-
Φιλος μου ειναι σε αναζητηση του συγκεκριμενου μοντελου κυριως λογω χαμηλου κοστους κτησης κ συντηρησης οσο και 'καλου'ονοματος στην αγορα.
Τι γνωμη εχετε για το αυτοκινητο,τι να προσεξει,προβληματα που τυχον ειχε βγαλειΤο μπατζετ του παιδιου περιοριζεται αυστηρα στα 1500-1600 ευρω κ κανα πεντακοσαρικο για μεταβιβασεις,ασφαλειες γενικο συμαζεμα κλπ
-
Φιλος μου ειναι σε αναζητηση του συγκεκριμενου μοντελου κυριως λογω χαμηλου κοστους κτησης κ συντηρησης οσο και 'καλου'ονοματος στην αγορα.
Τι γνωμη εχετε για το αυτοκινητο,τι να προσεξει,προβληματα που τυχον ειχε βγαλειΤο μπατζετ του παιδιου περιοριζεται αυστηρα στα 1500-1600 ευρω κ κανα πεντακοσαρικο για μεταβιβασεις,ασφαλειες γενικο συμαζεμα κλπ
-
Παλιό το νήμα, αλλά θα ήθελα να γράψω τη γνώμη μου, για μελλοντικό ενδιαφερόμενο.
Η συζήτηση - κριτική του συγκεκριμένου μοντέλου, περνά μέσα από τις εμπειρίες των διαφόρων ιδιοκτητών του. Κάτι το οποίο εν γένει δεν είναι διαχειρίσιμο ποσοτικά και ποιοτικά είναι η χρήση η οποία γίνεται από καθέναν εκ των ιδιοκτητών.Η δική μου σχέση με το Punto Sporting, θυμίζει μερικές ερωτικές σχέσεις, που ενώ η μοιχεία, η βία και η ένταση διαδέχονται η μια την άλλη, για κάποιον - ίσως αδιευκρίνιστο - λόγο, το ζευγάρι συνεχίζει να είναι μαζί.
Από μια μικρή, δική μου, σχετική έρευνα, παίζει να βρίσκομαι στο Top 10 παγκοσμίως, ως προς τις βλάβες οχήματος και δεν είναι καθόλου υπερβολή. Τα γράφω εν τάχει:
Αλλαγή ηλεκτρικού μοτέρ τιμονιού, αλλαγή κολόνας, αλλαγή σασμάν δύο φορές, αλλαγή φλάντζας δύο φορές, κολλημένος θερμοστάτης, αμέτρητες διαρροές βαλβολίνης, αλλαγή εμβόλου συμπλέκτη, αλλαγή του σετ συμπλέκτη, αλλαγή πίνακα οργάνων, αλλαγή γρύλων παραθύρων, σπασμένη ντίζα κιβωτίου, αλλαγή κοντέρ, αλλαγή εξάτμισης μετά καταλύτη, αλλαγή ψυγείου ψύξης κινητήρα λόγω υπερβολικής σκουριάς, τρύπες σε σωληνάκια του κυκλώματος ψύξης, αμέτρητα βραχυκυκλώματα σε εμπρός και πίσω φανάρια, χαλασμένο air-condition (διαρροή του φρέον) που δεν επιδιόρθωσα ποτέ για προφανείς λόγους και πολλά ακόμη προβλήματα που έχω ξεχάσει και βαριέμαι να θυμάμαι...
Το κόστος αγοράς ήταν 3.500 ευρώ και σε αυτά προσθέτουμε τουλάχιστον άλλα τόσα για τις ανωτέρω βλάβες.
Το γνωρίζω ότι ελάχιστοι θα πιστέψουν ότι οδηγώ φυσιολογικά, αλλά σας διαβεβαιώ γι` αυτό.
Το αυτοκίνητο αγοράστηκε με 80.000 χιλιόμετρα. Κυριολεκτικά ένα κουκλί, εντός και εκτός. Τίποτε δεν προμήνυε το επερχόμενο μπλέξιμο, το οποίο ξεκίνησε ελάχιστες ημέρες μετά την αγορά, με την ηλεκτρική υποβοήθηση να ενταφιάζεται.
