-
Καλυτερη?????ΜΑ δεν εχει σπασει φετος ποσο καλυτερη να γινει...ΣΙγουρα θελει ιπποδυναμη αλλα απο αξιοιπιστια καλα παει..
-
Ναι αλλά όσο δυναμώνουν τα μοτέρ τόσο περισσότερη προσοχή θέλει...
-
Η Renault ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ έναν πανίσχυρο κινητήρα και σύμφωνα με τον σχεδιασμό της δεν θα τον αποκτήσει ποτέ!
Όσοι έχουμε παρακολουθήσει την εξέλιξη των μονοθεσίων της εδώ και 3 χρόνια, και πολύ περισσότερο το χειμώνα που πέρασε, γνωρίζουμε ποιοι ήταν οι στόχοι της ομάδας, όσον αφορά το μηχανολογικό κομμάτι: Η απόλυτη συνεργασία των τμημάτων του Viry (τμήμα κινητήρα) και του Enstone (τμήμα σασί), με σκοπό την κατασκευή ενός κινητήρα που θα συνεργάζεται ΑΨΟΓΑ με τις δεδομένες προδιαγραφές που ήδη είχαν αποφασίσει για το σασί του μονοθεσίου. Και σε καμία περίπτωση το αντίθετο, που λίγο πολύ κάνουν οι περισσότερες ομάδες (δηλ. η δημιουργία ενός ικανού σασί γύρω από έναν ισχυρό κινητήρα).Αυτό είχαν επιδιώξει από τις αρχές του 2002, που ξανάγινε η Renault μια ενιαία ομάδα και αυτό ήταν που τους οδήγησε σε αλλαγή στρατηγικής όσον αφορά τις μοίρες του κινητήρα και όχι η αλλαγή στους κανονισμούς για έναν κινητήρα ανά τριήμερο αγώνα. Βλέπετε ο 111 μοιρών, αν και αποτελούσε μια πολύ καλή βάση για να στηθεί πάνω του ένα σασί, ήταν πολύ δύστροπος και απαιτούσε πολύ μεγάλη πολυπλοκότητα προκειμένου να αντιμετωπίζει τους έντονους κραδασμούς που παρήγαγε. Η αξιοπιστία είχε (σχεδόν) επέλθει το 2003, αλλά όχι και η απόλυτη συνοχή του με το υπόλοιπο μονοθέσιο.
Έτσι ήταν από τις λίγες ομάδες που δημιούργησαν έναν ολοκαίνουριο κινητήρα, απλό και αξιόπιστο, σύμφωνα πάντα με τις απαιτήσεις του σασί. Και έτσι δημιουργήθηκε ένα τέτοιο μονοθέσιο, πραγματικά άξιο θαυμασμού!! Αρχικά οι οδηγοί παραπονιόνταν για περίεργη αίσθηση, μα αυτό ήταν φυσικό λόγω του επανασχεδιασμένου πίσω μέρους. Τώρα που έχουν κατανοήσει τη συμπεριφορά του, αρχίζουν να γράφουν σπουδαίους χρόνους.Ο στόχος αυτός της άψογης συνεργασίας σασί και κινητήρα έχει επιτευχθεί, σύμφωνα με τον Briatore, και αυτό που τους μένει είναι να βελτιώνουν κάθε φορά τα επιμέρους στοιχεία, χωρίς να αλλοιώνεται ο χαρακτήρας του μονοθεσίου. Και απόδειξη αυτού είναι το γεγονός ότι τα μονοθέσια της Renault δεν υστερούν πουθενά, ούτε σε γρήγορες στροφές, ούτε σε πολύ αργές, έχουν πολύ καλό και σταθερό φρενάρισμα, πολύ καλή μηχανική πρόσφυση (κι αυτό τους οδήγησε στην άνετη νίκη στο Μονακό και ένα παραλίγο 1-2), χαμηλή κατανάλωση και ΑΨΟΓΗ συμπεριφορά στα ελαστικά τους. Τι άλλο να ζητήσουν? Πανίσχυρο κινητήρα? Θα χάσουν όλα τα παραπάνω για να κερδίσουν τι? 2 θέσεις παραπάνω στη Μόντσα...
