα Renault 12 (που μετά έγινε Dacia), Fiat 124 (αργότερα Lada 'Zhiguli') και 127 (στο δάπεδό του και στα μηχανικά του μέρη χτίστηκε το Yugo) ήταν όντως πολύ μπροστά από την εποχή τους και, αν εξαιρέσουμε την έλλειψη σύγχρονων ανέσεων και την παλαιότητα των κινητήρων, σε θέματα αναρτήσεων στέκουν ακόμη και σήμερα αρκετά καλά. Μάλιστα, το 124 ήταν ένα από τα πρώτα 'λαϊκά' αυτοκίνητα που προσέφεραν δισκόφρενα μπρος-πίσω. Από αυτό μπορεί κανείς εύκολα να κρίνει πόσο σχετικός με το αυτοκίνητο είναι κάποιος που έτσι εύκολα γενικεύει και μιλά για αθλιότητα...

                Δυστυχώς, οι Dacia, Lada και Zastava δεν ξέρανε τι εστί ποιοτικός έλεγχος και η νοοτροπία που επικρατούσε ήταν καθαρά δημοσιοϋπαλληλική. Επιπλέον, τα αυτοκίνητα αυτά πάθανε ό,τι και το MG B (το οποίο κανείς δεν κατηγορεί ως πανάθλιο, αλλά ποτέ δεν ξεχώριζε σε κανέναν τομέα, ενώ οι μεταγενέστερες εκδόσεις του ήταν ένα κακόγουστο ανέκδοτο): Παρήχθησαν για πολύ μεγαλύτερο χρονικό διάστημα απ'όσο έπρεπε.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  giteytis-chronon last edited by

                  Καλησπέρα.
                  Αν και δε συμφωνώ με τον όρο 'πανάθλια', εν τούτοις θα ήθελα να παραθέσω κι εγώ τις απόψεις σύμφωνα με εμπειρίες μου:

                  1)Peugeot rallye κάθε έκδοσης και πάντα σε εργοστασιακή μορφή:
                  100-0χλμ πάνω από 51 μέτρα, ανυπαρξία παθητικής ασφάλειας, κακός εξοπλισμός άνεσης, επικίνδυνη οδική συμπεριφορά για τον άπειρο, εικονικές επιδόσεις απλά και μόνο λόγω μείωσης βάρους (με 3 άτομα απλά...δεν πάει!), κακή εξιοπιστία ακόμα και με λίγα χλμ (είχα ένα 122άρι τέτοιο και ξέρω), μικρή ποικιλία χρωμάτων. Το 106 Gti είναι προτιμότερο αν και με πολλούς συμβιβασμούς.

                  1. Renault Clio ειδικά το φριχτό 1.2 (όνειδος κατ'εμέ να το οδηγείς...) με αναιμικές επιδόσεις, ανυπαρξία πλευρικής στήριξης από καθίσματα αλλά τελικά με καλή τιμή! Κακή οδική συμπεριφορά, κινητήρας απαράδεκτος, κακή ποιότητα κατασκευής!

                  2. Alfa Romeo 145/146 16V με τον Boxer κινητήρα, οι τελευταίες που βγήκαν! Κάκιστη αξιοπιστία κινητήρα και ποιότητα κατασκευής, αναιμικές επιδόσεις και μέτρια συμπεριφορά.

                  Υπόψη, καί τα 3 αυτοκίνητα τα είχα κάποτε στην κατοχή μου!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    skullone last edited by

                    ...με εικασίες και υποθέσεις προσωπικές επιθέσεις?!!![kouk]

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      thymios last edited by

                      Ο χρήστης γητευτής χρόνων έγραψε:
                      Καλησπέρα.
                      Αν και δε συμφωνώ με τον όρο 'πανάθλια', εν τούτοις θα ήθελα να παραθέσω κι εγώ τις απόψεις σύμφωνα με εμπειρίες μου:

                      1)**Peugeot rallye **κάθε έκδοσης και πάντα σε εργοστασιακή μορφή:
                      100-0χλμ πάνω από 51 μέτρα, ανυπαρξία παθητικής ασφάλειας, κακός εξοπλισμός άνεσης, επικίνδυνη οδική συμπεριφορά για τον άπειρο, εικονικές επιδόσεις απλά και μόνο λόγω μείωσης βάρους (με 3 άτομα απλά...δεν πάει!), κακή εξιοπιστία ακόμα και με λίγα χλμ (είχα ένα 122άρι τέτοιο και ξέρω), μικρή ποικιλία χρωμάτων. Το 106 Gti είναι προτιμότερο αν και με πολλούς συμβιβασμούς.
                      2) Renault Clio ειδικά το φριχτό 1.2 (όνειδος κατ'εμέ να το οδηγείς...) με αναιμικές επιδόσεις, ανυπαρξία πλευρικής στήριξης από καθίσματα αλλά τελικά με καλή τιμή! Κακή οδική συμπεριφορά, κινητήρας απαράδεκτος, κακή ποιότητα κατασκευής!