Το γιατί δεν το πούλησα όλα αυτά τα χρόνια, εξηγείται κάπως.
Κάθε του βλάβη, κόστιζε το πολύ 400 ευρώ. Δεν μπορούσα προφανώς να το πουλήσω χωρίς σασμάν ή χωρίς παραφλού! Συνεπώς έπρεπε να επισκευαστεί. Κάθε φορά όμως, ήλπιζα ότι θα είναι η τελευταία...
Σήμερα, το 90% του αυτοκινήτου, έχει αλλαχθεί. Είμαι ακριβώς 7 μήνες χωρίς συνεργείο και αισθάνομαι σαν την πρώτη νύχτα μιας παρθένας. Αναρωτιέμαι τι θα μπορούσε στα επόμενα χρόνια να εμφανίσει! Ίσως εγκέφαλο!Κάποιες από τις παραπάνω βλάβες οφείλονται στην οδηγική χρήση και άλλες στην ποιότητα των εξαρτημάτων.
Για την ηλεκτρική υποβοήθηση και την κολόνα, δεν νομίζω πως ευθύνεται κάποιος πλήν της ...δωδεκαετίας. Ωστόσο, αφαιρώντας το παλαιό μοτέρ, διαπιστώσαμε ότι είχε αλλαχθεί ξανά!
Το πρώτο σασμάν αλλάχθηκε περίπου 1.000 χιλιόμετρα μετά την αγορά του, όπως και το σετ συμπλέκτη και η ντίζα του κιβωτίου. Το σετ συμπλέκτη ήταν ήδη 'πειραγμένο' και το έκαψα μόνος μου αποτελειώνοντάς το.
Η σκουριά στο κύκλωμα ψύξης, θύμιζε λιωμένη σοκολάτα. Κάποιος εκ των προηγουμένων δυο ιδιοκτητών, μάλλον έβαζε νεράκι του θεού για ...οικονομία.
Στο πρώτο σασμάν πέθανε το διαφορικό, στο δεύτερο ο στρόφαλος. Η πρώτη φλάντζα άρπαξε από διαρροή παραφλού και η δεύτερη από τον κολλημένο θερμοστάτη. Ο θερμοστάτης παίζει να μην είχε αλλαχθεί ποτέ... Τουλάχιστον εγώ, που πρίν αγοράσω το αυτοκίνητο δεν γνώριζα ούτε πώς παίρνει μπρος, νόμιζα οτι service σημαίνει μόνο λάδια, μπουζί και ιμάντας εκκεντροφόρου. Έτσι τουλάχιστον μου έγραφαν στο μπλοκάκι τα συνεργεία...Η γνώμη μου λοιπόν είναι ότι πρέπει να αγοράζουμε μεταχειρισμένο, μόνο από ανθρώπους που γνωρίζουμε το πώς συμπεριφέρονται στο αυτοκίνητο όλα αυτά τα χρόνια. Διαφορετικά πρόκειται για λαχείο. Κάνεις το σταυρό σου και ξεκινάς...
Σημείωση: Έχει 165.00km. Tα μισά εξ` αυτών από εμένα, σε 4 χρόνια. Μάλλον έπαιξε και αυτό το ρόλο του, η πολύ συχνή χρήση.
Τουλάχιστον σκέφτομαι ότι με τόσες αλλαγές θα μπορούσε να πωληθεί ως καινούριο... αλλά κανείς δεν το δέχεται.
-
Ολα ξεκινανε απ το οτι αγορασες ενα κακομεταχειρισμενο και κακοπροσεγμενο Punto πιθανον με γυρισμενα χιλιομετρα...