Ο στρατηγικός σχεδιασμός τους το 2002 ήταν στον 5ο χρόνο πλήρους εμπλοκής τους να διεκδικήσουν το πρωτάθλημα κατασκευαστών. Βρισκόμαστε μόλις στον 3ο χρόνο τους και ήδη από τον 2ο έχουν αρχίσει να νικούν και να καταλαμβάνουν συχνές θέσεις στο βάθρο. Είναι κανείς που αμφιβάλλει αν θα τα καταφέρουν?
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Τώρα που έχουν κατανοήσει τη συμπεριφορά του, αρχίζουν να γράφουν σπουδαίους χρόνους.Δεν ηταν μονο θεμα πιλοτων. Και οι μηχανικοι επαιξαν τον ρολο τους γιατι στο τελευταιο τεστ πριν το Μονακο παρουσιασαν ενα ολοκαινουργιο μπροστινο φτερο που ελυσε αρκετα απο τα προβληματα συμπεριφορας
-
Ασφαλώς! Όταν έλεγα 'Τώρα έχουν κατανοήσει τη συμπεριφορά του' εννοούσα η ομάδα ολόκληρη. Πέρσι η R23 ήταν ένα από τα πιο εύκολα ρυθμίσιμα μονοθέσια, κάτι που δεν επαναλήφθηκε εξαρχής (για τους γνωστούς λόγους) στην R24. Τώρα όμως όλα δείχνουν να βρίσκουν το δρόμο τους. Δεν έχει άδικο ο JT, που με κάθε ευκαιρία λέει ότι στη Renault έχουν τους καλύτερους μηχανικούς στο grid. Και εγώ τον πιστεύω. Απόδειξη αυτού η δυναμική του μονοθεσίου, η αξιοπιστία του, αλλά και η ευελιξία στα όποια (μικρο)προβλήματα παρουσιάζονται, στοιχεία που μόνο η Ferrari ακόμα διαθέτει.
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Ασφαλώς! Όταν έλεγα 'Τώρα έχουν κατανοήσει τη συμπεριφορά του' εννοούσα η ομάδα ολόκληρη. Πέρσι η R23 ήταν ένα από τα πιο εύκολα ρυθμίσιμα μονοθέσια, κάτι που δεν επαναλήφθηκε εξαρχής (για τους γνωστούς λόγους) στην R24. Τώρα όμως όλα δείχνουν να βρίσκουν το δρόμο τους. Δεν έχει άδικο ο JT, που με κάθε ευκαιρία λέει ότι στη Renault έχουν τους καλύτερους μηχανικούς στο grid. Και εγώ τον πιστεύω. Απόδειξη αυτού η δυναμική του μονοθεσίου, η αξιοπιστία του, αλλά και η ευελιξία στα όποια (μικρο)προβλήματα παρουσιάζονται, στοιχεία που μόνο η Ferrari ακόμα διαθέτει.Συμφωνώ μαζί σου.