                      1. Alfa Romeo 145/146 16V με τον Boxer κινητήρα, οι τελευταίες που βγήκαν! Κάκιστη αξιοπιστία κινητήρα και ποιότητα κατασκευής, αναιμικές επιδόσεις και μέτρια συμπεριφορά.

                      Υπόψη, καί τα 3 αυτοκίνητα τα είχα κάποτε στην κατοχή μου!

                      1. Η μόνη διαφορά των δύο αυτοκινήτων είναι στο μεταλλικό χρώμα!!!Αυτό κάνει ένα αυτοκίνητο καλύτερο;51 μέτρα το 100-0;μετρημένο;πως;Σε ποιά άσφαλτο και με τι όργανα;Ο άπειρος δεν παίρνει ραλλύ-τι να το κάνει;παίρνει το 106 1.1 ή το σαξο vts 1.4για να μοιάζει με το 16βάλβιδο...

                      2. Ποιό Κλιό εννοείς και με ποιό κινητήρα 1.2;Αυτό που κυκλοφορεί τώρα;μπορείς να μου δείξει κάποιο πολύ καλύτερο 1.2;Σε αυτά τα κυβικά τι περιμένεις;Αν θες ποιότητα πάρε Σμαρτ Φορφορ και πλήρωσέ το.

                      3)Αναιμικές οι 145;Εγώ γιατί τις θυμάμαι γρήγορες για τα κυβικά τους;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης γητευτής χρόνων έγραψε:
                        .........
                        3) Alfa Romeo 145/146 16V με τον Boxer κινητήρα, οι τελευταίες που βγήκαν! Κάκιστη αξιοπιστία κινητήρα και ποιότητα κατασκευής, αναιμικές επιδόσεις και μέτρια συμπεριφορά.

                        Υπόψη, καί τα 3 αυτοκίνητα τα είχα κάποτε στην κατοχή μου!

                        Οι 145/146 με μποξερ ηταν οι πρωτες που βγηκαν και οχι οι τελευταιες.
                        Καπου τα εχεις μπερδεψει.

                        Ενα λαθος που κανουμε ολοι ειναι οτι κρινουμε με σημερινα κριτηρια αυτοκινητα 20 και 30 χρονων.Πρεπει να σκεφτομαστε την εποχη που κυκλοφορησε καθε μοντελο και τον τοτε ανταγωνισμο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spiros last edited by

                          Ο χρήστης skullone έγραψε:
                          edit [kouk]

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            johnch last edited by

                            Ο χρήστης γητευτής χρόνων έγραψε:
                            Καλησπέρα.
                            Αν και δε συμφωνώ με τον όρο 'πανάθλια', εν τούτοις θα ήθελα να παραθέσω κι εγώ τις απόψεις σύμφωνα με εμπειρίες μου:

                            1)Peugeot rallye κάθε έκδοσης και πάντα σε εργοστασιακή μορφή:
                            100-0χλμ πάνω από 51 μέτρα, ανυπαρξία παθητικής ασφάλειας, κακός εξοπλισμός άνεσης, επικίνδυνη οδική συμπεριφορά για τον άπειρο, εικονικές επιδόσεις απλά και μόνο λόγω μείωσης βάρους (με 3 άτομα απλά...δεν πάει!), κακή εξιοπιστία ακόμα και με λίγα χλμ (είχα ένα 122άρι τέτοιο και ξέρω), μικρή ποικιλία χρωμάτων. Το 106 Gti είναι προτιμότερο αν και με πολλούς συμβιβασμούς.

                            1. Renault Clio ειδικά το φριχτό 1.2 (όνειδος κατ'εμέ να το οδηγείς...) με αναιμικές επιδόσεις, ανυπαρξία πλευρικής στήριξης από καθίσματα αλλά τελικά με καλή τιμή! Κακή οδική συμπεριφορά, κινητήρας απαράδεκτος, κακή ποιότητα κατασκευής!

                            2. Alfa Romeo 145/146 16V με τον Boxer κινητήρα, οι τελευταίες που βγήκαν! Κάκιστη αξιοπιστία κινητήρα και ποιότητα κατασκευής, αναιμικές επιδόσεις και μέτρια συμπεριφορά.

                            Υπόψη, καί τα 3 αυτοκίνητα τα είχα κάποτε στην κατοχή μου!