-
Αυτό θέλω να πιστεύω... Διότι πραγματικά νομίζω ότι στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης, ξεπερνά τα Yaris, Matiz, Swift, Corsa και λοιπά, στην οδηγική αίσθηση. Τουλάχιστον αυτό έχω αποκομίσει. Πολύ καλός έλεγχος και γενικό στήσιμο. Ποιά η γνώμη σας;
Υ.Γ. Υπάρχει μέθοδος για την ανάγνωση των πραγματικών χιλιομέτρων ή ρωτάω μπούρδες;
-
Yποθέτω ότι το πήρες από μάντρα.
Ναι μπορείς να δεις τα χιλιόμετρα αν το συνδέσεις σε υπολογιστή που έχουν στις αντιπροσωπείες. -
εχω ενα φιατ με τον κινητηρα 1.8 σαν του ΠΟΥΝΤΟ HGT 1999...το πηρα μεταχ περυσι...εγραφε 56000 χλμ αλλα μου φαινεται οτι ειχε 156000 διοτι ο μετρητης χλμ δεν δουλευε (το εκρινα απο εσωτερικη φυσικη φθορα).
Του εκανα ενα βαρβατο σερβις (ολα μεσα) αμεσως, και οτι εξαρτημα ειναι εργοστασιακο παει ρολοι και νο προμπλεμο. Οτι καγκουργιες ειχε κανει ο προηγουμενος, εκτος προδιαγραφων, σιγα σιγα τα μαζευω....και το παω να γινει μαμαΤο παρακολουθω καθε 15 μερες
Ηταν ευχαριστη εκπληξη το φιατακι για μενα συμφωνα με αυτα που ειχα ακουσει....
Χθες μιλαγα με εναν γνωστο, εδωσε το ΠΑΝΤΑ του και ξαναπηρε παντα και δεν το αλλαζει με τιποτα...(μονο με πιο καινουργιο παντα οταν ερθει η ωρα, λεει)
Τα ιδια λεει και η κουμπαρα μου για το ΠΑΝΤΑ της...ακομη και ταξειδακια με τα 2 παιδια τους 13 ετων-(διδυμα) κανουν.
-
Για ακομα μια φορα επιβεβαιωνεται οτι η φαινομενικα αριστη εσωτερικη και εξωτερικη κατασταση και η λογικα ''υψηλη'' τιμη αγορας λογω αυτης της ''καταστασης'' δεν σημαινει και αριστο λειτουργικα αυτοκινητο που εκει ακριβως εχει σημασια
Και ιδου τα αποτελεσματαΚαλα κανω λοιπον εγω οταν ψαχνω μτχ και επιλεγω το φθηνοτερο...τις περισσοτερες φορες ο θησαυρος βγαινει ανθρακας...τουλαχιστον να μην το χεις πληρωσει και για θησαυρο. Και φυσικα ειναι και τυχη απο κει και περα
-
και εγω διαβαζοντας την εμπειρια του φιλου Unleaded, σκεφτηκα οτι προκειται για ψευτικα χιλιομετρα...
ειναι και 3ο χερι πλεον το αμαξι! για σκεψου οι 2 προηγουμενοι τι θα μπορουσαν αν του εχουν κανει...
παιζουν πολλα ρολο!
και ειναι δυσκολο να βγαλεις συμπερασματα με ενα μεταχειρισμενο! διοτι ποτε δεν ξερεις τι μπορει να εχει κανει ο προηγουμενος, εκτος αν ειναι γειτονας/φιλος/συγγενης... -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
θεμα με τα εργασιακα ειχε προκυψει πριν καμια 10αρια χρονια στην goodyear USA οπου ειχαν παραδεχτει σχετικα προσφατα οτι εξαιτιας της κοντρας τους με την διοικηση,οι εργαζομενοι δεν εδιναν την δεουσα προσοχη κατα την διαρκεια της εργασιας τους και δεν εφαρμοζονταν οι προβλεπομενοι ελεγχοι!!!Μπράβος τους Και η ασφάλεια των οδηγών πήγαινε βόλτα με το λάστιχο
Fiat Punto 1.2 μοντ 2000,γνωμες για μεταχειρισμενο