Τώρα σχετικά με το προηγούμενο Post σου
Δεν είναι ανάγκη να έχει πανίσχυρο κινητήρα για του λόγους που ανέφερες. Λίγο παραπάνω δύναμη χρειάζονται. Δεν έιδες την βελτίωση που είχαν με την αναβαθμισμένη έκδοση του κινητήρας τους; -
Η RENAULT ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΠΟΡΙΑ ΑΝΟΔΙΚΗ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΒΙΑΣΤΙΚΗ
ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ
FERRARI ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΔΩΣΕΙ ΤΟ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ ΤΗΣ
ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΕΣ.ΠΧ MERCEDES .BAR HONDA .BMW
Κ.Τ.Λ : -
Εγώ έχω παρατηρήσει ότι πατάνε και ανεβαίνουν σταθερα.Χωρίς βιασύνες προσπαθούν να λύσουν τα πρόβλήματα ένα ένα.Αρχικός στόχος ήταν η αξιοπιστία.Κύριος σκοπός νομίζω να είναι στην τριάδα για κατασκευαστές και με βάση τον κανονισμό για ένα κινητήρα το πρώτο πράγμα που έπρεπε να κάνουν είναι να μην χαλάει το μονοθέσιο.Ως εδώ καλα τα πάνε με πολύ καλές στατιστικές.Δευτερος στόχος η καλή αεροδυναμική και το κρατημα στο δρόμο μετά από την αύξηση του κέντρου βάρους απο τις 78 μοίρες του κινητήρα.Και εδώ πολύ καλά θα έλεγα.Τώρα μακάρι να προχωρήσουν κι αλλο...
-
Ξαναζωντανεύω αυτό το post που είχα ανοίξει εγώ, αφού νομίζω ότι δικαιούμαστε όλοι εμείς οι 'ρομβάκηδες' να γιορτάσουμε την μεγάλη εμφάνιση των μονοθεσίων της αγαπημένης μας RENAULT.
Ελπίζω ότι συχνά-πυκνά φέτος θα το γιορτάζουμε!
VIVE LE SPORT -
Ξύπνησαν πάλι όλοι οι προπαγανδηστές.
-
Ο χρήστης FireBro έγραψε:
Ξύπνησαν πάλι όλοι οι προπαγανδηστές.Δεν τίθεται θέμα προπαγάνδας. Να χαρούμε θέλουμε γιατί ειδικά πέρυσι ακούσαμε πολλά.Εξάλου μια αλλαγή είναι ωραία και από αποψης συναγωνισμού.Αρκεί στο τέλος να νικάει η RENAULT
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Αρκεί στο τέλος να νικάει η RENAULTΕτσι, ετσι!!
-
renault f1 team
renaultSport
(και οτι αλλο εχει η Renault)και τα μυαλα ετα καγκελα
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Ελπίζω ότι συχνά-πυκνά φέτος θα το γιορτάζουμε!
VIVE LE SPORTΚάθε 2η βδομάδα...
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Κάθε 2η βδομάδα...Δηλαδή στους back to back αγώνες θα χάνετε;
-
Πιστοί στο ραντεβού που δώσαμε, ξανά εδώ για μία ακόμη νίκη της RENAULT! Ελπίζω να βαρεθούμε να το πανηγυρίζουμε φέτος!
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Πιστοί στο ραντεβού που δώσαμε, ξανά εδώ για μία ακόμη νίκη της RENAULT! Ελπίζω να βαρεθούμε να το πανηγυρίζουμε φέτος!Οσες νικες και να παρει η Renault εγω δεν θα βαρεθω ποτε,γιατι περιμενα πως και πως αυτη τη στιγμη οπου η αγαπημενη μας ομαδα Renault θα κυριαρχει !!!
Το πρωταθλημα φετος ξεκινησε παρα πολυ καλα και ελπιζω να μην παρουν αλλο ρισκο για του χρονου για καμια αλλη αλλαγη, ΓΙΑΤΙ ΦΕΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ-ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ.....RENAULT F1 TEAM
-
Είπαμε... κάθε 2η βδομάδα!
Στις ενδιάμεσες μπορούν να νικούν και οι υπόλοιποι... στις δοκιμές
(άντε και στα συνεχόμενα GP, δεν χάλασε ο κόσμος!) -
Πιστοί στο ραντεβού... είπαμε... η υπόσχεση, υπόσχεση!
Μπράβο Renault (και σε σένα JT )! -
Να δω τώρα τι θα κάνετε οι της Renault που έχει ξανα GP σε 3 βδομάδες.. Πάει το σερί σας..
RENAULT -VIVE LE SPORT