                            Για το 3ο δεν εκφέρω γνώμη(δεν το έχω οδηγήσει) ούτε καν για το 1 παρότι διαφωνώ .Αυτά που γράφεις όμως για το 2ο μου φαίνονται γελοία.Πολλά έχω ακούσει για clio αλλά για κακή οδική συμπεριφορά ποτέ!Ούτε για το 1 ούτε για το 2.Ανυπαρξία πλευρικής στήριξης:Να σου πω την αλήθεια δεν έχω δεί και πολλά αυτοκίνητα μέχρι 1200(μην πω και ΑΡΚΕΤΑ παραπάνω)που να είναι καλά σε αυτόν τον τομέα.Για τον κινητήρα αν μιλάς για το clio2 1.2 8ν ναί ήτάν πολύ αργό όλα τα υπόλοιπα όμως είναι αξιοπρεπέστατα
                            Φιλικά

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              taurus last edited by

                              Ο χρήστης γητευτής χρόνων έγραψε:
                              1)Peugeot rallye κάθε έκδοσης και πάντα σε εργοστασιακή μορφή:
                              100-0χλμ πάνω από 51 μέτρα, ανυπαρξία παθητικής ασφάλειας, κακός εξοπλισμός άνεσης, επικίνδυνη οδική συμπεριφορά για τον άπειρο, εικονικές επιδόσεις απλά και μόνο λόγω μείωσης βάρους (με 3 άτομα απλά...δεν πάει!), κακή εξιοπιστία ακόμα και με λίγα χλμ (είχα ένα 122άρι τέτοιο και ξέρω), μικρή ποικιλία χρωμάτων. Το 106 Gti είναι προτιμότερο αν και με πολλούς συμβιβασμούς.

                              That means war...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                krusenstern last edited by

                                Ο χρήστης taurus έγραψε:
                                That means war...

                                that was the point

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lkar last edited by

                                  Μήπως δεν υπάρχουν άθλια αυτοκίνητα, αλλά άθλιοι οδηγοί;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    thymios last edited by

                                    Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                    Μήπως δεν υπάρχουν άθλια αυτοκίνητα, αλλά άθλιοι οδηγοί;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nass last edited by

                                      Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                      That means war...

                                      that was the point

                                      Παιδιά, έχω την υποψία πως ο παραπάνω κύριος είναι γνωστό troll που μας ξαναθυμήθηκε μετά από καιρό που είχαμε την ησυχία μας από τα καραγκιοζιλίκια του. Στην περίπτωση αυτή η καλύτερη απάντηση είναι η σιωπή απέναντι στα γραφόμενά του

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dap last edited by

                                        Ο χρήστης sirbasil έγραψε:

                                        Και σε κάθε περίπτωση, πρέπει να καταλάβουν το εξής: το ότι ένα αυτοκίνητο είναι πάνφθηνο και αγοράζεται από ανθρώπους που δεν έχουν παραπάνω λεφτά, δεν αναιρεί την αθλιότητά του. Απλώς, ο αγοραστής δεν έχει παραπάνω λεφτά για καλύτερο.

                                        Και κατι ακομα.Με ποσα χρηματα αποτιμα τη ζωη τη δικια του και αυτων που προκειται να μεταφερει με το αυτοκινητο που θελει να αγορασει.Προτιμω να μεινω για παντα με την ιδια επιπλωση στο σπιτι παρα να συμβιβαστω με ενα φτηνο αλλα αποδεδειγμενα κακο αυτοκινητο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vitoribo last edited by

                                          Ο χρήστης nass έγραψε:

                                          That means war...

                                          that was the point

                                          Παιδιά, έχω την υποψία πως ο παραπάνω κύριος είναι γνωστό troll που μας ξαναθυμήθηκε μετά από καιρό που είχαμε την ησυχία μας από τα καραγκιοζιλίκια του. Στην περίπτωση αυτή η καλύτερη απάντηση είναι η σιωπή απέναντι στα γραφόμενά του

                                          Ερώτηση νέοπα:με 4 μόνο δημοσιεύσεις έχει σπείρει τέτοια διχόνοια ο γητευτής ή πόσταρε με άλλο όνομα? Πολύ εμπάθεια βλέπω

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            manosk last edited by

                                            Ε, ναι. Δυστυχώς το 106 ήταν μικρό, χαμηλό, όχι άνετο, γρήγορος κουβάς και κάπως δυσκολοδήγητο και απόλυτο. Γι'αυτό άλλωστε το αγόραζαν τόσοι (και το αγοράζουν ακόμα, αν το βρουν σε αξιοπρεπή κατάσταση).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 7 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr