Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 589
    • 590
    • 591
    • 592
    • 593
    • 731
    • 732
    • 591 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    132138
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      ilias-a last edited by

      Ο χρήστης gakost έγραψε:

      Ο θόρυβος να ειναι το τελευταίο που θα έπρεπε να σε απασχολεί. Τα μπεκ τυπου βενζίνης ( injection ) κάνουν σαφώς μικρότερο θόρυβο, σχεδόν καθόλου.

      και τα απλά μπεκ αν τοποθετηθούν σωστά δεν ακούγονται καθόλου.

      υπαρχουν μπεκ που κανουν αρκετο θορυβο και υπαρχουν μπεκ που κανουν αρκετα λιγοτερο θορυβο.
      τα θορυβωδη οπως και οπου και να τα βαλεις ακουγονται, το μονο που μπορεις να κανεις σε αυτη την περιπτωση να προσεξεις την στηριξη τους ετσι ωστε να μην δημιουργουν το φαινομενο του ηχειου (τα μερη στηριξης) και πολλαπλασιαζουν τον ηχο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        theo-pantermarakhs last edited by

        Με κλειστό το καπο δεν ακούγεται τιποτα απλός εγω νόμιζα ότι είχαν κάποιο ελατομα αλλα πείρα σημερα το πρωί τηλέφωνο στην ατικερ και μου είπαν ότι ετσι δουλεύουν αυτα τα μπεκ και ότι είναι απο τα καλλίτερα που εχουν επίσης μου είπαν ότι αν εχω οποίο διποτε προβλημα αρκεί ενα λαπτοπ και μια σινδεση Ίντερνετ και μπορούν να μου κάνουν ότι ριθμηση χρειάζεται στον εγκέφαλο του απο την αθήνα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gakost last edited by

          Το ίδιο δεν λέμε όλοι; Τα πιο θορυβώδη που έχω δει εγώ είναι τα Lovato, αλλά και αυτά αν δεν τα στηρίξεις ή ακουμπάν σε πλαστικό με κλειστό καπό δεν ακούγονται καθόλου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kostas-kalokyris last edited by

            καλησπέρα παιδες. θέλω να ρωτήσω για την λαδιέρα, πως την ρυθμίζουνε; πως το βρίσκουν οτι πρεπει να στάζει συγκεκριμένες σταγόνες το λεπτό;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              giorgos_krhth_91 last edited by

              2 αποριες:Στα ποσα χιλιομετρα περιπου θελουν συντηρηση οι βαλβιδες;
              και γιατι στο παλιο φιλτρο αερος υπηρχε αρκετη ποσοτητα λαδιου;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dathens last edited by

                Ο χρήστης gakost έγραψε:
                Το ίδιο δεν λέμε όλοι; Τα πιο θορυβώδη που έχω δει εγώ είναι τα Lovato, αλλά και αυτά αν δεν τα στηρίξεις ή ακουμπάν σε πλαστικό με κλειστό καπό δεν ακούγονται καθόλου.

                Δεν θα μάστε καλα ... τα λοβάτο κροταλιζουν απίστευτα οπως και τα med , φυσικα όταν κλείνεις το καπό δεν τα ακούς πολυ εκτός και αν έχεις αμάξι με κακη μόνωση όπου τα φέρνει όλα μέσα. Ακούστε ένα Prins με keihin με ανοιχτό καπό δεν ακούς κιχ και όταν γυρνά βενζίνη ακούς τα μπεκ της βενζίνης να βαράνε !!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dathens last edited by

                  Ο χρήστης κωστας καλοκυρης έγραψε:
                  καλησπέρα παιδες. θέλω να ρωτήσω για την λαδιέρα, πως την ρυθμίζουνε; πως το βρίσκουν οτι πρεπει να στάζει συγκεκριμένες σταγόνες το λεπτό;

                  Με 6-8 σταγόνες το λεπτό είσαι κομπλέ κάθε 6 - 8 δευτερόλεπτα , προσοχη γιατι κάποιες τρέχουν ασύστολα αυτές οι στρογγυλές σαν σαμπουαν και αν δεν το κάνουν στην αρχή λόγο έλλειψης κόντρας , το κάνουν μετα να τις τσεκάρετε συνεχεια,

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    gakost last edited by

                    Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
                    2 αποριες:Στα ποσα χιλιομετρα περιπου θελουν συντηρηση οι βαλβιδες;

                    Δες το πρόγραμμα σερβις του αυτοκινήτου σου. Πολλές φορές έχει και ταμπελάκι κάτω από το καπό. Βέβαια με το υγραέριο καλό θα είναι να το κάνεις πιο συχνά.

                    Το ίδιο δεν λέμε όλοι; Τα πιο θορυβώδη που έχω δει εγώ είναι τα Lovato, αλλά και αυτά αν δεν τα στηρίξεις ή ακουμπάν σε πλαστικό με κλειστό καπό δεν ακούγονται καθόλου.

                    Δεν θα μάστε καλα ... τα λοβάτο κροταλιζουν απίστευτα οπως και τα med , φυσικα όταν κλείνεις το κατω δεν τα ακούς πολυ εκτός και αν έχεις αμάξι με κακη μόνωση όπου τα φέρνει όλα μέσα. Ακούστε ένα Prins με keihin με ανοιχτό καπό δεν ακούς κιχ και όταν γυρνά βενζίνη ακούς τα μπεκ της βενζίνης να βαράνε !!

                    Εντάξει το είπαμε μόνο αυτά που προωθείς εσύ είναι καλά όλα τα άλλα είναι δευτεράντζες αλλά όταν περιμένεις στο φανάρι ακόμη και τα πιο θορυβώδη δεν ακούγονται μέσα αν είναι στερεωμένα σωστά. Τώρα με ανοιχτό καπό τι να πω. Αν κάνουν και λίγο θόρυβο εφ όσον το σύστημα δουλεύει σωστά δεν χάθηκε και ο κόσμος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dathens last edited by

                      Δεν είπα οτι χάθηκε ο κόσμος γράφω παραπάνω ο θόρυβος είνσι το τελευταίο που θα πρέπει να απασχολεί , δεν προωθώ κάτι η κανένα οι αλήθειες ομως να λέγονται , τα δικά μου δε τα ακούς ποτε με ανοιχτό η κλειστό καπό

                      και τα BRC δε έχουν ιδιετερα προβλημα θορύβου λόγω της θωράκισης της μπεκιερας ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        asteris last edited by

                        Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:

                        δεν σου εχει βαλει τον αισθητηρα θερμοκρασιας νερου γιαυτο ειχες αυτο το προβλημα.

                        δεν νομίζω γιατί είναι το δεύτερο λοβάτο που χρησιμοποιώ, σε διαφορετικό αμάξι κ τοποθετημένο από διαφορετικό μάστορα. Νομίζω πως είναι κάποια default ρύθμιση των λοβάτο.
                        Επίσης, στο σταγκ είχα παει να μου μαζέψουν την εγκατάσταση, γιατί αρχικά είχαν μπει χύμα όλα. Κατά τη διάρκεια του 'μαζέματος' είχαν ξεχάσει να μου συνδέσουν τον αισθητήρα θερμοκρασίας. Το αμαξι έκανε αρκετές δυσλειτουργίες όταν δούλευε με το lpg (βεβαια δεν ξέρω αν ήταν αυτός ο αισθητήρας θερμοκρασίας που δεν είχε συνδεθεί, γιατί νομίζω πως έχει δύο? ). Αντίθετα, με το λοβάτο εχουμε ομαλότατες 'αλλαγές' lpg-βενζίνες ενώ ούτε το ρελαντί παίζει (όπως το σταγκ όπου είχαν ξεχάσει ξεκουμπωτο τον αισθητήρα).

                        εγω εχω βαλει περιπου 120 κιτ lovato, για να γλυτωσουν 12 ευρω δεν βαζουν τον αισθητηρα θερμοκρασιας νερου και η αλλαγη απο βενζινα σε υγραεριο γινετε σε 2.5 λεπτα της ωρας ασχετα με την θερμοκρασια της μηχανης.

                        Στην έκδοση 1.6.1 σε αφήνει να γυρίζεις σε αέριο και από τον αισθητήρα θερμοκρασίας του αερίου, στον πνεύμονα. Στο Panda μας το έχω στους 35 βαθμούς και δουλεύει μιά χαρά. Όταν είναι ζεστή η μηχανή, γυρνάει σε αέριο μετά από 15 δευτερόλεπτα. Φυσικά θα πάω να βάλω και τον αισθητήρα θερμοκρασίας νερου, γιατί έτσι θα μπορεί να κάνει hotstart κατευθείαν σε αέριο. Συν ότι στα πολλά κρύα (το αμάξι ανεβαίνει σε ορεινή Χαλκιδική καθημερινά τον χειμώνα), θα γυρνάει σε αέριο λίγο πιό γρήγορα.

                        Και τώρα που σε βρήκα, ο πνεύμονας της Lovato για τα turbo πόσο παραπάνω κάνει από τον standard? Τα μπεκάκια injection?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          asteris last edited by

                          Και τώρα που το είδα, βγηκε και έκδοση Lovato software 1.6.5, που περιέχει και νέο firmware 591 για τον εγκέφαλο. Όποιος έχει καλωδιο προχωράει, αλλιώς πάει στον εγκαταστάτη να βάλει και τον θερμοκρασίας...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            galanoulis last edited by

                            Ξέρει κάνεις φίλος τα θετικά και τα αρνητικά από τα παρακάτω συστήματα ?

                            BRC Sequent Direct Injection GPL
                            OMEGAS EVO
                            AEB2001NC OBD

                            Πχ Για το 1ο μου είπανε πως έχει λίγο μεγαλύτερη κατανάλωση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              chemic last edited by

                              πήγα εχθές να γεμίσω 3 φορά τη μπουκάλα. Παρατήρησα τις άλλες δυο πως πήρε 55 λίτρα σε 57αρα μπουκαλα αρα υπέθεσα πως δεν εχει ρυθμίσει το φλοτέρ. Αλλά είπα να το δω κ άλλη μια φορά για να βεβαιωθώ μια κ θα του παω ετσι κ αλλιώς το αμαξι για τη δεύτερη ρύθμιση. Επίσης ήθελα να επιβεβαιώσω ότι όντως μυρίζει κατά τον ανεφοδιασμό (όντως μυρίζει).
                              Έλα όμως που το βενζινάδικο είχε πολύ πίεση (το δεύτερο στην λεωφόρο αθηνών προς παλατάκι μετά τη θηβών). Ετσι, η μπουκάλα ζορίστηκε κ ανοιξε η βαλβίδα ανακουφισης ενώ η αντλία του ακόμα δούλευε. Το αέριο βγήκε κάτω από το αμαξι στην πίσω αριστερή ρόδα ενω η μπουκάλα είναι στην ρεζέρβα στο πάτωμα του χώρου αποσκευών. Οπότε ίσως να μην η βαλβίδα αλλά κόπηκε κανάς σωληνας?
                              εδωσα κ 850 ευρώ για να μην εχω προβλήματα τρομάρα μου ενώ του άφησα κ το αμαξι κ του είπα κράτα το όσο θες, αρκεί να γίνει καλή δουλειά
                              Μόλις αδειάσει η μπουκάλα θα περάσω από τον εγκαταστάτη να τον πηδήξω λίγο. Αμάν αυτό το φλοτέρ, τόσο δύσκολο ειναι να ρυθμιστεί? αυτουνού δεν του βρόμισε όταν έκανε το πρώτο φουλάρισμα?
                              Αν πάντως ήταν η βαλβίδα ανακούφισης που άνοιξε, θέλε αλλαγή τώρα ή κάτι τέτοιο?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                fokion_sportage last edited by

                                Κανονας Νο1 και απαραβατος ( κατ' εμε )

                                ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν βαζουμε στο 'γεμισε το'

                                πχ
                                ξερω οτι η δεξαμενη μου ειναι 67 λιτρα - 20% = 53 λιτρα.

                                οταν ξερω οτι ειναι αδεια κι εχω ταξιδι και θελω να 'γεμισω' δε λεω 'γεμισε το' αλλα 'βαλε 50 λιτρα'....

                                Για ποιο λογο, για 3 λιτρα που δεν ειναι ουτε 30χλμ να πηδηξω την πολυβαλβιδα απο την πιεση της αντλιας...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  alexeft last edited by

                                  Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
                                  Κανονας Νο1 και απαραβατος ( κατ' εμε )

                                  ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν βαζουμε στο 'γεμισε το'

                                  πχ
                                  ξερω οτι η δεξαμενη μου ειναι 67 λιτρα - 20% = 53 λιτρα.

                                  οταν ξερω οτι ειναι αδεια κι εχω ταξιδι και θελω να 'γεμισω' δε λεω 'γεμισε το' αλλα 'βαλε 50 λιτρα'....

                                  Για ποιο λογο, για 3 λιτρα που δεν ειναι ουτε 30χλμ να πηδηξω την πολυβαλβιδα απο την πιεση της αντλιας...

                                  Αν έχεις καλή πολυβαλβίδα (όχι από αυτές που ανοιγοκλείνουν και κάνουν θόρυβο όταν φτάσεις στο 80%) δε νομίζω ότι υπάρχει λόγος να κάνεις κάτι τέτοιο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    fokion_sportage last edited by

                                    καλιο γαιδουροδενε παρα γαιδουρογυρευε?????

                                    εδω ρε φιλε πολλοι δε ξερουν καν τι μαρκα συστημα τους βαζουν θελεις να ξερουν αν εχουν καλη πολυβαλβιδα??????
                                    ( γενικά μιλαω βεβαιως)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kostas-chania last edited by

                                      Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
                                      Κανονας Νο1 και απαραβατος ( κατ' εμε )

                                      ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν βαζουμε στο 'γεμισε το'
                                      ...

                                      Φίλε Φωκίωνα έχω μια διαφωνία εδώ. Προσωπικά τώρα και 8 χρόνια ποτέ δεν πήγα και να μην του πω να το φουλάρει. Δεν παρατήρησα ποτέ κανένα πρόβλημα.
                                      Η βαλβίδα ανακούφισης που γράφει ο φίλος Chemic πιστεύω ότι είναι η βαλβίδα που ανοίγει σε περίπτωση πυρκαγιάς που τότε η πίεση στη φιάλη ανεβαίνει στο Θεό. Δεν νομίζω να έφυγε αέριο από εκεί διότι όριο διαφυγής έχουν πάνω από 20 bar και όχι 3 που έχουμε συνήθως. Εάν έτσι είναι, που δεν το νομίζω, τότε θέλει αλλαγή το ελατήριό της.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        chemic last edited by

                                        κ εμείς 3 χρόνια κοντά σε 3 αμαξια παντα φουλ λεμε στο βενζιναδικο χωρίς πρόβλημα. Στα δυο μάλιστα λέγαμε φουλ ακόμα κ όταν δεν δουλευε το φλοτερ. Απλά όχι το καλοκαίρι
                                        τώρα τί πακέτο εκατσε με το σενικ θα ενημερώσω όταν κάψω τα 55 λίτρα που φούλαρε για να παω στο μάστορα.
                                        παντως κ εγώ νομίζω πως τελικά θα έφυγε κανά σωληνάκι από τη βαλβίδα πλήρωσης προς τη μπουκάλα (η βαλβίδα πλήρωσης είναι στο πορτάκι της βενζίνης). Γιατί το άεριο'ετρεξε' κάτω από το πορτάκι πλήρωσης στη πίσω δεξιά ρόδα (κάτω από τα αμορτισερ ας πουμε). αυτό εξηγεί κ τη μυρωδιά που είχε στους προηγουμενους δυο ανεφοδιασμους

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          rufous last edited by

                                          Καλημέρα παιδιά.
                                          Ένας φίλος μου εγκατέστησε σε ένα VW Caddy ένα σύστημα 4ης γενιάς της Lovatto.
                                          Το αυτοκίνητο μέχρι σήμερα λειτουργεί υποδειγματικά σε όλο το φάσκα των στροφών.
                                          Παρόλ' αυτά, 2 φορές του έσβησε έχοντας μέσα 2α και πατώντας τέρμα το συμπλέκτη, τη μία σε παρκάρισμα και την άλλη σταματώντας σε φανάρι στην πόλη. Δεν γύρισε σε βενζίνη, αλλά έσβησε με τη μία και χρειάστηκε να το βάλει πάλι μπρος.
                                          Ο εγκαταστάτης λέει πως φταίει το μείγμα, αλλά δεν τον πείθει.
                                          Έχετε κατά νου τι μπορεί να φταίει;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            silvertaur last edited by

                                            Εχω ενα hyundai accent του 2009 και μου εχουν πει τιμη (επαρχια) περιπου στα 1100 (ξεχασα να ρωτησω αν ειναι και το ΚΤΕΟ μεσα στη τιμη) και με προβληματιζει που ο ενας μου λεει πως χρειαζεται να βαλω λαδιερα (ολη η εγκατασταση ειναι κιτ της ΚΙΑ) ενω ο αλλος δεν βαζει λαδιερα γιατι δε χρειαζεται.
                                            Ξερω 2 περιπτωσεις που απευθυνθηκαν σε αυτους (απο μια εκαστος) και δεν ειχαν προβληματα.
                                            Εχει καποιος εμπειρια απο τη συγκεκριμενη μαρκα-μοντελο να με διαφωτισει;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 589
                                            • 590
                                            • 591
                                            • 592
                                            • 593
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 591 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr